Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 15:20:17 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 388 389 390 391 392 393 394 [395] 396 397 398 399 400 401 402 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6358360 alkalommal)
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #19700 Dátum: 2012.09.24 hétfő, 23:25:10 »

Jó éjt mondeo-s kollégák! vigyor3 integet2
Jó éjt neked is Dávid! wave
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #19701 Dátum: 2012.09.25 kedd, 11:13:09 »

Sziasztok! Ma vettem egy 2000 gyártású kombi mondeót, kétezres benzines. Smiley
A gyári tempómattot szeretném belerakni, megoldható-e?
Szeretném a fűthető első szélvédőt is, ezt is lehet-e utólag?
Benne vannak a kábelkötegben vagy vezetékezni kell?
Köszönöm előre is!!!

A tempomatot biztos bele lehet rakni, hogy kábelezve van-e, azt nem tudom, bár az esélye nagyobb komolyabb felszereltségű autóknál. De sok cuccost kell még bele venned hozzá. Smiley

Az első szélvédőfűtésnél, vedd ki a hátsó fűtés gombját és nézd meg, hogy van-e másik csati mellette. Továbbá kint a szélvédő mellett futó fekete lepattintható "takarócsíkok" (vigyázz, fémből vannak!!) alatt lennének a szélvédőre kapaszkodó csatik. Plusz, kell még egy relé is neked hozzá, a gombon és szélvédőn kívűl. Wink

Jó éjt mondeo-s kollégák! vigyor3 integet2

Jó ...őő... Napot, Dávid kollega!!  vigyor3 integet2
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #19702 Dátum: 2012.09.25 kedd, 11:21:56 »

Ismét eljött a kérdezés ideje számomra. Smiley

2 nagy kérdésem lenne hozzátok:

1:
Ha szivargyújtós töltőre bedugom a GPS-t, azonnal elmegy a rádió. Konkrétan túl sok lesz a zaj, és nem lehet élvezni az adást. Hogy lehet ezt megoldani? Azért elég kellemetlen úgy vezetni, hogy csend van, GPS-t meg ha kihúzom, lemerül aztán jól eltévedek. Smiley Rádión kívül meg nincs más alternatíva, mert a gyári rádióhoz még ha veszek egy FM transmitert is hogy USB-ről hallgassak zenét, gondolom az is behal ilyenkor. Szóval ez ilyen fejvakarós most számomra, hogy miért megy el a rádió töltéskor, és hogy lehet vissza varázsolni.

2:
Már ideje befűteni a kocsiban néha, így egyik reggel, indulásnál megtettem. Számomra furcsa volt, hogy a hőmérséklet mutató még a NORMAL sáv aljáig sem ér, hanem alatta a kis fehér kocka legalján várakozik az előmenetelre, de már ömlik befelé a forróság. Ennek így kell működnie? Nem csak a termosztát nyitása után, amikor a nagy körre ér a hűtővíz, akkor jön a fűtőradiátorig el a meleg?
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #19703 Dátum: 2012.09.25 kedd, 13:09:15 »

A tempomatot biztos bele lehet rakni, hogy kábelezve van-e, azt nem tudom, bár az esélye nagyobb komolyabb felszereltségű autóknál. De sok cuccost kell még bele venned hozzá. Smiley
...
Hogy be van-e kábelezve, azt egyszerű megnézni itt. Ha a motortérben bal lengéscsillapító ház/burkolat mellett ott ólálkodik a léptetőmotor csatlakozója, akkor be van kábelezve. Az oldalon kicsit lejjebb látszik is a csatlakozó formája (833).

2:
Már ideje befűteni a kocsiban néha, így egyik reggel, indulásnál megtettem. Számomra furcsa volt, hogy a hőmérséklet mutató még a NORMAL sáv aljáig sem ér, hanem alatta a kis fehér kocka legalján várakozik az előmenetelre, de már ömlik befelé a forróság. Ennek így kell működnie? Nem csak a termosztát nyitása után, amikor a nagy körre ér a hűtővíz, akkor jön a fűtőradiátorig el a meleg?
Ha a termosztát nyit, akkor jut el a meleg víz a hűtőradiátorig Smiley.
Naplózva
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #19704 Dátum: 2012.09.25 kedd, 13:25:57 »

Ha a termosztát nyit, akkor jut el a meleg víz a hűtőradiátorig Smiley.

Igen, a hűtőradiátor stimm.
A fűtés boxban található fűtő radiátor viszont - tudtommal - nincs külön fűtve, hanem azt is a felesleges égéshő fűti. De nem tudom biztosan hogyan és miként. Mert ha folyton megy oda a melegvíz, akkor értelmetlen egy dolog, hisz a motor fűtési szakaszában télen-nyáron termeli a veszteséget. Ezért kérdeztem, hogy hogy is van ez.
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19705 Dátum: 2012.09.25 kedd, 15:32:46 »

A tempomatot biztos bele lehet rakni, hogy kábelezve van-e, azt nem tudom, bár az esélye nagyobb komolyabb felszereltségű autóknál. De sok cuccost kell még bele venned hozzá. Smiley

Az első szélvédőfűtésnél, vedd ki a hátsó fűtés gombját és nézd meg, hogy van-e másik csati mellette. Továbbá kint a szélvédő mellett futó fekete lepattintható "takarócsíkok" (vigyázz, fémből vannak!!) alatt lennének a szélvédőre kapaszkodó csatik. Plusz, kell még egy relé is neked hozzá, a gombon és szélvédőn kívűl. Wink

Jó ...őő... Napot, Dávid kollega!!  vigyor3 integet2

Csak annyiba javítanálak ki, hogy a kábelek a szélvédőn vannak.
Azt kellene megnézni, hogy a levélfogó rácsa alatt elő van-e készítve a két stekker.

