Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 08:54:42
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Facelift modellek
Oldalak:
1
...
4
5
6
7
8
9
10
[
11
]
12
13
14
15
16
17
18
...
110
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Facelift modellek (Megtekintve 1737724 alkalommal)
0 Felhasználó és 49 vendég van a témában
Vendég
Re: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #500 Dátum:
2005.11.11 péntek, 23:22:00 »
Idézetet írta: zsoel - 2005.11.11 péntek, 17:33:00
Ma megvolt a 60.ezres szemle.Miközben felemelték a kocsit,és folyt ki az olaj,nézelődtem,és egyszerre mit láttam!
Hát semmit!
Ugyanis kerestem volna a tddi-nél már jól ismert fűtésrásegítő patront.Bal első keréknél.Ott nekem lejött a műanyag fekete cső,és ugyanazzal a lendülettel visszakígyózott.Tehát patron az nincs.
De akkor mi van?
Ugyanis ez az autó is elég rövid idő mulva elkezd fűteni.A hűtővízmérő műszer mutatója még nem is gondolkodik azon,hogy elinduljon,de már meleg jön a kocsiba.Hál Istennek!
De akkor mi fűti a vizet?
Valami más elektromos fűtés?
Vagy máshová tették a fűtőpatront?
Megkérdeztem a szakit,és utánna a főnökét.
Emiatt kérdezlek benneteket!
A válasz egyértelmű volt:PASSZ!Szakszervízben.
Van valakinek tippje,hogy mi a megoldás,vagy legalábbis válasz a kérdésemre?Zsoel.
Küld el az alvázszámot nekem, és abból kiderül, hogy van-e benne "elektromosan növelt fűtő".
Nem kell izzítani a facelift-es TDCi-t???
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #501 Dátum:
2005.11.11 péntek, 23:32:00 »
A biztonsági rendszer lényege, hogy midig működjön. Különben pont akkor felejted el majd bekapcsolni, amikor fontos. Ha ki lehet kapcsolni, jó nem lehet.
A taturól pár dolgot: ha van ilyen titkos kapcsoló dolog, úgy szokták megoldani a rossz fiúk, hogy kamerával felveszik az egyik ilyen motorindító eljárásod, megnézik, és simán látszik, milyen gombokat nyomogatsz, és már meg is van a megoldás. Az én módszerem a kóddal azért jobb, mert utcán állva sem látják a kódomat, és kamerával is vehetik, sokat nem fognak látni belőle.
Az autómosós dolog csak annyi, hogy azok soxor benne vannak mindenféle bűnbandában, láttak már ezt-azt. Az enyém nem csak azt csinálja, hogy egy adott helyre nem jut el a 12V, hanem ennél sokkal gonoszabb dolgot. De asszem ez nem publikus. Ennek ellenére ha nyugodt helyen vannak, minden motort el lehet indítani, de megnyugtatásképpen egyrészt már a sima gyári védelem is elég jó, másrészt a mondeót nem viszik.
A kulcsllopós módszer ellen meg már a sima titkos kapcsoló is segíthet, ha nem találják meg. Kiiktatni sok idő.
Vigyázat. Utólagos riasztó beszerelése csak a márkaszervízben javasolt, különben ugrik a garancia. Ja, és csak azok a márkák jöhetnek szóba, amit a ford is támogat.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #502 Dátum:
2005.11.11 péntek, 23:33:00 »
Idézetet írta: Petya_old - 2005.11.11 péntek, 23:22:00
Küld el az alvázszámot nekem, és abból kiderül, hogy van-e benne "elektromosan növelt fűtő".
Nem kell izzítani a facelift-es TDCi-t???
Kell izzítani. Csak beindul anélkül is
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Re: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #503 Dátum:
2005.11.11 péntek, 23:34:00 »
Idézetet írta: Angel - 2005.11.11 péntek, 18:36:00
Az utasok nem látják, mert a könyöklő ALATT van, még kívülről sem látni. Pillanatok alatt be lehet nyomni. Más NEM vezeti az én autóm. A gombok kopásából meg elég sok kombináció jöhet ki.
Előnye: hiába van valakinek kulcsa, nem tudja elindítani a verdát. Ez több, mint fontos. Pl ha a plázában (strandon) lenyúlják a kulcsot, az autó akkor is marad a helyén. A kódos sokkal jobb, mint a mindenféle kulcsos.
És ha szervízbe megy a gép, akkor ott meg kell adnod a kódot.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
Re: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #504 Dátum:
2005.11.11 péntek, 23:36:00 »
Idézetet írta: Angel - 2005.11.11 péntek, 23:33:00
Kell izzítani. Csak beindul anélkül is
Az enyém is simán indul izzítás nélkül is.
Csak ez nem jó a motornak...
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Re: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #505 Dátum:
2005.11.11 péntek, 23:38:00 »
Idézetet írta: zsoel - 2005.11.11 péntek, 19:11:00
Szia gabo!
Egyszerre csak feltűnsz a nagy ködben?!-:)
Az előző kocsimban nekem is ilyen volt.
