Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 14:30:52
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Facelift modellek
Oldalak:
1
...
76
77
78
79
80
81
82
[
83
]
84
85
86
87
88
89
90
...
110
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Facelift modellek (Megtekintve 1739697 alkalommal)
0 Felhasználó és 126 vendég van a témában
sz.z.csicsi
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4100 Dátum:
2008.06.09 hétfő, 21:38:19 »
Az olaszból hozott autók... nem a legjobbak. Én olyat nem nagyon vennék...
Miért? Azok mit csinálnak vele rosszabbúl mint pl. mi magyarok.Vagy pl a külföldről behozott autóknál szokásos hozzászólás: szorozdd meg kettővel a km. állást. Miért ? Ott nincsenek olyan emberek abból a nagyon sokból hogy 3-4 év alatt megy 40-50 ezer km-t? Mint pl az én előző autóm 3 évesen 40.000 km és ültetve,spoiler,lexus lámpa stb. Egy kivülálló mit mond ?:Ez nem a semmiért néz ki így ,ez biztos hajtva lett,tuti több a km...De mind ez csak kérdés én nem tudom lehet más tudja vagy rossz tapasztalata van .Hoztunk már Németből látszólag szupit,de végül pfú. Vagy a szigorú Svájcból is .mert azt mondja :Svájcból behozott!Hason van mindenki ,de higgyétek el ott is vannak nagyon h....k.Na meg nagyon sok külföldi származású....Mindegy ez csak az én szemléletem,vagyis véleményem.Úgyhogy ha valakit megbántottam nem szándékos és nem szeretnék senkit ,mert sok hasznos dolgot tudok leszürni a fórumról.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4101 Dátum:
2008.06.09 hétfő, 22:25:03 »
Idézetet írta: sz.z.csicsi - 2008.06.09 hétfő, 21:38:19
Az olaszból hozott autók... nem a legjobbak. Én olyat nem nagyon vennék...
Miért? Azok mit csinálnak vele rosszabbúl mint pl. mi magyarok.Vagy pl a külföldről behozott autóknál szokásos hozzászólás: szorozdd meg kettővel a km. állást. Miért ? Ott nincsenek olyan emberek abból a nagyon sokból hogy 3-4 év alatt megy 40-50 ezer km-t? Mint pl az én előző autóm 3 évesen 40.000 km és ültetve,spoiler,lexus lámpa stb. Egy kivülálló mit mond ?:Ez nem a semmiért néz ki így ,ez biztos hajtva lett,tuti több a km...De mind ez csak kérdés én nem tudom lehet más tudja vagy rossz tapasztalata van .Hoztunk már Németből látszólag szupit,de végül pfú. Vagy a szigorú Svájcból is .mert azt mondja :Svájcból behozott!Hason van mindenki ,de higgyétek el ott is vannak nagyon h....k.Na meg nagyon sok külföldi származású....Mindegy ez csak az én szemléletem,vagyis véleményem.Úgyhogy ha valakit megbántottam nem szándékos és nem szeretnék senkit ,mert sok hasznos dolgot tudok leszürni a fórumról.
A hirtelen olasz mentalitás lehet probléma, törik az autókat. Idegbetegek, pörgetik, stb...
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Rob21
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4102 Dátum:
2008.06.10 kedd, 08:00:32 »
Szerintem 2 ország árai között nem lehet akkora árkülönbség, hogy a kereskedőnek megérje behozni. Tehát ha van egy magyar mondi 100 ezer km-rel, mondjuk 3 misiért, akkor ugyanaz a mondi olaszban vagy németben elvileg 2-2,2 misibe kéne kerüljön. Mert ott a regadó soxázezer, meg az utaztatás sem kevés, meg ugye pár százas hasznot is rá kell tenni. Ha létezhet ekkora árkülönbség, akkor aláírom, hogy a magyar kereskedők tisztességesek.
Ha nem, akkor viszont csak úgy jön össze az ár dolog, ha kicsit lezúzott, sok kilométeres autókat hoznak be, rendkívül olcsón úgy-ahogy helyreállítják, km óra vissza, és mehet a bolt!
Az én sérülésmentes, garantált kilométeres, szervizkönyves mondeómról ezek derültek ki: motorházt3tő, sárvédők javítva, km órában a fordnál 1 évvel korábban (uccsó szervizbejegyzés) már 4 ezerrel több volt, mint amikor megvettem, és a szervizkönyvet meg valahogy nem találták. Pedig ott kellett volna lennie a kesztyütartóban. Meg az is lehet, hogy az elmúlt 1 évben csak tolattak a kocsival.
2 kollégám is vett nemrég kocsit kereskedőnél (Debrecen és Fehérvár), és mindkét kocsiról kiderült, hogy megpiszkálták az órát!!!! Egyik németből behozott Vectra volt, a másik meg egy néhai magyar cégautó (ezt persze nem így reklámozták).
Persze biztos, hogy nem minden magyar kereskedő ilyen, de szerintem kb. 10-ből 9... Ez persze csak az én magánvéleményem.
