Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 08:13:09 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 79 80 81 82 83 84 85 [86] 87 88 89 90 91 92 93 ... 110   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Facelift modellek  (Megtekintve 1736909 alkalommal)
0 Felhasználó és 45 vendég van a témában
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #4250 Dátum: 2008.07.31 csütörtök, 07:57:41 »

Esetleg annyi, hogy a ford így találta ki.

nem a ford találta ki, hanem leginkább a környezetvédelem ... na így meg asztán bekaphatják.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #4251 Dátum: 2008.07.31 csütörtök, 08:08:42 »

De ha a kocsi kevésbé füstöl, ha kiiktatjuk, akkor minek találták ki? Aszitték, hogy jobb lesz? Vagy idővel elavult?

Egyéb LÁTHATATLAN káros égéstermékek csökkentésére.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #4252 Dátum: 2008.07.31 csütörtök, 08:12:32 »

nem a ford találta ki, hanem leginkább a környezetvédelem ... na így meg asztán bekaphatják.
Valahogy nem tudok azonosulni ezzel az állásponttal.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #4253 Dátum: 2008.07.31 csütörtök, 08:20:19 »

Valahogy nem tudok azonosulni ezzel az állásponttal.
Kérdés, hogy az egr szelep és a hozzá kapcsolódó dolgok gyártása, az ez által hamarabb tönkre menő alkatrészek gyártása, cseréje, milyen plusz terhet ró a környezetre. Elég összetett dolog...
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #4254 Dátum: 2008.07.31 csütörtök, 08:47:26 »

Valahogy nem tudok azonosulni ezzel az állásponttal.

az autó ledugózva is bőven a határértékek alatt teljesíti a károsanyageregetést. márpedig ha így van akkor az EGR szelepnek nem sok értelme van. ez is 1 íróasztal mellett ülő (valszeg még csak autót nem is vezető ... sofőr hozza-viszi) ember agyas kitalálása. nekem pedig az ilyen gyakorlati háttér nélküli agyalgatásokból már régen elegem van. sztem mivel az értékeket így sem lépi át az autó, akkor érdemes tenni neki 1 kis jót. hosszú távon meghálálja.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4255 Dátum: 2008.07.31 csütörtök, 12:17:03 »

Ha állandóan hideg motorral járnál se okozna annyi kopást mint a visszavezetett égésgázban lévő korom részecskék Undecided

Én biztos nem fogom ledugózni!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #4256 Dátum: 2008.07.31 csütörtök, 12:29:43 »

Én biztos nem fogom ledugózni!
Benzinesnél szinte lényegtelen. Ez inkább a dizelek nyűgje.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4257 Dátum: 2008.07.31 csütörtök, 12:44:30 »

Én biztos nem fogom ledugózni!

Nem is ajanlott. 1 reszt benyasnal sokkal kevesebb a szmotyi, masod sorban az ECU dobni fog egy hiba kodot ajandekba, ha ledugozod az EGR-t.
Naplózva

blah blah blah
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4258 Dátum: 2008.07.31 csütörtök, 14:12:28 »

Na én is így gondoltam! Cheesy
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
sesem
Vendég
« Új hozzászólás #4259 Dátum: 2008.07.31 csütörtök, 16:29:47 »

Valaki tudna infót adni, hogyan kell kicserélni a hátsó kerékagycsapágyat?
Előre is köszi: Péter
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #4260 Dátum: 2008.07.31 csütörtök, 18:02:27 »

Nem is ajanlott. 1 reszt benyasnal sokkal kevesebb a szmotyi, masod sorban az ECU dobni fog egy hiba kodot ajandekba, ha ledugozod az EGR-t.
És? Törölni kell és kész. Vész üzemmódba nem kerül teljesítményt nem csökkenti, a clubban meg van lassan pont elég scanner, ELM stb amivel kellő gyakorisággal el lehet tüntetni.
Naplózva
Rob21
Vendég
« Új hozzászólás #4261 Dátum: 2008.07.31 csütörtök, 18:26:37 »