Tempomat szettet pedig egybe vegyél ha tudsz.
A V6-os nem lesz jó a tiedbe mert kell vegyél hozzá másik gázbowdent. Bár az kb. 3000Ft.
Arra figyelj, hogy ha manuális váltós a kocsid akkor manuális váltósból vedd a szettet is.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
siky
Vendég
« Új hozzászólás #19706 Dátum: 2012.09.25 kedd, 17:01:44 »

Igen, a hűtőradiátor stimm.
A fűtés boxban található fűtő radiátor viszont - tudtommal - nincs külön fűtve, hanem azt is a felesleges égéshő fűti. De nem tudom biztosan hogyan és miként. Mert ha folyton megy oda a melegvíz, akkor értelmetlen egy dolog, hisz a motor fűtési szakaszában télen-nyáron termeli a veszteséget. Ezért kérdeztem, hogy hogy is van ez.
A fűtőradiátor általában a termosztát előtt van, tehát akkor is fűt, ha nincs üzemi hőfokon a motor. Ezért nem szabad magas fordulaton járatni a fűtőmotort a bemelegedési szakaszban. (Okosabb digitklímás autók nem is engedik a magas ventilátor fordulatot.)
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #19707 Dátum: 2012.09.25 kedd, 17:04:11 »

Ismét eljött a kérdezés ideje számomra. Smiley

2 nagy kérdésem lenne hozzátok:

1:
Ha szivargyújtós töltőre bedugom a GPS-t, azonnal elmegy a rádió. Konkrétan túl sok lesz a zaj, és nem lehet élvezni az adást. Hogy lehet ezt megoldani? Azért elég kellemetlen úgy vezetni, hogy csend van, GPS-t meg ha kihúzom, lemerül aztán jól eltévedek. Smiley Rádión kívül meg nincs más alternatíva, mert a gyári rádióhoz még ha veszek egy FM transmitert is hogy USB-ről hallgassak zenét, gondolom az is behal ilyenkor. Szóval ez ilyen fejvakarós most számomra, hogy miért megy el a rádió töltéskor, és hogy lehet vissza varázsolni.

Nem jut eszembe semmi konkrét, de mindenképpen nézd meg az antennát, hogy rendesen be van e dugva a rádióba, és nézd meg, hogy ha kihúzod működik e a rádió (persze adás nem lesz, ezzel csak a testet ellenőrzöd).
Naplózva
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #19708 Dátum: 2012.09.25 kedd, 17:09:19 »

Nem jut eszembe semmi konkrét, de mindenképpen nézd meg az antennát, hogy rendesen be van e dugva a rádióba, és nézd meg, hogy ha kihúzod működik e a rádió (persze adás nem lesz, ezzel csak a testet ellenőrzöd).
Kihúzva működik, be meg szerintem be van dugva, mert pár hete igazítottam újra a fűtés konzol vákuum csatiján a szigetelőszalagot, de hamarosan ránézek újból.  worship

A fűtőradiátor általában a termosztát előtt van, tehát akkor is fűt, ha nincs üzemi hőfokon a motor. Ezért nem szabad magas fordulaton járatni a fűtőmotort a bemelegedési szakaszban. (Okosabb digitklímás autók nem is engedik a magas ventilátor fordulatot.)
Értem, tehát akkor kiskörön van a fűtőradiátor. Köszönöm a választ, így már világos. Ezek szerint anno az Escortomon nem volt 100as teljesen a dolog, és itt működik megfelelően.   worship (4es venti fordulatot szinte soha nem használom, mert túl hangos. Nem nyikorog, de azon a fordulaton már hallani ahogy pörögnek a lapátok. 2esen szoktam használni a hűtést/fűtést általában.)
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #19709 Dátum: 2012.09.25 kedd, 23:01:55 »

Csak annyiba javítanálak ki, hogy a kábelek a szélvédőn vannak.
Azt kellene megnézni, hogy a levélfogó rácsa alatt elő van-e készítve a két stekker.

Tempomat szettet pedig egybe vegyél ha tudsz.
A V6-os nem lesz jó a tiedbe mert kell vegyél hozzá másik gázbowdent. Bár az kb. 3000Ft.
Arra figyelj, hogy ha manuális váltós a kocsid akkor manuális váltósból vedd a szettet is.

