Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 08:20:51 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 52 53 54 55 56 57 58 [59] 60 61 62 63 64 65 66 ... 110   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Facelift modellek  (Megtekintve 1737058 alkalommal)
0 Felhasználó és 50 vendég van a témában
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2900 Dátum: 2007.10.09 kedd, 12:47:44 »

Egyet próbálajtok ki, hogy amikor ilyen 2-3km után nem indul az autó, akkor előre figyelve úgy állítsátok le a motor, hogy mindenről leszállva(kuplung, fék) megvárjátok, még teljesen leesik a fodulat alapjáratra. Na és vajon fogja é ezek után is csinálni....

Ez egy jó ötlet, hogy hagyni pár másodpercig alapjáraton ketyegni (mondjuk 5).
Megszívni úgy nem tudja magát, mint egy karburátoros, de mivel nem a hengerekbe fecskendez, azért itt-ott maradhat benzin.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
KIZS
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 277



« Új hozzászólás #2901 Dátum: 2007.10.09 kedd, 12:59:17 »

Nekem az a gyanúm inkább az lehet, hogy egy-két érzékelő már bemelegedett, de a motor maga még nem. Ebből következik, hogy a computer nem a motor állapotának megfelelő mennyiségű üzemanyagot tolja be, hanem a már bemelegedett érzékelőnek megfelelőt.
De mivel ez a "hiba" a legrosszabb esetben is azt jelenti, hogy nem egy másodpercig hanem kettőig kell indítózni, ezért a gyárban ezt szépen letojták magasról. Vagy észre sem vették.
Szerintem ez nem akkora gond, hogy izgulni kéne miatta.

Engem a lámpa vibrálás sokkal jobban izgat. Frankón olyan a kocsi, mint egy mozgó stroboszkóp. Ma elmegyek akksit venni. Ha ez nem segít akkor fesszab csere (remélem cserélhető) illetve generátor tisztítgatás.
Naplózva
Kisber
Vendég
« Új hozzászólás #2902 Dátum: 2007.10.09 kedd, 13:13:13 »

Nekem az a gyanúm inkább az lehet, hogy egy-két érzékelő már bemelegedett, de a motor maga még nem. Ebből következik, hogy a computer nem a motor állapotának megfelelő mennyiségű üzemanyagot tolja be, hanem a már bemelegedett érzékelőnek megfelelőt.
De mivel ez a "hiba" a legrosszabb esetben is azt jelenti, hogy nem egy másodpercig hanem kettőig kell indítózni, ezért a gyárban ezt szépen letojták magasról. Vagy észre sem vették.
Szerintem ez nem akkora gond, hogy izgulni kéne miatta.

Engem a lámpa vibrálás sokkal jobban izgat. Frankón olyan a kocsi, mint egy mozgó stroboszkóp. Ma elmegyek akksit venni. Ha ez nem segít akkor fesszab csere (remélem cserélhető) illetve generátor tisztítgatás.

KIZS, felesleges az akksicsere. Nekem utána csinálta Smiley Akkor kb 2hetente előjött, aztán nem csináltam vele semmit, és abbamaradt...
kb fél év telt el azóta még nem jött elő újra (kopp-kopp).
Szóval az akksicsere szerintem nem fogja megoldani Smiley
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2903 Dátum: 2007.10.09 kedd, 13:23:19 »

Nekem az a gyanúm inkább az lehet, hogy egy-két érzékelő már bemelegedett, de a motor maga még nem. Ebből következik, hogy a computer nem a motor állapotának megfelelő mennyiségű üzemanyagot tolja be, hanem a már bemelegedett érzékelőnek megfelelőt.
De mivel ez a "hiba" a legrosszabb esetben is azt jelenti, hogy nem egy másodpercig hanem kettőig kell indítózni, ezért a gyárban ezt szépen letojták magasról. Vagy észre sem vették.
Szerintem ez nem akkora gond, hogy izgulni kéne miatta.

Engem a lámpa vibrálás sokkal jobban izgat. Frankón olyan a kocsi, mint egy mozgó stroboszkóp. Ma elmegyek akksit venni. Ha ez nem segít akkor fesszab csere (remélem cserélhető) illetve generátor tisztítgatás.

A lenyeg, hogy mindenkeppen ird majd meg a fejlemenyeket. Sokunknak strobi a gepe.
De az mar tuti, hogy ennek semmi koze a motorhoz Cool
Naplózva

blah blah blah
KIZS
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 277



« Új hozzászólás #2904 Dátum: 2007.10.09 kedd, 13:27:35 »

KIZS, felesleges az akksicsere. Nekem utána csinálta Smiley Akkor kb 2hetente előjött, aztán nem csináltam vele semmit, és abbamaradt...
kb fél év telt el azóta még nem jött elő újra (kopp-kopp).
Szóval az akksicsere szerintem nem fogja megoldani Smiley

Nekem non-stop villog, de rémületes mértékben. Az akksi már ránézésre is erősen kukaérett, ezért kezdem azzal.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2905 Dátum: 2007.10.09 kedd, 14:02:53 »

Ez egy jó ötlet, hogy hagyni pár másodpercig alapjáraton ketyegni (mondjuk 5).
Megszívni úgy nem tudja magát, mint egy karburátoros, de mivel nem a hengerekbe fecskendez, azért itt-ott maradhat benzin.

