Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 14:14:31 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 68 69 70 71 72 73 74 [75] 76 77 78 79 80 81 82 ... 110   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Facelift modellek  (Megtekintve 1739132 alkalommal)
0 Felhasználó és 125 vendég van a témában
Husqi
Vendég
« Új hozzászólás #3700 Dátum: 2008.03.06 csütörtök, 13:47:24 »

Soha nem fogom megérte hogy miért rakatnak chipet a kocsikba.Akkor vegyél egy nagyobb motorral szerelt autot és akkor meglesz a kellö erö ami neked kell.Miért nem vettél 2.2TDCi?
Naplózva
sz.z.csicsi
Vendég
« Új hozzászólás #3701 Dátum: 2008.03.06 csütörtök, 13:54:14 »

Elnézést mindenkitől tényleg box és nem chip.Hülye nem lennék hogy átirassam a szoftvert,sztem az már káros.Viszont :fél éve van benne ,Üzemanyag fogyasztás nem emelkedett/pedig szeretem lépni/egyáltalán nem füstöl jobban,és csak egy érdeklődőnek irtam a saját tapasztalatomat.Hogy ki rak bele és kinem az már az ődolga.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3702 Dátum: 2008.03.06 csütörtök, 14:00:30 »

Soha nem fogom megérte hogy miért rakatnak chipet a kocsikba.Akkor vegyél egy nagyobb motorral szerelt autot és akkor meglesz a kellö erö ami neked kell.Miért nem vettél 2.2TDCi?

Azt is meg kell chippelni... nekem két elméletem van: mindig lesz az enyémnél erősebb és gyengébb autó, ezen a chip sem változtat, a másik, hogy azt gondolom senki sem vitatja, hogy a chip akár a felére is csökkentheti az alkatrészek élettartamát. De ne legyen ennyire drasztikus, legyen csak 40%.... most kell ez? Mi lenne, ha az oldarborda kitalálná, hogy egyél mindennap viagrát, mert ő 5x akarja a mókát? Azt gondolom érzi az ember, hogy ez nem vezet sehová.
Meg eléggé lehangoló, amikor látja az ember, mennyire kormol (mindegyik chipes sokkal jobban kormol: a talin bárki megnézhette, melyik autó chipes).
Amúgy két fronton támadnak a tuningok. Az egyik: megemeli a turbónyomást. Ezzel a turbó, és a motor élettartamát csökkented, esetenként drasztikusan. A nagyobb nyomás rögtön nagyobb hőmérsékletet jelent, akár a szelepek is eléghetnek. A másik front, a pbox, ami csak az üzemanyagnyomást emeli, és meghosszabbítja a befecskendezést. A megemelt uanyomás tönkreteszi a csúcsot, meg a magasnyomású szippancsot. És ez állandó jelleggel meg van emelve, simán borítékolni lehet a rövidebb élettartamot. Valamennyi tartalék van a motorokban, valamihez képest.
Azért én tudok vagy 5-8 olyan történetet, amikor kifejezetten a "chip" csinált ezt-azt.
Na mind1. Én nem akarok lebeszélni senkit, ki-ki döntsön a saját hite szerint.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
sz.z.csicsi
Vendég
« Új hozzászólás #3703 Dátum: 2008.03.06 csütörtök, 14:06:47 »

Soha nem fogom megérte hogy miért rakatnak chipet a kocsikba.Akkor vegyél egy nagyobb motorral szerelt autot és akkor meglesz a kellö erö ami neked kell.Miért nem vettél 2.2TDCi?
Mondjam el?
Szóval..eddig csak benzines autóm volt,undorodtam a /bocsánat/ "csörgő,füstölő dieselektől.mégegyszer bocs.De 1.6 leonom volt optikázva de a teljesitmény nekem kevés.Miért nem vettem RR-t vagy cuprát? Azért a 14l/100km-ért kb.Mások tanácsára megpróbáltam.Alacsony fogyasztás-"nagy teljesitmény vagy menettulajdonság."A mostani autóm a leon után "repülő" és a fogyasztás? Nekem az én vezetési stilusommal 6.3-6.8 ebben volt 220 km/h is.Mivel nem minden ember egyforma és ezért nem bánthatunk senkit TELHETETLEN vagyok viszont ezzel ellentétben a pénztárcám meg kimeríthető.Ha eltudok érni magasabb színvonalat nagyobb teljesítményű autot fogok venni aminek biztos nagyobb a fenntartási költsége.De ennek még utána nézek,nehogy megbántsam a 2.2 eseket.bocs fiuk.És ezzel próbálkoztam..nekem eddig bejött.
Naplózva
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #3704 Dátum: 2008.03.06 csütörtök, 14:08:02 »

