Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 14:04:11 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 32 33 34 35 36 37 38 [39] 40 41 42 43 44 45 46 ... 110   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Facelift modellek  (Megtekintve 1738766 alkalommal)
0 Felhasználó és 120 vendég van a témában
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1900 Dátum: 2006.11.18 szombat, 19:58:00 »

Ezek már a lealkudott árak.
A 180 ezrest sokkal jobban egyben érzem mint a 98-ast. Sad
Ez a pesti használat sajna. Még annyi, hogy az 1-esben van gyári 18 colos kerék + téli gumma, Sony HiFi. A 2.-ban meg ülésfűtés, tolatóradar meg xenon, navi.
Azt hiszem egy állapotfelmérés fog dönteni. Amúgy mind a kettő folymatos szevizelve van/volt.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1901 Dátum: 2006.11.18 szombat, 20:27:00 »

Ezek már a lealkudott árak.
A 180 ezrest sokkal jobban egyben érzem mint a 98-ast. Sad
Ez a pesti használat sajna. Még annyi, hogy az 1-esben van gyári 18 colos kerék + téli gumma, Sony HiFi. A 2.-ban meg ülésfűtés, tolatóradar meg xenon, navi.
Azt hiszem egy állapotfelmérés fog dönteni. Amúgy mind a kettő folymatos szevizelve van/volt.
Én meg azt mondom, ne a km-t nézd, aki ügyes szervízkönyvvel együtt oldja meg, hogy annyi legyen. A 180-as valószinűleg nincs visszaállítva, a másik meg valószinűleg igen. A Xenon meg kötelező! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1902 Dátum: 2006.11.18 szombat, 21:35:00 »

Ticu,
 
18-as kerekeknek ne dolj be ! Szep hazank kevesbe szep utjain inkabb atok...De most hogy mondod...Lehet, hogy a 18as kerekek miatt erzed az erokulonbseget ? Szelesebb is a kerek ?
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #1903 Dátum: 2006.11.18 szombat, 21:50:00 »

Megjöttünk Sz.fehérvárról. Találtunk egy csemegét. '04.07-havi TDCi 130, Ghia, kombi, fekete. Behozott németből, szervízkönyves, 180 e. km-rel, de az az autó úgy néz ki kívül belül, mint egy 50 ezret futott. Autópályáztak vele. És jobban megy mint a korábban próbált darab.
Kérdem én, mi baj jöhet elő ennyi km után? Csak motorikusan érdekel, mert futómű, kasztni nagyon penge.
Fehérváriakkal NAGYON VIGYÁZNI!!!
Ott akarták eladni nekem azt az autót amiben a kompjúterben 56000, míg a motortérben a matricán meg 129xxxkm es matrica volt az utolsó szervízről.
Egy ismerősöm vett egy gyönyörű kombit mindennel benne és most állítólag valami bibi van vele, de nem biztos, hogy vészes.
Egy barátom meg egy 2003-as mazda 6-ost vett és azóta 1.5millió forint volt szervíz költsége!Elötte nelvitte állapot felmérésre és azt mondták jó az autó és egyben van.
Egyben van ezt én is bizonyítom, de amikor elhozta akkor már a szervízkönyv nem volt meg és a hazafelé úton kb.60km az izzítást jelző lámpa felvillant.A kereskedésből már úgy zavarták el mikor a szervízkönyvet kérte, hogy nézd meg a kocsidban ott van benne és különben is húzz inenn mert már kifizetted az autót.NA most ott áll a dolog, hogy ügyvédekkel beszélgetnek, hogy mit lehet ilyenkor tenni.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1904 Dátum: 2006.11.19 vasárnap, 03:09:00 »

Illetve kérdés: melyiket választanátok a kettő közül?
1. 98e. km, magyar, szervízkönyves, inkább városi használat, apróbb esztétikai (karcok) hibák, gyengének érzem (3,1 mill)
2. 180e. km, német, szervízkönyves, autópályás, patika állapot (3,4 mill)
 
Mind a kettő 2004-es, TDCi 130, Ghia, kombi, fekete, 6 gang, törve, fényezve egyik sem volt.
Ticu!
 
