Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 08:43:47
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Facelift modellek
Oldalak:
1
...
74
75
76
77
78
79
80
[
81
]
82
83
84
85
86
87
88
...
110
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Facelift modellek (Megtekintve 1737518 alkalommal)
0 Felhasználó és 54 vendég van a témában
Rob21
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4000 Dátum:
2008.05.15 csütörtök, 21:01:05 »
Mennyi az esélye, hogy a 2003 novemberi kiadású ótóban van pillanatnyi fogyasztás? 50% = vagy van, vagy nincs? Van olyan szerviz, lehetőleg minél délebbre Bp-en, aki már csinált ilyen utólagos bekapcsolást?
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8174
+36309351663
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4001 Dátum:
2008.05.15 csütörtök, 21:06:22 »
Idézetet írta: Rob21 - 2008.05.15 csütörtök, 21:01:05
Mennyi az esélye, hogy a 2003 novemberi kiadású ótóban van pillanatnyi fogyasztás? 50% = vagy van, vagy nincs? Van olyan szerviz, lehetőleg minél délebbre Bp-en, aki már csinált ilyen utólagos bekapcsolást?
Az Ivanicsnál egy szerelő elég nagy százalékban betudta kapcsolni a frissebb autóknak, hogy a tiéd tudja-e az 50% tényleg. Stealt tudja a szerelő számát, keresd őt...
Naplózva
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
stealt
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4002 Dátum:
2008.05.15 csütörtök, 21:08:12 »
Idézetet írta: Rob21 - 2008.05.15 csütörtök, 21:01:05
Mennyi az esélye, hogy a 2003 novemberi kiadású ótóban van pillanatnyi fogyasztás? 50% = vagy van, vagy nincs? Van olyan szerviz, lehetőleg minél délebbre Bp-en, aki már csinált ilyen utólagos bekapcsolást?
Szerintem neked benne kellene lennie. Nekem a Ford Ivancsicsnál csinálták de nem direktben a szerelőt kerestem, hanem kértem simán egy időpontot a szervíztől.
Naplózva
Rob21
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4003 Dátum:
2008.05.15 csütörtök, 21:22:46 »
Idézetet írta: stealt - 2008.05.15 csütörtök, 21:08:12
Szerintem neked benne kellene lennie. Nekem a Ford Ivancsicsnál csinálták de nem direktben a szerelőt kerestem, hanem kértem simán egy időpontot a szervíztől.
Ha jól rémlik valahonnan korábbról, ez egy kb. 3000 Ft-os művelet, garancia nélkül (a sikert illetően)? Vajon mennyi az esély egy másik (pölö Autonett) szervizzel? A közelség miatt kérdem csak.
Naplózva
fusim
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4004 Dátum:
2008.05.15 csütörtök, 21:28:39 »
Idézetet írta: Rob21 - 2008.05.15 csütörtök, 21:22:46
Ha jól rémlik valahonnan korábbról, ez egy kb. 3000 Ft-os művelet, garancia nélkül (a sikert illetően)? Vajon mennyi az esély egy másik (pölö Autonett) szervizzel? A közelség miatt kérdem csak.
Oda max a téli szönyeget kicserélni nyárira vidd a verdát
lehet még ott is összecserélik az első meg a hátsót vagy balt a jobbal.
Naplózva
Rob21
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4005 Dátum:
2008.05.15 csütörtök, 21:44:04 »
Idézetet írta: fusim - 2008.05.15 csütörtök, 21:28:39
Oda max a téli szönyeget kicserélni nyárira vidd a verdát
lehet még ott is összecserélik az első meg a hátsót vagy balt a jobbal.
Hűha, ezexerint vannak (-) tapasztalatok? Hiányzik a szagértelem? Pedig ha jól emléxem Angel meg van elégedve velük, legalábbis a szigeszentmiklósiakkal...
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4006 Dátum:
2008.05.16 péntek, 08:25:40 »
Idézetet írta: Rob21 - 2008.05.15 csütörtök, 21:22:46
Ha jól rémlik valahonnan korábbról, ez egy kb. 3000 Ft-os művelet, garancia nélkül (a sikert illetően)? Vajon mennyi az esély egy másik (pölö Autonett) szervizzel? A közelség miatt kérdem csak.
Az Ivanics is elég délen van. Az ottani mester tudja a pill fogy bekapcsolásának a trükkjét. Aki ezt nem ismeri, az le fog pattintani.