És? Törölni kell és kész. Vész üzemmódba nem kerül teljesítményt nem csökkenti, a clubban meg van lassan pont elég scanner, ELM stb amivel kellő gyakorisággal el lehet tüntetni.
Összefoglalva a lényeget (csak magamnak): az EGR szelep kiiktatása után a motor kb. ugyanannyi kárt okoz a környezetnek, mint azelőtt, csak más a gyerek neve? A kiiktatás hibaüzenetet eredményez a kompjúterben, ami csak zavaró, de nem hátráltató, és alkalmanként kinullázható akármilyen eszközök segítségével? A kiiktatástól neadjisten még jobban is mehet a kocsi, és kevésbé kopik a motor?
Ha mindez igaz, akkor több érv szól a kiiktatás mellett, mint ellene. De nem lehet szoftveresen is kiiktatni, hogy figyejjé má haver, nincs és kész, törőggyé bele?
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #4262 Dátum: 2008.07.31 csütörtök, 18:33:56 »

Összefoglalva a lényeget (csak magamnak): az EGR szelep kiiktatása után a motor kb. ugyanannyi kárt okoz a környezetnek, mint azelőtt, csak más a gyerek neve? A kiiktatás hibaüzenetet eredményez a kompjúterben, ami csak zavaró, de nem hátráltató, és alkalmanként kinullázható akármilyen eszközök segítségével? A kiiktatástól neadjisten még jobban is mehet a kocsi, és kevésbé kopik a motor?
Ha mindez igaz, akkor több érv szól a kiiktatás mellett, mint ellene. De nem lehet szoftveresen is kiiktatni, hogy figyejjé má haver, nincs és kész, törőggyé bele?

ez a tömör lényeg. sztem az elektromos rendszerből is ki lehet iktatni 1 gemkapocs segíccségével, és akkor nem dobál hibaüzit sem. de mivel az én autóm nem EU IV így nincs donorom gyakorlatozni ... EU III-nál + csak dugó kell, és nincs hibakód.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #4263 Dátum: 2008.07.31 csütörtök, 18:45:39 »

ez a tömör lényeg. sztem az elektromos rendszerből is ki lehet iktatni 1 gemkapocs segíccségével, és akkor nem dobál hibaüzit sem. de mivel az én autóm nem EU IV így nincs donorom gyakorlatozni ... EU III-nál + csak dugó kell, és nincs hibakód.
Az EUIV-nél nem ilyen egyszerű a kiiktatás. Az EGR lényege az NOX csökkentése azáltal hogy alacsonyabb lesz az egéshőmérséklet. Az NOX gázok rákkeltőek.  Az alacsonyabb égéshőmérsékletet kevesebb oxigénnel azaz kicsit tökéletlen égéssel lehet elérni: ennek az eredménye pl a korom. A korom természetesen rákkeltő. Valszeg nem annyira rákkeltő mint az NOX így ezért inkább az EGR szelepen keresztüli megoldást választják a gyártók. Mivel a gyártók se hülék és tudják hogy a userek sem azok így meg akarják akadályozni hogy mezei user ledugozhassa az EGR-t. Ezt úgy érték el hogy pl az EUIV-nél már nem közvetlenül mért paraméterből hanem a fedcomp kalkulálgat magának és abból következtet hogy rendben van-e pl az EGR-en keresztüli áramlás. Direkten ott mérés nincs. Kiiaktatása csak a fedcomp programjának megváltozatásával lehetséges, az meg egy kicsit nagy falat. Nagy gond azért nincs a dobott hibakód nem vészes lazán lehet törölni , teljesítmény vesztést nem jelent.
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #4264 Dátum: 2008.07.31 csütörtök, 18:50:31 »

Ezt úgy érték el hogy pl az EUIV-nél már nem közvetlenül mért paraméterből hanem a fedcomp kalkulálgat magának és abból következtet hogy rendben van-e pl az EGR-en keresztüli áramlás.

valahol mintát kell vennie ... és ott kell bedugni a gemkapcsot Wink olyan nincs, h seholse mér mégis van adatgyűjtés.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #4265 Dátum: 2008.07.31 csütörtök, 18:54:04 »

valahol mintát kell vennie ... és ott kell bedugni a gemkapcsot Wink olyan nincs, h seholse mér mégis van adatgyűjtés.
Közvetett a mérés, nézi az EGR szögelfordulását méri a MAF-on a levegő mennyiséget nézi a terhelését stb. ezekből lövi össze a saját algoritmusával amit nem ismerek. Szóval túl sok mindent kellene "gemkapcsolni" a deaktiváláshoz szomoru1
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #4266 Dátum: 2008.07.31 csütörtök, 19:07:46 »