Nincs a közeledben olyan TDCi tulaj,aki kipróbálná neked azt az autót?
 
Egy TDCi nem lehet lusta!!!
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1905 Dátum: 2006.11.19 vasárnap, 03:45:00 »

Mind a kettő a valós km-rel van. A 98 ezres az Petrányis és lekérdeztem. A 180-ason meg én csodálkoztam, hogy ennyi van már benne. Esküszöm 50-nel nézném, pedig már láttam 1-2 vasat.
Valóban fehérváron vigyázni kell. Néztem egy másik gépet ami elvileg 130 PS volt aztán a motoron meg megtaláltam a 115 PS matricát. Csak übögött nekem a faszi én meg otthagytam magára.
A két kocsi közt érezhető a teljesítmény külömbség, sőt a tulaj elmondása szerint egy teli tankal csak 7-800 km-eket szokott elmenni, ami valjuk be egy kicsit kevéske. Lehetséges amit zacci mondott, hogy valahol már kirepedt a turbócső és akkor érthető lenne a jelenség, de akkor füstölnie is kellene. Azt meg nem teszi.
A kerekek szélesek 225/40 R18, ettől lehetne 8-as átlagfogyi?
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1906 Dátum: 2006.11.19 vasárnap, 03:56:00 »

Az első jelőlt.
és a második.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #1907 Dátum: 2006.11.19 vasárnap, 08:03:00 »

A 2. patentabb!Egyébként szinte biztos,hogy az elsőbe is több kilométer van!
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1908 Dátum: 2006.11.19 vasárnap, 09:44:00 »

Badjo,
 
Persze, mert az 1ik le van mosva szepen, de a masik...Egyebkent tenyleg patentabb a masodik, de nyilvan ezt egy keprol megitelni nehez...
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #1909 Dátum: 2006.11.19 vasárnap, 09:44:00 »

Szia!
Nézegetve a képeket, olvasom az észrevételeket. Esztétikailag, felszereltség szempontjából természetesen a 2. nyerő!
De valszeg költeni kellene rá a közeljövőben. ( #1907 )
Ezt számold bele az alkuba.  
Üdv:
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1910 Dátum: 2006.11.19 vasárnap, 09:59:00 »

Ticu,
 
"A kerekek szélesek 225/40 R18, ettől lehetne 8-as átlagfogyi?"
 
Elofordlhat...8littyot palyan vagy varosban ? A nagyobb kerekeket minden auto megerzi. Lustabb lesz tole, es a fogyi is tobb lesz. Ez szinte termeszetes. A kerdes az, hogy valojaban a nagyobb kerek miatt mennyire kellene erezni az erokulonbseget? En ha tehetnem lecsereltetnem egy proba erejeig a kerekeket gyari meretre...A xenon jo dolog. A navinak nincs ertelme kis hazankban, tehat azt ne is nagyon vedd figyelembe. Akar meg ki is vetetheted, oszt vonjanak le 100k-t, oszt adjak el valami madarnak... Az meg ne tevesszen meg, hogy az egyik total ki van pucolaszva ! Az altalaban jelent valamit...Csak es kizarolag a muszaki alapotra koncentralj. Nezesd meg a futomuvet. WDS diag, kulonsen a porlasztokra...Turbo csovet nezd meg, hatha kicsit ki van repedve mar...Nezd meg mind2 verdanal a kuplung alapotat. Inditsd be a verdat, es lasan gurulj elorre-hatra es kozben hallgatozz nyitott ajto mellett. Ha valtaskor csattano hangot hallasz, akkor valceg faradt mar a lendkerek. De vigyazz, mert dinamikus igenybevetelnel szinte termeszetes a csattano hang. Eza a 2 tomegu lendkerek sajatja. Tovabba allitsd le a mocit es szinten hallgatozz nyitott ajto mellett. Ha a moci leallasnal szinten csattano hangot hallasz, akkor 100%, hogy lendkerek csere elott all a gep. Jah es ellenorizz le minden kutyut...Szelvedo futes, klima stb, nehogy utolag deruljon ki valamirol, hogy nem muxik, de pont a miatt valasztottad...
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #1911 Dátum: 2006.11.19 vasárnap, 10:04:00 »

Ticu!
 
