Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 14:31:34
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Facelift modellek
Oldalak:
1
...
46
47
48
49
50
51
52
[
53
]
54
55
56
57
58
59
60
...
110
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Facelift modellek (Megtekintve 1739718 alkalommal)
0 Felhasználó és 129 vendég van a témában
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2600 Dátum:
2007.09.05 szerda, 10:09:43 »
Most vettem észre, hogy nincs a csomgatartómban a 12V-os csati, mint a régibe volt, csak egy vak dugó van benne. Majd délután kibányászom, hátha benne van legalább a kábel, hozzá, mert akkor a régiből átműtöm, de ha nincs, honnan lehetne szerintetek odavinni a 12V-ot?
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
SSanya
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2601 Dátum:
2007.09.05 szerda, 10:25:02 »
Idézetet írta: Scratch - 2007.09.05 szerda, 10:03:05
Idézetet írta: Borzzz - 2007.09.05 szerda, 09:23:51
Sziasztok,
megvan a legeslegelső adatom: 540 km alatt 48 litert fogyasztott az autó, tehát kb 8,9 l / 100 km. 2.0 Tdci, 5 seb. automata váltó, Moszkva tér - Nyugati - Lánchíd körök, Nagykőrúti rettenetes tötyögés (Üllői u. - Nyugati táv 1 óra 20 perc alatt :-( ) kb. 200 km vidék. Nem nyektetem, óvatosan vezetek, nem ismerem még a dízelt, eddig benyás autóim voltak (persze néha nem bírom ki és odalépek neki, csodásan szalad :-) ).
Szóval ez jó szerintetek? Azt mondják, az automata miatt többet fogyaszt, nektek is ez a tapasztalat? Ha igen, vajon miért?
Üdv,
Borzzz
Többet fogyaszt az automata, de szerintem nem ennyivel! Az +1L lehet amit rádob, szóval 7L körül kellene lenni neki szerintem. A 8,9 nagyon sok, nekem a benzines kevesebbet eszik!
Sajnos ez az adat jó. Nekem is ennyit eszik. Sőt a tavaszi nagytalin mACSman-nal is egyeztettem ez ügyben és ő is megnyugtatott, hogy ez normális városban.
Naplózva
ms02
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2602 Dátum:
2007.09.05 szerda, 10:28:37 »
Idézetet írta: Scratch - 2007.09.05 szerda, 10:09:43
Most vettem észre, hogy nincs a csomgatartómban a 12V-os csati, mint a régibe volt, csak egy vak dugó van benne. Majd délután kibányászom, hátha benne van legalább a kábel, hozzá, mert akkor a régiből átműtöm, de ha nincs, honnan lehetne szerintetek odavinni a 12V-ot?
Hát má mé ne lehetne? Persze...
Naplózva
SSanya
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2603 Dátum:
2007.09.05 szerda, 10:30:52 »
Idézetet írta: Scratch - 2007.09.05 szerda, 10:09:43
Most vettem észre, hogy nincs a csomgatartómban a 12V-os csati, mint a régibe volt, csak egy vak dugó van benne. Majd délután kibányászom, hátha benne van legalább a kábel, hozzá, mert akkor a régiből átműtöm, de ha nincs, honnan lehetne szerintetek odavinni a 12V-ot?
Hát, a csomagtartó világításban mindig van áram, de úgy sejtem, hogy ez a 12V-os csati átlagosnál nagyobb terhelést kell bírjon, ezért nagyobb biztosítéka van, tehát nem biztos, hogy a világítás megcsapolása jó, mert esetleg egy hűtődoboz, vagy egy ütvefúró kiveri a biztit. Valahogy a szivargyújtót kellene hátravinni...
Naplózva
Borzzz
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2604 Dátum:
2007.09.05 szerda, 10:42:31 »
Idézetet írta: Scratch - 2007.09.05 szerda, 10:03:05
Többet fogyaszt az automata, de szerintem nem ennyivel! Az +1L lehet amit rádob, szóval 7L körül kellene lenni neki szerintem. A 8,9 nagyon sok, nekem a benzines kevesebbet eszik!
Ugye? Én is soknak érzem a leírásaitok alapján. De mit lehet csinálni? Én vezetek rosszul? ELméletileg 120000-es nagy szervíz után vagyunk, kicseréltek minden szűrőt, ilyesmit... Szóval szerintetek mit csináljak?
**********
Bocs, most mutatta meg a gépem, hogy többen is válaszoltatok, pedig frissítettem, mielőtt nekifogtam volna a választ írni. Először is köszi, másodszor is, akkor legyek nyugodt, jól értem?
Köszi,
Borzzz
«
Utoljára szerkesztve: 2007.09.05 szerda, 10:44:33 írta Borzzz
»
Naplózva
SSanya
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2605 Dátum:
2007.09.05 szerda, 10:48:23 »
Idézetet írta: Borzzz - 2007.09.05 szerda, 10:42:31
Ugye? Én is soknak érzem a leírásaitok alapján. De mit lehet csinálni? Én vezetek rosszul? ELméletileg 120000-es nagy szervíz után vagyunk, kicseréltek minden szűrőt, ilyesmit... Szóval szerintetek mit csináljak?
