Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 11:42:49 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 167 168 169 170 171 172 173 [174] 175 176 177 178 179 180 181 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6345952 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #8650 Dátum: 2009.01.06 kedd, 13:50:21 »

Mikor van a havi összefutós lurdys project?
Most lesz pénteken. Lásd: Minitali topic  integet2
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #8651 Dátum: 2009.01.06 kedd, 14:26:26 »

Tehát nem cseréltem ki. Remélem csak ez az összesült bigyó okozott csak gondot.(de hogy hogy történt?).Na majd nemsokára kiderül,csak kössem vissza-remélem menni fog.

Nekem az ellenálláslétrám volt igy szépen összeégve:
http://kepfeltoltes.hu/view/080328/Resize_of_P1090601__www.kepfeltoltes.hu_.jpg
 wave
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #8652 Dátum: 2009.01.06 kedd, 14:47:33 »

....olajra értem. No akkor utána olvasok V6 topikban, hogy mennyi is fér bele a 2,5ösbe belefele.....

 eljen 

5,5 liter szűrővel 1ütt, nélküle 5 liter.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #8653 Dátum: 2009.01.06 kedd, 15:07:49 »

Jut eszembe.. lenne egy láma kérdésem.
Kettes kombi mondin melyik hátul a ködlámpa?  Huh?
Mert mikor felkapcsolom az elsőket, akkor hátul nincs semmi változás Undecided
Lehet hogy nincs is?
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
highend
Vendég
« Új hozzászólás #8654 Dátum: 2009.01.06 kedd, 15:38:47 »

Jut eszembe.. lenne egy láma kérdésem.
Kettes kombi mondin melyik hátul a ködlámpa?  Huh?
Mert mikor felkapcsolom az elsőket, akkor hátul nincs semmi változás Undecided
Lehet hogy nincs is?
Ha gyári ködösöd van, 2t kell húzni a kapcsolón a hátsó felkapcsolásához. Ez mindegyik Mk2ben van, az első szokott hiányozni... Smiley
Naplózva
bucsobacsi
Vendég
« Új hozzászólás #8655 Dátum: 2009.01.06 kedd, 15:48:31 »

Nekem az ellenálláslétrám volt igy szépen összeégve:
http://kepfeltoltes.hu/view/080328/Resize_of_P1090601__www.kepfeltoltes.hu_.jpg
 wave


Na én nem csináltam fotot róla,de nem ártott volna.Az enyém is kb hasonlóan néz ki.Kivül maradt ,belül kitakaritottam.
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #8656 Dátum: 2009.01.06 kedd, 15:50:31 »


Na én nem csináltam fotot róla,de nem ártott volna.Az enyém is kb hasonlóan néz ki.Kivül maradt ,belül kitakaritottam.

Én sem ezt a fotót kerestem, van egy a csere után is...
Az egész csatlakozót ki kellett cserélni, mert össze volt égve... azátn kirángattam a foglalatbol a csatit, de a vége már hiányzott, mert el volt "szenesedve" beka3
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #8657 Dátum: 2009.01.06 kedd, 15:50:40 »

Ha gyári ködösöd van, 2t kell húzni a kapcsolón a hátsó felkapcsolásához. Ez mindegyik Mk2ben van, az első szokott hiányozni... Smiley

Hmm.. Lehet 2-t is huzni?
Eddig mindig csak egy kattanásig huztam vigyor3
Amugy melyik az?  (fentröl: fék, index, tolato, prizma, helyzetjelzö)
Gondolom akkor a helyzetjelzővel van együtt..
http://img247.imageshack.us/img247/5267/mkiitylkombixw6.jpg
Ugyanilyen az enyim is, csak egy picivel tisztább Wink
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
nc
Vendég
« Új hozzászólás #8658 Dátum: 2009.01.06 kedd, 17:32:06 »

Hmm.. Lehet 2-t is huzni?
Eddig mindig csak egy kattanásig huztam vigyor3
Amugy melyik az?  (fentröl: fék, index, tolato, prizma, helyzetjelzö)
Gondolom akkor a helyzetjelzővel van együtt..
http://img247.imageshack.us/img247/5267/mkiitylkombixw6.jpg
Ugyanilyen az enyim is, csak egy picivel tisztább Wink

egyik piros. Cheesy ja kettőt lehet. Magadfelé természetesen, nem jobbra vagy balra.
Naplózva
nc
Vendég
« Új hozzászólás #8659 Dátum: 2009.01.06 kedd, 17:43:09 »

eljen 

5,5 liter szűrővel 1ütt, nélküle 5 liter.

