Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:40:08 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 23 24 25 26 27 28 29 [30] 31 32 33 34 35 36 37 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 5261853 alkalommal)
0 Felhasználó és 13 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #1450 Dátum: 2005.04.04 hétfő, 17:13:00 »

sziasztok,  
szerintetek miért "ráz" a mondeom? Szinte mindig, ha ki be szállok (főleg ki) és becsukom az ajtót vagy akár csak hozzáérek, megcsíp. Nem, nem a műszálas pulcsi miatt:) Van ilyen tapasztalat?
Engem a haverom Kókusza ráz meg mindíg, őt viszont soha!! Pedig én sem hordok műanyag ruhákat.  
Egy idő után kicsit idegesítő.
Bezzeg a mi Mondink Ő sosem tenne, tesz ilyet.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1451 Dátum: 2005.04.04 hétfő, 17:22:00 »

Hi Scratch!Írtam neked mailt,nézd meg..amúgy engem is meg szokott rázni ,de csak a régebbi MKI es Mondeon tapasztaltam..az MK3as már nem.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1452 Dátum: 2005.04.04 hétfő, 17:23:00 »

sziasztok,  
szerintetek miért "ráz" a mondeom? Szinte mindig, ha ki be szállok (főleg ki) és becsukom az ajtót vagy akár csak hozzáérek, megcsíp. Nem, nem a műszálas pulcsi miatt:) Van ilyen tapasztalat?
Szia sidespin,
Engem is ráz, de csak mióta jó idő van! Valószínűleg velem van a baj, mert az előző Orionom is rázott.
 
Nem lehet, hogy valahol töltődik a kasztni menet közben, aztán mikor hozzáérsz, akkor paff?
 
csak akkor nehogy menjél vele egy tankot megállás nélkül, mer még a végén agyonüt...Smiley)))
 
Egyéb ötlet?
 
Üdvözlettel,
Moire
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1453 Dátum: 2005.04.04 hétfő, 17:34:00 »

Üdv!
 
A rázásról...nem tudom, hogy van-e összefüggés a dolgok között, de: Engem csak azóta ráz, amióta akksit cseréltem benne. Ez most nagyobb, így nem fért rá az a fekete paplan, amibe be volt bugyolálva. Lehet, hogy az vette fel a statikus elektromosságot?! De lehet, hogy nekem is a jóidő miatt csinálja, mert eddig nem volt...dehát ez nem egzakt indok!!! Smiley))
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1454 Dátum: 2005.04.04 hétfő, 19:04:00 »

Üdv!
 
A rázásról...nem tudom, hogy van-e összefüggés a dolgok között, de: Engem csak azóta ráz, amióta akksit cseréltem benne. Ez most nagyobb, így nem fért rá az a fekete paplan, amibe be volt bugyolálva. Lehet, hogy az vette fel a statikus elektromosságot?! De lehet, hogy nekem is a jóidő miatt csinálja, mert eddig nem volt...dehát ez nem egzakt indok!!! Smiley))
Nem lehet, hogy az új akku 220V-os? Mert az már tud rázni. Bár az akku egyenáramú... :-)))
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1455 Dátum: 2005.04.04 hétfő, 22:23:00 »

Ugy kell kiszallni a kocsibol, hogy miutan kinyitod az ajtot es kilepnel, fogd meg az ajto fem reszet. Ugy nem raz (akkorat:).
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1456 Dátum: 2005.04.04 hétfő, 22:34:00 »

Szia Lukit!
Érdekes egy megoldás, lehet hogyez a legegyszerűbb és biztonságosabb? Most nincs igazán előttem a felfogató rendszer képe, már régen csináltam. Mindenesetre a lökös leszedéséhez képest óriási könnyebség. Nem emlékszel hol és hány csavart kellett oldani ehhez? Természetesen a copyright a Tied ;-)))
Üdv ND
Sajna mar annyira en se emlexek ;( Index tuti ki + az a par csavar, ami nyilvanvalo volt, hogy tartja es hatul a lampaba meno csatlakozok. Nem vagyok en egy technikai zseni, konnyen ra lehet jonni, hogy mit kell kicsavarni.
 
Namost nekem nem volt gumicsik a lokos es a lampak kozott. Ha az van, akkor lehet, hogy nehezebb.
 