**********
Bocs, most mutatta meg a gépem, hogy többen is válaszoltatok, pedig frissítettem, mielőtt nekifogtam volna a választ írni. Először is köszi, másodszor is, akkor legyek nyugodt, jól értem?
Köszi,
Borzzz
Szerintem legyél, mert mást nem tudsz tenni. Vagy feladod az automata kényelmét egy 6 sebességesre, és akkor járhatsz benzinkutakra eladni a gép által termelt gázolajat...
Naplózva
sarkan
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 134
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2606 Dátum:
2007.09.05 szerda, 11:38:44 »
nekem is hasonló a fogyasztás, Budapest 70 % és a többi autópálya, most mutat a computer 7,7-et , de ehhez 0,5 litert hozzá kell adni.
Nyáron városban légkondival nekem 9 körül jött ki a fogyasztás.
Naplózva
ex MK4 2,0 TDCi automata Trend_2009
Mk5 2.0 HEV Titanium_2018
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2607 Dátum:
2007.09.05 szerda, 11:51:21 »
Idézetet írta: Scratch - 2007.09.05 szerda, 10:03:05
Többet fogyaszt az automata, de szerintem nem ennyivel! Az +1L lehet amit rádob, szóval 7L körül kellene lenni neki szerintem. A 8,9 nagyon sok, nekem a benzines kevesebbet eszik!
Persze, mert meg nem mentel vele varosban, dugoban orakat. Gyari adat varosban valami 11 korul vanik. Ha baromi nagy a dugo es nem haladsz, akkor felmehet siman 10koruli ertekre. Varosban, dugoban minden auto sokat zabal. Meg a TDCI is.
Naplózva
blah blah blah
SSanya
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2608 Dátum:
2007.09.05 szerda, 11:56:32 »
Idézetet írta: zacci - 2007.09.05 szerda, 11:51:21
Idézetet írta: Scratch - 2007.09.05 szerda, 10:03:05
Többet fogyaszt az automata, de szerintem nem ennyivel! Az +1L lehet amit rádob, szóval 7L körül kellene lenni neki szerintem. A 8,9 nagyon sok, nekem a benzines kevesebbet eszik!
Persze, mert meg nem mentel vele varosban, dugoban orakat. Gyari adat varosban valami 11 korul vanik. Ha baromi nagy a dugo es nem haladsz, akkor felmehet siman 10koruli ertekre. Varosban, dugoban minden auto sokat zabal. Meg a TDCI is.
Pont ezt próbálja mutatni a 99,9-es átlagfogyi, ha járó motornál állva nullázod le.
Naplózva
opeti
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2609 Dátum:
2007.09.05 szerda, 13:59:34 »
Idézetet írta: sarkan - 2007.09.05 szerda, 11:38:44
nekem is hasonló a fogyasztás, Budapest 70 % és a többi autópálya, most mutat a computer 7,7-et , de ehhez 0,5 litert hozzá kell adni.
Nyáron városban légkondival nekem 9 körül jött ki a fogyasztás.
Sziasztok!
En is csak egyet tudok erteni, csak varosban haladva, rovidebb autopalya tavok nelkul lazan 10 korul van a fogyasztas. Az autopalyara erve viszont rohamosan csokkenesnek indul. Vegyes hasznalatban 8-8,5 kozott ki lehet jonni.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2610 Dátum:
2007.09.05 szerda, 16:48:39 »
Idézetet írta: ms02 - 2007.09.05 szerda, 10:28:37
Hát má mé ne lehetne? Persze...
Most néztem lámpával bele a lyukba, megy oda egy kábel, amin semmi nincs, szerintem ez lesz a 12V, mert a csatija olyan. Apró bökkenő, hogy nem igazán ér el sehova, le kell bontani a csomagtartó oldalát, ehhez kellene valamilyen segédlet.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Gooby
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2611 Dátum:
2007.09.05 szerda, 16:55:30 »
Én most tankoltam tele, és nekem 6,5 l/100km lett a fogyasztásom. Ebben van Budapest is, de a zöme országút 80-100 körüli tempoval.
Naplózva
Gooby
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2612 Dátum:
2007.09.05 szerda, 16:56:02 »
Ja, és szintén automata váltós.
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8174
+36309351663
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2613 Dátum:
2007.09.05 szerda, 17:02:39 »
Idézetet írta: Gooby - 2007.09.05 szerda, 16:55:30
Én most tankoltam tele, és nekem 6,5 l/100km lett a fogyasztásom. Ebben van Budapest is, de a zöme országút 80-100 körüli tempoval.
Ha zöme 80-100, akkor az soknak tűnik, még ha autómata is....
