Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 00:17:23 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 70 71 72 73 74 75 76 [77] 78 79 80 81 82 83 84 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 5263111 alkalommal)
0 Felhasználó és 57 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #3800 Dátum: 2006.07.24 hétfő, 08:40:00 »

Namostmár betellt a pohár! Smiley Megkérném azokat a Mondeósokat, akik NEM informatikusok, tegyék fel a kezüket. Sztem egyedül vagyok...
Sztem rejtve te is az vagy ;-)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3801 Dátum: 2006.07.24 hétfő, 09:27:00 »

Sziasztok! Természetesen kérdésem lenne, segítsetek plíz Smiley:
Klímakompresszorhoz hol lehetne a legolcsóbban jutni? A gyári cca: 130 rugó, ennyit sokallunk... de a bontott rizikós.... tavaly felújították a mostanit, de kb. 3 hétig ment, garancia prsze nem volt rá. Ti mit tennétek?
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3802 Dátum: 2006.07.24 hétfő, 09:50:00 »

Sziasztok! Természetesen kérdésem lenne, segítsetek plíz Smiley:
Klímakompresszorhoz hol lehetne a legolcsóbban jutni? A gyári cca: 130 rugó, ennyit sokallunk... de a bontott rizikós.... tavaly felújították a mostanit, de kb. 3 hétig ment, garancia prsze nem volt rá. Ti mit tennétek?
Fox-ot lehetne megkérdezni ha űj érdekelne. De ha ennyibe kerül újonan, akkor még az Ő ára is 50 fölött lesz. Bontottan meg 25 a MAx Car-nál, de azt valóban nem tudni meddig fog menni.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #3803 Dátum: 2006.07.24 hétfő, 09:55:00 »

Fox-ot lehetne megkérdezni ha űj érdekelne. De ha ennyibe kerül újonan, akkor még az Ő ára is 50 fölött lesz. Bontottan meg 25 a MAx Car-nál, de azt valóban nem tudni meddig fog menni.
Köszönöm válaszod.
De Smiley telhetetlen vagyok, nincs valami elérhetőség ezekhez, amit be tudnál linkelni? Előre is köszi, és szép napot!!!!
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3804 Dátum: 2006.07.24 hétfő, 10:24:00 »

Köszönöm válaszod.
De Smiley telhetetlen vagyok, nincs valami elérhetőség ezekhez, amit be tudnál linkelni? Előre is köszi, és szép napot!!!!
Mail ment!
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3805 Dátum: 2006.07.24 hétfő, 10:25:00 »

Köszönöm válaszod.
De Smiley telhetetlen vagyok, nincs valami elérhetőség ezekhez, amit be tudnál linkelni? Előre is köszi, és szép napot!!!!
Ez meg itt a bontott cucc linkje.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #3806 Dátum: 2006.07.24 hétfő, 10:31:00 »

Sziasztok! Természetesen kérdésem lenne, segítsetek plíz Smiley:
Klímakompresszorhoz hol lehetne a legolcsóbban jutni? A gyári cca: 130 rugó, ennyit sokallunk... de a bontott rizikós.... tavaly felújították a mostanit, de kb. 3 hétig ment, garancia prsze nem volt rá. Ti mit tennétek?
És az biztos, hogy kompresszor? Csak mert tavaly velem is ki akartak cseréltetni már mindent ( értsd: kompresszor, kupplungja, szárítószűrő, csövek, hőcserélő. Ezeket így egymás után) Aztán a végén kiderült, hogy van egy szűrő a tűzfalnál a csőben, na az pont 2k forint. Azt kicseréltem OTTHON!!, mert szerintük az biztos nem lehet (azért meg nem nézték volna, mert 60k- nekik jobb bevétel, mint 3.) Feltöltöttük és azóta hűt, pedig használom is és mégis. Szerintem inkább lehúznak, vagy már meg is tették.
Ha valamiben kell segítség itt elérsz, vagy ezen a mail-on: gaborponttomosvarikukacvnetponthu
Üdv Shadow
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3807 Dátum: 2006.07.24 hétfő, 10:44:00 »

