Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 15:05:23 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 170 171 172 173 174 175 176 [177] 178 179 180 181 182 183 184 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6358262 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
silvester
Vendég
« Új hozzászólás #8800 Dátum: 2009.01.19 hétfő, 22:50:07 »

Én úgy tudom, hogy csak 1 van az 1.6, 1.8. 2.0 - ban a 2.5 V6-ban van kettő.


-Mennyiért és hol lehet új, gyárit beszerezni?
-Ha kicseréled légy szíves üzenj, hogy alakult a dolog!
-Vajon mindegy, h benzinesé v dízelből van az alkatrész?
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #8801 Dátum: 2009.01.19 hétfő, 22:52:35 »

-Mennyiért és hol lehet új, gyárit beszerezni?
-Ha kicseréled légy szíves üzenj, hogy alakult a dolog!
-Vajon mindegy, h benzinesé v dízelből van az alkatrész?

Küldtem pü-t
Majd megírom a fejleményeket.
Nem mindegy, neked 1.6-osshoz való kell.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
silvester
Vendég
« Új hozzászólás #8802 Dátum: 2009.01.19 hétfő, 23:01:38 »

1.6-os van nekem is, benzines.
Árát nem tudod?
Naplózva
silvester
Vendég
« Új hozzászólás #8803 Dátum: 2009.01.19 hétfő, 23:03:06 »

OK, köszi!
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #8804 Dátum: 2009.01.20 kedd, 06:11:26 »

1.6-os van nekem is, benzines.
Árát nem tudod?

Nekem, 1.8-as van (benzines). 45 a gyári ára, de 40 körül, esetleg 35 körül is be lehet szerezni.
küldtem pü-t (Privát üzenet).  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Dani
Vendég
« Új hozzászólás #8805 Dátum: 2009.01.20 kedd, 19:09:41 »

Reméljük, sikerrel jársz. Ha nem, visszajössz és boncolgatjuk tovább.  wave
Hali!
A 15-ös bizti jó ,de nem az imo-é,hanem a tompitott lámpáé.Levettem az akkusarut pár órára aztán megint ugyan azt csinálta, estére megjavult azóta jó.Remélem így marad.Lehetséges,hogy valami kontakt vagy pára hiba volt?
Naplózva
highend
Vendég
« Új hozzászólás #8806 Dátum: 2009.01.20 kedd, 19:54:09 »

Lehetséges,hogy valami kontakt vagy pára hiba volt?
Bármi előferdülhet. Nekem még nem volt ilyen, de már tudom, hogy az akksisarut le kell venni hozzá... Smiley  wave
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8807 Dátum: 2009.01.20 kedd, 22:39:14 »

Szervusz, egy másik mondeoból szereltem ki, tehát kvázi gyári.

Ez sztem nem szonda, de bármi lehetséges. Első körben szerezz be STP, vagy egyéb karburátor tisztítót, és tisztítsd le a féktisztítót a MAF-ról, mert lehet ez is gond! Az ott hagyja maga után a zsírréteget, és rosszabbat tettél vele, mint gondolnád... Aztán nézz cikket a Mondeo.hu-n a levegő rendszer karbantartásáról, és azt vidd végig. Ez lehet dugulás is simán! Majd ha ez sem segít, akkor egy gyertyahézag állítás(1,1mm), ahogy azt Highend is javasolta.
És mindezek után vidd el az autót egy motordiagra. Ha találsz egy autóvillamosságist, az általában korrektebb 2eHUF körül csinálja, míg egy szervíz elkérheti több, mint a dupláját, de megtudod, hogy mi a bibi.

Hajrá!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #8808 Dátum: 2009.01.20 kedd, 22:45:17 »

A gondjaid kísértetiesen megegyeznek az enyéimmel! Kíváncsi vagyok, neked mi lesz a fejlemény a cserével! Már tudod, mibe fog kerülni? És melyik szondát cseréled, v mindet, mert úgy tudom, több is van. Amúgy Sopron.

Ma ki lett cserélve a lambda szonda. (Köszi, Vik  worship )
A régi nagyon kormos volt, és kicsit ki is volt púposodva a henger fala.

