Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 15:20:56 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 63 64 65 66 67 68 69 [70] 71 72 73 74 75 76 77 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 5261619 alkalommal)
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #3450 Dátum: 2006.05.16 kedd, 11:59:00 »

Sziasztok!
 
3 hónapja vettem egy 1993-as mondeo kombit (2000 cm3, benzines) Kb másfél hete 'rángatni kezdett a kocsi', vagyis alacsony fordszámon úgy viselkedett, mintha nem tudnék kuplungolni...pedig tudok:D
3500-as fordulatnál minden faja volt, húzott a kocsi rendesen. Szerelő alánézett, azt mondta, jónak tűnik minden, de azért cseréljük ki a benzinszűrőt. Másnap ezt meg is tettem. A probléma folytatódott. Meg is beszéltem vele csüt-re időpontot. Tegnap viszont Veszprémből jövet a kocsi már a 8-as úton rosszalkodott, nem tudtam megfelelően gyorsulni.Szfehérvéron meg is állt. Akkor alánéztem és kb a légszűrő vonalában találtam egy pár csepp -talán-motorolajat. A motortérben minden okénak tűnik. Olajszintet nemrég néztem, stb...csuda tudja, hogy mi lehet a baj. gyertyák 3 hónapja lettek cserélve (nagyon fasza, Motocraft titánium)
Mi lehet a baj?
gyújtástrafó?
benzin szivattyú?
Volt vkinek vmi hasonló gondja?
Légyszíves válaszoljatok, be vagyok kakkantva rendesen.
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3451 Dátum: 2006.05.16 kedd, 12:40:00 »

Sziasztok!
 
3 hónapja vettem egy 1993-as mondeo kombit (2000 cm3, benzines) Kb másfél hete 'rángatni kezdett a kocsi', vagyis alacsony fordszámon úgy viselkedett, mintha nem tudnék kuplungolni...pedig tudok:D
3500-as fordulatnál minden faja volt, húzott a kocsi rendesen. Szerelő alánézett, azt mondta, jónak tűnik minden, de azért cseréljük ki a benzinszűrőt. Másnap ezt meg is tettem. A probléma folytatódott. Meg is beszéltem vele csüt-re időpontot. Tegnap viszont Veszprémből jövet a kocsi már a 8-as úton rosszalkodott, nem tudtam megfelelően gyorsulni.Szfehérvéron meg is állt. Akkor alánéztem és kb a légszűrő vonalában találtam egy pár csepp -talán-motorolajat. A motortérben minden okénak tűnik. Olajszintet nemrég néztem, stb...csuda tudja, hogy mi lehet a baj. gyertyák 3 hónapja lettek cserélve (nagyon fasza, Motocraft titánium)
Mi lehet a baj?
gyújtástrafó?
benzin szivattyú?
Volt vkinek vmi hasonló gondja?
Légyszíves válaszoljatok, be vagyok kakkantva rendesen.
A gyújtás kábeleket is cserélted a gyertyákkal? Mert kell. Én már tudom. Most bizonyítom be éppen (nekem is ez a problem).
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3452 Dátum: 2006.05.16 kedd, 13:29:00 »

Sziasztok!
 