Hmm... Nálam a szélvédőn van két saru és arra csúszik rá 1-1 csati. Így akartam... Smiley

1:
Ha szivargyújtós töltőre bedugom a GPS-t, azonnal elmegy a rádió. Konkrétan túl sok lesz a zaj, és nem lehet élvezni az adást. Hogy lehet ezt megoldani? Azért elég kellemetlen úgy vezetni, hogy csend van, GPS-t meg ha kihúzom, lemerül aztán jól eltévedek. Smiley Rádión kívül meg nincs más alternatíva, mert a gyári rádióhoz még ha veszek egy FM transmitert is hogy USB-ről hallgassak zenét, gondolom az is behal ilyenkor. Szóval ez ilyen fejvakarós most számomra, hogy miért megy el a rádió töltéskor, és hogy lehet vissza varázsolni.

Az antenna ellenőrzése után, próbálj ki valami mást is a szivargyújtóban, lehet, hogy a navid töltője rossz, de nem kizárt, hogy le kellene szigetelned az antenna vezetékét, valami fémes cuccal. Emlékszem, anno amikor a donort hoztam haza ott a rádiónál fm-transzmitterrel hallgattam a zenét és a ventilátor pörgését is játszotta... Cheesy
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #19710 Dátum: 2012.09.26 szerda, 08:13:17 »

Az antenna ellenőrzése után, próbálj ki valami mást is a szivargyújtóban, lehet, hogy a navid töltője rossz, de nem kizárt, hogy le kellene szigetelned az antenna vezetékét, valami fémes cuccal. Emlékszem, anno amikor a donort hoztam haza ott a rádiónál fm-transzmitterrel hallgattam a zenét és a ventilátor pörgését is játszotta... Cheesy

Sajnos kipróbálni nem tudom semmivel. GPS egy hétvégére volt kölcsönbe nálam, már visszaadtam, nincs semmilyen szivargyújtós cuccom.
A GPS töltője olyan volt, hogy bedugod, a töltőbe bedugod az USB kábelt. Eddig semmi gáz, az ott lehetett, világított rajta a led meg minden. Aztán ha az USB kábel másik végét, a miniUSB-t bedugtam a GPS-be, akkor varázsütésre meghalt a rádió. No mindegy, majd megpróbálom az antennát mélyebbre tolni. hehe
Talán novemberben veszek egy GPS-t magamnak, mert nagyon jótékony hatással volt a vezetésemre és a fogyasztásomra is. (Mindig bemondta, hogy túl gyorsan hajtasz, így elvehettem a gázról a lábam. Amikor nincs GPS, akkor meg azt játszom, hogy megyek a kocsival, lenézek az órára, megrettenek hogy milyen gyorsan megyek, és satufékkel visszalassítok. A műszerfal iszonyat rossz helyen van, még a GPS-en kiírt sebesség is sokkal jobban a látómezőmben volt a tájban való gyönyörködés közben, mint a műszerfal - így meg azért mégiscsak stabilabban tartottam a tempót, nem a gázadás-fékezés közti váltakozás volt végig útközben. Szóval kell valamit kezdenem a rádióval, és kell szereznem egy 5ösért egy ilyen GPS-t, mint ami nálam volt most hétvégén. Ennél olcsóbbat nem nagyon találok.)
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #19711 Dátum: 2012.09.26 szerda, 08:14:39 »

Sajnos kipróbálni nem tudom semmivel. GPS egy hétvégére volt kölcsönbe nálam, már visszaadtam, nincs semmilyen szivargyújtós cuccom.
A GPS töltője olyan volt, hogy bedugod, a töltőbe bedugod az USB kábelt. Eddig semmi gáz, az ott lehetett, világított rajta a led meg minden. Aztán ha az USB kábel másik végét, a miniUSB-t bedugtam a GPS-be, akkor varázsütésre meghalt a rádió. No mindegy, majd megpróbálom az antennát mélyebbre tolni. hehe
Talán novemberben veszek egy GPS-t magamnak, mert nagyon jótékony hatással volt a vezetésemre és a fogyasztásomra is. (Mindig bemondta, hogy túl gyorsan hajtasz, így elvehettem a gázról a lábam. Amikor nincs GPS, akkor meg azt játszom, hogy megyek a kocsival, lenézek az órára, megrettenek hogy milyen gyorsan megyek, és satufékkel visszalassítok. A műszerfal iszonyat rossz helyen van, még a GPS-en kiírt sebesség is sokkal jobban a látómezőmben volt a tájban való gyönyörködés közben, mint a műszerfal - így meg azért mégiscsak stabilabban tartottam a tempót, nem a gázadás-fékezés közti váltakozás volt végig útközben. Szóval kell valamit kezdenem a rádióval, és kell szereznem egy 5ösért egy ilyen GPS-t, mint ami nálam volt most hétvégén. Ennél olcsóbbat nem nagyon találok.)
milyen mobilod van?
én azon szoktam a navit használni, ha nagyon nem tudom, hova kell menni
Naplózva
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #19712 Dátum: 2012.09.26 szerda, 11:15:12 »

milyen mobilod van?
én azon szoktam a navit használni, ha nagyon nem tudom, hova kell menni

Nokia 1661:
http://www.hasznaltmobil.com/telefon/nokia-1661

Sajnos (szerencsére) GPS még nincs rajta.
(Tapasztalataim szerint az érintőképernyős mobilok nem szeretnek úszni az olajban. Ez még elviseli. Wink )
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
pingtomi
Vendég
« Új hozzászólás #19713 Dátum: 2012.09.26 szerda, 13:38:04 »

Sziasztok!