Közvetett a mérés, nézi az EGR szögelfordulását méri a MAF-on a levegő mennyiséget nézi a terhelését stb. ezekből lövi össze a saját algoritmusával amit nem ismerek. Szóval túl sok mindent kellene "gemkapcsolni" a deaktiváláshoz szomoru1

akkor + pláne átbaxxható Grin az EGR-re menő csokiban kell megtalálni a megfelelő 2 szálat, és bedugni a gemkapcsot. ezzel a fedkompnak folyamatosan azt pofázza vissza, h le van zárva (elektormosan) és a kalkuláció ennek lesz megfelelő ... ami ugye esetünkben még valós is mert télleg le van zárva. csak az elektronikát kell megtréfálni, h Ő zárta le wave és nyista hibakód.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Rob21
Vendég
« Új hozzászólás #4267 Dátum: 2008.07.31 csütörtök, 22:09:07 »

ez a tömör lényeg. sztem az elektromos rendszerből is ki lehet iktatni 1 gemkapocs segíccségével, és akkor nem dobál hibaüzit sem. de mivel az én autóm nem EU IV így nincs donorom gyakorlatozni ... EU III-nál + csak dugó kell, és nincs hibakód.
A 2004 novemberi TDCi nem EU4? Akkor az én 2003 novemberim sem az, így nem lenne elektromos gondom, ha egyszer ilyesmire szánnám a fejem?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4268 Dátum: 2008.07.31 csütörtök, 22:14:26 »

A 2004 novemberi TDCi nem EU4? Akkor az én 2003 novemberim sem az, így nem lenne elektromos gondom, ha egyszer ilyesmire szánnám a fejem?

Ez egy kicsit cizelláltabb. Az eu4 elvileg 2003 szeptemberétől van, de a magyarországra gyártottak még 2004 év közepén sem voltak azok (megcáfolva azt az elméletet, hogy ugyanazt szállítják nyugatra, mint keletre).
Az enyém 2003 októberi gyártású, és EU3.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #4269 Dátum: 2008.07.31 csütörtök, 22:33:28 »

FMBA, FMBB: EU3
N7BA: EU4   motorkód pedig benne van a forgalmiba.
ezek a 130 lovasok.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Rob21
Vendég
« Új hozzászólás #4270 Dátum: 2008.07.31 csütörtök, 22:45:23 »

FMBA, FMBB: EU3
N7BA: EU4   motorkód pedig benne van a forgalmiba.
ezek a 130 lovasok.
Nekem 2003 novemberi német, de mégis FMBB ótóm van.
A környezetvédelmi előírásokon kívül mi a különbség az EU3 és 4 között? Úgy értem vannak-e olyan szerkezeti különségek, amiért valóban jobb az EU4, vagy neadjisten az elődjében jobb volt valami, az újban meg nem annyira, stb. ?

Ja, és akkor elvileg nyugodtan dugózhatnék, ha nem lennék grínpísz aktivista?
« Utoljára szerkesztve: 2008.07.31 csütörtök, 22:49:51 írta Rob21 » Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4271 Dátum: 2008.08.01 péntek, 00:25:28 »

Nekem 2003 novemberi német, de mégis FMBB ótóm van.
A környezetvédelmi előírásokon kívül mi a különbség az EU3 és 4 között? Úgy értem vannak-e olyan szerkezeti különségek, amiért valóban jobb az EU4, vagy neadjisten az elődjében jobb volt valami, az újban meg nem annyira, stb. ?

Ja, és akkor elvileg nyugodtan dugózhatnék, ha nem lennék grínpísz aktivista?

Pedig van 2003-as eu4-es. Nézd meg a turbót, hogy nem elektromos?
Egy kicsit másképpen van programozva a 2 motor. Az eu3 nagyobb, az eu4 kisebb fordulaton adja le a max lóerőt.
Én azt mondom, nyugodtan ledugózhatod.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Rob21
Vendég
« Új hozzászólás #4272 Dátum: 2008.08.03 vasárnap, 07:25:58 »

Pedig van 2003-as eu4-es. Nézd meg a turbót, hogy nem elektromos?
Egy kicsit másképpen van programozva a 2 motor. Az eu3 nagyobb, az eu4 kisebb fordulaton adja le a max lóerőt.
Én azt mondom, nyugodtan ledugózhatod.
Hülye kérdés, de mi az, hogy elektromos turbó?
Naplózva
Gyurka
Vendég
« Új hozzászólás #4273 Dátum: 2008.08.03 vasárnap, 07:59:49 »

Hülye kérdés, de mi az, hogy elektromos turbó?

