Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 08:52:13 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 77 78 79 80 81 82 83 [84] 85 86 87 88 89 90 91 ... 110   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Facelift modellek  (Megtekintve 1737676 alkalommal)
0 Felhasználó és 50 vendég van a témában
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #4150 Dátum: 2008.06.20 péntek, 12:22:15 »

Nekem sajna nem ilyen. Ezt épp hiányolom is belőle. Sajna ez az esőérzékelősdi még nem áll a helyzet magaslatán. Ráadásul én utálom, mikor alig szemerkélő esőben csapkod a lapát előttem, ez meg örökké töröl. Ha kis esőből hirtelen nagy eső lesz, akkor lassan indul be, majd ha eláll (vagy megállok a pirosnál), akkor meg kalimpál még egy fél percet, és csak akkor lassít. Akkor viszont már indulok, és megint lassan veszi észre magát, hogy most gyorsítani kéne.  szomoru1 Nekem hiányzik az állítható szakaszos törlési mód.
Nekem ilyenek vannak: auto, lassú folyamatos, gyors folyamatos. És az automata nem állítható semennyire sem.

Focus I-ben ugyanez a bajuszkapcsoló van. Ott automata nemigen volt, már a gyűrűs állítású szakaszos törlés is extra. Alapból csak fix intervallumú törlés van.
Na ehhez gyártottam én egy elektronikát, ami a fixből állíthatót varázsol gyűrű nélkül. Ez éppenséggel működik Mondeoban is, de akkor az automatát teljesen felülírja.
Mivel én is elégedetlen vagyok az automatával gondoltam, hogy csinálok egy olyan változatot, ahol választható az automata/manuális állítású intervallum üzemmód. Viszont a tegnapi teszt alapján nálam egy gyűrűs kapcsolóval is állítható lenne az érzékenység.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4151 Dátum: 2008.06.20 péntek, 12:29:33 »

a lendkerék is bírja  nyes

 nyes
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #4152 Dátum: 2008.06.20 péntek, 12:31:40 »

Focus I-ben ugyanez a bajuszkapcsoló van. Ott automata nemigen volt, már a gyűrűs állítású szakaszos törlés is extra. Alapból csak fix intervallumú törlés van.
Na ehhez gyártottam én egy elektronikát, ami a fixből állíthatót varázsol gyűrű nélkül. Ez éppenséggel működik Mondeoban is, de akkor az automatát teljesen felülírja.
Mivel én is elégedetlen vagyok az automatával gondoltam, hogy csinálok egy olyan változatot, ahol választható az automata/manuális állítású intervallum üzemmód. Viszont a tegnapi teszt alapján nálam egy gyűrűs kapcsolóval is állítható lenne az érzékenység.
Egy olyan megoldás érdekelne. Mert jó buli ez az automata, csak épp kevéséé működőképes (vagy nekem mások az igényeim).
Előző kocsimban (IV-es Golf) alapból olyan volt az ablaktörlő kar, hogy szakaszos-folyamatos(lassú)-folyamatos(gyors)-folyamatos(nagyon gyors), plusz a kar tetején volt egy 4 fokozatú pöcök. Tehát tulajdonképpen 4x4 sebességű volt az ablaktörlő. Azzal mindíg megtaláltam a szükséges fokozatot.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Khelben
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 648



E-mail
« Új hozzászólás #4153 Dátum: 2008.06.20 péntek, 13:22:20 »

de a vezszíj nem + a görgői sem.

mi az a vezérműszíj?  eplus2
Naplózva

Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #4154 Dátum: 2008.06.20 péntek, 13:23:59 »

Egy olyan megoldás érdekelne.

Melyik a felsoroltak közül?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #4155 Dátum: 2008.06.20 péntek, 13:56:41 »

Melyik a felsoroltak közül?
Ha az automata mivolta megmaradna, de lehetne szabályozni a sebességét.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #4156 Dátum: 2008.06.20 péntek, 19:18:19 »

nyes
Ugy látom nem bírod abba hagyni. Nem akarsz törölni néhány finoman szólva ízetlen hozzászólást? Ez stílus finoman nem valami hízelgő képet ad rólad is Peti de Khelbenről is.  Ez nem vezet sehova és csak felesleges veszekedés lesz belőle. Inkább azt javaslom olvasd el megint a forumszabályzatot, de szerintem tudod hogy mire értem wave
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4157 Dátum: 2008.06.20 péntek, 23:40:50 »