Csak Mondeo2 fanatikusoknak olvassák tovább  Smiley

Talán emlékszik rá még valaki, elkezdtem egy Mondeo 2 átépítést: 1,9 TDI motor + 6-os váltó. Nos, az átépítés sikerült, sőt, már több, mint 1 éve járok is vele, tökéletesen működik.
De sajnos a Mondeomat - nem az én hibámból - totálkárosra törték.  Sad Annyira, hogy azzal a kasznival foglalkozni nem érdemes, nem mernék még egyszer beleülni, ha tudom, hogy ki lett hegesztve.
A motortér, és az eleje nem sérült, azonban nekem most főleg családi okok (költözés, stb.) miatt nem nagyon van időm, energiám foglalkozni vele.
Kidobni nem szeretném, ezért úgy gondoltam, ha valaki szeretne magának 1,9 TDI mondeo-t, akkor a teljes átépítési prototípus alkatrészeket eladnám neki! Nem a kocsit, csak a "belsejét": úgy van megcsinálva, hogy kb. 1 munkanap alatt egy 1,8 TD Mondeo-ba átépíthető az egész, annélkül, hogy a karosszériűához, alvázhoz érdemben hozzá kellene nyúlni.

A csomag tartalma:

- motor (1Z, 1.9 TDI)
- mechanikus adagoló (11-es elem, 502-es csúcsok)
- 6 sebességes váltó
- lendkerék
- önindító
+ a saját gyártmányú dolgok: motortartó bakok, közdarabok, féltengely, hengerfej vízcsonk, szíjfeszítők, teljes csövezés (intercooler és szervó), kulissza toldás, elektronika, + apróságok.
 Turbó most van rajta, egy GTB-1749, azt megtartom - viszont ugyanilyen típusú turbó rárakható, segítek az átalakításában akár.

Árat nem írok, nem tudom mit ér meg kinek.
Vizsgában tudok segíteni, eléggé előre jutottam az átépítés legalizálásban.

Csak 1 db van az egészből.

Természetesen teljes "szakmai" doksik, + telefonos/személyes támogatást adok hozzá személyemben (megegyezés kérdése).

Viszonylag sürgős, mert otthon most a helyet foglalja szegény kocsi - ha nincs érdeklődő, dr. Flex segít majd, és darabokban kerül értékesítésre alkatrészenként.

Érdeklődni inkább telefonon: + 36 20 2113188, vagy e-mailben: pingtomi@pingtomi.hu



Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #19714 Dátum: 2012.09.26 szerda, 20:43:34 »

Sajnos kipróbálni nem tudom semmivel. GPS egy hétvégére volt kölcsönbe nálam, már visszaadtam, nincs semmilyen szivargyújtós cuccom.
A GPS töltője olyan volt, hogy bedugod, a töltőbe bedugod az USB kábelt. Eddig semmi gáz, az ott lehetett, világított rajta a led meg minden. Aztán ha az USB kábel másik végét, a miniUSB-t bedugtam a GPS-be, akkor varázsütésre meghalt a rádió. No mindegy, majd megpróbálom az antennát mélyebbre tolni. hehe
Talán novemberben veszek egy GPS-t magamnak, mert nagyon jótékony hatással volt a vezetésemre és a fogyasztásomra is. (Mindig bemondta, hogy túl gyorsan hajtasz, így elvehettem a gázról a lábam. Amikor nincs GPS, akkor meg azt játszom, hogy megyek a kocsival, lenézek az órára, megrettenek hogy milyen gyorsan megyek, és satufékkel visszalassítok. A műszerfal iszonyat rossz helyen van, még a GPS-en kiírt sebesség is sokkal jobban a látómezőmben volt a tájban való gyönyörködés közben, mint a műszerfal - így meg azért mégiscsak stabilabban tartottam a tempót, nem a gázadás-fékezés közti váltakozás volt végig útközben. Szóval kell valamit kezdenem a rádióval, és kell szereznem egy 5ösért egy ilyen GPS-t, mint ami nálam volt most hétvégén. Ennél olcsóbbat nem nagyon találok.)

5 ezer forint? Tyűha. Milyen navi az, ha szabad kérdeznem? Smiley

Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Makos
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



E-mail
« Új hozzászólás #19715 Dátum: 2012.09.26 szerda, 21:45:32 »

Sziasztok! Ma voltam fenn a ford hivatalos oldalán, ahol alvázszám alapján utánna lehet nézni a kocsinak.
Azt írta, hogy érvénytelen karaktereket használok. WFONXXGBBNYB3022 az az alváz számom. tudtok segíteni?
Köszi!
Naplózva

'00 Mk II 2.0 Ghia kombi Párduc fekete metko Smiley
drof
Vendég
« Új hozzászólás #19716 Dátum: 2012.09.26 szerda, 21:50:28 »

Sziasztok! Ma voltam fenn a ford hivatalos oldalán, ahol alvázszám alapján utánna lehet nézni a kocsinak.
Azt írta, hogy érvénytelen karaktereket használok. WFONXXGBBNYB3022 az az alváz számom. tudtok segíteni?
Köszi!