A turbó vezérlésére vonatkozik. Ha a turbódon egy fekete bakelit doboz van, elektromos vezérlésű a turbód./ EU4/
Ha egy fém benrinszűrőre hasonlító dolog van rászerelve, akkor vákumvazérelt a turbód. /EU3/. wave
Nem a gyártás időpontja határozza meg, enyém 2004. 05 havi EU3 vannak már 2003-as EU4-ek is.
Amit találtak azt rakták bele.
Naplózva
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4274 Dátum: 2008.08.15 péntek, 19:49:29 »

Hm pedig nem rég egy faceliftesen is cseréltem és 32-es volt, és az enyém is 32-es, de ettől függetlenül lehet 36-os is. Ezeken a műanyagokon szoktak variálni.
Reméljük olvassa még Tibor69 és felkészül 36-osból is. smile

Múlt hétvégén megcsináltam az olajcserét, remekül ment hála a segítségeteknek, egy kicsit olajos lett a kezem a szűrő kitekerésénél. 36-os és egy 13- kulcs kellett. 2 órát hagytam kifolyni. Most már biztos jobban érzi a moci magát a finom friss olajban. worship
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #4275 Dátum: 2008.09.11 csütörtök, 09:49:42 »

Sziasztok!

Most, hogy jön a hideg, meg szeretném csinálni az ülésszellőztetést  smile, de egyesek azzal riogatnak, hogy a plüss ülésen nem megy át a levegő és le fog égni a ventillátor motorja. Ez hülyeség és nyugodtan berakhatom, vagy igaza van a komának, hogy csak a lyukacsos bőrülésekkel megy? (Azért van bennem gyanú, mert nem akarta szétbontani, hanem csak üléssel együtt adta volna a ventillátort.)
Van vkinek plüss ülése, ami szellőztethető is, nem csak fűthető, mert ez elég bizonyosság lenne, nem?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4276 Dátum: 2008.09.11 csütörtök, 09:53:05 »

Sziasztok!

Most, hogy jön a hideg, meg szeretném csinálni az ülésszellőztetést  smile, de egyesek azzal riogatnak, hogy a plüss ülésen nem megy át a levegő és le fog égni a ventillátor motorja. Ez hülyeség és nyugodtan berakhatom, vagy igaza van a komának, hogy csak a lyukacsos bőrülésekkel megy? (Azért van bennem gyanú, mert nem akarta szétbontani, hanem csak üléssel együtt adta volna a ventillátort.)
Van vkinek plüss ülése, ami szellőztethető is, nem csak fűthető, mert ez elég bizonyosság lenne, nem?

A fele komplett baromsag. Attol nem fog leegni a venti, mert nem megy at az ulesen a levego. Max. kifuj mellette. Ezert nem is erdemes, es szerintem a gyari ulesnel sincs az ules aljara tapasztva a veni, hanem attol picit lejebb csucsul. Az viszont lehetseges, hogy a pluss ulesen nem megy at a levego, de nem a pluss miatt, hanem a benne levo szivacs miatt. En levennem az ulo reszrol a plusst, es lyukakat vagnek a szivacsba. Onnantol kezdve nem lenne gond. Ha egy erosebbet pukizol tan meg meg is tudod porgetni vele a ventit  nyes Jo moka lehet  vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2008.09.11 csütörtök, 09:54:54 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #4277 Dátum: 2008.09.11 csütörtök, 09:57:42 »

A fele komplett baromsag. Attol nem fog leegni a venti, mert nem megy at az ulesen a levego. Max. kifuj mellette. Ezert nem is erdemes, es szerintem a gyari ulesnel sincs az ules aljara tapasztva a veni, hanem attol picit lejebb csucsul. Az viszont lehetseges, hogy a pluss ulesen nem megy at a levego, de nem a pluss miatt, hanem a benne levo szivacs miatt. En levennem az ulo reszrol a plusst, es lyukakat vagnek a szivacsba. Onnantol kezdve nem lenne gond. Ha egy erosebbet pukizol tan meg meg is tudod porgetni vele a ventit  nyes Jo moka lehet  vigyor3
Magam is eképpen vélekedtem. Nyilván a konzoljának ilyen "eltartó" szerepe is van. Azt nem tudom, hogy van-e kétféle "szivacs", lyukacsos, meg nem lyukacsos... Érdemes kétfélét gyártani?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4278 Dátum: 2008.09.11 csütörtök, 10:15:53 »

Sziasztok!