köszi. akkor lassan elnyargalok venni egy adagot. hogy lehet kiikllezni amugy az olaj problema jelzot a mikiegéren? van egy kis tuvel nyomkodós gomb rajta, de semmit se csinál, ha megnyomom hosszan, röviden blabla, akkor lehet, hogy nem a motoroolajjal van gond. Mikre jelez? A fék külön van, szervó? váltó? Mifene. Köszöntem. Smiley
Naplózva
nc
Vendég
« Új hozzászólás #8660 Dátum: 2009.01.06 kedd, 17:46:01 »

egyik piros. Cheesy ja kettőt lehet. Magadfelé természetesen, nem jobbra vagy balra.

amugy az egyik pirosat erosebben nyomatja, ennyi valtozas tortenik.
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #8661 Dátum: 2009.01.06 kedd, 18:09:04 »

amugy az egyik pirosat erosebben nyomatja, ennyi valtozas tortenik.
egyik piros. Cheesy ja kettőt lehet. Magadfelé természetesen, nem jobbra vagy balra.

Köszi Smiley
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
robby24
Vendég
« Új hozzászólás #8662 Dátum: 2009.01.06 kedd, 19:13:21 »

Szevasztok tud valaki olcso bontott jobb hátso mondeo2 kombi lámpaburát?
Naplózva
nc
Vendég
« Új hozzászólás #8663 Dátum: 2009.01.06 kedd, 19:21:39 »

amugy az egyik pirosat erosebben nyomatja, ennyi valtozas tortenik.

Egy kérdés még, hogy kihasználjam az itt segítő testvéreimet. Smiley

ilyen tejet eszik a 2.5 V6? --> Formula-E 5W-30
Naplózva
szaszab75
Vendég
« Új hozzászólás #8664 Dátum: 2009.01.06 kedd, 19:26:00 »

Egy kérdés még, hogy kihasználjam az itt segítő testvéreimet. Smiley

ilyen tejet eszik a 2.5 V6? --> Formula-E 5W-30

Hát ezt lehet megeszi, de a gyári 5W-30-at jobban szereti és azt nem is eszi meg.  wave
Naplózva
nc
Vendég
« Új hozzászólás #8665 Dátum: 2009.01.06 kedd, 20:22:48 »

Hát ezt lehet megeszi, de a gyári 5W-30-at jobban szereti és azt nem is eszi meg.  wave

ez a gyári ford 5w 30 csak nem akartam az egész izéjét bekopizni, akkor jól sejtettem mit követel a torkának a kicsike. Oké, akkor ilyet veszek. Smiley köszi!!

Más, van xanon szettem elég izmoska 55Wos profi motyó, meg nem mondom a márkáját, de a legjobbat vettem sokért. Smiley nos ráégeti az árnyékot a falra effekt. Van egy kis gondom, a bal oldali nem ég, és első körben ugye megnéztem a biztosítékot, második körben megnéztem a trafót, harmadik körben megnéztem az izzót. egyik se rossz, mindegyik működik, a probléma forrása két dolog lehet. 1: lámpatest csatlakozóaljzat, 2: a kábelköteg. Hogy tudom megállapítani a hiba okát, avagy, hogy tudom kimérni? ilyen mérős cuccom van, minden szart tud, csak nem használtam sosem. Amúgy, amikor felakapcsolom gyújt egyet a xenon-nak, de csak felvillan és nem adja tovább a naftát, olyan, mintha valami szakadás lenne, vagy zárlat a fent említett kettő közül az egyikben, avagy mindkettőben. Valami ötlet uraim? Smiley
Naplózva
nc
Vendég
« Új hozzászólás #8666 Dátum: 2009.01.06 kedd, 20:23:58 »

No meg egy másik cucc, olajcserénél, miután leengedtem az olajat, nem kell valami tisztító cuccot beletolni? ki hogy szokta? ki mire esküszik? Köszönöm szépen előre is a választ, válaszokat. Szép estét.
Naplózva
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #8667 Dátum: 2009.01.06 kedd, 20:48:08 »