Eddig jó, míg haza jöttem, egyszer se csinálta a korábbi alapjárat ingadozást.  vigyor3
Stabil, és meg se torpan. Stealt is kimérte este  worship egy mikrotali keretében a Lurdynál. A mérés szerint is jó már.   vigyor3
További teszteknek vetem alá, még a fogyi változásomra is kiváncsi leszek.  wow1
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
zsot0715
Vendég
« Új hozzászólás #8809 Dátum: 2009.01.20 kedd, 23:22:10 »

Üdvözlet mindenkinek!

Hol is kezdjem..először is tetszik ez az oldal. Sok itt a hasznos információ. Másodszor jobbkormányos MKII 2.0 '98-as Mondeo-m van 160 ezer kilométerrel. Nemrégiben Magyarországon voltunk vele vele 2 hétig (2008 karácsonya + újév). Semmi gond nem volt az autóval, a legnagyobb hidegben is indult, én úgy mondanám ment mint az "óra" mert ez alatt a két hét alatt kb 6000 kilométert mentünk vele. Az utolsó napokban (január elején-még akkor is nagy hidegek voltak) hidegindításkor pontosan a motor beindulásának pillanatában egy reccsenésszerű hangot hallani. Amikor beindul, a motor normálisan jár. Az utastérben nem hallani, de ha kiszállok alapjáraton (még mindig hidegen) ahogy forog a motor halk nyikorgó hangot/hangokat hallani, amelyek a motor bemelegedésével megszűnnek. Ha ugyanekkor bekapcsolom az ablakfűtéseket leesik picit a motor fordulatszáma. (Ha jól tudom nem szabadna leesnie. Utánnaolvastam.) Ha hirtelen és nem nagy gázt adok (mert ugye hidegen nem "bőgetjük"), akkor megint csak az indításihoz hasonló - nem is tudom-szelepkopogási vagy reccsenéses hangot hallani.
Az indítási "reccsenést" elkezdtem "figyelgetni"....lámpánál leállítottam/indítottam...sokszor van, hogy melegen is hallható az említett hang. Egyébként a motor nem jár egyenletlenül sem hidegen sem melegen, meg hát húz is mint a parancsolat.
Az említett "nyikorgós" hangokat régebben is hallottam már, de ez a "reccsenés" még teljesen új.
Azt sem tudom mennyire komoly a probléma, mert negyedszer voltunk vele Magyarországon mindenféle panasz nélkül, egyáltalán semmi gond nincs vagy nem volt vele eddig.
Megnéztem a Haynes féle könyvet, ír mindefélét. Meg kell nézetni görgőket,csapágyakat...ilyesmik.Próbálkoztam itteni 98-as benzinel, v-powerrel - eredménytelenül. Gondoltam hátha csak a magyar benzin.
Az lenne a kérdésem hogy aki olvassa amit irtam és voltak hasonló tünetei a "szeme fényének", vagy csak egyszerűen nagyobb szerelői rutinnal rendelkezik mint én (még nem kellett ezt az autót szerelnem), akkor legyen szíves segítsen, hogyha elviszem a szerelőhőz valami konkrétat vagy konkrétabbat tudjak mondani.

Még egy dolog lenne, aztán befejezem (már így is sokat irtam) vigyor3
A hideg indításkori kopogás (amely melegen teljesen megszűnik) hogyan mérsékelhető? Akihez hordom itt Londonban és át szokta nézni az autót fullszintetikus olajat (5w40 tölt bele 15e km-ként)és nekem is ezt javasolták páran. Lehet, hogy az olaj a gond?

Előre is köszönöm a segítségeteket!
Ficsor Zsolt

Naplózva
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #8810 Dátum: 2009.01.21 szerda, 04:31:29 »

Üdvözlet mindenkinek!