Elnézést mindenkitől tényleg box és nem chip.Hülye nem lennék hogy átirassam a szoftvert,sztem az már káros.Viszont :fél éve van benne ,Üzemanyag fogyasztás nem emelkedett/pedig szeretem lépni/egyáltalán nem füstöl jobban,és csak egy érdeklődőnek irtam a saját tapasztalatomat.Hogy ki rak bele és kinem az már az ődolga.

Csak nem a Martin-car boxa van a kocsidban?
Naplózva
sz.z.csicsi
Vendég
« Új hozzászólás #3705 Dátum: 2008.03.06 csütörtök, 14:14:34 »

Soha nem fogom megérte hogy miért rakatnak chipet a kocsikba.Akkor vegyél egy nagyobb motorral szerelt autot és akkor meglesz a kellö erö ami neked kell.Miért nem vettél 2.2TDCi?
Ja meg figyusz: Előző meló helyemen M sprinterekkel jártam 160 pacis és 8 méteres futó.Vettünk 1 dobozos sprintit hát kissebb motorral volt de: Ez van fiuk!..Valahogy nem ment neki a 8 méteres és nyomtunk bele 1 "boxot" igaz felhívták a figyelmünket hogy hogyan használjuk ezután az autót mert a kuplungra veszélyes lehet.De így már birta amit kellett még akkor se úgy mint a 160 pacis de nem is akkora árkülönbséget fizettünk érte mint az autóra kellett volna.Ez volt kb.3-4 éve.Még bírja a kuplung. taps
Naplózva
sz.z.csicsi
Vendég
« Új hozzászólás #3706 Dátum: 2008.03.06 csütörtök, 14:16:12 »

Csak nem a Martin-car boxa van a kocsidban?
a box nem (voltam ott is) de a xenon igen. Mondhatsz véleményt nyugodtan jót? rosszat?
Naplózva
sz.z.csicsi
Vendég
« Új hozzászólás #3707 Dátum: 2008.03.06 csütörtök, 14:28:19 »

Azt is meg kell chippelni... nekem két elméletem van: mindig lesz az enyémnél erősebb és gyengébb autó, ezen a chip sem változtat, a másik, hogy azt gondolom senki sem vitatja, hogy a chip akár a felére is csökkentheti az alkatrészek élettartamát. De ne legyen ennyire drasztikus, legyen csak 40%.... most kell ez?
Biztos van benne valami mivel nekem mondták hogy lendkerék gyanus az autóm a morgó hang miatt és hogy most már box van benne az hamarabb végez vele.(ha ez a hiba ezt még nem tom)De ha fáj a fejem ÉN veszek be gyógyszert hogy ne fájjon van aki úgy van vele majd elmúlik nem károsítja magát gyógyszerrel. De ez is csak 1 hasonlat . Roll Eyes
Naplózva
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #3708 Dátum: 2008.03.06 csütörtök, 14:58:12 »

Én nem vagyok moderátor, nem szoktam ebbe beleszólni, de még jó, hogy van tuning topik. Hogy ott mi mehet...
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #3709 Dátum: 2008.03.06 csütörtök, 15:48:02 »

Séta a tuning topicba   banplz   wave
Naplózva
baloght
Vendég
« Új hozzászólás #3710 Dátum: 2008.03.06 csütörtök, 15:52:58 »

Biztos van benne valami mivel nekem mondták hogy lendkerék gyanus az autóm a morgó hang miatt és hogy most már box van benne az hamarabb végez vele.(ha ez a hiba ezt még nem tom)De ha fáj a fejem ÉN veszek be gyógyszert hogy ne fájjon van aki úgy van vele majd elmúlik nem károsítja magát gyógyszerrel. De ez is csak 1 hasonlat . Roll Eyes

rossz hasonlat. Kivéve akkor nem ha Te is egy gép vagy.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3711 Dátum: 2008.03.06 csütörtök, 16:17:08 »

Hol? A dokinál? Kitűnő nyugtatókat lehet kapni.