No meg egy másik cucc, olajcserénél, miután leengedtem az olajat, nem kell valami tisztító cuccot beletolni? ki hogy szokta? ki mire esküszik? Köszönöm szépen előre is a választ, válaszokat. Szép estét.
Autósboltban lehet kapni motortisztító adalékot.
Beleöntöd az olajba, járatod, és olajcsere.
Szépen kipucolja a dzsuvát.
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
szaszab75
Vendég
« Új hozzászólás #8668 Dátum: 2009.01.06 kedd, 21:16:10 »

1: lámpatest csatlakozóaljzat, 2: a kábelköteg. Hogy tudom megállapítani a hiba okát, avagy, hogy tudom kimérni? ilyen mérős cuccom van, minden ***t tud, csak nem használtam sosem. Amúgy, amikor felakapcsolom gyújt egyet a xenon-nak, de csak felvillan és nem adja tovább a naftát, olyan, mintha valami szakadás lenne, vagy zárlat a fent említett kettő közül az egyikben, avagy mindkettőben. Valami ötlet uraim? Smiley

Ami tuti, hogy kontaktos, hogy hol azt meg kell keresni. Sima próbalámpával mérd ki meddig megy el a delej. A csatlakozónak adj egy kis Wd 40-et.
Naplózva
szaszab75
Vendég
« Új hozzászólás #8669 Dátum: 2009.01.06 kedd, 21:21:14 »

Autósboltban lehet kapni motortisztító adalékot.
Beleöntöd az olajba, járatod, és olajcsere.
Szépen kipucolja a dzsuvát.

Sosem használtam még olyat, de nem is fogok.
Naplózva
Geeboy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 881



E-mail
« Új hozzászólás #8670 Dátum: 2009.01.06 kedd, 21:28:25 »

Egy kérdés még, hogy kihasználjam az itt segítő testvéreimet. Smiley

ilyen tejet eszik a 2.5 V6? --> Formula-E 5W-30
Igen az való bele, Cromaxnál ezt hívják gyárinak! 
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10

"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #8671 Dátum: 2009.01.06 kedd, 21:39:20 »

Ami tuti, hogy kontaktos, hogy hol azt meg kell keresni. Sima próbalámpával mérd ki meddig megy el a delej. A csatlakozónak adj egy kis Wd 40-et.
Óvatosan a sima próbalámpával xenonnál, mert nagyfesszel gyújt be és működés közben is 2-300V van a xenon csövön.
Naplózva
szaszab75
Vendég
« Új hozzászólás #8672 Dátum: 2009.01.06 kedd, 21:50:41 »

Óvatosan a sima próbalámpával xenonnál, mert nagyfesszel gyújt be és működés közben is 2-300V van a xenon csövön.

Persze! Nem a trafó után!!! Csak a kábelköteg és a csatlakozóig.  wave
Naplózva
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #8673 Dátum: 2009.01.06 kedd, 21:53:50 »

Persze! Nem a trafó után!!! Csak a kábelköteg és a csatlakozóig.  wave

eljen
Naplózva
nc
Vendég
« Új hozzászólás #8674 Dátum: 2009.01.06 kedd, 21:58:12 »

Ami tuti, hogy kontaktos, hogy hol azt meg kell keresni. Sima próbalámpával mérd ki meddig megy el a delej. A csatlakozónak adj egy kis Wd 40-et.

a csatlakozó már kapott wd40et, nem segített.
Naplózva
nc
Vendég
« Új hozzászólás #8675 Dátum: 2009.01.06 kedd, 21:59:36 »

Óvatosan a sima próbalámpával xenonnál, mert nagyfesszel gyújt be és működés közben is 2-300V van a xenon csövön.

igen tudom, hogy mocsok nagy delejt tol az arcába gyújtásnál, ezért nem merem annyira piszkálni, nehogy szénné égjek lámpa gyógyítás közben, majd porrá váltan a lökös elé kerüljek. Smiley
Naplózva
szaszab75
Vendég
« Új hozzászólás #8676 Dátum: 2009.01.06 kedd, 21:59:43 »

a csatlakozó már kapott wd40et, nem segített.

