Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 15:09:25 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 169 170 171 172 173 174 175 [176] 177 178 179 180 181 182 183 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6358285 alkalommal)
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
Geeboy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 881



E-mail
« Új hozzászólás #8750 Dátum: 2009.01.11 vasárnap, 19:49:23 »

hello! Érdeklődni szeretnék, Mondeo II hez keresek motoros vezető oldali ülést,
1: tud e valaki győr környékén vagy valahol, (jó lenne nem pesten)?
2: mondeo I es ülés jó hozzá? , kompatibilis?  mert abból van több eladó is...
előre is köszi szépen ha valaki válaszol!
Szia! Abdán van bontó, ott szokott lenni mkI-mkII bontásra.
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10

"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8751 Dátum: 2009.01.11 vasárnap, 20:09:48 »

Hogy lehet mk2-n behajtani a tükröt? Autómosásnál nekem nem sikerult akarhogy is probáltam de letörni nem akartam. Aztán a mosó megkarcolta a tukor szélét Sad

Izomból, de nem marad úgy. MKI-nél sem. Ennek az az értelme, hogy ne hagyd úgy ott sehol sem az autót, mert különben megkarcolják. Mindenki a tükröt lövi be viszonyítás képen, behajtva viszont a kaszni sérül...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
bikeking
Vendég
« Új hozzászólás #8752 Dátum: 2009.01.12 hétfő, 01:41:51 »

Szia! Abdán van bontó, ott szokott lenni mkI-mkII bontásra.

hello
köszi szépen, már voltam öttevényen a bontóba.. (9153 Öttevény, Keskeny utca 1)
a környék legdrágább bontója,
nem volt olyan kárpittal mint amilyen az enyém..
ülésbe bele van törve 1 csavar tőben, csak flexel lehet szétszedni...
Naplózva
baloght
Vendég
« Új hozzászólás #8753 Dátum: 2009.01.12 hétfő, 12:27:28 »


Van egyn Mondeo 2-es amiben termosztátot szeretnék cserélni(2.0  99-es évjárat)...

A cromax-on van 88fokos és 92 fokos... melyiket érdemes megvenni?

Mire érdemes figyelni?

Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8754 Dátum: 2009.01.12 hétfő, 12:34:17 »

Van egyn Mondeo 2-es amiben termosztátot szeretnék cserélni(2.0  99-es évjárat)...

A cromax-on van 88fokos és 92 fokos... melyiket érdemes megvenni?

Mire érdemes figyelni?



Gates-t- Birnernél 88C ost - a gyárival sok a baj mostanában
Naplózva
baloght
Vendég
« Új hozzászólás #8755 Dátum: 2009.01.12 hétfő, 12:36:36 »

Gates-t- Birnernél 88C ost - a gyárival sok a baj mostanában

köszi...
Naplózva
BPeter01
Vendég
« Új hozzászólás #8756 Dátum: 2009.01.12 hétfő, 22:23:19 »

Gates-t- Birnernél 88C ost - a gyárival sok a baj mostanában

Bocsi, nem kötözködésből írom, de nekem nem jött be.
Nem melegszik be a motor, mivel túl korán nyit, ezt sajnos a fűtésen is érzem. :-(
Nyárra tuti jó lesz, de most a mínuszokban...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8757 Dátum: 2009.01.12 hétfő, 22:41:52 »

Bocsi, nem kötözködésből írom, de nekem nem jött be.
Nem melegszik be a motor, mivel túl korán nyit, ezt sajnos a fűtésen is érzem. :-(
Nyárra tuti jó lesz, de most a mínuszokban...

Nálad a Gates a rossz?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
BPeter01
Vendég
« Új hozzászólás #8758 Dátum: 2009.01.12 hétfő, 22:45:53 »

Nálad a Gates a rossz?