Annyit meg megteszek, hogy a napokban ugyis le kell kapnom a lokharitot, akkor megnezem neked.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1457 Dátum: 2005.04.04 hétfő, 23:30:00 »

Sziasztok!
A gépen 2.0-s benzines 93-as évjáratú kombi.
nem jártam még el ilyen gondosa, mint ahogy írod, csak azt tudom, amit megbolygattam, azt vissza is raktam. Ami túl bonyolultnak tűnik abba bele sem kezdek, így a pillangó szelepet tartó ház részt lesem bontottam, pedig ott gyanakszom némi teltömődésre. Csak egy kis pozitív vissza jelzést várok, s már szedem is szét!
Az aksit nem piszkáltam, így gondolom a computer nem felejtett semmit, de egy szolíd 30km mentem vele már.
Ennyit tudnék most szükszavúan leírni.
Reménykedve várom a megoldási javaslatokat!
Sziasztok!
Húzd le a fojtószelepről a csatlakozót, és úgy indítsd be. Ha az a bűnös, akkor nem fogja produkálni a hiba tünetet.
Egyébként 93-as autón nagyon egyszerű kiolvasni a hibakódokat!
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1458 Dátum: 2005.04.04 hétfő, 23:41:00 »

Hi Scratch!Írtam neked mailt,nézd meg..amúgy engem is meg szokott rázni ,de csak a régebbi MKI es Mondeon tapasztaltam..az MK3as már nem.
Razsa,
 
válaszoltam.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #1459 Dátum: 2005.04.05 kedd, 08:13:00 »

Sziasztok! Én úgy zárom az ajtót, hogy az üveget tolom, csak persze néha elfeledkezek róla...Akkor ráz meg legjobban, amikor felveszem a kínai gyártmányú "szerelőcipőmet", meg a műszálas polár szerelőnacimat. Már gondolkoztam rajta, hogy egy kis láncot kellene lógatni a karosszériáról a földre. Ami a Ladákhoz volt grafitos gumicsík, piros-fehér-zöld színű műanyagdíszekkel jó volt, csak hamar elkopott.
A láncot a futóműhöz tervezem rögzíteni, úgy nem látszik (csak hallatszik)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1460 Dátum: 2005.04.05 kedd, 08:50:00 »

sziasztok,  
szerintetek miért "ráz" a mondeom? Szinte mindig, ha ki be szállok (főleg ki) és becsukom az ajtót vagy akár csak hozzáérek, megcsíp. Nem, nem a műszálas pulcsi miatt:) Van ilyen tapasztalat?
Mióta jó idő van, engem is gyakran ráz, mikor kiszállok. A legrosszabb az, ha a csomagtartó gombját nyomom be  
Szerintem is menet közben töltődik fel a kaszni, valószínű, hogy a kasznin lévő finom porréteg surlódása lehet az oka
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1461 Dátum: 2005.04.05 kedd, 08:54:00 »

csak a földelés a megoldás, mint a tankautókon
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1462 Dátum: 2005.04.05 kedd, 09:01:00 »

Amikor szállsz ki az autóból, már akkor fogj valami fémet az autón, és akkor nem olyan kellemetlen! Smiley))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1463 Dátum: 2005.04.05 kedd, 09:05:00 »

Vagy mint a trolikon, lógass le egy jó kis kutyaláncot az autóról!
Hagy szikrázzon !
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1464 Dátum: 2005.04.05 kedd, 09:05:00 »

Hi !
 
Engem meg soha nem razott meg a verdam, pedig muszalas cuccokat is hordok. Namost lehet, hogy huyleseg, de mintha remlene valami tipushiba dolog. Anno mintha azt olvastam volna valahol, hogy nemely modelleknel nem volt kielegito a foldeles es ez akar a lufi eldurranasahoz is vezethetett. Nem vagyok benne biztos, hogy pont a mondival kapcsolatban olvastam volna ezt, de mintha...
Es ugy tudom ezt visszahivassal +foldelo kabel beszerelesevel orvosoltak.
Tud errol valaki valamit ?
Esetleg egy kompetens cakcerviz tudna errol nyilatkozni valamit. Az en verdam 94.12 havi es az ujab computer van benne. Lehet itt mar megoldottak a foldelesi problemat ?
 
bye
zacci
Naplózva

blah blah blah
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1465 Dátum: 2005.04.05 kedd, 09:07:00 »

Sajna mar annyira en se emlexek ;( Index tuti ki + az a par csavar, ami nyilvanvalo volt, hogy tartja es hatul a lampaba meno csatlakozok. Nem vagyok en egy technikai zseni, konnyen ra lehet jonni, hogy mit kell kicsavarni.
 
Namost nekem nem volt gumicsik a lokos es a lampak kozott. Ha az van, akkor lehet, hogy nehezebb.
 