Nagyon super,tényleg autómatizmussá válik az indítás.A rendszer neve:TATU./már amit én használtam/
A lényeg,hogy a gyújtás ráadás után 8 másodperccen belül csak az általad ismert pontot kellett egy testponttal összekötni.Az összekötés annyit jelent,hogy az egyik ujjad a testponton,másik rejtett ponton.Ez lehet bármi.Egy csavar feje,ülés alja,stb,stb... mindenkinek ízlése szerint.
Ha 8 másodperccig nem zártad rövidre a 2 pontot,akkor az autó leállt,sőt nekem beindította a vészvillogót,és egy szirénát.
Ugye,a faceliftben már nem kell izzítani.Így a gyakorlatban annyit tesz,hogy a "kedves" idegen beindítja az autót,1-es,elindul,meghuzatja,és kész.A kocsi leáll,villogás,sziréna.
Remélem segítettem.Üdv.zsoel.
Miért ne kéne izzítani?
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #506 Dátum:
2005.11.11 péntek, 23:39:00 »
Idézetet írta: Scratch - 2005.11.11 péntek, 23:34:00
És ha szervízbe megy a gép, akkor ott meg kell adnod a kódot.
Nagyon tévedsz. Végig ott vagyok, a kulcs nálam, ha kell gyújtás, én írom be a kódot. Bizalom nálam 0.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #507 Dátum:
2005.11.11 péntek, 23:40:00 »
Idézetet írta: Petya_old - 2005.11.11 péntek, 23:36:00
Az enyém is simán indul izzítás nélkül is.
Csak ez nem jó a motornak...
Ez így van. A JOCi-nak 3 gyertyája rossz volt, és mégis indult...
Én fűtött garázsban állok, ott nem nagyon szoktam izzítani. Csak ha hideg helyen állok, de eddig nem sxor aludt kinn.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Re: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #508 Dátum:
2005.11.12 szombat, 00:02:00 »
Idézetet írta: Angel - 2005.11.11 péntek, 23:39:00
Nagyon tévedsz. Végig ott vagyok, a kulcs nálam, ha kell gyújtás, én írom be a kódot. Bizalom nálam 0.
Így oké!
De mondjuk ez több napos szerelésnél, már bukta van...
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
Re: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #509 Dátum:
2005.11.12 szombat, 00:28:00 »
Idézetet írta: Petya_old - 2005.11.11 péntek, 23:22:00
Küld el az alvázszámot nekem, és abból kiderül, hogy van-e benne "elektromosan növelt fűtő".
Nem kell izzítani a facelift-es TDCi-t???
Alvázszám ment!
Naplózva
Vendég
Re: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #510 Dátum:
2005.11.12 szombat, 00:32:00 »
Idézetet írta: Scratch - 2005.11.11 péntek, 23:38:00
Miért ne kéne izzítani?
Amikor megvettem a kocsit,ráadtam a gyujtást,és vártam az izzítószál visszajelző lámpa kialvását.A régi tulaj csodálkozott,hogy mit csinálok.Ő mondta,hogy nem kell várni,hanem ugy indul mint egy benzines.
Én azóta ugy használom.Gyujtás ráadása után nem várok.Tudom,majd télen várok egy kicsit!-:))
Naplózva
Vendég
Re: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #511 Dátum:
2005.11.12 szombat, 10:17:00 »
Idézetet írta: zsoel - 2005.11.11 péntek, 19:11:00
Szia gabo!
Egyszerre csak feltűnsz a nagy ködben?!-:)
Az előző kocsimban nekem is ilyen volt.
Nagyon super,tényleg autómatizmussá válik az indítás.A rendszer neve:TATU./már amit én használtam/
A lényeg,hogy a gyújtás ráadás után 8 másodperccen belül csak az általad ismert pontot kellett egy testponttal összekötni.Az összekötés annyit jelent,hogy az egyik ujjad a testponton,másik rejtett ponton.Ez lehet bármi.Egy csavar feje,ülés alja,stb,stb... mindenkinek ízlése szerint.
Ha 8 másodperccig nem zártad rövidre a 2 pontot,akkor az autó leállt,sőt nekem beindította a vészvillogót,és egy szirénát.
Ugye,a faceliftben már nem kell izzítani.Így a gyakorlatban annyit tesz,hogy a "kedves" idegen beindítja az autót,1-es,elindul,meghuzatja,és kész.A kocsi leáll,villogás,sziréna.
Remélem segítettem.Üdv.zsoel.
Hali Zsoel,Srac!
Nem vagyok eltünve, hiszen rendszeresen olvasom a fórumot naponta többszőr, csak hát én nem vagyok olyan nagyon hozzászólós, ill. kitűnő rímfaragó.
Igy csak ritkán irok, az igaz.
Mindkettőtöknek köszönöm az infót. Utánnajárok a dolognak.