PM-ben elküldtem az elérhetőségét.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
SSanya
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4007 Dátum:
2008.05.16 péntek, 10:01:37 »
Idézetet írta: stealt - 2008.05.14 szerda, 19:21:06
Hogy van-e a pillanatnyi fogyasztás mérési lehetpséged azt sajnos nem nem fogod látni egy egyszerű műszerfal teszten. Mivel 2001-es a géped tartok tőle hogy ez akkor még nem is volt benne a fedcompban illetve csak elvétve mint a fehér holló. Nekem még olyat mondtak hogy a facelift utáni 2003 09? (ha rossz a dátum Angel javíts ki)az összesben benne van. De mint kiderült állítólag ezekbe sem mindbe.
2003 06. hó
Naplózva
Rob21
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4008 Dátum:
2008.05.18 vasárnap, 20:53:38 »
Eccer valaki írta, hogy a biztosítékokhoz kéne legyen valami spéci csipesz. Na én kiszedtem bal lent azt a kis fiókot, ami mögött vannak a biztik. Megvan rajta a szép kis ábra, hogy mi micsoda, de ennyi. Sehol sem találtam csipeszt, de még a helyét sem. Rossz helyen kerestem?
Naplózva
csabi88
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4009 Dátum:
2008.05.18 vasárnap, 21:02:41 »
Idézetet írta: Rob21 - 2008.05.18 vasárnap, 20:53:38
Eccer valaki írta, hogy a biztosítékokhoz kéne legyen valami spéci csipesz. Na én kiszedtem bal lent azt a kis fiókot, ami mögött vannak a biztik. Megvan rajta a szép kis ábra, hogy mi micsoda, de ennyi. Sehol sem találtam csipeszt, de még a helyét sem. Rossz helyen kerestem?
A motortérben lévö biztosíték táblában kell lennie!!!!!!!!!!!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4010 Dátum:
2008.05.18 vasárnap, 21:06:38 »
Idézetet írta: Rob21 - 2008.05.15 csütörtök, 21:44:04
Hűha, ezexerint vannak (-) tapasztalatok? Hiányzik a szagértelem? Pedig ha jól emléxem Angel meg van elégedve velük, legalábbis a szigeszentmiklósiakkal...
Yes.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Rob21
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4011 Dátum:
2008.05.18 vasárnap, 21:18:59 »
Idézetet írta: Speedracer - 2008.05.18 vasárnap, 21:02:41
A motortérben lévö biztosíték táblában kell lennie!!!!!!!!!!!
Vazze, ott is van biztosítéktábla? Az ember mindig megtud valami újat! Na akkor holnap keresgélek. De hogy miért van 2 helyen biztosítéktábla...
Naplózva
MrBrown
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 774
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4012 Dátum:
2008.05.18 vasárnap, 21:23:27 »
Idézetet írta: Rob21 - 2008.05.18 vasárnap, 21:18:59
Vazze, ott is van biztosítéktábla? Az ember mindig megtud valami újat! Na akkor holnap keresgélek. De hogy miért van 2 helyen biztosítéktábla...
ha az egyik bexarik, akkor ott a másik!
Naplózva
2011 Titanium S 2.2 200Le White
Rob21
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4013 Dátum:
2008.05.18 vasárnap, 21:25:30 »
Idézetet írta: MrBrown - 2008.05.18 vasárnap, 21:23:27
ha az egyik bexarik, akkor ott a másik!
Aha, redundancia... Így már világos...
Naplózva
csabi88
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4014 Dátum:
2008.05.18 vasárnap, 21:32:57 »
Idézetet írta: Rob21 - 2008.05.18 vasárnap, 21:18:59
Vazze, ott is van biztosítéktábla? Az ember mindig megtud valami újat! Na akkor holnap keresgélek. De hogy miért van 2 helyen biztosítéktábla...
Igen van
, ha szemben állsz a kocsival a jobb lámpa felett kicsivel az akksi mellett jobbra. Itt egy kép róla
http://images.netbag.hu/20080518/21321846905.JPG
Naplózva
Rob21
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4015 Dátum:
2008.05.19 hétfő, 20:36:10 »
Idézetet írta: Speedracer - 2008.05.18 vasárnap, 21:32:57
Igen van
, ha szemben állsz a kocsival a jobb lámpa felett kicsivel az akksi mellett jobbra. Itt egy kép róla
http://images.netbag.hu/20080518/21321846905.JPG
Tök jó, hogy illusztrációs fotó érkezik a kérdésre! Ez mekkora királyság már...
