Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 08:28:46 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 ... 110   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Facelift modellek  (Megtekintve 1737204 alkalommal)
0 Felhasználó és 44 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #500 Dátum: 2005.11.11 péntek, 23:22:00 »

Ma megvolt a 60.ezres szemle.Miközben felemelték a kocsit,és folyt ki az olaj,nézelődtem,és egyszerre mit láttam!
 
Hát semmit!
Ugyanis kerestem volna a tddi-nél már jól ismert fűtésrásegítő patront.Bal első keréknél.Ott nekem lejött a műanyag fekete cső,és ugyanazzal a lendülettel visszakígyózott.Tehát patron az nincs.
De akkor mi van?
Ugyanis ez az autó is elég rövid idő mulva elkezd fűteni.A hűtővízmérő műszer mutatója még nem is gondolkodik azon,hogy elinduljon,de már meleg jön a kocsiba.Hál Istennek!
De akkor mi fűti a vizet?
Valami más elektromos fűtés?
Vagy máshová tették a fűtőpatront?
 
Megkérdeztem a szakit,és utánna a főnökét.
Emiatt kérdezlek benneteket!
A válasz egyértelmű volt:PASSZ!Szakszervízben.
 
Van valakinek tippje,hogy mi a megoldás,vagy legalábbis válasz a kérdésemre?Zsoel.
Küld el az alvázszámot nekem, és abból kiderül, hogy van-e benne "elektromosan növelt fűtő".
 
Nem kell izzítani a facelift-es TDCi-t???
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #501 Dátum: 2005.11.11 péntek, 23:32:00 »

A biztonsági rendszer lényege, hogy midig működjön. Különben pont akkor felejted el majd bekapcsolni, amikor fontos. Ha ki lehet kapcsolni, jó nem lehet.
A taturól pár dolgot: ha van ilyen titkos kapcsoló dolog, úgy szokták megoldani a rossz fiúk, hogy kamerával felveszik az egyik ilyen motorindító eljárásod, megnézik, és simán látszik, milyen gombokat nyomogatsz, és már meg is van a megoldás. Az én módszerem a kóddal azért jobb, mert utcán állva sem látják a kódomat, és kamerával is vehetik, sokat nem fognak látni belőle.
Az autómosós dolog csak annyi, hogy azok soxor benne vannak mindenféle bűnbandában, láttak már ezt-azt. Az enyém nem csak azt csinálja, hogy egy adott helyre nem jut el a 12V, hanem ennél sokkal gonoszabb dolgot. De asszem ez nem publikus. Ennek ellenére ha nyugodt helyen vannak, minden motort el lehet indítani, de megnyugtatásképpen egyrészt már a sima gyári védelem is elég jó, másrészt a mondeót nem viszik.
A kulcsllopós módszer ellen meg már a sima titkos kapcsoló is segíthet, ha nem találják meg. Kiiktatni sok idő.
 
Vigyázat. Utólagos riasztó beszerelése csak a márkaszervízben javasolt, különben ugrik a garancia. Ja, és csak azok a márkák jöhetnek szóba, amit a ford is támogat.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #502 Dátum: 2005.11.11 péntek, 23:33:00 »

Küld el az alvázszámot nekem, és abból kiderül, hogy van-e benne "elektromosan növelt fűtő".
 
Nem kell izzítani a facelift-es TDCi-t???
Kell izzítani. Csak beindul anélkül is
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #503 Dátum: 2005.11.11 péntek, 23:34:00 »

Az utasok nem látják, mert a könyöklő ALATT van, még kívülről sem látni. Pillanatok alatt be lehet nyomni. Más NEM vezeti az én autóm. A gombok kopásából meg elég sok kombináció jöhet ki.
 
Előnye: hiába van valakinek kulcsa, nem tudja elindítani a verdát. Ez több, mint fontos. Pl ha a plázában (strandon) lenyúlják a kulcsot, az autó akkor is marad a helyén. A kódos sokkal jobb, mint a mindenféle kulcsos.
És ha szervízbe megy a gép, akkor ott meg kell adnod a kódot. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #504 Dátum: 2005.11.11 péntek, 23:36:00 »

Kell izzítani. Csak beindul anélkül is
Az enyém is simán indul izzítás nélkül is.
Csak ez nem jó a motornak...
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #505 Dátum: 2005.11.11 péntek, 23:38:00 »