Annyit meg megteszek, hogy a napokban ugyis le kell kapnom a lokharitot, akkor megnezem neked.
A gumicsík kihúzható, és visszatolható viszonylag egyszerűen!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #1466 Dátum: 2005.04.05 kedd, 10:10:00 »

Hi !
 
Engem meg soha nem razott meg a verdam, pedig muszalas cuccokat is hordok. Namost lehet, hogy huyleseg, de mintha remlene valami tipushiba dolog. Anno mintha azt olvastam volna valahol, hogy nemely modelleknel nem volt kielegito a foldeles es ez akar a lufi eldurranasahoz is vezethetett. Nem vagyok benne biztos, hogy pont a mondival kapcsolatban olvastam volna ezt, de mintha...
Es ugy tudom ezt visszahivassal +foldelo kabel beszerelesevel orvosoltak.
Tud errol valaki valamit ?
Esetleg egy kompetens cakcerviz tudna errol nyilatkozni valamit. Az en verdam 94.12 havi es az ujab computer van benne. Lehet itt mar megoldottak a foldelesi problemat ?
 
bye
zacci
Gondolom a lufi pukkanásának elkerülése miatt tettek be egy földkábelt, nem pedig azért, hogy ne rázzon. Ha nincs "kutyalánc", akkor minden autó rázhat. Ha úgy szállsz ki, hogy fogsz valami fémet közben, akkor észre sem veszed, hogy rázott volna. Egyébként az abroncs típusától is függ. Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1467 Dátum: 2005.04.05 kedd, 10:12:00 »

sziasztok,  
szerintetek miért "ráz" a mondeom? Szinte mindig, ha ki be szállok (főleg ki) és becsukom az ajtót vagy akár csak hozzáérek, megcsíp. Nem, nem a műszálas pulcsi miatt:) Van ilyen tapasztalat?
Sztem meg a plüss üléshuzat miatt töltődsz föl elektromossággal és amikor fémhez érsz, kisül.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1468 Dátum: 2005.04.05 kedd, 10:15:00 »

Sztem meg a plüss üléshuzat miatt töltődsz föl elektromossággal és amikor fémhez érsz, kisül.
SZerintem az egész autó fel tud töltődni... szerintem!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1469 Dátum: 2005.04.05 kedd, 10:23:00 »

Sziasztok! Lenne egy kérdésem a vákuumos fűtésszabályozással kapcsolatban...
Konkrétan az a gondom, hogy a motor leálítása után nem tartja meg a rendszer a vákuumot a fűtés irányító kapcsolójánál...Nem kéne ott egy szelepnek lennie? Vagy valaminek ami tartja egy darabig?  
Válaszotokat előre is köszönöm
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1470 Dátum: 2005.04.05 kedd, 10:43:00 »

Sziasztok! Lenne egy kérdésem a vákuumos fűtésszabályozással kapcsolatban...
Konkrétan az a gondom, hogy a motor leálítása után nem tartja meg a rendszer a vákuumot a fűtés irányító kapcsolójánál...Nem kéne ott egy szelepnek lennie? Vagy valaminek ami tartja egy darabig?  
Válaszotokat előre is köszönöm
1. Elvileg kell lennie egy visszacsapószelepnek
2. Bármely állásában vagy lehúzott csővel, vagy hogy nézted?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1471 Dátum: 2005.04.05 kedd, 10:45:00 »

Elösször is szétszedném újra az egészet, mert én arra tippelek, hogy a szelepet nem teljes fedésben tetted vissza, hanem egy kissé elcsúszva. (illetve a szelep tengelyét is megnézheted, hogy akad e? Az a feket bigyót nem szedted le, ami a ház oldalán van? Nem azt tetted vissza elfodítva? bár nem hiszem, hogy meg lehet fordítani...)
 
Aztán minden vissza, és erősen meghúzni minden bilincset, nehogy falsot szívhasson, illetve még az általad említett két csőnél is körülnéznék, hogy nem húzhattál e szét vmi mást.
 
A levegőhőmérsékletmérő csatiját is visszadugtad? Bár nem hiszem, hogy ilyesmit okozna...
 
Próbáld meg meghúzni a gázbovdent, és hallgasd, hogy mi is történik. Nekem ilyenkor olyasmi hang hallatszik, mintha egy lenkerék pördülne, és aztán csatt.:-)))
 
Aztán már csak a MAF, illetve a levegőszűrő marad...
 