3 hónapja vettem egy 1993-as mondeo kombit (2000 cm3, benzines) Kb másfél hete 'rángatni kezdett a kocsi', vagyis alacsony fordszámon úgy viselkedett, mintha nem tudnék kuplungolni...pedig tudok:D
3500-as fordulatnál minden faja volt, húzott a kocsi rendesen. Szerelő alánézett, azt mondta, jónak tűnik minden, de azért cseréljük ki a benzinszűrőt. Másnap ezt meg is tettem. A probléma folytatódott. Meg is beszéltem vele csüt-re időpontot. Tegnap viszont Veszprémből jövet a kocsi már a 8-as úton rosszalkodott, nem tudtam megfelelően gyorsulni.Szfehérvéron meg is állt. Akkor alánéztem és kb a légszűrő vonalában találtam egy pár csepp -talán-motorolajat. A motortérben minden okénak tűnik. Olajszintet nemrég néztem, stb...csuda tudja, hogy mi lehet a baj. gyertyák 3 hónapja lettek cserélve (nagyon fasza, Motocraft titánium)
Mi lehet a baj?
gyújtástrafó?
benzin szivattyú?
Volt vkinek vmi hasonló gondja?
Légyszíves válaszoljatok, be vagyok kakkantva rendesen.
Amit még javaslok, mint friss tulajnak, ha nem lehet pontosan tudni az előéletét:
- Gyertya+kábel csere
- Vezérműszíj+görgők csere (jobb kicserélni, mint a szakadás)
- Nézd meg, hogy mit mutat a hőfokmérő. Teljesen középen kell állnia, ha már bemelegedett, és onnan semmilyen körülmények között nem mozdulhat ki leállásik. Nem hűlhet vissza, nem mehet feljebb.
- Szűrők, olajcsere
- Maf tisztítás, reset és újratanítás.
 
Mindenből ezek közül a gyárit érdemes, vannak mindenféle kedvezmények itt-ott, nagyautó, cromax, itt kell körülnézni. Mindkettőnek van oldala. A nagyautóban azt kell mondanod, hogy klubtag vagy, és kapsz kedvezményt. Olajból a gyári 5w30-at kellene, kivéve, ha nagyon kopott a motor.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3453 Dátum: 2006.05.16 kedd, 14:03:00 »

Amit még javaslok, mint friss tulajnak, ha nem lehet pontosan tudni az előéletét:
- Gyertya+kábel csere
- Vezérműszíj+görgők csere (jobb kicserélni, mint a szakadás)
- Nézd meg, hogy mit mutat a hőfokmérő. Teljesen középen kell állnia, ha már bemelegedett, és onnan semmilyen körülmények között nem mozdulhat ki leállásik. Nem hűlhet vissza, nem mehet feljebb.
- Szűrők, olajcsere
- Maf tisztítás, reset és újratanítás.
 
Mindenből ezek közül a gyárit érdemes, vannak mindenféle kedvezmények itt-ott, nagyautó, cromax, itt kell körülnézni. Mindkettőnek van oldala. A nagyautóban azt kell mondanod, hogy klubtag vagy, és kapsz kedvezményt. Olajból a gyári 5w30-at kellene, kivéve, ha nagyon kopott a motor.
Klubkártya
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3454 Dátum: 2006.05.16 kedd, 16:02:00 »

Köszi a válaszokat.
 
Gyújtáskábeleket nem cseréltem, csak az egyiket, mert nem volt vmi fényes állapotban.
 
 
Ha valaki írni akar erre az üzenetre választ, azt kérem, hogy a 'kérdések' topicba tegye, uis oda is betettem ezt a kérdést (én LAME)
szkúzi
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3455 Dátum: 2006.05.16 kedd, 16:13:00 »

Klubkártya
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3456 Dátum: 2006.05.16 kedd, 16:13:00 »

Amit még javaslok, mint friss tulajnak, ha nem lehet pontosan tudni az előéletét:
- Gyertya+kábel csere
- Vezérműszíj+görgők csere (jobb kicserélni, mint a szakadás)
- Nézd meg, hogy mit mutat a hőfokmérő. Teljesen középen kell állnia, ha már bemelegedett, és onnan semmilyen körülmények között nem mozdulhat ki leállásik. Nem hűlhet vissza, nem mehet feljebb.
- Szűrők, olajcsere
- Maf tisztítás, reset és újratanítás.
 