A Mondeo hengerenként befecskendezéses: az nem azt jelenti, hogy a hengerbe fecskendez be?
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Szappy
Vendég
« Új hozzászólás #2906 Dátum: 2007.10.09 kedd, 14:22:55 »

A Mondeo hengerenként befecskendezéses: az nem azt jelenti, hogy a hengerbe fecskendez be?
Szerintem nem.
Nem vagyok egy nagy szaki benzinesben (finoman szólva  Cheesy ) de tudtommal a henger előtt, a levegőbe fecskendez, hogy mikor a henger beszívja, addigra elkeveredjen a levegővel, és a nagy része elégjen, jó hatásfokkal.
A dízel is csak azóta tud direkt befecskendezésű lenni, amióta nagy a porlasztónyomás, mert így 'on-the-fly' is el tud keveredni az üzemanyag a hengerben.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2907 Dátum: 2007.10.09 kedd, 16:47:42 »

Teljesen egyetértek veled, tök ciki amikor nehezen indul az autó, azt hihetitk hogy valami vacak verda, holott ez csak típushiba. Hidegen pöcre indul a járgány 100-ból 100-szor, de ha ha kicsit melegedett be és leállítod, akkor utána tök nehezen röffen be. Topictalin MS02 szakértette meg még tavaly nekem, és megnyugtatott hogy ez nem probléma, ez ilyen, megszívja magát benzinnel és azért csinálja ezt. Beszélek Fordos guruval, hátha tud valami okosságot rá, de szerintem ha lenne orvosság rá akkor arról márt tudnánk...

Egyébként hogy tetszik a 2.0 benzin? Azért kérdezem mert az enyémben csak 1.8 van, és elvagyok vele, de agyalok egy nagyobb motorral, jobban felszerelt változaton és érdekelne a különbség.

Pontosan így csinálja, ahogy írod, de tudod mi az érdekes, hogy az 1000x régebbi Ford Ka benzines ezt nem csinálja, ott miért tudta ezt megoldani a Ford? A majd 5x drágább Mondeónál meg igen, ez az ami bosszant.
Nem rossz a 2.0! Teszik, hogy ilyen iszonyatosan csendes a dízel után, nem egyszer kellett a fordulatszámmérőre pillantanom, hogy jár-e a motor, ez nagyon tetszik. Smiley Vezetni teljesen más, itt csak akkor van erő, ha visszaváltok és pörgetem, azért az a sok nyomaték, és a turbo hiányzik. De összeségében elégedett vagyok vele! Hiába ez +30LE, de érzésre a és normál használat közbe a TDDi is ilyesmi erősnek érződött. Viszont tempósabb használatkor 180-200km/h körül jobban kijön a benzines ereje, a TDDi nem szerette, és nem is bírta ezt, itt ha 200-nál nyomok egy padlót, még érezhetően gyorsul tovább. Úgyhogy tetszik! Smiley Ami még nekem nagyon furcsa, hogy ebbe sokkal nehezebben jár ez a bovdenes gázpedál, az elektromos sokkal jobb volt. Szerintem az 1.8-hoz képest a 2.0 nem lesz sokkal-sokkal erősebb, inkább akkor 2.5 V6-ot keress.
A Ghia felszereltség meg nagyon jó! Élvezem ezt a sok extrát, ami eddig nem volt nekem. Viszont ez a Ghia plüss nagyon béna, rossz a minősége, nagyon koszolódik, rossz a tapintása, nagyon nem tetszik. A Trend szövetbeseje sokkal jobb volt minden szempontból, bár az igazi egy bőr belső lenne, ez illene legjobban már a Ghia-hoz!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2908 Dátum: 2007.10.09 kedd, 16:49:43 »

Sajna ez ilyen Cool De van egy ellenszere, hogy ne legyen cikis a dolog...Mikor inditozol es nem indul, letolod az ablaxot es kikiabalsz, hogy DIREKT VOLT ! SZANDEKOSAN CSINALTAM ! zavart1
Minap nalam is elofordult, de ha hosszan inditozol, akkor beindul. Es nem kell rugdosni a gazpedalt.

Á, inkább nem. Smiley
Eddig nem nagyon mertem kínozni, hogy beindul-e, de 1x kipróbálom.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2909 Dátum: 2007.10.09 kedd, 16:52:32 »

Scratch,

Tenyleg, meselj, milyen a gep, igy a sok taktaktak utan ?

Röviden? Baromi csendes! Smiley Mikor visszaültem a TDDi-be, trakotorba éreztem magam a hang miatt. Smiley
Elégedett vagyok vele, megszerettem! Smiley Városba is 9L alatt tudom tartani, de ha működni fog a pillanatnyi fogyi majd még jobban összeszokunk, hátha kevesebb is lehet még.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2910 Dátum: 2007.10.09 kedd, 16:53:54 »

Nekem is 2000-es benzines Mondeom (nem faceliftes) van és az enyém is csinál hasonlót. Viszont én nem tudom ennyire pontosan meghatározni, mikor, de most már megfigyelem. Az azonban biztos, hogy nagyon kevésszer csinálja. 2 hónapja van meg az autó és max. 5-ször fordult elő.
Engem annyira nem zavar, de tény, hogy azért ciki.
Én azt tapasztaltam, hogy mivel amúgy pöccre indul, könnyen észreveszem, hogy most nem fog, ezért leállítás nélkül nyomok egy nagy gázfröccsöt. Ennek csak az a hátránya, hogy marha hangos és aki amúgy nem figyelt volna, most már az is észreveszi, hogy nem indult könnyen a gép  Smiley.

Én is így szoktam... Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2911 Dátum: 2007.10.09 kedd, 16:56:33 »

Nekem is csinált ilyet az előző OFF-om, és bizonyos helyzetben ez is eljátsza. Az előzőnél arra törekedtem, hogy pöcre induljon(japánsafthauzen), tehát inkább kétszer indítóztam, nincs ezzel baj, de a Mondeonál inkább halványan megérintem a gázpedált. Sztem semmiképpen sem padlógáz!!! A katalizátornak nem tesz jót...