A nyikorgás, és fordulatesés összefügghet: generátor csapágy. Ha fogyasztót kapcsolsz a rendszerbe nagyobb áramot kell termelnie, és nagyobb az ellenállása. ha még mellé nem tökéletes a csapágyad, jobban megfogja a motort. ez általában pörgetésre elmúlik, de alacsony fordulaton előjöhet. 2.0 benzinmotor elég erős kéne legyen, hogy ne essen vissza a fordulat, ez általában gyengébb motornál jön ki. Viszont! Ha már esetleg olyan rossz a csapágy, hogy kockagolyók vannak benne, akkor lehetséges a tünet, és megmagyarázná a kattogást is.

Helyesbítek:
nem biztos hogy pont a generátoron lévő csapágy rossz, lehet a szíjfeszítője is. szerintem kezd ott, ha annit értesz hozzá, vedd le róla az ékszíjat, (legfeljebb kis időre nem lesz töltés) és ugy indítsd be. ha megszűnik akkor kézzel is meg tudod állapítani melyik csapágy szorul, vagy lötyög.

Hirtelen ez jutott az eszembe

Joy
Naplózva
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #8811 Dátum: 2009.01.21 szerda, 14:05:50 »

Ez sztem nem szonda, de bármi lehetséges. Első körben szerezz be STP, vagy egyéb karburátor tisztítót, és tisztítsd le a féktisztítót a MAF-ról, mert lehet ez is gond! Az ott hagyja maga után a zsírréteget, és rosszabbat tettél vele, mint gondolnád... Aztán nézz cikket a Mondeo.hu-n a levegő rendszer karbantartásáról, és azt vidd végig. Ez lehet dugulás is simán! Majd ha ez sem segít, akkor egy gyertyahézag állítás(1,1mm), ahogy azt Highend is javasolta.
És mindezek után vidd el az autót egy motordiagra. Ha találsz egy autóvillamosságist, az általában korrektebb 2eHUF körül csinálja, míg egy szervíz elkérheti több, mint a dupláját, de megtudod, hogy mi a bibi.

Hajrá!
A féktisztító nem hagy maga után semmi zsírt. Nem kevered a WD40-el?
Naplózva
MrMach1
Vendég
« Új hozzászólás #8812 Dátum: 2009.01.21 szerda, 14:22:33 »

A féktisztító nem hagy maga után semmi zsírt. Nem kevered a WD40-el?

Akkor a féktisztító kb = a karburátor tisztítóval?
A féktisztító elvileg valami alkoholos cucc. Nem?
Naplózva
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #8813 Dátum: 2009.01.21 szerda, 14:28:29 »

Akkor a féktisztító kb = a karburátor tisztítóval?
A féktisztító elvileg valami alkoholos cucc. Nem?
A féktisztító nagy aktivitású speciális tisztítószer, amely intenzív tisztító hatást gyakorol olajos,
zsíros gépalkatrészekre, tárcsafékekre és fékelemekre, mint pl. féktuskók, lemezek és
kuplungbetétek.
Tulajdonságok
A féktisztító különleges fajta speciális benzinen alapul. A nagy párolgási sebesség következtében
gyorsan végbemegy az optimális tisztítási folyamat. A féktisztító maradékok nélkül dolgozik. Hígító
alkalmazásával összehasonlítva nem marad vissza maradék bevonat. Még a gyantás
kenőanyagokat is eltávolítja.
A féktisztító nem korrozív, nem támadja meg a gumi és műanyag elemeket (saját vizsgálat minden
esetben szükséges).
A féktisztító a környezetre nézve semleges, a ható- és hajtóanyagok sem ózonkárosító, mérgező
vagy fojtó anyagokat, sem klórt, fluort (CKW/FCKW), PCB-t, ólmot és kadmiumot nem
tartalmaznak.
 vigyor3
Naplózva
MrMach1
Vendég
« Új hozzászólás #8814 Dátum: 2009.01.21 szerda, 14:49:01 »

A féktisztító nagy aktivitású speciális tisztítószer, amely intenzív tisztító hatást gyakorol olajos,
zsíros gépalkatrészekre, tárcsafékekre és fékelemekre.....

