Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 16:06:22 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 172 173 174 175 176 177 178 [179] 180 181 182 183 184 185 186 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 5261691 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
Tomi79
Vendég
« Új hozzászólás #8900 Dátum: 2008.10.30 csütörtök, 09:51:21 »

Sziasztok! Engem az érdekelne hogy kb. mennyibe fáj egy teljes gömbcsukló csere,alsó-felső,kormányösszekötő külső-belső,kormánystabilizátor...
Természetesen az sem baj ha okosba megy a dolog!:nyes:
Köszi a segítséget!
Naplózva
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #8901 Dátum: 2008.10.30 csütörtök, 12:22:54 »

Még tegnap este el is ment a mail!
Nem is olyan rossz, hogy csak villogtatni lehet, hiszen otthon meg tudod magadnak csinálni!
Küldök anyagot távirányításról is, és írtam a kormányműről is!
Ja, és ne használj 10W40-es olajat!!! Csakis 5W30...
Van egy klubtársunk, akivel lehet meg tudod oldani az olcsó alkatrészvásárlást innen Mo-ról. Ott dolgozik Felétek, írok erről is! Wink

Szia
Nagyon koszonom a maileket....igy mar egyszerub lesz valamivel belevagni egy central-riaszto beszerelesbe.
Meg szetnezek par helyen hogy milyen arak vannak itt nalunk, de ha meg tudnad adni a klubtars nevet ..esetleg mail cimet (ha publikus) szivesen felvennem vele is a kapcsolatot(bar en varadi vagyok de...hatha). A kormanymu az meg nem csepeg(nem latszik) csak mikor elzart motornal megmozgatom a kormanyt halatszik egy kis kopogas ....
 
Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #8902 Dátum: 2008.10.30 csütörtök, 14:02:01 »


Valami történt!
Tegnap végre felállt eplus2 ! Mármint a termosztát visszajelző! 1 éve feküdt nyugodtan és tegnap valami oknál fogva elkezdte jelezni a dolgot. R és M betű között álldogál. Bár full gázra szintén visszaesik. Na mind1 nem sokára megvannak az új jeladók és akkor csere. Hiába akarja megúszni. 
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #8903 Dátum: 2008.10.30 csütörtök, 14:49:04 »


Az első lökhárító és a motor alatt van valami takaró lemez. Ami nekem nincs. Annak mi a hivatalos neve?
Naplózva
Schmidi
Vendég
« Új hozzászólás #8904 Dátum: 2008.10.30 csütörtök, 14:52:06 »

Az első lökhárító és a motor alatt van valami takaró lemez. Ami nekem nincs. Annak mi a hivatalos neve?
Alsó motorvédő burkolat.
MK2-höz utángyártott nem létezik, gyári 11.700 Ft.
Mk1 gondolom hasonló.
Naplózva
Tödi
Vendég
« Új hozzászólás #8905 Dátum: 2008.10.31 péntek, 10:44:31 »

Sziasztok!

Hosszabb külföldi tartózkodás után üdv a régi és új isemrősöknek.

Hazajöttem beleültem a gépbe és a köv újdonságok értek:
- az alapjárat hidegen ingadozik bemelegedve ez elmúlik
- eső után vizes időben hiába nyomom a gázt nem mindíg gyorsul a masina, ha lepadlózom megindul.

Van valakinek ötlete?
Esetleg volt már valalkinek ilyen.
az autó nem állt sokat használták hébe hóba..
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8906 Dátum: 2008.10.31 péntek, 11:06:40 »

Sziasztok!

Hosszabb külföldi tartózkodás után üdv a régi és új isemrősöknek.

Hazajöttem beleültem a gépbe és a köv újdonságok értek:
- az alapjárat hidegen ingadozik bemelegedve ez elmúlik
- eső után vizes időben hiába nyomom a gázt nem mindíg gyorsul a masina, ha lepadlózom megindul.

Van valakinek ötlete?
Esetleg volt már valalkinek ilyen.
az autó nem állt sokat használták hébe hóba..