Mindenből ezek közül a gyárit érdemes, vannak mindenféle kedvezmények itt-ott, nagyautó, cromax, itt kell körülnézni. Mindkettőnek van oldala. A nagyautóban azt kell mondanod, hogy klubtag vagy, és kapsz kedvezményt. Olajból a gyári 5w30-at kellene, kivéve, ha nagyon kopott a motor.
Nekem ha alapjárton gurulok le hegyről 30-40km-t 60-80km/h között, visszahül a hőfok.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #3457 Dátum: 2006.05.17 szerda, 09:07:00 »

Hali! Nekem nem melegszik fel a hőfok a normális értékre. Az mitől lehet? A MAF tisztítás/újratanítás hogyan műxik?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3458 Dátum: 2006.05.17 szerda, 10:12:00 »

Hali! Nekem nem melegszik fel a hőfok a normális értékre. Az mitől lehet? A MAF tisztítás/újratanítás hogyan műxik?
2 dolog lehet: 1 rossz a termosztát 2 rosszat mutat a műszer.
Piszok egyszerűen ki tudod zárni. Beröffented a hideg motort, és hagyod melegedni a motort. Fogd meg azt a csövet, ami a hűtőre megy (praclira vigyázni, a motorban van ventillátor, szíjak, miegymás), majd várod, hogy mikor jön a melegvíz. Ha jóval azelőtt, hogy a feléig ért a mutató, akkor termosztát (ez az én tippem). Egyébiránt párezres dolog, akár saját magad is kicserélheted, nincs eldugva. Csak gyárit vegyél. A műszer hibáját nehezebb kiszűrni, ott már jó lenne mérni is a motor hőfokát, de szvsz nm a jeladóval van a gond, hanem a termosztáttal.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3459 Dátum: 2006.05.17 szerda, 10:14:00 »

2 dolog lehet: 1 rossz a termosztát 2 rosszat mutat a műszer.
Piszok egyszerűen ki tudod zárni. Beröffented a hideg motort, és hagyod melegedni a motort. Fogd meg azt a csövet, ami a hűtőre megy (praclira vigyázni, a motorban van ventillátor, szíjak, miegymás), majd várod, hogy mikor jön a melegvíz. Ha jóval azelőtt, hogy a feléig ért a mutató, akkor termosztát (ez az én tippem). Egyébiránt párezres dolog, akár saját magad is kicserélheted, nincs eldugva. Csak gyárit vegyél. A műszer hibáját nehezebb kiszűrni, ott már jó lenne mérni is a motor hőfokát, de szvsz nm a jeladóval van a gond, hanem a termosztáttal.
Mindenesetre foglalkozz a témával, mert akár 1 literrel is csökkenhet a fogyi, mert most "szivatóval" megy folyamatosan. Gondolom, az alapjárat sem esik le 800-ra, és esetleg városban, arasolgatás közben a hőfok felmegy a normálisra, míg városon kívül visszahűl.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3460 Dátum: 2006.05.17 szerda, 10:15:00 »

Hőmérőre: #2846-47
Maf: főoldalon keress rá a szóra
Tanítás/reset: (rádiókód előkészít) akksisaru le 15 perc, saru vissza, indít, 3 perc alapjárat, 2 perc 1500 rpm, 8 km vegyes haladás (ne kíméld), leállít, majd gyí ...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3461 Dátum: 2006.05.17 szerda, 10:33:00 »

Mindenesetre foglalkozz a témával, mert akár 1 literrel is csökkenhet a fogyi, mert most "szivatóval" megy folyamatosan. Gondolom, az alapjárat sem esik le 800-ra, és esetleg városban, arasolgatás közben a hőfok felmegy a normálisra, míg városon kívül visszahűl.
Jaja, ahogy mondod!  Városban, dugóban felmegy a hőfokom normálra, beáll szépen a mutató középre de ez csak nagy ritkán fordul elő, aztán hamar vissza is esik a "fehér" sáv széléig.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3462 Dátum: 2006.05.17 szerda, 10:36:00 »