Naplózva
Geeboy
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 881
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4016 Dátum:
2008.05.19 hétfő, 21:07:33 »
Idézetet írta: Rob21 - 2008.05.19 hétfő, 20:36:10
Tök jó, hogy illusztrációs fotó érkezik a kérdésre! Ez mekkora királyság már...
Üdv. a "klubban", szerintem ez így töknormális, és rendben van!
Naplózva
Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10
"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
Rob21
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4017 Dátum:
2008.05.26 hétfő, 19:06:43 »
Ma, mikor jöttem a kocsival, tempomat benyomva, azt vettem észre, hogy sík terepen mintha alig észrevehetően, nagyon enyhén hullámzik a sebesség. Gyorsít-lassít-gyorsít-lassít... De tényleg csak hangyafütyinyit.
Előfordult ez mással is, vagy esetleg érzéki csalódás lehetett csak? Ha létező dolog, akkor mit lehet tenni ellene?
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4018 Dátum:
2008.05.26 hétfő, 19:11:01 »
Idézetet írta: Rob21 - 2008.05.26 hétfő, 19:06:43
Ma, mikor jöttem a kocsival, tempomat benyomva, azt vettem észre, hogy sík terepen mintha alig észrevehetően, nagyon enyhén hullámzik a sebesség. Gyorsít-lassít-gyorsít-lassít... De tényleg csak hangyafütyinyit.
Előfordult ez mással is, vagy esetleg érzéki csalódás lehetett csak? Ha létező dolog, akkor mit lehet tenni ellene?
Én még nem éreztem ilyet. A hétvégén mentem 320km-t autópályán tempomattal, és abszolút folyamatosan ment.
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
FeGa
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4019 Dátum:
2008.05.26 hétfő, 20:02:33 »
Idézetet írta: Domi - 2008.05.26 hétfő, 19:11:01
Én még nem éreztem ilyet. A hétvégén mentem 320km-t autópályán tempomattal, és abszolút folyamatosan ment.
Én sem éreztem még ilyet. Sőt GPS-el mérve is igen stabilan tartja a tempót.
Naplózva
baloght
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4020 Dátum:
2008.05.26 hétfő, 20:05:55 »
Idézetet írta: Rob21 - 2008.05.26 hétfő, 19:06:43
Ma, mikor jöttem a kocsival, tempomat benyomva, azt vettem észre, hogy sík terepen mintha alig észrevehetően, nagyon enyhén hullámzik a sebesség. Gyorsít-lassít-gyorsít-lassít... De tényleg csak hangyafütyinyit.
Előfordult ez mással is, vagy esetleg érzéki csalódás lehetett csak? Ha létező dolog, akkor mit lehet tenni ellene?
Pl. nem lehet, hogy emelkedőn mentél? Mert akkor nagyobb gázt ad, és megtartja a lejtő elejéig, majd visszalassul.
Nekem csak akkor szarakodott, nem tudta tartani a sebességet, visszalassult, amikor kirepedt a turbócső...
Esetleg erős szembeszél??.....
Naplózva
Rob21
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4021 Dátum:
2008.05.27 kedd, 07:45:43 »
Idézetet írta: baloght - 2008.05.26 hétfő, 20:05:55
Pl. nem lehet, hogy emelkedőn mentél? Mert akkor nagyobb gázt ad, és megtartja a lejtő elejéig, majd visszalassul.
Nekem csak akkor szarakodott, nem tudta tartani a sebességet, visszalassult, amikor kirepedt a turbócső...
Esetleg erős szembeszél??.....
Semmi emelkedő nem volt. Esetleg impulzusban fújt a szél. Én arra gyanakodok, hogy a szabályozás nem tud beállni, és folyamatosan hullámzik. Pl. valami sebességmérő, vagy akármi érzékelő elállítódott, bekoszolódott, nemtom.
A turbócsövet szádra ne vedd, mert nincs rá pénzem...
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4022 Dátum:
2008.05.27 kedd, 19:05:41 »
Idézetet írta: Rob21 - 2008.05.27 kedd, 07:45:43
A turbócsövet szádra ne vedd, mert nincs rá pénzem...
Nem drága pedig.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4023 Dátum:
2008.05.27 kedd, 19:07:53 »
Idézetet írta: Scratch - 2008.05.27 kedd, 19:05:41
Nem drága pedig.