Naplózva
SSanya
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4103 Dátum:
2008.06.10 kedd, 08:16:44 »
Idézetet írta: sz.z.csicsi - 2008.06.09 hétfő, 21:38:19
a külföldről behozott autóknál szokásos hozzászólás: szorozdd meg kettővel a km. állást. Miért ?
Ez elég nagy számú tapasztalat. Én pl azt tudtam kinyomozni, hogy 3 hónap alatt mentek az enyémmel 15ekm-t. Akkor reális a 85, amivel vettem 3 évesen? (Egyébként 2 csúcsom még az eredeti!
)
Van jó ismerősöm, aki autókat hozat be, és ő mondta, hogy tőle ne vegyek, mert mindet (!) visszatekerik.
Másik logikai dolog: Ha egy külföldi autó ugyanannyiba kerül itthon, mint a hazai (mert így van), és végig gondolod a behozatalnál felmerülő ktg-ket (kb 700eFt), akkor ez csak úgy érheti meg, ha a kinti autó jóval olcsóbb. Jóval pedig csak akkor olcsóbb, ha sokat futott, vagy törött volt (vagy mindkettő).
Hát ezért.
Szerintem.
Naplózva
sz.z.csicsi
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4104 Dátum:
2008.06.10 kedd, 13:01:05 »
De az is lehet hogy az ottani anyagi helyzetek,kereseti lehetőségek más mint nálunk.És ők hazai pályán nem tudják olyan gyorsan eladni és nem akarják hogy álljon benne a pénz mert veszi az újat és mégegyszer az újjat mert ő nekik a gari az biztonság .Így a külföldi elviszi és ami a lényeg neki hogy elviszi de ehhez áronb alul kell adni.Valószínüleg ott is vannak akik áron alul megvennék de már azok is csak ott élő külföldiek.Ebben van tapasztalatom. Ezzel nem a kereskedőket védem,de sztem kizárt hogy csak sérült és lenyúzott autót hoznak be. Amúgy az órát kint is vissza állithatja ezzel becsapva a kereskedőt.De nagyjából látszik 1 autón kb. a km.a sérüléseket meg nem csak nézni kell vizsgálni is lehet .Amúgy érdekes mert ha valamit"bármit venni akarsz első gondolat jó drága-ha olcsó: vajon miért biztos baja van.De ha valaki valamit el akar adni mert kell a pénz /és nem a megélhetésre/ hanem kell akkor odaadja ár alatt is.Ugyanilyen erővel példának vehetjük azt is :Pesti autót ne vegyél! remélem nem bántok meg senkit csak idéztem....akkor ők soha nem tudnák eladni....szóval ami használt és nem tod nyomon követni uj kora óta akkor ot van a "?"-jel hogy vajon miért.De ez is csak az én elméletem és gondolkozás menetem.Változtatni rajta nem lehet még ha pl 1x pórul járok sem.Mert az újjal is lehet már jártam.
Persze a többség a visszatekert az tuti.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4105 Dátum:
2008.06.10 kedd, 13:24:59 »
Idézetet írta: sz.z.csicsi - 2008.06.10 kedd, 13:01:05
De az is lehet hogy az ottani anyagi helyzetek,kereseti lehetőségek más mint nálunk.És ők hazai pályán nem tudják olyan gyorsan eladni és nem akarják hogy álljon benne a pénz mert veszi az újat és mégegyszer az újjat mert ő nekik a gari az biztonság .Így a külföldi elviszi és ami a lényeg neki hogy elviszi de ehhez áronb alul kell adni.Valószínüleg ott is vannak akik áron alul megvennék de már azok is csak ott élő külföldiek.Ebben van tapasztalatom. Ezzel nem a kereskedőket védem,de sztem kizárt hogy csak sérült és lenyúzott autót hoznak be. Amúgy az órát kint is vissza állithatja ezzel becsapva a kereskedőt.De nagyjából látszik 1 autón kb. a km.a sérüléseket meg nem csak nézni kell vizsgálni is lehet .Amúgy érdekes mert ha valamit"bármit venni akarsz első gondolat jó drága-ha olcsó: vajon miért biztos baja van.De ha valaki valamit el akar adni mert kell a pénz /és nem a megélhetésre/ hanem kell akkor odaadja ár alatt is.Ugyanilyen erővel példának vehetjük azt is :Pesti autót ne vegyél! remélem nem bántok meg senkit csak idéztem....akkor ők soha nem tudnák eladni....szóval ami használt és nem tod nyomon követni uj kora óta akkor ot van a "?"-jel hogy vajon miért.De ez is csak az én elméletem és gondolkozás menetem.Változtatni rajta nem lehet még ha pl 1x pórul járok sem.Mert az újjal is lehet már jártam.
Persze a többség a visszatekert az tuti.
Na most. A kereskedő a lehető legtöbbet akar kerseni egy autón, ezért minél olcsóbban akar vásárolni, és minél drágábban eladni.
Ezt csak úgy teheti meg, ha problémás autót vesz, megoldja a problémát (pl a csúcsokat újraprogizza), majd eladja.
Másrészt kavarnak a regadóval is. És eljutunk oda, hogy amennyiért kinn látod, mondjuk a 80e kilométerest, kb annyiért árulják úgy, hogy idehozta, kifizette a regadót, és haszna is van. Ne légy már naív.