Szia gabo!
Egyszerre csak feltűnsz a nagy ködben?!-:)
Az előző kocsimban nekem is ilyen volt.
Nagyon super,tényleg autómatizmussá válik az indítás.A rendszer neve:TATU./már amit én használtam/
A lényeg,hogy a gyújtás ráadás után 8 másodperccen belül csak az általad ismert pontot kellett egy testponttal összekötni.Az összekötés annyit jelent,hogy az egyik ujjad a testponton,másik rejtett ponton.Ez lehet bármi.Egy csavar feje,ülés alja,stb,stb... mindenkinek ízlése szerint.
Ha 8 másodperccig nem zártad rövidre a 2 pontot,akkor az autó leállt,sőt nekem beindította a vészvillogót,és egy szirénát.
Ugye,a faceliftben már nem kell izzítani.Így a gyakorlatban annyit tesz,hogy a "kedves" idegen beindítja az autót,1-es,elindul,meghuzatja,és kész.A kocsi leáll,villogás,sziréna.
Remélem segítettem.Üdv.zsoel.
Miért ne kéne izzítani?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #506 Dátum: 2005.11.11 péntek, 23:39:00 »

És ha szervízbe megy a gép, akkor ott meg kell adnod a kódot. Smiley
Nagyon tévedsz. Végig ott vagyok, a kulcs nálam, ha kell  gyújtás, én írom be a kódot. Bizalom nálam 0.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #507 Dátum: 2005.11.11 péntek, 23:40:00 »

Az enyém is simán indul izzítás nélkül is.
Csak ez nem jó a motornak...
Ez így van. A JOCi-nak 3 gyertyája rossz volt, és mégis indult...
 
Én fűtött  garázsban állok, ott nem nagyon szoktam izzítani. Csak ha hideg helyen állok, de eddig nem sxor aludt kinn.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #508 Dátum: 2005.11.12 szombat, 00:02:00 »

Nagyon tévedsz. Végig ott vagyok, a kulcs nálam, ha kell  gyújtás, én írom be a kódot. Bizalom nálam 0.
Így oké! Smiley
De mondjuk ez több napos szerelésnél, már bukta van... Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #509 Dátum: 2005.11.12 szombat, 00:28:00 »

Küld el az alvázszámot nekem, és abból kiderül, hogy van-e benne "elektromosan növelt fűtő".
 
Nem kell izzítani a facelift-es TDCi-t???
Alvázszám ment!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #510 Dátum: 2005.11.12 szombat, 00:32:00 »

Miért ne kéne izzítani?
Amikor megvettem a kocsit,ráadtam a gyujtást,és vártam az izzítószál visszajelző lámpa kialvását.A régi tulaj csodálkozott,hogy mit csinálok.Ő mondta,hogy nem kell várni,hanem ugy indul mint egy benzines.
Én azóta ugy használom.Gyujtás ráadása után nem várok.Tudom,majd télen várok egy kicsit!-:))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #511 Dátum: 2005.11.12 szombat, 10:17:00 »

Szia gabo!
Egyszerre csak feltűnsz a nagy ködben?!-:)
Az előző kocsimban nekem is ilyen volt.
Nagyon super,tényleg autómatizmussá válik az indítás.A rendszer neve:TATU./már amit én használtam/
A lényeg,hogy a gyújtás ráadás után 8 másodperccen belül csak az általad ismert pontot kellett egy testponttal összekötni.Az összekötés annyit jelent,hogy az egyik ujjad a testponton,másik rejtett ponton.Ez lehet bármi.Egy csavar feje,ülés alja,stb,stb... mindenkinek ízlése szerint.
Ha 8 másodperccig nem zártad rövidre a 2 pontot,akkor az autó leállt,sőt nekem beindította a vészvillogót,és egy szirénát.
Ugye,a faceliftben már nem kell izzítani.Így a gyakorlatban annyit tesz,hogy a "kedves" idegen beindítja az autót,1-es,elindul,meghuzatja,és kész.A kocsi leáll,villogás,sziréna.
Remélem segítettem.Üdv.zsoel.
Hali Zsoel,Srac!
 
Nem vagyok eltünve, hiszen rendszeresen olvasom a fórumot naponta többszőr, csak hát én nem vagyok olyan nagyon hozzászólós, ill. kitűnő rímfaragó. Igy csak ritkán irok, az igaz.  
Mindkettőtöknek köszönöm az infót. Utánnajárok a dolognak.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #512 Dátum: 2005.11.12 szombat, 10:30:00 »

Nekem a sima TATU van. Nálam úgy van bekötve, hogy a motort nem lehet beindítani addig, amíg nem nyúlok a kellő pontra. Tehát egy centit sem tudnak menni a tolvajok a kocsival. Ehhez még jön egy Defend Lock váltózár - így már komplett a védelem. Ja és még egy a műszerfalon villogó kamu riasztó LED! Ezenkívül be lehet még szerelni néhány filléres ˝kamubigyót˝ a szélvédőhöz, ami amúgy a térérzékelős riasztó alkatrésze lenne, így azt lehet hinni, hogy az is van az autóban (ha esetleg nincs). Na szóval értitek
 