Akkor marad a méricskélés, de csak a trafóig, utána sok delej van benne! Már ha van.  taps
Naplózva
szaszab75
Vendég
« Új hozzászólás #8677 Dátum: 2009.01.06 kedd, 22:00:53 »

igen tudom, hogy mocsok nagy delejt tol az arcába gyújtásnál, ezért nem merem annyira piszkálni, nehogy szénné égjek lámpa gyógyítás közben, majd porrá váltan a lökös elé kerüljek. Smiley

A trafó biztos rendben??
Naplózva
nc
Vendég
« Új hozzászólás #8678 Dátum: 2009.01.06 kedd, 22:43:28 »

A trafó biztos rendben??


igen biztos, kiprobaltuk mas izzoval, mas szett vegevel, a sajatjaval is, satobbi.
Naplózva
Shadow
Vendég
« Új hozzászólás #8679 Dátum: 2009.01.07 szerda, 12:55:54 »

igen biztos, kiprobaltuk mas izzoval, mas szett vegevel, a sajatjaval is, satobbi.
Relé közbeiktatásával, direktben az akkuról táplálva a trafót is próbáltad? Nem lehet, hogy vékony a vezeték? A jobb oldali a rossz?

Üdv: Shadow
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #8680 Dátum: 2009.01.07 szerda, 21:00:14 »

A légtömegmérő az motorspecifikus ugye? Szóval a V6-osé nem jó a 2.0-ásba?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #8681 Dátum: 2009.01.07 szerda, 21:16:27 »

A légtömegmérő az motorspecifikus ugye? Szóval a V6-osé nem jó a 2.0-ásba?
Szerintem jól gondolod, de megmondják a szakik hamarosan.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
szaszab75
Vendég
« Új hozzászólás #8682 Dátum: 2009.01.07 szerda, 21:23:43 »

A légtömegmérő az motorspecifikus ugye? Szóval a V6-osé nem jó a 2.0-ásba?

Jól gondolod, nem jó!
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #8683 Dátum: 2009.01.07 szerda, 21:31:54 »

Köszi!
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #8684 Dátum: 2009.01.07 szerda, 21:50:05 »

köszi. akkor lassan elnyargalok venni egy adagot. hogy lehet kiikllezni amugy az olaj problema jelzot a mikiegéren? van egy kis tuvel nyomkodós gomb rajta, de semmit se csinál, ha megnyomom hosszan, röviden blabla, akkor lehet, hogy nem a motoroolajjal van gond. Mikre jelez? A fék külön van, szervó? váltó? Mifene. Köszöntem. Smiley

kezelési útmutatóban benne van  wave
« Utoljára szerkesztve: 2009.01.07 szerda, 21:54:19 írta Styleair » Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
nc
Vendég
« Új hozzászólás #8685 Dátum: 2009.01.08 csütörtök, 03:54:19 »

Relé közbeiktatásával, direktben az akkuról táplálva a trafót is próbáltad? Nem lehet, hogy vékony a vezeték? A jobb oldali a rossz?

Üdv: Shadow

igen közvetlenül akksiról próbáltuk ki. A jobbos a rossz, ha a kocsival szemben állok, tehát a baloldali. Smiley A lámpába menő vezeték elvileg nem vékony, de isten tudja, ha valaki jön a pénteki szeánszra megnézheti, felvilágosíthat. Cheesy Úgyse lesz időm megheggeszteni addig. Szép éjszakát.
Naplózva
nc
Vendég
« Új hozzászólás #8686 Dátum: 2009.01.08 csütörtök, 03:54:39 »

kezelési útmutatóban benne van  wave

Köszi!
Naplózva
MrMach1
Vendég
« Új hozzászólás #8687 Dátum: 2009.01.09 péntek, 16:38:59 »

FeGa leírása alapján nekiláttam a fényszóró belső pucolásának. Szép is látt, ámde:
A jobb oldali lámpatestben a tompított izzó fölötti foncsor részen van egy fekete folt. Olyan, mint amikor egy olajlámpa, vagy fáklya felett bekormolódik a fal.
Nem tudom mennyire látszik a képen, de nem könnyű vakuval lámpafoncsort fényképezni...  vigyor3
http://kepfeltoltes.hu/view/090109/IMG_1725_headlamp_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Gyengéd pucolásnak ellenállt, erősebbtől pedig már lejönne a foncsor is.