Naplózva
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Gooby
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2614 Dátum:
2007.09.05 szerda, 18:25:37 »
Ajjaj. Én azt hittem ez jó érték, mert azért kb 200 km Bp volt.
Naplózva
Rob21
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2615 Dátum:
2007.09.05 szerda, 20:53:01 »
Mikor kicsit magyarosabb utakon megyek, valami kopogás jön a futóműből. Olyan, mintha valamelyik csukló kopott lenne, és kotyogna. De hogy melyik, arról gőzöm sincs. Van esetleg valami tipikus dolog, ami jellemzően elkopik, és cserélni kell? Ha igen, akkor sacc/kb mibe kerül a javítás?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2616 Dátum:
2007.09.05 szerda, 21:35:47 »
Idézetet írta: Rob21 - 2007.09.05 szerda, 20:53:01
Mikor kicsit magyarosabb utakon megyek, valami kopogás jön a futóműből. Olyan, mintha valamelyik csukló kopott lenne, és kotyogna. De hogy melyik, arról gőzöm sincs. Van esetleg valami tipikus dolog, ami jellemzően elkopik, és cserélni kell? Ha igen, akkor sacc/kb mibe kerül a javítás?
Ha hátulról jön, az lehet a kézifékkötél is, ami nekiverődik a lengőkarnak.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2617 Dátum:
2007.09.05 szerda, 22:50:49 »
Hogy is van az a kuplung teszt, amivel a kopottságot lehet ellenörzni?
Tegyem 4-be, és indítsam be? Ha lefullad ok, ha nem akkor gáz van?
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Tádé
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2618 Dátum:
2007.09.06 csütörtök, 07:13:43 »
Idézetet írta: Scratch - 2007.09.05 szerda, 22:50:49
Hogy is van az a kuplung teszt, amivel a kopottságot lehet ellenörzni?
Tegyem 4-be, és indítsam be? Ha lefullad ok, ha nem akkor gáz van?
Lassan engedd rá a kuplungot. Ha lefullad, akkor jó.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2619 Dátum:
2007.09.06 csütörtök, 09:06:39 »
Idézetet írta: Tádé - 2007.09.06 csütörtök, 07:13:43
Idézetet írta: Scratch - 2007.09.05 szerda, 22:50:49
Hogy is van az a kuplung teszt, amivel a kopottságot lehet ellenörzni?
Tegyem 4-be, és indítsam be? Ha lefullad ok, ha nem akkor gáz van?
Lassan engedd rá a kuplungot. Ha lefullad, akkor jó.
Oké, kipróbálom! Köszi!
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
MondESU
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2620 Dátum:
2007.09.06 csütörtök, 09:12:26 »
Szia Scratch!
Olvastam lejjebb az indítási gondod. Hm, nálam nem jelentkezik, ha meleg motort állítottam le, pár pillanat múlva indul, nem kell gázfröcsi.
Üdv:)
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2621 Dátum:
2007.09.06 csütörtök, 09:19:32 »
Idézetet írta: MondESU - 2007.09.06 csütörtök, 09:12:26
Szia Scratch!
Olvastam lejjebb az indítási gondod. Hm, nálam nem jelentkezik, ha meleg motort állítottam le, pár pillanat múlva indul, nem kell gázfröcsi.
Üdv:)
Ajaj, akkor hol lehet a hiba?
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2622 Dátum:
2007.09.06 csütörtök, 09:20:21 »
Idézetet írta: MondESU - 2007.09.06 csütörtök, 09:12:26
Szia Scratch!
Olvastam lejjebb az indítási gondod. Hm, nálam nem jelentkezik, ha meleg motort állítottam le, pár pillanat múlva indul, nem kell gázfröcsi.
Üdv:)
En azt hittem ezta a problemat mar megoldottak a korai faceliftnel, de ugy tunik nem. Talan a tieddel mar nem lesz ilyen gond.
Naplózva
blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2623 Dátum:
2007.09.06 csütörtök, 09:21:39 »
Idézetet írta: Scratch - 2007.09.06 csütörtök, 09:19:32
Idézetet írta: MondESU - 2007.09.06 csütörtök, 09:12:26
Szia Scratch!
Olvastam lejjebb az indítási gondod. Hm, nálam nem jelentkezik, ha meleg motort állítottam le, pár pillanat múlva indul, nem kell gázfröcsi.
Üdv:)
Ajaj, akkor hol lehet a hiba?
Ez ilyen...Ford
Bizonyosodj meg arrol, hogy pontosan miylen korulmenyek kozott jon elo a problema. Beszeltem mar par MKIII benyas userrel es nem ismeretlen a jelenseg, szal ez ilyen tipus jellemzo vagy hiba vagy aminek akarjuk.