És az biztos, hogy kompresszor? Csak mert tavaly velem is ki akartak cseréltetni már mindent ( értsd: kompresszor, kupplungja, szárítószűrő, csövek, hőcserélő. Ezeket így egymás után) Aztán a végén kiderült, hogy van egy szűrő a tűzfalnál a csőben, na az pont 2k forint. Azt kicseréltem OTTHON!!, mert szerintük az biztos nem lehet (azért meg nem nézték volna, mert 60k- nekik jobb bevétel, mint 3.) Feltöltöttük és azóta hűt, pedig használom is és mégis. Szerintem inkább lehúznak, vagy már meg is tették.
Ha valamiben kell segítség itt elérsz, vagy ezen a mail-on: gaborponttomosvarikukacvnetponthu
Üdv Shadow
Köszönöm fiúk, nagyon-nagyon sokat segítettetek!!!!!
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3808 Dátum: 2006.07.24 hétfő, 12:05:00 »

Köszönöm fiúk, nagyon-nagyon sokat segítettetek!!!!!
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #3809 Dátum: 2006.07.24 hétfő, 12:18:00 »


Csak helyeselni tudok. Reméjjük megjavul.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3810 Dátum: 2006.07.24 hétfő, 15:35:00 »

Sztem állapottól függően kopog. Ha csak kicsit gáz, lehet hogy még nem kopog. Lengőkarszilentek megmurdelnak, akkor meg kóvályogni fog az eleje, főleg vályúba/ból menetben
Voltam a cromax-ban első lengőkar szilentet venni az 1993-as TD komiba, de nem tudtak adni, mert nem tudtam, hogy 48mm vagy 54mm átmérőjű kell-e bele. Az alvázszám alapján sem tudták kideríteni, melyik való bele. Nem értem, miért van két fajta ugyanabban az évjáratban, és miért nem tudják, mi a különbség köztük?
Azonkívül azt is mondták, nem érdemes külön szilentet venni, mert azt rá kell sajtolni a lengőkarra, attól viszont sérül, és akkor nem lesz jó. Inkább olyan lengőkart kell venni, amin van két szilent gyárilag. Viszont az jóval drágább.
Mi a véleményetek róla?
 
A cromax linkje:
http://katalogus.cromax.hu/index.php?main=21170456&action=alkat&open=21170793&autotipus=M
Naplózva
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3811 Dátum: 2006.07.24 hétfő, 15:39:00 »

Voltam a cromax-ban első lengőkar szilentet venni az 1993-as TD komiba, de nem tudtak adni, mert nem tudtam, hogy 48mm vagy 54mm átmérőjű kell-e bele. Az alvázszám alapján sem tudták kideríteni, melyik való bele. Nem értem, miért van két fajta ugyanabban az évjáratban, és miért nem tudják, mi a különbség köztük?
Azonkívül azt is mondták, nem érdemes külön szilentet venni, mert azt rá kell sajtolni a lengőkarra, attól viszont sérül, és akkor nem lesz jó. Inkább olyan lengőkart kell venni, amin van két szilent gyárilag. Viszont az jóval drágább.
Mi a véleményetek róla?
 
A cromax linkje:
http://katalogus.cromax.hu/index.php?main=21170456&action=alkat&open=21170793&autotipus=M
Nekem már töbször cseréltek csak szilentet, és szerintem elég azt cserélni. DE nem mindegy hogy milyen a szilent minősége... Egyszer egy gagyi utángyártott szett ment bele, és kb. 2 hónap után cserélhettem megint! Szal csak jó minőségű utángyártottat. Ha érdekel, Pesten tudok egy megbízható szerelőt, aki akár le is gyárt szilentet kellő keménységben.
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
Vendég
« Új hozzászólás #3812 Dátum: 2006.07.24 hétfő, 16:30:00 »

Nekem már töbször cseréltek csak szilentet, és szerintem elég azt cserélni. DE nem mindegy hogy milyen a szilent minősége... Egyszer egy gagyi utángyártott szett ment bele, és kb. 2 hónap után cserélhettem megint! Szal csak jó minőségű utángyártottat. Ha érdekel, Pesten tudok egy megbízható szerelőt, aki akár le is gyárt szilentet kellő keménységben.
Gyári szilentet köllesz beépíteni az sokat bír. Nagyautónál megveszitek mindkét méretet, felhasználásra kerül a szükséges, a maradékot pedig le lehet vásárolni. Mivel jól szét kell bontani az autó elejét célszerű cserélni a két kanyarstabilizátor szilentet is és az összes csavart, önzáró anyát is.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3813 Dátum: 2006.07.25 kedd, 00:38:00 »