A motortérbe amit érsz csatlakozót húzd szét WD40 neki és dugd össze. Gyertyakábeleket nézd át repedések kidörzsölések ha vannak csere a szett, 4 új gyertyával.
Naplózva
Tödi
Vendég
« Új hozzászólás #8907 Dátum: 2008.10.31 péntek, 11:09:14 »

A motortérbe amit érsz csatlakozót húzd szét WD40 neki és dugd össze. Gyertyakábeleket nézd át repedések kidörzsölések ha vannak csere a szett, 4 új gyertyával.

Köszi!
Ezek többé kevésbé megvoltak. A pillangószelep helyzetérzékelő haldoklása okozhat ilyet?
Naplózva
Tar
Vendég
« Új hozzászólás #8908 Dátum: 2008.10.31 péntek, 11:22:11 »

Alsó motorvédő burkolat.
MK2-höz utángyártott nem létezik, gyári 11.700 Ft.
Emlékeim szerint a gyári burkolat (V6-hoz, de sztem ugyanaz mindegyik) bőven 30 000 HUF fölött van.
Naplózva
Schmidi
Vendég
« Új hozzászólás #8909 Dátum: 2008.10.31 péntek, 11:24:48 »

Emlékeim szerint a gyári burkolat (V6-hoz, de sztem ugyanaz mindegyik) bőven 30 000 HUF fölött van.
Múlt héten kérdeztem árat, mert az enyém most tört (V6) és cserélnem kell, ennyit mondtak rá.
Naplózva
Tar
Vendég
« Új hozzászólás #8910 Dátum: 2008.10.31 péntek, 11:28:24 »

Múlt héten kérdeztem árat, mert az enyém most tört (V6) és cserélnem kell, ennyit mondtak rá.
Érdekes... Én még régebben kérdeztem és letérdeltem a 30 000 HUF-os ártól (Nagyauto, de sztem a Cxomax még drágább lenne). Nem a lökhárító alatti kis burkolatot mondták neked ennyiért? Én Roccotól vettem meg a donorjának a bontott alsó burkolatát.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8911 Dátum: 2008.10.31 péntek, 13:50:04 »

Köszi!
Ezek többé kevésbé megvoltak. A pillangószelep helyzetérzékelő haldoklása okozhat ilyet?

Ott nem ingadozik az alapjárat. Az csak annyit csinál, ha nem jó, hogy mikor odalépsz nem történik semmi, majd megkapja a motor a levegőt, és csak aztán adagolja a computer az üa-ot, ekkor megugrik az autó...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8912 Dátum: 2008.10.31 péntek, 13:51:42 »

Az első lökhárító és a motor alatt van valami takaró lemez. Ami nekem nincs. Annak mi a hivatalos neve?

Nekem van egy lökös alatti, csak félbe van törve kb 1/3-nál...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #8913 Dátum: 2008.10.31 péntek, 18:10:16 »

Sziasztok.olvasom hogy van itt meg 1,nagyvaradi nahat,mik vannak,nalam az alapjarati hibat a lamda szonda okozta.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #8914 Dátum: 2008.10.31 péntek, 21:21:19 »

Sziasztok.olvasom hogy van itt meg 1,nagyvaradi nahat,mik vannak,nalam az alapjarati hibat a lamda szonda okozta.
Sziasztok
Igy van:) . Amugy 2 napja van meg a mondeom de mar sajnos ma nalam is jelentkezett ez az ingadozas......eloszor fris inditasnal rogton 1500-ra alt az alapjarat ..majd par percel kesob visszalt 1000korulire....azutan par km utan megalitotttam a motort majd nemsokara mikor elindultam eloszor lement (700 korul)  maj felment (1-2 alkalommal maj beallt 950 korulire..bar van az inkab 1000 is az ora szerint:(.....hat jol kezdodik:(...meg nem volt idom kivillogtatni  a hibakodokat de majd keritek ra sort....ha rogton lambdaszondaval inditok vagy valami mas nyalanksaggal az szep lesz....
mas kerdes: fekezesnel mikor mar majdnem leallt az auto halatszik egy furcsa surlodo hang ...mintha beragadna a fek (pedig mar nem nyomom a feket) majd  ahogy gyorsitok ez a hang megszunik....ez normalis?
- az auton 205/50/r16-os gumik vannak (ford alufelnin)....olvastam itt valahol hogy ez igencsak megviseli a futomuvet....milyen meret lenne az idealis?
Koszonom a valaszokat...ahogy elnezem a dolgokat ez meg csak a kezdet.....
Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #8915 Dátum: 2008.11.01 szombat, 21:54:55 »