Ha halványan érintem az nem elég neki sajnos. Sad
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2912 Dátum: 2007.10.09 kedd, 16:57:36 »

Egyet próbálajtok ki, hogy amikor ilyen 2-3km után nem indul az autó, akkor előre figyelve úgy állítsátok le a motor, hogy mindenről leszállva(kuplung, fék) megvárjátok, még teljesen leesik a fodulat alapjáratra. Na és vajon fogja é ezek után is csinálni....

Kipróbálom...
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #2913 Dátum: 2007.10.09 kedd, 21:10:36 »

Jól értem, hogy amikor váltassz a kijelző leesik 0,0-ra?
Ez csak azért van, mert lassan váltassz, illetve, hogy 2,0 alatt nem mutat a műszer. ténylegesen 2x mutathat 0-át a műszer: egyszer, ha nem megy a motor, de ilyenkor ugye ezek már -/-  jelet mutatnak. illetve 5-6-ban guruláskor. Benzinesnél tudom, hogy csak akkor veszi el teljesen az üzemanyagot a komputer, ha épp egy huzamosabb gyorsítás után rakod 5-be. Ha ezt nem teszed, akkor vmennyit kap továbbra is a motor. Volt olyan gond is az egyik ilyen autónknál, hogy 4-ben is képes volt 0,0-át mutatni (ebben akár 0,2-őt is mutatott Focus '02 1,6 16V), majd később kiderült, hogy trafóhibás lett az autó... Majd visszatért a normál kerékvágásba a dolog...

jól érted Smiley de ezt csak 2től fentebbi váltásoknál lehet produkálni (szal először 2ből 3ba váltáskor ... legalábbis 1ből 2be nekem még nem jött össze). a dolog úgy néz ki, h nem csak bevillan halványan, hanem 1-2 mp-ig így áll a kijelző, és utánna megy felfelé monnyuk 4,0ig. sztem nem lassú váltásról van szó, hanem mint említettem már sokszor, az optimális váltás miatt van ez (sebesség/fordulat). természetesen húzatásnál szó sincs ilyesmiről, ott inkább a 20,0 környéke a jellemző. ezt csak energiatakarékor módra állított lábbal lehet előidézni Grin és pont emiatt én sem törexem feltétlenül erre.
2,0 alatt valóban nem jelez a műszer. 0,0 kijelzés valóban két esetben van, de nem úgy ahogy te írod. az 1ik az a motorfék, a másik pedig ez a váltásos dolog amit leírtam. namost sztem ugyi itt nem arról szól a dolog, h abszolút 0, hanem arról szól a dolog, h 2 liter alatti az érték és már nem jelzi.
a _._ kijelzés történetével kapcsolatban arra jutottam, h ebben az esetben nincs értékelhető 100km/l fogyasztás. ugyi eléggé röhejes dolog lenne a lámpánál állva akár az 1liter, akár a maximális 55liter Cheesy a gyújtásra tett autó járó motor nélkül megint értékelhetetlen ... okok felsorolása nélkül Grin szal maradjunk abban h ez:  _,_ az értékelhetetlen dolgot jelenti Smiley
sztem befolyásolható bizonyos mértékben a fogyasztás, de ezt leginkább tempomatal lehet megoldani. amíg az én autómban nincs tempomat addig erre a kijelentésemre én sem és más se igyon a bubisvíztől erősebb mérget. azokat a meneteket amikor 3,0 környékén mutat kilométereken keresztül könnyen el lehet bukni 1 - 2 agresszív gyorsítással. azt szívesen kipróbálnám (és tempomat beépítés után ki is fogom), h mit mutat a tankolós mérés 100km-re úgy, h felhúzom az autót 6. sebességig és amikor 3,0 a kijelzés rálövöm a tempomatot. lábbal elég kemény meló ezt megtartani ... ki figyeli akkor az utat ?  Grin Grin Grin
kíváncsi vagyok 1bként benzinesnél miket lehet összehozni, de én MondESU autójáról tudok ami benzines pill fogyis. namost ezzel nekem csak annyi a gondom egyenlőre, h ő már használja 1 ideje az autót, és van 1 kialakult vezetési stílusUK. ezzel szemben 1 hete van pill fogyija. nekem az első pillanattól megvan a pill mérőm (így vettem az autót), ami ugye merőben más dolog. szal az az igazság, h kíváncsi leszek nagyon arra, h mit mond MondESU kb 2 hónap múlva a dologról. egyenlőre érdekes neki a dolog, és távol álljon tőlem, h ezzel bántsam de a dolgokat használat közben tanuljuk ki rendesen. erre viszont kevés 1 hét.
annyit még, h az én autóm dizil és emiatt lehetnek a benzinessel szemben lényegi különbségek amik nem leküzdhetőek, de bizonyos helyzetekben az üza teljesen lényegtelen szerintem (azaz mind1, h benzin v dizil)
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
KIZS
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 277



« Új hozzászólás #2914 Dátum: 2007.10.09 kedd, 22:23:41 »

A lenyeg, hogy mindenkeppen ird majd meg a fejlemenyeket. Sokunknak strobi a gepe.
De az mar tuti, hogy ennek semmi koze a motorhoz Cool

Szóval ma megvolt az akksi csere. Először örültem, mert nem villogott. Próbálgattam sokat és nem villogott. Aztán hazajöttem, de fél óra múlva vissza kellett szaladnom a céghez. Na megint villog. Non-stop.
Mondjuk messze nem olyan erősen mint eddig, de jól láthatóan. Viszont legalább a külső lámpák nem villognak azóta (helyzetjelző, féklámpa stb..).
Rámértem a töltésre és 14.0-14.23V között ugrált. Innentől kezdve átminősítem a dolgot a "tojok rá" kategóriába.