WFnulla. Nem WFO
Naplózva
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #19717 Dátum: 2012.09.27 csütörtök, 07:22:29 »

5 ezer forint? Tyűha. Milyen navi az, ha szabad kérdeznem? Smiley



Passz, nincs ráírva márka. Fekete gumis burkolata van Smiley
Fel lett rakva rá egy igo8, aztán Gooo. Megy szépen, működik, voltak már vele határokon túl is, jól navigál mindenhol.  eljen Szereznem kell egyet, csak most nem találok eladót, csak 10-15 fölött. levele
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #19718 Dátum: 2012.09.27 csütörtök, 08:16:12 »

Sajnos kipróbálni nem tudom semmivel. GPS egy hétvégére volt kölcsönbe nálam, már visszaadtam, nincs semmilyen szivargyújtós cuccom.
A GPS töltője olyan volt, hogy bedugod, a töltőbe bedugod az USB kábelt. Eddig semmi gáz, az ott lehetett, világított rajta a led meg minden. Aztán ha az USB kábel másik végét, a miniUSB-t bedugtam a GPS-be, akkor varázsütésre meghalt a rádió. No mindegy, majd megpróbálom az antennát mélyebbre tolni. hehe
Talán novemberben veszek egy GPS-t magamnak, mert nagyon jótékony hatással volt a vezetésemre és a fogyasztásomra is. (Mindig bemondta, hogy túl gyorsan hajtasz, így elvehettem a gázról a lábam. Amikor nincs GPS, akkor meg azt játszom, hogy megyek a kocsival, lenézek az órára, megrettenek hogy milyen gyorsan megyek, és satufékkel visszalassítok. A műszerfal iszonyat rossz helyen van, még a GPS-en kiírt sebesség is sokkal jobban a látómezőmben volt a tájban való gyönyörködés közben, mint a műszerfal - így meg azért mégiscsak stabilabban tartottam a tempót, nem a gázadás-fékezés közti váltakozás volt végig útközben. Szóval kell valamit kezdenem a rádióval, és kell szereznem egy 5ösért egy ilyen GPS-t, mint ami nálam volt most hétvégén. Ennél olcsóbbat nem nagyon találok.)

Szia!

Ha esetleg kell akkor én foglalkozok GPS-el de én csak Tomtommal és az nem ötezres kategória de ha az is elnavigál ahová kell ami nálad volt akkor tényleg érdemes megvenni a legolcsóbbat mert első GPS-nek bármilyen jó! Amúgy ha minden igaz akkor a Tomtomnak is van valamilyen fapados márkája és asszem Aytobe néven fut és az is ilyen 6-8000ft-os kategória! wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
david01
Vendég
« Új hozzászólás #19719 Dátum: 2012.09.29 szombat, 15:20:15 »

Na okt.1-től kezdődik az új meló aztán a verdaépítés!!! taps Grin végre
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #19720 Dátum: 2012.09.29 szombat, 21:08:00 »

Passz, nincs ráírva márka. Fekete gumis burkolata van Smiley
Fel lett rakva rá egy igo8, aztán Gooo. Megy szépen, működik, voltak már vele határokon túl is, jól navigál mindenhol.  eljen Szereznem kell egyet, csak most nem találok eladót, csak 10-15 fölött. levele

Wayteq-ek jók és olcsók. Továbbá "márkás" is. Tomtom-ot nem kamálom... Sad
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Makos
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



E-mail
« Új hozzászólás #19721 Dátum: 2012.10.01 hétfő, 10:45:45 »

WFnulla. Nem WFO
Köszi!
Naplózva

'00 Mk II 2.0 Ghia kombi Párduc fekete metko Smiley
Makos
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



E-mail
« Új hozzászólás #19722 Dátum: 2012.10.01 hétfő, 10:52:45 »

Sziasztok! Digitklima van a kocsiban, az természetes, hogy ki-be kapcsolgat a klíma kompresszor? P 406-on nem kapcsolgatott ki-be.
2.0 16V kombim van 7.2 fogyasztott száz kilométeren ez jó érték? Egy hete van nálam az autó, még kevés a tapasztalat. de eddig ötös! Grin
Naplózva

'00 Mk II 2.0 Ghia kombi Párduc fekete metko Smiley
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19723 Dátum: 2012.10.01 hétfő, 14:12:22 »

Sziasztok! Digitklima van a kocsiban, az természetes, hogy ki-be kapcsolgat a klíma kompresszor? P 406-on nem kapcsolgatott ki-be.
2.0 16V kombim van 7.2 fogyasztott száz kilométeren ez jó érték? Egy hete van nálam az autó, még kevés a tapasztalat. de eddig ötös! Grin


Az sajnos normális, hogy ki-be kapcsolgat.
A fogyid szerintem egész jó. Bár én nem öngyújtófolyadékkal járok.   hehe
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #19724 Dátum: 2012.10.01 hétfő, 15:03:01 »

Sziasztok! Digitklima van a kocsiban, az természetes, hogy ki-be kapcsolgat a klíma kompresszor? P 406-on nem kapcsolgatott ki-be.
2.0 16V kombim van 7.2 fogyasztott száz kilométeren ez jó érték? Egy hete van nálam az autó, még kevés a tapasztalat. de eddig ötös! Grin