Külföldön nics annyira rászorultság, mert amikor megveszi az újat, eladja a régit. Sok ilyen üzlet köttetik, és nem kell a kereskedőnek csalnia, megél becsületesen is.
Az autót NEM tudod megállapítani, hogy sérült volt-e, azaz igencsak kell érteni hozzá, de még a hétpróbás lakatost is simán át lehet vágni.
Rétegmérés? Lefújják homokkal, visszafújják a gyári értékre, te meg méricskélhetsz. A problémásabb helyeken megszórják fémes gittel, a végeredmény dettó. Ha a csavarnak színrefújtnak kell lennie, színrefújját, ha nem, feketére festik.
A futott kilométert NEM lehet megállapítani. Kicserélik a pedálgumit, a váltógombot, kormányt, és te meg nézegesd. Egy dolgot lehet még bedobni, hogy hogy csukódik az ajtó, de ha azt is utánaállítják, már nem segít.
Szőnyegek: gyári? tudni kell, melyik felszereltséghez milyen jár. Ha nincs, vagy hótt más van, az is intő jel, mert 40e-nél még akkor is jó a gyári, ha az világos szinű. Addigra még nem piszkolódik el annyira. Ja, és megnézni a hátulján a gyártás időpontját. Ha cserélték, akkor sem 40e.
Nyilván, ha 150e van az órában, a gyári szőnyeget nem várhatod el.
Gumik. Ha csak 40e van benne, akkor még a gyári guminak meg kellene lennie. Ha cserélték, az baj. Valószínűsíthető az órapörgetés.
Meg lehet nézni, hogy az aksi pl gyári-e, ha nem, megnézni mikor cserélték, és hol. Ha nem márkaszervízben, az intő jel.
De ugyanígy a fékbetétek, és az összes kopó cucc állapotát összevetni a szervízadatbázisban találtakhoz.
Megnézni, a műanyag alkatrészek mennyire kopottak, nincs-e köztük pl egy, ami kevésbé (azt akkor cserélték).
De apróságok is lebuktathatják: a jel rossz helyre visszaragasztva, vagy hiányzik, stb, stb.
Nagyon ravasznak kell lenned, és még így is átbaxhatnak.
Tökéletesen, teljesen soha nem tudják eltüntetni a sok kilométert, mert MINDIG van egy-két árulkodó jel, ha más nem , hogy túlontúl jó.
Vigyázni kell a totálkárból visszahozottakkal is, mert arra nem lehet hitelt felvenni, így nehezebb eladni.
Igenis járjon az ember nyitott szemmel, mert a kereskedő MINDIG át akar vágni.
A pesten-városban futott autóknak rosszabb állpotban van a futóműve. Ez nem bántó szándék, hanem tény.
A sok autópályás futás sokkal jobb (de az meg honnan tudod megállapítani).
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
sz.z.csicsi
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4106 Dátum:
2008.06.10 kedd, 13:44:31 »
Ha ennyi dolgot cserélni kell az autón hogy pofás legyen és ne vegyék észre a zürt akkor hol a haszon?Mert ahogy érdeklődőm az árak után Pl : a morgó hang komplett feszitő csere kb:40.000 Ft és amiket soroltál ezek se fillérek .Szóval tudom és nem vagyok naiv a kereskedők ebből élnek és "zsiványok" is én csak a többi lehetőséget irtam hogy nem csak ezért hozzák be külföldről.A lényeg számomra nem megnyugtatóbb ha azt mondják :Magyarországi. A kintiek ált .autópálya haszn. igaz van km. de nem olyanok az utak mint itt.Meg nem akkora a kopás mint városi forg. vagy stb. mindegy ezek a dolgok egyéni gondolkodás függőek meg a bizalom. Mert ha valaki csak szart hord be és elterjed a hire ....
Ja és akülföldi kereskedő nincs rászorulva... :vigyor3:hát persze ő a vevőnek akar jót.sűrűbben kéne kf-i kereskedésbe járni és figyelni.
«
Utoljára szerkesztve: 2008.06.10 kedd, 13:47:12 írta sz.z.csicsi
»
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4107 Dátum:
2008.06.10 kedd, 13:45:39 »
Idézetet írta: sz.z.csicsi - 2008.06.09 hétfő, 21:38:19
a külföldről behozott autóknál szokásos hozzászólás: szorozdd meg kettővel a km. állást. Miért ?
Ez az állítás szerintem sem igaz.
Saját tapasztalatom (szervizadatbázisból lekérdezett adatok alapján) szerint inkább a 3-as szorzó állja meg a helyét.
Sajnos ez elmondható már a hazai gépekre is. A focusosoknál az elmúlt hetekben 2db 4 éves, 60e km-es, hazai, tip-top állapotú, márkaszerviz szerint is valós km állású autóról derült ki, hogy túl vannak 200 ezren. A mai autók utastere nagyon nem árulkodik a futásteljesítményről.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
sz.z.csicsi
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4108 Dátum:
2008.06.10 kedd, 14:03:53 »
Na ezért nem bízok én meg jobban a Magy.o.-i autókban .Ilyen példákat én is tudok más márkájú autóknál is.