Akkor ez most lámpa cserét jelent?
Naplózva
DonVito
Vendég
« Új hozzászólás #8688 Dátum: 2009.01.09 péntek, 16:43:43 »

FeGa leírása alapján nekiláttam a fényszóró belső pucolásának. Szép is látt, ámde:
A jobb oldali lámpatestben a tompított izzó fölötti foncsor részen van egy fekete folt. Olyan, mint amikor egy olajlámpa, vagy fáklya felett bekormolódik a fal.
Nem tudom mennyire látszik a képen, de nem könnyű vakuval lámpafoncsort fényképezni...  vigyor3
http://kepfeltoltes.hu/view/090109/IMG_1725_headlamp_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Gyengéd pucolásnak ellenállt, erősebbtől pedig már lejönne a foncsor is.

Akkor ez most lámpa cserét jelent?

Lehet,hogy megégette a foncsort az izzó. Sztem gyengéd vegyszerrel talán érdemes próbálkozni. Lámpacsere annyiból macerás,hogy egyet nem nagyon tudsz kicserélni, úgy szép,ha mindkettőt cseréled. Én épp a múltkor cseréltem a jobboldalit, de bandzsa lett szegény mondi, úgyhogy ki kellett a másikat is cserélni. Darabja 12 ropi volt.
Naplózva
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #8689 Dátum: 2009.01.09 péntek, 16:48:47 »

FeGa leírása alapján nekiláttam a fényszóró belső pucolásának. Szép is látt, ámde:
A jobb oldali lámpatestben a tompított izzó fölötti foncsor részen van egy fekete folt. Olyan, mint amikor egy olajlámpa, vagy fáklya felett bekormolódik a fal.
Nem tudom mennyire látszik a képen, de nem könnyű vakuval lámpafoncsort fényképezni...  vigyor3
http://kepfeltoltes.hu/view/090109/IMG_1725_headlamp_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Gyengéd pucolásnak ellenállt, erősebbtől pedig már lejönne a foncsor is.

Akkor ez most lámpa cserét jelent?
Nekem a jobb oldali ugyan ilyen. Nem bírtam leszedni, sajnos. De még ezzel együtt is jobb lett, mint volt  vigyor3
Naplózva
MrMach1
Vendég
« Új hozzászólás #8690 Dátum: 2009.01.09 péntek, 16:51:29 »

Sztem gyengéd vegyszerrel talán érdemes próbálkozni.

Milyen az a "gyengéd vegyszer"?   vigyor3

Ez a lámpatest egyébként sérült volt. A "belső" tartó füle már hegesztett, a felső pedig törött. Épp csak a leszorító lemez tartja.
Naplózva
MrMach1
Vendég
« Új hozzászólás #8691 Dátum: 2009.01.09 péntek, 16:52:41 »

Nekem a jobb oldali ugyan ilyen. Nem bírtam leszedni, sajnos. De még ezzel együtt is jobb lett, mint volt  vigyor3

Igen. Nekem is úgy tűnt, mint aki nem akar lejönni....  Ragasztok rá alufóliát.  vigyor3
Naplózva
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #8692 Dátum: 2009.01.09 péntek, 16:57:02 »

Igen. Nekem is úgy tűnt, mint aki nem akar lejönni....  Ragasztok rá alufóliát.  vigyor3
Ez már az optikai tuning kategória  nyes nyes nyes
Naplózva
SUNX
Vendég
« Új hozzászólás #8693 Dátum: 2009.01.09 péntek, 18:06:40 »

Sziasztok !

Nem adtam fel, még mindig keresek egy mondeo-t
A kérdésem az automata váltósba bele szabad vágni ?
Ugyanis láttam egy nekem tetszőt, de mindenki lebeszél az automata váltóról.
Vélemények akinek van ? odafigyelni mire kellene ?

Az autóban hivatalosan 138000 van és 1999/6 havi külfödi import de állítolag az auto fortnál szevizelt...
nekem egyben levőnek tunik az autó...

Mi okozhatja azt ha tolat az auto akkor minimális haladás mellet kicsit nyöszörög ? olyan mintha a kerekeknél valami gumi nyöszörgés lenne ?