Jaja, ahogy mondod!  Városban, dugóban felmegy a hőfokom normálra, beáll szépen a mutató középre de ez csak nagy ritkán fordul elő, aztán hamar vissza is esik a "fehér" sáv széléig.
Akkor iszkiri a cromaxba, nagyautóba, eredeti termosztátot (talán 92 fokos?), egyedül is ki tudod cseélni, de valamennyi hűtővíz el fog folyni (1 liter).
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3463 Dátum: 2006.05.17 szerda, 10:45:00 »

Jaja, ahogy mondod!  Városban, dugóban felmegy a hőfokom normálra, beáll szépen a mutató középre de ez csak nagy ritkán fordul elő, aztán hamar vissza is esik a "fehér" sáv széléig.
Hőmérő topic, kitartóan olvass visszafelé ... megéri ... sokunknak műxik ilyen rapszodikusan, ezzeé együtt lehet élni, még ha Angelnek igaza is van
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3464 Dátum: 2006.05.17 szerda, 11:12:00 »

Oké, beruházok egy újra. Szerintetek ha beindítom a kocsit és pár másodperc után ingadozik az alapjárat az lehet emiatt? Egyszer felmegy 1200-1300-ig utánna meg visszaesik 5-600 ra is, majdnem leáll.  
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3465 Dátum: 2006.05.17 szerda, 11:20:00 »

Oké, beruházok egy újra. Szerintetek ha beindítom a kocsit és pár másodperc után ingadozik az alapjárat az lehet emiatt? Egyszer felmegy 1200-1300-ig utánna meg visszaesik 5-600 ra is, majdnem leáll.  
Az inkább szívóoldali tisztítást kér ...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3466 Dátum: 2006.05.17 szerda, 11:27:00 »

Hőmérő topic, kitartóan olvass visszafelé ... megéri ... sokunknak műxik ilyen rapszodikusan, ezzeé együtt lehet élni, még ha Angelnek igaza is van
Nem lehet együttélni. A fogyit felnyomja vagy fél literrel.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3467 Dátum: 2006.05.17 szerda, 11:34:00 »

Nem lenne mindegy, mert 1,6-os a  gép, és ugye szeret enni! Az a fél liter sokat jelentene, mert szinte csak városban megyek vele.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3468 Dátum: 2006.05.17 szerda, 11:47:00 »

Nem lehet együttélni. A fogyit felnyomja vagy fél literrel.
Akkor én a semlegesbarnával megkörnyékezném a 7 littyót 2lem szerintem ez jeladó gond (a műszer felé, amit a comp már nem figyel)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3469 Dátum: 2006.05.17 szerda, 12:24:00 »

Tudtok valami infót a Denso által készített gyertyákról?
(ITV series
ITV16. ITV20. ITV22. ITV24. I
ITV27)
Tudnék szerezni olcsón, érdemes, vagy inkább a Motorcraft?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3470 Dátum: 2006.05.17 szerda, 12:30:00 »

Tudtok valami infót a Denso által készített gyertyákról?
(ITV series
ITV16. ITV20. ITV22. ITV24. I
ITV27)
Tudnék szerezni olcsón, érdemes, vagy inkább a Motorcraft?
Csak Motorcraft, a Mondeo erre érzékeny (persze Joe szerint a tecsós sampinyon is jó )
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3471 Dátum: 2006.05.17 szerda, 12:37:00 »

Tudtok valami infót a Denso által készített gyertyákról?
(ITV series
ITV16. ITV20. ITV22. ITV24. I
ITV27)
Tudnék szerezni olcsón, érdemes, vagy inkább a Motorcraft?
nekem denso gyertya van berakva a mondeomba szerintem jó de lehet hogy csak bebeszélem magamnak
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3472 Dátum: 2006.05.17 szerda, 12:41:00 »

nekem denso gyertya van berakva a mondeomba szerintem jó de lehet hogy csak bebeszélem magamnak
Upsz ...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3473 Dátum: 2006.05.17 szerda, 13:18:00 »