Naplózva
blah blah blah
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2624 Dátum:
2007.09.06 csütörtök, 09:43:51 »
Sztem ezekhez a fogyasztási értékekhez érdemes lenne az átlag sebesség adatokat is megnézni. Igaz, h nekem a város az 90%ban miskolcot jelenti, de ha sok várost taposok akkor a sebesség átlag 20-25kmh között változik, a fogyi pedig 7,5 - 7,9. Nem nyugdíjas a tempó amivel közlekedni szoktam, de nem is az eddig tőlem megszokottban közlekedek (viszont eddig benzines autókkal róttam az utakat). Mondira sztem az eddigieknél jobban figyelek dizil mivolta miatt, és hát azért még csak 1 hónapja párosodtunk be
Szal fogyi tovább ... miskolc-kassa-miskolc (~180km), ezt a távot kb 5l-es (de inkább tizedekkel alatta) fogyival jártam meg. Ami sztem nem nevezhető rossznak. Én ilyenkor nyugtatom meg magam, h télleg jól fogyaszt az autókám
Kifelé, és hazafelé is akkor esett le a mutató a 140-150 környékéről mikor utolértem valakiket, és nem volt rögtön lehetőségem előzni, v faluba értem. 6os manuális 2.0 TDCI kombim van, és én teljesen elégedett vagyok a fogyijával.
Miskolc KissErnő utcán vágtatok végig 70-80 körül, és élmény a szememnek amikor 2,6-ot mutat a pillanatnyi
Szal érdemes figyelgetni azt az átlagkilóméter kijelzést is. Persze ki kell tapasztalni a hozzávaló jó értékeket, de ítéletet csak azzal együtt érdemes hozni. ... Saját véleményem!
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
MondESU
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2625 Dátum:
2007.09.06 csütörtök, 09:58:45 »
Szia Tsory!
Privátban küldtem neked üzit.
Fogyasztás. Lerágott csont. Az a tuti, amikor teli tankról indulva visszatankolsz teli tankig - lehetőleg ugyanazon kútnál - és papíron leosztod a láttottakat. Tankolt mennyiség/megtett Km, és szoroz százzal.
Tegnap egy offoz opelomegában ültem, 2L-es benyás verzió, és hát volt ott a compu szerint 1,6-os
pillanatnyi fogyasztás városon belül...De 4.-ben 50-el 3,5 is.
Ha Kassára mész, vigyázz a traffival, szoktak útközben itt-ott ácsorogni.
Miskolcon pedig civil haladó autóból mérnek, úgyhogy óvatosan a Kiss Ernőn a 70-80-as tempóval!
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2626 Dátum:
2007.09.06 csütörtök, 10:06:58 »
Idézetet írta: MondESU - 2007.09.06 csütörtök, 09:58:45
Trafibácsik nem újak nekem :9 Ezüst bora, fehér corsa, fehér 146, stb ... és persze a fehér corolla (?) aki követős videós
általába kicsit kell bízni a szembejövőkben is
Autóreszelőként gyakorlatilag 17 éves korom óta vezetek (ha nem is mindig volt sajátom) és asse mondom + hány éve voltam 17
Hjahh Mondi 2l alatt nem jelez ki ... csak termelést mutat
0,00
«
Utoljára szerkesztve: 2007.09.06 csütörtök, 10:08:34 írta Tsory
»
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
Shadowbull
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2627 Dátum:
2007.09.06 csütörtök, 10:08:16 »
Sziasztok,
hasznalt Mondeo vasarlasat tervezem. Olvastam a TCn a nepiteleteket a TDci motorokrol es ott fedeztem fel, hogy a porlasztocsucsok meghibasodasat, ami szeriahibanak tunik (legalabbis nekem) Tudtok errol valami konkretumot? Valoban szeriahiba? Van valami elojele, amit hasznalt auton ki lehetne szurni?
Ez a harom jeloltem van:
http://www.mobile.de/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&sr_qual=GN&id=11111111261837484&
http://www.mobile.de/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&sr_qual=GN&id=11111111275948146&
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=qenqavz1hlo
A harmadikrol azt kell tudni, hogy berauto volt, a masodik a legszimpatikusabb, de az sajnos pont meg facelift elotti. Azok csak 5gangos valtoval voltak? A facelift erintette a motorokat? Ahogy elneztem a muszaki adatokat, a hatgangos es az otgangos valtoval a vegsebesseg kabe ugyanannyi. Ebbol azt a kovetkeztetest szurtem le, hogy az otgangosnak hosszabb az utolso fokozata, igy igazabol nagysebessegu haladasnal nincs fogyasztasi elony a hatgangos szamara, mert adott sebessegnel kabe ugyanannyit foroghatnak.
Minden info es velemeny erdekel
Koszi
sb
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2628 Dátum:
2007.09.06 csütörtök, 10:11:30 »
Idézetet írta: zacci - 2007.09.06 csütörtök, 09:21:39
Ez ilyen...Ford
Bizonyosodj meg arrol, hogy pontosan miylen korulmenyek kozott jon elo a problema. Beszeltem mar par MKIII benyas userrel es nem ismeretlen a jelenseg, szal ez ilyen tipus jellemzo vagy hiba vagy aminek akarjuk.