Naplózva
Vendég
Re: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #512 Dátum:
2005.11.12 szombat, 10:30:00 »
Idézetet írta: srac_old - 2005.11.11 péntek, 19:45:00
Nekem a sima TATU van. Nálam úgy van bekötve, hogy a motort nem lehet beindítani addig, amíg nem nyúlok a kellő pontra. Tehát egy centit sem tudnak menni a tolvajok a kocsival. Ehhez még jön egy Defend Lock váltózár - így már komplett a védelem. Ja és még egy a műszerfalon villogó kamu riasztó LED! Ezenkívül be lehet még szerelni néhány filléres ˝kamubigyót˝ a szélvédőhöz, ami amúgy a térérzékelős riasztó alkatrésze lenne, így azt lehet hinni, hogy az is van az autóban (ha esetleg nincs). Na szóval értitek
Gabo: a TATU-t szerintem sok helyen ismerik, érdeklődj a hozzád legközelebbi autóriasztósnál, mert aki nekem beszerelte, valszeg Tőled elég messze található.
Te merre vagy?
Naplózva
Vendég
Re: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #513 Dátum:
2005.11.12 szombat, 10:32:00 »
Idézetet írta: Petya_old - 2005.11.11 péntek, 23:22:00
Küld el az alvázszámot nekem, és abból kiderül, hogy van-e benne "elektromosan növelt fűtő".
Nem kell izzítani a facelift-es TDCi-t???
Eddig nem vettem észre, de nekem tetszik a Petya TDCI feirat a neved helyén. Én is kértem a nagyfiamat, hogy csináljon valait nekem
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #514 Dátum:
2005.11.12 szombat, 10:42:00 »
Idézetet írta: Scratch - 2005.11.12 szombat, 00:02:00
Így oké!
De mondjuk ez több napos szerelésnél, már bukta van...
Egy frászt. Be lehet programozni több kódot. Arra az időre beprogramozom az 11111 kódpt, majd ha visszakaptam, akkor kitörlöm ezt a kódot. Ennél a tatu sokkal rosszabb, mert azt elég megmutatni, és mostantól kezdve bármikor be tudja indítani. Az én megoldásom sokkal jobb.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
Re: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #515 Dátum:
2005.11.12 szombat, 11:22:00 »
Idézetet írta: Gabo_old - 2005.11.12 szombat, 10:30:00
Te merre vagy?
Solymár.
Naplózva
Vendég
Re: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #516 Dátum:
2005.11.12 szombat, 11:22:00 »
Idézetet írta: Gabo_old - 2005.11.12 szombat, 10:32:00
Eddig nem vettem észre, de nekem tetszik a Petya TDCI feirat a neved helyén. Én is kértem a nagyfiamat, hogy csináljon valait nekem
Gabo: ugye milyen tetszetős? Nem is tudom ki készítette
Naplózva
Vendég
Re: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #517 Dátum:
2005.11.12 szombat, 11:22:00 »
Idézetet írta: Angel - 2005.11.12 szombat, 10:42:00
Egy frászt. Be lehet programozni több kódot. Arra az időre beprogramozom az 11111 kódpt, majd ha visszakaptam, akkor kitörlöm ezt a kódot. Ennél a tatu sokkal rosszabb, mert azt elég megmutatni, és mostantól kezdve bármikor be tudja indítani. Az én megoldásom sokkal jobb.
Angel: az én Tatumat is be tudom úgy lőni, hogy a szervizesek be tudják indítani az autót minden gond nélkül, ha pedig elhozom a szervizből, akkor újra élesre állítom a rendszert
Naplózva
Vendég
Re: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #518 Dátum:
2005.11.12 szombat, 11:23:00 »
Idézetet írta: Petya_old - 2005.11.11 péntek, 23:36:00
Az enyém is simán indul izzítás nélkül is.
Csak ez nem jó a motornak...
Én télen-nyáron mindig izzítok.
Naplózva
Vendég
Re: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #519 Dátum:
2005.11.12 szombat, 12:04:00 »
Sziasztok!
Le vagyok nyűgözve...Újabb értékes ismeretekkel gyarapodtam, ami az autó lopásbiztonsági-rendszereit illeti! ( Persze, újszülött+vicc aforizma )Eddig csak a távirányítós központi-zár+riasztó képezte gyakorlati ismereteim, bár itt nálunk nemigen lopnak autót, inkább a kocsiban "felejtett" cuccok a menők. ( Nov.1-én tőlünk volt hangos a rendőrségi híradó...)Nagyon szeretnék majdani Mondimra valami jó szisztémát...Azt hiszem ezidáig "Angel" rendszere tetszik a legjobban!
Egyebként valóban érdekes, -számunkra szerencsére - hogy a Mondikat nem nagyon lopják. Biztosítós Hölgy szerint sznobok az emberek, akik inkább a más, hasonló kategóriás autókat veszik, ezzel is felhajtva az árat- a többi márkáknál. ( Nem sorolom )
Üdv, és köszi minden kedves közreműködönek az e témában írtakat!
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Re: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #520 Dátum:
2005.11.12 szombat, 13:36:00 »
Idézetet írta: zsoel - 2005.11.12 szombat, 00:32:00
Amikor megvettem a kocsit,ráadtam a gyujtást,és vártam az izzítószál visszajelző lámpa kialvását.A régi tulaj csodálkozott,hogy mit csinálok.Ő mondta,hogy nem kell várni,hanem ugy indul mint egy benzines.