Tudtok valami infót a Denso által készített gyertyákról?
(ITV series
ITV16. ITV20. ITV22. ITV24. I
ITV27)
Tudnék szerezni olcsón, érdemes, vagy inkább a Motorcraft?
Öööö... akkor írhatok az adok-veszek topicba, hogy 4 db Denso-s gyertya eladó!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3474 Dátum: 2006.05.17 szerda, 13:25:00 »

Öööö... akkor írhatok az adok-veszek topicba, hogy 4 db Denso-s gyertya eladó!
Ha roby666-nak jó, akkor mosmá told bele, mert nála bizonyított egyébként mi az az olcsón?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3475 Dátum: 2006.05.17 szerda, 13:26:00 »

Ingyen kapom őket ha jó  a verdába!  Így azért meggondolandó. Ha nem jó legfeljebb kidobom!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3476 Dátum: 2006.05.17 szerda, 13:28:00 »

szerintem próbáld ki ingyen mindenképpen megéri nekem 2500ft volt daradja egy fél éve
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3477 Dátum: 2006.05.17 szerda, 13:30:00 »

Ejha! Akkor tuti megpróbálom! Mindenképpen esélyes lesz már a csere, mert a hétvégén kiszedtem,  hogy megnézzem, de alig tudtam kitekerni őket.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3478 Dátum: 2006.05.17 szerda, 13:30:00 »

Ingyen kapom őket ha jó  a verdába!  Így azért meggondolandó. Ha nem jó legfeljebb kidobom!
Viszont ha jó, jussak eszedbe mielőtt beelőznek
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3479 Dátum: 2006.05.17 szerda, 13:31:00 »

szerintem próbáld ki ingyen mindenképpen megéri nekem 2500ft volt daradja egy fél éve
Rendben!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3480 Dátum: 2006.05.17 szerda, 13:50:00 »

Kiderült mi okozza ezt a nyikorgást! A bal oldali talpas gömbfejem ki van száradva, azt kellene cserélnem. Legalábbis a szerelő szerint
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3481 Dátum: 2006.05.17 szerda, 13:55:00 »

Helló, valamelyik fórumon olvastam egy hozzászólást, hogy az I-es Mondikon előfordul a lengéscsillapító rugójának törése, csak nem találom a hozzászólás(oka)t. Ha olvassa valaki, akinek volt már ilyen, megírná, hogy milyen jelei voltak a törésnek? Köszi!
Nekem az autó elejének bal oldala lejjebb van 2 cm-rel, mint a jobb. Kicsit csálén állt az ótó szemre, és kiváncsiságból megmértem szabócentivel a talaj és a sárvédőív távolságát (egyenes kormánynál) Volt difi a 2 között, nekem erre mondták vhol hogy vagy kilágyult vagy törött rugó.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3482 Dátum: 2006.05.17 szerda, 16:01:00 »

Viszont ha jó, jussak eszedbe mielőtt beelőznek
Az eredeti gyertya 1690 kedvezmény nélkül.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3483 Dátum: 2006.05.17 szerda, 20:50:00 »

Mi a véleményetek?Megnéztem egy mol katalógusban,hogy mijen tipusú olaj való az autóba api/sc valami ijesmi ebböl 5 liter 12.000 ft megnéztem egy noname olajat is (winny) ugyanaz volt minden felirat rajta mint a másikon ebböl 5 liter 3600ft Szerintetek?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3484 Dátum: 2006.05.17 szerda, 20:59:00 »

Mi a véleményetek?Megnéztem egy mol katalógusban,hogy mijen tipusú olaj való az autóba api/sc valami ijesmi ebböl 5 liter 12.000 ft megnéztem egy noname olajat is (winny) ugyanaz volt minden felirat rajta mint a másikon ebböl 5 liter 3600ft Szerintetek?
MOL-t akkor se öntenék bele, ha ők fizetnének. Winny-t nem ismerem, ezért azt is hanyagolnám.  
Ford olajhoz mit szólsz? Annak az ára az aranyközépúton helyezkedik el. 5 literre fizettem kedvezmény nélkül, szűrővel 9000 Ft-t.
Nagy autónál ez olcsóbb. Olyan 6000 HUF. Castrol javasolnám még és a MOBIL1-et.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3485 Dátum: 2006.05.17 szerda, 21:02:00 »