Gabo: a TATU-t szerintem sok helyen ismerik, érdeklődj a hozzád legközelebbi autóriasztósnál, mert aki nekem beszerelte, valszeg Tőled elég messze található.
Te merre vagy?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #513 Dátum: 2005.11.12 szombat, 10:32:00 »

Küld el az alvázszámot nekem, és abból kiderül, hogy van-e benne "elektromosan növelt fűtő".
 
Nem kell izzítani a facelift-es TDCi-t???
Eddig nem vettem észre, de nekem tetszik a Petya TDCI feirat a neved helyén. Én is kértem a nagyfiamat, hogy csináljon valait nekem
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #514 Dátum: 2005.11.12 szombat, 10:42:00 »

Így oké! Smiley
De mondjuk ez több napos szerelésnél, már bukta van... Smiley
Egy frászt. Be lehet programozni több kódot. Arra az időre beprogramozom az 11111 kódpt, majd ha visszakaptam, akkor kitörlöm ezt a kódot. Ennél a tatu sokkal rosszabb, mert azt elég megmutatni, és mostantól kezdve bármikor be tudja indítani. Az én megoldásom sokkal jobb.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #515 Dátum: 2005.11.12 szombat, 11:22:00 »

Te merre vagy?
Solymár.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #516 Dátum: 2005.11.12 szombat, 11:22:00 »

Eddig nem vettem észre, de nekem tetszik a Petya TDCI feirat a neved helyén. Én is kértem a nagyfiamat, hogy csináljon valait nekem
Gabo: ugye milyen tetszetős? Nem is tudom ki készítette
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #517 Dátum: 2005.11.12 szombat, 11:22:00 »

Egy frászt. Be lehet programozni több kódot. Arra az időre beprogramozom az 11111 kódpt, majd ha visszakaptam, akkor kitörlöm ezt a kódot. Ennél a tatu sokkal rosszabb, mert azt elég megmutatni, és mostantól kezdve bármikor be tudja indítani. Az én megoldásom sokkal jobb.
Angel: az én Tatumat is be tudom úgy lőni, hogy a szervizesek be tudják indítani az autót minden gond nélkül, ha pedig elhozom a szervizből, akkor újra élesre állítom a rendszert
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #518 Dátum: 2005.11.12 szombat, 11:23:00 »

Az enyém is simán indul izzítás nélkül is.
Csak ez nem jó a motornak...
Én télen-nyáron mindig izzítok.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #519 Dátum: 2005.11.12 szombat, 12:04:00 »

Sziasztok!
Le vagyok nyűgözve...Újabb értékes ismeretekkel gyarapodtam, ami az autó lopásbiztonsági-rendszereit illeti! ( Persze, újszülött+vicc aforizma )Eddig csak a távirányítós központi-zár+riasztó képezte gyakorlati ismereteim, bár itt nálunk nemigen lopnak autót, inkább a kocsiban "felejtett" cuccok a menők. ( Nov.1-én tőlünk volt hangos a rendőrségi híradó...)Nagyon szeretnék majdani Mondimra valami jó szisztémát...Azt hiszem ezidáig "Angel" rendszere tetszik a legjobban!

Egyebként valóban érdekes, -számunkra szerencsére - hogy a Mondikat nem nagyon lopják. Biztosítós Hölgy szerint sznobok az emberek, akik inkább a más, hasonló kategóriás autókat veszik, ezzel is felhajtva az árat- a többi márkáknál. ( Nem sorolom )  
Üdv, és köszi minden kedves közreműködönek az e témában írtakat!
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #520 Dátum: 2005.11.12 szombat, 13:36:00 »

Amikor megvettem a kocsit,ráadtam a gyujtást,és vártam az izzítószál visszajelző lámpa kialvását.A régi tulaj csodálkozott,hogy mit csinálok.Ő mondta,hogy nem kell várni,hanem ugy indul mint egy benzines.
Én azóta ugy használom.Gyujtás ráadása után nem várok.Tudom,majd télen várok egy kicsit!-:))
Érdekes, fater TDCi -je, izzít, és világít is benne a lámpa.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #521 Dátum: 2005.11.12 szombat, 13:38:00 »