Ja és félre értés ne essék nem kereskedő vagyok de hoztunk már olyat is hogy felfele kellett az órát csavarni és még kint és nem kellett nagyon keresni erre embert és a bejövő papiron rajta volt a km.Reg után meg itthon vissza a km-et na igaz erre se kellet napokig keresni embert
és azt a paprt ellehet dobni DE biztos sokan el-is dobják. Nekem személy szerint rossz tapasztalatom nincs se itthon se kinti vásárlásnál.Pedig itthon ebből 2 új volt. Na de akkor voltam h...e amikor újjat vettem.Ez már lehet nem ide tartozik és én részemröl ennyi azóta ez a véleményem: Aki újjat vesz :vagy sok pénze van ...Vagy H...e. De ne adja el 10 évig...
«
Utoljára szerkesztve: 2008.06.10 kedd, 14:11:36 írta sz.z.csicsi
»
Naplózva
SSanya
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4109 Dátum:
2008.06.10 kedd, 14:41:14 »
Idézetet írta: sz.z.csicsi - 2008.06.10 kedd, 13:44:31
Ha ennyi dolgot cserélni kell az autón hogy pofás legyen és ne vegyék észre a zürt akkor hol a haszon?Mert ahogy érdeklődőm az árak után Pl : a morgó hang komplett feszitő csere kb:40.000 Ft és amiket soroltál ezek se fillérek .Szóval tudom és nem vagyok naiv a kereskedők ebből élnek és "zsiványok" is én csak a többi lehetőséget irtam hogy nem csak ezért hozzák be külföldről.A lényeg számomra nem megnyugtatóbb ha azt mondják :Magyarországi. A kintiek ált .autópálya haszn. igaz van km. de nem olyanok az utak mint itt.Meg nem akkora a kopás mint városi forg. vagy stb. mindegy ezek a dolgok egyéni gondolkodás függőek meg a bizalom. Mert ha valaki csak szart hord be és elterjed a hire ....
Ja és akülföldi kereskedő nincs rászorulva... :vigyor3:hát persze ő a vevőnek akar jót.sűrűbben kéne kf-i kereskedésbe járni és figyelni.
Nem megnyugtatóbb a magyar sem, de én csak arról írtam, hogy a km-állást - általában- nem szabad egy pillanatig sem komolyan kezelni. Olyanok ezek a kereskedők, hogy pl. én MIUTÁN megvettem kb két hét múlva megkérdeztem, hogy mennyi volt a valós állása, most már nyugodtan megmondhatja, hiszen kifizettem, átirattam stb. Még ekkor is állította, hogy nem volt visszatekerve, pedig írtam a 3 hónap alatt 15ekm-t, meg hogy két csúcs már cserélve volt és a kormány is szép sima... Szerintem kínpadon sem vallanák be. Na mindegy. Ne veszítsd el a jóhiszeműségedet!
«
Utoljára szerkesztve: 2008.06.10 kedd, 14:51:50 írta SSanya
»
Naplózva
Gyurka
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4110 Dátum:
2008.06.10 kedd, 16:41:13 »
Idézetet írta: Angel - 2008.06.10 kedd, 13:24:59
Rétegmérés? Lefújják homokkal, visszafújják a gyári értékre, te meg méricskélhetsz. A problémásabb helyeken megszórják fémes gittel, a végeredmény dettó. Ha a csavarnak színrefújtnak kell lennie, színrefújját, ha nem, feketére festi
Pont a III. mondi az amit nagyon érdemes rétegmérőzni, mert a mazda fényezési technologiáját vette át 75-80 mikron a gyári fényezés, Kérdezzétek meg bármelyik fényezőt, hogy egyenletes rétegvastagságban kézzel tudnak-e ilyet fújni.
Csodálkoznék nagyon. PL merga bmv 130 mikron felett van.Amikor vettem a vasat sokat végigmértünk, tényleg ritka a behozottakból a sérülésmentes,találkoztam olyannal ami a tetőn kívül mindel elem fényezve volt.
Az árról, egy jobban felszerelt mondi 7m felett volt /listaár/ 3 évesen 3,5 fölött nem lehet eladni, magánembertől nem is igen találsz, ha meg cégautó volt, nem sokkal jobb mint az import. Szerintem.
Ja és még gyáriak a csúcsok./sajnos/
«
Utoljára szerkesztve: 2008.06.10 kedd, 16:43:41 írta Gyurka
»
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4111 Dátum:
2008.06.10 kedd, 22:27:41 »
Idézetet írta: sz.z.csicsi - 2008.06.10 kedd, 13:44:31
Ha ennyi dolgot cserélni kell az autón hogy pofás legyen és ne vegyék észre a zürt akkor hol a haszon?Mert ahogy érdeklődőm az árak után Pl : a morgó hang komplett feszitő csere kb:40.000 Ft és amiket soroltál ezek se fillérek .