Egy Opeles barátom azt mondja a computer lehet rossz benne, rosszul kezeli az automata szivatót...
A szívósort, hogy lehet ellenörizni amiről már írtál, ha problémás hazavágja a motort?
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2629 Dátum:
2007.09.06 csütörtök, 10:19:31 »
Idézetet írta: Scratch - 2007.09.06 csütörtök, 10:11:30
Idézetet írta: zacci - 2007.09.06 csütörtök, 09:21:39
Ez ilyen...Ford
Bizonyosodj meg arrol, hogy pontosan miylen korulmenyek kozott jon elo a problema. Beszeltem mar par MKIII benyas userrel es nem ismeretlen a jelenseg, szal ez ilyen tipus jellemzo vagy hiba vagy aminek akarjuk.
Egy Opeles barátom azt mondja a computer lehet rossz benne, rosszul kezeli az automata szivatót...
A szívósort, hogy lehet ellenörizni amiről már írtál, ha problémás hazavágja a motort?
Ez szerintem hulyeseg, mert akkor minden masodik mondiban ki kene cserezni a comput. Mennyi km van a gepben ? Ha 14-en eljossz a lurdys talira megnezem neked a szivosort.
Naplózva
blah blah blah
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2630 Dátum:
2007.09.06 csütörtök, 10:24:59 »
Idézetet írta: zacci - 2007.09.06 csütörtök, 10:19:31
Ez szerintem hulyeseg, mert akkor minden masodik mondiban ki kene cserezni a comput. Mennyi km van a gepben ? Ha 14-en eljossz a lurdys talira megnezem neked a szivosort.
14-én van esély rá, hogy megyek, mert Bp-en vagyok épp! Akkor megnézzük! Bár még kérdéses a dolog, mert ha pont akkor jön a gázszerelő, amikor a tali lesz, akkor bukta van...
89e km van benne.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
wyctor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8174
+36309351663
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2631 Dátum:
2007.09.06 csütörtök, 11:04:05 »
Idézetet írta: Shadowbull - 2007.09.06 csütörtök, 10:08:16
Sziasztok,
hasznalt Mondeo vasarlasat tervezem. Olvastam a TCn a nepiteleteket a TDci motorokrol es ott fedeztem fel, hogy a porlasztocsucsok meghibasodasat, ami szeriahibanak tunik (legalabbis nekem) Tudtok errol valami konkretumot? Valoban szeriahiba? Van valami elojele, amit hasznalt auton ki lehetne szurni?
Ez a harom jeloltem van:
http://www.mobile.de/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&sr_qual=GN&id=11111111261837484&
http://www.mobile.de/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&sr_qual=GN&id=11111111275948146&
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=qenqavz1hlo
A harmadikrol azt kell tudni, hogy berauto volt, a masodik a legszimpatikusabb, de az sajnos pont meg facelift elotti. Azok csak 5gangos valtoval voltak? A facelift erintette a motorokat? Ahogy elneztem a muszaki adatokat, a hatgangos es az otgangos valtoval a vegsebesseg kabe ugyanannyi. Ebbol azt a kovetkeztetest szurtem le, hogy az otgangosnak hosszabb az utolso fokozata, igy igazabol nagysebessegu haladasnal nincs fogyasztasi elony a hatgangos szamara, mert adott sebessegnel kabe ugyanannyit foroghatnak.
Minden info es velemeny erdekel
Koszi
sb
A p.csúcsok a facelift elötti TDCI-k gyengélye, utána már jobbak a csúcsok, én az elsőre szavaznék...Van 6 gangos váltó facelift elött is.
Naplózva
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2632 Dátum:
2007.09.06 csütörtök, 11:43:53 »
Idézetet írta: Shadowbull - 2007.09.06 csütörtök, 10:08:16
Sziasztok,
hasznalt Mondeo vasarlasat tervezem. Olvastam a TCn a nepiteleteket a TDci motorokrol es ott fedeztem fel, hogy a porlasztocsucsok meghibasodasat, ami szeriahibanak tunik (legalabbis nekem) Tudtok errol valami konkretumot? Valoban szeriahiba? Van valami elojele, amit hasznalt auton ki lehetne szurni?
Szerintem euro4-es motoros, 6 sebességes ghia vagy viva felszereltséget kell venni tempomattal, esp-vel, ülésfűtéssel. A bőrös ülés szép, de csúszik!
Az igaz, hogy a facelift utáni porlasztócsúcsok nem annyira rosszak, de sokkal érzékenyebbek az üzemanyagra. Rendszeres gázolajszűrő csere és shell, omv-s tankolás esetén tünetmentes. Ugyanakkor vegyesben 6 literrel eljár, így jelentős a megtakarítás, amiből bőven futja majd a 150 ezer kilométertől várható porlasztócsúcs csere. Ami 4 csúcs esetén kb. 200-250 ezres költség. Ez egy benzineshez képest 20-25 ezer kilométer alatt megtérül. Szóval ez az igazság másik oldala.