Ez így fejből? Nem semmi!  vigyor3
Naplózva
MrMach1
Vendég
« Új hozzászólás #8815 Dátum: 2009.01.21 szerda, 14:51:17 »

Lámpa magasság állító motort érdemes megpróbálni javítani?

Lehet azt tesztelni valahogy, hogy melyik része bibis?
Naplózva
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #8816 Dátum: 2009.01.21 szerda, 15:37:11 »

Ez így fejből? Nem semmi!  vigyor3

Ctrl+c, Ctrl+v  nyes
Naplózva
highend
Vendég
« Új hozzászólás #8817 Dátum: 2009.01.21 szerda, 16:15:16 »

Lámpa magasság állító motort érdemes megpróbálni javítani?

Lehet azt tesztelni valahogy, hogy melyik része bibis?
Én próbálkoztam vele, 3 rosszból raktam össze 1 jót....
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8818 Dátum: 2009.01.21 szerda, 16:22:11 »

A féktisztító nem hagy maga után semmi zsírt. Nem kevered a WD40-el?

Nem keverem! A féktisztító nem párolog el maradéktalanul! MAF-hoz nem jó! A többi csak TVshopos duma.
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #8819 Dátum: 2009.01.21 szerda, 16:25:14 »

Nem keverem! A féktisztító nem párolog el maradéktalanul! MAF-hoz nem jó! A többi csak TVshopos duma.
Nekem mindegy, de nálam nem zsíroz a féktisztító. (érdekes is lenne a féknél)
Naplózva
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #8820 Dátum: 2009.01.21 szerda, 16:27:18 »

Nem keverem! A féktisztító nem párolog el maradéktalanul! MAF-hoz nem jó! A többi csak TVshopos duma.

De valamivel kevered, féktisztító után nem marad semmi az ég adta világon. Szerinted mi lenne ha olajos maradvány lenne a tárcsán? A féktisztító abban a pillanatban párolog is el ahogy hat
Naplózva
MrMach1
Vendég
« Új hozzászólás #8821 Dátum: 2009.01.21 szerda, 16:30:26 »

Én próbálkoztam vele, 3 rosszból raktam össze 1 jót....

És kiszedve lehet tesztelni valahogy?
Mert van egy 3 lábú csatlakozója, de azon vajon csak az állítás irányát kapja, vagy valami digitális jelet?
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8822 Dátum: 2009.01.21 szerda, 16:42:00 »

De valamivel kevered, féktisztító után nem marad semmi az ég adta világon. Szerinted mi lenne ha olajos maradvány lenne a tárcsán? A féktisztító abban a pillanatban párolog is el ahogy hat

Használjátok akkor hozzá. Sokak megszívták már vele. MAF-hoz nem jó.
Ami marad az a MAF-nál jelentős, de a féknél semmi. Max egy fékezés, és már ott sincs. Viszont a MAF ugye izzik, és a maradék anyag csak vonza a koszt, és jöhet a fals érték. Nem vicc...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
cini
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 266


czinkosek@hotmail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8823 Dátum: 2009.01.21 szerda, 19:03:45 »

Használjátok akkor hozzá. Sokak megszívták már vele. MAF-hoz nem jó.
Ami marad az a MAF-nál jelentős, de a féknél semmi. Max egy fékezés, és már ott sincs. Viszont a MAF ugye izzik, és a maradék anyag csak vonza a koszt, és jöhet a fals érték. Nem vicc...
http://www.youtube.com/watch?v=FccejDPevtM én nemértek hozzá,di itt egy elcsépelt  vidi a clubb oldalain.
Naplózva

1.8 TD 98. kombi   2.0 tdci titánium-s 2014 fehér bálna
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #8824 Dátum: 2009.01.21 szerda, 21:53:55 »

Nem keverem! A féktisztító nem párolog el maradéktalanul! MAF-hoz nem jó! A többi csak TVshopos duma.
Így van. Én elkövettem azt a hibát a múltkor hogy csak féktísztítót nyomtam rá pedig máskor utána szoktam használni spéci olajmentes tisztító spayt-is Na a lustaságomnak meg lett az eredménye : dobott egy P0100-at a gép (nem lehet észrevenni mert a mondeo two round-os hibatárolójábol ilyenkor nem jön MIL csak megy egy pending DTC (véletlenül rossznál szemétkedett a féktisztítós MAF) A lényeg nem jó simán a féktisztító  Undecided
Naplózva
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #8825 Dátum: 2009.01.22 csütörtök, 03:28:39 »