Mennyi kb.? Mert lehet nekem is szükségem lesz rá.
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
cancer
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4024 Dátum:
2008.05.27 kedd, 19:18:48 »
Idézetet írta: Domi - 2008.05.27 kedd, 19:07:53
Mennyi kb.? Mert lehet nekem is szükségem lesz rá.
10 e pár forint ha jól rémlik.
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4025 Dátum:
2008.05.27 kedd, 19:51:07 »
Idézetet írta: cancer - 2008.05.27 kedd, 19:18:48
10 e pár forint ha jól rémlik.
Jó hír. Rosszabbat vártam.
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Rob21
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4026 Dátum:
2008.05.27 kedd, 20:49:38 »
Idézetet írta: Scratch - 2008.05.27 kedd, 19:05:41
Nem drága pedig.
Ha elreped, vagy akármi, akkor azt hogy veszem észre?
Az 1800-as fordulat környéki motor rezonancia ugye nincs összefüggésben ezzel?
Naplózva
csaba14
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4343
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4027 Dátum:
2008.05.27 kedd, 21:01:35 »
Idézetet írta: Rob21 - 2008.05.27 kedd, 20:49:38
Ha elreped, vagy akármi, akkor azt hogy veszem észre?
Az 1800-as fordulat környéki motor rezonancia ugye nincs összefüggésben ezzel?
Az rögzítés probléma ( csak terhelés alatt csinálja )
Naplózva
2005 5 ajtós tdci 130 le ,bör,dvd navi ...
Rob21
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4028 Dátum:
2008.05.27 kedd, 21:08:08 »
Idézetet írta: csaba14 - 2008.05.27 kedd, 21:01:35
Az rögzítés probléma ( csak terhelés alatt csinálja )
Így van!
De mi nincs rögzítve? Melyik csavart kell megtépni?
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4029 Dátum:
2008.05.27 kedd, 21:30:55 »
Idézetet írta: Rob21 - 2008.05.27 kedd, 21:08:08
Így van!
De mi nincs rögzítve? Melyik csavart kell megtépni?
Itt egy rajz a töltőlevegő rendszerről. A jobb felső helyen indul a turbótól a cső. Lemegy az intercoolerig (a két 13-as karika között van, bal felső kiskép), és megy végül az EGR-en keresztül a szívósorba.
Namost a 12-es jelű bilincs, a 11-es csavarokkal van az alváz segédkerethez rögzítve, de van ott egy-egy gumiból készült "alátét".
Nem szabad a 11-es csavarokat megtépni! (Hogy törne el a keze annak a szerelőnek, aki az enyémet is meghúzta) A gumi alátétben - vagy szilentben - van egy fémcső. Ha megtépik a csavart ez deformálódik, és nem lehet a csavart kitekerni.
A hiba: a gumi a folytonos mozgástól elvásik, és a 12-es bilincs hozzáér a vázkerethez, amitől a jellegzetes hang jön 1800-as fordulat környékén.
Gumi külön nem kapható. Esetleg át lehet cserélni az intercooler utáni bilincsben lévőkkel, mert ott nincs rezgés, nincs kopás.
A másik megoldás (és ez a gyári), hogy a gumi biszbaszokat ki kell venni, és a bilincset fixen oda kell a csavarokal rögzíteni a kerethez. Talán a gumival finomabb, csendesebb a dolog, de alig észrevehető a különbség.
Van aki egyszerűen betöm valami szivacsszerű anyagot a bilincs és a váz közé.
Az egészhez úgy lehet hozzáférni, ha a hűtő alatti műanyag légterelőt leszedjük. Pár csavar tartja.
Ja a 16-os vastag gumicső tud repedni. Wyctor 11e forintos árat mondott rá.
«
Utoljára szerkesztve: 2008.05.27 kedd, 21:32:45 írta Sakos
»
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Rob21
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4030 Dátum:
2008.05.27 kedd, 21:52:47 »
Idézetet írta: Sakos - 2008.05.27 kedd, 21:30:55
Itt egy rajz a töltőlevegő rendszerről. A jobb felső helyen indul a turbótól a cső. Lemegy az intercoolerig (a két 13-as karika között van, bal felső kiskép), és megy végül az EGR-en keresztül a szívósorba.
Namost a 12-es jelű bilincs, a 11-es csavarokkal van az alváz segédkerethez rögzítve, de van ott egy-egy gumiból készült "alátét".
