Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 20:02:48 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 40 41 42 43 44 45 46 [47] 48 49 50 51 52 53 54 ... 110   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Facelift modellek  (Megtekintve 1742656 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #2300 Dátum: 2007.05.25 péntek, 23:54:00 »

160:-)) Nem szoktad látni egy kicsit több után. Bár akkor már nincs gond a kavicsfelverődéssel sem mert egy olyan egyenletes plasztikus maradványréteget képeznek az áldozatok, hogy egy kavics már nem is tudja megsérteni a karosszériát.  Tulajdonképpen kap egy pót kitin páncélt az auto eleje. Jéé van mégegy indokom miért megyek ugy ahogy. Tulajdonképpen a fényezést védem  
Csak az a hátrány, hogy speciális tetem eltávolitó szélvédőmosot kell használnom (általam kikisérletezett egy kis emulzio egy kis WU2 egy kis alkohol meg rajzástól függő mértékben víz)
Tudnám ajánlani a Forma1-ből ismert ledobható plexiket!-:)))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2301 Dátum: 2007.05.26 szombat, 08:47:00 »

160:-)) Nem szoktad látni egy kicsit több után. Bár akkor már nincs gond a kavicsfelverődéssel sem mert egy olyan egyenletes plasztikus maradványréteget képeznek az áldozatok, hogy egy kavics már nem is tudja megsérteni a karosszériát.  Tulajdonképpen kap egy pót kitin páncélt az auto eleje. Jéé van mégegy indokom miért megyek ugy ahogy. Tulajdonképpen a fényezést védem  
Csak az a hátrány, hogy speciális tetem eltávolitó szélvédőmosot kell használnom (általam kikisérletezett egy kis emulzio egy kis WU2 egy kis alkohol meg rajzástól függő mértékben víz)
vagy járjál bogárral, ja az fauvi.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2302 Dátum: 2007.05.26 szombat, 09:53:00 »

vagy járjál bogárral, ja az fauvi.
Aztat biztosan csípné!-:)
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2303 Dátum: 2007.05.26 szombat, 17:34:00 »

160:-)) Nem szoktad látni egy kicsit több után. Bár akkor már nincs gond a kavicsfelverődéssel sem mert egy olyan egyenletes plasztikus maradványréteget képeznek az áldozatok, hogy egy kavics már nem is tudja megsérteni a karosszériát.  Tulajdonképpen kap egy pót kitin páncélt az auto eleje. Jéé van mégegy indokom miért megyek ugy ahogy. Tulajdonképpen a fényezést védem  
Csak az a hátrány, hogy speciális tetem eltávolitó szélvédőmosot kell használnom (általam kikisérletezett egy kis emulzio egy kis WU2 egy kis alkohol meg rajzástól függő mértékben víz)
Az tény, hogy idehaza sokkal de sokkal több a szugony és társai. Volt, hogy külföldről hazafelé a Magyar határig szinte semmi gyilkolás nem történt a szélvédő által. A határtól az "édesotthonig" pedig 2x kellett szélvédőt puceválni a benzinkutakon. És tegyük hozzá, hogy a külföldön töltött km-ek száma 4x annyi volt.
Hát igen, eben is jobbak vagyunk.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #2304 Dátum: 2007.05.29 kedd, 17:27:00 »

Nektek, hogy van a hatso lampa az utasterben, es milyen?
Mert en most lattam pont olyan lampat egy mondeoban hatul, mint amilyen elol is van, csak a terkep resz nelkul.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2305 Dátum: 2007.05.29 kedd, 20:19:00 »

Nektek, hogy van a hatso lampa az utasterben, es milyen?
Mert en most lattam pont olyan lampat egy mondeoban hatul, mint amilyen elol is van, csak a terkep resz nelkul.
Nekem hátul is térképolvasós van.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2306 Dátum: 2007.05.29 kedd, 20:37:00 »

Nekem hátul is térképolvasós van.
Én meg csináltam hátra kék ledekből kotonkereső lámpát!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2307 Dátum: 2007.05.29 kedd, 21:01:00 »