ez rossz vicc. csak 1 jó bontós kell és minden megvan ócsón. éppen a napokban voltam 1 kicsi bontóba, alig pár autós. kérdeztem van e vlmije mondeohoz. azt mondta lehetne, de 600E a donor ... karcmentes inglis ótó, jó sok km-el. és egyelőre még nehéz ügy neki kiárulni pont ebből csak a 600E-t is és akkor még hol a haszon!? de tutifix, ha azt mondom neki: vedd meg a donort mert csak én elviszem a kocsi felét ... már nem is gondolkozik, hanem megkérdi mijjen színűt hozzon, mijjen székkel, kárpittal. v megveszem a donort én, és összerakok 3 autót belőle ... nem nagy befektetés!!!
kereskedőnek vagy van 2 embere aki tud dolgozni, v már eleve a 2 ember hozza az autót kintről.
ismerek ijjet. kivisz embereket autót válogatni (v nem is visz) de a kisbuszra rá van kötve a tréler ... nehommá üres kézzel jöjjön haza. vesz 1 autót ami szimpatikus neki (van rá kereslet), aztán amint letolta a trélerről a műhelybe már megy is vissza donor kocsiéé. hoz még 2-3-at ugyanabból a típusból ... amíg fussa a donor alkatrészeiből. arra vigyázva, h ne mind ugyanott legyen hibás. ha kész akkor megy az autó "kevesetfutottmegkímélt1.gazdáshölgytulajnemdohányzóstb" szöveggel kereskedésbe.
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
csaba14
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4343
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4112 Dátum:
2008.06.15 vasárnap, 08:52:03 »
Hali ! Van valakinek tapasztalata utólagos ülés szellöztetés beépítéséről? Mi kell hozzá , jó e a kábelkorbács stb (2005-ös)
Előre is
Naplózva
2005 5 ajtós tdci 130 le ,bör,dvd navi ...
fusim
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4113 Dátum:
2008.06.15 vasárnap, 11:25:46 »
Idézetet írta: csaba14 - 2008.06.15 vasárnap, 08:52:03
Hali ! Van valakinek tapasztalata utólagos ülés szellöztetés beépítéséről? Mi kell hozzá , jó e a kábelkorbács stb (2005-ös)
Előre is
Kell hozzá a komplett ülés és
www.fordmondeo.org
on láttam leírást mi kell még
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4114 Dátum:
2008.06.15 vasárnap, 18:13:08 »
Pár napja egy furcsa jelenséget vettem észre. Alapjáraton kicsit beremeg az autó, nem igazán érezni, csak a pedálokon. Egy ilyen remegés alatt, elkezdenek vibrálni a kijelzők fényei, mintha leesne a feszültség. Mintha valami ráterhelne a motorral, és kicsit kezdeni lefulladni, de aztán helyre is áll. A fordulatszámmérőn nem lehet észrevenni az ingadozást, a klíma nem megy, nem az terheli meg, akkor viszont mi lehet?
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4115 Dátum:
2008.06.15 vasárnap, 18:22:17 »
Idézetet írta: Scratch - 2008.06.15 vasárnap, 18:13:08
Pár napja egy furcsa jelenséget vettem észre. Alapjáraton kicsit beremeg az autó, nem igazán érezni, csak a pedálokon. Egy ilyen remegés alatt, elkezdenek vibrálni a kijelzők fényei, mintha leesne a feszültség. Mintha valami ráterhelne a motorral, és kicsit kezdeni lefulladni, de aztán helyre is áll. A fordulatszámmérőn nem lehet észrevenni az ingadozást, a klíma nem megy, nem az terheli meg, akkor viszont mi lehet?
Az akumlátor jó??Rálehetne mérni kiváncsiságból.
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
wyctor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8174
+36309351663
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4116 Dátum:
2008.06.15 vasárnap, 20:03:00 »
Idézetet írta: Scratch - 2008.06.15 vasárnap, 18:13:08
Pár napja egy furcsa jelenséget vettem észre. Alapjáraton kicsit beremeg az autó, nem igazán érezni, csak a pedálokon. Egy ilyen remegés alatt, elkezdenek vibrálni a kijelzők fényei, mintha leesne a feszültség. Mintha valami ráterhelne a motorral, és kicsit kezdeni lefulladni, de aztán helyre is áll. A fordulatszámmérőn nem lehet észrevenni az ingadozást, a klíma nem megy, nem az terheli meg, akkor viszont mi lehet?
Zaccinak is volt ilyen, szerintem kérdezd Őt
Naplózva
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4117 Dátum:
2008.06.16 hétfő, 11:04:07 »
Idézetet írta: Ragasits - 2008.06.15 vasárnap, 18:22:17
Az akumlátor jó??Rálehetne mérni kiváncsiságból.
Rámérek, és beírom az eredményt!