Nem szabad a 11-es csavarokat megtépni! (Hogy törne el a keze annak a szerelőnek, aki az enyémet is meghúzta) A gumi alátétben - vagy szilentben - van egy fémcső. Ha megtépik a csavart ez deformálódik, és nem lehet a csavart kitekerni.
A hiba: a gumi a folytonos mozgástól elvásik, és a 12-es bilincs hozzáér a vázkerethez, amitől a jellegzetes hang jön 1800-as fordulat környékén.
Gumi külön nem kapható. Esetleg át lehet cserélni az intercooler utáni bilincsben lévőkkel, mert ott nincs rezgés, nincs kopás.
A másik megoldás (és ez a gyári), hogy a gumi biszbaszokat ki kell venni, és a bilincset fixen oda kell a csavarokal rögzíteni a kerethez. Talán a gumival finomabb, csendesebb a dolog, de alig észrevehető a különbség.
Van aki egyszerűen betöm valami szivacsszerű anyagot a bilincs és a váz közé.
Az egészhez úgy lehet hozzáférni, ha a hűtő alatti műanyag légterelőt leszedjük. Pár csavar tartja.
Ja a 16-os vastag gumicső tud repedni. Wyctor 11e forintos árat mondott rá.
Hát ez igen szakszerű, jól megfogalmazott felelet volt. 5-ös, leülhetsz.
Ezek szerint hamarosan be kell ásnom magam a kocsi lelki világába.
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4031 Dátum:
2008.05.27 kedd, 21:54:43 »
Idézetet írta: Sakos - 2008.05.27 kedd, 21:30:55
Ja a 16-os vastag gumicső tud repedni. Wyctor 11e forintos árat mondott rá.
Grat! Ez szép leírás, és illusztráció volt! Bárcsak minden segítség így érkezne!
Magyarán, akkor a 16-os az a bizonyos turbócső, aminek rossz szokása eltörni, igaz?
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
baloght
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4032 Dátum:
2008.05.28 szerda, 08:21:18 »
Idézetet írta: Domi - 2008.05.27 kedd, 21:54:43
Grat! Ez szép leírás, és illusztráció volt! Bárcsak minden segítség így érkezne!
Magyarán, akkor a 16-os az a bizonyos turbócső, aminek rossz szokása eltörni, igaz?
Igaz. nekem már kétszer repedt ki, 2006 év végén és a nagytalin útközben.
Tünetek: Füstöl 130-as tempónál mint a barom, nincs erő ha huzatnád és furcsa süvítő hang. Egyébként mindig ugyanott reped el. Ha lenézel felülről a kanyar amit látsz annak a bal részén...
Remélem a válaszom egy 4, megérdemel...
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4033 Dátum:
2008.05.28 szerda, 08:29:40 »
Idézetet írta: baloght - 2008.05.28 szerda, 08:21:18
Igaz. nekem már kétszer repedt ki, 2006 év végén és a nagytalin útközben.
Tünetek: Füstöl 130-as tempónál mint a barom, nincs erő ha huzatnád és furcsa süvítő hang. Egyébként mindig ugyanott reped el. Ha lenézel felülről a kanyar amit látsz annak a bal részén...
Remélem a válaszom egy 4, megérdemel...
Nekem is a kanyartól lefelé olajos. Ezek szerint időszerű a csere.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4034 Dátum:
2008.05.28 szerda, 10:44:25 »
Idézetet írta: Domi - 2008.05.27 kedd, 19:07:53
Mennyi kb.? Mert lehet nekem is szükségem lesz rá.
Inkább egyezkedj Cancerrel egy "vas" turbócső ügyében. Az biztos nem reped ki
Jó értékeket mértünk vele Kunmadarason.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
baloght
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4035 Dátum:
2008.05.28 szerda, 10:51:18 »
Idézetet írta: Relhist - 2008.05.28 szerda, 10:44:25
Inkább egyezkedj Cancerrel egy "vas" turbócső ügyében. Az biztos nem reped ki
Jó értékeket mértünk vele Kunmadarason.
az új tdci-kben már fém a turbócső. Az is kireped. Nem bírja a rezonanciát...
Naplózva
cancer
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4036 Dátum:
2008.05.28 szerda, 11:34:30 »
Idézetet írta: baloght - 2008.05.28 szerda, 10:51:18
az új tdci-kben már fém a turbócső. Az is kireped. Nem bírja a rezonanciát...