Nektek, hogy van a hatso lampa az utasterben, es milyen?
Mert en most lattam pont olyan lampat egy mondeoban hatul, mint amilyen elol is van, csak a terkep resz nelkul.
Az attól függ hogy milyet raktak be, gyárilag vagy utólag.:-) Általában a gyári extra hiper non+ultra turbó mega felszereltésgél ez ugye a ghia (gyárilag tolatóradar, hangvezérlés stb. nélkül) de azért van hátul is térképolvasos lámpa. Ez utólagosan beszerelve nem hatalmas költség: gyári alkatrészként berendelve 27eFt ha bontoban veszed nem kevésbé rosszabb állapotban akkor 5eFt. A talin én megfogom műteni Bazsa autóját pont ecélból, Már ha  ezek után elmeri hozni.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2308 Dátum: 2007.05.30 szerda, 21:41:00 »

Mivel holnap kellene vinnem a kocsit, hogy kicsereljek a klima vezerlot, kipakoltam megint belole.
Akkor vettem eszre, hogy nem vilagit a kesztyutartoban az izzo. Kivettem, kicsereltem. Tovabbra sem vilagit. (Mi fog meg elojonni???)
A lenyeg tulajdonkeppen, hogy ahogy ott nezelodom, eszrevettem, hogy valami nem 100-as a kalaptarto alatti burkolattal.
Gondolom, a mult heten vettek le, mikor kerestek a klima hibajat.
Olyan mintha le akarna esni, lotyog.
Miert ilyen pofatlan bunko, felelotlen barmok ezek a szerelok???
En is meg tudnek csinalni rajta mindent, csak a garanciat feltem, azert viszem szervizbe.
 
Szerintetek pofatlansag, ha azt mondom holnap, mivel mar ott van allitolag az alkatresz, hogy megvarnam a kocsi mellett amig megszerelik? Vagy adjak ide, es en majd megcsinalom?
 
Lehet, hogy inkabb kockaztatom a garit, de ebbol kezd elegem lenni, hogy ugy leamortizaljak a kocsit par szereles alatt, mintha az 30 eves lenne.
 

 
 

Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2309 Dátum: 2007.05.30 szerda, 21:42:00 »

bocsi, kalaptarto helyett kesztyutartot akartam irni, csak nagyon felment bennem a pumpa
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2310 Dátum: 2007.05.30 szerda, 22:10:00 »

Mivel holnap kellene vinnem a kocsit, hogy kicsereljek a klima vezerlot, kipakoltam megint belole.
Akkor vettem eszre, hogy nem vilagit a kesztyutartoban az izzo. Kivettem, kicsereltem. Tovabbra sem vilagit. (Mi fog meg elojonni???)
A lenyeg tulajdonkeppen, hogy ahogy ott nezelodom, eszrevettem, hogy valami nem 100-as a kalaptarto alatti burkolattal.
Gondolom, a mult heten vettek le, mikor kerestek a klima hibajat.
Olyan mintha le akarna esni, lotyog.
Miert ilyen pofatlan bunko, felelotlen barmok ezek a szerelok???
En is meg tudnek csinalni rajta mindent, csak a garanciat feltem, azert viszem szervizbe.
 
Szerintetek pofatlansag, ha azt mondom holnap, mivel mar ott van allitolag az alkatresz, hogy megvarnam a kocsi mellett amig megszerelik? Vagy adjak ide, es en majd megcsinalom?
 
Lehet, hogy inkabb kockaztatom a garit, de ebbol kezd elegem lenni, hogy ugy leamortizaljak a kocsit par szereles alatt, mintha az 30 eves lenne.
 

 
 


Az autó mellett maradás a szervizben már többször kitárgyalt téma.
Nyugodtan mondd azt,hogy te ott akarsz maradni.Ha kötözködnek,hogy van egy szabály,hogy ügyfél nem mehet a szervízbe,mert balesetveszélyes hely,akkor adj egy nyilatkozatot,hogy te a saját felelősségedre maradsz ott.
2-es verzió.Engem is ki akartak küldeni,de megmondtam,hogy nélkülem nem tudják az autót beindítani,igy ott kell hogy legyek,hacsak nem akarják minden egyes gyújtásráadásnál a szirénát hallgatni.
Ez hatott.
 
