Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 16:54:21 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 28 29 30 31 32 33 34 [35] 36 37 38 39 40 41 42 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 5261778 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #1700 Dátum: 2005.05.03 kedd, 00:42:00 »

nemnem, ha a fojtószelepről leemelem a műnyagdobozt, a dobozból lóg ki
Onnan meg nem lattam semmit kilogni.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1701 Dátum: 2005.05.03 kedd, 00:44:00 »

Még egy kérdés!
 
Az EGR szelepet hol találom? Hol tudom ledugózni és mi ennek a módja?  
 
Köszi
EGR szelep reszirul
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1702 Dátum: 2005.05.03 kedd, 07:38:00 »

HI !
 
Es merre van a legcombi kondenzviz lefolyoja jah ? Cool
Mar szereztem ilyen hosszukas csovet, vegen ilyen spricnivel, ami majd jol szanaszejjelszorja a habot a jaratokban. Meg a fule is habos lesz Cool Mar csak spray kene, de eddig meg sehol nem lattam 8( kb. mennyibe kerul ? Es hol lehet kapni ?
 
bye
zacci
Nézd meg a Homasitában... vagy egyszerűbb felhívni őket először (www.homasita.hu)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1703 Dátum: 2005.05.03 kedd, 08:25:00 »

Hello Imhotep és Ernő!
Azon gondolkoztam el, hogy 5 illesztési pont van a légutakban (felső légutak), hogy valamilyen tömítőanyagot kellene használni. Nem kifejezetten kenderkócra gondoltam, de valamilyen hasonló funkciójúra. Így a MAF szinte semmit nem érzékel, és ugye a levegő lusta lévén, azt az utat választja, ahol a legkisebb az ellenállás, azaz nem a szűrőn és a MAF-on keresztül.
Az se túl bíztató konstrukció, hogy a pillangószelep fekete színű (kockamintás) hangtompítódoboza tömítés nélkül ül rá a pillangószelepre.
Mindössze ennyi a bajom jelenleg.
üdv
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1704 Dátum: 2005.05.03 kedd, 08:57:00 »

Jah, es ugy hallottam, hogy a polenszurot ki kell venni es oda nyomatni a habot. Nade ott a ventillator lakik ! Nem tojashabot szeretnek turmixolni, hanem legkondi bacikat irtani ! Most akkor tenyleg fujjam majd a pollenszuro iranyabol ? szegeny mondi...
Jah, es lehet olyan spary-t venni, amivel ilyen szep szines buborekokat lehet fujjatni a szellozobol ? Mig tisztul, addig nezznenk a buborek musort Cool)) Kellemest a hasznossal !
 
bye
zacci
Szerintem kéne fújni az utastérben lévő szellőzörácsokon keresztül is. Azé kell az a hosszú cső.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1705 Dátum: 2005.05.03 kedd, 09:44:00 »

Hello Imhotep és Ernő!
Azon gondolkoztam el, hogy 5 illesztési pont van a légutakban (felső légutak), hogy valamilyen tömítőanyagot kellene használni. Nem kifejezetten kenderkócra gondoltam, de valamilyen hasonló funkciójúra. Így a MAF szinte semmit nem érzékel, és ugye a levegő lusta lévén, azt az utat választja, ahol a legkisebb az ellenállás, azaz nem a szűrőn és a MAF-on keresztül.
Az se túl bíztató konstrukció, hogy a pillangószelep fekete színű (kockamintás) hangtompítódoboza tömítés nélkül ül rá a pillangószelepre.
Mindössze ennyi a bajom jelenleg.
üdv
Ha a bilincs nem eleg neked a legutakhoz, akkor tegyel ala kis tomitoanyagot. Nekem a MAF korrektul mukodik, mindenfele mokolas nelkul.
 
A legkamarnal meg van gyarilag tomites, csak a tiednel mar valaki kiszedte.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1706 Dátum: 2005.05.03 kedd, 10:16:00 »

Nem tudom, hogy ha az ember alaposan meghúzza a bilincseket, megnézi az illesztéseket, akkor is maradnak-e rések a fals levegőnek. Én úgy gondolom nem! Végülis a csövek gumiból vannak, ami kb. 2cm-en fekszik fel a pillangószelep feletti doboz szájára, valamint a légszűrőházra. A MAF fém csőszakasza pedig gumitömítéssel ellátott mindkét végén! Tehát gondos összeszerelésnél nem szívhat falsot!  
 
A rezonátorcső helyére a cső engem is érdekelne (direktszűrő nélkül).
Imhoteph, Te hol láttál ilyet?
 
Bye
Rezoval kapcs, keresd Joe-t ...
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1707 Dátum: 2005.05.03 kedd, 11:34:00 »

Hú: nem tudom, hogy kinek is fogok válaszolni, de a szívórendszerrel kapcsolatban regélnék.
 