Ugy látom nem bírod abba hagyni. Nem akarsz törölni néhány finoman szólva ízetlen hozzászólást? Ez stílus finoman nem valami hízelgő képet ad rólad is Peti de Khelbenről is.  Ez nem vezet sehova és csak felesleges veszekedés lesz belőle. Inkább azt javaslom olvasd el megint a forumszabályzatot, de szerintem tudod hogy mire értem wave

Ugyan már, ez messze van a vitától! Kicsit cinkeljük egymást, de azt is barátilag!  wave
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Rob21
Vendég
« Új hozzászólás #4158 Dátum: 2008.06.23 hétfő, 18:13:18 »

Sajnos így nagy hireteln nem találtam meg, hogy a kocsi tud-e olyat, hogy ha rajta maradt a világítás, vagy benne maradt a kulcs, és ajtót nyitok, fütyülni kezd. Onan jutott eszembe, hogy apósék Mókust vettek, és az tuggya. Gondolom Ford az Ford, a Mondi meg csak jobb kéne legyen.
Tudja a faceliftes? Valahogy bekapcsolható?
Naplózva
Khelben
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 648



E-mail
« Új hozzászólás #4159 Dátum: 2008.06.23 hétfő, 18:49:24 »

Sajnos így nagy hireteln nem találtam meg, hogy a kocsi tud-e olyat, hogy ha rajta maradt a világítás, vagy benne maradt a kulcs, és ajtót nyitok, fütyülni kezd. Onan jutott eszembe, hogy apósék Mókust vettek, és az tuggya. Gondolom Ford az Ford, a Mondi meg csak jobb kéne legyen.
Tudja a faceliftes? Valahogy bekapcsolható?

a lámpa miatt bimbammol
Naplózva

Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
Rob21
Vendég
« Új hozzászólás #4160 Dátum: 2008.06.23 hétfő, 18:59:33 »

a lámpa miatt bimbammol
Szerintem nem voltam 1értelmű. Az a bajom, hogy nem bimbammol. Lehet bimbammoltatni?
Naplózva
Khelben
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 648



E-mail
« Új hozzászólás #4161 Dátum: 2008.06.23 hétfő, 19:49:11 »

Szerintem nem voltam 1értelmű. Az a bajom, hogy nem bimbammol. Lehet bimbammoltatni?

akkor úgy mondom, hogy nekem bimbammol, ha felkapcsolva hagyom a lámpát és kinyitom a vezető ajtaját.
Naplózva

Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
Rob21
Vendég
« Új hozzászólás #4162 Dátum: 2008.06.23 hétfő, 20:39:07 »

akkor úgy mondom, hogy nekem bimbammol, ha felkapcsolva hagyom a lámpát és kinyitom a vezető ajtaját.
De nekem mér nem?  rinya
Naplózva
MondESU
Vendég
« Új hozzászólás #4163 Dátum: 2008.06.23 hétfő, 20:45:48 »

Szerintem nem voltam 1értelmű. Az a bajom, hogy nem bimbammol. Lehet bimbammoltatni?
Szerintem lehet...Csak program aktiválás kérdése. Persze, ha eredetileg is van ilyen benne.
Üdv:)
Naplózva
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #4164 Dátum: 2008.06.24 kedd, 08:42:44 »

De nekem mér nem?  rinya

Szerintem biztosan bimbammol(nia kéne). Nekem is 2003-as van és megteszi.
« Utoljára szerkesztve: 2008.06.24 kedd, 08:47:50 írta SSanya » Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #4165 Dátum: 2008.06.24 kedd, 08:51:34 »

Nem emlékszem ki volt, aki már megjárta, és nem tudta kinyitni a motorháztetőt a nyitószerkezet kopása miatt.
Pár napja nekem is elkezdett nehezen nyílni, ezért tegnap szétszedtem (nem egyszerű). Természetesen ez is konstrukciós hiba. A zárat és a nyitószerkezetet összekötő műanyag rúd 1-2mm-rel rövidebb, mint kéne, ezért a zár felőli vége nem kapcsolódik biztosan. A nyitószerkezet felőli végre egy megfelelő távtartó közbeiktatásával javítható.

Ha a kulcs jobbra fordítása után akad, nehezen nyitható a motorháztető, akkor érdemes belevágni a javításba, mielőtt nagyobb baj lesz.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4166 Dátum: 2008.06.29 vasárnap, 18:54:17 »

Sziasztok!