Most az időnként valahonnan előbújó zörgésre koncentrálok Smiley
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2915 Dátum: 2007.10.09 kedd, 22:28:32 »

Ez egy jó ötlet, hogy hagyni pár másodpercig alapjáraton ketyegni (mondjuk 5).
Megszívni úgy nem tudja magát, mint egy karburátoros, de mivel nem a hengerekbe fecskendez, azért itt-ott maradhat benzin.

A Mondeo hengerenként befecskendezéses: az nem azt jelenti, hogy a hengerbe fecskendez be?

Az SCi a hengerbe fecskendezős.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #2916 Dátum: 2007.10.09 kedd, 22:54:26 »

Az SCi a hengerbe fecskendezős.

Tényleg az SCi nagyon eltünt. Valahogy kiforratlan zsákutcának tűnik. Ahhoz képest, hogy az MKIV-nél már inkább a Ti VCt-t erőltetik, valahogy az bizonyosodik be, hogy nemigazán volt egy nyerő fejlesztési irány. Persze lehet, hogy amikor előjönnek a 190+ hp-s 2,2 TDCi-vel akkor majd előugranak egy turbós 1,8SCi-vel ami lesz kb 160hp fejvakaras
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #2917 Dátum: 2007.10.10 szerda, 08:23:51 »

azt szívesen kipróbálnám (és tempomat beépítés után ki is fogom), h mit mutat a tankolós mérés 100km-re úgy, h felhúzom az autót 6. sebességig és amikor 3,0 a kijelzés rálövöm a tempomatot. lábbal elég kemény meló ezt megtartani ... ki figyeli akkor az utat ?  Grin Grin Grin

A tempomat a sebességet tartja, nem a fogyasztást. Ha emelkedőhöz érsz, olyan padlógázt nyom, hogy öröm nézni.
Mikor jobb a fogyasztás: ha 8-10 literes átlagkijelzéssel felgyorsulsz 8-10 másodperc alatt 90-re, és utána csorogsz 3,0-val, vagy ha a pillananatnyit izzadó homlokkal 6 alatt tartva háromszor akkora távon éred el ugyanazt a sebességet? Nem vagyok róla meggyőződve, hogy a második esetben, de ha mégis, megéri?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2918 Dátum: 2007.10.10 szerda, 08:26:05 »

A lenyeg, hogy mindenkeppen ird majd meg a fejlemenyeket. Sokunknak strobi a gepe.
De az mar tuti, hogy ennek semmi koze a motorhoz Cool

Szóval ma megvolt az akksi csere. Először örültem, mert nem villogott. Próbálgattam sokat és nem villogott. Aztán hazajöttem, de fél óra múlva vissza kellett szaladnom a céghez. Na megint villog. Non-stop.
Mondjuk messze nem olyan erősen mint eddig, de jól láthatóan. Viszont legalább a külső lámpák nem villognak azóta (helyzetjelző, féklámpa stb..).
Rámértem a töltésre és 14.0-14.23V között ugrált. Innentől kezdve átminősítem a dolgot a "tojok rá" kategóriába.

Most az időnként valahonnan előbújó zörgésre koncentrálok Smiley

A rendszer aramot szabalyoz, nem feszt. 0.2v nem okoz villogast.
Naplózva

blah blah blah
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2919 Dátum: 2007.10.10 szerda, 09:24:50 »

jól érted Smiley de ezt csak 2től fentebbi váltásoknál lehet produkálni (szal először 2ből 3ba váltáskor ... legalábbis 1ből 2be nekem még nem jött össze). a dolog úgy néz ki, h nem csak bevillan halványan, hanem 1-2 mp-ig így áll a kijelző, és utánna megy felfelé monnyuk 4,0ig. sztem nem lassú váltásról van szó, hanem mint említettem már sokszor, az optimális váltás miatt van ez (sebesség/fordulat). természetesen húzatásnál szó sincs ilyesmiről, ott inkább a 20,0 környéke a jellemző. ezt csak energiatakarékor módra állított lábbal lehet előidézni Grin és pont emiatt én sem törexem feltétlenül erre.
2,0 alatt valóban nem jelez a műszer. 0,0 kijelzés valóban két esetben van, de nem úgy ahogy te írod. az 1ik az a motorfék, a másik pedig ez a váltásos dolog amit leírtam. namost sztem ugyi itt nem arról szól a dolog, h abszolút 0, hanem arról szól a dolog, h 2 liter alatti az érték és már nem jelzi.
a _._ kijelzés történetével kapcsolatban arra jutottam, h ebben az esetben nincs értékelhető 100km/l fogyasztás. ugyi eléggé röhejes dolog lenne a lámpánál állva akár az 1liter, akár a maximális 55liter Cheesy a gyújtásra tett autó járó motor nélkül megint értékelhetetlen ... okok felsorolása nélkül Grin szal maradjunk abban h ez:  _,_ az értékelhetetlen dolgot jelenti Smiley
sztem befolyásolható bizonyos mértékben a fogyasztás, de ezt leginkább tempomatal lehet megoldani. amíg az én autómban nincs tempomat addig erre a kijelentésemre én sem és más se igyon a bubisvíztől erősebb mérget. azokat a meneteket amikor 3,0 környékén mutat kilométereken keresztül könnyen el lehet bukni 1 - 2 agresszív gyorsítással. azt szívesen kipróbálnám (és tempomat beépítés után ki is fogom), h mit mutat a tankolós mérés 100km-re úgy, h felhúzom az autót 6. sebességig és amikor 3,0 a kijelzés rálövöm a tempomatot. lábbal elég kemény meló ezt megtartani ... ki figyeli akkor az utat ?  Grin Grin Grin
kíváncsi vagyok 1bként benzinesnél miket lehet összehozni, de én MondESU autójáról tudok ami benzines pill fogyis. namost ezzel nekem csak annyi a gondom egyenlőre, h ő már használja 1 ideje az autót, és van 1 kialakult vezetési stílusUK. ezzel szemben 1 hete van pill fogyija. nekem az első pillanattól megvan a pill mérőm (így vettem az autót), ami ugye merőben más dolog. szal az az igazság, h kíváncsi leszek nagyon arra, h mit mond MondESU kb 2 hónap múlva a dologról. egyenlőre érdekes neki a dolog, és távol álljon tőlem, h ezzel bántsam de a dolgokat használat közben tanuljuk ki rendesen. erre viszont kevés 1 hét.
annyit még, h az én autóm dizil és emiatt lehetnek a benzinessel szemben lényegi különbségek amik nem leküzdhetőek, de bizonyos helyzetekben az üza teljesen lényegtelen szerintem (azaz mind1, h benzin v dizil)