Nem tudsz aludni?Smiley
Még ilyenkor is az autókat nézegeted?
 
Több szem többet lát alapon leirom első reakciómat a 2 hirdetést látva,aztán majd kezdesz vele valamit!
 
Az első az nagyon  felejtős.
1,Túlságosan olcsó,szinte biztos,hogy híg lesz a leve!:(
2,Távol álljon tőlem bárki minősítése,de igy ránézésre ez az autó nem kicsit elhanyagolt.Az eladásra szánt autót a fényképezés előtt még le sem mossa normálisan?Akkor hogy néz ki ez az autó  a napi használat során.
3,Nincs benne még ülésfűtés sem!Van aki azt mondja,hogy fölösleges,de higgyél nekem,TDCI-t ülésfűtés nélkül venni nagyon határeset dolog.
Lesz itt még -20 fok is a télen.
4,18-as felni nagyon szép dolog,de ha gumikat kell rá venni,az is szép dolog!:(
5,Nézd meg a 2-ik képet!Tiszta fékpor az egész felni.Jó esetben lemosható,de mi van akkor ha már beleégett a felni anyagába az a szürke por?
 
A második hirdetésben lévő autó már jobbnak néz ki!
 
1,Van benne klimatizált ülés,jó dolog.
2,A fejegység igaz nem a sony premium kategória,de meg leszel vele elégedve.A GPS-től nem kell hanyatt dobni magad,sajna tudjuk,hogy Mo-gon nem működik.
3,Tolatóradar,ESP,xenon...mind,mind hasznos dolog.Ma már ezeknek benne kell lennie egy autóban.
4,Már megjelenésében is sokkal bizalomkeltőbb,mint a másik autó.
5,És nem utolsó sorban 2004-es évjáratú!
 
Hát ennyit röviden,remélem tudtam segíteni egy kicsit döntésedben!
 
Még 1 jótanács!
Ne ugorj bele hamar az autóvásárlásba.Én tudom,hogy ilyenkor az ember szinte a tűkön ül,de ki kell várni a jó autót.
Én is 2 hónapot keresgéltem,mire összejött a lehető legjobb választás.És az sem baj,ha erőn felül kell egy kicsit vásárláskor költekezni,de cserébe egy olyan autót tudhaszt magadévá,amitől megcsillan a szemed.
Amit 1 hónap múlva is jóleső érzéssel nézel végig.
Lehet,hogy most pár százezerrel többet kell kiadni,de ha olcsóbbat veszel,akkor előbb-utóbb ugyanazt a pénzt viszed a szervizbe javítási költségre!:(
 
Na,röviden ennyit!
További jó nézelődést!-:)))
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1912 Dátum: 2006.11.19 vasárnap, 10:05:00 »

Ticu,
 
Felszereltseg tekinteteben a 2.-es szamu versenyzo jobb, meg ha a navi itthon hasznalhatatlan is...
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #1913 Dátum: 2006.11.19 vasárnap, 12:21:00 »