Ne személyeskedjünk már!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3712 Dátum: 2008.03.06 csütörtök, 16:18:24 »

Ja a chipre visszatérve biztos van olyan is amihez bele kell nyulni a motorhoz is.Előtte leonom volt akartam bele turbót,chipet meg ilyesmi és kaptam alap verziót turbó+chip, meg motorba nyúllós verziót is. Remélem ezt a "motorba nyullós" dolgot érthetően irtam.Tudom hogy fel kell nyitni hozzá a motorház tetőt,DE ne részletezzem ki.Azért irok felületesen mert így gyorsabb és nem is vagyok benne SZAKEMBER ...Azt hiszem vezetni tudok meg észreveszem mi a gyors és még gyorsabb. És nem akarok megbántani senkit,de a tanácsok mindig JÓL JÖNNEK!!!

Tuning topic!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3713 Dátum: 2008.03.06 csütörtök, 16:21:18 »

a box nem (voltam ott is) de a xenon igen. Mondhatsz véleményt nyugodtan jót? rosszat?

Xenon topic!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3714 Dátum: 2008.03.06 csütörtök, 16:21:42 »

Én nem vagyok moderátor, nem szoktam ebbe beleszólni, de még jó, hogy van tuning topik. Hogy ott mi mehet...

 eljen worship
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #3715 Dátum: 2008.03.06 csütörtök, 22:57:28 »

Csak nem a Martin-car boxa van a kocsidban?
Zsoel!
Mit mondana erre Jánosmester? nyes Mármint a Martincar-os xenonbeszerelési technikára.....
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
baloght
Vendég
« Új hozzászólás #3716 Dátum: 2008.03.11 kedd, 10:58:59 »


Voltam gumisnál, aki megnézte a futóművet is. Az első kerekeknél van a stabilizátor összekötő( Ő így nevezte). Műanyag és függőlegesen áll. Azt mondta, hogy még nem lóg de mivel kézzel meg tudja mozgatni azt cserélni kellene.

Az milyen alkatrész? Igazat mondott? Mennyibe kerülhet?

Köszi
Naplózva
baloght
Vendég
« Új hozzászólás #3717 Dátum: 2008.03.11 kedd, 12:45:35 »

Voltam gumisnál, aki megnézte a futóművet is. Az első kerekeknél van a stabilizátor összekötő( Ő így nevezte). Műanyag és függőlegesen áll. Azt mondta, hogy még nem lóg de mivel kézzel meg tudja mozgatni azt cserélni kellene.

Az milyen alkatrész? Igazat mondott? Mennyibe kerülhet?

Köszi

Még senkisem tapasztalt ilyet?
Naplózva
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #3718 Dátum: 2008.03.11 kedd, 14:47:57 »

Még senkisem tapasztalt ilyet?

Fiestánál már én is cseréltem ilyet, kikopik benne a gömbcsukló. Ott 2-3eFt-os tétel volt (fém). Nyilván a mondinál is tönkremegy időnként...
Naplózva
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #3719 Dátum: 2008.03.11 kedd, 14:50:17 »

Csinált már vki olyat, hogy a motoros tükrét behajthatósította (most találtam ki ezt a szót, pedig nem is vagyok németes... smile) ?
Magyarán kell egy teljesen új tükör, meg joystick, vagy meg lehet okosítani a régit is (pl még egy motor)?
Naplózva
baloght
Vendég
« Új hozzászólás #3720 Dátum: 2008.03.11 kedd, 14:56:43 »

Csinált már vki olyat, hogy a motoros tükrét behajthatósította (most találtam ki ezt a szót, pedig nem is vagyok németes... smile) ?
Magyarán kell egy teljesen új tükör, meg joystick, vagy meg lehet okosítani a régit is (pl még egy motor)?

1. Hogy hívják azt az alkatrészt pontosan amit a Fityón cseréltél?

2. Nekem a tükör most is behajtható, de szerintem az összes, ha az állító kart lefele nyomod akkor becsukja.
Volt Fiestam is. Azon ugyanez a tükör volt, és amikor azt bezártam automatiusan behajtotta a tükröt. Abban mondjuk nem volt kilépő világítás.
Naplózva
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #3721 Dátum: 2008.03.11 kedd, 15:19:35 »

Csinált már vki olyat, hogy a motoros tükrét behajthatósította (most találtam ki ezt a szót, pedig nem is vagyok németes... smile) ?
Magyarán kell egy teljesen új tükör, meg joystick, vagy meg lehet okosítani a régit is (pl még egy motor)?