Segítségetekek szeretném kérni. 2003-as 4 ajtós TDCi-m van. Két problémám is van:

A nagyobb sebességgel kanyarodok, valamint, ha rosszabb minőségű vasúti átjáron hajtok át, kopogást hallok valahonnan hátulról lentről, mi okozhatja ezt a kopogó hangot? Először a kipufogóra tippeltem, de azzal minden rendben.
Ha hosszú ideig vagyok napom és intenzíven az autó jobb oldalát éri a nap, a jobb oldali ajtóim úgy 20 fokos nyitási szögnél hangosan nyikorognak, olajozással már próbálkoztam, de a hang változatlan. Az autóm fekete színű.

Várom, okos hozzászólásaitokat,
Köszönettel:
Tibor
 
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #4167 Dátum: 2008.06.29 vasárnap, 19:38:12 »

Sziasztok!

Segítségetekek szeretném kérni. 2003-as 4 ajtós TDCi-m van. Két problémám is van:

A nagyobb sebességgel kanyarodok, valamint, ha rosszabb minőségű vasúti átjáron hajtok át, kopogást hallok valahonnan hátulról lentről, mi okozhatja ezt a kopogó hangot? Először a kipufogóra tippeltem, de azzal minden rendben.
Ha hosszú ideig vagyok napom és intenzíven az autó jobb oldalát éri a nap, a jobb oldali ajtóim úgy 20 fokos nyitási szögnél hangosan nyikorognak, olajozással már próbálkoztam, de a hang változatlan. Az autóm fekete színű.

Várom, okos hozzászólásaitokat,
Köszönettel:
Tibor
 
Ha más gond még nem volt a futóművel, először a függőleges stabilizátor rudak szoktak kopogni, de azért ellenőrizd a kézifékkötél rögzítettségét is.(egy erősebb kábelbilincs csodákra képes)
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #4168 Dátum: 2008.06.29 vasárnap, 19:50:29 »

Sziasztok!

Segítségetekek szeretném kérni. 2003-as 4 ajtós TDCi-m van. Két problémám is van:

A nagyobb sebességgel kanyarodok, valamint, ha rosszabb minőségű vasúti átjáron hajtok át, kopogást hallok valahonnan hátulról lentről, mi okozhatja ezt a kopogó hangot? Először a kipufogóra tippeltem, de azzal minden rendben.
Várom, okos hozzászólásaitokat,
Köszönettel:
Tibor
 

Nekem a kopogó hang oka az volt, hogy a kézifékkötél 1 helyen elszabadult az alváztól, lötyögött, az alvázhoz érve "kopogott".
Naplózva
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4169 Dátum: 2008.06.29 vasárnap, 20:15:18 »

Nekem a kopogó hang oka az volt, hogy a kézifékkötél 1 helyen elszabadult az alváztól, lötyögött, az alvázhoz érve "kopogott".

Köszönöm a tippet.
A kézifék huzalra gondoltok? Alulról látható bontás nélkül a huzal, mert akkor én is megpróbálok lent körülnézni.
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
roberto76
Vendég
« Új hozzászólás #4170 Dátum: 2008.06.29 vasárnap, 20:20:12 »

Sziasztok!

Segítségetekek szeretném kérni. 2003-as 4 ajtós TDCi-m van. Két problémám is van:

A nagyobb sebességgel kanyarodok, valamint, ha rosszabb minőségű vasúti átjáron hajtok át, kopogást hallok valahonnan hátulról lentről, mi okozhatja ezt a kopogó hangot? Először a kipufogóra tippeltem, de azzal minden rendben.
Ha hosszú ideig vagyok napom és intenzíven az autó jobb oldalát éri a nap, a jobb oldali ajtóim úgy 20 fokos nyitási szögnél hangosan nyikorognak, olajozással már próbálkoztam, de a hang változatlan. Az autóm fekete színű.

Várom, okos hozzászólásaitokat,
Köszönettel:
Tibor
 
Szia !
Nekem pedig a hátsó stabilkar szilent csinált a cromaxba vettem 2000 ért mind a kétoldalit cseréltem azóta OK

Te is ki tudod cserélni!

Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #4171 Dátum: 2008.06.29 vasárnap, 20:23:41 »

Köszönöm a tippet.
A kézifék huzalra gondoltok? Alulról látható bontás nélkül a huzal, mert akkor én is megpróbálok lent körülnézni.
Igen látható!  Könnyű hozzáférni, nekem príma fix volt, de olvastam itt, hogy másoknál már előfordult ez a hiba, ezért elébe mentem a dolognak és kapott mind két oldalon egy-egy jó erős kábelbilincset még plusszban.
Nekem a függ. stabrúd csere oldotta meg a kopogást.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4172 Dátum: 2008.06.29 vasárnap, 20:38:09 »

Igen látható!  Könnyű hozzáférni, nekem príma fix volt, de olvastam itt, hogy másoknál már előfordult ez a hiba, ezért elébe mentem a dolognak és kapott mind két oldalon egy-egy jó erős kábelbilincset még plusszban.
Nekem a függ. stabrúd csere oldotta meg a kopogást.

függ. stabrúd? Ez hátul található? TIS-en nézegetem és csak vizszintes stabilizátorkart látok a robbantott ábrán. [[img]url=http://kepfeltoltes.hu/view/080629/H_ts__fut_m__4_ajt_s_www.kepfeltoltes.hu_.jpg][img]
« Utoljára szerkesztve: 2008.06.29 vasárnap, 20:52:25 írta Tibor69 » Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #4173 Dátum: 2008.06.29 vasárnap, 21:00:31 »

függ. stabrúd? Ez hátul található? TIS-en nézegetem és csak vizszintes stabilizátorkart látok a robbantott ábrán. [[img]url=http://kepfeltoltes.hu/view/080629/H_ts__fut_m__4_ajt_s_www.kepfeltoltes.hu_.jpg][img]
A képen kis piros nyíl mutatja:  http://kepfeltoltes.hu/080629/000_1415__www.kepfeltoltes.hu_.jpg
« Utoljára szerkesztve: 2008.06.29 vasárnap, 21:02:27 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4174 Dátum: 2008.06.29 vasárnap, 21:14:56 »

Az én ábrámon Stabilizátorrúd-összekötő-nek hívják. Így már értem. A rudagat cserélték ki vagy a szilentjeit, mennyibe került a javítás?
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4175 Dátum: 2008.06.29 vasárnap, 21:19:05 »

Szia !
Nekem pedig a hátsó stabilkar szilent csinált a cromaxba vettem 2000 ért mind a kétoldalit cseréltem azóta OK

Te is ki tudod cserélni!



A nyíllal jelölt rúg  - http://kepfeltoltes.hu/080629/000_1415__www.kepfeltoltes.hu_.jpg - szílentjeit cserélted ki? Alsót és felsőt is? Hogy lehet házilag kivitelezni a műveletet?
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #4176 Dátum: 2008.06.29 vasárnap, 21:36:12 »

A nyíllal jelölt rúg  - http://kepfeltoltes.hu/080629/000_1415__www.kepfeltoltes.hu_.jpg - szílentjeit cserélted ki? Alsót és felsőt is? Hogy lehet házilag kivitelezni a műveletet?
Gömbcsukló van a két végén, és nem lehet őket külön megvenni, csak egyben a komplett rudat csuklóstól.
Házilag olyan egyszerű cserélni, ahogy a képen is látszik mindenhez hozzáférsz könnyen.
Ez a "minden", két anya lehajtásából áll, asszem 17-es csillagkulcs a nyerő, de majd adja magát.
Ha eforog a közepe lehajtásnál, imbuszkulccsal ellenttartasz.
Ezenkívűl még kell egy feszítővas(pájszer), hogy az új helyretételekor a megfelelő távolságra állítsd a furat távolságot, hogy könnyen be tudd tenni az új csuklókat a helyére.
Ez a kép is pont ezek cseréje előtt készült. Wink   Jó munkát!
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #4177 Dátum: 2008.06.29 vasárnap, 21:51:40 »

A nyíllal jelölt rúg  - http://kepfeltoltes.hu/080629/000_1415__www.kepfeltoltes.hu_.jpg - szílentjeit cserélted ki? Alsót és felsőt is? Hogy lehet házilag kivitelezni a műveletet?
Van rá képes bizonyítékom is, hogy házilag kivitelezhető. hehe......Igaz itt pont az elsőt cseréltem, egybekötve egy tárcsa és betét cserével. (A hátam mögött a kidobott régi stab. rúd.)
A legkedveltebb vasárnap délutáni hobbim egyike  hehe vigyor3 wilting: http://kepfeltoltes.hu/080629/000_1427_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4178 Dátum: 2008.06.30 hétfő, 08:17:41 »