Mind a kettő a valós km-rel van. A 98 ezres az Petrányis és lekérdeztem. A 180-ason meg én csodálkoztam, hogy ennyi van már benne. Esküszöm 50-nel nézném, pedig már láttam 1-2 vasat.
Valóban fehérváron vigyázni kell. Néztem egy másik gépet ami elvileg 130 PS volt aztán a motoron meg megtaláltam a 115 PS matricát. Csak übögött nekem a faszi én meg otthagytam magára.
A két kocsi közt érezhető a teljesítmény külömbség, sőt a tulaj elmondása szerint egy teli tankal csak 7-800 km-eket szokott elmenni, ami valjuk be egy kicsit kevéske. Lehetséges amit zacci mondott, hogy valahol már kirepedt a turbócső és akkor érthető lenne a jelenség, de akkor füstölnie is kellene. Azt meg nem teszi.
A kerekek szélesek 225/40 R18, ettől lehetne 8-as átlagfogyi?
En is csak 700-720km-t tudok menni egy tankkal. Igy a fogyasztas 7L tankolasbol szamolva (nincs computerem).
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1914 Dátum: 2006.11.19 vasárnap, 13:28:00 »

Srácok, köszönöm asegítségeket. Okul az ember belőle.
Csak tisztázás képpen: a kocsi nem az enyém lesz, hanem a bratyómé (de hát ugyi családban marad), az ő TDCi-jét venném meg én. Ennyire futja.
Az egyik ki van nyalva mint egy új, hiszen behozott, kereskedésben, a másik pedig egy folyamatosan (most is) használt gép. Természetesen ki kozmetikázza ha komolyan érdekel.
De a képen is jól látszik, hogy a kevesebb km-es jobban leharcolt állapotban van (persze az sem vészes) és a 300e Ft difiből azért rendbe lehet hozni ezt azt rajta.
Már ott tartok, hogy számolgatom a lehetséges előforduló hibák javítási költségét és reciprokára emelt négyzet közti hányadosukat osztom az árkülömbözettel.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #1915 Dátum: 2006.11.19 vasárnap, 18:03:00 »

Zacci! Ha lassú haladás közben nyomok egy padlógázt, az a csattanó hang szerinted tényleg normális? Nem túl régen tűnt fel és elég frászban voltam tőle..
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1916 Dátum: 2006.11.19 vasárnap, 20:04:00 »

Vori,
 
A Mondeoban kettomegu lendkerek lakik. Ez ha jol tom 2 tarcsa szeru valami es a tarcsakat valami rugo vagy valami mas koti ossze. Eza a kettomegu lendkerek elvebol fakadoan neha csattogo hangot hallat terhelesvaltozaskor. Elvileg az eroatvitel elettartama miatt alkalmazzak ezta megoldast. A lenyeg, hogy terheleskor az 1ik veghelyzetbol a masikba ter ki a tarcsa es ettol van eza csattano hang. Ha pl. 2esbol lassan gurulva nyomsz egy padlot, illetve hirtelen elveszed  agazt, akkor a lendkerek a hirtelen igenybeveteltol a vegpontba ter ki, aminek ilyen csattano hangja van. Ez elvileg normalis, ha nagy igenybevetelnek van kiteve. De persze idovel megfarad a cucc, es mar kisebb igenybevetelnel is kiter vegallasba es csattan 1et. Ha motor leallitasnal elkezd csattogni, akkor a lendkerek mar annyira elfaradt, hogy cserelni kene. Persze ennek van atmenete, mivel ugye szep lassan farad, igy egyre tobbszor, illetve egyre gyakrabban, es egyre kisebb igenybevetelnel is csattan. Amit irsz az lehet normalis jelenseg, illetve lehet attol is, hogy mar faradt a lendkerek. Ennek megitelese a terheles merteketol fugg, es csak az tudja megmondani, aki mar tudja, hogy milyen egy uj, vagy meg nem elfartadt lendkerek viselkedese. Normalsi szervizben megmondjak a frankot, de EN mar elvileg kb. meg tom allapitani... Llestem a szereloktol, hogy hogyan tesztelik
Diesel verdaknal a nagyobb nyomatek miatt a lendkerek hamarabb elpusztul. Joval nagyobb merteku a terhelesvaltozas, mint egy mondjuk 2.0i benyas mondinal. Ezert van az, hogy dieseleknel gyakoribb a lendkerek csere, es nem azert, mert tobb van beloluk.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1917 Dátum: 2006.11.19 vasárnap, 20:10:00 »