Így van. Én elkövettem azt a hibát a múltkor hogy csak féktísztítót nyomtam rá pedig máskor utána szoktam használni spéci olajmentes tisztító spayt-is Na a lustaságomnak meg lett az eredménye : dobott egy P0100-at a gép (nem lehet észrevenni mert a mondeo two round-os hibatárolójábol ilyenkor nem jön MIL csak megy egy pending DTC (véletlenül rossznál szemétkedett a féktisztítós MAF) A lényeg nem jó simán a féktisztító  Undecided

Lehet, hogy VALAMIÉRT nem jó rá a féktisztító, de az hülyeség, hogy olaj van benne.
Nem azzal nem értettem egyet, hogy nem jó rá, hanem azzal, hogy olajos lerakódás marad. Én Berner, vagy Würth motyókat szoktam használni, annak semmi ilyen nincs benne.

Mondjuk mindegy, nekem nincs szükségem rá, hogy tisztítsam, meg aki mindig jó légszűrőt vesz annak sem szabadna, hogy kelljen, de ez is olyan hogy mindenki másban hisz. Valaki azt sem hiszi el,hogy az van benne ami fel van tüntetve a dobozon, ugyanakkor, egy bizonyos fajta másik ugyanolyat meg istenít, csak mert az van ráírva, hogy ...

valaki az olaj adalékokban hisz, legyen az metabond, vagy stp, mindegy a gyártók mégis mereven elhatárolódnak tőle

akár a gyári, vs utángyártott alkatrész. sokban csak a gyárit szabad, de van amiben teljesen felesleges, és drága
« Utoljára szerkesztve: 2009.01.22 csütörtök, 03:37:07 írta GinJoy » Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #8826 Dátum: 2009.01.22 csütörtök, 09:33:27 »

Sziasztok!
Nekem arról kellene infó hogy a gyári 7000-es kormány és tárvezérlős magnó helyére van-e olyan típus ami MP3-as és kompatibilis a 7000-es funkcióival? Szóval hogy a régit kihúzom és a másikat bedudom és minden műxik! Tudtok esetleg ilyenről valamit?
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8827 Dátum: 2009.01.22 csütörtök, 10:28:12 »

http://www.youtube.com/watch?v=FccejDPevtM én nemértek hozzá,di itt egy elcsépelt  vidi a clubb oldalain.

Ismerem, ezt még annak idején mi csináltuk Norbival, és Korissal! Wink
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8828 Dátum: 2009.01.22 csütörtök, 10:30:47 »

Lehet, hogy VALAMIÉRT nem jó rá a féktisztító, de az hülyeség, hogy olaj van benne.
Nem azzal nem értettem egyet, hogy nem jó rá, hanem azzal, hogy olajos lerakódás marad. Én Berner, vagy Würth motyókat szoktam használni, annak semmi ilyen nincs benne.

Lényeg, hogy nem távozik el maradéktalanul. Ez lehet olaj szerű maradék is akár, ami fogja a port. És lehet akármilyen légszűrőd, ha olyan helyen jársz vele, akkor azt 30e-ként érdemes pucolni. Tisztítottam már kb száz körül nyes, tudom miről hablatyolok... Wink
« Utoljára szerkesztve: 2009.01.22 csütörtök, 10:34:58 írta Joe » Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8829 Dátum: 2009.01.22 csütörtök, 10:34:05 »

Sziasztok!
Nekem arról kellene infó hogy a gyári 7000-es kormány és tárvezérlős magnó helyére van-e olyan típus ami MP3-as és kompatibilis a 7000-es funkcióival? Szóval hogy a régit kihúzom és a másikat bedudom és minden műxik! Tudtok esetleg ilyenről valamit?