Igen, 88 fokos Gates.
A 92 fokos gyári későn nyitott. (kifőztem hőmérővel)
Erre, ez meg pont az ellenkezője. :-(
Naplózva
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #8759 Dátum: 2009.01.13 kedd, 06:59:47 »

Bocsi, nem kötözködésből írom, de nekem nem jött be.
Nem melegszik be a motor, mivel túl korán nyit, ezt sajnos a fűtésen is érzem. :-(
Nyárra tuti jó lesz, de most a mínuszokban...
A motor üzemi hőfokának télen-nyáron ugyanannyinak kell lenni, tehát nyáron sem lesz az jó, csak akkor nem fogod érezni a fűtésen  vigyor3
Naplózva
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #8760 Dátum: 2009.01.15 csütörtök, 18:57:27 »

 wave

Azt hiszem ,hogy van 1 kis gondom a járgány ABS-ével.
Az ABS visszajelzőlámpám álló motornál világít majd indítás után pár másodpercel kialszik. /azthiszem ez a normális/
Kiindulási alapom az előző Mondeo I -esem /amit jelenleg apósom hajt/ amin télen fagyos úton ha ráfékeztem éreztem a fékpedálon ,hogy lüktet az ABS, és satufék közben is egész jó marad a kormányzás. De most ezen a jelenlegi II-esen satuféknél a fékpedálon szinte semmit sem érzek /az off I-eshez képest ami rázta a lábamat mint a barom/ és most h tegnap ránkszakadt az ónoseső próbálgatam és nem nagyon voltam megelégedve a kormányozhatósággal.
Valamint még azt is észrevettem h satufék közben elhalványodnak a lámpáim.
Ha a régi iskolát követve rövid szakaszos fékezgetésekkel próbáltam kanyarodni működött a kormányzás.
Tudomásom szerint az ABS feladata az hogy a folyamatos satuféket rövid szakaszos fékezéssé alakítja és ezzel éri el hogy fogást találjon a gumi és így kormányozható marad a jármű.
Nem tudom h mi leh@ a gond vagy hogy va -e 1álltalán valami bibi vagy ez így NORMÁLIS?
Válaszokat várom.


ÜDV: VoTo
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #8761 Dátum: 2009.01.15 csütörtök, 19:05:37 »

wave

Azt hiszem ,hogy van 1 kis gondom a járgány ABS-ével.

Ez így nem normális, ütögetnie kell a talpadat.
Naplózva
flyfish
Vendég
« Új hozzászólás #8762 Dátum: 2009.01.15 csütörtök, 19:48:37 »

wave

Azt hiszem ,hogy van 1 kis gondom a járgány ABS-ével.
Az ABS visszajelzőlámpám álló motornál világít majd indítás után pár másodpercel kialszik. /azthiszem ez a normális/
Kiindulási alapom az előző Mondeo I -esem /amit jelenleg apósom hajt/ amin télen fagyos úton ha ráfékeztem éreztem a fékpedálon ,hogy lüktet az ABS, és satufék közben is egész jó marad a kormányzás. De most ezen a jelenlegi II-esen satuféknél a fékpedálon szinte semmit sem érzek /az off I-eshez képest ami rázta a lábamat mint a barom/ és most h tegnap ránkszakadt az ónoseső próbálgatam és nem nagyon voltam megelégedve a kormányozhatósággal.
Valamint még azt is észrevettem h satufék közben elhalványodnak a lámpáim.
Ha a régi iskolát követve rövid szakaszos fékezgetésekkel próbáltam kanyarodni működött a kormányzás.
Tudomásom szerint az ABS feladata az hogy a folyamatos satuféket rövid szakaszos fékezéssé alakítja és ezzel éri el hogy fogást találjon a gumi és így kormányozható marad a jármű.
Nem tudom h mi leh@ a gond vagy hogy va -e 1álltalán valami bibi vagy ez így NORMÁLIS?
Válaszokat várom.


ÜDV: VoTo
Csak egy gondolat: Lehet, hogy a féltengely kerék felőli végén a jeladónál rárakódott valami kosz, sár, jég.Esetleg vezetékhiba, de ennyire  nem vagyok okos, csak mondom, amit én megnéznék első lépésben.
Naplózva
highend
Vendég
« Új hozzászólás #8763 Dátum: 2009.01.15 csütörtök, 19:52:07 »

Esetleg vezetékhiba,
Mk1emen volt vezetékhiba, ilyenkor nem alszik el az ABS lámpa.
Naplózva
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8764 Dátum: 2009.01.15 csütörtök, 19:52:13 »


Valamint még azt is észrevettem h satufék közben elhalványodnak a lámpáim.
Nem segítség, de ha dolgozik az ABS, nekem is elhalványulnak a fények.Este látványos, amikor a tompított lesz még tompább  szomoru1
Továbbá indítás után 1-2 mp-el is elhalványul a lámpa, majd visszaáll.Akkucsere után is fennáll ez a jelenség.
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #8765 Dátum: 2009.01.15 csütörtök, 21:04:41 »

Nem segítség, de ha dolgozik az ABS, nekem is elhalványulnak a fények.Este látványos, amikor a tompított lesz még tompább  szomoru1
Továbbá indítás után 1-2 mp-el is elhalványul a lámpa, majd visszaáll.Akkucsere után is fennáll ez a jelenség.