Szia Fusim!Légyszíves áruld már el,hogy a tűzfalon mi neve a két bizbasznak?Keresem őket mindenfelé a fórumon,de amilyen kuka vagyok nem találom.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8916 Dátum: 2008.11.01 szombat, 21:56:09 »

Szia Fusim!Légyszíves áruld már el,hogy a tűzfalon mi neve a két bizbasznak?Keresem őket mindenfelé a fórumon,de amilyen kuka vagyok nem találom.

EGPD, és EGR-re gondolsz? Keress rá a 327-es hibakódra, és kidobja! nyes
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8917 Dátum: 2008.11.01 szombat, 22:04:58 »

Szia Fusim!Légyszíves áruld már el,hogy a tűzfalon mi neve a két bizbasznak?Keresem őket mindenfelé a fórumon,de amilyen kuka vagyok nem találom.

A kocka alu doboz az EGR nyomáskülönbséget módosítja a kis hengeres pedig az EGR vákuum szabályozó szelepe, ha van harmadik egység a szervó felé akkor az impulzus levegő szabályzó a katalizátor lambda védelmére - ekkor van impulzus levegő szűrőd is amit pucolni kell. Ki lehet pucolni őket, de lemezeld le az EGR-t akkor ezek sokáig jók maradnak
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #8918 Dátum: 2008.11.02 vasárnap, 07:31:13 »

A kocka alu doboz az EGR nyomáskülönbséget módosítja a kis hengeres pedig az EGR vákuum szabályozó szelepe, ha van harmadik egység a szervó felé akkor az impulzus levegő szabályzó a katalizátor lambda védelmére - ekkor van impulzus levegő szűrőd is amit pucolni kell. Ki lehet pucolni őket, de lemezeld le az EGR-t akkor ezek sokáig jók maradnak
Köszönöm!Harmadik nekem nincs,az csak a régebbi motorhoz volt.Valami elromlott,mert az egr meg se mozdul én meg eddig nem bántottam.Az alu kocka tiszta trutyi,meg van valami ami teljesen ráégett(?) a csőcsatlakozásnál.Gondolom akkor a belseje is ilyen lehet.A szelep sem igazán kapcsol,de hogy miért azt még nem tudom.Annak van külön reléje v. biztosítéka v. csak rá van kötve valami máséra?
Naplózva
Csöndi
Vendég
« Új hozzászólás #8919 Dátum: 2008.11.02 vasárnap, 08:54:42 »

Sziasztok!
Egy hozzáértőtől kérdezném, hogy az MKI 2.0 16V-n a csomagtartó fenéklemezen középen, a lenyitható műanyag fedél alatti szerkentyűnek mi a rendeltetése, amire asszem benzin vezetékek csatlakoznak.
Esetleg ha ha tudnátok segíteni rajzokkal vagy robbantott ábrákkal a típus bármely egységével kapcsolatban..
Előre is kösz.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8920 Dátum: 2008.11.02 vasárnap, 09:28:56 »

Köszönöm!Harmadik nekem nincs,az csak a régebbi motorhoz volt.Valami elromlott,mert az egr meg se mozdul én meg eddig nem bántottam.Az alu kocka tiszta trutyi,meg van valami ami teljesen ráégett(?) a csőcsatlakozásnál.Gondolom akkor a belseje is ilyen lehet.A szelep sem igazán kapcsol,de hogy miért azt még nem tudom.Annak van külön reléje v. biztosítéka v. csak rá van kötve valami máséra?

Lehet, hogy hülyeség, de azt nem vákuum működteti?
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8921 Dátum: 2008.11.02 vasárnap, 09:43:01 »

Sziasztok!
Egy hozzáértőtől kérdezném, hogy az MKI 2.0 16V-n a csomagtartó fenéklemezen középen, a lenyitható műanyag fedél alatti szerkentyűnek mi a rendeltetése, amire asszem benzin vezetékek csatlakoznak.
Esetleg ha ha tudnátok segíteni rajzokkal vagy robbantott ábrákkal a típus bármely egységével kapcsolatban..
Előre is kösz.