Angel,vagy valaki más meg megmondta,hogy vagy ott lehet a kocsi mellett vagy elmegy máshová,ahol ott lehet.Ez is hatott,kell a kuncsaft!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2311 Dátum: 2007.05.30 szerda, 22:12:00 »

bocsi, kalaptarto helyett kesztyutartot akartam irni, csak nagyon felment bennem a pumpa
És figyelj, hogy ragasszanak le mindent védőszalaggal ha feszegetik a középkonzolt
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2312 Dátum: 2007.05.30 szerda, 22:59:00 »

És figyelj, hogy ragasszanak le mindent védőszalaggal ha feszegetik a középkonzolt
Ha a kozepkonzolt szet is kell szedni ahhoz, hogy a klima vezerlot megnezzek, hogy jo-e, akkor sem ez a modja mikor osszeszerelik.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2313 Dátum: 2007.05.30 szerda, 23:01:00 »

Az autó mellett maradás a szervizben már többször kitárgyalt téma.
Nyugodtan mondd azt,hogy te ott akarsz maradni.Ha kötözködnek,hogy van egy szabály,hogy ügyfél nem mehet a szervízbe,mert balesetveszélyes hely,akkor adj egy nyilatkozatot,hogy te a saját felelősségedre maradsz ott.
2-es verzió.Engem is ki akartak küldeni,de megmondtam,hogy nélkülem nem tudják az autót beindítani,igy ott kell hogy legyek,hacsak nem akarják minden egyes gyújtásráadásnál a szirénát hallgatni.
Ez hatott.
 
Angel,vagy valaki más meg megmondta,hogy vagy ott lehet a kocsi mellett vagy elmegy máshová,ahol ott lehet.Ez is hatott,kell a kuncsaft!
Valoszinu ez lesz. Eddig egy offot hordtam szervizbe, es ott ugy volt, hogy be is lehetett menni, vagy kavezni, amig az uvegfal masik oldalan pontosan lehetett latni mit is csinalnak a kocsival.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2314 Dátum: 2007.05.30 szerda, 23:24:00 »

És figyelj, hogy ragasszanak le mindent védőszalaggal ha feszegetik a középkonzolt
Ez miért fontos?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2315 Dátum: 2007.06.12 kedd, 21:22:00 »

Szerintetek normális, hogy egy 130LE-ős TDCi, vegyes használatban, nem hajtva, normálisan közlekedve klímával 7,9L-t fogyaszt? Nullámztam, de nullázás után is ennyire állt vissza.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #2316 Dátum: 2007.06.12 kedd, 22:07:00 »

Ez miért fontos?
Hogy ne karcolodjanak meg a műanyagok, rádió, klíma LCD ilyesmi ne sérüljön. Fiesta MKVI szerelési könyvbe olvastam, hogy a rádió kiszerelésekor ragasszuk le a kijelzőt és a rádió előlapját nehogy a középrészt kiszerelve megkarcolja valami.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2317 Dátum: 2007.06.12 kedd, 22:48:00 »

Hogy ne karcolodjanak meg a műanyagok, rádió, klíma LCD ilyesmi ne sérüljön. Fiesta MKVI szerelési könyvbe olvastam, hogy a rádió kiszerelésekor ragasszuk le a kijelzőt és a rádió előlapját nehogy a középrészt kiszerelve megkarcolja valami.
Hehe, visszaterve ehhez, a radio alja is csupa karc.
Most ott tartok, hogy eppen irok egy levelet fenykeppel, a Ford-nak, es a szerviznek ahol voltam.
(Ez semmit nem fog megoldani, de legalabb a bosszusagomat levezetem, es az jo.)
 