Nálam is ugyanez van.
Még ősszel próbálgattam egyszer az abs-t murván, és homokban. Ott csapkodott rendesen a pedál.
Jégen kevésbé éreztem.
Bár lehet h csak a vastag zokni miatt? nyes
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #8766 Dátum: 2009.01.15 csütörtök, 21:10:26 »

Nálam is ugyanez van.
Még ősszel próbálgattam egyszer az abs-t murván, és homokban. Ott csapkodott rendesen a pedál.
Jégen kevésbé éreztem.
Bár lehet h csak a vastag zokni miatt? nyes
Nálam ha nyomok egy satut, a pedál rugdos, a fék morog lámpa semmi.
Ha eltekerem a kormányt, megy tovább egyenesen. szomoru1
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #8767 Dátum: 2009.01.15 csütörtök, 21:37:35 »

Nálam ha nyomok egy satut, a pedál rugdos, a fék morog lámpa semmi.
Ha eltekerem a kormányt, megy tovább egyenesen. szomoru1

Persze full síkos úton semmit nem ér, mert motorfékkel lehet csak lassítani, és mellé esetleg nagyon pici fékkel ugye, az ABS nem játszik. Sima esős időben vészhelyzetben jön jól max.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #8768 Dátum: 2009.01.15 csütörtök, 22:44:44 »

Sziasztok!

Hol találom meg az ajánlott szervizintervalluos táblázatot?
Kerestem a főoldalon, de csak a "Mondeo 2 kezelési útmutató.pdf"-et találtam, és abban nibcs benne.
Köszi szépen worship integet2
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8769 Dátum: 2009.01.15 csütörtök, 22:47:38 »

A motor üzemi hőfokának télen-nyáron ugyanannyinak kell lenni, tehát nyáron sem lesz az jó, csak akkor nem fogod érezni a fűtésen  vigyor3

Ezzel Ő tisztában van, nem hinném, hogy BPéternek tudsz újat mondani a témában. ravasz1
Ő a Gates minőségére utalt, hogy Nála az nem jött be... Wink
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
nc
Vendég
« Új hozzászólás #8770 Dátum: 2009.01.16 péntek, 01:08:13 »

Ez így nem normális, ütögetnie kell a talpadat.

Csatlakozom..rugossa a tappancsot, nekem villog a narancssárga lámpája is, nekem nem halványodik el semmilyen fény... Smiley mondjuk minden led...
Naplózva
nc
Vendég
« Új hozzászólás #8771 Dátum: 2009.01.16 péntek, 01:11:32 »

Nekem is van egy szerencsétlen kérdésem. Kihez fussak, hogy legyen nekem is klubkártyám? Smiley csak a nagytalálkozón osztjátok sokért? vagy kistalálkozón is betámadhatok vele valakit, aki szeret engem? Tongue

Csók, szép álmokat.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8772 Dátum: 2009.01.16 péntek, 06:46:48 »

Nekem is van egy szerencsétlen kérdésem. Kihez fussak, hogy legyen nekem is klubkártyám? Smiley csak a nagytalálkozón osztjátok sokért? vagy kistalálkozón is betámadhatok vele valakit, aki szeret engem? Tongue

Csók, szép álmokat.

Csak nagytalálkozón!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8773 Dátum: 2009.01.16 péntek, 07:40:30 »

Csatlakozom..rugossa a tappancsot, nekem villog a narancssárga lámpája is, nekem nem halványodik el semmilyen fény... Smiley mondjuk minden led...