Egy frászt. Be lehet programozni több kódot. Arra az időre beprogramozom az 11111 kódpt, majd ha visszakaptam, akkor kitörlöm ezt a kódot. Ennél a tatu sokkal rosszabb, mert azt elég megmutatni, és mostantól kezdve bármikor be tudja indítani. Az én megoldásom sokkal jobb.
Akkor rakass bele ilyet! Smiley Én meg újlenyomat azonosítást fogok, olyat mint az A8 -ba van! Smiley))
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #522 Dátum: 2005.11.12 szombat, 14:56:00 »

Sztem nem éri meg,ez a sok kódos,lenyomatos rendszer,ha akarják úgyi s elviszik,erre meg elég a gyári cucc..Mellesleg a Mondikat nagyon nem szeretik a tolvajok,főleg azért mert még az ajtókon való bejutás is elég nehéz az autóba,hacsak nem tör-zúz az illetéktelen behatoló,ezt igazolja egy biztonsági teszt amin kategóriájában a Mondi lett az első(és az még MKII volt).Így én nem aggódok emiatt.Eddig még egyik Fordomat sem vitték el :)Pedig volt olyan amin látszott,h próbálkoztak..
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #523 Dátum: 2005.11.12 szombat, 15:48:00 »

Angel: az én Tatumat is be tudom úgy lőni, hogy a szervizesek be tudják indítani az autót minden gond nélkül, ha pedig elhozom a szervizből, akkor újra élesre állítom a rendszert
Szia srac!
 
Hogy is van ez!Én ismerem a tatu-t,de az általad leírt megoldás érdekelne privátba.
Vagyis,hogyan csinálod meg azt,hogy a tatu-t ideiglenesen kiiktasd?Sejtem a megoldást,csak kiváncsi vagyok a tiédre!Na,nem konkrétan,hogy hogyan is indul az autód!
Várom a mailt.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #524 Dátum: 2005.11.12 szombat, 15:49:00 »

Akkor rakass bele ilyet! Smiley Én meg újlenyomat azonosítást fogok, olyat mint az A8 -ba van! Smiley))
Aztán meg majd levágják az ujjadat!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #525 Dátum: 2005.11.12 szombat, 20:01:00 »

nekem a tatuhoz hasonlo rendszerem van egy valtozarral eggyutt, es az ved a rablas ellen is. kb 100k volt. fusimnak mutattam a talin, de a forumot masok is olvashatjak! akit erdekel az szoljon v megmutatom neki is.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #526 Dátum: 2005.11.12 szombat, 22:02:00 »

Alvázszám ment!
Válasz ment! Amiből látszik, hogy nincs benne "elektromosan növelt fűtő".
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #527 Dátum: 2005.11.12 szombat, 22:04:00 »

Eddig nem vettem észre, de nekem tetszik a Petya TDCI feirat a neved helyén. Én is kértem a nagyfiamat, hogy csináljon valait nekem
Srac kollegáé a fő érdem, én csak a TDCi feliratot adtam hozzá.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #528 Dátum: 2005.11.12 szombat, 23:03:00 »

Válasz ment! Amiből látszik, hogy nincs benne "elektromosan növelt fűtő".
Köszi,elolvastam.De akkor mitől fűt idejekorán,még mielőtt a vízhőmérő beindulna?
Valami csak van benne!Zsoel.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #529 Dátum: 2005.11.12 szombat, 23:38:00 »

Válasz ment! Amiből látszik, hogy nincs benne "elektromosan növelt fűtő".
Küldd már el nekem is.
Ha nincs benne patron, akkor lehet, hogy a klíma melegít? Az lenne a legegyszerűbb megoldás.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #530 Dátum: 2005.11.13 vasárnap, 09:01:00 »

nekem a tatuhoz hasonlo rendszerem van egy valtozarral eggyutt, es az ved a rablas ellen is. kb 100k volt. fusimnak mutattam a talin, de a forumot masok is olvashatjak! akit erdekel az szoljon v megmutatom neki is.
Válózáram nekem is van, és ezt szeretném kiegészíteni.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #531 Dátum: 2005.11.13 vasárnap, 10:30:00 »

Van valami olyan védelem is, hogy egy kis kártyát hordasz magadnál, és mikor az autó mellé érsz, magától kinyilik a kp. zár. Mikor eltávolodsz bezárja, leállítja a motort. Ez se rossz, a kártya a zsebedbe, ha kiszednek a kocsiból, akkor is leáll az autó gyorsan.
Ami még nem lehet rossz, az GPS -es riasztó! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #532 Dátum: 2005.11.13 vasárnap, 14:17:00 »