Ha gyárilag motoros a tükröd, akkor meg lehet csinálni a zárásra történő behajtást.
Én kb. 2 éve "találtam" ki!  worship worship
Naplózva
baloght
Vendég
« Új hozzászólás #3722 Dátum: 2008.03.11 kedd, 15:24:16 »

Ha gyárilag motoros a tükröd, akkor meg lehet csinálni a zárásra történő behajtást.
Én kb. 2 éve "találtam" ki!  worship worship

És hogyan lehet megcsinálni??
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #3723 Dátum: 2008.03.11 kedd, 15:42:54 »

Voltam gumisnál, aki megnézte a futóművet is. Az első kerekeknél van a stabilizátor összekötő( Ő így nevezte). Műanyag és függőlegesen áll. Azt mondta, hogy még nem lóg de mivel kézzel meg tudja mozgatni azt cserélni kellene.

Az milyen alkatrész? Igazat mondott? Mennyibe kerülhet?

Köszi
Függőleges stabilizátor rúd vagy kutyacsont. Ez csúnyán tud zörögni. Ár cromax.hu vagy wyctor a nagyauto topicban. Nem drága, és könnyen cserélhető.
A napokban volt téma, szerintem ezért nem válaszoltak kapásból.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
csaba14
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4343



E-mail
« Új hozzászólás #3724 Dátum: 2008.03.11 kedd, 15:46:09 »

Ha gyárilag motoros a tükröd, akkor meg lehet csinálni a zárásra történő behajtást.
Én kb. 2 éve "találtam" ki!  worship worship
Szia Zsoel ez engem is érdekelne . Ha közzé tennéd  worship worship
Naplózva

2005 5 ajtós tdci 130 le ,bör,dvd navi ...
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #3725 Dátum: 2008.03.11 kedd, 17:04:57 »

Szia Zsoel ez engem is érdekelne . Ha közzé tennéd  worship worship
Meg engem is Smiley Én ha megállok, pöccintem a gombot le, ha beülök, akkor meg nyitom a tükröt, de jó lenne, ha ez nyitásra-zárásra menne. Eddig nem is tudtam, hogy lehet ilyet.
Ami nincs, az nem is hiányzik  vigyor3
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
csaba14
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4343



E-mail
« Új hozzászólás #3726 Dátum: 2008.03.11 kedd, 17:08:20 »

Meg engem is Smiley Én ha megállok, pöccintem a gombot le, ha beülök, akkor meg nyitom a tükröt, de jó lenne, ha ez nyitásra-zárásra menne. Eddig nem is tudtam, hogy lehet ilyet.
Ami nincs, az nem is hiányzik  vigyor3
De ami egyszer volt , az utána mindég kell.  Wink
Naplózva

2005 5 ajtós tdci 130 le ,bör,dvd navi ...
bandika
Vendég
« Új hozzászólás #3727 Dátum: 2008.03.11 kedd, 17:21:41 »

 falbav sziastok. Hogyan lehet tudni hogy behajtható motoros a tükröm?
Ha olyan akkor hogy müködik? help
Naplózva
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #3728 Dátum: 2008.03.11 kedd, 17:27:07 »

Szia Zsoel ez engem is érdekelne . Ha közzé tennéd  worship worship

Engem is érdekel ha nem kell sokat szerelni hozzá!!
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #3729 Dátum: 2008.03.11 kedd, 17:29:26 »

falbav sziastok. Hogyan lehet tudni hogy behajtható motoros a tükröm?
Ha olyan akkor hogy müködik? help
Gondolom MKIII-ad van
Az A oszlopon levő elektromos tükörállító gombot ha lefelé nyomod, akkor ki-be nyitogatja a tükröt.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
bandika
Vendég
« Új hozzászólás #3730 Dátum: 2008.03.11 kedd, 17:54:33 »

Gondolom MKIII-ad van
Az A oszlopon levő elektromos tükörállító gombot ha lefelé nyomod, akkor ki-be nyitogatja a tükröt.
Minden MKIII-ben van ?   rinya Ha igen akkor az enyém nem müködik.  szomoru1
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #3731 Dátum: 2008.03.11 kedd, 18:14:35 »