Szia!
Nekem is 2.0-16V van és én 8,4-8,8 között járok el vele vegyeshasználatban szóval a tiéd nem jó mert kevesebb!  vigyor3
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #19725 Dátum: 2012.10.01 hétfő, 17:01:27 »

Sziasztok! Digitklima van a kocsiban, az természetes, hogy ki-be kapcsolgat a klíma kompresszor? P 406-on nem kapcsolgatott ki-be.
2.0 16V kombim van 7.2 fogyasztott száz kilométeren ez jó érték? Egy hete van nálam az autó, még kevés a tapasztalat. de eddig ötös! Grin

az ki-be kapcsolgat,ha pl.beállitod 21 fokra a hömérsékletet és rá kell hütsön bekapcsol ha elérte kikapcsol és  annál sürübben kapcsolgat ki-be minél közelebb van egymáshoz a kinti és a beállitott hömérséklet,ebben az esetben célszerübb a kinti hömérsékletet használni szerintem.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #19726 Dátum: 2012.10.01 hétfő, 17:18:44 »

Sziasztok! Digitklima van a kocsiban, az természetes, hogy ki-be kapcsolgat a klíma kompresszor? P 406-on nem kapcsolgatott ki-be.
2.0 16V kombim van 7.2 fogyasztott száz kilométeren ez jó érték? Egy hete van nálam az autó, még kevés a tapasztalat. de eddig ötös! Grin


Igen, sajnos szokása. Sad Én spec. általában 23-24 fokra löttem be nagy melegben, akkor ritkábban ugrabugrált, vagy levettem "LO"-ra és kikapcsoltam az "Auto"-t és akkor folyamatosan ment a kompresszor, de nem fagyasztott meg. Smiley
Meg arról sem szabad megfeledkezni, hogy figyeli a gázadást is, ha padlót kap, lelövi a kompresszort, kímélés és nyomaték visszaadás érdekében. Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #19727 Dátum: 2012.10.02 kedd, 10:59:59 »

Sziasztok!

A mondeom szerelgetéséből/átalakításából megmaradt 1-2 dolog, ami felesleges számomra, hátha valakit érdekelnek. (bocsi hogy ide írom, nem tudom hogy hova tudnám máshova worship)


Ford Mondeo Club Hungary > Forum > Szakmai fórum > Keres-Kínál > Mondeóhoz kínálok  eljen
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
gyurikabmx
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116



E-mail
« Új hozzászólás #19728 Dátum: 2012.10.02 kedd, 11:03:17 »

Ford Mondeo Club Hungary > Forum > Szakmai fórum > Keres-Kínál > Mondeóhoz kínálok  eljen

Köszi!
Naplózva

Mondeo MK2 '98 Ghia 1.8TD Turnier
Makos
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



E-mail
« Új hozzászólás #19729 Dátum: 2012.10.03 szerda, 10:43:04 »

Sziasztok!
Fényszórót ki lehet szerelni a lökhárító levétele nélkül? Hogy lehet a magasság állító motort kiszerelni?
És ha rajta hagyom a világítást, hallani hogy mozgatják fel-le a lámpát ez természetes?
Köszönöm előre  is!
Naplózva

'00 Mk II 2.0 Ghia kombi Párduc fekete metko Smiley
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #19730 Dátum: 2012.10.03 szerda, 11:13:00 »

Sziasztok!
Fényszórót ki lehet szerelni a lökhárító levétele nélkül? Hogy lehet a magasság állító motort kiszerelni?
És ha rajta hagyom a világítást, hallani hogy mozgatják fel-le a lámpát ez természetes?
Köszönöm előre  is!

A lámpa levételhez előbb le kell szedni a hűtőrácsot, amögött is van 1-1 csavar, a másik 2 fentről egyértelmű.
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19731 Dátum: 2012.10.03 szerda, 11:30:20 »

Sziasztok!
Fényszórót ki lehet szerelni a lökhárító levétele nélkül? Hogy lehet a magasság állító motort kiszerelni?
És ha rajta hagyom a világítást, hallani hogy mozgatják fel-le a lámpát ez természetes?
Köszönöm előre  is!

Természetesen ki lehet venni anélkül is, hogy levennéd a lököst.
A hűtőrácsot fogja felül 1-1 csavar, ahogy Zseby is írta.
Utána magad felé kell húzni.
Alatta fogsz találni 1-1 csavart. Valamint lesz még egy a homlokfalon és a lámpa mögött is. Torx 30-as fejű bit kell hozzá.
A motort szintén 2-2 csavar fogja. Le kell vegyed a fényszóró burkolatát és alatta találod. TX15 vagy TX20-as bit kell hozzá.
Utána csak erősen ki kell húzzad.
Az normális ha fel van kapcsolva a világítás és hallod ahogy állítja magát.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #19732 Dátum: 2012.10.03 szerda, 11:33:44 »


Az normális ha fel van kapcsolva a világítás és hallod ahogy állítja magát.