Van rá képes bizonyítékom is, hogy házilag kivitelezhető. hehe......Igaz itt pont az elsőt cseréltem, egybekötve egy tárcsa és betét cserével. (A hátam mögött a kidobott régi stab. rúd.)
A legkedveltebb vasárnap délutáni hobbim egyike  hehe vigyor3 wilting: http://kepfeltoltes.hu/080629/000_1427_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Elég, ha csak az egyik keréknél emelem meg az autót? Hol vetted a karokat, mennyibe került? Csak az a kérdés, hogy nálam is ez a hiba? Reggel nem lehet hallani a kopogást, viszont hazafelé ilyen melegben jobban előjön a kopogás. Hogyan lehet a legjobban megbizonyosodni abban, hogy tuti, hogy ez a rossz alkatrész?
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #4179 Dátum: 2008.06.30 hétfő, 09:17:26 »

Elég, ha csak az egyik keréknél emelem meg az autót? Hol vetted a karokat, mennyibe került? Csak az a kérdés, hogy nálam is ez a hiba? Reggel nem lehet hallani a kopogást, viszont hazafelé ilyen melegben jobban előjön a kopogás. Hogyan lehet a legjobban megbizonyosodni abban, hogy tuti, hogy ez a rossz alkatrész?

Kollegának is hasonló problémája volt. Neki is kopogott mint disznó. Bevitte a szervízbe, meg se nézték, csak legyintettek, hogy ez ilyen "Könnyű a hátulja!"
Aztán kiderült hogy a hátsó szilentblokk közepe teljesen ki volt szakadva és fém a fémmel!
Kicseréltete és azóta csend van.
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4180 Dátum: 2008.06.30 hétfő, 10:15:30 »

Kollegának is hasonló problémája volt. Neki is kopogott mint disznó. Bevitte a szervízbe, meg se nézték, csak legyintettek, hogy ez ilyen "Könnyű a hátulja!"
Aztán kiderült hogy a hátsó szilentblokk közepe teljesen ki volt szakadva és fém a fémmel!
Kicseréltete és azóta csend van.

Én nem értek annyira hozzá. A hátsó szilentblokkon mit értesz? A képen be tudnád azonosítani?:

http://kepfeltoltes.hu/view/080629/H_ts__fut_m__4_ajt_s_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #4181 Dátum: 2008.06.30 hétfő, 10:56:09 »

Én nem értek annyira hozzá. A hátsó szilentblokkon mit értesz? A képen be tudnád azonosítani?:

http://kepfeltoltes.hu/view/080629/H_ts__fut_m__4_ajt_s_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Én se értek hozzá annyira, így ennek megfelelően a képen sem tudom beazonosítani. Szerintem nincs is rajta a.
Viszont ez volt a ludas: http://kepfeltoltes.hu/080630/Szilent_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #4182 Dátum: 2008.06.30 hétfő, 21:26:41 »

Elég, ha csak az egyik keréknél emelem meg az autót? Hol vetted a karokat, mennyibe került? Csak az a kérdés, hogy nálam is ez a hiba? Reggel nem lehet hallani a kopogást, viszont hazafelé ilyen melegben jobban előjön a kopogás. Hogyan lehet a legjobban megbizonyosodni abban, hogy tuti, hogy ez a rossz alkatrész?
Egyszerre elég egy oldalt.
Ha nincs aknád, vedd le a kereket és mozgasd meg a futóművet erősen.(ékeld ki az autót rendesen, hogy le ne rántsd emelőről!!!!) Látni fogod mi kottyan( lehet hallani is fogod)   Wyctornál vettem stab.rúdakat. Keresd a nagyautós topicban.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Rob21
Vendég
« Új hozzászólás #4183 Dátum: 2008.07.03 csütörtök, 20:32:40 »