Vori,
 
Elvileg baja nem lehet attol, hogy csattog. Reszben azert mert ez bizonyos esetekben normalis. De ha ettol eltero elvileg az sem problema, legalabbis a szerelok szerint. En meg vegiggondoltam, hogy miert is alkalmazzak ezta a lendkerek megoldast....Valceg azert, hogy egy nagyobb terhelesvaltozaskor ne szakitsd szet a valtot, es ne dinamikus erohatas erje a valtomuvet, hanem inkabb statikus, vagyis valamelyest fokozatos terhelesatadas tortenjen. Pl. ezert van az, hogy valtas pillanataban, mikor felengeded a kuplungot olyan "puhanak" tunik az eroatvitel. Nekem ez teccik, mert olyan kulturalt...Ha mar erosen csattog, akkor hianyzik vagy nem teljes a csillapitas, es ez szerintem hosszutavon nem tesz jot a valtonak...Szerintem...
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #1918 Dátum: 2006.11.19 vasárnap, 21:40:00 »

Vori,
 
A Mondeoban kettomegu lendkerek lakik. Ez ha jol tom 2 tarcsa szeru valami es a tarcsakat valami rugo vagy valami mas koti ossze. Eza a kettomegu lendkerek elvebol fakadoan neha csattogo hangot hallat terhelesvaltozaskor. Elvileg az eroatvitel elettartama miatt alkalmazzak ezta megoldast. A lenyeg, hogy terheleskor az 1ik veghelyzetbol a masikba ter ki a tarcsa es ettol van eza csattano hang. Ha pl. 2esbol lassan gurulva nyomsz egy padlot, illetve hirtelen elveszed  agazt, akkor a lendkerek a hirtelen igenybeveteltol a vegpontba ter ki, aminek ilyen csattano hangja van. Ez elvileg normalis, ha nagy igenybevetelnek van kiteve. De persze idovel megfarad a cucc, es mar kisebb igenybevetelnel is kiter vegallasba es csattan 1et. Ha motor leallitasnal elkezd csattogni, akkor a lendkerek mar annyira elfaradt, hogy cserelni kene. Persze ennek van atmenete, mivel ugye szep lassan farad, igy egyre tobbszor, illetve egyre gyakrabban, es egyre kisebb igenybevetelnel is csattan. Amit irsz az lehet normalis jelenseg, illetve lehet attol is, hogy mar faradt a lendkerek. Ennek megitelese a terheles merteketol fugg, es csak az tudja megmondani, aki mar tudja, hogy milyen egy uj, vagy meg nem elfartadt lendkerek viselkedese. Normalsi szervizben megmondjak a frankot, de EN mar elvileg kb. meg tom allapitani... Llestem a szereloktol, hogy hogyan tesztelik
Diesel verdaknal a nagyobb nyomatek miatt a lendkerek hamarabb elpusztul. Joval nagyobb merteku a terhelesvaltozas, mint egy mondjuk 2.0i benyas mondinal. Ezert van az, hogy dieseleknel gyakoribb a lendkerek csere, es nem azert, mert tobb van beloluk.
Köszi szépen a választ, megnyugtattál. Remélem, az enyém még "normális" csattogás /csak lehúzott ablaknál lehet néha hallani, főleg, ha egy falról visszaverődik a hang/. 2.0i a Mondim és még csak 20 000 km van benne
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1919 Dátum: 2006.11.19 vasárnap, 21:44:00 »

"Normális" használatkor nem csattan, de szándékosan ki tudom kényszeríteni belőle...
Szerintem erről a csattanásról megy a vita az A 2 "jogász válaszol" rovatában. Köszi.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1920 Dátum: 2006.11.20 hétfő, 09:24:00 »