 
Tisztelettel!
Ui: kérdezz ha érthetettlen!
Sziasztok!
Köszönet mindenkinek a gyors reagálásért!
Joe kérdéseire a válaszaim: - a fekete bigyót nem bontottam meg.
- a visszahelyezése apillangó szelep tárcsájának lehet, hogy tényleg nem tökéletes, majd megnézem.
... egyébként teljesen vízszintesnek kell lennie?
- léghőmérő vissza rakva, érintkezők kontakt tisztítóval kezelve.
-MAF megpucolva visszarakva.
-Bilincsek jól meghúzva.
- én is a hátoldalon csatlakozó gumi könyök csövek elöregedésére gyanakszom, mivel azok lehúzásáig nem volt alapjárati problémám. Lehet, veszítettek a rugalmasságukból, s most visszarakva nem zárnak tökéletesen...?
Ezek lehúzva le akar fulladni a motor, s mielőtt leállna vissza rakom, akkor beáll jó szintre az lapjárat.
No majd mégegyszer szétkapom.
Siker esetén közzé teszem a fórumon.
Mégegyszer hálás köszönet!
Sziasztok!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1472 Dátum: 2005.04.05 kedd, 11:02:00 »

1. Elvileg kell lennie egy visszacsapószelepnek
2. Bármely állásában vagy lehúzott csővel, vagy hogy nézted?
Bármely állásban van, (tehát mondjuk lábra fúj) a motor leállítása után egy olyan 10-15 mp múlva szépen áttér ablakra fújásra...
Ha meg elindítom a motort egy szép kellemes csapódással (amikor megjön a vákuum) visszavált a beálított állásra. A szerelőm szerint javították azt a részt, esetleg cserélhették a csövet de szelep nincs ott...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1473 Dátum: 2005.04.05 kedd, 11:28:00 »

Bármely állásban van, (tehát mondjuk lábra fúj) a motor leállítása után egy olyan 10-15 mp múlva szépen áttér ablakra fújásra...
Ha meg elindítom a motort egy szép kellemes csapódással (amikor megjön a vákuum) visszavált a beálított állásra. A szerelőm szerint javították azt a részt, esetleg cserélhették a csövet de szelep nincs ott...
Megnéztem Microcat-en (MkI)! Elvileg van egy vákuumtartály valahol, és az előtt vagy után (Huh?) van egy szelep (gondolom egy egyszerű visszacsapószelep). Szerintem az koszos, vagy hiányzik. Csak azt ne kérdezd meg, hogy hol találod ezt a tartályt! Szerintem kövesd a vákuumtömlőt.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1474 Dátum: 2005.04.05 kedd, 11:41:00 »

Megnéztem Microcat-en (MkI)! Elvileg van egy vákuumtartály valahol, és az előtt vagy után (Huh?) van egy szelep (gondolom egy egyszerű visszacsapószelep). Szerintem az koszos, vagy hiányzik. Csak azt ne kérdezd meg, hogy hol találod ezt a tartályt! Szerintem kövesd a vákuumtömlőt.
Köszi Gerg! Sokat segítettél! Konzultálok a szerelőmmel, remélem megoldódik...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1475 Dátum: 2005.04.05 kedd, 11:49:00 »

Köszi Gerg! Sokat segítettél! Konzultálok a szerelőmmel, remélem megoldódik...
Ja, egy megjegyzés... A szelep külön nem rendelhető, csak tartállyal együtt. A rajzból ahogy kibírtam nézni egész közel lehet a vákuumtartályhoz a szelep 1-5 cm-en belül, de ez csak rajz alapján egy sacc!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1476 Dátum: 2005.04.05 kedd, 12:32:00 »

Bármely állásban van, (tehát mondjuk lábra fúj) a motor leállítása után egy olyan 10-15 mp múlva szépen áttér ablakra fújásra...
Ha meg elindítom a motort egy szép kellemes csapódással (amikor megjön a vákuum) visszavált a beálított állásra. A szerelőm szerint javították azt a részt, esetleg cserélhették a csövet de szelep nincs ott...
Szia Hanzsi!
Pont ugyan igy csinál a szomszéd Mk2-es komija. Én is csodálkozva néztem, bár gyorsan hozzáteszem az én Mk1-emen meg se néztem mit csinál, hasonló helyzetben.
De megfogom lesni!
 