Ezzel Ő is tisztában van! Neki az a kérdése, hogy az MKII-je miért nem csinálja azt, amit kéne!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #8774 Dátum: 2009.01.16 péntek, 12:28:45 »

A korábbi ködlámpás eszmefuttatásomhoz kapcsolódik:

Ma minkor ránéztem a kapcsolóra, beugrott h mielőtt elindulnék, megnézem ezt a hátso ködlámpás dolgot, hogy tényleg világít-e, ha 2x kifele húzom a kapcsolót.

A helyzet, hogy egyszer húztam, az első felkapcsolt (visszajelző is kigyulladt)... és másodikat nem lehetett húzni rajta... Nem akartam eltörni meg semmi...de elég nagy ellenállása volt.
Amugy a tekerő ábráján csak egy ködlámpa jelzés van. A használati utasításban kettő...  Shocked Roll Eyes
üdv wave

ui. még keresek azt a táblázatot, amin a szervizintervallumok vannak... (hány km-nél mit illik cserélni)
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Joao
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 482


« Új hozzászólás #8775 Dátum: 2009.01.16 péntek, 13:04:02 »


ui. még keresek azt a táblázatot, amin a szervizintervallumok vannak... (hány km-nél mit illik cserélni)


Ford Etis
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #8776 Dátum: 2009.01.16 péntek, 14:28:27 »


 worship worship worship
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #8777 Dátum: 2009.01.17 szombat, 10:44:52 »



A helyzet, hogy egyszer húztam, az első felkapcsolt (visszajelző is kigyulladt)... és másodikat nem lehetett húzni rajta... Nem akartam eltörni meg semmi...de elég nagy ellenállása volt.
Amugy a tekerő ábráján csak egy ködlámpa jelzés van. A használati utasításban kettő...  Shocked Roll Eyes
üdv wave



Ki kell cserélni olyanra amin két nyilacska van.
Néhány autóban csak hátsó ködlámpa van gyárilag,
lehet a tiédben is utólag tették be az elsőket.
Szerzel használt kapcsolót(angol nem ok) és simán kicseréled.
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #8778 Dátum: 2009.01.17 szombat, 14:51:15 »

Ki kell cserélni olyanra amin két nyilacska van.
Néhány autóban csak hátsó ködlámpa van gyárilag,
lehet a tiédben is utólag tették be az elsőket.
Szerzel használt kapcsolót(angol nem ok) és simán kicseréled.

De nekem csak az első világít vigyor3
Gondolom akkor rosszul kötözték be, és elvileg ez egy hátsó ködlámpa kapcsoló...  wave
Amugy már gondolkoztam hogy amúgy is szét kellene szedni, mert kiégett benne az izzó...
« Utoljára szerkesztve: 2009.01.17 szombat, 19:36:03 írta Pumukli23 » Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
highend
Vendég
« Új hozzászólás #8779 Dátum: 2009.01.17 szombat, 19:41:17 »

Gondolom akkor rosszul kötözték be, és elvileg ez egy hátsó ködlámpa kapcsoló...  wave
Valszeg ilyesmi lesz. Ha gondolkodsz a helyes ködlámpakapcsoló bevezetékeléséről, kösd fel a gatyót, mert elég sok cécó van vele...   wave
Naplózva
nc
Vendég
« Új hozzászólás #8780 Dátum: 2009.01.18 vasárnap, 02:18:46 »

Csak nagytalálkozón!

Kár, oda nemtom mikor jutok le végre..mindig közbejön valami trágyaság, pl munka, meg társai. Cry Tökre jó lenne megoldani, hogy ne csak ott lehessen klubkártyát kavarni. Tongue
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #8781 Dátum: 2009.01.18 vasárnap, 09:39:55 »

Kár, oda nemtom mikor jutok le végre..mindig közbejön valami trágyaság, pl munka, meg társai. Cry Tökre jó lenne megoldani, hogy ne csak ott lehessen klubkártyát kavarni. Tongue

Az is jó lenne, ha te is megtudnád oldani, hogy elgyere, mert tuti nem bánnád meg. Jó muri szokott lenni.  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #8782 Dátum: 2009.01.18 vasárnap, 18:17:04 »

Valszeg ilyesmi lesz. Ha gondolkodsz a helyes ködlámpakapcsoló bevezetékeléséről, kösd fel a gatyót, mert elég sok cécó van vele...   wave