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4118 Dátum:
2008.06.16 hétfő, 11:05:04 »
Idézetet írta: wyctor - 2008.06.15 vasárnap, 20:03:00
Zaccinak is volt ilyen, szerintem kérdezd Őt
Beszélgettünk vele róla, nincs még megoldás.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4119 Dátum:
2008.06.18 szerda, 20:20:58 »
Mivel ma elfüstöltem egy Renault Trafic-ot (Élmények topic), a Mondeóval mentünk egy majd 600km-es túrára. Fizették az üzemanyagot, így gondoltam csinálok egy reális fogyi tesztet, haladós sebességgel is. Volt benne sok pálya 130-140km/h, sok város, ahol tudtam haladtam. Így 8,6-ot mutatott 600km után a computer. Most tényleg nem volt tojás a láb alatt. Szerintem nem vészes egy benzinestől, 2 fővel, tele csomival, tetőig pakolva, a hátsó üléseken is.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
wyctor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8174
+36309351663
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4120 Dátum:
2008.06.18 szerda, 20:22:30 »
Idézetet írta: Scratch - 2008.06.18 szerda, 20:20:58
Mivel ma elfüstöltem egy Renault Trafic-ot (Élmények topic), a Mondeóval mentünk egy majd 600km-es túrára. Fizették az üzemanyagot, így gondoltam csinálok egy reális fogyi tesztet, haladós sebességgel is. Volt benne sok pálya 130-140km/h, sok város, ahol tudtam haladtam. Így 8,6-ot mutatott 600km után a computer. Most tényleg nem volt tojás a láb alatt. Szerintem nem vészes egy benzinestől, 2 fővel, tele csomival, tetőig pakolva, a hátsó üléseken is.
Haladósat 140km/h
Stealt ennyivel szokott tolatni...
Naplózva
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
csaba14
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4343
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4121 Dátum:
2008.06.18 szerda, 20:27:23 »
Idézetet írta: wyctor - 2008.06.18 szerda, 20:22:30
Haladósat 140km/h
Stealt ennyivel szokott tolatni...
Az hadján , de 100-al áll a pirosnál
Naplózva
2005 5 ajtós tdci 130 le ,bör,dvd navi ...
MondESU
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4122 Dátum:
2008.06.18 szerda, 20:49:14 »
Idézetet írta: Scratch - 2008.06.18 szerda, 20:20:58
Mivel ma elfüstöltem egy Renault Trafic-ot (Élmények topic), a Mondeóval mentünk egy majd 600km-es túrára. Fizették az üzemanyagot, így gondoltam csinálok egy reális fogyi tesztet, haladós sebességgel is. Volt benne sok pálya 130-140km/h, sok város, ahol tudtam haladtam. Így 8,6-ot mutatott 600km után a computer. Most tényleg nem volt tojás a láb alatt. Szerintem nem vészes egy benzinestől, 2 fővel, tele csomival, tetőig pakolva, a hátsó üléseken is.
Szia Scratch!
Nálam is kb ilyenek a fogyi adatok. Még ha tempósnak MONDott a vezetési stílus, akkor sem nagyon ugrik meg a fogyasztás vészesen.
Tény, ha kiesik nagyobb sebességnél a lendületből, hosszabb idő kell újra feltornázni a sebességet. ( über dízel ) 130-140-ig gond nélkül gyorsul ( igaz nem árt ilyenkor 4.-be visszatolni ), de azt vettem észre, hogy tempomat vezérléssel 5.-ben pl. 90-ről 130 -ig elég intenzívet gyorsul. Elején még számol, kettő osztva gyökkettővel, de aztán...
Üdv:)
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4123 Dátum:
2008.06.18 szerda, 20:57:43 »
Idézetet írta: Scratch - 2008.06.18 szerda, 20:20:58
Mivel ma elfüstöltem egy Renault Trafic-ot (Élmények topic), a Mondeóval mentünk egy majd 600km-es túrára. Fizették az üzemanyagot, így gondoltam csinálok egy reális fogyi tesztet, haladós sebességgel is. Volt benne sok pálya 130-140km/h, sok város, ahol tudtam haladtam. Így 8,6-ot mutatott 600km után a computer. Most tényleg nem volt tojás a láb alatt. Szerintem nem vészes egy benzinestől, 2 fővel, tele csomival, tetőig pakolva, a hátsó üléseken is.
Naaa a 130 - 140 hol haladós tempó?
Naplózva
Khelben
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 648
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4124 Dátum:
2008.06.18 szerda, 21:01:10 »
Idézetet írta: Scratch - 2008.06.18 szerda, 20:20:58
Mivel ma elfüstöltem egy Renault Trafic-ot (Élmények topic), a Mondeóval mentünk egy majd 600km-es túrára. Fizették az üzemanyagot, így gondoltam csinálok egy reális fogyi tesztet, haladós sebességgel is. Volt benne sok pálya 130-140km/h, sok város, ahol tudtam haladtam. Így 8,6-ot mutatott 600km után a computer. Most tényleg nem volt tojás a láb alatt. Szerintem nem vészes egy benzinestől, 2 fővel, tele csomival, tetőig pakolva, a hátsó üléseken is.
az enyém ilyen körülmények között 8,9-et tud
Naplózva
Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
csaba14
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4343
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4125 Dátum:
2008.06.18 szerda, 21:04:08 »
Idézetet írta: stealt - 2008.06.18 szerda, 20:57:43
Naaa a 130 - 140 hol haladós tempó?
Wyctorral éreztük , hogy nem hagyod szó nélkül
Naplózva
2005 5 ajtós tdci 130 le ,bör,dvd navi ...
fusim
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4126 Dátum:
2008.06.18 szerda, 21:08:05 »
Idézetet írta: stealt - 2008.06.18 szerda, 20:57:43
Naaa a 130 - 140 hol haladós tempó?