Minden MKIII-ben van ?   rinya Ha igen akkor az enyém nem müködik.  szomoru1
Tudtommal nincs minden MKIII-ban. Ha a pöcköt lenyomod, és nem történik semmi, akkor a tiédben nincs.
De nézd meg a piktogrammot. Ha van a kocsidban, akkor rá van rajzolva, hogy lefelé nyomsánál behajtja.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
bandika
Vendég
« Új hozzászólás #3732 Dátum: 2008.03.11 kedd, 18:38:42 »

Tudtommal nincs minden MKIII-ban. Ha a pöcköt lenyomod, és nem történik semmi, akkor a tiédben nincs.
De nézd meg a piktogrammot. Ha van a kocsidban, akkor rá van rajzolva, hogy lefelé nyomsánál behajtja.

 rinya Akkor az enyémbe nincs.
Köszi.  worship
Naplózva
Rob21
Vendég
« Új hozzászólás #3733 Dátum: 2008.03.11 kedd, 20:12:52 »

Függőleges stabilizátor rúd vagy kutyacsont. Ez csúnyán tud zörögni. Ár cromax.hu vagy wyctor a nagyauto topicban. Nem drága, és könnyen cserélhető.
A napokban volt téma, szerintem ezért nem válaszoltak kapásból.
Nekem is nemrég cserélték. A szervizben aszonták, hogy vagy 12 rugóba kerül, erre a szerelőm szerzett egy utángyártottat, ami meg 5 rugó volt "csak". Megtévesztésig hasonlít az eredetire. Egyelőre nincs vele semmi gondom.
A cseréje tényleg egyszerű, kivéve ha valami csavar be van gyógyulva. Kocsi felemel, kerék le, csavarok le, régi cucc ki, új cucc be, és így tovább...
Naplózva
Rob21
Vendég
« Új hozzászólás #3734 Dátum: 2008.03.11 kedd, 20:14:30 »

rinya Akkor az enyémbe nincs.
Köszi.  worship
Minden tükör behajtható! Csak elég közel kell elmenni egy oszlop mellett...  gun
Naplózva
Rob21
Vendég
« Új hozzászólás #3735 Dátum: 2008.03.11 kedd, 20:18:56 »

Kicsit visszatérve a kézifék témára. Aki már szedte szét: hogy a francba jön ki az a kis tengely? Melyik oldalról? Belülről nem találtuk meg a megoldást, így arra a téves övetkeztetésre jutottunk, hogy kívülről jön ki, de ahhoz meg ki kell barmolni a munkahengert, amihez le kell szedni az egész féknyerget, meg persze le kellene engeni a fékolajat. Na ezt első körben nem akartuk megtenni. Hátha pl. egy flex is elégséges megoldás  wow1
Komolytalanra fordítva a szót, mi a megoldás?
Létezhet, hogy a fékfolyadék le NEM cserélése okozza a berohadást az által, hogy a fékfolyadék összeszed némi vasszert, és az megeszi a vasat?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3736 Dátum: 2008.03.11 kedd, 20:22:27 »

Tudtommal nincs minden MKIII-ban. Ha a pöcköt lenyomod, és nem történik semmi, akkor a tiédben nincs.
De nézd meg a piktogrammot. Ha van a kocsidban, akkor rá van rajzolva, hogy lefelé nyomsánál behajtja.

Külön kellett rendelni. 10e v 15e volt. Én rendeltem. Eddig 3x használtam, amikor megmutattam valakinek, hogyan működik...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #3737 Dátum: 2008.03.11 kedd, 20:38:26 »

Külön kellett rendelni. 10e v 15e volt. Én rendeltem. Eddig 3x használtam, amikor megmutattam valakinek, hogyan működik...
Én ha szűkebb helyen állok meg, egyből behajtom a "füleit".
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #3738 Dátum: 2008.03.11 kedd, 22:02:03 »

Kicsit visszatérve a kézifék témára. Aki már szedte szét: hogy a francba jön ki az a kis tengely? Melyik oldalról? Belülről nem találtuk meg a megoldást, így arra a téves övetkeztetésre jutottunk, hogy kívülről jön ki, de ahhoz meg ki kell barmolni a munkahengert, amihez le kell szedni az egész féknyerget, meg persze le kellene engeni a fékolajat. Na ezt első körben nem akartuk megtenni. Hátha pl. egy flex is elégséges megoldás  wow1
Komolytalanra fordítva a szót, mi a megoldás?
Létezhet, hogy a fékfolyadék le NEM cserélése okozza a berohadást az által, hogy a fékfolyadék összeszed némi vasszert, és az megeszi a vasat?
Ha nem tudnátok megjavítani, nekem most hétvégén került le a komplett hátsó fékrendszerem, hibátlan munkahengerekkel. wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #3739 Dátum: 2008.03.12 szerda, 08:10:07 »