Van valami olyan védelem is, hogy egy kis kártyát hordasz magadnál, és mikor az autó mellé érsz, magától kinyilik a kp. zár. Mikor eltávolodsz bezárja, leállítja a motort. Ez se rossz, a kártya a zsebedbe, ha kiszednek a kocsiból, akkor is leáll az autó gyorsan.
Ami még nem lehet rossz, az GPS -es riasztó! Smiley
A kártya ugyanaz, mint a kulcs. Úgysem hordod a másik zsebedbe, akkor meg semmit sem ér az egész. A GPS-sel az a baj, hogy simán el lehet nyomni a riasztási jele, és sütheted az egészet. Szerintem ez éri a legkevesebbet, ha figyelembe vesszük, mennyibe kerül.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #533 Dátum: 2005.11.13 vasárnap, 20:42:00 »

Válózáram nekem is van, és ezt szeretném kiegészíteni.
akkor csak kb 60k lessz! ha erdekel megadom a ceg eggyik emberenek a tel szamat!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #534 Dátum: 2005.11.13 vasárnap, 21:04:00 »

Tehát. Azt szeretném megtudni, hogy 5. sebességi fokozatban 1.000 környéki fordulaton "gurulva", némi gázadással mennyit árthat a motornak. Azonkívül, hogy nyomaték semmi, és nem egy szép stílusú vezetésre vall. Ilyet a feleségem csinál, és ugye Ő sem ( mint senki más)  szereti, hogy beleszóljanak a vezetésbe. Viszont, ha el tudnám neki mondani, hogy inkább 4.-ben kicsit magasabb fordulaton menjen, mert.... akkor nem venné zokon.
De tényleg, ilyenkor mennyit fogyaszt, és ua. tempónál 1 sebességi fokozatban lejebb mennyit?
Amit még tapasztaltam és kiváncsi vagyok, h. nektek is így van-e: full tankolás, 256 km megtétele után az üa. mutató már majdnem a fél állásnál. Rátankolás 16 liter, ismét full a tank. Ilyen gyorsan megy lefelé a mutató ebben a tartományban?
A 6000-s CD-hez is kérnék egy kis segítséget. Alap dolgok elősször: a Focusom audiója tudott olyat, hogy a sebesség függvényében hangosodott ill. halkult automatikusan. A mondi most nem tesz ilyet, be kell állítani, vagy ez nem tudja?
Aztán majd próbálok szerezni magyar nyelvű leírást és atöbbit megpróbálom onnan megfejteni.
Riasztó. Az itt közzétett Mondeo III. használati utasításban olvasom, hogy az illetéktelen ajtónyitásra megszólal a sziréna. Van benne sziréna?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #535 Dátum: 2005.11.13 vasárnap, 21:32:00 »

Tehát. Azt szeretném megtudni, hogy 5. sebességi fokozatban 1.000 környéki fordulaton "gurulva", némi gázadással mennyit árthat a motornak. Azonkívül, hogy nyomaték semmi, és nem egy szép stílusú vezetésre vall. Ilyet a feleségem csinál, és ugye Ő sem ( mint senki más)  szereti, hogy beleszóljanak a vezetésbe. Viszont, ha el tudnám neki mondani, hogy inkább 4.-ben kicsit magasabb fordulaton menjen, mert.... akkor nem venné zokon.
De tényleg, ilyenkor mennyit fogyaszt, és ua. tempónál 1 sebességi fokozatban lejebb mennyit?
Amit még tapasztaltam és kiváncsi vagyok, h. nektek is így van-e: full tankolás, 256 km megtétele után az üa. mutató már majdnem a fél állásnál. Rátankolás 16 liter, ismét full a tank. Ilyen gyorsan megy lefelé a mutató ebben a tartományban?
A 6000-s CD-hez is kérnék egy kis segítséget. Alap dolgok elősször: a Focusom audiója tudott olyat, hogy a sebesség függvényében hangosodott ill. halkult automatikusan. A mondi most nem tesz ilyet, be kell állítani, vagy ez nem tudja?
Aztán majd próbálok szerezni magyar nyelvű leírást és atöbbit megpróbálom onnan megfejteni.
Riasztó. Az itt közzétett Mondeo III. használati utasításban olvasom, hogy az illetéktelen ajtónyitásra megszólal a sziréna. Van benne sziréna?
Azt mondjuk leírhattad volna, milyen motorral van szerelve a géped. A fogyiból dízelre tippelek. Ettől függetlenül: a motor az 1000-es tartományban nem túl fickós, jóval többet fogyaszt ugyanakkora erő kifejtéséhez, mint mondjuk 1800-as fordulaton, ahol a nyomatékmaximum van. Szerintem sok kárt nem fog okozni, csak fogyasztás-növekedést.
 