Van valakinek fotója a szétszedett lámpakapcsolóról? Esetleg egy leírása, hogy hogyan kell szétszedni? Vagy hogy mire kell figyelni?
Köszönöm szépen!!!  worship worship worship
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
highend
Vendég
« Új hozzászólás #8783 Dátum: 2009.01.18 vasárnap, 18:27:47 »

Van valakinek fotója a szétszedett lámpakapcsolóról? Esetleg egy leírása, hogy hogyan kell szétszedni? Vagy hogy mire kell figyelni?
Köszönöm szépen!!!  worship worship worship
Küldtem privit.
Naplózva
nc
Vendég
« Új hozzászólás #8784 Dátum: 2009.01.19 hétfő, 02:19:29 »

Az is jó lenne, ha te is megtudnád oldani, hogy elgyere, mert tuti nem bánnád meg. Jó muri szokott lenni.  wave

Az biztos, hogy nem bánnám meg mester. Smiley Lehet, hogy kövre játszunk valami jazzt ott, szervezzetek be jó gázsiért. Cheesy Quartet-emel lejövünk osztani, bár sztem kevesen komálnák, amit mi csinálunk. Smiley Bár metálkodhatok is! Smiley Smiley Vicc vót! Kéne a rossebnek gázsi, csak egy kis pörkölt kéne, meg a kollégáknak ser.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8785 Dátum: 2009.01.19 hétfő, 05:16:15 »

Az biztos, hogy nem bánnám meg mester. Smiley Lehet, hogy kövre játszunk valami jazzt ott, szervezzetek be jó gázsiért. Cheesy Quartet-emel lejövünk osztani, bár sztem kevesen komálnák, amit mi csinálunk. Smiley Bár metálkodhatok is! Smiley Smiley Vicc vót! Kéne a rossebnek gázsi, csak egy kis pörkölt kéne, meg a kollégáknak ser.
Nasszerű!Zenés tánczos mulasság lössz! taps eljen Wink wave eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
highend
Vendég
« Új hozzászólás #8786 Dátum: 2009.01.19 hétfő, 17:31:15 »

Sziaztok!
 Egy Mondeo '97, 1.6 benzinessel a következő gondom lenne, ha vki tud, legyen szíves segíteni!

 Hideg motor esetén- pöccre indul, de míg bemelegszik legalább 3szor leáll. Ha be is melegszik, ingadozik az alapjárata 1000 ford. körül. Van olyan, h 1500ra beáll és nem enged abból. Amit igazán nem értek, h ha a légtömegmérőről leszedem a csatlakozót, visszaáll a ford.szám a normális 1000köré. Ám! Ezt követően az első gázadás után ismét 1500ra áll be és kezdődik minden előlről. Tehát csatlakozó le - ford.szám normális, csatlakozó vissza, gázadás - ford.szám 1500.
Ha a csatlakozó le van szedve, minden probléma megszűnik. De, nem a légtömegmérő lehet rossz, mert már 2-t a sajátomon kívül belepróbáltam. Féktisztítóval ki is lett tisztítva, annak ellenére hogy csillagott a belseje, a szálak benne, pedig épek voltak.
 Az egyik bontottal pár napig működött, de most megint nem, lehet hogy vmi rossz értéket kapott és elromlott?
Alkatrészeket tekintve tehát én a légtömegmérő hibáját kizárnám, persze nem biztos. Lambda szonda már lett egyszer cserélve, mert tényleg rossz volt. Tesztet nem tudok csinálni, nincs fedélzeti computer. Aztán, h innen hogyan tovább?!?!?
 Ha jó pénzt fizetek a fordban, meg fogják tudni mondani motordiagnosztika után? Lehet vmi rossz értéket tanult meg? Vagy el lett rontva?
 Segítségeteket előre is köszönöm!