Most, hogy jön a hideg, meg szeretném csinálni az ülésszellőztetést  smile, de egyesek azzal riogatnak, hogy a plüss ülésen nem megy át a levegő és le fog égni a ventillátor motorja. Ez hülyeség és nyugodtan berakhatom, vagy igaza van a komának, hogy csak a lyukacsos bőrülésekkel megy? (Azért van bennem gyanú, mert nem akarta szétbontani, hanem csak üléssel együtt adta volna a ventillátort.)
Van vkinek plüss ülése, ami szellőztethető is, nem csak fűthető, mert ez elég bizonyosság lenne, nem?

Pl nekem. Plüss ülés, és van szellőztetés. Simán működik, semmi problémája nincs. Viszont azt nem értem, miből gondolod, hogy az kell a hidegben? Én csak nyáron használom, ha használom. Eddig összesen 10-nél kevesebbszer volt bekapcsolva. Egyáltalán nem vagyok biztos benne, hogy érdemes ezért gürcölni.
Ha ülésfűtésed nincs, azt érdemes beszerelni, azt a nők szeretik, de a szellőzés...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #4279 Dátum: 2008.09.11 csütörtök, 10:21:29 »

Pl nekem. Plüss ülés, és van szellőztetés. Simán működik, semmi problémája nincs.

Ez jó hír! worship

Viszont azt nem értem, miből gondolod, hogy az kell a hidegben? Én csak nyáron használom, ha használom. Eddig összesen 10-nél kevesebbszer volt bekapcsolva. Egyáltalán nem vagyok biztos benne, hogy érdemes ezért gürcölni.
Ha ülésfűtésed nincs, azt érdemes beszerelni, azt a nők szeretik, de a szellőzés...
Ezért tettem szmájlit mellé, hogy jelezzem, hogy az indok baromság. Egyszerűen most jutott eszembe ez az upgrade.
Ülésfűtésem van, amire egy hölgy ismerősöm azt mondta, hogy kapcsoljam ki, mert hirtelen azt hitte, bepisilt wow1 nyes (nem szóltam neki, hogy bekapcsoltam...)
Naplózva
szuszu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 141


E-mail
« Új hozzászólás #4280 Dátum: 2008.09.11 csütörtök, 10:46:29 »

Pl nekem. Plüss ülés, és van szellőztetés. Simán működik, semmi problémája nincs. Viszont azt nem értem, miből gondolod, hogy az kell a hidegben? Én csak nyáron használom, ha használom. Eddig összesen 10-nél kevesebbszer volt bekapcsolva. Egyáltalán nem vagyok biztos benne, hogy érdemes ezért gürcölni.
Ha ülésfűtésed nincs, azt érdemes beszerelni, azt a nők szeretik, de a szellőzés...

Ha már épp az ülésfűtésről esett szó: télen még nagy örömmel használtam, most az egyik hidegebb hajnali órában bekapcsolva nem éreztem semmit... Lehet, hogy csak x fok alatt működik (mint pl. a klímakompresszor is csak 5 fok felett) vagy elb*szódott? Ötlet, hogy mi baja lehet?
Naplózva

MK4 2.0 TDCi FL Tit-X
MK5 Hibrid Vignale
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #4281 Dátum: 2008.09.11 csütörtök, 10:54:10 »

Ha már épp az ülésfűtésről esett szó: télen még nagy örömmel használtam, most az egyik hidegebb hajnali órában bekapcsolva nem éreztem semmit... Lehet, hogy csak x fok alatt működik (mint pl. a klímakompresszor is csak 5 fok felett) vagy elb*szódott? Ötlet, hogy mi baja lehet?

Ennél nincs hőfokkorlát, ez mindig megy, ha bekapcsolod (és jó).
Nálam annyi volt a gond, hogy ahol kijön az ülésből, ott a kábel lengése miatt eltört a szál. Érdekes módon, mintha elnyíródott volna a fekete bandázsolás alatt. Amikor letekertem a szigetelést, egyszerűen két darabra esett a vezeték.
Másik ok a fűtőszál elszakadása lehet.
Az ülés alatt van egy széles csatlakozó, amiből mennek a kábelek a fűtőpanelhez. Ott is, illetve a fűtőpanel csatiján is ki lehet mérni, hogy van-e delej a rendszerben.
Persze először nézd meg a biztosítékát.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4282 Dátum: 2008.09.11 csütörtök, 11:06:02 »

Ha már épp az ülésfűtésről esett szó: télen még nagy örömmel használtam, most az egyik hidegebb hajnali órában bekapcsolva nem éreztem semmit... Lehet, hogy csak x fok alatt működik (mint pl. a klímakompresszor is csak 5 fok felett) vagy elb*szódott? Ötlet, hogy mi baja lehet?