A megoldas az, hogy megveszem az alkatreszt (ami ugye elvileg garancialis), es kicserelem en, mert en legalabb fogok a sajat automra vigyazni.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2318 Dátum: 2007.06.12 kedd, 22:54:00 »

Szerintetek normális, hogy egy 130LE-ős TDCi, vegyes használatban, nem hajtva, normálisan közlekedve klímával 7,9L-t fogyaszt? Nullámztam, de nullázás után is ennyire állt vissza.
Nem normális,nagyon soknak tűnik!-:(
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2319 Dátum: 2007.06.12 kedd, 23:29:00 »

Szerintetek normális, hogy egy 130LE-ős TDCi, vegyes használatban, nem hajtva, normálisan közlekedve klímával 7,9L-t fogyaszt? Nullámztam, de nullázás után is ennyire állt vissza.
Ha nyomod neki mint egy ökör akkor igen, vegyes használatban viszont nagyon rossz, ott 6 körül kéne lennie.  
Ma kicsit sietős volt, autopálya stb. ennek ellenére nekem is csak 7,5 volt pedig ez nagyon kemény vaddisznó tempót jelentett
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2320 Dátum: 2007.06.12 kedd, 23:46:00 »

Ha nyomod neki mint egy ökör akkor igen, vegyes használatban viszont nagyon rossz, ott 6 körül kéne lennie.  
Ma kicsit sietős volt, autopálya stb. ennek ellenére nekem is csak 7,5 volt pedig ez nagyon kemény vaddisznó tempót jelentett
Ennyire megerezni a kulonbseget?
Igaz en benzines vagyok, de nekem szinte elhanyagolhato a kulonbseg ha be van kapcsolva, vagy ha nincsen.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2321 Dátum: 2007.06.13 szerda, 07:59:00 »

Ennyire megerezni a kulonbseget?
Igaz en benzines vagyok, de nekem szinte elhanyagolhato a kulonbseg ha be van kapcsolva, vagy ha nincsen.
Én is szinte nem is veszem észre a klimát max 2-3 deci lehet.  
Vaddiszno mód= tempomat 200 és feleidőben fölötte boka 220-230.Így már indokolt a difi:-))  
Én arra értettem hogy amit Scratch hajtott, szerintem az alapból sokat eszik ott valami gyíkja van az autónak.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2322 Dátum: 2007.06.13 szerda, 08:42:00 »

Hehe, visszaterve ehhez, a radio alja is csupa karc.
Most ott tartok, hogy eppen irok egy levelet fenykeppel, a Ford-nak, es a szerviznek ahol voltam.
(Ez semmit nem fog megoldani, de legalabb a bosszusagomat levezetem, es az jo.)
 
A megoldas az, hogy megveszem az alkatreszt (ami ugye elvileg garancialis), es kicserelem en, mert en legalabb fogok a sajat automra vigyazni.
Harcolj!!!, ismerősnek sikerült OFF C4 nél kicseréltetnie a műszerfalpárnát miután a márkszervízbe klímatisztítás után foltos maradt - a használt anyag megmarta.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2323 Dátum: 2007.06.13 szerda, 10:10:00 »

Sziasztok!
 
hogyan tudom az üzemanyagátlagméröt (computer)
lenullázni?
 
Köszi!
Naplózva
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #2324 Dátum: 2007.06.13 szerda, 10:35:00 »

Sziasztok!
 
hogyan tudom az üzemanyagátlagméröt (computer)
lenullázni?
 
Köszi!
Ha az átlagfogyasztásmérőre gondoltál, akkor...
 
A computert odaállítod, hogy a átlagfofyit mérje és a műszeregységen a fogyimérő melett levő gombot hosszan nyomod amíg nem írja ki, hogy 99,9.
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Vendég
« Új hozzászólás #2325 Dátum: 2007.06.13 szerda, 11:12:00 »

Ha az átlagfogyasztásmérőre gondoltál, akkor...
 
A computert odaállítod, hogy a átlagfofyit mérje és a műszeregységen a fogyimérő melett levő gombot hosszan nyomod amíg nem írja ki, hogy 99,9.
Már ha álló autónál teszi... (akkor ír ki 99,9-et)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2326 Dátum: 2007.06.13 szerda, 11:17:00 »

Már ha álló autónál teszi... (akkor ír ki 99,9-et)
Lehet, hogy ez kukacoskodás volt... (Angel-szindróma)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2327 Dátum: 2007.06.13 szerda, 12:28:00 »

Lehet, hogy ez kukacoskodás volt... (Angel-szindróma)
héééééééééé
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #2328 Dátum: 2007.06.13 szerda, 13:09:00 »

Sziaztok!
 