Shadow azthiszem 3 garnitúra utángyártottat felrakott, mire a gyári jó is maradt az első hét után is, ezt megspórolhatod. Én esztergályos ismerőssel csináltattam szerszámot be-kiszereléshez. Méretekkel vigyázni, mindkét szilentből 2 méret van, én elsőre egyiket sem találtam el, kromax meg nem veszi vissza...
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3814 Dátum: 2006.07.26 szerda, 15:23:00 »

Voltam a cromax-ban első lengőkar szilentet venni az 1993-as TD komiba, de nem tudtak adni, mert nem tudtam, hogy 48mm vagy 54mm átmérőjű kell-e bele. Az alvázszám alapján sem tudták kideríteni, melyik való bele. Nem értem, miért van két fajta ugyanabban az évjáratban, és miért nem tudják, mi a különbség köztük?
Azonkívül azt is mondták, nem érdemes külön szilentet venni, mert azt rá kell sajtolni a lengőkarra, attól viszont sérül, és akkor nem lesz jó. Inkább olyan lengőkart kell venni, amin van két szilent gyárilag. Viszont az jóval drágább.
Mi a véleményetek róla?
 
A cromax linkje:
http://katalogus.cromax.hu/index.php?main=21170456&action=alkat&open=21170793&autotipus=M
Gyári szilentet bele! A Cromax nem ért semmihez, csak néha az olcsó alkatrész beszerzéséhez... nekem már 60ekm van a szilentekbe, és semmi bajuk...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #3815 Dátum: 2006.07.26 szerda, 20:54:00 »

Nem gondoltam, hogy egy szilent csere ilyen bonyodalmakkal jár. Már ott járok, hogy nem merem kicserélni.
A szerelő azt mondta az első lengőkarokban lévő 4 szilentből 1 rossz, 3 öreg, de ha már egyet cserélek, érdemes mind a négyet. Azt értem, ha kiszedi az egyik lengőkart, abban érdemes minkét szilentet kicserélni, de a másik lengőkart gondolom nem kell ahoz kiszedni, így nem látom a logikáját.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3816 Dátum: 2006.07.26 szerda, 21:11:00 »

Én 40-50 ezrenként cserélem a szilenteket. A pécsi Cromax-nál szoktam vásárolni. Ami gyári! Álitolag ezek túl finom gépek az útjainkhoz.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3817 Dátum: 2006.07.26 szerda, 21:18:00 »

Na megoldódott a minitalin a szellőzés, vákuumhiány: Az előző hozzáértő szépern v életlenül széthúzta a motortér felé menő csatlakozót, egy olyan helyen mit nem lehetett látni. Szétszedtük, megvan Cheesy
Köszönöm mindenkinek aki segített! Cheesy
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3818 Dátum: 2006.07.26 szerda, 21:25:00 »

Na megoldódott a minitalin a szellőzés, vákuumhiány: Az előző hozzáértő szépern v életlenül széthúzta a motortér felé menő csatlakozót, egy olyan helyen mit nem lehetett látni. Szétszedtük, megvan Cheesy
Köszönöm mindenkinek aki segített! Cheesy
És a rossz hangszórót is kicseréltük...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3819 Dátum: 2006.07.26 szerda, 21:43:00 »

Arról már nem is beszélve, ahhoz meg köszönet Balának aki mindezt lehetővé tettem, mármint alkatrészileg Cheesy
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3820 Dátum: 2006.07.27 csütörtök, 09:57:00 »

Na megoldódott a minitalin a szellőzés, vákuumhiány: Az előző hozzáértő szépern v életlenül széthúzta a motortér felé menő csatlakozót, egy olyan helyen mit nem lehetett látni. Szétszedtük, megvan Cheesy
Köszönöm mindenkinek aki segített! Cheesy
Bizony, ez a típus minden gondoskodást meghálál
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3821 Dátum: 2006.07.27 csütörtök, 20:43:00 »