Én azóta ugy használom.Gyujtás ráadása után nem várok.Tudom,majd télen várok egy kicsit!-:))
Érdekes, fater TDCi -je, izzít, és világít is benne a lámpa.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Re: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #521 Dátum:
2005.11.12 szombat, 13:38:00 »
Idézetet írta: Angel - 2005.11.12 szombat, 10:42:00
Egy frászt. Be lehet programozni több kódot. Arra az időre beprogramozom az 11111 kódpt, majd ha visszakaptam, akkor kitörlöm ezt a kódot. Ennél a tatu sokkal rosszabb, mert azt elég megmutatni, és mostantól kezdve bármikor be tudja indítani. Az én megoldásom sokkal jobb.
Akkor rakass bele ilyet!
Én meg újlenyomat azonosítást fogok, olyat mint az A8 -ba van!
))
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
Re: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #522 Dátum:
2005.11.12 szombat, 14:56:00 »
Sztem nem éri meg,ez a sok kódos,lenyomatos rendszer,ha akarják úgyi s elviszik,erre meg elég a gyári cucc..Mellesleg a Mondikat nagyon nem szeretik a tolvajok,főleg azért mert még az ajtókon való bejutás is elég nehéz az autóba,hacsak nem tör-zúz az illetéktelen behatoló,ezt igazolja egy biztonsági teszt amin kategóriájában a Mondi lett az első(és az még MKII volt).Így én nem aggódok emiatt.Eddig még egyik Fordomat sem vitték el :)Pedig volt olyan amin látszott,h próbálkoztak..
Naplózva
Vendég
Re: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #523 Dátum:
2005.11.12 szombat, 15:48:00 »
Idézetet írta: srac_old - 2005.11.12 szombat, 11:22:00
Angel: az én Tatumat is be tudom úgy lőni, hogy a szervizesek be tudják indítani az autót minden gond nélkül, ha pedig elhozom a szervizből, akkor újra élesre állítom a rendszert
Szia srac!
Hogy is van ez!Én ismerem a tatu-t,de az általad leírt megoldás érdekelne privátba.
Vagyis,hogyan csinálod meg azt,hogy a tatu-t ideiglenesen kiiktasd?Sejtem a megoldást,csak kiváncsi vagyok a tiédre!Na,nem konkrétan,hogy hogyan is indul az autód!
Várom a mailt.
Naplózva
Vendég
Re: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #524 Dátum:
2005.11.12 szombat, 15:49:00 »
Idézetet írta: Scratch - 2005.11.12 szombat, 13:38:00
Akkor rakass bele ilyet!
Én meg újlenyomat azonosítást fogok, olyat mint az A8 -ba van!
))
Aztán meg majd levágják az ujjadat!
Naplózva
Vendég
Re: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #525 Dátum:
2005.11.12 szombat, 20:01:00 »
nekem a tatuhoz hasonlo rendszerem van egy valtozarral eggyutt, es az ved a rablas ellen is. kb 100k volt. fusimnak mutattam a talin, de a forumot masok is olvashatjak! akit erdekel az szoljon v megmutatom neki is.
Naplózva
Vendég
Re: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #526 Dátum:
2005.11.12 szombat, 22:02:00 »
Idézetet írta: zsoel - 2005.11.12 szombat, 00:28:00
Alvázszám ment!
Válasz ment! Amiből látszik, hogy nincs benne "elektromosan növelt fűtő".
Naplózva
Vendég
Re: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #527 Dátum:
2005.11.12 szombat, 22:04:00 »
Idézetet írta: Gabo_old - 2005.11.12 szombat, 10:32:00
Eddig nem vettem észre, de nekem tetszik a Petya TDCI feirat a neved helyén. Én is kértem a nagyfiamat, hogy csináljon valait nekem
Srac kollegáé a fő érdem, én csak a TDCi feliratot adtam hozzá.
Naplózva
Vendég
Re: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #528 Dátum:
2005.11.12 szombat, 23:03:00 »
Idézetet írta: Petya_old - 2005.11.12 szombat, 22:02:00
Válasz ment! Amiből látszik, hogy nincs benne "elektromosan növelt fűtő".
Köszi,elolvastam.De akkor mitől fűt idejekorán,még mielőtt a vízhőmérő beindulna?
Valami csak van benne!Zsoel.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #529 Dátum:
2005.11.12 szombat, 23:38:00 »
Idézetet írta: Petya_old - 2005.11.12 szombat, 22:02:00
Válasz ment! Amiből látszik, hogy nincs benne "elektromosan növelt fűtő".
Küldd már el nekem is.
Ha nincs benne patron, akkor lehet, hogy a klíma melegít? Az lenne a legegyszerűbb megoldás.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
Re: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #530 Dátum:
2005.11.13 vasárnap, 09:01:00 »
Idézetet írta: gravitydave_old - 2005.11.12 szombat, 20:01:00
nekem a tatuhoz hasonlo rendszerem van egy valtozarral eggyutt, es az ved a rablas ellen is. kb 100k volt. fusimnak mutattam a talin, de a forumot masok is olvashatjak! akit erdekel az szoljon v megmutatom neki is.