Ha az én kezem álltal megmunkált vascső (2,5 falvastagság) valamint az olaj- vegyszer- és
40
bar nyomásálló mezőgazdasági tömlő kireped 5, najó 10 éven belűl t..n szúrom magam!
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4037 Dátum:
2008.05.28 szerda, 11:57:26 »
Idézetet írta: cancer - 2008.05.28 szerda, 11:34:30
Ha az én kezem álltal megmunkált vascső (2,5 falvastagság) valamint az olaj- vegyszer- és
40
bar nyomásálló mezőgazdasági tömlő kireped 5, najó 10 éven belűl t..n szúrom magam!
És mennyi lenne egy ilyen szerkezet?
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
baloght
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4038 Dátum:
2008.05.28 szerda, 12:00:21 »
Idézetet írta: cancer - 2008.05.28 szerda, 11:34:30
Ha az én kezem álltal megmunkált vascső (2,5 falvastagság) valamint az olaj- vegyszer- és
40
bar nyomásálló mezőgazdasági tömlő kireped 5, najó 10 éven belűl t..n szúrom magam!
Ezt mondták a ukrán tervezők is Kölnben, meg a török vendégmunkások a gyárban. Készítsd a tököd
. Addig pedig élvezd az életet...
Naplózva
Rob21
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4039 Dátum:
2008.05.28 szerda, 21:47:00 »
Idézetet írta: baloght - 2008.05.28 szerda, 12:00:21
Ezt mondták a ukrán tervezők is Kölnben, meg a török vendégmunkások a gyárban. Készítsd a tököd
. Addig pedig élvezd az életet...
Ott milyen meleg, és mekkora nyomású levegő mehet? Kell oda 40 baros cső?
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4040 Dátum:
2008.05.28 szerda, 21:50:11 »
Idézetet írta: Rob21 - 2008.05.28 szerda, 21:47:00
Ott milyen meleg, és mekkora nyomású levegő mehet? Kell oda 40 baros cső?
Szerintem legyen inkább 40 baros, de akkor ne repedjen el 2évente.
Cancer, mennyi lenne ez a cső, ha oda kerül a sor?
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Rob21
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4041 Dátum:
2008.05.28 szerda, 22:47:08 »
Idézetet írta: Domi - 2008.05.28 szerda, 21:50:11
Szerintem legyen inkább 40 baros, de akkor ne repedjen el 2évente.
Cancer, mennyi lenne ez a cső, ha oda kerül a sor?
Csak arra akartam kilyukadni, hogy a túlméretezés nem mindig vezet célra. Nem ismerem a rendszer működését, meg az egyes alkatrészek szerepét.
Gondolom nem véletlenül használtak gumicsövet (újabban meg feltételezem vékonyfalú acélt), mert a cucc egyik vége rezeg. Szóval valami rugalmas csőbigyóval kell összekötni két elemet. A mezgazd csövet meg lehet nem erre találták ki, pláne ha forró gázok mennek át rajta nap mint nap.
Persze az is lehet, hogy hideg levegő megy benne, és tök mindegy miből van...
De akárhogy is, ha kireped, az határozottan nem jó!
Naplózva
cancer
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4042 Dátum:
2008.05.28 szerda, 23:00:07 »
Idézetet írta: Domi - 2008.05.28 szerda, 21:50:11
Szerintem legyen inkább 40 baros, de akkor ne repedjen el 2évente.
Cancer, mennyi lenne ez a cső, ha oda kerül a sor?
Hát mit mondjak nem nagyon tervezem a sorozatgyártását.
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4043 Dátum:
2008.05.28 szerda, 23:03:09 »
Idézetet írta: Rob21 - 2008.05.28 szerda, 22:47:08
Csak arra akartam kilyukadni, hogy a túlméretezés nem mindig vezet célra. Nem ismerem a rendszer működését, meg az egyes alkatrészek szerepét.
Gondolom nem véletlenül használtak gumicsövet (újabban meg feltételezem vékonyfalú acélt), mert a cucc egyik vége rezeg. Szóval valami rugalmas csőbigyóval kell összekötni két elemet. A mezgazd csövet meg lehet nem erre találták ki, pláne ha forró gázok mennek át rajta nap mint nap.
Persze az is lehet, hogy hideg levegő megy benne, és tök mindegy miből van...