Nem gondoltam, hogy egy szilent csere ilyen bonyodalmakkal jár. Már ott járok, hogy nem merem kicserélni.
A szerelő azt mondta az első lengőkarokban lévő 4 szilentből 1 rossz, 3 öreg, de ha már egyet cserélek, érdemes mind a négyet. Azt értem, ha kiszedi az egyik lengőkart, abban érdemes minkét szilentet kicserélni, de a másik lengőkart gondolom nem kell ahoz kiszedni, így nem látom a logikáját.
Nyugodtan belefoghatsz egyedül is! Ha nincs aknád akkor bluszba Szedd ki a gólyalábat, ez kb +10-20 perc,de igy sokkal könnyebben kijön a lengőkar. Egy megfelelő átmérőjű csővel kiütöd a régitszilenteket és az újat pedig célszerszám hiányába egy sima satuval is bele tudod préselni. Csak  előtte zsírozd meg. Mindkét oldalt cserérd, mert különben lehet hogy fékezéskor húzni fog valamelyik irányba.
Hali!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3822 Dátum: 2006.07.27 csütörtök, 21:40:00 »

Nyugodtan belefoghatsz egyedül is! Ha nincs aknád akkor bluszba Szedd ki a gólyalábat, ez kb +10-20 perc,de igy sokkal könnyebben kijön a lengőkar. Egy megfelelő átmérőjű csővel kiütöd a régitszilenteket és az újat pedig célszerszám hiányába egy sima satuval is bele tudod préselni. Csak  előtte zsírozd meg. Mindkét oldalt cserérd, mert különben lehet hogy fékezéskor húzni fog valamelyik irányba.
Hali!
A tornyokat felesleges kikötni. Ki kell nyomni a gömbfejet és kivehetők a lengőkar csavarjai. Kivéve bal oldalon a váltónál! Kicsit le kell engedni miatta a bölcsőt. Szóval csak aknán, motor felkötve vagy alábakolva! A csavarokat biztonsági okból csak felülről szabad visszarakni.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3823 Dátum: 2006.07.27 csütörtök, 21:46:00 »

Szia mindenki!
 
Most elősször vagyok itt és az után érdeklődnék kedves mindjáatoktól Budapesten hova érdemes vinnem szervizbe a frissen vásárolt "Drágaszágomat".
96-os évjárat 2.0 Turiner Giha
Mert azt már tudom hol kell majd alkatrészt vegyek /Cromax/ De hol van +bizható és korrekt szerviz ami nem drága? Mert a malacpersely eléggé kiürült.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3824 Dátum: 2006.07.27 csütörtök, 21:58:00 »

Szia mindenki!
 
Most elősször vagyok itt és az után érdeklődnék kedves mindjáatoktól Budapesten hova érdemes vinnem szervizbe a frissen vásárolt "Drágaszágomat".
96-os évjárat 2.0 Turiner Giha
Mert azt már tudom hol kell majd alkatrészt vegyek /Cromax/ De hol van +bizható és korrekt szerviz ami nem drága? Mert a malacpersely eléggé kiürült.
Szoktam javasolni ezt a helyet Dunakeszin klikk a linkre van térkép is. Ha irányba megfelel, majd többiek is ajánlanak biztos.
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #3825 Dátum: 2006.07.27 csütörtök, 21:58:00 »

Szia mindenki!
 
Most elősször vagyok itt és az után érdeklődnék kedves mindjáatoktól Budapesten hova érdemes vinnem szervizbe a frissen vásárolt "Drágaszágomat".
96-os évjárat 2.0 Turiner Giha
Mert azt már tudom hol kell majd alkatrészt vegyek /Cromax/ De hol van +bizható és korrekt szerviz ami nem drága? Mert a malacpersely eléggé kiürült.
Gátfalvi Csaba mestert ajánlanám, mert a fordnál dolgozott, és megbízható. A 06209352330 számon eléred, de van több is ha gondolod... A nagyautó szerintem jobb, mint a cromax, bár lehet, hogy elfogult vagyok
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #3826 Dátum: 2006.07.28 péntek, 01:18:00 »