A pótkerék és az utastér közötti üregben az adaptív lengéscsillapítók vezérlő elektronikája van - kapcsoló a középboxon a könyöklő előtt van.
A hátsó ülés alatt a kerek fedél alatt van az AC és a benzinszint jeladók benzincső ennek van egy biztonsági kapcsolója a vezető lábtérben az "A" oszlop tövében kis kémlelőnyílással, felirat a napellenzőn, hogy ilyen van az autóban.
Naplózva
Csöndi
Vendég
« Új hozzászólás #8922 Dátum: 2008.11.02 vasárnap, 09:48:38 »

A pótkerék és az utastér közötti üregben az adaptív lengéscsillapítók vezérlő elektronikája van - kapcsoló a középboxon a könyöklő előtt van.
A hátsó ülés alatt a kerek fedél alatt van az AC és a benzinszint jeladók benzincső ennek van egy biztonsági kapcsolója a vezető lábtérben az "A" oszlop tövében kis kémlelőnyílással, felirat a napellenzőn, hogy ilyen van az autóban.
Köszönöm erre nem gondoltam. Létezik, hogy vezérlő elektronika van kapcsoló a középboxon nincs?
Mert nálam akkor ez a helyzet.
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8923 Dátum: 2008.11.02 vasárnap, 09:48:46 »

Köszönöm!Harmadik nekem nincs,az csak a régebbi motorhoz volt.Valami elromlott,mert az egr meg se mozdul én meg eddig nem bántottam.Az alu kocka tiszta trutyi,meg van valami ami teljesen ráégett(?) a csőcsatlakozásnál.Gondolom akkor a belseje is ilyen lehet.A szelep sem igazán kapcsol,de hogy miért azt még nem tudom.Annak van külön reléje v. biztosítéka v. csak rá van kötve valami máséra?

Brigéciólba áztasd be hátha - jó bele MKII is csak a csatikat kell cserélni - nekem így lett megoldva
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8924 Dátum: 2008.11.02 vasárnap, 09:50:49 »

Köszönöm erre nem gondoltam. Létezik, hogy vezérlő elektronika van kapcsoló a középboxon nincs?
Mert nálam akkor ez a helyzet.

Aprópénztartót pattintsd ki alatta lehet lesz kábel, de lehet már kiiktatták és sima lengéscsillapítóid vannak - ne aggódj az adaptívi rendszerbe a lengéscsillapitó árak horrorok voltak.
Naplózva
Csöndi
Vendég
« Új hozzászólás #8925 Dátum: 2008.11.02 vasárnap, 09:57:53 »

Aprópénztartót pattintsd ki alatta lehet lesz kábel, de lehet már kiiktatták és sima lengéscsillapítóid vannak - ne aggódj az adaptívi rendszerbe a lengéscsillapitó árak horrorok voltak.
Köszönöm, a kiváncsiságom maximálisan kielégítve!
Üdv.
Naplózva
Csöndi
Vendég
« Új hozzászólás #8926 Dátum: 2008.11.02 vasárnap, 10:31:25 »

Lenne itt még valami.
2040 típusú gyári cd játékos van az autóban de nem működik csak szépen világít ha föl van kapcsolva a pilács.
Önmagában nem is fog? Kellena a gyári rádiósmagnó hozzá? A fölötte lévő hely üres.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8927 Dátum: 2008.11.02 vasárnap, 11:19:35 »

Lenne itt még valami.
2040 típusú gyári cd játékos van az autóban de nem működik csak szépen világít ha föl van kapcsolva a pilács.
Önmagában nem is fog? Kellena a gyári rádiósmagnó hozzá? A fölötte lévő hely üres.

Szerintem igen.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8928 Dátum: 2008.11.02 vasárnap, 12:38:49 »

Lenne itt még valami.
2040 típusú gyári cd játékos van az autóban de nem működik csak szépen világít ha föl van kapcsolva a pilács.
Önmagában nem is fog? Kellena a gyári rádiósmagnó hozzá? A fölötte lévő hely üres.