30 fokba is működik, reggel már nálam is be van kapcsolva. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #4283 Dátum: 2008.09.11 csütörtök, 17:42:59 »

Sziasztok!

Most, hogy jön a hideg, meg szeretném csinálni az ülésszellőztetést  smile, de egyesek azzal riogatnak, hogy a plüss ülésen nem megy át a levegő és le fog égni a ventillátor motorja. Ez hülyeség és nyugodtan berakhatom, vagy igaza van a komának, hogy csak a lyukacsos bőrülésekkel megy? (Azért van bennem gyanú, mert nem akarta szétbontani, hanem csak üléssel együtt adta volna a ventillátort.)
Van vkinek plüss ülése, ami szellőztethető is, nem csak fűthető, mert ez elég bizonyosság lenne, nem?
szerintem ez az a funkció, aminek semmi értelme. Nekem van ilyenem, és lukacsős bőr ülésem van. Egész nyáron folyamatosan be volt kapcsolva, de semmit nem ér. Dolgozik, meg pörög, de ugyanúgy bele lehet izzadni az ülésbe. Jópofa dolog, meg ennyivel is hosszabb az extralista, de én nem látom értelmét. És hogy egy e nélküli kocsiba ilyet beleberhelni, azt meg végképp nem.
A fűtés az másik dolog. Az télen ment, szerettem is.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #4284 Dátum: 2008.09.12 péntek, 08:44:41 »

szerintem ez az a funkció, aminek semmi értelme. Nekem van ilyenem, és lukacsős bőr ülésem van. Egész nyáron folyamatosan be volt kapcsolva, de semmit nem ér. Dolgozik, meg pörög, de ugyanúgy bele lehet izzadni az ülésbe. Jópofa dolog, meg ennyivel is hosszabb az extralista, de én nem látom értelmét. És hogy egy e nélküli kocsiba ilyet beleberhelni, azt meg végképp nem.
A fűtés az másik dolog. Az télen ment, szerettem is.

Akkor kiszerelhetem a tiédet? eplus2
Naplózva
kuli
Vendég
« Új hozzászólás #4285 Dátum: 2008.09.12 péntek, 15:09:49 »

Üdvözlök Mindenkit!

Pár napja beújítottam 2000-es farkasszemű gépmaradam egy 2005-ös faceliftes Mondeora. Röviden: 130LE TDCI, Trend felszereltség + 1-2 extra.

Szándékomban áll végigolvasni az egész topikot, de 1-2 kérdés előre:

1. Jelenleg a trapézalakú Ford 6000-es CD-s rádió van benne, helyére ez bele fog menni? http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=260285412262&_trksid=p3907.m32&_trkparms=tab%3DBidding

2. Miskolc környékén tempomatosítást valaki meg tudja oldani?

3. Info gombos indexre tud valaki beszerzési forrást?

4. Esőérzékelő van az autóban, de totál nem az én igényeim szerint működik (pl. fokozatok 1-6-ig semmit nem állítanak) van arra lehetőség, hogy ezt kikapcsoljuk és, mint hagyományos 1-6 fokozat működjön?

5. A hat sebességes váltó első fokozata nekem egy kicsit túl nehéz. Tapasztalt már valaki ilyet?

Előre is köszönöm a segítséget!
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4286 Dátum: 2008.09.12 péntek, 17:13:56 »

Üdvözlök Mindenkit!

Pár napja beújítottam 2000-es farkasszemű gépmaradam egy 2005-ös faceliftes Mondeora. Röviden: 130LE TDCI, Trend felszereltség + 1-2 extra.