Van! Az egyik a gyári 6000MP3. Olyan ritka, mint a rózsaszínű Mondeo. hehe És ezért az ára sem kevés...
A másik a blaupunkt gyártott Ford 1,5DIN méretű MP3-as fejegységet. Ez küllemében Ford, különben a hátulja szabvány Blau (ISO). Fordba való, egyetlen egyet veszítesz el vele a távvezérlést... Ez sem olcsó... kb(60eHUF körül van, ha találsz ilyesmit, főleg ebay, ott jóval olcsóbb)
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #8830 Dátum: 2009.01.22 csütörtök, 10:57:50 »

Van! Az egyik a gyári 6000MP3. Olyan ritka, mint a rózsaszínű Mondeo. hehe És ezért az ára sem kevés...
A másik a blaupunkt gyártott Ford 1,5DIN méretű MP3-as fejegységet. Ez küllemében Ford, különben a hátulja szabvány Blau (ISO). Fordba való, egyetlen egyet veszítesz el vele a távvezérlést... Ez sem olcsó... kb(60eHUF körül van, ha találsz ilyesmit, főleg ebay, ott jóval olcsóbb)
Köszönöm az infót!  worship
Tehát az összes rózsaszínű Mondeóban ilyen van! Na akkor ha találkozom egy ilyennel akkor majd jól kilopom belőle hihihi.... nyes
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #8831 Dátum: 2009.01.22 csütörtök, 11:16:19 »

Csak gyári légszűrőt használok. Ennek ellenére a MAF-ot nem árt néha 20-30ekm megtakarítani. Mondjuk én nem wurthos féktísztítót használtam és ezért kell utána spéci tisztító sprayt (na ezt a múltkór ellustálkodtam)
Naplózva
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #8832 Dátum: 2009.01.22 csütörtök, 18:18:00 »

Mondjuk én nem wurthos féktísztítót használtam és ezért kell utána spéci tisztító sprayt (na ezt a múltkór ellustálkodtam)
ejnye1

amúgy had kérdezzem emg, milyen sűrűn cseréltek légszűrőt, hogy koszos lesz? Én igazán nem is tudom a szabályos periódust, és megszoktam a cégnél, hogy olajcserénél mindent, és a kisautónál is így teszek: 10000 km-enként olajszűrő, légszűrő, gázolajszűrő, olaj, és minden második alkalommal leeresztőcsavar tömítés.
ez amúgy kb 3 havonta van(a 10000km)
« Utoljára szerkesztve: 2009.01.22 csütörtök, 18:22:48 írta GinJoy » Naplózva
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #8833 Dátum: 2009.01.22 csütörtök, 18:23:40 »

Ja...
A tescoban kapható szürke színű féktisztítót soha semmire!!!!!
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #8834 Dátum: 2009.01.22 csütörtök, 19:26:50 »

ejnye1

amúgy had kérdezzem emg, milyen sűrűn cseréltek légszűrőt, hogy koszos lesz? Én igazán nem is tudom a szabályos periódust, és megszoktam a cégnél, hogy olajcserénél mindent, és a kisautónál is így teszek: 10000 km-enként olajszűrő, légszűrő, gázolajszűrő, olaj, és minden második alkalommal leeresztőcsavar tömítés.
ez amúgy kb 3 havonta van(a 10000km)
A légszűrő nem szokott annyira retkes lenni mert 3-4 havonta cseréltetem ez pont szervizciklus azaz 20ekm. A MAF-ot utána inkább csak megszokásból szedem ki, de nem szokott rajta trutyi lenni , de ha már kiveszem akkor le is fújom.
Naplózva
highend
Vendég
« Új hozzászólás #8835 Dátum: 2009.01.22 csütörtök, 19:28:22 »

A légszűrő nem szokott annyira retkes lenni mert 3-4 havonta cseréltetem ez pont szervizciklus azaz 20ekm.
Én ledobom mindíg a használt olajjal együtt. (10e km, 2-2.5 hónap) Nincs is motorikus hibakódom...  vigyor3
Naplózva
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #8836 Dátum: 2009.01.22 csütörtök, 19:30:04 »

A légszűrő nem szokott annyira retkes lenni mert 3-4 havonta cseréltetem ez pont szervizciklus azaz 20ekm. A MAF-ot utána inkább csak megszokásból szedem ki, de nem szokott rajta trutyi lenni , de ha már kiveszem akkor le is fújom.