Most vettem észre, hogy hiányzik a motortakaró plexim Sad (márciusban vettem - MKIII facelift 2.0 TDCi) Csak design, vagy van operatív szerepe is.
 
Köszi!
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2329 Dátum: 2007.06.13 szerda, 13:55:00 »

Sziaztok!
 
Most vettem észre, hogy hiányzik a motortakaró plexim Sad (márciusban vettem - MKIII facelift 2.0 TDCi) Csak design, vagy van operatív szerepe is.
 
Köszi!
Optikai tuning.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #2330 Dátum: 2007.06.13 szerda, 14:18:00 »

Már ha álló autónál teszi... (akkor ír ki 99,9-et)
Ez igaz! Örüjjé!
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2331 Dátum: 2007.06.13 szerda, 15:38:00 »

Hogy ne karcolodjanak meg a műanyagok, rádió, klíma LCD ilyesmi ne sérüljön. Fiesta MKVI szerelési könyvbe olvastam, hogy a rádió kiszerelésekor ragasszuk le a kijelzőt és a rádió előlapját nehogy a középrészt kiszerelve megkarcolja valami.
Értem, nem hülyeség.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2332 Dátum: 2007.06.13 szerda, 15:40:00 »

Nem normális,nagyon soknak tűnik!-:(
Rágebben 5,1-5,5L volt, most nem tudom miért ugrott meg ennyire. Viszont a porlasztócsúcsok tetejénél elég gázolajos minden. Volt is szervízbe ezzel a problémával, de most újra minden olyan.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2333 Dátum: 2007.06.13 szerda, 15:41:00 »

Ha nyomod neki mint egy ökör akkor igen, vegyes használatban viszont nagyon rossz, ott 6 körül kéne lennie.  
Ma kicsit sietős volt, autopálya stb. ennek ellenére nekem is csak 7,5 volt pedig ez nagyon kemény vaddisznó tempót jelentett
Ez meg nem pörgetve 2200RPM felett ennyi. :/
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2334 Dátum: 2007.06.13 szerda, 15:42:00 »

Én is szinte nem is veszem észre a klimát max 2-3 deci lehet.  
Vaddiszno mód= tempomat 200 és feleidőben fölötte boka 220-230.Így már indokolt a difi:-))  
Én arra értettem hogy amit Scratch hajtott, szerintem az alapból sokat eszik ott valami gyíkja van az autónak.
Most pár hete ilyen, eddig 5L körül volt.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2335 Dátum: 2007.06.13 szerda, 15:43:00 »

Sziaztok!
 
Most vettem észre, hogy hiányzik a motortakaró plexim Sad (márciusban vettem - MKIII facelift 2.0 TDCi) Csak design, vagy van operatív szerepe is.
 
Köszi!
Csak a Ghia-hoz jár!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #2336 Dátum: 2007.06.13 szerda, 15:51:00 »

Csak a Ghia-hoz jár!
Komolyan?
Azt hittem, csak kisebb kategóriánál igaz ez.
Ott vannak a csavarhelyek meg minden. Lehet rá venni? Olyan pucér így...
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2337 Dátum: 2007.06.13 szerda, 15:57:00 »

Komolyan?
Azt hittem, csak kisebb kategóriánál igaz ez.
Ott vannak a csavarhelyek meg minden. Lehet rá venni? Olyan pucér így...
Nem csavarozva, hanem rápattintva van, kb. 40e Ft az ára.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #2338 Dátum: 2007.06.13 szerda, 16:03:00 »

Csak a Ghia-hoz jár!
Hehe, nekem nem Ghiam van, megis kaptam ilyet:-)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2339 Dátum: 2007.06.13 szerda, 16:04:00 »