Nekem sony-2 rádióm van, az tudja a halkulást. Az én mutatóm teljesen pontos, bár az enyémben van üzemanyagszámítógép, lehet, hogy amiatt.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #536 Dátum: 2005.11.13 vasárnap, 21:56:00 »

Azt mondjuk leírhattad volna, milyen motorral van szerelve a géped. A fogyiból dízelre tippelek. Ettől függetlenül: a motor az 1000-es tartományban nem túl fickós, jóval többet fogyaszt ugyanakkora erő kifejtéséhez, mint mondjuk 1800-as fordulaton, ahol a nyomatékmaximum van. Szerintem sok kárt nem fog okozni, csak fogyasztás-növekedést.
 
Nekem sony-2 rádióm van, az tudja a halkulást. Az én mutatóm teljesen pontos, bár az enyémben van üzemanyagszámítógép, lehet, hogy amiatt.
Igen, TDCI, 115 LE. és kösz a választ.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #537 Dátum: 2005.11.13 vasárnap, 22:02:00 »

Igen, TDCI, 115 LE. és kösz a választ.
Akkor az gondolom, ambiente
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #538 Dátum: 2005.11.13 vasárnap, 22:14:00 »

Köszi,elolvastam.De akkor mitől fűt idejekorán,még mielőtt a vízhőmérő beindulna?
Valami csak van benne!Zsoel.
Mail ment.
Amiben egy lehetséges megoldás is le van írva.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #539 Dátum: 2005.11.13 vasárnap, 22:16:00 »

A felszereltsége Trend. Fedélzeti computer nincs benne.
Tehát a fogyasztás szempontjából, mely fordulatszám tartomány a    legideálisabb? Vagy hogyan közelítsem ezt a fogyasztáso kérdést?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #540 Dátum: 2005.11.13 vasárnap, 22:22:00 »

Tehát. Azt szeretném megtudni, hogy 5. sebességi fokozatban 1.000 környéki fordulaton "gurulva", némi gázadással mennyit árthat a motornak. Azonkívül, hogy nyomaték semmi, és nem egy szép stílusú vezetésre vall. Ilyet a feleségem csinál, és ugye Ő sem ( mint senki más)  szereti, hogy beleszóljanak a vezetésbe. Viszont, ha el tudnám neki mondani, hogy inkább 4.-ben kicsit magasabb fordulaton menjen, mert.... akkor nem venné zokon.
De tényleg, ilyenkor mennyit fogyaszt, és ua. tempónál 1 sebességi fokozatban lejebb mennyit?
Amit még tapasztaltam és kiváncsi vagyok, h. nektek is így van-e: full tankolás, 256 km megtétele után az üa. mutató már majdnem a fél állásnál. Rátankolás 16 liter, ismét full a tank. Ilyen gyorsan megy lefelé a mutató ebben a tartományban?
A 6000-s CD-hez is kérnék egy kis segítséget. Alap dolgok elősször: a Focusom audiója tudott olyat, hogy a sebesség függvényében hangosodott ill. halkult automatikusan. A mondi most nem tesz ilyet, be kell állítani, vagy ez nem tudja?
Aztán majd próbálok szerezni magyar nyelvű leírást és atöbbit megpróbálom onnan megfejteni.
Riasztó. Az itt közzétett Mondeo III. használati utasításban olvasom, hogy az illetéktelen ajtónyitásra megszólal a sziréna. Van benne sziréna?
Én 1.500 rpm alá nem engedném a fordulatot, pont azért, amit Angel kollega is leírt.
Üa. tank: nekem volt olyan, hogy csak 200 km megtétele után mozdult meg a mutató lefele a "tele" pozícióból. De leírt adatok alapján a fogyasztás jó, tehát vagy a jeladó tengelye van meghajolva, vagy a mutató nincs jó pozícióban.
6000 CD: keresd meg az "AVC" beállítást, és izlés szerint állítsd be.
Sziréna: ha van gyári riasztó, akkor van benne.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #541 Dátum: 2005.11.13 vasárnap, 22:22:00 »

A riasztós hozzászólásokat figyelmesen olvastam, mert ahogyan azt írtam én is gondolkodom valamilyen rendszer beépítésében.  
Azt is nagyon szerettem a Focusnál, hogy, ha valamelyik ajtó nem volt rendesen becsukva ( a gyermekeim is sokszor nem zárják rendesen ) akkor a távirányítóval való záráskor a rendszer több sípszóval jelezte, hogy valami nem OK. Ilyet nem tud a mondi?
Plusz. Az OK? hogy ha hosszan nyomom a záró gobot akkor felhúzza az esetlegesen úgy felejtett ablakokat, de mi van ha csak reteszeléssel zárom? Zok szó nélkül nyitva marad az ablak?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #542 Dátum: 2005.11.13 vasárnap, 22:45:00 »