Enyém sem volt még koszos, de mostmár nem is kell érdekeljen. lehet el is adom, hátha valakinek jól jön
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #8837 Dátum: 2009.01.22 csütörtök, 19:31:04 »

Én ledobom mindíg a használt olajjal együtt. (10e km, 2-2.5 hónap) Nincs is motorikus hibakódom...  vigyor3
Majd legközelebb hagyok egy párat  eplus2 wave
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8838 Dátum: 2009.01.22 csütörtök, 19:32:11 »

Majd legközelebb hagyok egy párat  eplus2 wave
Hang vagy.....mindenkit csak fenyegetsz... eplus2 eplus2 eplus2 Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
highend
Vendég
« Új hozzászólás #8839 Dátum: 2009.01.22 csütörtök, 19:37:11 »

Majd legközelebb hagyok egy párat  eplus2 wave
Nem kell, csinálok magamnak.... Kiváncsi vagyok, az elektromos adagoló nélkül mit fog mutatni...  eplus2
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8840 Dátum: 2009.01.22 csütörtök, 20:06:11 »

ejnye1

amúgy had kérdezzem emg, milyen sűrűn cseréltek légszűrőt, hogy koszos lesz? Én igazán nem is tudom a szabályos periódust, és megszoktam a cégnél, hogy olajcserénél mindent, és a kisautónál is így teszek: 10000 km-enként olajszűrő, légszűrő, gázolajszűrő, olaj, és minden második alkalommal leeresztőcsavar tömítés.
ez amúgy kb 3 havonta van(a 10000km)

Én 15e km.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8841 Dátum: 2009.01.22 csütörtök, 20:06:47 »

Ja...
A tescoban kapható szürke színű féktisztítót soha semmire!!!!!

A Prevent-et?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #8842 Dátum: 2009.01.22 csütörtök, 20:35:04 »

A Prevent-et?

Nem, ezüst színű flakon, vastagabb mint a prevent, és nincs magyar felirat rajt. Még csak nem is olcsó. én mostanában Bernert szoktam venni, 800 ft / flakon, elég erős nyomással. kézre nem jó, ha megy, mert olyan mintha lefagyna az  ember keze. nagyon mar. ugyanez a berner téli ablakmosó koncentrátum egy kis családi autósboltban 580 ft/liter
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8843 Dátum: 2009.01.22 csütörtök, 22:07:45 »

Nem, ezüst színű flakon, vastagabb mint a prevent, és nincs magyar felirat rajt. Még csak nem is olcsó. én mostanában Bernert szoktam venni, 800 ft / flakon, elég erős nyomással. kézre nem jó, ha megy, mert olyan mintha lefagyna az  ember keze. nagyon mar. ugyanez a berner téli ablakmosó koncentrátum egy kis családi autósboltban 580 ft/liter

Akkor megnyugodtam, mert én Preventet használok. Smiley
Viszont a kárpit tisztítójával vigyázni, nekem kicsit kiszedte a kárpit szinét is. Sad
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Tomszy
Vendég
« Új hozzászólás #8844 Dátum: 2009.01.22 csütörtök, 22:57:12 »

Sziasztok, mondeo-nkban a bal első fényszóróállító motor hiányzik, valami *** előző tulaj fogta és kivette Sad...

Hol lehetne esetleg ilyet beszerezni?
Naplózva
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #8845 Dátum: 2009.01.22 csütörtök, 23:02:18 »

Sziasztok, mondeo-nkban a bal első fényszóróállító motor hiányzik, valami *** előző tulaj fogta és kivette Sad...

Hol lehetne esetleg ilyet beszerezni?