Szándékomban áll végigolvasni az egész topikot, de 1-2 kérdés előre:

1. Jelenleg a trapézalakú Ford 6000-es CD-s rádió van benne, helyére ez bele fog menni? http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=260285412262&_trksid=p3907.m32&_trkparms=tab%3DBidding

2. Miskolc környékén tempomatosítást valaki meg tudja oldani?

3. Info gombos indexre tud valaki beszerzési forrást?

4. Esőérzékelő van az autóban, de totál nem az én igényeim szerint működik (pl. fokozatok 1-6-ig semmit nem állítanak) van arra lehetőség, hogy ezt kikapcsoljuk és, mint hagyományos 1-6 fokozat működjön?

5. A hat sebességes váltó első fokozata nekem egy kicsit túl nehéz. Tapasztalt már valaki ilyet?

Előre is köszönöm a segítséget!

1. Nem jó bele, középkonzolt kell cserélni.
3. Nagyautó, Cromax, ford-alkatreszek.hu
5. Váltóolaj csere!
Gart. a géphez! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #4287 Dátum: 2008.09.12 péntek, 17:41:00 »

2. Miskolc környékén tempomatosítást valaki meg tudja oldani?
Tsory pont most küzdött vele Miskolcon Go to Miskolci topic wave
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4288 Dátum: 2008.09.12 péntek, 17:50:06 »

Üdvözlök Mindenkit!

Pár napja beújítottam 2000-es farkasszemű gépmaradam egy 2005-ös faceliftes Mondeora. Röviden: 130LE TDCI, Trend felszereltség + 1-2 extra.

Szándékomban áll végigolvasni az egész topikot, de 1-2 kérdés előre:

1. Jelenleg a trapézalakú Ford 6000-es CD-s rádió van benne, helyére ez bele fog menni? http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=260285412262&_trksid=p3907.m32&_trkparms=tab%3DBidding

2. Miskolc környékén tempomatosítást valaki meg tudja oldani?

3. Info gombos indexre tud valaki beszerzési forrást?

4. Esőérzékelő van az autóban, de totál nem az én igényeim szerint működik (pl. fokozatok 1-6-ig semmit nem állítanak) van arra lehetőség, hogy ezt kikapcsoljuk és, mint hagyományos 1-6 fokozat működjön?

5. A hat sebességes váltó első fokozata nekem egy kicsit túl nehéz. Tapasztalt már valaki ilyet?

Előre is köszönöm a segítséget!
3 menj a nagyautós topicba, ott rendel a Wyctor, és jó áron hoz neked mindenfélét.
4 Esőérzékel és állító elehtőség Ghia-x-ben szokott lenni. Biztos van esőérzékelőd? Ha igen, a fokozatok az érzékenységet állítják, olyan hagyományos szakaszos módja nincs.
5 Nézesd meg másokkal is, hogy valóban mi van azz 1-es fokozattal. Váltóolajcserével nem fog megoldódni.
Az lehet, hogy a kuplungod vacakol, vagy szimplán semmi baja.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #4289 Dátum: 2008.09.12 péntek, 19:31:19 »

1. Nem jó bele, középkonzolt kell cserélni.

te is cseréltél? ... az autó 2005 évjáratú!
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
razsa
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 360


« Új hozzászólás #4290 Dátum: 2008.09.12 péntek, 20:55:38 »

Üdvözlök Mindenkit!

Pár napja beújítottam 2000-es farkasszemű gépmaradam egy 2005-ös faceliftes Mondeora. Röviden: 130LE TDCI, Trend felszereltség + 1-2 extra.

Szándékomban áll végigolvasni az egész topikot, de 1-2 kérdés előre:

1. Jelenleg a trapézalakú Ford 6000-es CD-s rádió van benne, helyére ez bele fog menni? http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=260285412262&_trksid=p3907.m32&_trkparms=tab%3DBidding


1.Bele fog menni, nem kell középkonzolt cserélni, viszont ehhez a Sony fejegységhez kétutas,nagyobb teljesítményű hangszórók járnak gyárilag, így ne várj túl nagy változást a 6000es hangszóróival. Biztos jobban fog szólni, de nem lesz az igazi.
Naplózva

MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
razsa
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 360


« Új hozzászólás #4291 Dátum: 2008.09.12 péntek, 20:57:31 »


4 Esőérzékel és állító elehtőség Ghia-x-ben szokott lenni. Biztos van esőérzékelőd? Ha igen, a fokozatok az érzékenységet állítják, olyan hagyományos szakaszos módja nincs.


Attól még egy trendbe is simán lehetett rendelni opcióként.
Naplózva

MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4292 Dátum: 2008.09.12 péntek, 22:34:02 »

te is cseréltél? ... az autó 2005 évjáratú!