Ha gyárilag motoros a tükröd, akkor meg lehet csinálni a zárásra történő behajtást.
Én kb. 2 éve "találtam" ki!  worship worship

A gyári motoros, az azt jelenti, hogy gyárilag motorosan állítható, vagy hogy motorosan behajthatónak kell lennie, hogy automatizálni lehessen? Mert én első körben olyat szeretnék, ami pöccre behajlik.
Egy bontós tegnap azt mondta, hogy ez romlik el először, örüljek, hogy nem ilyen a tükröm. Én azért nem örülök. Szívesen kipróbálnám, hogy meddig nem romlik el... nyes
Naplózva
baloght
Vendég
« Új hozzászólás #3740 Dátum: 2008.03.12 szerda, 09:36:15 »

A gyári motoros, az azt jelenti, hogy gyárilag motorosan állítható, vagy hogy motorosan behajthatónak kell lennie, hogy automatizálni lehessen? Mert én első körben olyat szeretnék, ami pöccre behajlik.
Egy bontós tegnap azt mondta, hogy ez romlik el először, örüljek, hogy nem ilyen a tükröm. Én azért nem örülök. Szívesen kipróbálnám, hogy meddig nem romlik el... nyes

A Fiestan elromlott. Azaz nem romlott el, csak túlhajlik, ha tudna körbeforogna. A mondeón egyszer sem romlott el, még megfagyva is tökéletesen működik.


De úgy látom, hogy már azt nem fogjuk megtudni, hogy a zárással hogyan köthető össze az automatikus behajtás.
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #3741 Dátum: 2008.03.12 szerda, 09:54:50 »

A Fiestan elromlott. Azaz nem romlott el, csak túlhajlik, ha tudna körbeforogna. A mondeón egyszer sem romlott el, még megfagyva is tökéletesen működik.


De úgy látom, hogy már azt nem fogjuk megtudni, hogy a zárással hogyan köthető össze az automatikus behajtás.

Megoldható keresd JánosMestert Zsoel előző mondeojában megoldotta - www.fordmondeo.org ->wikipédia alatt van a leírás
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3742 Dátum: 2008.03.12 szerda, 10:37:05 »

A Fiestan elromlott. Azaz nem romlott el, csak túlhajlik, ha tudna körbeforogna. A mondeón egyszer sem romlott el, még megfagyva is tökéletesen működik.


De úgy látom, hogy már azt nem fogjuk megtudni, hogy a zárással hogyan köthető össze az automatikus behajtás.

Kell neki egy impulzus. Ennyi. Bár a kérdés plátói. Ha foglalkozol elektronikával, szimplán megoldod, ha nem, ezzel az információval sem fogod. Jobban jársz, ha szólsz a Jánosnak, és beépíti neked a talin.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #3743 Dátum: 2008.03.12 szerda, 10:47:28 »

Kell neki egy impulzus. Ennyi. Bár a kérdés plátói. Ha foglalkozol elektronikával, szimplán megoldod, ha nem, ezzel az információval sem fogod. Jobban jársz, ha szólsz a Jánosnak, és beépíti neked a talin.

Itten van a leírás, pár dolgot át kell forgatni mert egy balkormányosról van szó, de működik. Ez alapján gerjesztette be ezt a featurest János is
http://www.fordmondeo.org/wiki/index.php/Folding_Mirrors_With_Remote_Key_-_Mk3
Naplózva
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #3744 Dátum: 2008.03.12 szerda, 15:47:54 »

Itten van a leírás, pár dolgot át kell forgatni mert egy balkormányosról van szó, de működik. Ez alapján gerjesztette be ezt a featurest János is
http://www.fordmondeo.org/wiki/index.php/Folding_Mirrors_With_Remote_Key_-_Mk3