Válózáram nekem is van, és ezt szeretném kiegészíteni.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Re: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #531 Dátum:
2005.11.13 vasárnap, 10:30:00 »
Van valami olyan védelem is, hogy egy kis kártyát hordasz magadnál, és mikor az autó mellé érsz, magától kinyilik a kp. zár. Mikor eltávolodsz bezárja, leállítja a motort. Ez se rossz, a kártya a zsebedbe, ha kiszednek a kocsiból, akkor is leáll az autó gyorsan.
Ami még nem lehet rossz, az GPS -es riasztó!
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #532 Dátum:
2005.11.13 vasárnap, 14:17:00 »
Idézetet írta: Scratch - 2005.11.13 vasárnap, 10:30:00
Van valami olyan védelem is, hogy egy kis kártyát hordasz magadnál, és mikor az autó mellé érsz, magától kinyilik a kp. zár. Mikor eltávolodsz bezárja, leállítja a motort. Ez se rossz, a kártya a zsebedbe, ha kiszednek a kocsiból, akkor is leáll az autó gyorsan.
Ami még nem lehet rossz, az GPS -es riasztó!
A kártya ugyanaz, mint a kulcs. Úgysem hordod a másik zsebedbe, akkor meg semmit sem ér az egész. A GPS-sel az a baj, hogy simán el lehet nyomni a riasztási jele, és sütheted az egészet. Szerintem ez éri a legkevesebbet, ha figyelembe vesszük, mennyibe kerül.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
Re: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #533 Dátum:
2005.11.13 vasárnap, 20:42:00 »
Idézetet írta: Gabo_old - 2005.11.13 vasárnap, 09:01:00
Válózáram nekem is van, és ezt szeretném kiegészíteni.
akkor csak kb 60k lessz! ha erdekel megadom a ceg eggyik emberenek a tel szamat!
Naplózva
Vendég
Re: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #534 Dátum:
2005.11.13 vasárnap, 21:04:00 »
Tehát. Azt szeretném megtudni, hogy 5. sebességi fokozatban 1.000 környéki fordulaton "gurulva", némi gázadással mennyit árthat a motornak. Azonkívül, hogy nyomaték semmi, és nem egy szép stílusú vezetésre vall. Ilyet a feleségem csinál, és ugye Ő sem ( mint senki más) szereti, hogy beleszóljanak a vezetésbe. Viszont, ha el tudnám neki mondani, hogy inkább 4.-ben kicsit magasabb fordulaton menjen, mert.... akkor nem venné zokon.
De tényleg, ilyenkor mennyit fogyaszt, és ua. tempónál 1 sebességi fokozatban lejebb mennyit?
Amit még tapasztaltam és kiváncsi vagyok, h. nektek is így van-e: full tankolás, 256 km megtétele után az üa. mutató már majdnem a fél állásnál. Rátankolás 16 liter, ismét full a tank. Ilyen gyorsan megy lefelé a mutató ebben a tartományban?
A 6000-s CD-hez is kérnék egy kis segítséget. Alap dolgok elősször: a Focusom audiója tudott olyat, hogy a sebesség függvényében hangosodott ill. halkult automatikusan. A mondi most nem tesz ilyet, be kell állítani, vagy ez nem tudja?
Aztán majd próbálok szerezni magyar nyelvű leírást és atöbbit megpróbálom onnan megfejteni.
Riasztó. Az itt közzétett Mondeo III. használati utasításban olvasom, hogy az illetéktelen ajtónyitásra megszólal a sziréna. Van benne sziréna?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #535 Dátum:
2005.11.13 vasárnap, 21:32:00 »
Idézetet írta: tamas_old - 2005.11.13 vasárnap, 21:04:00
Tehát. Azt szeretném megtudni, hogy 5. sebességi fokozatban 1.000 környéki fordulaton "gurulva", némi gázadással mennyit árthat a motornak. Azonkívül, hogy nyomaték semmi, és nem egy szép stílusú vezetésre vall. Ilyet a feleségem csinál, és ugye Ő sem ( mint senki más) szereti, hogy beleszóljanak a vezetésbe. Viszont, ha el tudnám neki mondani, hogy inkább 4.-ben kicsit magasabb fordulaton menjen, mert.... akkor nem venné zokon.
De tényleg, ilyenkor mennyit fogyaszt, és ua. tempónál 1 sebességi fokozatban lejebb mennyit?
Amit még tapasztaltam és kiváncsi vagyok, h. nektek is így van-e: full tankolás, 256 km megtétele után az üa. mutató már majdnem a fél állásnál. Rátankolás 16 liter, ismét full a tank. Ilyen gyorsan megy lefelé a mutató ebben a tartományban?
A 6000-s CD-hez is kérnék egy kis segítséget. Alap dolgok elősször: a Focusom audiója tudott olyat, hogy a sebesség függvényében hangosodott ill. halkult automatikusan. A mondi most nem tesz ilyet, be kell állítani, vagy ez nem tudja?
Aztán majd próbálok szerezni magyar nyelvű leírást és atöbbit megpróbálom onnan megfejteni.
Riasztó. Az itt közzétett Mondeo III. használati utasításban olvasom, hogy az illetéktelen ajtónyitásra megszólal a sziréna. Van benne sziréna?