Üdv, Csabesz76
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1477 Dátum: 2005.04.05 kedd, 12:41:00 »

Mondjuk az enyémen sem ártana megnézni, hogy miért nem fúj lábra Sad(
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1478 Dátum: 2005.04.05 kedd, 14:41:00 »

Sziasztok!
Kinéztem egy MK-I-es Mondeot 1.8TD, megtalálható a http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=3405027&submit=ugras
címen.
Még nem volt diesel autóm ezért egy kicsit bizonytalan vagyok. Amint látjátok egy jól felszerelt gép.
A kereskedő szerint a lengéscsillapítóknak van egy kis hangjuk, a fényszórók be vannak sárgulva (állítólag ez Ford betegség?!). Ezekkel illetve a motorral kapcsolatos infóknak nagyon örülnék!
Úgy tervezem, hogy elviszem a helyi Ford szervízbe átnézésre talán így nem esek nagyot. Sopronból Pécsre kell lemennem miatta, de annyira megtetszett!!!
Lécci írjatok róla egy új Mondeo hívőt nyerhettek vele!!!
 
ü.+ köszönet a hozzáólásokért előre is, Probi
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1479 Dátum: 2005.04.05 kedd, 14:56:00 »

Sziasztok!
Kinéztem egy MK-I-es Mondeot 1.8TD, megtalálható a http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=3405027&submit=ugras
címen.
Még nem volt diesel autóm ezért egy kicsit bizonytalan vagyok. Amint látjátok egy jól felszerelt gép.
A kereskedő szerint a lengéscsillapítóknak van egy kis hangjuk, a fényszórók be vannak sárgulva (állítólag ez Ford betegség?!). Ezekkel illetve a motorral kapcsolatos infóknak nagyon örülnék!
Úgy tervezem, hogy elviszem a helyi Ford szervízbe átnézésre talán így nem esek nagyot. Sopronból Pécsre kell lemennem miatta, de annyira megtetszett!!!
Lécci írjatok róla egy új Mondeo hívőt nyerhettek vele!!!
 
ü.+ köszönet a hozzáólásokért előre is, Probi
Szia! Az enyém tök ugyanilyen, persze csak külsőre. Szép.
üdv
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1480 Dátum: 2005.04.05 kedd, 15:02:00 »

Sziasztok!
Kinéztem egy MK-I-es Mondeot 1.8TD, megtalálható a http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=3405027&submit=ugras
címen.
Még nem volt diesel autóm ezért egy kicsit bizonytalan vagyok. Amint látjátok egy jól felszerelt gép.
A kereskedő szerint a lengéscsillapítóknak van egy kis hangjuk, a fényszórók be vannak sárgulva (állítólag ez Ford betegség?!). Ezekkel illetve a motorral kapcsolatos infóknak nagyon örülnék!
Úgy tervezem, hogy elviszem a helyi Ford szervízbe átnézésre talán így nem esek nagyot. Sopronból Pécsre kell lemennem miatta, de annyira megtetszett!!!
Lécci írjatok róla egy új Mondeo hívőt nyerhettek vele!!!
 
ü.+ köszönet a hozzáólásokért előre is, Probi
Valaki ma, vagy tegnap linkelte be ezt az autót, hogy megvenné. Versenyezzetek!:-)))))))))))
 
A lámpa sárgulása=típushiba: vésett üvegre cserélhető. A lengéscsillapító ilyen idősen már cserére szorulhat. A motor sztem a dízelekhez mérten jó, főleg, ha az adagolója is a toppon van. Nem egy versenyautó, de egész jó öregurasan lehet vele menni... Sőt!
 
 
Tisztelettel!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #1481 Dátum: 2005.04.05 kedd, 15:15:00 »

Sziasztok!
Kinéztem egy MK-I-es Mondeot 1.8TD, megtalálható a http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=3405027&submit=ugras
címen.
Még nem volt diesel autóm ezért egy kicsit bizonytalan vagyok. Amint látjátok egy jól felszerelt gép.
A kereskedő szerint a lengéscsillapítóknak van egy kis hangjuk, a fényszórók be vannak sárgulva (állítólag ez Ford betegség?!). Ezekkel illetve a motorral kapcsolatos infóknak nagyon örülnék!
Úgy tervezem, hogy elviszem a helyi Ford szervízbe átnézésre talán így nem esek nagyot. Sopronból Pécsre kell lemennem miatta, de annyira megtetszett!!!
Lécci írjatok róla egy új Mondeo hívőt nyerhettek vele!!!
 