eljen De akkor nem normális, ha megállás nélkül állítja magát. Nálam is ez van, ha a legmagasabbra állítom, olyan, mintha nem lenne végállása, és csak búg, viszont ha egyel lejjebb teszem, akkor csöndbe marad. Azóta kussol  eplus2
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #19733 Dátum: 2012.10.03 szerda, 15:25:27 »

eljen De akkor nem normális, ha megállás nélkül állítja magát. Nálam is ez van, ha a legmagasabbra állítom, olyan, mintha nem lenne végállása, és csak búg, viszont ha egyel lejjebb teszem, akkor csöndbe marad. Azóta kussol  eplus2

Nem az nem normális, ha nem marad csöndben. Smiley Lehet, hogy eltört a fogaskerék egyik foga? (műanyag) Esetleg, ha utólag tetted bele ki kéne venni csak a motorokat, de vezetékre kötve és leküldeni padlóra (persze előtte még a fényszóróban is!), majd visszatenni őket és hátha csak egy picit elugrott. Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #19734 Dátum: 2012.10.03 szerda, 16:29:08 »

Nem az nem normális, ha nem marad csöndben. Smiley Lehet, hogy eltört a fogaskerék egyik foga? (műanyag) Esetleg, ha utólag tetted bele ki kéne venni csak a motorokat, de vezetékre kötve és leküldeni padlóra (persze előtte még a fényszóróban is!), majd visszatenni őket és hátha csak egy picit elugrott. Smiley
Sajnos az esetek nagy részében a végállás kapcsolójuk megy tönkre.
Naplózva
Makos
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



E-mail
« Új hozzászólás #19735 Dátum: 2012.10.03 szerda, 16:30:17 »

Természetesen ki lehet venni anélkül is, hogy levennéd a lököst.
A hűtőrácsot fogja felül 1-1 csavar, ahogy Zseby is írta.
Utána magad felé kell húzni.
Alatta fogsz találni 1-1 csavart. Valamint lesz még egy a homlokfalon és a lámpa mögött is. Torx 30-as fejű bit kell hozzá.
A motort szintén 2-2 csavar fogja. Le kell vegyed a fényszóró burkolatát és alatta találod. TX15 vagy TX20-as bit kell hozzá.
Utána csak erősen ki kell húzzad.
Az normális ha fel van kapcsolva a világítás és hallod ahogy állítja magát.

Oké, de én nem állítottam, csak búg mintha nem lenne végállása.
Naplózva

'00 Mk II 2.0 Ghia kombi Párduc fekete metko Smiley
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #19736 Dátum: 2012.10.03 szerda, 16:33:31 »

Oké, de én nem állítottam, csak búg mintha nem lenne végállása.
Jól mondod, nincs végállása, mert a végállás kapcsolója ment tönkre és egyfolytában megy a motor, szerintem amíg nem cseréled ki a motort, húzd le a csatit róla, hogy ne menjen egyfolytában.
Naplózva
Makos
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



E-mail
« Új hozzászólás #19737 Dátum: 2012.10.03 szerda, 16:40:30 »

Jól mondod, nincs végállása, mert a végállás kapcsolója ment tönkre és egyfolytában megy a motor, szerintem amíg nem cseréled ki a motort, húzd le a csatit róla, hogy ne menjen egyfolytában.
Megvót má
Naplózva

'00 Mk II 2.0 Ghia kombi Párduc fekete metko Smiley
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #19738 Dátum: 2012.10.03 szerda, 17:00:33 »

Megvót má
Ok!  worship
Naplózva
gallyasbence
Vendég
« Új hozzászólás #19739 Dátum: 2012.10.03 szerda, 18:27:51 »

Üdv  fórumosok!

Egy  elég ciki  kérdésem  lenne. 1999 1.8 Td mondim  van. 1  órája  olvasgatpom a  fórumot, hátha  megúszom a lebőgést, de  sajna  nem.
Meghalt a szivargyujtóm, és  sehol  nem találom a belső  biztosítéktáblát.
A  motortérben  van egy,  de  elég  kevés  biztivel, inkjább  relékkel,  tehát  biztosan van 1  belül  is. Kerestem, de  nem  lelem...
Megírná  vlk  ez  az  alapvető  infót  nekem?
Hálás  köszönettel: Bence
Naplózva
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #19740 Dátum: 2012.10.03 szerda, 18:30:25 »

Üdv  fórumosok!

Egy  elég ciki  kérdésem  lenne. 1999 1.8 Td mondim  van. 1  órája  olvasgatpom a  fórumot, hátha  megúszom a lebőgést, de  sajna  nem.
Meghalt a szivargyujtóm, és  sehol  nem találom a belső  biztosítéktáblát.
A  motortérben  van egy,  de  elég  kevés  biztivel, inkjább  relékkel,  tehát  biztosan van 1  belül  is. Kerestem, de  nem  lelem...
Megírná  vlk  ez  az  alapvető  infót  nekem?
Hálás  köszönettel: Bence

meg.

Vezető lábtérnél felnyúlsz, és ott van. Ha megvan a nagy műanyag "lap", ami maga a tábla, annak a jobb oldalán van egy fekete kis pöcök. Egyesek szerint húzni, mások szerint nyomni kell ezt a pöcköt, én rád bízom, merthogy általában mindkét eset működik. Na, ezután lenyílik a biztosítéktábla. Aztán ha végeztél, hajtsd vissza ugyanoda a biztitáblát, hogy beakadjon.
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
gallyasbence
Vendég
« Új hozzászólás #19741 Dátum: 2012.10.03 szerda, 18:45:44 »

meg.