Vori,
 
Igen, az A2 legutobbi szamaban irnak egy TDCI pariparol, miszerint a tulaj reklamalt a Ford-nal, hogy csattog a verda, es hogy valami furcsa zaj jon a valtomubol...A csattogas a lendkerek elvebol fakadoan akar lehet normalis is.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #1921 Dátum: 2006.11.27 hétfő, 10:09:00 »

Halee!
Megnéznétek nekem, hogy a box-ban a cd-tár alján - ha kiveszitek a takaró szivacsot - mennyi csavar rögzíti az alját. ( ha jól láttam, M5-ös szoknyás csavarok )
Nálam a 3 ból csak kettő. Hová tűnhetett 1 csavar, pedig ott a helye.
Nyomozok a kézifék-kar kotyogás ügyben. Szervízesek azt MONDják, ők nem nyúltak hozzá a kerékcserénél.
Üdv:)
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1922 Dátum: 2006.11.28 kedd, 22:41:00 »

MondESU,
 
Megneztem neked a kezifekem. Kiengedett es behuzott alapotban semkotyog oldal iranyba ! Szerintem nezesd meg...A CD boxos mokatmajd holnap megnezem, ha el nem felejtem...
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #1923 Dátum: 2006.11.29 szerda, 08:01:00 »

MondESU,
 
Megneztem neked a kezifekem. Kiengedett es behuzott alapotban semkotyog oldal iranyba ! Szerintem nezesd meg...A CD boxos mokatmajd holnap megnezem, ha el nem felejtem...
Zacci!
Ez a kézifék-kar mizéria úggy tűnik egyedi. Már felvettem a kapcsolatot a szervízzel, még várnék arra tőled/tőletek infót, hogy mennyi csavar az annyi, aztán irány a márkaszervíz. Gondoltam rá, hogy biztos nem nagy dolog az orvoslása a problémának, amíg garis az autó, addig nem nyúlnék nagyon bele...
Üdv:
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1924 Dátum: 2006.12.01 péntek, 22:53:00 »

Sziasztok!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1925 Dátum: 2006.12.01 péntek, 23:05:00 »

Sziasztok!
Várjuk a képeket.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1926 Dátum: 2006.12.01 péntek, 23:06:00 »

Sziasztok!
Szia!-:)
Jöhetnek az autódról készült képek.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1927 Dátum: 2006.12.01 péntek, 23:10:00 »

Sziasztok!
Üdv a csapatban....
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1928 Dátum: 2006.12.01 péntek, 23:18:00 »

Sziasztok!
Oké mindjárt:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1929 Dátum: 2006.12.01 péntek, 23:23:00 »

Sziasztok!
Hogy csináljam??
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1930 Dátum: 2006.12.01 péntek, 23:24:00 »

Hogy csináljam??
www.kepfeltoltes.hu majd a linket másold be az url alá.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1931 Dátum: 2006.12.01 péntek, 23:24:00 »

Fel kell töltened valahová, pl képfeltöltésre.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1932 Dátum: 2006.12.01 péntek, 23:24:00 »

Oké mindjárt:)
Magaddal beszélgetsz?Smiley))
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1933 Dátum: 2006.12.01 péntek, 23:25:00 »

Fel kell töltened valahová, pl képfeltöltésre.
Vagy küldd el nekem, és én felrakom. angeltdci kukac frímél
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1934 Dátum: 2006.12.01 péntek, 23:27:00 »

Fel kell töltened valahová, pl képfeltöltésre.
oké töltöm:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1935 Dátum: 2006.12.01 péntek, 23:29:00 »

Várjuk a képeket.
" target="_blank">kép
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1936 Dátum: 2006.12.01 péntek, 23:30:00 »

Várjuk a képeket.
2 kép
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1937 Dátum: 2006.12.01 péntek, 23:31:00 »