MOL-t akkor se öntenék bele, ha ők fizetnének. Winny-t nem ismerem, ezért azt is hanyagolnám.  
Ford olajhoz mit szólsz? Annak az ára az aranyközépúton helyezkedik el. 5 literre fizettem kedvezmény nélkül, szűrővel 9000 Ft-t.
Nagy autónál ez olcsóbb. Olyan 6000 HUF. Castrol javasolnám még és a MOBIL1-et.
csak ömv az a jo sose volt semmi bajom vele
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3486 Dátum: 2006.05.17 szerda, 21:08:00 »

csak ömv az a jo sose volt semmi bajom vele
A benzinjükkel nekem se, de az olajukat nem próbáltam még.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3487 Dátum: 2006.05.17 szerda, 21:11:00 »

Az a gáz hogy most iszonyat csoró vagyok és nem halogathatom az olajcserét.Shell kúton bevizsgálták az olajat és teljesen elhasznált igaz nem csoda hisz 15-ezret elmentem vele.Legfeljebb teszek bele most egy olcsót szűrő nélkül és ha lesz pénzem teszek bele valami normálisat szűrővel.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3488 Dátum: 2006.05.17 szerda, 21:15:00 »

Az a gáz hogy most iszonyat csoró vagyok és nem halogathatom az olajcserét.Shell kúton bevizsgálták az olajat és teljesen elhasznált igaz nem csoda hisz 15-ezret elmentem vele.Legfeljebb teszek bele most egy olcsót szűrő nélkül és ha lesz pénzem teszek bele valami normálisat szűrővel.
Én is szoktam így lenni. Akkor maradj valami olcsóbb olajnál, de a szűrőt cseréld le!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3489 Dátum: 2006.05.17 szerda, 23:05:00 »

Sziasztok! Új vagyok a fórumon . Egy pár napja én is boldog tulajdonosa vagyok egy 1.6 os 95 ös Mondinak. Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok ,hogy amikor hideg motornál beidítom az autót igadozik a fordulatszám 1500 és 600 között vagy néha le is áll. Később már nincs vele gond.Mi okozza ezt a jelenséget? Válaszotokat előre is köszönöm!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3490 Dátum: 2006.05.17 szerda, 23:18:00 »

Sziasztok! Új vagyok a fórumon . Egy pár napja én is boldog tulajdonosa vagyok egy 1.6 os 95 ös Mondinak. Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok ,hogy amikor hideg motornál beidítom az autót igadozik a fordulatszám 1500 és 600 között vagy néha le is áll. Később már nincs vele gond.Mi okozza ezt a jelenséget? Válaszotokat előre is köszönöm!
Szerintem MAF tisztítás, esetleg szívóoldali tisztítás
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3491 Dátum: 2006.05.18 csütörtök, 08:37:00 »

Sziasztok! Új vagyok a fórumon . Egy pár napja én is boldog tulajdonosa vagyok egy 1.6 os 95 ös Mondinak. Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok ,hogy amikor hideg motornál beidítom az autót igadozik a fordulatszám 1500 és 600 között vagy néha le is áll. Később már nincs vele gond.Mi okozza ezt a jelenséget? Válaszotokat előre is köszönöm!
Barni! Nekem is ugyanez a bajom a kocsimmal, és ha minden igaz ma lesz MAF tisztítás! Holnapra megmondom ért-e valamit, változott-e a helyzet!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3492 Dátum: 2006.05.18 csütörtök, 09:33:00 »