De akárhogy is, ha kireped, az határozottan nem jó!
az acélcső nem fog elpukkanni. cancernak igaza van, h az ő csövéről lerohad az autó, de az még bírni fogja. a gond viszont az, h a cső rögzítve van a kasznihoz 1 elég fix rögzítéssel (főleg aki már kidobta a gumibakot a bilincs alól), a másik vége pedig a motorhoz van kötve. az acélcső nem fog engedni, de valami más igen. kérdés, h mi lesz az!? sztem ha nincs elég gumicső betéve a szívósor, és az acélcső közé akkor a műanyag szívósor sínyli meg ezt a változtatást. ha viszont van elég gumi a 2 között akkor ez is kipipálva. a legjobb megoldás sztem mégis 1 flexibilis csőtag lenne. na az nem pukkan, és pont elég rugalmassága is van.
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
cancer
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4044 Dátum:
2008.05.28 szerda, 23:10:52 »
Idézetet írta: Rob21 - 2008.05.28 szerda, 22:47:08
Csak arra akartam kilyukadni, hogy a túlméretezés nem mindig vezet célra. Nem ismerem a rendszer működését, meg az egyes alkatrészek szerepét.
Gondolom nem véletlenül használtak gumicsövet (újabban meg feltételezem vékonyfalú acélt), mert a cucc egyik vége rezeg. Szóval valami rugalmas csőbigyóval kell összekötni két elemet. A mezgazd csövet meg lehet nem erre találták ki, pláne ha forró gázok mennek át rajta nap mint nap.
Persze az is lehet, hogy hideg levegő megy benne, és tök mindegy miből van...
De akárhogy is, ha kireped, az határozottan nem jó!
Annyiban más mint a gyári, hogy mikor odalépsz neki nem szívja össze a csövet, és miután elkezd tölteni a turbó, nem kell neki még ezt a csövet is "felfújnia" ezáltal hamarebb épűl ki a töltönyomás. A rezgéstől a legkevésbé sem félek ugyanis a tömlő tökéletes rezgéscsillapítóként funkcionál, nem olyan kemény az, bár anélkül hogy megfognátok nehéz elmagyarázni és mivel ez az egész dolog az intercooler után van így nem hiszem, hogy a levegő oly forró lenne benne.
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4045 Dátum:
2008.05.28 szerda, 23:29:31 »
Idézetet írta: cancer - 2008.05.28 szerda, 23:10:52
Annyiban más mint a gyári, hogy mikor odalépsz neki nem szívja össze a csövet, és miután elkezd tölteni a turbó, nem kell neki még ezt a csövet is "felfújnia" ezáltal hamarebb épűl ki a töltönyomás. A rezgéstől a legkevésbé sem félek ugyanis a tömlő tökéletes rezgéscsillapítóként funkcionál, nem olyan kemény az, bár anélkül hogy megfognátok nehéz elmagyarázni és mivel ez az egész dolog az intercooler után van így nem hiszem, hogy a levegő oly forró lenne benne.
én a hő miatt nem aggódnék 1 dekát se. gondolkoztam már én is az acélcsöves megoldáson, de sztem kb 10cm távot kell hagyni az EGR szelep, és az acélcső vége között, amit gumival kell bepótolni, h a rezgések kiegyenlítődjenek, és télleg ne a szívósor baxxon rá a mutatványra. nagyon jó gumicsöveket lehet kapni már, amik lecarrják a meleget (1 bizonyos szintig). kék csövet használtunk sokat, szilikonos + minden jó ami szem szájnak ingere, csak baromi drága. mérettől függően 1500 Ft környékén kezdődik 1 méter belőle (a 60as méret már 4-5E-be is beszalad), de arra már rá merném bízni a 10cm-es szakaszt nyugodt szívvel. másik nagy előnye, h 1 tartalékot nem nagy kaland tartani belőle esetleges "mégismegsérült" esetekre.
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4046 Dátum:
2008.05.29 csütörtök, 08:34:40 »
Idézetet írta: Tsory - 2008.05.28 szerda, 23:29:31
én a hő miatt nem aggódnék 1 dekát se. gondolkoztam már én is az acélcsöves megoldáson, de sztem kb 10cm távot kell hagyni az EGR szelep, és az acélcső vége között, amit gumival kell bepótolni, h a rezgések kiegyenlítődjenek, és télleg ne a szívósor baxxon rá a mutatványra. nagyon jó gumicsöveket lehet kapni már, amik lecarrják a meleget (1 bizonyos szintig). kék csövet használtunk sokat, szilikonos + minden jó ami szem szájnak ingere, csak baromi drága. mérettől függően 1500 Ft környékén kezdődik 1 méter belőle (a 60as méret már 4-5E-be is beszalad), de arra már rá merném bízni a 10cm-es szakaszt nyugodt szívvel. másik nagy előnye, h 1 tartalékot nem nagy kaland tartani belőle esetleges "mégismegsérült" esetekre.