ü.+ köszönet a hozzáólásokért előre is, Probi
Szia Probi!
Ránézésre megéri, rejtett hibát innét nem lehet megmondani. Lengéscsillapítót esetleg, szillenteket, szíjakat, görgőt, szűrőt biztos, hogy fogsz benne cserélni, egy éves vizsga, azt jelenti, hogy leszidőd elkenni időben a kiadásokat. Strapabíró, biztonságos, olcsó fenntartásó és olcsó alkatrész utánpótlású. A kérdés, ki ér oda előbb;-))) A fényszóró csere nem érdekes, 12eFt-ért Sz.helyen visszafelé Fisshernél megoldhatod és a karcmentes tiszta üveg tuningnak sem utolsó, hátmég, hogy látsz is ;-))) A lengéscsillapítóknak pát hetes állás után télen van hangja, de ha megköszörüli a torkát pár kátyúban már nem kapkodja olyan csuklósan a levegőt.;-)))
Üdv ND
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1482 Dátum: 2005.04.05 kedd, 15:29:00 »

Sziasztok!
Kinéztem egy MK-I-es Mondeot 1.8TD, megtalálható a http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=3405027&submit=ugras
címen.
Még nem volt diesel autóm ezért egy kicsit bizonytalan vagyok. Amint látjátok egy jól felszerelt gép.
A kereskedő szerint a lengéscsillapítóknak van egy kis hangjuk, a fényszórók be vannak sárgulva (állítólag ez Ford betegség?!). Ezekkel illetve a motorral kapcsolatos infóknak nagyon örülnék!
Úgy tervezem, hogy elviszem a helyi Ford szervízbe átnézésre talán így nem esek nagyot. Sopronból Pécsre kell lemennem miatta, de annyira megtetszett!!!
Lécci írjatok róla egy új Mondeo hívőt nyerhettek vele!!!
 
ü.+ köszönet a hozzáólásokért előre is, Probi
Az indexen linkelte be vki, és most azt írja, hogy megy is megvenni a barátja, úgyhogy igyekezz, ha nem te vagy az a bizonyos barát...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #1483 Dátum: 2005.04.05 kedd, 15:37:00 »

Sziasztok!
Kinéztem egy MK-I-es Mondeot 1.8TD, megtalálható a http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=3405027&submit=ugras
címen.
Még nem volt diesel autóm ezért egy kicsit bizonytalan vagyok. Amint látjátok egy jól felszerelt gép.
A kereskedő szerint a lengéscsillapítóknak van egy kis hangjuk, a fényszórók be vannak sárgulva (állítólag ez Ford betegség?!). Ezekkel illetve a motorral kapcsolatos infóknak nagyon örülnék!
Úgy tervezem, hogy elviszem a helyi Ford szervízbe átnézésre talán így nem esek nagyot. Sopronból Pécsre kell lemennem miatta, de annyira megtetszett!!!
Lécci írjatok róla egy új Mondeo hívőt nyerhettek vele!!!
 
ü.+ köszönet a hozzáólásokért előre is, Probi
Szép autó!
 
Az ülésekre piszok irigy tudnék lenni!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1484 Dátum: 2005.04.05 kedd, 15:47:00 »

Szép autó!
 
Az ülésekre piszok irigy tudnék lenni!!
Szia Csocso!
Beszélj Kakukkal, hátha cserél ülést veled ;-)
Üdv ND
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1485 Dátum: 2005.04.05 kedd, 15:50:00 »

Szia Csocso!
Beszélj Kakukkal, hátha cserél ülést veled ;-)
Üdv ND
ND,
Szállj le az ülésemről, ok?
Nem adom én azt senkinek se a világ minden kincséért se! Se! Wink
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1486 Dátum: 2005.04.05 kedd, 20:06:00 »

Leállásos bajom nekem is volt, h néha leállt, mikor visszaejtettem a fordulatot. Nekem az adagolómban 1 gumi tömítés volt elöregedve és emiatt csinálta. De ezt ne vedd alapul, mert nekem nem lucas adagolós a gépem... Smiley
Bye
Cit
Most szerelő azt mondja a generátorba a szénkefét kellene kicserélni.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1487 Dátum: 2005.04.05 kedd, 20:34:00 »

Hello Mindenki
Az a kérdésem, hogy milyen sűrűn illik vezérműszijat cserélni, és ez mennyibe kerül? Úgy hallom, feszítőt is illik cserélni. És még mit?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1488 Dátum: 2005.04.05 kedd, 21:55:00 »

Szép autó!
 
Az ülésekre piszok irigy tudnék lenni!!
Csocsóóóóó!
 
Hát nem könnyű kiesni belőlük az tuti!
 