Sok sikert a választáshoz!
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
razsa
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 360
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2633 Dátum:
2007.09.06 csütörtök, 12:49:02 »
"így igazabol nagysebessegu haladasnal nincs fogyasztasi elony a hatgangos szamara, mert adott sebessegnel kabe ugyanannyit foroghatnak."
A 6sebességesnél jóval hosszabb a 6. mint az 5 sebességesnél az 5.
Ha tudsz, mindenképp 6gangost vegyél, megéri!
Naplózva
MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
zsoel
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2634 Dátum:
2007.09.06 csütörtök, 15:16:24 »
A fekete kombi bézsbelsővel!!!
Van egy érdekessége!
A váltószoknya is bézs szinű.Ilyet még nem láttam.
Pedig az elmúlt 3 hónapban egy halom mondeot megnéztem én is! -:)
Ha manuális váltó csakis 6 gangosat!
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8174
+36309351663
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2635 Dátum:
2007.09.06 csütörtök, 15:47:56 »
Idézetet írta: zsoel - 2007.09.06 csütörtök, 15:16:24
A fekete kombi bézsbelsővel!!!
Van egy érdekessége!
A váltószoknya is bézs szinű.Ilyet még nem láttam.
Pedig az elmúlt 3 hónapban egy halom mondeot megnéztem én is! -:)
Ha manuális váltó csakis 6 gangosat!
Akkor már látom, mi lesz a következő projected
Jól néz ki szerintem....
Naplózva
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2636 Dátum:
2007.09.06 csütörtök, 15:59:42 »
Idézetet írta: Scratch - 2007.09.06 csütörtök, 09:19:32
Ajaj, akkor hol lehet a hiba?
Adagoló?
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2637 Dátum:
2007.09.06 csütörtök, 16:01:00 »
Idézetet írta: zacci - 2007.09.06 csütörtök, 09:21:39
Ez ilyen...Ford
Bizonyosodj meg arrol, hogy pontosan miylen korulmenyek kozott jon elo a problema. Beszeltem mar par MKIII benyas userrel es nem ismeretlen a jelenseg, szal ez ilyen tipus jellemzo vagy hiba vagy aminek akarjuk.
Ez nem Ford betegség. Más OFF autóim is csinálták. Nekem voltak...
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2638 Dátum:
2007.09.06 csütörtök, 16:01:57 »
Idézetet írta: Scratch - 2007.09.06 csütörtök, 10:11:30
Egy Opeles barátom azt mondja a computer lehet rossz benne, rosszul kezeli az automata szivatót...
A szívósort, hogy lehet ellenörizni amiről már írtál, ha problémás hazavágja a motort?
Annyira, hogy már MKI-ben sem volt autómata szivató...
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2639 Dátum:
2007.09.06 csütörtök, 16:35:28 »
Idézetet írta: Joe - 2007.09.06 csütörtök, 16:01:57
Idézetet írta: Scratch - 2007.09.06 csütörtök, 10:11:30
Egy Opeles barátom azt mondja a computer lehet rossz benne, rosszul kezeli az automata szivatót...
A szívósort, hogy lehet ellenörizni amiről már írtál, ha problémás hazavágja a motort?
Annyira, hogy már MKI-ben sem volt autómata szivató...
Ne kekeckedjünk, nyilván nem egy karburátoros motorról beszélünk, és ugye elektromos a befecskendezés.
Igy az "automata szivató" úgy működik, hogy többet fecskendez be a motorba az injektor.
Ezt a szgép vezényli. Ha például nem jó a hőfok jeladó (vagy kontakthibás), és azt hiszi, hideg a motor, akkor dúsabb keveréket tol be.
Maga a szgép szerintem így nem romlik el.
Vagy lehet más érzékelő is hibás, és okozhat ilyet.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2640 Dátum:
2007.09.06 csütörtök, 16:40:04 »
Idézetet írta: Angel - 2007.09.06 csütörtök, 16:35:28
Ne kekeckedjünk, nyilván nem egy karburátoros motorról beszélünk, és ugye elektromos a befecskendezés.
Igy az "automata szivató" úgy működik, hogy többet fecskendez be a motorba az injektor.
Ezt a szgép vezényli. Ha például nem jó a hőfok jeladó (vagy kontakthibás), és azt hiszi, hideg a motor, akkor dúsabb keveréket tol be.
Maga a szgép szerintem így nem romlik el.
Vagy lehet más érzékelő is hibás, és okozhat ilyet.
"Ne kekeckedjünk," ezt mosolyogva olvasom Tőled.
Viszont az autómata szivató teljesen más, ott soxor csak egy kicsit meghúzzák a gázbovdent. Itt nem erről van szó, hanem a komputer vezényel. Ha többletüzemanyagot kapna, annak lenne más jele is, pl: magasabb fogyasztás, nagyobb teljesítmény, és nem utolsó sorban fuldoklás alacsony fordulaton...