A korábbiakban, amiket én használtam/használok nem -/- jel van, hanem átvált liter/órára...
Ez is nagyon jó, mert a normális adat a 0,7l/h, és e fölött meleg motor esetén vmi bibi van az autóval...(ilyen is volt már)
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2920 Dátum: 2007.10.10 szerda, 09:27:04 »

A tempomat a sebességet tartja, nem a fogyasztást. Ha emelkedőhöz érsz, olyan padlógázt nyom, hogy öröm nézni.
Mikor jobb a fogyasztás: ha 8-10 literes átlagkijelzéssel felgyorsulsz 8-10 másodperc alatt 90-re, és utána csorogsz 3,0-val, vagy ha a pillananatnyit izzadó homlokkal 6 alatt tartva háromszor akkora távon éred el ugyanazt a sebességet? Nem vagyok róla meggyőződve, hogy a második esetben, de ha mégis, megéri?

Zoli79, aki asszem még mindig a fogyasztási téma győztese:) mondta, hogy tapasztalatai alapján a lassú gyorsulás a nyerő, vagyis Ő ezt szokta, és a emelkedőn átveszi a tempomattól az irányítást...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #2921 Dátum: 2007.10.10 szerda, 10:31:04 »

A tempomat a sebességet tartja, nem a fogyasztást. Ha emelkedőhöz érsz, olyan padlógázt nyom, hogy öröm nézni.

ezzel tisztába vagyok, de emelkedő után ha visszaáll a 3,0 kijelzés, akkor az már jelent vlmit. másrészt az emelkedő kijátszható a tempomat ideiglenes kikapcsolásával, és akkor nem 20literrel megy fel (csak tipp, mivel nincs tempomatom), hanem a lábam küzdi fel monnyuk 8-10 literrel. persze a dolog erősen emelkedő függő. aztán ha vége az emelkedésnek tempomat ON.

Mikor jobb a fogyasztás: ha 8-10 literes átlagkijelzéssel felgyorsulsz 8-10 másodperc alatt 90-re, és utána csorogsz 3,0-val, vagy ha a pillananatnyit izzadó homlokkal 6 alatt tartva háromszor akkora távon éred el ugyanazt a sebességet? Nem vagyok róla meggyőződve, hogy a második esetben, de ha mégis, megéri?

ha 10 másodperc alatt gyorsulsz fel 90km/h-ra azt esélytelen 10literes kijelzéssel megúszni Smiley ott simán ugrik a maximum kijelzés felé, de minimum a 40,0 amit láthatsz Smiley ettől függetlenül természetesen nem éri meg állandóan a pill kijelzés kedvére váltani, és forgatni. én valahol az arany középutat szeretem. haladósan indulok ~15,0 kijelzéssel gyorsítok (de inkább több), és csak amikor elértem a kellő sebességet akkor kezdek foglalkozni a pill kijelzéssel.
amint meglesz a tempomatom, ígérem mind2 verziót kipróbálom és beszámolok róla ... de sajnos ez nem várható 1-2 hét alatt Sad
szal megjátszom a gyorsítás haladósan, és utánna pill fogyi szerint tovább tempomattal, és megjátszom a 6,0 alatt tartást is + tempomat.
szerintem nem lesz jelentős a különbség, de 1 tesztet mindenképp megér Smiley
annyit viszont már most el tudok mondani a fordulatokról, h folyamatos menetben kb 1700-1800 ford/min, valamint 2200-2300ford/min-nél fogyaszt a legjobban, sebességfokozatja válogatja. azaz közvetlen a turbó kapcsolása előtti, és utáni tartományokban. ettől eltérő fordulat már akár 1literrel tolja meg. nekem mindig itt jön elő a 3,0 környéke. az alattinál akár 2,5ig lemegy (nem mind1, h hanyadikba van kapcsolva a váltó!), a felettinél viszont nem megy fentebb 3,5től. a feletti viszont országúton (nem autópályán!) már elég jó utazó sebességet eredményez.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #2922 Dátum: 2007.10.10 szerda, 10:35:20 »

A korábbiakban, amiket én használtam/használok nem -/- jel van, hanem átvált liter/órára...
Ez is nagyon jó, mert a normális adat a 0,7l/h, és e fölött meleg motor esetén vmi bibi van az autóval...(ilyen is volt már)

annak van értelme ... mármint a l/h kijelzésnek, de ezt a mondi nem tudja. legalábbis MK III nem. valahol viszont azt olvastam, h MK I, és MK II gyári kijelzője automatikusan erre vált át. nemtom az utólag beszereltek tudják e, és azt sem, h a gyári tudja e ... mivel nekem 1ik se volt soha.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2923 Dátum: 2007.10.10 szerda, 10:37:18 »

annak van értelme ... mármint a l/h kijelzésnek, de ezt a mondi nem tudja. legalábbis MK III nem. valahol viszont azt olvastam, h MK I, és MK II gyári kijelzője automatikusan erre vált át. nemtom az utólag beszereltek tudják e, és azt sem, h a gyári tudja e ... mivel nekem 1ik se volt soha.