Én 1.500 rpm alá nem engedném a fordulatot, pont azért, amit Angel kollega is leírt.
Üa. tank: nekem volt olyan, hogy csak 200 km megtétele után mozdult meg a mutató lefele a "tele" pozícióból. De leírt adatok alapján a fogyasztás jó, tehát vagy a jeladó tengelye van meghajolva, vagy a mutató nincs jó pozícióban.
6000 CD: keresd meg az "AVC" beállítást, és izlés szerint állítsd be.
Sziréna: ha van gyári riasztó, akkor van benne.
Szia Petya! Már a lányom is keres Téged. Az a helyzet, hogy mostanában sokat hallja a nevedet emlegetni ( Tőlem ).  
További kérdéseim is vannak. A hátsó ülések fölött nincs világítás a Trendben. Viszont azt kitapogattam, hogy a helye az megvan. No most a kérdés az, hogy a vezeték is ott van-e? Ha igen akkor (gondolom én ) nem nagy cucc oda is tenni egy kapcsolható világító testet. A két gyermekemnek és nekünk szülőknek is hasznos lenne ilyen korán sötétedős időszakban.  
A hátul ülők honnan kapnak fűtést?  Meleg levegőre gondolok, nem ülésfütésre. Itt is a gyermekeim miatt kérdezem, hisz Ők még nem is az ülésen, hanem gyermekülésben utaznak. Megy kölön fűtés cső hátra, vagy csak ami előlről hátra jut?
És ha már hátra jutottam:
olvastam, h. egy klubtárs a hátsó ajtókba való hangszórókról érdeklődött. Engem viszont a kombim hátsó hagszórói érdekelnek. Oda milyen való?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #543 Dátum: 2005.11.13 vasárnap, 22:53:00 »

Szia Petya! Már a lányom is keres Téged. Az a helyzet, hogy mostanában sokat hallja a nevedet emlegetni ( Tőlem ).  
További kérdéseim is vannak. A hátsó ülések fölött nincs világítás a Trendben. Viszont azt kitapogattam, hogy a helye az megvan. No most a kérdés az, hogy a vezeték is ott van-e? Ha igen akkor (gondolom én ) nem nagy cucc oda is tenni egy kapcsolható világító testet. A két gyermekemnek és nekünk szülőknek is hasznos lenne ilyen korán sötétedős időszakban.  
A hátul ülők honnan kapnak fűtést?  Meleg levegőre gondolok, nem ülésfütésre. Itt is a gyermekeim miatt kérdezem, hisz Ők még nem is az ülésen, hanem gyermekülésben utaznak. Megy kölön fűtés cső hátra, vagy csak ami előlről hátra jut?
És ha már hátra jutottam:
olvastam, h. egy klubtárs a hátsó ajtókba való hangszórókról érdeklődött. Engem viszont a kombim hátsó hagszórói érdekelnek. Oda milyen való?
Valószínűleg be van kábelezve, de ha nem is, akkor sem nagy ügy az első világítástól áthúzni hátra.
A hátul ülők az első ülás alatti befúvókból kapnak fűtést. A hátsű hangszóró ugyanolyan, mint az első.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #544 Dátum: 2005.11.13 vasárnap, 23:04:00 »

Szia Petya! Már a lányom is keres Téged. Az a helyzet, hogy mostanában sokat hallja a nevedet emlegetni ( Tőlem ).  
További kérdéseim is vannak. A hátsó ülések fölött nincs világítás a Trendben. Viszont azt kitapogattam, hogy a helye az megvan. No most a kérdés az, hogy a vezeték is ott van-e? Ha igen akkor (gondolom én ) nem nagy cucc oda is tenni egy kapcsolható világító testet. A két gyermekemnek és nekünk szülőknek is hasznos lenne ilyen korán sötétedős időszakban.  
A hátul ülők honnan kapnak fűtést?  Meleg levegőre gondolok, nem ülésfütésre. Itt is a gyermekeim miatt kérdezem, hisz Ők még nem is az ülésen, hanem gyermekülésben utaznak. Megy kölön fűtés cső hátra, vagy csak ami előlről hátra jut?
És ha már hátra jutottam:
olvastam, h. egy klubtárs a hátsó ajtókba való hangszórókról érdeklődött. Engem viszont a kombim hátsó hagszórói érdekelnek. Oda milyen való?
Tudom, hogy keresett és nem igazán értettem, hogy ezt miért kaptam:, de aztán láttam, hogy nem komoly a dolog.
 