Azt mondjuk leírhattad volna, milyen motorral van szerelve a géped. A fogyiból dízelre tippelek. Ettől függetlenül: a motor az 1000-es tartományban nem túl fickós, jóval többet fogyaszt ugyanakkora erő kifejtéséhez, mint mondjuk 1800-as fordulaton, ahol a nyomatékmaximum van. Szerintem sok kárt nem fog okozni, csak fogyasztás-növekedést.
Nekem sony-2 rádióm van, az tudja a halkulást. Az én mutatóm teljesen pontos, bár az enyémben van üzemanyagszámítógép, lehet, hogy amiatt.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
Re: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #536 Dátum:
2005.11.13 vasárnap, 21:56:00 »
Idézetet írta: Angel - 2005.11.13 vasárnap, 21:32:00
Azt mondjuk leírhattad volna, milyen motorral van szerelve a géped. A fogyiból dízelre tippelek. Ettől függetlenül: a motor az 1000-es tartományban nem túl fickós, jóval többet fogyaszt ugyanakkora erő kifejtéséhez, mint mondjuk 1800-as fordulaton, ahol a nyomatékmaximum van. Szerintem sok kárt nem fog okozni, csak fogyasztás-növekedést.
Nekem sony-2 rádióm van, az tudja a halkulást. Az én mutatóm teljesen pontos, bár az enyémben van üzemanyagszámítógép, lehet, hogy amiatt.
Igen, TDCI, 115 LE. és kösz a választ.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #537 Dátum:
2005.11.13 vasárnap, 22:02:00 »
Idézetet írta: tamas_old - 2005.11.13 vasárnap, 21:56:00
Igen, TDCI, 115 LE. és kösz a választ.
Akkor az gondolom, ambiente
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
Re: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #538 Dátum:
2005.11.13 vasárnap, 22:14:00 »
Idézetet írta: zsoel - 2005.11.12 szombat, 23:03:00
Köszi,elolvastam.De akkor mitől fűt idejekorán,még mielőtt a vízhőmérő beindulna?
Valami csak van benne!Zsoel.
Mail ment.
Amiben egy lehetséges megoldás is le van írva.
Naplózva
Vendég
Re: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #539 Dátum:
2005.11.13 vasárnap, 22:16:00 »
A felszereltsége Trend. Fedélzeti computer nincs benne.
Tehát a fogyasztás szempontjából, mely fordulatszám tartomány a legideálisabb? Vagy hogyan közelítsem ezt a fogyasztáso kérdést?
Naplózva
Vendég
Re: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #540 Dátum:
2005.11.13 vasárnap, 22:22:00 »
Idézetet írta: tamas_old - 2005.11.13 vasárnap, 21:04:00
Tehát. Azt szeretném megtudni, hogy 5. sebességi fokozatban 1.000 környéki fordulaton "gurulva", némi gázadással mennyit árthat a motornak. Azonkívül, hogy nyomaték semmi, és nem egy szép stílusú vezetésre vall. Ilyet a feleségem csinál, és ugye Ő sem ( mint senki más) szereti, hogy beleszóljanak a vezetésbe. Viszont, ha el tudnám neki mondani, hogy inkább 4.-ben kicsit magasabb fordulaton menjen, mert.... akkor nem venné zokon.
De tényleg, ilyenkor mennyit fogyaszt, és ua. tempónál 1 sebességi fokozatban lejebb mennyit?
Amit még tapasztaltam és kiváncsi vagyok, h. nektek is így van-e: full tankolás, 256 km megtétele után az üa. mutató már majdnem a fél állásnál. Rátankolás 16 liter, ismét full a tank. Ilyen gyorsan megy lefelé a mutató ebben a tartományban?
A 6000-s CD-hez is kérnék egy kis segítséget. Alap dolgok elősször: a Focusom audiója tudott olyat, hogy a sebesség függvényében hangosodott ill. halkult automatikusan. A mondi most nem tesz ilyet, be kell állítani, vagy ez nem tudja?
Aztán majd próbálok szerezni magyar nyelvű leírást és atöbbit megpróbálom onnan megfejteni.
Riasztó. Az itt közzétett Mondeo III. használati utasításban olvasom, hogy az illetéktelen ajtónyitásra megszólal a sziréna. Van benne sziréna?
Én 1.500 rpm alá nem engedném a fordulatot, pont azért, amit Angel kollega is leírt.
Üa. tank: nekem volt olyan, hogy csak 200 km megtétele után mozdult meg a mutató lefele a "tele" pozícióból. De leírt adatok alapján a fogyasztás jó, tehát vagy a jeladó tengelye van meghajolva, vagy a mutató nincs jó pozícióban.
6000 CD: keresd meg az "AVC" beállítást, és izlés szerint állítsd be.
Sziréna: ha van gyári riasztó, akkor van benne.
Naplózva
Vendég
Re: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #541 Dátum:
2005.11.13 vasárnap, 22:22:00 »
A riasztós hozzászólásokat figyelmesen olvastam, mert ahogyan azt írtam én is gondolkodom valamilyen rendszer beépítésében.