Én átböngésztem, de azt nem vágom, hogy ez azoknál is működik, akiknek alapból nem hajtható be a tükre motorosan (nem az állításra gondolok), vagy ez csak az automatizálást jelenti? Én ez utóbbira tippelek, mert szerintem vmi motor is kéne behajtani a tükröt, nem? Ahhoz egy relé karcsú lenne, vagy benne van a motor, csak nincs bekötve, vagy mi van? 2 motor van, egy ami a tükörlapot állítja és egy ami a komplett tükröt hajlítgatja? Számomra ez a kérdés egyelőre.
Naplózva
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #3745 Dátum: 2008.03.12 szerda, 15:57:32 »

Még egyszer belenéztem, és a második mondatban azt írja, hogy az elektromosan behajtható tükrök hajtódnak be gombnyomásra, azaz ahol nincs joystickes behajtás, ott ez nem működik.
Most már csak az a kérdés maradt, hogy mi a különbség az el. behajló és kézzel behajló tükör között? A tükör más, vagy valamelyik modul?
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #3746 Dátum: 2008.03.12 szerda, 18:39:43 »

Én átböngésztem, de azt nem vágom, hogy ez azoknál is működik, akiknek alapból nem hajtható be a tükre motorosan (nem az állításra gondolok), vagy ez csak az automatizálást jelenti? Én ez utóbbira tippelek, mert szerintem vmi motor is kéne behajtani a tükröt, nem? Ahhoz egy relé karcsú lenne, vagy benne van a motor, csak nincs bekötve, vagy mi van? 2 motor van, egy ami a tükörlapot állítja és egy ami a komplett tükröt hajlítgatja? Számomra ez a kérdés egyelőre.

Automatikusan behajló tükörlapok  eplus2 Az nem annyira praktikus, mert mindíg állítgatni kell utána  hehe
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #3747 Dátum: 2008.03.12 szerda, 19:32:33 »

Uraim!

Az automatikusan behajtható tükrök alapfeltétele, hogy gyárilag motoros legyen, szóval belülről a kis jojstik aktivizálni tudja.
Amit Fusim ajánlott link, az működik, de természetesen nincs benne minden apró trükk.
Nálam Jánosmester dogozott rajta 1 órát, hogy olyan pontot találjon a kocsi elektromos rendszerében, ahová problémamentesen ráköthessen.
Úgy, hogy ne okozzon hibajelzést! ( a linkben szereplő rákötés valamiért nem működött problémamentesen)

János beépít egy kütyüt, ezek után kettős zárásra (de csak akkor) a motoros tükrök automatikusan behajlanak.
Természetesen nyitáskor automatikusan visszaállnak a helyükre.

valamelyik nagytali videóján rajta van ez a kis "nyalánkság"!

Sőt, azt hiszem úgy vettem fel, hogy az ablakok is le voltak engedve.
Igy a második lenyomáskor 5 másodpercig tartottam lenyomva a gombot.
Nagyon jól nézett ki, hogy az ablakokat felhúzta és a tükröket befordította az elektrónika!  eljen

Van egy ötletem.
János elkészíti az automatikus befordításhoz szükséges elektrónikát, és a nagytalin be is szereli minden érdeklődőnek.
Már nem emlékszem, de valami 3-4 ezer forintba kerül az egész, anyag, munkaköltség, beszerelés!
Szerintem ennyiért nem érdemes nekikezdeni és otthon próbálkozni!

Ha valakit\valakiket érdekel a dolog, szóljatok, megbeszélem Jánosmesterrel.

Ui: megpróbálom megkeresni a kisvideót erről.
Naplózva
cancer
Vendég
« Új hozzászólás #3748 Dátum: 2008.03.12 szerda, 19:40:50 »

Ha valakit\valakiket érdekel a dolog, szóljatok, megbeszélem Jánosmesterrel.

Ui: megpróbálom megkeresni a kisvideót erről.
eljen
Nagyon jól hangzik....
Az első érdeklődő megvan!
Naplózva
csaba14
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4343



E-mail
« Új hozzászólás #3749 Dátum: 2008.03.12 szerda, 19:42:10 »


Ha valakit\valakiket érdekel a dolog, szóljatok, megbeszélem Jánosmesterrel.

Ui: megpróbálom megkeresni a kisvideót erről.
[/quote]
Az első jelentkezés szerény személyemmel megtörtént.  worship worship
Naplózva

2005 5 ajtós tdci 130 le ,bör,dvd navi ...
Oldalak: 1 ... 68 69 70 71 72 73 74 [75] 76 77 78 79 80 81 82 ... 110   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.063 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.