3 kép
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1938 Dátum: 2006.12.01 péntek, 23:31:00 »

Várjuk a képeket.
Most már értem Smiley2 kép ez a jó
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1939 Dátum: 2006.12.01 péntek, 23:32:00 »

5 kép vége
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1940 Dátum: 2006.12.01 péntek, 23:32:00 »

4 kép
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1941 Dátum: 2006.12.01 péntek, 23:33:00 »

szép ótó....
sok szerencsét hozzá.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1942 Dátum: 2006.12.01 péntek, 23:36:00 »

Valóban szép autó. Gratla hozzá.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1943 Dátum: 2006.12.01 péntek, 23:38:00 »

Köszi! Az igazság az ,hogy volt nekem egy mondeo 2-es 1,6 de semmi extra nem volt benne de 8 évig hajtottam. Nagyon meg voltam elégedve vele de a gyereknek kellett egy autó és úgy gondoltam hogy annyit nem kapok érte amennyit megér.Igy hát nekiadtam. Hát azután az autó után ez egy versenyautó Smiley és abszolút nem bántam meg hogy megint mondeot vettem.
Remélem ez is kitart legalább annyit mint a másik, ár azt is nagyon szeretem.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1944 Dátum: 2006.12.01 péntek, 23:39:00 »

Köszi! Az igazság az ,hogy volt nekem egy mondeo 2-es 1,6 de semmi extra nem volt benne de 8 évig hajtottam. Nagyon meg voltam elégedve vele de a gyereknek kellett egy autó és úgy gondoltam hogy annyit nem kapok érte amennyit megér.Igy hát nekiadtam. Hát azután az autó után ez egy versenyautó Smiley és abszolút nem bántam meg hogy megint mondeot vettem.
Remélem ez is kitart legalább annyit mint a másik, ár azt is nagyon szeretem.
Hát igen.
Az 1.6-os tényleg egy kicsit lomha.
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1945 Dátum: 2006.12.01 péntek, 23:39:00 »

Köszi! Az igazság az ,hogy volt nekem egy mondeo 2-es 1,6 de semmi extra nem volt benne de 8 évig hajtottam. Nagyon meg voltam elégedve vele de a gyereknek kellett egy autó és úgy gondoltam hogy annyit nem kapok érte amennyit megér.Igy hát nekiadtam. Hát azután az autó után ez egy versenyautó Smiley és abszolút nem bántam meg hogy megint mondeot vettem.
Remélem ez is kitart legalább annyit mint a másik, ár azt is nagyon szeretem.
Így kell ezt csinálni. És még a gyerek is örül neki!
Gratula!
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #1946 Dátum: 2006.12.01 péntek, 23:43:00 »

Köszi! Az igazság az ,hogy volt nekem egy mondeo 2-es 1,6 de semmi extra nem volt benne de 8 évig hajtottam. Nagyon meg voltam elégedve vele de a gyereknek kellett egy autó és úgy gondoltam hogy annyit nem kapok érte amennyit megér.Igy hát nekiadtam. Hát azután az autó után ez egy versenyautó Smiley és abszolút nem bántam meg hogy megint mondeot vettem.
Remélem ez is kitart legalább annyit mint a másik, ár azt is nagyon szeretem.
Köszi! Fölrakom a két auto fényképét!! Smiley)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1947 Dátum: 2006.12.01 péntek, 23:45:00 »

szép ótó....
sok szerencsét hozzá.
1,6 és 2.0
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1948 Dátum: 2006.12.01 péntek, 23:45:00 »

Köszi! Fölrakom a két auto fényképét!! Smiley)
Azt nem lehetne, hogy a 132 lovat kijavítod 130-ra
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1949 Dátum: 2006.12.01 péntek, 23:46:00 »

Szép vasak.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Oldalak: 1 ... 32 33 34 35 36 37 38 [39] 40 41 42 43 44 45 46 ... 110   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.074 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.