Azt is nagyon szerettem a Focusnál, hogy, ha valamelyik ajtó nem volt rendesen becsukva ( a gyermekeim is sokszor nem zárják rendesen ) akkor a távirányítóval való záráskor a rendszer több sípszóval jelezte, hogy valami nem OK. Ilyet nem tud a mondi?
Plusz. Az OK? hogy ha hosszan nyomom a záró gobot akkor felhúzza az esetlegesen úgy felejtett ablakokat, de mi van ha csak reteszeléssel zárom? Zok szó nélkül nyitva marad az ablak?
Naplózva
Vendég
Re: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #542 Dátum:
2005.11.13 vasárnap, 22:45:00 »
Idézetet írta: Petya_old - 2005.11.13 vasárnap, 22:22:00
Én 1.500 rpm alá nem engedném a fordulatot, pont azért, amit Angel kollega is leírt.
Üa. tank: nekem volt olyan, hogy csak 200 km megtétele után mozdult meg a mutató lefele a "tele" pozícióból. De leírt adatok alapján a fogyasztás jó, tehát vagy a jeladó tengelye van meghajolva, vagy a mutató nincs jó pozícióban.
6000 CD: keresd meg az "AVC" beállítást, és izlés szerint állítsd be.
Sziréna: ha van gyári riasztó, akkor van benne.
Szia Petya! Már a lányom is keres Téged. Az a helyzet, hogy mostanában sokat hallja a nevedet emlegetni ( Tőlem ).
További kérdéseim is vannak. A hátsó ülések fölött nincs világítás a Trendben. Viszont azt kitapogattam, hogy a helye az megvan. No most a kérdés az, hogy a vezeték is ott van-e? Ha igen akkor (gondolom én ) nem nagy cucc oda is tenni egy kapcsolható világító testet. A két gyermekemnek és nekünk szülőknek is hasznos lenne ilyen korán sötétedős időszakban.
A hátul ülők honnan kapnak fűtést? Meleg levegőre gondolok, nem ülésfütésre. Itt is a gyermekeim miatt kérdezem, hisz Ők még nem is az ülésen, hanem gyermekülésben utaznak. Megy kölön fűtés cső hátra, vagy csak ami előlről hátra jut?
És ha már hátra jutottam:
olvastam, h. egy klubtárs a hátsó ajtókba való hangszórókról érdeklődött. Engem viszont a kombim hátsó hagszórói érdekelnek. Oda milyen való?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #543 Dátum:
2005.11.13 vasárnap, 22:53:00 »
Idézetet írta: tamas_old - 2005.11.13 vasárnap, 22:45:00
Szia Petya! Már a lányom is keres Téged. Az a helyzet, hogy mostanában sokat hallja a nevedet emlegetni ( Tőlem ).
További kérdéseim is vannak. A hátsó ülések fölött nincs világítás a Trendben. Viszont azt kitapogattam, hogy a helye az megvan. No most a kérdés az, hogy a vezeték is ott van-e? Ha igen akkor (gondolom én ) nem nagy cucc oda is tenni egy kapcsolható világító testet. A két gyermekemnek és nekünk szülőknek is hasznos lenne ilyen korán sötétedős időszakban.
A hátul ülők honnan kapnak fűtést? Meleg levegőre gondolok, nem ülésfütésre. Itt is a gyermekeim miatt kérdezem, hisz Ők még nem is az ülésen, hanem gyermekülésben utaznak. Megy kölön fűtés cső hátra, vagy csak ami előlről hátra jut?
És ha már hátra jutottam:
olvastam, h. egy klubtárs a hátsó ajtókba való hangszórókról érdeklődött. Engem viszont a kombim hátsó hagszórói érdekelnek. Oda milyen való?
Valószínűleg be van kábelezve, de ha nem is, akkor sem nagy ügy az első világítástól áthúzni hátra.
A hátul ülők az első ülás alatti befúvókból kapnak fűtést. A hátsű hangszóró ugyanolyan, mint az első.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
Re: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #544 Dátum:
2005.11.13 vasárnap, 23:04:00 »
Idézetet írta: tamas_old - 2005.11.13 vasárnap, 22:45:00
Szia Petya! Már a lányom is keres Téged. Az a helyzet, hogy mostanában sokat hallja a nevedet emlegetni ( Tőlem ).
További kérdéseim is vannak. A hátsó ülések fölött nincs világítás a Trendben. Viszont azt kitapogattam, hogy a helye az megvan. No most a kérdés az, hogy a vezeték is ott van-e? Ha igen akkor (gondolom én ) nem nagy cucc oda is tenni egy kapcsolható világító testet. A két gyermekemnek és nekünk szülőknek is hasznos lenne ilyen korán sötétedős időszakban.
A hátul ülők honnan kapnak fűtést? Meleg levegőre gondolok, nem ülésfütésre. Itt is a gyermekeim miatt kérdezem, hisz Ők még nem is az ülésen, hanem gyermekülésben utaznak. Megy kölön fűtés cső hátra, vagy csak ami előlről hátra jut?
És ha már hátra jutottam:
olvastam, h. egy klubtárs a hátsó ajtókba való hangszórókról érdeklődött. Engem viszont a kombim hátsó hagszórói érdekelnek. Oda milyen való?