Egy 2007 es rádió kellene fölé - vaterán láttam - a kesztyűtartó mögött kell lennie egy erősítőnek is hozzá meg egy köldökzsinornak szalagkábel.
mk2 bontósnak is van egy a polcon erősítő konzollal is van hozzá - én szedtem ki egy angol MKI ghia x ből
« Utoljára szerkesztve: 2008.11.02 vasárnap, 12:40:39 írta fusim » Naplózva
Csöndi
Vendég
« Új hozzászólás #8929 Dátum: 2008.11.02 vasárnap, 12:59:26 »

Egy 2007 es rádió kellene fölé - vaterán láttam - a kesztyűtartó mögött kell lennie egy erősítőnek is hozzá meg egy köldökzsinornak szalagkábel.
mk2 bontósnak is van egy a polcon erősítő konzollal is van hozzá - én szedtem ki egy angol MKI ghia x ből
na akkor megyek és benézek a k. tartó mögé wow1
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8930 Dátum: 2008.11.02 vasárnap, 13:06:00 »

Köszönöm erre nem gondoltam. Létezik, hogy vezérlő elektronika van kapcsoló a középboxon nincs?
Mert nálam akkor ez a helyzet.

Mondtam én...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Csöndi
Vendég
« Új hozzászólás #8931 Dátum: 2008.11.02 vasárnap, 13:26:20 »

Mondtam én...
violent  taps
Naplózva
BPeter01
Vendég
« Új hozzászólás #8932 Dátum: 2008.11.02 vasárnap, 14:53:05 »

Sziasztok!
Egy hozzáértőtől kérdezném, hogy az MKI 2.0 16V-n a csomagtartó fenéklemezen középen, a lenyitható műanyag fedél alatti szerkentyűnek mi a rendeltetése, amire asszem benzin vezetékek csatlakoznak.
Esetleg ha ha tudnátok segíteni rajzokkal vagy robbantott ábrákkal a típus bármely egységével kapcsolatban..
Előre is kösz.


Szerintem te az üzemanyagpára aktívszén szűrőjére gondolsz. (ezért mennek bele a benzin vezetékek)
Előre van vezetékezve a motortérhez, és vákuum rendszerre rákötve. (ne a szabadba távozzon, hanem elégjen)
Naplózva
Csöndi
Vendég
« Új hozzászólás #8933 Dátum: 2008.11.02 vasárnap, 16:48:47 »

Mondtam én...
"Szerintem te az üzemanyagpára aktívszén szűrőjére gondolsz. (ezért mennek bele a benzin vezetékek)
Előre van vezetékezve a motortérhez, és vákuum rendszerre rákötve. (ne a szabadba távozzon, hanem elégjen)"

mondtam ééén....!!!!
Naplózva
Csöndi
Vendég
« Új hozzászólás #8934 Dátum: 2008.11.02 vasárnap, 17:28:08 »

Szerintem te az üzemanyagpára aktívszén szűrőjére gondolsz. (ezért mennek bele a benzin vezetékek)
Előre van vezetékezve a motortérhez, és vákuum rendszerre rákötve. (ne a szabadba távozzon, hanem elégjen)
Nagyon köszi!  worship
Mindenre gondoltam a mi benzinnel kapcsolatos csak erre nem. Kösz.  taps
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8935 Dátum: 2008.11.02 vasárnap, 21:01:52 »

Egy 2007 es rádió kellene fölé - vaterán láttam - a kesztyűtartó mögött kell lennie egy erősítőnek is hozzá meg egy köldökzsinornak szalagkábel.
mk2 bontósnak is van egy a polcon erősítő konzollal is van hozzá - én szedtem ki egy angol MKI ghia x ből

A síma 2007-es erősített fejegység! Te a 2007R-re gondolsz! nyes
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8936 Dátum: 2008.11.02 vasárnap, 21:37:43 »

"Szerintem te az üzemanyagpára aktívszén szűrőjére gondolsz. (ezért mennek bele a benzin vezetékek)
Előre van vezetékezve a motortérhez, és vákuum rendszerre rákötve. (ne a szabadba távozzon, hanem elégjen)"

mondtam ééén....!!!!