Nem a rezgéssel van itt elsősorban baj. A motor a rugalmas bakok miatt elég tág határok között képes mozogni a helyén. Egy merev csővel odakötni az alvázhoz nekem eléggé elkefélt ötletnek tűnik.
Ha a 60-as szilikoncső métere 4-5e, az nagyon olcsó, mert a 60-70 centis gyári cső 11e. Viszont a szilikon szerintem rugalmasabban fog dagadni, mint a szövet erősítésű gyári gumicső.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4047 Dátum:
2008.05.29 csütörtök, 18:37:21 »
Idézetet írta: Sakos - 2008.05.29 csütörtök, 08:34:40
Nem a rezgéssel van itt elsősorban baj. A motor a rugalmas bakok miatt elég tág határok között képes mozogni a helyén. Egy merev csővel odakötni az alvázhoz nekem eléggé elkefélt ötletnek tűnik.
Ha a 60-as szilikoncső métere 4-5e, az nagyon olcsó, mert a 60-70 centis gyári cső 11e. Viszont a szilikon szerintem rugalmasabban fog dagadni, mint a szövet erősítésű gyári gumicső.
ébresztő! ... hát de pont ezt mondtam én is
a rezgéseket viszont nem pont szó szerint értettem, hanem pont a húzatáskori elég jelentős billegések a féltős dolgok. na emiatt kerül veszélybe a szívósor ami csak műanyag.
szilikoncsövet nem teljes hosszában raknék fel, csupán azzal hoznám össze a fémet az EGR szelephez. úgy vágnám el a fémcsövet, h közte és az EGR között 10cm maradjon, és csak erre a 10cm-re használnék szilikonos csövet. ekkora távon nem tudná összeszívni a motor, viszont elég rugalmas lenne a bólogatások, rezgések kiegyenlítésére.
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
silver
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4048 Dátum:
2008.05.29 csütörtök, 18:48:50 »
Idézetet írta: Tsory - 2008.05.29 csütörtök, 18:37:21
ébresztő! ... hát de pont ezt mondtam én is
a rezgéseket viszont nem pont szó szerint értettem, hanem pont a húzatáskori elég jelentős billegések a féltős dolgok. na emiatt kerül veszélybe a szívósor ami csak műanyag.
szilikoncsövet nem teljes hosszában raknék fel, csupán azzal hoznám össze a fémet az EGR szelephez. úgy vágnám el a fémcsövet, h közte és az EGR között 10cm maradjon, és csak erre a 10cm-re használnék szilikonos csövet. ekkora távon nem tudná összeszívni a motor, viszont elég rugalmas lenne a bólogatások, rezgések kiegyenlítésére.
A kollllléga nagyon jól mondja és hamarabb épül fel a turbónyomás, dinamikusabb lesz az autó. Kb 50-60e ft a csere. Ezek a megoldások 400-500 lovas autóknál beváltak akkor itt is működnek és miért ne működnének.
«
Utoljára szerkesztve: 2008.05.29 csütörtök, 18:53:05 írta silver
»
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4049 Dátum:
2008.05.29 csütörtök, 19:15:50 »
Idézetet írta: Tsory - 2008.05.29 csütörtök, 18:37:21
szilikoncsövet nem teljes hosszában raknék fel, csupán azzal hoznám össze a fémet az EGR szelephez. úgy vágnám el a fémcsövet, h közte és az EGR között 10cm maradjon, és csak erre a 10cm-re használnék szilikonos csövet.
Egy ilyen rövid és egyenes csődarab nem tud hosszanti mozgásokat (a két csővég közeledését, távolodását) felvenni. Szerintem. Márpedig a motor billeg. Kéne bele egy kanyar, vagy harmonika, mint a turbócső alsó szakaszán is van.
De csináld meg, azután meglátjuk mit bír.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Oldalak:
1
...
74
75
76
77
78
79
80
[
81
]
82
83
84
85
86
87
88
...
110
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