Nem csavarozva, hanem rápattintva van, kb. 40e Ft az ára.
Hüm, akkor a csavarhelyekről mi hiányzik Sad
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2340 Dátum: 2007.06.13 szerda, 17:39:00 »

Hüm, akkor a csavarhelyekről mi hiányzik Sad
A pöckök amik tartják a takarót
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2341 Dátum: 2007.06.13 szerda, 19:46:00 »

Komolyan?
Azt hittem, csak kisebb kategóriánál igaz ez.
Ott vannak a csavarhelyek meg minden. Lehet rá venni? Olyan pucér így...
Nekem is van rajta pedig "csak" Trend. Az első szériás TDCi-k közül való. És azt hiszem a facelift-től (vagy F2-től) kezdék kispórolni a dolgot.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #2342 Dátum: 2007.06.13 szerda, 20:49:00 »

Nekem is van rajta pedig "csak" Trend. Az első szériás TDCi-k közül való. És azt hiszem a facelift-től (vagy F2-től) kezdék kispórolni a dolgot.
Nekem is van motortakaróm, viva felszereltséggel, ami tulajdonképpen egy trend néhány extrával.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2343 Dátum: 2007.06.13 szerda, 21:35:00 »

Most pár hete ilyen, eddig 5L körül volt.
Ez nagyon durva, kb. 50%-os fogyasztás növekedés. Ha nem változtak a használat körülményei, akkor ott valami baj van.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2344 Dátum: 2007.06.13 szerda, 22:12:00 »

Ez nagyon durva, kb. 50%-os fogyasztás növekedés. Ha nem változtak a használat körülményei, akkor ott valami baj van.
Szerintem is...
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #2345 Dátum: 2007.06.19 kedd, 22:16:00 »

A 130 lovas TDCi mocinál mekkora a hihető fogyasztás? Nekem ha iszonyat lájtosan mentem, szinte csak hátszéllel gyorsultam, akkor tudok 5,5 litert kihozni. Az átlag 6-6,5 liter körül van, ha néha megelőzök egy-egy Wartburgot.
Ez nagyjából fedi a valóságot?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2346 Dátum: 2007.06.19 kedd, 22:44:00 »

pályán tempomat 160 fixen, 5.3
városban 6.5
200 közeli autópálya 7.5
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2347 Dátum: 2007.06.19 kedd, 23:00:00 »

A 130 lovas TDCi mocinál mekkora a hihető fogyasztás? Nekem ha iszonyat lájtosan mentem, szinte csak hátszéllel gyorsultam, akkor tudok 5,5 litert kihozni. Az átlag 6-6,5 liter körül van, ha néha megelőzök egy-egy Wartburgot.
Ez nagyjából fedi a valóságot?
Ezek az értékek teljesen elfogadhatók, de persze sok függ attól, mekkora a talpad. Nekem eddig a legkevesebb 5.1 volt 90-110 km/h Pécs-Siófok között. Volt néhány domb meg hegy is.
Németországot 4 felnőttel, a csomagtartó tetőig pakolva (kombi) 6.4 L/100 km-el nyomtam le. Ez 1200 km volt, az Osztrákoknál 140 tempomattal. Németben 140-200 között haladtam.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2348 Dátum: 2007.06.19 kedd, 23:02:00 »

A 130 lovas TDCi mocinál mekkora a hihető fogyasztás? Nekem ha iszonyat lájtosan mentem, szinte csak hátszéllel gyorsultam, akkor tudok 5,5 litert kihozni. Az átlag 6-6,5 liter körül van, ha néha megelőzök egy-egy Wartburgot.
Ez nagyjából fedi a valóságot?
Pályán, óra szerint 140 km/h tempomattal,101 km/h átlaggal, 5.1 liter !
 
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2349 Dátum: 2007.06.19 kedd, 23:09:00 »

tudja valaki mennyibe fáj utólag betenni fényszórómosót? titanium - mégsem volt benne...
Naplózva
Oldalak: 1 ... 40 41 42 43 44 45 46 [47] 48 49 50 51 52 53 54 ... 110   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.066 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.