Hát ja... nem ezt mondtam... de erre gondoltam!  nyes nyes nyes
A tiéd lehet, hogy svájci volt. Azoknál szoktam mindenféle környezetvédelmi mókát bedobni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Csöndi
Vendég
« Új hozzászólás #8937 Dátum: 2008.11.03 hétfő, 20:32:54 »

Hát ja... nem ezt mondtam... de erre gondoltam!  nyes nyes nyes
A tiéd lehet, hogy svájci volt. Azoknál szoktam mindenféle környezetvédelmi mókát bedobni.
német a vas, megvan az eredeti szervízkönyve is...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8938 Dátum: 2008.11.03 hétfő, 21:25:45 »

német a vas, megvan az eredeti szervízkönyve is...

Lehet, hogy csak szereti a svájci csokit!
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #8939 Dátum: 2008.11.04 kedd, 19:05:37 »

Sziasztok.
eloszor ujra koszonet is Joe-nak a leirasokert ...sikerult beszereljem a gepbe a riasztot a centralzarral kombinalva:)
megszerkesztettem a hibakod vilogtatot is...le is teszteltem mind jaro mind allo motoral...nem mutatott semmi hibakodot..
Sikerult szert tennem 5 liter TOTAL 5w30 Quatrz indeo ECS motorolajra....a velemenyetekre lennek kivancsi hogy beleonthetem e a mondeoba (ugye ez gyari citroen , peugeot  olaj) de 5w30 szintetikus....szoval mehet e az autoba?
Koszi.
Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8940 Dátum: 2008.11.04 kedd, 19:08:05 »

Sziasztok.
eloszor ujra koszonet is Joe-nak a leirasokert ...sikerult beszereljem a gepbe a riasztot a centralzarral kombinalva:)
megszerkesztettem a hibakod vilogtatot is...le is teszteltem mind jaro mind allo motoral...nem mutatott semmi hibakodot..
Sikerult szert tennem 5 liter TOTAL 5w30 Quatrz indeo ECS motorolajra....a velemenyetekre lennek kivancsi hogy beleonthetem e a mondeoba (ugye ez gyari citroen , peugeot  olaj) de 5w30 szintetikus....szoval mehet e az autoba?
Koszi.

5w30 kell bele, szoval ha tiszta forrásból van nyugodtan lecserélheted erre az olajat. Gyári szűrőt vegyél az a biztos
Naplózva
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #8941 Dátum: 2008.11.04 kedd, 19:22:50 »

5w30 kell bele, szoval ha tiszta forrásból van nyugodtan lecserélheted erre az olajat. Gyári szűrőt vegyél az a biztos
Biztos a forras...amugy a filter az champion markaju...ez jo lesz?
Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8942 Dátum: 2008.11.04 kedd, 19:26:48 »

Biztos a forras...amugy a filter az champion markaju...ez jo lesz?

Nem próbáltam soha mást csak a gyárit. Feltöltöd beindítod és figyeled az olajlámpát, ha nem alszik el motor leállít.
Naplózva
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #8943 Dátum: 2008.11.04 kedd, 19:45:25 »

Meglatjuk...vegul is ford uzletbol vettem....

mas kerdes: fekezesnel mikor mar majdnem leallt az auto halatszik egy furcsa surlodo hang ...mintha beragadna a fek (pedig mar nem nyomom a feket) majd  ahogy gyorsitok ez a hang megszunik....ez normalis?
- az auton 205/50/r16-os gumik vannak (ford alufelnin)....olvastam itt valahol hogy ez igencsak megviseli a futomuvet....milyen meret lenne az idealis?
ezekben esetleg tudnal sgiteni?
Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8944 Dátum: 2008.11.04 kedd, 21:20:54 »

Nem próbáltam soha mást csak a gyárit. Feltöltöd beindítod és figyeled az olajlámpát, ha nem alszik el motor leállít.

A lámpa el fog aludni! Sztem nem sok hátránya származik majd belőle, max ott fogja előjönni, hogy 10ekm-hez közeledve érezni fogja, hogy olajcsereérett a dolog, de ettől még elalszik az a lámpa! nyes
Sztem arra elég figyelni, hogy az űrtartalma annyi legyen, mint a gyárinak...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8945 Dátum: 2008.11.04 kedd, 21:30:00 »

Meglatjuk...vegul is ford uzletbol vettem....ezekben esetleg tudnal sgiteni?

a gyári méret 185 sima felnin vagy 195 alun Nem nagy gáz a 205,  1cm eltérés. Valószínű a fék megszorul picit - ki kell venni a betétet és megpucolni a nyerget hogy könnyen járjon - drótkefével óvatosan gumi cuccokhoz ne érjen.
Naplózva
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8946 Dátum: 2008.11.04 kedd, 22:42:04 »

Sziasztok!