Elég, ha csak az egyik keréknél emelem meg az autót? Hol vetted a karokat, mennyibe került? Csak az a kérdés, hogy nálam is ez a hiba? Reggel nem lehet hallani a kopogást, viszont hazafelé ilyen melegben jobban előjön a kopogás. Hogyan lehet a legjobban megbizonyosodni abban, hogy tuti, hogy ez a rossz alkatrész?
Nekem a jobb elsőt kellett cserélni. Utángyártottat kaptam 5700-ért (tavaly ősszel), a márkaszervizben előtte valami 12 rugót mondtak. De Wyctornál biztos kapsz jó árat gyárira.
Egyszerűen úgy derült ki, hogy sz*r, hogy felemelt kocsinál, mikor a gömbcsuklók nem feszülnek a kocsi súlya alatt, a szerelő átmozgatott mindent, és ez könnyen járt, kézzel érezhető kotyogása volt. Egy jó gömbcsukló alapvetően nem lötyög, kézzel nem túl könnyen, de mozgatható.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4184 Dátum: 2008.07.07 hétfő, 12:39:28 »

Új fogyi rekord! Smiley Hétvégén 600km-es túra, oda-vissza Bp-en keresztül, pályán 120-130, 3 személy, full csomi, klíma, 7,6L/100km!
Most az Esso-nál tankoltam, és így majdnem 1L-el kevesebbet fogyasztott, mint múltkor. Akkor pedig Mobil Petrol-nál tankoltam.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Khelben
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 648



E-mail
« Új hozzászólás #4185 Dátum: 2008.07.07 hétfő, 13:24:44 »

Új fogyi rekord! Smiley Hétvégén 600km-es túra, oda-vissza Bp-en keresztül, pályán 120-130, 3 személy, full csomi, klíma, 7,6L/100km!
Most az Esso-nál tankoltam, és így majdnem 1L-el kevesebbet fogyasztott, mint múltkor. Akkor pedig Mobil Petrol-nál tankoltam.

én a családot vittem pestre múlt hétvégén, visszafelé meg egy rokont a reptérről, ~550 km, 9,5 l/100km, volt benne autópálya, előzgetős főút meg ugye budapest.
Naplózva

Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #4186 Dátum: 2008.07.07 hétfő, 13:37:36 »

Új fogyi rekord! Smiley Hétvégén 600km-es túra, oda-vissza Bp-en keresztül, pályán 120-130, 3 személy, full csomi, klíma, 7,6L/100km!
Most az Esso-nál tankoltam, és így majdnem 1L-el kevesebbet fogyasztott, mint múltkor. Akkor pedig Mobil Petrol-nál tankoltam.
Mostanában 2-300km-et egy tankbol országúton teszem meg és az istennek sem bírom 6 liter fölé vinni az átlag fogyasztást.  falbav wave
Naplózva
Rob21
Vendég
« Új hozzászólás #4187 Dátum: 2008.07.09 szerda, 22:09:53 »

Mostanában 2-300km-et egy tankbol országúton teszem meg és az istennek sem bírom 6 liter fölé vinni az átlag fogyasztást.  falbav wave
Próbáld ki végig egyesben, az biztos segít!  nyes
Naplózva
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #4188 Dátum: 2008.07.10 csütörtök, 07:15:21 »

Nem emlékszem ki volt, aki már megjárta, és nem tudta kinyitni a motorháztetőt a nyitószerkezet kopása miatt.
Pl: Én. Ráadásul tavaly addig halogattam, míg egy CR-cső repedés és gázolajszivárgás miatt "égetően" szükség lett volna a motorház felnyitására. Így több órás sikertelen próbálkozás után, hirtelen haragomban maradt a hűtőrács feltépése/széttépése (tudom vághattam, volna valami céleszközzel, de akkori állapotomban bárkit agyoncsaptam volna, ha a közelemben van, és ilyenekkel traktál). Tanulság: ha nehezen nyílik, akkor ne halogasd, vegyél egy zárjavító készletet (kb 15k) és javíttasd meg. Nekem így plusz egy hűtőrácsba, a lámpafülek visszahegesztésébe (nem lett az igazi, de elmegy), meg nem kevés utánajárásba került.
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
Khelben
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 648



E-mail
« Új hozzászólás #4189 Dátum: 2008.07.10 csütörtök, 07:19:04 »

Próbáld ki végig egyesben, az biztos segít!  nyes

és a fogyasztás is csökken, mert utána 3 hétig szervizben fog állni új lendkerékre várva  vigyor3
Naplózva

Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
Khelben
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 648



E-mail
« Új hozzászólás #4190 Dátum: 2008.07.10 csütörtök, 07:21:25 »


Tanulság: nem kell annyit nyitogatni, 20ezer km-enként felnyitom a szűrő-olaj cseréhez aztán kész  nyes
Naplózva

Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #4191 Dátum: 2008.07.10 csütörtök, 08:10:15 »

és a fogyasztás is csökken, mert utána 3 hétig szervizben fog állni új lendkerékre várva  vigyor3
Ha folyamatosan menne állandósebességgel bármelyik fokozatban akkor miért is kellene tönkre menni a lendkeréknek ?  Undecided
Naplózva
Khelben
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 648



E-mail
« Új hozzászólás #4192 Dátum: 2008.07.10 csütörtök, 09:05:00 »

Ha folyamatosan menne állandósebességgel bármelyik fokozatban akkor miért is kellene tönkre menni a lendkeréknek ?  Undecided

igazad van, nem kell ahhoz semmi  Cheesy
Naplózva

Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #4193 Dátum: 2008.07.10 csütörtök, 09:06:53 »

Pl: Én. Ráadásul tavaly addig halogattam, míg egy CR-cső repedés és gázolajszivárgás miatt "égetően" szükség lett volna a motorház felnyitására. Így több órás sikertelen próbálkozás után, hirtelen haragomban maradt a hűtőrács feltépése/széttépése (tudom vághattam, volna valami céleszközzel, de akkori állapotomban bárkit agyoncsaptam volna, ha a közelemben van, és ilyenekkel traktál). Tanulság: ha nehezen nyílik, akkor ne halogasd, vegyél egy zárjavító készletet (kb 15k) és javíttasd meg. Nekem így plusz egy hűtőrácsba, a lámpafülek visszahegesztésébe (nem lett az igazi, de elmegy), meg nem kevés utánajárásba került.
De ugye, neked az a fehér műanyag rúd kopott ki? Mert ha maga a zár nyílik, csak a retesz oldásakor (kulcs jobbra fordítása) akad a motroháztető, akkor az egy alátéttel gyógyítható.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #4194 Dátum: 2008.07.10 csütörtök, 09:47:13 »

igazad van, nem kell ahhoz semmi  Cheesy
poénnak jó, de probálkozz inkább vicc topicban ha mindenáron humorizálni akarsz
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4195 Dátum: 2008.07.10 csütörtök, 12:16:00 »

Tanulság: nem kell annyit nyitogatni, 20ezer km-enként felnyitom a szűrő-olaj cseréhez aztán kész  nyes


Ablakmosót utánatölteni, és olajszintet ellenörizni azért csak ki kell nyitni, havonta legalább egyszer.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4196 Dátum: 2008.07.10 csütörtök, 12:22:24 »

Ablakmosót utánatölteni, és olajszintet ellenörizni azért csak ki kell nyitni, havonta legalább egyszer.

Én télen teletöltöm az ablakmosót, nyilván fagyállóval, és általában kibírja a következő őszi utántöltésig. Tavaly ősszel nem töltöttem tele, így most el is fogyott... az esetemben egy kicsit túl van méretezve. Ugye az ablakmosó miatt az enyém 5 literes.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #4197 Dátum: 2008.07.10 csütörtök, 13:57:14 »

Én télen teletöltöm az ablakmosót, nyilván fagyállóval, és általában kibírja a következő őszi utántöltésig. Tavaly ősszel nem töltöttem tele, így most el is fogyott... az esetemben egy kicsit túl van méretezve. Ugye az ablakmosó miatt az enyém 5 literes.
Enyém is 5 literes mégis 2 hetente után kell töltenem szomoru1
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4198 Dátum: 2008.07.10 csütörtök, 14:07:39 »

Én télen teletöltöm az ablakmosót, nyilván fagyállóval, és általában kibírja a következő őszi utántöltésig. Tavaly ősszel nem töltöttem tele, így most el is fogyott... az esetemben egy kicsit túl van méretezve. Ugye az ablakmosó miatt az enyém 5 literes.

Én egyszer vártam meg, hogy mind kimenjen belőlle, mikor új volt az autó, és érdekelt a kifogyást jelző LED. Smiley
Mostanába havonta egyszer, vagy hoszabb út elött mindig rátöltögetek.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #4199 Dátum: 2008.07.10 csütörtök, 15:26:40 »

De ugye, neked az a fehér műanyag rúd kopott ki?
Igen...
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
Oldalak: 1 ... 77 78 79 80 81 82 83 [84] 85 86 87 88 89 90 91 ... 110   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.076 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.