Na ja a keddyvel is tudok annyival lépni
csak a sok idióta kamionos nem hiszi el, és folyton kijön elém
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4127 Dátum:
2008.06.18 szerda, 21:10:22 »
Idézetet írta: fusim - 2008.06.18 szerda, 21:08:05
Na ja a
keddy
vel is tudok annyival lépni
csak a sok idióta kamionos nem hiszi el, és folyton kijön elém
és szerdára is van külön autód?
de minek az az y???
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
fusim
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4128 Dátum:
2008.06.18 szerda, 21:11:21 »
Idézetet írta: Tsory - 2008.06.18 szerda, 21:10:22
és szerdára is van külön autód?
Ha kell bármelyik napot át tudom rakni keddre
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4129 Dátum:
2008.06.18 szerda, 21:12:10 »
Idézetet írta: fusim - 2008.06.18 szerda, 21:11:21
Ha kell bármelyik napot át tudom rakni keddre
nem hiszem, h a szombat - vasárnap beleférne ebbe a keretbe
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
fusim
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4130 Dátum:
2008.06.18 szerda, 21:13:29 »
Idézetet írta: Tsory - 2008.06.18 szerda, 21:12:10
nem hiszem, h a szombat - vasárnap beleférne ebbe a keretbe
Hétvégén nem használjuk a vállalati autót!!!
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4131 Dátum:
2008.06.18 szerda, 21:25:45 »
Idézetet írta: fusim - 2008.06.18 szerda, 21:13:29
Hétvégén nem használjuk a vállalati autót!!!
naugye, h nem fér bele a bármelyik napba
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4132 Dátum:
2008.06.18 szerda, 21:40:36 »
Idézetet írta: wyctor - 2008.06.18 szerda, 20:22:30
Haladósat 140km/h
Stealt ennyivel szokott tolatni...
130 a megenedett, én törvénytisztelő állampolgár vagyok!
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4133 Dátum:
2008.06.18 szerda, 21:45:04 »
Idézetet írta: MondESU - 2008.06.18 szerda, 20:49:14
Szia Scratch!
Nálam is kb ilyenek a fogyi adatok. Még ha tempósnak MONDott a vezetési stílus, akkor sem nagyon ugrik meg a fogyasztás vészesen.
Tény, ha kiesik nagyobb sebességnél a lendületből, hosszabb idő kell újra feltornázni a sebességet. ( über dízel ) 130-140-ig gond nélkül gyorsul ( igaz nem árt ilyenkor 4.-be visszatolni ), de azt vettem észre, hogy tempomat vezérléssel 5.-ben pl. 90-ről 130 -ig elég intenzívet gyorsul. Elején még számol, kettő osztva gyökkettővel, de aztán...
Üdv:)
Nekem a gyorsulásával nem volt gondom pályán, nem is raktam vissza 4-be soha.
Hát igen a tempomat jó dolog, kár, hogy nekem nincs.
De még lehet!
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4134 Dátum:
2008.06.18 szerda, 21:45:52 »
Idézetet írta: stealt - 2008.06.18 szerda, 20:57:43
Naaa a 130 - 140 hol haladós tempó?
Magyarországon!
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4135 Dátum:
2008.06.18 szerda, 21:51:43 »
Idézetet írta: Khelben - 2008.06.18 szerda, 21:01:10
az enyém ilyen körülmények között 8,9-et tud
Az nem rossz! És stabilan 90-100-as tempónál?
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
stealt
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4136 Dátum:
2008.06.18 szerda, 21:52:09 »
Idézetet írta: Scratch - 2008.06.18 szerda, 21:40:36
130 a megenedett, én törvénytisztelő állampolgár vagyok!
Ezzel mire akartál célozni? Nekem 0 büntető pontom van. Ráadásul van egy gyanúm hogy téged előbb fognak bemérni gyorshajtás miatt mint engem
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4137 Dátum:
2008.06.18 szerda, 22:00:55 »
Idézetet írta: stealt - 2008.06.18 szerda, 21:52:09
Ezzel mire akartál célozni? Nekem 0 büntető pontom van. Ráadásul van egy gyanúm hogy téged előbb fognak bemérni gyorshajtás miatt mint engem
Mire? Hogy én lényegében csak itthon használom az autót, így nekem a haladós a max. megengedett.
Nekem is 0 pontom van, és remélem ez így is marad.
Ááá, engem sajáttal nem mérnek be, mert lassan vezetek. A cégesen meg van lézeres kapu nyitó.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Khelben
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 648
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4138 Dátum:
2008.06.19 csütörtök, 09:52:25 »
Idézetet írta: Scratch - 2008.06.18 szerda, 21:51:43
Az nem rossz! És stabilan 90-100-as tempónál?