Pár napja kissé rángatott a mondeom (MK I. ZETEC 2000ccm, 1995).
Mintha 1 henger ki-kihagyna lassú menetnél. A gyertyára gyanakodtam, mivel még nem volt kivéve (lassan fél éve vettem a mondit, kb.5000 km-t futott nálam), viszont - gondolom a szelepfedél tömítés hibájából- már megvételkor is kb. 1 cm magasan állt az olaj, főleg a vezérműszíj felőli két gyertyánál. Akkor csővel kiszippantottam, de mivel a "hagyományos" kulcsával a gyertyát meg sem bírtam mozdítani, a kivételt -ellenőrzést elhalasztottam.

Na ma már megfelelő szerszámmal rászántam magam. A legszélső gyertyánál magasan állt az olaj, a többinél fokozatosan csökkenő magasságban. Szerintem főleg ez okozhatta a gyújtáskimaradást. Takarítógép  gégecsövébe dugott pvc csővel kiszippantottam.  Meglepően nagy erőkar kellett a gyertyák kicsavarásának megkezdéséhez, aztán már könnyen jött. A látvány meggyőző:

http://kepfeltoltes.hu/081104/81104001_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Nem hittem volna, hogy ekkora gyertyahézaggal autó még pöfög.

Kb. hány kilométer után tud egy gyertya így kinézni?

A gyertya fém részén a felirat: PTR5A JAPAN ,  a porcelánon: PTR5A    NGK
                                                                     alatta:      13          R
                                                                                                     

http://kepfeltoltes.hu/081104/81104003_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


Gondolom ez márkásabb volt, mint amit én vettem??

A vásárolt új gyertyák doboza:

http://kepfeltoltes.hu/081104/81104005_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Meglepett, hogy milyen nagy gyárilag a hézaguk, nem volt kéznél hézagmérőm, de min. 1mm. Mivel Ford feliratú a dobozuk, gondolom nem illett volna kisebbre kalapálnom. Mekkora az előírt hézag?  Mekkora erővel (nyomatékkal) illik a gyertyákat meghúzni? Normális dolog, hogy kb. 30 cm-es erőkar kellett a régi gyertyák közepes erővel kicsavarásához? Sajnos ezekről nincs kép.

Az új gyertyákat korrekt helyen vettem (750/db.), van Valakinek tapasztalata ezzel a típussal? Mennyit bírnak? Vegyek legközelebb drágábbat? Most jól jött a kisebb kiadás.

A szelepfedél tömítés cseréjét most már nem halogatom sokáig, van valami tudnivaló a cseréjével kapcsolatban? Mekkora nyomatékkal illik meghúzni a fedelet lefogó csavarokat?

Előre is köszönöm a segítséget!

Feri

« Utoljára szerkesztve: 2008.11.04 kedd, 23:01:03 írta belphegor » Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
Csöndi
Vendég
« Új hozzászólás #8947 Dátum: 2008.11.05 szerda, 08:09:25 »

Sziasztok!

Pár napja kissé rángatott a mondeom (MK I. ZETEC 2000ccm, 1995).
Mintha 1 henger ki-kihagyna lassú menetnél. A gyertyára gyanakodtam, mivel még nem volt kivéve (lassan fél éve vettem a mondit, kb.5000 km-t futott nálam), viszont - gondolom a szelepfedél tömítés hibájából- már megvételkor is kb. 1 cm magasan állt az olaj, főleg a vezérműszíj felőli két gyertyánál. Akkor csővel kiszippantottam, de mivel a "hagyományos" kulcsával a gyertyát meg sem bírtam mozdítani, a kivételt -ellenőrzést elhalasztottam.