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2641 Dátum:
2007.09.06 csütörtök, 16:47:18 »
Idézetet írta: Joe - 2007.09.06 csütörtök, 16:40:04
Viszont az autómata szivató teljesen más, ott soxor csak egy kicsit meghúzzák a gázbovdent.Itt nem erről van szó, hanem a komputer vezényel. Ha többletüzemanyagot kapna, annak lenne más jele is, pl: magasabb fogyasztás, nagyobb teljesítmény, és nem utolsó sorban fuldoklás alacsony fordulaton...
Az automata szivató nem a gázbowdent huzogatta, hanem a pillangószelep maradt, és kinyílt még egy dűzni, azon kapott több benzint.
Tehát ugyanannyi levegő, több benzin.
...Ha többletüzemanyagot kapna....
igen, többet kap.
...annak lenne más jele is, pl: magasabb fogyasztás...
igen, de ezt eddig is tudtuk, hogy a motor hidegen többet fogyaszt. Ez az oka.
Ezért van az, hogy meleg motorral csinálják a zöd kártyát.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2642 Dátum:
2007.09.06 csütörtök, 17:52:40 »
Idézetet írta: Angel - 2007.09.06 csütörtök, 16:47:18
Az automata szivató nem a gázbowdent huzogatta, hanem a pillangószelep maradt, és kinyílt még egy dűzni, azon kapott több benzint.
Tehát ugyanannyi levegő, több benzin.
...Ha többletüzemanyagot kapna....
igen, többet kap.
...annak lenne más jele is, pl: magasabb fogyasztás...
igen, de ezt eddig is tudtuk, hogy a motor hidegen többet fogyaszt. Ez az oka.
Ezért van az, hogy meleg motorral csinálják a zöd kártyát.
Szted a pillangószelepet mi huzogatta?
És a plusz kis dűzni az alapjárathoz kellett...
Sztem ezeknél már levegőt nem ad, csak üzemanyagot. A folytószelepnél egyetlen egy eszköz van, ami a helyzetérzékelő, de azzal nem tudja nyitni a fojtószelepet.
Itt egyszerűen emeli a fordulatot, és várja az adatokat. Amint megkapja, fokozatosan visszaáll alaphelyzetre. Pl felfűtődik a lambdaszonda, akkor egy kicsit visszábbesik az alapjárat. Indulás elött ezt érdemes megvárni a hideg benzinesnél...
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2643 Dátum:
2007.09.06 csütörtök, 18:16:51 »
Idézetet írta: Joe - 2007.09.06 csütörtök, 17:52:40
Szted a pillangószelepet mi huzogatta?
És a plusz kis dűzni az alapjárathoz kellett...
Sztem ezeknél már levegőt nem ad, csak üzemanyagot. A folytószelepnél egyetlen egy eszköz van, ami a helyzetérzékelő, de azzal nem tudja nyitni a fojtószelepet.
Itt egyszerűen emeli a fordulatot, és várja az adatokat. Amint megkapja, fokozatosan visszaáll alaphelyzetre. Pl felfűtődik a lambdaszonda, akkor egy kicsit visszábbesik az alapjárat. Indulás elött ezt érdemes megvárni a hideg benzinesnél...
Nem csak a pillan pillangószelepet huzogatta: több benzin kell.
A mostaninál meg simán többet fecskendez be. Dúsabb a keverék. Majd amikor bemelegedett, visszaáll a normálisra.
Szóval ez pont olyan, mint a szivató, és nem csak nagyobb gázt ad.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
cancer
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2644 Dátum:
2007.09.06 csütörtök, 18:34:16 »
Idézetet írta: Shadowbull - 2007.09.06 csütörtök, 10:08:16
Sziasztok,
hasznalt Mondeo vasarlasat tervezem. Olvastam a TCn a nepiteleteket a TDci motorokrol es ott fedeztem fel, hogy a porlasztocsucsok meghibasodasat, ami szeriahibanak tunik (legalabbis nekem) Tudtok errol valami konkretumot? Valoban szeriahiba? Van valami elojele, amit hasznalt auton ki lehetne szurni?
Ez a harom jeloltem van:
http://www.mobile.de/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&sr_qual=GN&id=11111111261837484&
http://www.mobile.de/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&sr_qual=GN&id=11111111275948146&
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=qenqavz1hlo
A harmadikrol azt kell tudni, hogy berauto volt, a masodik a legszimpatikusabb, de az sajnos pont meg facelift elotti. Azok csak 5gangos valtoval voltak? A facelift erintette a motorokat? Ahogy elneztem a muszaki adatokat, a hatgangos es az otgangos valtoval a vegsebesseg kabe ugyanannyi. Ebbol azt a kovetkeztetest szurtem le, hogy az otgangosnak hosszabb az utolso fokozata, igy igazabol nagysebessegu haladasnal nincs fogyasztasi elony a hatgangos szamara, mert adott sebessegnel kabe ugyanannyit foroghatnak.