90 tempomattal 6,8 l/100 km
Naplózva
Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
stealt
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4139 Dátum:
2008.06.19 csütörtök, 13:22:00 »
Idézetet írta: Khelben - 2008.06.19 csütörtök, 09:52:25
90 tempomattal 6,8 l/100 km
3,8
Naplózva
Khelben
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 648
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4140 Dátum:
2008.06.19 csütörtök, 13:29:04 »
Idézetet írta: stealt - 2008.06.19 csütörtök, 13:22:00
3,8
és nem kerreg
Naplózva
Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4141 Dátum:
2008.06.19 csütörtök, 22:22:32 »
Idézetet írta: Khelben - 2008.06.19 csütörtök, 09:52:25
90 tempomattal 6,8 l/100 km
Akkor +1L a 2.0-hoz képest.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4142 Dátum:
2008.06.19 csütörtök, 22:23:16 »
Idézetet írta: Khelben - 2008.06.19 csütörtök, 13:29:04
és nem kerreg
Én porlasztós se lesz!
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
stealt
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4143 Dátum:
2008.06.20 péntek, 00:15:12 »
Idézetet írta: Scratch - 2008.06.19 csütörtök, 22:23:16
Én porlasztós se lesz!
De legalább nem egyenként kell előzni egy kocsisort
Naplózva
Khelben
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 648
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4144 Dátum:
2008.06.20 péntek, 07:37:37 »
Idézetet írta: stealt - 2008.06.20 péntek, 00:15:12
De legalább nem egyenként kell előzni egy kocsisort
mindig ezzel jössz, pedig marhaság
Naplózva
Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
Khelben
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 648
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4145 Dátum:
2008.06.20 péntek, 07:38:13 »
Idézetet írta: Scratch - 2008.06.19 csütörtök, 22:23:16
Én porlasztós se lesz!
a lendkerék is bírja
Naplózva
Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4146 Dátum:
2008.06.20 péntek, 08:11:39 »
Idézetet írta: Khelben - 2008.06.20 péntek, 07:38:13
a lendkerék is bírja
de a vezszíj nem + a görgői sem. jön máá megenn ez a dizli-benzin balhé ... elment Angel nyaralni
ugyanannyi hibaforrása van ennek is annak is ... tankolás + mindenkinek ami megéri.
("sötétkékek előre, világoskékek hátra")
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4147 Dátum:
2008.06.20 péntek, 08:31:53 »
Úgy emlékszem van akinek az esőérzékelős ablaktörlőhöz is állítható gyűrűs bajuszkapcsolója van.
Az lenne a kérdésem, hogy milyen felirat tartozik a gyűrűhöz, hogyan jelölik az érzékenységi fokozatokat?
Tegnap Benedek jóvoltából belepróbáltam az autómba egy ilyen kapcsolót, és úgy tűnik, hogy tényleg szabályozza az érzékenységet. Neki a szokványos időállítós a kapcsolója, 1..6-ig van feliratozva. Ezzel a 6-os fokozatban volt a legkevésbé érzékeny, az 1-esben a legérzékenyebb, ami nem logikus, ezért gondolom, hogy esetleg másként van az érzékenységszabályzónak szánt kapcsoló feliratozva.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
SSanya
Vendég
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4148 Dátum:
2008.06.20 péntek, 08:55:35 »
Idézetet írta: Sakos - 2008.06.20 péntek, 08:31:53
Úgy emlékszem van akinek az esőérzékelős ablaktörlőhöz is állítható gyűrűs bajuszkapcsolója van.
Az lenne a kérdésem, hogy milyen felirat tartozik a gyűrűhöz, hogyan jelölik az érzékenységi fokozatokat?
Tegnap Benedek jóvoltából belepróbáltam az autómba egy ilyen kapcsolót, és úgy tűnik, hogy tényleg szabályozza az érzékenységet. Neki a szokványos időállítós a kapcsolója, 1..6-ig van feliratozva. Ezzel a 6-os fokozatban volt a legkevésbé érzékeny, az 1-esben a legérzékenyebb, ami nem logikus, ezért gondolom, hogy esetleg másként van az érzékenységszabályzónak szánt kapcsoló feliratozva.
Ha jól tudom, a ghia-x-ek ilyenek. Domi, mACSman stb.
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #4149 Dátum:
2008.06.20 péntek, 11:14:50 »
Idézetet írta: SSanya - 2008.06.20 péntek, 08:55:35
Ha jól tudom, a ghia-x-ek ilyenek. Domi, mACSman stb.
Nekem sajna nem ilyen. Ezt épp hiányolom is belőle. Sajna ez az esőérzékelősdi még nem áll a helyzet magaslatán. Ráadásul én utálom, mikor alig szemerkélő esőben csapkod a lapát előttem, ez meg örökké töröl. Ha kis esőből hirtelen nagy eső lesz, akkor lassan indul be, majd ha eláll (vagy megállok a pirosnál), akkor meg kalimpál még egy fél percet, és csak akkor lassít. Akkor viszont már indulok, és megint lassan veszi észre magát, hogy most gyorsítani kéne.
Nekem hiányzik az állítható szakaszos törlési mód.
Nekem ilyenek vannak: auto, lassú folyamatos, gyors folyamatos. És az automata nem állítható semennyire sem.
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Oldalak:
1
...
76
77
78
79
80
81
82
[
83
]
84
85
86
87
88
89
90
...
110
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