 Bálint


Szia,

Első lépésként töröld légyszi a duplázott hozzászólás egyikét, a moderátorok megteszik, ha mégsem... Smiley

Első lépésként csinálnék egy ECU resetet, akksisarukat ledobni 4-5 percre, majd vissza. "betanítanám" az autót, alapjáraton hagynám kerregni 3 percet, kb 1600as fordulatszámon tartanám 1-2 percig, majd csapnék vele egy közepesen pörgetőst.
Alapjárati motor szokott még tönkremenni, a benzines kollégák mindjárt elmondják hol találod, az esetek nagy százalékában egy áztatásos tisztítás szokott segíteni. Egy légúti tisztítást is megpróbálhatsz, ez a folytószelep és környéke tisztogatása belülről...
Esetleg egy gyertya/gyertyahézagellenőrzés sem csinálhat bajt...  wave
Mindjárt kiigazítanak a többiek, én inkább az öngyújtós motorokat vágom.
Naplózva
Dani
Vendég
« Új hozzászólás #8787 Dátum: 2009.01.19 hétfő, 20:21:36 »

Sziasztok!
Lenne egy kérdésem: MK2 99" Td 3 napja az óra melletti kicsi piros led állandóan világít viszont az autó jó de idegesítő a jelenség ,találkozott már valaki ilyennel?
köszi előre is
Naplózva
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #8788 Dátum: 2009.01.19 hétfő, 20:29:08 »

Sziasztok!
Lenne egy kérdésem: MK2 99" Td 3 napja az óra melletti kicsi piros led állandóan világít viszont az autó jó de idegesítő a jelenség ,találkozott már valaki ilyennel?
köszi előre is
Ha eddig nem csinált gondot, ne foglalkozz vele.
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
highend
Vendég
« Új hozzászólás #8789 Dátum: 2009.01.19 hétfő, 20:35:06 »

Sziasztok!
Lenne egy kérdésem: MK2 99" Td 3 napja az óra melletti kicsi piros led állandóan világít viszont az autó jó de idegesítő a jelenség ,találkozott már valaki ilyennel?
köszi előre is
Ez az a led, ami villog, mikor nincs gyújtáson az autó?
Naplózva
Dani
Vendég
« Új hozzászólás #8790 Dátum: 2009.01.19 hétfő, 20:37:27 »

Ez az a led, ami villog, mikor nincs gyújtáson az autó?
Igen, eddig így is működött,hogy villogott kulcs be aztán oké.
Naplózva
highend
Vendég
« Új hozzászólás #8791 Dátum: 2009.01.19 hétfő, 20:41:33 »

Igen, eddig így is működött,hogy villogott kulcs be aztán oké.
Ezt találtam:
When the ignition is switched ON, the PATS LED will illuminate for 3 seconds while it
performs a self-test, after which it extuingishes.
When the PATS system is armed and immobilised the vehicle, the PATS LED will flash
quickly.
If there is a fault on the PATS system, and the engine can start, the PATS LED will
illuminate for 60 seconds continuously, and then flash the PATS fault code 10 times. If
the engine is unable to start and disabled by the PATS system, then the PATS LED will
FLASH for 60 seconds and then flash the PATS fault code 10 times.
PATS LED is mounted either in the front headlining or next to the heater controls/clock.

The PATS system has it’s own self diagnosis test procedure which
flashes codes. The PATS LED will flash quickly for 1 minute, and then
start flashing the fault code as follows:-
Example : code 31
3 Flashes
1 Flash
Three seconds delay
Repeat of code for 10 times
Code Descriptions :-
Code 11 Transceiver not connected
Code 12 Transceiver
Code 13 No key data received
Code 14 Part of the transponder code received
Code 15 Wrong transponder key
Code 21 Less than the minimum keys required programmed
Code 22 Failed diesel pump control unit identification
Code 23 The response code between pump control unit & powertrain
LED = Always ON or OFF
Check the fuse 15 (5 amp)
Magyarul: Ha csak folyamatosan világít és 60s után nem kezd kivillogni egy kódot, ellenőrizd a 15sz biztosítékot...
Naplózva
Dani
Vendég
« Új hozzászólás #8792 Dátum: 2009.01.19 hétfő, 20:57:10 »

Ezt találtam:
When the ignition is switched ON, the PATS LED will illuminate for 3 seconds while it
performs a self-test, after which it extuingishes.
When the PATS system is armed and immobilised the vehicle, the PATS LED will flash
quickly.
If there is a fault on the PATS system, and the engine can start, the PATS LED will
illuminate for 60 seconds continuously, and then flash the PATS fault code 10 times. If
the engine is unable to start and disabled by the PATS system, then the PATS LED will
FLASH for 60 seconds and then flash the PATS fault code 10 times.
PATS LED is mounted either in the front headlining or next to the heater controls/clock.