MKI-MKII tudja!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #2924 Dátum: 2007.10.10 szerda, 10:39:03 »

MKI-MKII tudja!

akkor jól olvastam Smiley
az utólagos is ?
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2925 Dátum: 2007.10.10 szerda, 11:09:14 »

Akkor jól olvastam Smiley
az utólagos is ?

Az utólagos az egyben gyári is!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2926 Dátum: 2007.10.10 szerda, 11:42:37 »

Szóval ma megvolt az akksi csere. Először örültem, mert nem villogott. Próbálgattam sokat és nem villogott. Aztán hazajöttem, de fél óra múlva vissza kellett szaladnom a céghez. Na megint villog. Non-stop.
Mondjuk messze nem olyan erősen mint eddig, de jól láthatóan. Viszont legalább a külső lámpák nem villognak azóta (helyzetjelző, féklámpa stb..).
Rámértem a töltésre és 14.0-14.23V között ugrált. Innentől kezdve átminősítem a dolgot a "tojok rá" kategóriába.

Most az időnként valahonnan előbújó zörgésre koncentrálok Smiley

Szerintem 1 nap múlva nézd meg. Addigra rendesen feltölti az akksit.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #2927 Dátum: 2007.10.10 szerda, 12:55:04 »

Tsory!

Most nem emlékszem pontosan, hogy neked a pillanatnyi fogyasztásmérő az benne volt gyárilag vagy utólag csináltattad meg?
És dizel a te autód ugye?
Naplózva
somi
Vendég
« Új hozzászólás #2928 Dátum: 2007.10.10 szerda, 13:12:24 »

Ez egy jó ötlet, hogy hagyni pár másodpercig alapjáraton ketyegni (mondjuk 5).
Megszívni úgy nem tudja magát, mint egy karburátoros, de mivel nem a hengerekbe fecskendez, azért itt-ott maradhat benzin.

A Mondeo hengerenként befecskendezéses: az nem azt jelenti, hogy a hengerbe fecskendez be?

hengerenkénti befecskendezés:


A hengerenkénti befecskendezésnél minden hengerhez tartozik egy befecskendező mágnesszelep, amely a szívószelep elé porlasztja az üzemanyagot. A rendszernyomás általában 2,5-3 bar. A befecskendező szelepek működése lehet szimultán (minden szelep egyszerre nyit és zár), párhuzamos kapcsolású, csoportos (pl. négyhengeres motornál 2-2 szelep egyszerre dolgozik), vagy szekvenciális (mindegyik szelep a gyújtási sorrendnek megfelelően eltolva nyit és zár, az adott henger szívószelepének nyitása előtt kerül sor a befecskendezésre).

központi befecskendezés:


A központi befecskendező rendszereket általában kisebb lökettérfogatú motoroknál alkalmazzák, ámbár egyes - főleg amerikai - gyártók felhasználják 3 liter körüli motoroknál is. Előállítási költsége alacsonyabb, alapesetben egy befecskendező mágnesszelep kerül beépítésre, amely a fojtószelep elé porlaszt. Üzemi nyomása általában 0,8-1,2 bar. Nem túl szerencsés, hogy a keverék nem homogén, és hogy a szélső hengerek - a karburátoros megoldáshoz hasonlóan - némileg szegényebb keverékkel kell hogy beérjék.

csak,hogy tisztába tegyük a dolgokat
Naplózva
Andris77
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 54


E-mail
« Új hozzászólás #2929 Dátum: 2007.10.10 szerda, 13:47:42 »




A Mondeo hengerenként befecskendezéses: az nem azt jelenti, hogy a hengerbe fecskendez be?

Hengerekbe fecskendez be := közvetlen befecskendezés, mint dízel, csak sokkal kisebb nyomáson (150-200Bar)
Amit a Ford az  ----1.8 SCi +5Le +5Nm -6-7% fogyi, ~3év fejlesztés---- motorjával mutatott be
Naplózva

EX - 2002.05. TDCi Tournier GHIA (96kW) (Magnum Grey)
Sierra 1985 Hatchback - Ghia - under (re)construction
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2930 Dátum: 2007.10.10 szerda, 13:51:30 »

Tsory!

Most nem emlékszem pontosan, hogy neked a pillanatnyi fogyasztásmérő az benne volt gyárilag vagy utólag csináltattad meg?
És dizel a te autód ugye?

Ő így vette, és dízel...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #2931 Dátum: 2007.10.10 szerda, 14:23:49 »

Tsory!

Most nem emlékszem pontosan, hogy neked a pillanatnyi fogyasztásmérő az benne volt gyárilag vagy utólag csináltattad meg?
És dizel a te autód ugye?

Ő így vette, és dízel...