Üdv: Álmos
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1489 Dátum: 2005.04.05 kedd, 22:03:00 »

Most szerelő azt mondja a generátorba a szénkefét kellene kicserélni.
Az nem vészes munka.
Leállással kapcsolatban jutottál előrébb?  
Levegősödés kiküszöbölve?
Még 1 ötlet. Ha leáll a kocsi, könnyen újraindul?
Tankban nincs vákum(leállás után, ha letekered a tanksapkát szisszen)?
Bye
Cit
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1490 Dátum: 2005.04.06 szerda, 07:59:00 »

Hello Mindenki
Az a kérdésem, hogy milyen sűrűn illik vezérműszijat cserélni, és ez mennyibe kerül? Úgy hallom, feszítőt is illik cserélni. És még mit?
Szia luli!
Ha nem tudod biztosan, hogy mikor cserélt az előző tulaj akkor most! Igen feszítőt is kell cserélni, az egészet meg tudod venni egy csomagban úgy 22Eft körül (vikiviki vett úgy 3-4 hónapja Ő jobban tudja). A cserét érdemes szerőlővel elvégeztetni (nekik ez rutin munka kb 5Eft)-szerintem ne állj neki egyedül!
Nem akarok hülyeséget mondani de Mk1 és MK2-nél nekem a 60eKm rémlik a 3-asnál több (120eKm?).
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1491 Dátum: 2005.04.06 szerda, 09:53:00 »

Hello Mindenki
Az a kérdésem, hogy milyen sűrűn illik vezérműszijat cserélni, és ez mennyibe kerül? Úgy hallom, feszítőt is illik cserélni. És még mit?
Helló!
 
A csereperiódus 90ekm tudtommal, és itt a Klubos kedvezménnyel 27.892HUF a szett (gyári szíj+görgők), és az ékszíj +4630HUF. Ez tegnapi ár!
 
Tisztelettel!
Ui: MKIII láncos, ezért a 120ekm egy kissé kevés lenne...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #1492 Dátum: 2005.04.06 szerda, 21:58:00 »

Az nem vészes munka.
Leállással kapcsolatban jutottál előrébb?  
Levegősödés kiküszöbölve?
Még 1 ötlet. Ha leáll a kocsi, könnyen újraindul?
Tankban nincs vákum(leállás után, ha letekered a tanksapkát szisszen)?
Bye
Cit
Álitolag generátorban kell a szénkeféket kicserélni és nem fog leálni.A tanksapkát ha letekerem sziszeg pedig katanás után visszaforgatom ütközésig,a levegő valahol a tankcsatlakozásnál jön mert van elöszürőm és ott már jönnek a kis buborékok.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1493 Dátum: 2005.04.07 csütörtök, 08:03:00 »

Álitolag generátorban kell a szénkeféket kicserélni és nem fog leálni.A tanksapkát ha letekerem sziszeg pedig katanás után visszaforgatom ütközésig,a levegő valahol a tankcsatlakozásnál jön mert van elöszürőm és ott már jönnek a kis buborékok.
Szia Mondyy!
Lehet, hogy az előszürőnél van a gond, elég rajta hőtágulás miatt 1-2 mikronos repedés, és máris úgy tünik miha valami nagy gáz lenne a kocsival(tapasztalat). Ha műanyag és ragasztott rögtön dobd el és kösd össze a csövet fixen. Inkább a gyári üzemanyagszűrőt cseréld sürübben, mint utólagos beépítés!!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1494 Dátum: 2005.04.07 csütörtök, 10:19:00 »

Szia luli!
Ha nem tudod biztosan, hogy mikor cserélt az előző tulaj akkor most! Igen feszítőt is kell cserélni, az egészet meg tudod venni egy csomagban úgy 22Eft körül (vikiviki vett úgy 3-4 hónapja Ő jobban tudja). A cserét érdemes szerőlővel elvégeztetni (nekik ez rutin munka kb 5Eft)-szerintem ne állj neki egyedül!
Nem akarok hülyeséget mondani de Mk1 és MK2-nél nekem a 60eKm rémlik a 3-asnál több (120eKm?).
120.000 km a csereperiódusa a benzineseknek (forrás: ND honlapján a szervízkönyvem pl:). 27.000 volt az egész vezérműszíj-szett, 3 görgő meg pár ilyen kis biszbasz csavar, meg a szíj. Érdemes még ugyanakkor ékszíjat is cserélni, 3700 Ft. A munkadíj az bizony egy tizes körül van, de én semmiképpen nem ajánlanám az otthoni cserét, ha nincs autószerelő-vizsgád. Kb 4 órás munka, kell hozzá nyomatékkulcs is, és olyan frankón haza lehet vágni egy elállított vezérléssel a motort, hogy jöhet is a tréler:( Ez van, szerintem ez a 40.000 Ft belefér 120.000ként... Persze jobb lenne, ha láncos lenne..
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1495 Dátum: 2005.04.07 csütörtök, 10:22:00 »