Vezető lábtérnél felnyúlsz, és ott van. Ha megvan a nagy műanyag "lap", ami maga a tábla, annak a jobb oldalán van egy fekete kis pöcök. Egyesek szerint húzni, mások szerint nyomni kell ezt a pöcköt, én rád bízom, merthogy általában mindkét eset működik. Na, ezután lenyílik a biztosítéktábla. Aztán ha végeztél, hajtsd vissza ugyanoda a biztitáblát, hogy beakadjon.


SZia!
KÖszönöm,  megyek,  megkeresem!!
Nagyon  gyors  voltál,  köszönöm!!!

Naplózva
gallyasbence
Vendég
« Új hozzászólás #19742 Dátum: 2012.10.03 szerda, 18:47:46 »

Na,  bejöttem,  nincs  meg. a  lábtérben felül, jobb, vagy  bal oldalon mondod? Bár  sehol...
A  kormányoszlopot öleli ugye  1  U alakú idom, balra  pedig  egy rejtett polcocska  van pl. egy  tárcának...
Naplózva
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #19743 Dátum: 2012.10.03 szerda, 19:00:09 »

Na,  bejöttem,  nincs  meg. a  lábtérben felül, jobb, vagy  bal oldalon mondod? Bár  sehol...
A  kormányoszlopot öleli ugye  1  U alakú idom, balra  pedig  egy rejtett polcocska  van pl. egy  tárcának...
Igen. De még rossz helyen vagy. A kormányoszlopot borítja egy műanyag, igen. Annak az alján van a szemüvegtartó. És aztán még lejjebb nézel, egyszer csak elfogy a műanyag, és ott tudsz felnézni a biztosítéktáblához. (Vagy lecsavarozod az ta műanyagot. Tartja vagy 4-5 csavar. Aztán akkor nyíltan meglátod a táblát.  wave
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #19744 Dátum: 2012.10.03 szerda, 19:05:20 »

Na,  bejöttem,  nincs  meg. a  lábtérben felül, jobb, vagy  bal oldalon mondod? Bár  sehol...
A  kormányoszlopot öleli ugye  1  U alakú idom, balra  pedig  egy rejtett polcocska  van pl. egy  tárcának...
na a polcocska alatt van. feküdj be alá egyszer, aztán megtalálod. utána egyszerűbb lesz. azt hiszem 27-es bizti 10 A
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
gallyasbence
Vendég
« Új hozzászólás #19745 Dátum: 2012.10.03 szerda, 19:08:45 »

Igen. De még rossz helyen vagy. A kormányoszlopot borítja egy műanyag, igen. Annak az alján van a szemüvegtartó. És aztán még lejjebb nézel, egyszer csak elfogy a műanyag, és ott tudsz felnézni a biztosítéktáblához. (Vagy lecsavarozod az ta műanyagot. Tartja vagy 4-5 csavar. Aztán akkor nyíltan meglátod a táblát.  wave


NAGY  EMBER  VAGY!!

Ezek  nem  komplettek. MIndegy,  megvan,  ezer  hála, és  köszönet. Most  elkezdem totózni, hogy  melyik a  páciens...

Még1x  nagyon köszönöm!!
Naplózva
Makos
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



E-mail
« Új hozzászólás #19746 Dátum: 2012.10.09 kedd, 21:26:45 »

Egy jó autó szerelőre lenne szükségem, aki ért a Fordhoz és nincs elszállva a munka díjjal, sem az alkatrész árakkal.
Én a XV. kerületben lakom, ezen a környéken szeretnék találni valakit.
Köszi előre is!
Naplózva

'00 Mk II 2.0 Ghia kombi Párduc fekete metko Smiley
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #19747 Dátum: 2012.10.09 kedd, 22:18:09 »

Egy jó autó szerelőre lenne szükségem, aki ért a Fordhoz és nincs elszállva a munka díjjal, sem az alkatrész árakkal.
Én a XV. kerületben lakom, ezen a környéken szeretnék találni valakit.
Köszi előre is!
Vik.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #19748 Dátum: 2012.10.10 szerda, 16:35:33 »

Egy jó autó szerelőre lenne szükségem, aki ért a Fordhoz és nincs elszállva a munka díjjal, sem az alkatrész árakkal.
Én a XV. kerületben lakom, ezen a környéken szeretnék találni valakit.
Köszi előre is!

Vik. Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #19749 Dátum: 2012.10.10 szerda, 21:29:30 »

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.8_tdi_glx_abs.klima-6119052

Szombaton megkellet volna nézni.. ha már összegyűltünk annyian Kecskeméten a madaras teszkónál, csak átkellet volna ballagni a kereskedésbe és tizenx Mondeo klubbos megvizsgálta volna és Iminek elhozzuk 300-ba  hehe

Am Macika is ebből a kereskedésből került hozzám.  Tongue

Imit olyan szinten megfertőztétek hogy már én is kénytelen vagyok vele együtt nézni a TD Mondeok hirdetéseket.  Grin
Naplózva
Oldalak: 1 ... 388 389 390 391 392 393 394 [395] 396 397 398 399 400 401 402 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.053 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.