Na ma már megfelelő szerszámmal rászántam magam. A legszélső gyertyánál magasan állt az olaj, a többinél fokozatosan csökkenő magasságban. Szerintem főleg ez okozhatta a gyújtáskimaradást. Takarítógép  gégecsövébe dugott pvc csővel kiszippantottam.  Meglepően nagy erőkar kellett a gyertyák kicsavarásának megkezdéséhez, aztán már könnyen jött. A látvány meggyőző:

http://kepfeltoltes.hu/081104/81104001_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Nem hittem volna, hogy ekkora gyertyahézaggal autó még pöfög.

Kb. hány kilométer után tud egy gyertya így kinézni?

A gyertya fém részén a felirat: PTR5A JAPAN ,  a porcelánon: PTR5A    NGK
                                                                     alatta:      13          R
                                                                                                     

http://kepfeltoltes.hu/081104/81104003_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


Gondolom ez márkásabb volt, mint amit én vettem??

A vásárolt új gyertyák doboza:

http://kepfeltoltes.hu/081104/81104005_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Meglepett, hogy milyen nagy gyárilag a hézaguk, nem volt kéznél hézagmérőm, de min. 1mm. Mivel Ford feliratú a dobozuk, gondolom nem illett volna kisebbre kalapálnom. Mekkora az előírt hézag?  Mekkora erővel (nyomatékkal) illik a gyertyákat meghúzni? Normális dolog, hogy kb. 30 cm-es erőkar kellett a régi gyertyák közepes erővel kicsavarásához? Sajnos ezekről nincs kép.

Az új gyertyákat korrekt helyen vettem (750/db.), van Valakinek tapasztalata ezzel a típussal? Mennyit bírnak? Vegyek legközelebb drágábbat? Most jól jött a kisebb kiadás.

A szelepfedél tömítés cseréjét most már nem halogatom sokáig, van valami tudnivaló a cseréjével kapcsolatban? Mekkora nyomatékkal illik meghúzni a fedelet lefogó csavarokat?

Előre is köszönöm a segítséget!

Feri



Helló!
Sajnos a szelepfedéllel kapcsolatban még nincs tapasztalatom de azt tudom, hogy a gyári gyertyahézag 1,3mm a típuson, ezért véletlenül se kalapáld össze. Az ár jó, én 1300 alatt még nem láttam gyertyát bár a  motorcraft-ot figyelem mindíg és nem tudom , hogy a te tobozodban az volt-e
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8948 Dátum: 2008.11.05 szerda, 08:20:32 »

Helló!
Sajnos a szelepfedéllel kapcsolatban még nincs tapasztalatom de azt tudom, hogy a gyári gyertyahézag 1,3mm a típuson, ezért véletlenül se kalapáld össze. Az ár jó, én 1300 alatt még nem láttam gyertyát bár a  motorcraft-ot figyelem mindíg és nem tudom , hogy a te tobozodban az volt-e

A gyertyából 2 féle van a hegyes és a hengeres elektródás! A hegyesnél 1mm a hézag a hengeresnél pedig 1.3 a gyári de jobb ha 1.2 vagy 1.1 re állítjátok a hengeres!

A csavarokat, gyertyákat hideg motornál húzzátok meg érzésre nem kell megtépni.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8949 Dátum: 2008.11.05 szerda, 10:07:31 »

Az új gyertyákat korrekt helyen vettem (750/db.), van Valakinek tapasztalata ezzel a típussal? Mennyit bírnak? Vegyek legközelebb drágábbat? Most jól jött a kisebb kiadás.

A szelepfedél tömítés cseréjét most már nem halogatom sokáig, van valami tudnivaló a cseréjével kapcsolatban? Mekkora nyomatékkal illik meghúzni a fedelet lefogó csavarokat?

Előre is köszönöm a segítséget!

Feri



Vélhetően egy ideig megoldódik a prblémád, de lassan tervezz be egy kábelszett cserét motorcraft gyertyával. Ez tényleg nincs 1300HUF körül. Asszem ez a tűs? Elő szokott fordulni, hogy a régi/rossz kábel kinyírja az új gyertyát, és fordítva. Az ajánlott csereperiódus az, hogy mindkettő együtt, majd 30e-nél gyertya, 60e után ismét komplett! Wink
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Oldalak: 1 ... 172 173 174 175 176 177 178 [179] 180 181 182 183 184 185 186 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.058 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.