Sziasztok! Új vagyok a fórumon . Egy pár napja én is boldog tulajdonosa vagyok egy 1.6 os 95 ös Mondinak. Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok ,hogy amikor hideg motornál beidítom az autót igadozik a fordulatszám 1500 és 600 között vagy néha le is áll. Később már nincs vele gond.Mi okozza ezt a jelenséget? Válaszotokat előre is köszönöm!
Olvass vissza ezen az oldalon, legalább 40 centit kibírod és megéri
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3493 Dátum: 2006.05.18 csütörtök, 09:35:00 »

Az a gáz hogy most iszonyat csoró vagyok és nem halogathatom az olajcserét.Shell kúton bevizsgálták az olajat és teljesen elhasznált igaz nem csoda hisz 15-ezret elmentem vele.Legfeljebb teszek bele most egy olcsót szűrő nélkül és ha lesz pénzem teszek bele valami normálisat szűrővel.
Nem értelek, kizárt, hogy az olajtémára ne volna 6 ezer pénzed (olaj+szűrő) szerinted mit szól a vas a dologhoz, már amire készülsz
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3494 Dátum: 2006.05.18 csütörtök, 09:37:00 »

Nem értelek, kizárt, hogy az olajtémára ne volna 6 ezer pénzed (olaj+szűrő) szerinted mit szól a vas a dologhoz, már amire készülsz
Bár ahogy látom az a 15K km se semmi a gyári olaj a tuti és náluk jönnél ki a legjobban ...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3495 Dátum: 2006.05.18 csütörtök, 11:15:00 »

Hali!
Én nemrég cseréltem a termosztátom gyári 92-c-ra.
És nekem nem középen, hanem a 2/3-nál, A-betün áll.
Ez most akkor nem OK?
Cseréljem ki 88 C-ra?
Pedig kérdeztem tőletek, és 92-est írtatok. Hogy pontosan ki azt már nem tudom. De ezt nem szemrehányásként írom, nem akarok megsérteni senkit, csak akkor most mit tegyek?
Üdv!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3496 Dátum: 2006.05.18 csütörtök, 11:33:00 »

Hali!
Én nemrég cseréltem a termosztátom gyári 92-c-ra.
És nekem nem középen, hanem a 2/3-nál, A-betün áll.
Ez most akkor nem OK?
Cseréljem ki 88 C-ra?
Pedig kérdeztem tőletek, és 92-est írtatok. Hogy pontosan ki azt már nem tudom. De ezt nem szemrehányásként írom, nem akarok megsérteni senkit, csak akkor most mit tegyek?
Üdv!
92'-os az OK, vajon cseréltél hűtővizet is egyúttal? Nem árt átmosni a rencert és a műszer jeladóját, csatikat átnézni ... ha a fővárosban dugózol még normális is lehet, de a műszer is elkalibrálhatott egy sima t.tát csere még nem a világ
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3497 Dátum: 2006.05.18 csütörtök, 20:00:00 »

92'-os az OK, vajon cseréltél hűtővizet is egyúttal? Nem árt átmosni a rencert és a műszer jeladóját, csatikat átnézni ... ha a fővárosban dugózol még normális is lehet, de a műszer is elkalibrálhatott egy sima t.tát csere még nem a világ
Lehet kicsit mások a termosztátok mostanában én is cseréltem és nem függőlegesbe áll meg a mutató hanem inkább az "A" környékén szeret lenni - nagyautobol vettem
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3498 Dátum: 2006.05.18 csütörtök, 23:21:00 »

Barni! Nekem is ugyanez a bajom a kocsimmal, és ha minden igaz ma lesz MAF tisztítás! Holnapra megmondom ért-e valamit, változott-e a helyzet!
Köszönöm a segítséget! Várom a fejleményeket.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3499 Dátum: 2006.05.19 péntek, 08:16:00 »

Lehet kicsit mások a termosztátok mostanában én is cseréltem és nem függőlegesbe áll meg a mutató hanem inkább az "A" környékén szeret lenni - nagyautobol vettem
RM
Naplózva
Oldalak: 1 ... 63 64 65 66 67 68 69 [70] 71 72 73 74 75 76 77 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.039 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.