Tudom, hogy keresett és nem igazán értettem, hogy ezt miért kaptam:
, de aztán láttam, hogy nem komoly a dolog.
Hátsó tér világítás: ha ott van a vezeték (ez csak akkor derül ki, ha kivágod a lámpa helyét, vagy ha leveszed a tetőkárpitot), akkor nincs gond vele, ha nincs, akkor be kell húzni három szál drótot és meg van oldva.
Hátsó fűtés: mindkét első ülés alatt megy hátra egy-egy levegő csatorna, amin a ugyan az a levegő megy, ami többi levegő csatornában is.
Hangszóró: 5"x7" (5"x8"), ugyan az mint, ami elől is van.
Ablak felhúzás: úgy a jó, ahogy leírtad.
Ajtók: ha van kettős zárás és valamelyik ajtó nincs rendesen becsukva, akkor kettős zárás esetén nem villan fel az irányjelző.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Re: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #545 Dátum:
2005.11.13 vasárnap, 23:11:00 »
Idézetet írta: Petya_old - 2005.11.13 vasárnap, 22:22:00
Én 1.500 rpm alá nem engedném a fordulatot, pont azért, amit Angel kollega is leírt.
Üa. tank: nekem volt olyan, hogy csak 200 km megtétele után mozdult meg a mutató lefele a "tele" pozícióból. De leírt adatok alapján a fogyasztás jó, tehát vagy a jeladó tengelye van meghajolva, vagy a mutató nincs jó pozícióban.
6000 CD: keresd meg az "AVC" beállítást, és izlés szerint állítsd be.
Sziréna: ha van gyári riasztó, akkor van benne.
Ez a fordulat dolog, TDDi -nél is így van?
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Re: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #546 Dátum:
2005.11.13 vasárnap, 23:11:00 »
Idézetet írta: tamas_old - 2005.11.13 vasárnap, 22:22:00
A riasztós hozzászólásokat figyelmesen olvastam, mert ahogyan azt írtam én is gondolkodom valamilyen rendszer beépítésében.
Azt is nagyon szerettem a Focusnál, hogy, ha valamelyik ajtó nem volt rendesen becsukva ( a gyermekeim is sokszor nem zárják rendesen ) akkor a távirányítóval való záráskor a rendszer több sípszóval jelezte, hogy valami nem OK. Ilyet nem tud a mondi?
Plusz. Az OK? hogy ha hosszan nyomom a záró gobot akkor felhúzza az esetlegesen úgy felejtett ablakokat, de mi van ha csak reteszeléssel zárom? Zok szó nélkül nyitva marad az ablak?
tamas,
nekem nem gyári riasztó van benne, de ez olyan, hogy folyamatosan csipog, ha valami nincs zárva.
A másik kérdésed nem igazán értem, ha megnyomod 1x a zárás gombot, bezár. Ha még 1x akkor retesz is lesz, de ha még úgy is tartod az ablakokat is felhúzza.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
Re: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #547 Dátum:
2005.11.13 vasárnap, 23:16:00 »
Idézetet írta: Scratch - 2005.11.13 vasárnap, 23:11:00
tamas,
nekem nem gyári riasztó van benne, de ez olyan, hogy folyamatosan csipog, ha valami nincs zárva.
A másik kérdésed nem igazán értem, ha megnyomod 1x a zárás gombot, bezár. Ha még 1x akkor retesz is lesz, de ha még úgy is tartod az ablakokat is felhúzza.
Igen. Valahogy sikerült. Talán úgy, hogy a záró gombot folyamatosan nyomvatartom3-4 mp-ig. És ha így nyitom ( már foly, nyomva) akkor teljesen leengedi mind a négyet.
Naplózva
Vendég
Re: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #548 Dátum:
2005.11.13 vasárnap, 23:19:00 »
Idézetet írta: Scratch - 2005.11.13 vasárnap, 23:11:00
tamas,
nekem nem gyári riasztó van benne, de ez olyan, hogy folyamatosan csipog, ha valami nincs zárva.
A másik kérdésed nem igazán értem, ha megnyomod 1x a zárás gombot, bezár. Ha még 1x akkor retesz is lesz, de ha még úgy is tartod az ablakokat is felhúzza.
És a Te nem gyári risztód az még egy plusz távirányítót is igényel, vagy azt is a kulcs vezérli? Vagy a kulcs oldja ill. zárja a gyári védelmet + másik távnyitó mindent (ajtó, ablak, riasztó)?
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Re: Mondeo III. facelift
«
Új hozzászólás #549 Dátum:
2005.11.13 vasárnap, 23:20:00 »
Idézetet írta: tamas_old - 2005.11.13 vasárnap, 23:16:00
Igen. Valahogy sikerült. Talán úgy, hogy a záró gombot folyamatosan nyomvatartom3-4 mp-ig. És ha így nyitom ( már foly, nyomva) akkor teljesen leengedi mind a négyet.
tamas,
igen, ez ilyen, ezzel a módszerrel leengedhető is mind a 4 ablak.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Oldalak:
1
...
4
5
6
7
8
9
10
[
11
]
12
13
14
15
16
17
18
...
110
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