Minden info es velemeny erdekel
Koszi
sb
Ne vicceljetek már!
Számoltok?... 13250 eu az *255= 3378750FT+ regdíj + behozatal + ez az.... 2003/09...
Itt az enyém: 2004/09 a gyártás 130le kombi vaj bőr színes éritőképernyős navi...ESP, ülésfűtés, szellőztetés..
3,4, kuplung és turbó el. hibával a 2 össz kb. 200 e ft!
Akkor?
Naplózva
cancer
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2645 Dátum:
2007.09.06 csütörtök, 18:37:27 »
JA itt:
www.expressz.hu/auto/szemelygepjarmu/showAdvert,5242480,48,1.html
Német szervízkönyves...
Naplózva
somi
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2646 Dátum:
2007.09.06 csütörtök, 18:47:42 »
Idézetet írta: TZS - 2007.09.06 csütörtök, 11:43:53
Idézetet írta: Shadowbull - 2007.09.06 csütörtök, 10:08:16
Sziasztok,
hasznalt Mondeo vasarlasat tervezem. Olvastam a TCn a nepiteleteket a TDci motorokrol es ott fedeztem fel, hogy a porlasztocsucsok meghibasodasat, ami szeriahibanak tunik (legalabbis nekem) Tudtok errol valami konkretumot? Valoban szeriahiba? Van valami elojele, amit hasznalt auton ki lehetne szurni?
Szerintem euro4-es motoros, 6 sebességes ghia vagy viva felszereltséget kell venni tempomattal, esp-vel, ülésfűtéssel. A bőrös ülés szép, de csúszik!
Az igaz, hogy a facelift utáni porlasztócsúcsok nem annyira rosszak, de sokkal érzékenyebbek az üzemanyagra. Rendszeres gázolajszűrő csere és shell, omv-s tankolás esetén tünetmentes. Ugyanakkor vegyesben 6 literrel eljár, így jelentős a megtakarítás, amiből bőven futja majd a 150 ezer kilométertől várható porlasztócsúcs csere. Ami 4 csúcs esetén kb. 200-250 ezres költség. Ez egy benzineshez képest 20-25 ezer kilométer alatt megtérül. Szóval ez az igazság másik oldala.
Sok sikert a választáshoz!
ez azért nagy tulzás,hogy csak shell+omw-nél tankolni.mind a kettö a mol-tol veszi az anyagot...a legtöbb probléma a shell kutakkal van magyarországon,mert ott akarnak mindig átvágni...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2647 Dátum:
2007.09.06 csütörtök, 18:56:38 »
Idézetet írta: somi - 2007.09.06 csütörtök, 18:47:42
Szerintem euro4-es motoros, 6 sebességes...
....
ez azért nagy tulzás,hogy csak shell+omw-nél tankolni.mind a kettö a mol-tol veszi az anyagot...a legtöbb probléma a shell kutakkal van magyarországon,mert ott akarnak mindig átvágni...
Erre én azt mondom, hogy az ero4-nek elektromos a turbója, az könnyebben megy tönkre, meg persze sokkal drágább.
A 6 sebesség jó. ESP? Szerintem az nem olyan fontos. Az ülésfűtés dízelnél kötelező. A trend kb viva, az is OK.
Én inkább azt mondanám, nagy kút legyen, nem akarom felsorolni, de azok, amiknek országos hálózata van. A többi, kicsi, saját márkájú kút kerülendő.
Azért, mert nagyobb eséllyel csencselnek az anyaggal. Aztán meg a fene se tudja.
Kannás anyagot nem tennék bele.
A kutakon meg általában ésszel kell lenni, mert mindenhol megpróbálnak becsapni. Ez egy ilyen világ.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2648 Dátum:
2007.09.06 csütörtök, 19:07:10 »
Idézetet írta: cancer - 2007.09.06 csütörtök, 18:34:16
Ne vicceljetek már!
Számoltok?... 13250 eu az *255= 3378750FT+ regdíj + behozatal + ez az.... 2003/09...
Itt az enyém: 2004/09 a gyártás 130le kombi vaj bőr színes éritőképernyős navi...ESP, ülésfűtés, szellőztetés..
3,4, kuplung és turbó el. hibával a 2 össz kb. 200 e ft!
Akkor?
Én arra tippelek, hogy nem igen akarja behozni az autót...
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Rob21
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #2649 Dátum:
2007.09.06 csütörtök, 19:11:03 »
Valaki korábban írta, hogy a pillanatnyi fogyasztásmérője mit mutat. Nekem 2003 novemberi kiadású a verdám, mondhatni nem új. A későbbiekben van pillanatnyi fogyi mérő? Vagy a menet közben nullázós módszerről beszélt korábban a kolléga?
Naplózva
Oldalak:
1
...
46
47
48
49
50
51
52
[
53
]
54
55
56
57
58
59
60
...
110
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