Segítsetek egy kis ötlettel köszi. Smiley

SUNX
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8694 Dátum: 2009.01.09 péntek, 18:11:21 »

Igen. Nekem is úgy tűnt, mint aki nem akar lejönni....  Ragasztok rá alufóliát.  vigyor3

Dehogy kell új lápát venni, újra kell fújatni a foncsort, Google... Sokan foglalkoznak vele, kb. 7-10e Ft lesz.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8695 Dátum: 2009.01.09 péntek, 18:12:27 »

Sziasztok !

Nem adtam fel, még mindig keresek egy mondeo-t
A kérdésem az automata váltósba bele szabad vágni ?
Ugyanis láttam egy nekem tetszőt, de mindenki lebeszél az automata váltóról.
Vélemények akinek van ? odafigyelni mire kellene ?

Az autóban hivatalosan 138000 van és 1999/6 havi külfödi import de állítolag az auto fortnál szevizelt...
nekem egyben levőnek tunik az autó...

Mi okozhatja azt ha tolat az auto akkor minimális haladás mellet kicsit nyöszörög ? olyan mintha a kerekeknél valami gumi nyöszörgés lenne ?

Segítsetek egy kis ötlettel köszi. Smiley

SUNX

Ha nem fog zavarni, hogy kb. 0,5M Ft-ot kell költened rá, ha tönkremegy a váltó valamikor, akkor nyugodtan vedd meg. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
SUNX
Vendég
« Új hozzászólás #8696 Dátum: 2009.01.09 péntek, 20:01:22 »

Ha nem fog zavarni, hogy kb. 0,5M Ft-ot kell költened rá, ha tönkremegy a váltó valamikor, akkor nyugodtan vedd meg. Smiley

Télleg fél mill a javítása, vagy csere ? és ha Manuális váltó lesz helyette ?
Szóval ennyire megbízhatatlana a váltó  ? lesujtó..

Várok még véleményt légyszíves írjatok.
Naplózva
highend
Vendég
« Új hozzászólás #8697 Dátum: 2009.01.09 péntek, 20:03:38 »

Télleg fél mill a javítása, vagy csere ? és ha Manuális váltó lesz helyette ?
Szóval ennyire megbízhatatlana a váltó  ? lesujtó..

Várok még véleményt légyszíves írjatok.
Én 200 körüli összegről tudok autómataváltózás ügyében. Nem fog 10km után összeszakadni, de tény hogy nem egy örökéletű darab. Viszont ha belealkudsz az árba egy fél felújítást, a másik felét bedobod, jópár évig szolgálni fog.

szerk pontos adatok júniusból, 265e a teljes felújítás 6 hónap garanciával.
« Utoljára szerkesztve: 2009.01.09 péntek, 20:06:07 írta highend » Naplózva
SUNX
Vendég
« Új hozzászólás #8698 Dátum: 2009.01.09 péntek, 20:23:11 »

Én 200 körüli összegről tudok autómataváltózás ügyében. Nem fog 10km után összeszakadni, de tény hogy nem egy örökéletű darab. Viszont ha belealkudsz az árba egy fél felújítást, a másik felét bedobod, jópár évig szolgálni fog.

szerk pontos adatok júniusból, 265e a teljes felújítás 6 hónap garanciával.

Ez az autoromai ára ? Asszem ott adnak fél év garit ha jol néztem utána.
Naplózva
zoller
Vendég
« Új hozzászólás #8699 Dátum: 2009.01.09 péntek, 21:24:10 »

Nekem az ellenálláslétrám volt igy szépen összeégve:
http://kepfeltoltes.hu/view/080328/Resize_of_P1090601__www.kepfeltoltes.hu_.jpg
 wave

Nekem is hasonló volt, csak rosszabb. Nekem úgy tűnt, a csatlakozó egy picit alul van méretezve a rajta folyó áramhoz képest, és a kontakthiba miatt ég szét. Hát én jól leamputáltam a fehér műanyagból, és a csúszóérintkezőkre ráforrasztottam a vezetékeket. Ingyen volt, és hibátlan Smiley
Naplózva
Oldalak: 1 ... 167 168 169 170 171 172 173 [174] 175 176 177 178 179 180 181 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.055 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.