Hátsó tér világítás: ha ott van a vezeték (ez csak akkor derül ki, ha kivágod a lámpa helyét, vagy ha leveszed a tetőkárpitot), akkor nincs gond vele, ha nincs, akkor be kell húzni három szál drótot és meg van oldva.
Hátsó fűtés: mindkét első ülés alatt megy hátra egy-egy levegő csatorna, amin a ugyan az a levegő megy, ami többi levegő csatornában is.
Hangszóró: 5"x7" (5"x8"), ugyan az mint, ami elől is van.
Ablak felhúzás: úgy a jó, ahogy leírtad.
Ajtók:  ha van kettős zárás és valamelyik ajtó nincs rendesen becsukva, akkor kettős zárás esetén nem villan fel az irányjelző.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #545 Dátum: 2005.11.13 vasárnap, 23:11:00 »

Én 1.500 rpm alá nem engedném a fordulatot, pont azért, amit Angel kollega is leírt.
Üa. tank: nekem volt olyan, hogy csak 200 km megtétele után mozdult meg a mutató lefele a "tele" pozícióból. De leírt adatok alapján a fogyasztás jó, tehát vagy a jeladó tengelye van meghajolva, vagy a mutató nincs jó pozícióban.
6000 CD: keresd meg az "AVC" beállítást, és izlés szerint állítsd be.
Sziréna: ha van gyári riasztó, akkor van benne.
Ez a fordulat dolog, TDDi -nél is így van?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #546 Dátum: 2005.11.13 vasárnap, 23:11:00 »

A riasztós hozzászólásokat figyelmesen olvastam, mert ahogyan azt írtam én is gondolkodom valamilyen rendszer beépítésében.  
Azt is nagyon szerettem a Focusnál, hogy, ha valamelyik ajtó nem volt rendesen becsukva ( a gyermekeim is sokszor nem zárják rendesen ) akkor a távirányítóval való záráskor a rendszer több sípszóval jelezte, hogy valami nem OK. Ilyet nem tud a mondi?
Plusz. Az OK? hogy ha hosszan nyomom a záró gobot akkor felhúzza az esetlegesen úgy felejtett ablakokat, de mi van ha csak reteszeléssel zárom? Zok szó nélkül nyitva marad az ablak?
tamas,
 
nekem nem gyári riasztó van benne, de ez olyan, hogy folyamatosan csipog, ha valami nincs zárva.
A másik kérdésed nem igazán értem, ha megnyomod 1x a zárás gombot, bezár. Ha még 1x akkor retesz is lesz, de ha még úgy is tartod az ablakokat is felhúzza. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #547 Dátum: 2005.11.13 vasárnap, 23:16:00 »

tamas,
 
nekem nem gyári riasztó van benne, de ez olyan, hogy folyamatosan csipog, ha valami nincs zárva.
A másik kérdésed nem igazán értem, ha megnyomod 1x a zárás gombot, bezár. Ha még 1x akkor retesz is lesz, de ha még úgy is tartod az ablakokat is felhúzza. Smiley
Igen. Valahogy sikerült. Talán úgy, hogy a záró gombot folyamatosan nyomvatartom3-4 mp-ig. És ha így nyitom ( már foly, nyomva) akkor teljesen leengedi mind a négyet.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #548 Dátum: 2005.11.13 vasárnap, 23:19:00 »

tamas,
 
nekem nem gyári riasztó van benne, de ez olyan, hogy folyamatosan csipog, ha valami nincs zárva.
A másik kérdésed nem igazán értem, ha megnyomod 1x a zárás gombot, bezár. Ha még 1x akkor retesz is lesz, de ha még úgy is tartod az ablakokat is felhúzza. Smiley
És a Te nem gyári risztód az még egy plusz távirányítót is igényel, vagy azt is a kulcs vezérli? Vagy a kulcs oldja ill. zárja a gyári védelmet + másik távnyitó mindent (ajtó, ablak, riasztó)?
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #549 Dátum: 2005.11.13 vasárnap, 23:20:00 »

Igen. Valahogy sikerült. Talán úgy, hogy a záró gombot folyamatosan nyomvatartom3-4 mp-ig. És ha így nyitom ( már foly, nyomva) akkor teljesen leengedi mind a négyet.
tamas,
 
igen, ez ilyen, ezzel a módszerrel leengedhető is mind a 4 ablak.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Oldalak: 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 ... 110   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.074 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.