A tornyokat felesleges kikötni. Ki kell nyomni a gömbfejet és kivehetők a lengőkar csavarjai. Kivéve bal oldalon a váltónál! Kicsit le kell engedni miatta a bölcsőt. Szóval csak aknán, motor felkötve vagy alábakolva! A csavarokat biztonsági okból csak felülről szabad visszarakni.
Fusim! Milyen gömbfejet kell kinyomni? Az enyémen elég alul a 3db csabar anyukáját leszedni, akkor a lengőkart már elengedi. A benti 2 csavar macerás, baloldalon azt hittem a legcikibb jó lesz fordítva is. Namajd visszacsinázom. Smiley
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3827 Dátum: 2006.07.28 péntek, 09:29:00 »

Fusim! Milyen gömbfejet kell kinyomni? Az enyémen elég alul a 3db csabar anyukáját leszedni, akkor a lengőkart már elengedi. A benti 2 csavar macerás, baloldalon azt hittem a legcikibb jó lesz fordítva is. Namajd visszacsinázom. Smiley
Hát a lengőkar kömbfejét...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3828 Dátum: 2006.07.28 péntek, 09:31:00 »

Nem gondoltam, hogy egy szilent csere ilyen bonyodalmakkal jár. Már ott járok, hogy nem merem kicserélni.
A szerelő azt mondta az első lengőkarokban lévő 4 szilentből 1 rossz, 3 öreg, de ha már egyet cserélek, érdemes mind a négyet. Azt értem, ha kiszedi az egyik lengőkart, abban érdemes minkét szilentet kicserélni, de a másik lengőkart gondolom nem kell ahoz kiszedni, így nem látom a logikáját.
Ahogy Dometic már leírta, hogy igen nagy az esélye, hogy fékezésnél húzni, vagy rázni fog az autó, és szinte 100%, hogy az újak tönkreteszik a másik oldalt is, és akkor pár hét múlva viheted újra szerelőhöz, és még csak a szinkronban való csere érzése sem lesz meg.:-)
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #3829 Dátum: 2006.07.28 péntek, 09:42:00 »

Ahogy Dometic már leírta, hogy igen nagy az esélye, hogy fékezésnél húzni, vagy rázni fog az autó, és szinte 100%, hogy az újak tönkreteszik a másik oldalt is, és akkor pár hét múlva viheted újra szerelőhöz, és még csak a szinkronban való csere érzése sem lesz meg.:-)
Na ja az alkatrészek kb 6k gyáriból a két oldalra munkadíj meg Szeles mesternél ha jól emléxem 8k volt a 4 szilentre csavarcserékkel, hidraulikus préssel szerelve. Béna voltam nem vittem csavarokat.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3830 Dátum: 2006.07.28 péntek, 09:43:00 »

Na ja az alkatrészek kb 6k gyáriból a két oldalra munkadíj meg Szeles mesternél ha jól emléxem 8k volt a 4 szilentre csavarcserékkel, hidraulikus préssel szerelve. Béna voltam nem vittem csavarokat.
Bocs egy éve lettek cserélve akkori melódíjat írtam
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3831 Dátum: 2006.07.28 péntek, 09:50:00 »

Bocs egy éve lettek cserélve akkori melódíjat írtam
Lefordítanád a vonal alatti részt lécci?:-)
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #3832 Dátum: 2006.07.28 péntek, 10:02:00 »

Lefordítanád a vonal alatti részt lécci?:-)
MKI ráncfelvarrott - az MKII es felső keret miatt Tongue, fényre sötétedő tükör, fedélzeti számítógép, kiegészítő kijelző, famintás belső, fűthető ülések
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3833 Dátum: 2006.07.28 péntek, 10:05:00 »

MKI ráncfelvarrott - az MKII es felső keret miatt Tongue, fényre sötétedő tükör, fedélzeti számítógép, kiegészítő kijelző, famintás belső, fűthető ülések

Má majdnem belekötöttem a fészliftbe!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3834 Dátum: 2006.07.28 péntek, 10:32:00 »

Lefordítanád a vonal alatti részt lécci?:-)
Joe,
 
a Tisztelettelt? Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #3835 Dátum: 2006.07.28 péntek, 12:06:00 »


Má majdnem belekötöttem a fészliftbe!
Hamarosan lesz még írva, hogy SATC, Rainsensor Tongue
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3836 Dátum: 2006.07.28 péntek, 14:01:00 »