Ez érdekes.
Azért kérdeztem, mert Macsman koma ma volt a Miskolci szervizbe - ahol Mondesu benzines kocsijában beállitották a pill. fogyi mérést - és neki is megcsinálták volna a pill. fogyi aktivizálást, de nem sikerült.
Azt a választ kapta, hogy dizelekbe NEM lehet megcsinálni.

Akkor most mi van?
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2932 Dátum: 2007.10.10 szerda, 14:39:01 »

Ez érdekes.
Azért kérdeztem, mert Macsman koma ma volt a Miskolci szervizbe - ahol Mondesu benzines kocsijában beállitották a pill. fogyi mérést - és neki is megcsinálták volna a pill. fogyi aktivizálást, de nem sikerült.
Azt a választ kapta, hogy dizelekbe NEM lehet megcsinálni.

Akkor most mi van?

Ha jól emléxem, akkor MondESU az első benzines, akinek megcsinálták, a többiek dízelesek, akiknek műxik. Ez nem üa kérdése...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #2933 Dátum: 2007.10.10 szerda, 15:06:28 »

Ez érdekes.
Azért kérdeztem, mert Macsman koma ma volt a Miskolci szervizbe - ahol Mondesu benzines kocsijában beállitották a pill. fogyi mérést - és neki is megcsinálták volna a pill. fogyi aktivizálást, de nem sikerült.
Azt a választ kapta, hogy dizelekbe NEM lehet megcsinálni.

Akkor most mi van?

Ha jól emléxem, akkor MondESU az első benzines, akinek megcsinálták, a többiek dízelesek, akiknek műxik. Ez nem üa kérdése...
Ez így van. Én elborzasztó példának írtam korábban, hogy nekem is mondták, dízlit nem lehet.
Naplózva
OzzyCar
Vendég
« Új hozzászólás #2934 Dátum: 2007.10.10 szerda, 15:52:21 »

Jónagyot!
GYerekek. Olvastam valamelyik kommentnél, hogy elvileg le van írva az utólagos tempomat-beszerelés képekkel együtt. Belinkelné nekem vki? Lehet, vaksi vagyok, de én nem lelem:D
Naplózva
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #2935 Dátum: 2007.10.10 szerda, 16:05:35 »

Jónagyot!
GYerekek. Olvastam valamelyik kommentnél, hogy elvileg le van írva az utólagos tempomat-beszerelés képekkel együtt. Belinkelné nekem vki? Lehet, vaksi vagyok, de én nem lelem:D

http://www.mondeo.hu/ftp/letoltes/mk3_gyari_tempomat.pdf

Copyrighted by Zacci integet2 integet2 integet2
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
MondESU
Vendég
« Új hozzászólás #2936 Dátum: 2007.10.10 szerda, 18:17:51 »


Ez érdekes.
Azért kérdeztem, mert Macsman koma ma volt a Miskolci szervizbe - ahol Mondesu benzines kocsijában beállitották a pill. fogyi mérést - és neki is megcsinálták volna a pill. fogyi aktivizálást, de nem sikerült.
Azt a választ kapta, hogy dizelekbe NEM lehet megcsinálni.

Akkor most mi van?
[/quote]


Szia Zsoel!
Értesültem én is a dolgokról, és eszembe jutott Tsory Mondija, ugye Ő pattintotta ki a nyulat a bokorból ezzel az opciójával.
Józsi barátomék még most tanulják szerintem a dolgot, mACSman-t bíztattam ne adja fel!
És még van valakinek itt a fórumon, és mintha az is TDCi volna. Vagy tévednék?!
Üdv.
Naplózva
OzzyCar
Vendég
« Új hozzászólás #2937 Dátum: 2007.10.10 szerda, 18:20:30 »

Jónagyot!
GYerekek. Olvastam valamelyik kommentnél, hogy elvileg le van írva az utólagos tempomat-beszerelés képekkel együtt. Belinkelné nekem vki? Lehet, vaksi vagyok, de én nem lelem:D

http://www.mondeo.hu/ftp/letoltes/mk3_gyari_tempomat.pdf

Copyrighted by Zacci integet2 integet2 integet2

Danke!
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2938 Dátum: 2007.10.10 szerda, 18:31:56 »

Akkor most mi van?

Benzineset kell venni, mese nincs! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2939 Dátum: 2007.10.10 szerda, 18:57:39 »

Akkor most mi van?

Benzineset kell venni, mese nincs! Smiley

A dízelnél ben jekk annyira nézni a fogyit! Az így is, úgy is keveset fogyaszt.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #2940 Dátum: 2007.10.10 szerda, 19:15:34 »

És még van valakinek itt a fórumon, és mintha az is TDCi volna. Vagy tévednék?!
Nekem van TDCi-ben. Leírom sokadszor is:
1. Olyan helyre kell menni, ahol tudják, hogyan kell bekapcsolni, és nem mondanak olyan hülyeséget, hogy dízelben nem lehet.
2. Nem minden autóban kapcsolható be, nem tudni mi az oka.
3. A XI. ker Ivanics szerelője ért hozzá. Elérhetőség privátban.

Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
sarkan
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 134



E-mail
« Új hozzászólás #2941 Dátum: 2007.10.10 szerda, 19:30:32 »

És még van valakinek itt a fórumon, és mintha az is TDCi volna. Vagy tévednék?!
Nekem van TDCi-ben. Leírom sokadszor is:
1. Olyan helyre kell menni, ahol tudják, hogyan kell bekapcsolni, és nem mondanak olyan hülyeséget, hogy dízelben nem lehet.
2. Nem minden autóban kapcsolható be, nem tudni mi az oka.
3. A XI. ker Ivanics szerelője ért hozzá. Elérhetőség privátban.



nekem hétfőn állította be a pill. fogyasztásmérést Ivanicsék szerelője, az egész nem tartott tovább fél óránál, de ő is azt mondta, hogy nem mindig sikerül és nem tudja az okát.
Naplózva

ex MK4 2,0 TDCi automata Trend_2009

Mk5 2.0 HEV Titanium_2018
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #2942 Dátum: 2007.10.10 szerda, 20:11:21 »

nekem úgy van a dolog, h 2,5 évesen vettem meg az autómat. első dolgom amikor már ültem bele, h hozom haza az volt, h kinyitottam a kesztyűtartót és a kezelésin keresztül eszközöltem vele 1 gyors ismeretséget. kapcsolók használata, mi miért világít a műszerfalon, és miért nem, klíma kezelés, szal olyan dolgok amikre BP-Miskolc vonalon szükségem lehet. eljutottam a könyvem 32. oldaláig és ott figyelt velem szembe a pillanatnyi kijelzés leírása. nosza kaptam magam és gyújtáson oda léptettem a compit. ezzel én nyugtáztam is magamban, h ez 1 gyári opció a sok közül amitől okosabb a mondim más halandó autóktól Cheesy aztán én itt valaminek kapcsán a világ legtermészetesebb dolgaként megemlítettem, mire kiderült, h rajtam kívül MK III-ban még kb 3 embernek van és bekapcsolható dolog de nem 100% sikerrel. erre a könyvem miatt még mindig gyári dologra gondoltam, de erre gyorsan előkerült Zsoel könyve ami ugyanolyan mint az enyém, csak német nyelven (az enyém magyar) viszont az autója nem jelzi a pillt. most ott tartok, h nemtom gyári v bekapcsolt e. sok magyarázat lehet a dologra csak 1-2 példa:
1. mivel akiknek benne van azok bevallásuk szerint bekapcsoltatták, lehet az enyém is bekapcsolt. (de ez nem magyarázza meg a könyvem, ami eddigiek alapján 2 került elő)
2. a könyv miatt lehet, h mégis gyári a dolog az én esetemben, és a Zsoel könyvét összecsereberézték Friccék és nem saját könyve van az autónak. (ez viszont arra nem ad magyarázatot, h miért csak nálam 1edül van így)
3. az összes többi ember akinek velem együtt gyári a dolog, és ilyen könyve van nem jár be ide (na ennek aztán semmi értelme, és esélye is a 0 felé közelít erősen)

1 dolog biztos: MondESUnak most egyedi autója van klubon belül, mert benzines pill fogyis most csak Ő van a piacon Cheesy  ... de ez + múló állapot Grin
« Utoljára szerkesztve: 2007.10.10 szerda, 20:13:06 írta Tsory » Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
szendre
Vendég
« Új hozzászólás #2943 Dátum: 2007.10.10 szerda, 21:22:53 »

És még van valakinek itt a fórumon, és mintha az is TDCi volna. Vagy tévednék?!
Nekem van TDCi-ben. Leírom sokadszor is:
1. Olyan helyre kell menni, ahol tudják, hogyan kell bekapcsolni, és nem mondanak olyan hülyeséget, hogy dízelben nem lehet.
2. Nem minden autóban kapcsolható be, nem tudni mi az oka.
3. A XI. ker Ivanics szerelője ért hozzá. Elérhetőség privátban.



Fogadjunk, hogy a K. Sanyi. Grin
Sok okosat tudtam már meg tőle.
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #2944 Dátum: 2007.10.11 csütörtök, 08:54:38 »

3. A XI. ker Ivanics szerelője ért hozzá. Elérhetőség privátban.

Fogadjunk, hogy a K. Sanyi. Grin
Sok okosat tudtam már meg tőle.

Talált, süllyedt. Smiley
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2945 Dátum: 2007.10.11 csütörtök, 09:28:15 »

A dízelnél ben jekk annyira nézni a fogyit! Az így is, úgy is keveset fogyaszt.

Az alsó, és a középső sorban kicsit elcsúsztál a betűkkel!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #2946 Dátum: 2007.10.11 csütörtök, 21:55:08 »

Nekem van TDCi-ben. Leírom sokadszor is:
1. Olyan helyre kell menni, ahol tudják, hogyan kell bekapcsolni, és nem mondanak olyan hülyeséget, hogy dízelben nem lehet.
2. Nem minden autóban kapcsolható be, nem tudni mi az oka.
3. A XI. ker Ivanics szerelője ért hozzá. Elérhetőség privátban.

Szia, végtelenül hálás lennék ha priviben elküldenéd az uriember elérhetőségét. Mert engem probált hülyiteni egy "szakember" aki azt se tudta mi a difi egy MKIII f1 és f2 között, hogy ő csak a benzineseket tudja.......
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #2947 Dátum: 2007.10.12 péntek, 08:55:59 »


Szia, végtelenül hálás lennék ha priviben elküldenéd az uriember elérhetőségét. Mert engem probált hülyiteni egy "szakember" aki azt se tudta mi a difi egy MKIII f1 és f2 között, hogy ő csak a benzineseket tudja.......


PM ment.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #2948 Dátum: 2007.10.12 péntek, 12:30:00 »

PM ment.
Köszi, megkaptam
 worship
Naplózva
mACSman
Vendég
« Új hozzászólás #2949 Dátum: 2007.10.12 péntek, 12:41:05 »


No majd jól súgjál, mert én olyan messzire nem viszem ezért.  Grin
Naplózva
Oldalak: 1 ... 52 53 54 55 56 57 58 [59] 60 61 62 63 64 65 66 ... 110   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.051 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.