Nekem gyárilag Sony-s!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #4293 Dátum: 2008.09.12 péntek, 23:00:12 »

Nekem gyárilag Sony-s!

akkor mibe vetted a sonyt 150 pízéé?
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4294 Dátum: 2008.09.13 szombat, 11:02:01 »

akkor mibe vetted a sonyt 150 pízéé?

Az nem Sony, hanem Ford 6000 MP3 volt! MK2-be való!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
kuli
Vendég
« Új hozzászólás #4295 Dátum: 2008.09.13 szombat, 11:53:04 »

Köszönöm a gyors segítséget!

Ok, akkor megveszem a rádiót. A jobb hangzás engem nem izgat különösebben, a Ford 6000-essel is meg vagyok elégedve, viszont az Mp3 nagyon hiányzik. Próbáltam, hogy az AUX bemeneten az Ipodot csatlakoztatom, viszont a kezelhetőség nem a legjobb így.

Igen, van esőérzékelő. Ez egy elég öszvér autó, ha szabad így mondanom. Alapvetően Trend, de 16-os gyári alufelnivel, ködfényszóróval, automata fényszóróval, esőérzékelővel, ESP, ASR, 4 elektromos ablak, elektromos fűtött tükrök, fűtött szélvédő, 6 légzsák.

A tempomatot, illetve info gombos indexet megkérdezem. Ezek még jó jönnének!
Naplózva
Tibi
Vendég
« Új hozzászólás #4296 Dátum: 2008.09.13 szombat, 12:04:48 »

Üdvözlök Mindenkit!

Pár napja beújítottam 2000-es farkasszemű gépmaradam egy 2005-ös faceliftes Mondeora. Röviden: 130LE TDCI, Trend felszereltség + 1-2 extra.

Szándékomban áll végigolvasni az egész topikot, de 1-2 kérdés előre:

1. Jelenleg a trapézalakú Ford 6000-es CD-s rádió van benne, helyére ez bele fog menni? http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=260285412262&_trksid=p3907.m32&_trkparms=tab%3DBidding

2. Miskolc környékén tempomatosítást valaki meg tudja oldani?

3. Info gombos indexre tud valaki beszerzési forrást?

4. Esőérzékelő van az autóban, de totál nem az én igényeim szerint működik (pl. fokozatok 1-6-ig semmit nem állítanak) van arra lehetőség, hogy ezt kikapcsoljuk és, mint hagyományos 1-6 fokozat működjön?

5. A hat sebességes váltó első fokozata nekem egy kicsit túl nehéz. Tapasztalt már valaki ilyet?

Előre is köszönöm a segítséget!
Szia,info gombos indexkart én a Sztáray téren vettem a bontósnál, két perc alatt kicseréltem azóta tökéletesen működik,igaz nem adta olcsón(7000ft) de nekem megért ennyit.
Naplózva
kuli
Vendég
« Új hozzászólás #4297 Dátum: 2008.10.21 kedd, 18:27:41 »

Szia,info gombos indexkart én a Sztáray téren vettem a bontósnál, két perc alatt kicseréltem azóta tökéletesen működik,igaz nem adta olcsón(7000ft) de nekem megért ennyit.

Szívás, mert megvettem hozzá az info gombos indexkart, de nem működött vele a fedélzeti. Elmemtem a Fordba, de kiderült, hogy ebben a modelben már olyan a computer, hogy nem tartalmazza alapból. Most cserélhetem vissza  falbav
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4298 Dátum: 2008.10.28 kedd, 09:51:28 »

 integet2 Üdvök!

Tud valaki nekem abban segíteni, hogy hogyan állapíthatom meg azt, hogy egy F1-es Ghia M.o.-i Mondiban benne vannak e a pedálkapcsolók a tempomathoz vagy sem?  Roll Eyes
 help
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4299 Dátum: 2008.10.28 kedd, 09:54:31 »

integet2 Üdvök!

Tud valaki nekem abban segíteni, hogy hogyan állapíthatom meg azt, hogy egy F1-es Ghia M.o.-i Mondiban benne vannak e a pedálkapcsolók a tempomathoz vagy sem?  Roll Eyes
 help

Lehajolsz, és megnézed?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak: 1 ... 79 80 81 82 83 84 85 [86] 87 88 89 90 91 92 93 ... 110   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.041 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.