Hamarosan lesz még írva, hogy SATC, Rainsensor Tongue
Látom igen előrelátó vagy: igen, ezt is kéretik lefordítani, hátha nekem is kell. Bár én magam szeretem a karokat húzogatni...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3837 Dátum: 2006.07.28 péntek, 16:14:00 »

Hamarosan lesz még írva, hogy SATC, Rainsensor Tongue
Az SATC mi?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3838 Dátum: 2006.07.28 péntek, 16:15:00 »

Látom igen előrelátó vagy: igen, ezt is kéretik lefordítani, hátha nekem is kell. Bár én magam szeretem a karokat húzogatni...
Joe,
 
húzogatni?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #3839 Dátum: 2006.07.28 péntek, 16:30:00 »

Az SATC mi?
S_emi A_utomatic T_emperature C_ontrol - Félig automatikus hőmérséklet - klíma vezérlés
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3840 Dátum: 2006.07.28 péntek, 16:44:00 »

S_emi A_utomatic T_emperature C_ontrol - Félig automatikus hőmérséklet - klíma vezérlés
Ez olyasmi mint a digit.klíma?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #3841 Dátum: 2006.07.28 péntek, 18:19:00 »

Ez olyasmi mint a digit.klíma?
Gyakorlatilag digitklíma - konkrétan ez a cucc lesz

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3842 Dátum: 2006.07.28 péntek, 21:09:00 »

Gyakorlatilag digitklíma - konkrétan ez a cucc lesz

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Napsugár érzékelő meg minden? Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #3843 Dátum: 2006.07.28 péntek, 21:17:00 »

Napsugár érzékelő meg minden? Smiley
Jaja, propelleres hőmérő, vákuumszelepek minden van
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3844 Dátum: 2006.07.28 péntek, 23:04:00 »

Jaja, propelleres hőmérő, vákuumszelepek minden van
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #3845 Dátum: 2006.07.30 vasárnap, 10:48:00 »

Köszönöm a tanácsokat szilent ügyben, már kezdek képben lenni.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3846 Dátum: 2006.07.31 hétfő, 10:22:00 »

Jaja, propelleres hőmérő, vákuumszelepek minden van
Májesztro! Vajon hogyan lehetne elérni, hogy a hátsó traktusba több luft menjen (hűtés-fűtés)Huh? A lábtérben lévő vagy gyenge, vagy nem is fúj, a gyerekeknek meg még nem ér odáig a bokájuk ha meg elölről fújatom, akkor tüdőgyuszit kapok létezik nekünk megoldás valami szimpi betűszó, amit én is a glx után írhatnék
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3847 Dátum: 2006.07.31 hétfő, 11:05:00 »

Májesztro! Vajon hogyan lehetne elérni, hogy a hátsó traktusba több luft menjen (hűtés-fűtés)Huh? A lábtérben lévő vagy gyenge, vagy nem is fúj, a gyerekeknek meg még nem ér odáig a bokájuk ha meg elölről fújatom, akkor tüdőgyuszit kapok létezik nekünk megoldás valami szimpi betűszó, amit én is a glx után írhatnék
MKII es felső keret klasszisokkal jobban tudja terelni a levegőt mint a klasszikus ropi I-es. A középső fuvóka jobb fele szépen elfúj a kardán felett hátra.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3848 Dátum: 2006.07.31 hétfő, 11:16:00 »

MKII es felső keret klasszisokkal jobban tudja terelni a levegőt mint a klasszikus ropi I-es. A középső fuvóka jobb fele szépen elfúj a kardán felett hátra.
Az nekem nem teccik, meg lefagy a könyököm ... szóval semmi
 
De ha már itten vagyunk, volt szó valami alkatrészről (valami burkolatféle a motortérben) ami kattoghat hidegen, ha bemelegszik a moci megszűnik?!?! Mi is volt az?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3849 Dátum: 2006.07.31 hétfő, 11:17:00 »

MKII es felső keret klasszisokkal jobban tudja terelni a levegőt mint a klasszikus ropi I-es. A középső fuvóka jobb fele szépen elfúj a kardán felett hátra.
Ja, és a zenyém gyári fészliftes (1996) már nem ropi
Naplózva
Oldalak: 1 ... 70 71 72 73 74 75 76 [77] 78 79 80 81 82 83 84 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.074 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.