The PATS system has it’s own self diagnosis test procedure which
flashes codes. The PATS LED will flash quickly for 1 minute, and then
start flashing the fault code as follows:-
Example : code 31
3 Flashes
1 Flash
Three seconds delay
Repeat of code for 10 times
Code Descriptions :-
Code 11 Transceiver not connected
Code 12 Transceiver
Code 13 No key data received
Code 14 Part of the transponder code received
Code 15 Wrong transponder key
Code 21 Less than the minimum keys required programmed
Code 22 Failed diesel pump control unit identification
Code 23 The response code between pump control unit & powertrain
LED = Always ON or OFF
Check the fuse 15 (5 amp)
Magyarul: Ha csak folyamatosan világít és 60s után nem kezd kivillogni egy kódot, ellenőrizd a 15sz biztosítékot...

Nagyon köszönöm,holnap megnézem és jelzek feléd.
Köszönöm mégegyszer.
Naplózva
highend
Vendég
« Új hozzászólás #8793 Dátum: 2009.01.19 hétfő, 20:59:00 »

Nagyon köszönöm,holnap megnézem és jelzek feléd.
Köszönöm mégegyszer.
Reméljük, sikerrel jársz. Ha nem, visszajössz és boncolgatjuk tovább.  wave
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #8794 Dátum: 2009.01.19 hétfő, 21:34:39 »

Lambda szonda már lett egyszer cserélve, mert tényleg rossz volt.
Gyári lambda szondára cserélted a régit vagy utángyártottra/univerzálisra?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
silvester
Vendég
« Új hozzászólás #8795 Dátum: 2009.01.19 hétfő, 22:00:53 »

Gyári lambda szondára cserélted a régit vagy utángyártottra/univerzálisra?

Szervusz, egy másik mondeoból szereltem ki, tehát kvázi gyári.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #8796 Dátum: 2009.01.19 hétfő, 22:12:26 »

Szervusz, egy másik mondeoból szereltem ki, tehát kvázi gyári.
160-170ekm-et bír ki egy lambda szonda kérdés hogy mennyit ment  a másikban
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #8797 Dátum: 2009.01.19 hétfő, 22:12:45 »

Szervusz, egy másik mondeoból szereltem ki, tehát kvázi gyári.

Csak azzal is futott már néhányezer km-t, ezért én nem zárnám még ki a helyedben a lambda hibát.
Nekem holnap cserélik ki a lambdámat, gyári újra.
A hibám, hogy néha hintázik az alapjárat, de csúnyán 1250-500 között. Viszont van amikor meg teljesen jól muzsikál, ez van még egyenlőre többször. Remélem a cserével megszűnik.
Merre laksz?  integet2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
silvester
Vendég
« Új hozzászólás #8798 Dátum: 2009.01.19 hétfő, 22:39:14 »

Csak azzal is futott már néhányezer km-t, ezért én nem zárnám még ki a helyedben a lambda hibát.
Nekem holnap cserélik ki a lambdámat, gyári újra.
A hibám, hogy néha hintázik az alapjárat, de csúnyán 1250-500 között. Viszont van amikor meg teljesen jól muzsikál, ez van még egyenlőre többször. Remélem a cserével megszűnik.
Merre laksz?  integet2

A gondjaid kísértetiesen megegyeznek az enyéimmel! Kíváncsi vagyok, neked mi lesz a fejlemény a cserével! Már tudod, mibe fog kerülni? És melyik szondát cseréled, v mindet, mert úgy tudom, több is van. Amúgy Sopron.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #8799 Dátum: 2009.01.19 hétfő, 22:44:59 »

A gondjaid kísértetiesen megegyeznek az enyéimmel! Kíváncsi vagyok, neked mi lesz a fejlemény a cserével! Már tudod, mibe fog kerülni? És melyik szondát cseréled, v mindet, mert úgy tudom, több is van. Amúgy Sopron.

Én úgy tudom, hogy csak 1 van az 1.6, 1.8. 2.0 - ban a 2.5 V6-ban van kettő.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Oldalak: 1 ... 169 170 171 172 173 174 175 [176] 177 178 179 180 181 182 183 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.059 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.