Szerintem Nagyautó...Wyctor. Találsz ilyen topicot, kérdezz rá.
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
MrMach1
Vendég
« Új hozzászólás #8846 Dátum: 2009.01.23 péntek, 13:17:38 »

Az mitől lehet, hogy ha a jobb első ajtót kulccsal zárom, akkor néha visszanyitja a központi zár?
A bal oldalinál hagyja bezárni.
Bár ott meg olyat szokott, hogy minden ajtót kinyit, csak azt az egyet nem....    fejvakaras
Kettős záram van.
Naplózva
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #8847 Dátum: 2009.01.23 péntek, 13:20:57 »

Az mitől lehet, hogy ha a jobb első ajtót kulccsal zárom, akkor néha visszanyitja a központi zár?
A bal oldalinál hagyja bezárni.
Bár ott meg olyat szokott, hogy minden ajtót kinyit, csak azt az egyet nem....    fejvakaras
Kettős záram van.
Az összeset visszanyitja?
Naplózva
baloght
Vendég
« Új hozzászólás #8848 Dátum: 2009.01.23 péntek, 13:29:42 »

Az mitől lehet, hogy ha a jobb első ajtót kulccsal zárom, akkor néha visszanyitja a központi zár?
A bal oldalinál hagyja bezárni.
Bár ott meg olyat szokott, hogy minden ajtót kinyit, csak azt az egyet nem....    fejvakaras
Kettős záram van.

Tehát ha a jobb első ajtót kulccsal zárom, akkor néha visszanyitja a központi zár a jobb első ajtót, vagy
         ha a jobb első ajtót kulccsal zárom, akkor néha visszanyitja a központi zár az összes ajtót, vagy  bal oldalinál hagyja bezárni Bár ott minden ajtót kinyit, csak azt az egyet nem vagy most míííííííí vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnn?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?

 idiota wilting zavart2 guluszem1 pardon1 shakehead
Naplózva
MrMach1
Vendég
« Új hozzászólás #8849 Dátum: 2009.01.23 péntek, 14:02:41 »

Tehát ha a jobb első ajtót kulccsal zárom, akkor néha visszanyitja a központi zár a jobb első ajtót, vagy
         ha a jobb első ajtót kulccsal zárom, akkor néha visszanyitja a központi zár az összes ajtót, vagy  bal oldalinál hagyja bezárni Bár ott minden ajtót kinyit, csak azt az egyet nem vagy most míííííííí vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnn?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?

 idiota wilting zavart2 guluszem1 pardon1 shakehead

 vigyor3
Tehát.
Tisztázandó pár alap dolgot:
Kettős záram van, tehát ha a bal első ajtó zárban a kulcsot jobbra elfordítom, akkor bezárja az összes ajtót. Ha előbb balra, majd jobbra, akkor is bezárja az összes ajtót, majd bezár a kettős zár is és villant kettőt az indexekkel.
Nyitásnál, ha csak "simán" zártam be, akkor nem elég addig fordítanom balra a kulcsot, amíg a kapcsolót működteti a kulcs, hanem tovább kell fordítanom, hogy a zár szerkezetet is mozgassa a kulcs.
Ha kettős zárral zártam, akkor elég csak a zárba épített kapcsolóig fordítani a kulcsot és máris nyitja az ajtókat.

A furcsa jelenség:
Ha bal oldalon zárom "kettős zár" módon kulccsal, akkor nyitáskor néha (nem minden esetben  nyes) "elfelejti" kinyitni a bal első ajtót. Ilyenkor csak a többit nyitja.
Szintén néha csinál olyat, hogy a jobb első ajtó kulccsal zárásakor (itt nincs kettős zár funkció) előbb bezárja az összes ajtót, majd azonnal vissza is nyitja az összeset.
(pl. ma reggel is, mikor vittem a pici lányom az óvodába.  smile ilyenkor ugyanis kiszedem őt a jobb oldalon és itt próbálnám zárni az ajtókat)

Remélem érthető voltam...  vigyor3
Naplózva
Oldalak: 1 ... 170 171 172 173 174 175 176 [177] 178 179 180 181 182 183 184 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.061 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.