Szia luli!
Ha nem tudod biztosan, hogy mikor cserélt az előző tulaj akkor most! Igen feszítőt is kell cserélni, az egészet meg tudod venni egy csomagban úgy 22Eft körül (vikiviki vett úgy 3-4 hónapja Ő jobban tudja). A cserét érdemes szerőlővel elvégeztetni (nekik ez rutin munka kb 5Eft)-szerintem ne állj neki egyedül!
Nem akarok hülyeséget mondani de Mk1 és MK2-nél nekem a 60eKm rémlik a 3-asnál több (120eKm?).
(60.000 az az ékszíj ajánlott csereperiódusa. De Ford szervíz meg a szerelőm szerint is akkor kell ékszíjat cserélni, mikor nyikorog:) Viszont avval nemigen lehet hazavágni a motort, úgyhogy azt lehet otthon is...Smiley de a szerelőnek úgyis le kell gyomlálnia az ékszíjtárcsákat, hogy a vezérműszíjhoz hozzáférjen, úgyhogy azért amúgysem kérhet pénzt, szóval hadd dolgozzon:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1496 Dátum: 2005.04.07 csütörtök, 12:26:00 »

(60.000 az az ékszíj ajánlott csereperiódusa. De Ford szervíz meg a szerelőm szerint is akkor kell ékszíjat cserélni, mikor nyikorog:) Viszont avval nemigen lehet hazavágni a motort, úgyhogy azt lehet otthon is...Smiley de a szerelőnek úgyis le kell gyomlálnia az ékszíjtárcsákat, hogy a vezérműszíjhoz hozzáférjen, úgyhogy azért amúgysem kérhet pénzt, szóval hadd dolgozzon:)
Ha a szíj nem hajt, nem megy a vízpumpa sem, azaz besülhet a motor, de tényleg könnyedén cserélhető házilag is
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1497 Dátum: 2005.04.07 csütörtök, 12:45:00 »

Hi !
 
tudomasom szerint a vezermuszij hajtja a vizpumpedlit. Az ekszij a genratort, meg a legkondit meg  kormanyszervot. Ez utobbit aze tom, mert anno eccer szijcsere utan eltort az utomata szijfesziben a rugo es hat muszerfal elkezdett vilagitani, mint a karacsonyfa (most mar tudom, hogy jok a visszajelzo cuccok) es pikk-pakk elment a kormanyszervo. Tenyleg, vizpumpedlit milyen idokozonkent kell cserelni ? Es hogy allapithato meg, hogy egy vizpumpa jo e meg ? Szerelom azt mondta, hogy a csapagyak jok.
Jah es mennyibe faj egy vizpumpedli ?
 
bye
zacci
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #1498 Dátum: 2005.04.07 csütörtök, 12:50:00 »

Hi !
 
tudomasom szerint a vezermuszij hajtja a vizpumpedlit. Az ekszij a genratort, meg a legkondit meg  kormanyszervot. Ez utobbit aze tom, mert anno eccer szijcsere utan eltort az utomata szijfesziben a rugo es hat muszerfal elkezdett vilagitani, mint a karacsonyfa (most mar tudom, hogy jok a visszajelzo cuccok) es pikk-pakk elment a kormanyszervo. Tenyleg, vizpumpedlit milyen idokozonkent kell cserelni ? Es hogy allapithato meg, hogy egy vizpumpa jo e meg ? Szerelom azt mondta, hogy a csapagyak jok.
Jah es mennyibe faj egy vizpumpedli ?
 
bye
zacci
Szerintem a vezérműszíj csak a két vezérműtengelyt hajtja (1.6, 1.8, 2.0 benzines). Vízpumpát akkor szokás cserélni (felénk) ha:  
1., nagyon kotyog (csapágyas)
2., átengedi a vizet
általában 2. 3. vezérműszíjcsere környékére jön ki, de ez nem szentírás!
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1499 Dátum: 2005.04.07 csütörtök, 13:04:00 »

Hi !
 
Greg,
haat, nemtom, szerintem eletveszelsyes lenne, ha csak a vezermutengejeket hajtana. Mert ha mondjuk elszakad az eksij, akkor nincs fek, nincs pumpedli, nincs tovabb elet.
 
Mit jelent az, hogy atengedi a vizet ? Es ezt hogylehet leellenorizni ? Nalam nem kotyog.
 
bye
zacci
Naplózva

blah blah blah
Oldalak: 1 ... 23 24 25 26 27 28 29 [30] 31 32 33 34 35 36 37 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.563 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.