Első megoldás: Pl: homosita, vesz az ember egy csövet, ami hajlítva is van ahogy illik, és benne van a levegő hőmérsékle jeladó helye is, csak bele kell csavarozni. Ezt egy kék, vagy piros (nem számít) derékszögbe hajlított gumi csödarabbal lehet a pillangó szelepre tenni, a hangtompító doboz helyére. A fém cső másik oldalára pedig rámegy a MAF szenzor házzal együtt! Ez kb 15000HUF-ból van meg.
 
Második(pl. nálam): A fém cső helyett a '96 utáni Mondeoból ki a csö, és az mehet a rezonátor helyére, illetve a rezonátor nélkül. Ebben benne is van a hőmjeladó, csak a csatija más, de eza legkevesebb.:-) Majd a derékszögű homositás cső helyett egy hasonló csövet keresni bontóban, én a Skorpió leömlő könyökét találtam meg... Erre jöhet a MAF ház! Ez bontóban 3+2000HUF, azaz max 5000HUF. A fém cső esetleg adhat egy kis töbletet, de nekem nem ért meg 10000HUF-ot.
 
Rob!
 
Sztem is hiányzik a tömítésed a doboz aljáról... Egyébként gond van az alapjáratoddal?
 
 
Tisztelettel!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1708 Dátum: 2005.05.03 kedd, 11:36:00 »

Onnan meg nem lattam semmit kilogni.
Asszem Fegyunak is van ott vmi, de nem emléxem már rá, hogy mi is vót. Ezt az említett kék csőbe integrálta...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1709 Dátum: 2005.05.03 kedd, 11:48:00 »

Még egy kérdés!
 
Az EGR szelepet hol találom? Hol tudom ledugózni és mi ennek a módja?  
 
Köszi
Az EGR-t a motor jobb hátsó csücskében találod. Felhasználtam Lukit képét remélem nem baj, hogy a dugózást leírjam.;-) Magát a szelepet karikáztam be, és a csavart, amit ki kell tekerni. A második csavart a nyíl mutatná, az fölső csavar alatt.
 
URL=http://www.imageshack.us]
 
Ki kell tekerni a két csavart, majd egy papírt teszel a széthúzott csövek közé, összenyomod, és a kosz kirajzolja, hogy milyen formát kell egy fém lapból (pl: befőttesüveg teteje) kivágni. Olyan alakút mint a tömítés, de csak a két csavarnak a lyuka legyen értelemszerűen benne. Majd rakd össze, és húzd meg erősen a csavarokat...
 
 
Tisztelettel!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #1710 Dátum: 2005.05.03 kedd, 12:01:00 »

Hú: nem tudom, hogy kinek is fogok válaszolni, de a szívórendszerrel kapcsolatban regélnék.
 
Első megoldás: Pl: homosita, vesz az ember egy csövet, ami hajlítva is van ahogy illik, és benne van a levegő hőmérsékle jeladó helye is, csak bele kell csavarozni. Ezt egy kék, vagy piros (nem számít) derékszögbe hajlított gumi csödarabbal lehet a pillangó szelepre tenni, a hangtompító doboz helyére. A fém cső másik oldalára pedig rámegy a MAF szenzor házzal együtt! Ez kb 15000HUF-ból van meg.
 
Második(pl. nálam): A fém cső helyett a '96 utáni Mondeoból ki a csö, és az mehet a rezonátor helyére, illetve a rezonátor nélkül. Ebben benne is van a hőmjeladó, csak a csatija más, de eza legkevesebb.:-) Majd a derékszögű homositás cső helyett egy hasonló csövet keresni bontóban, én a Skorpió leömlő könyökét találtam meg... Erre jöhet a MAF ház! Ez bontóban 3+2000HUF, azaz max 5000HUF. A fém cső esetleg adhat egy kis töbletet, de nekem nem ért meg 10000HUF-ot.
 
Rob!
 
Sztem is hiányzik a tömítésed a doboz aljáról... Egyébként gond van az alapjáratoddal?
 
 
Tisztelettel!
Szia Joe! Nincs gond az alapjárattal, lehet, hogy a hangtompítódoboz alól nem hiányzik a tömítés, csak olyan bizonytalan az egész megoldása. Ha csak egy csövet jól rábilincselek a pillangószelepre, mint ahogy az előbb írtad, az műszakilag kivitelezhető (nemcsak elméletileg).
Nem értem, hogy az alapjáratot a falslevegő hogyan befolyásolhatja, mert burkolatlan pillangószelepnél is jól működött a motor, egészen addig amíg bele nem fújtam a carbcleanert, mert akkor azonnal leállt.
De: a hangtompító dobozból (a hátuljából) még jön ki valami vezeték (fekete gumicső?), azt hogy kell kiváltani?
Más: áll még a lambdaszenzor ajánlat? mail ment
üd
Naplózva
Hovono
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666


hovono@axelero.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1711 Dátum: 2005.05.03 kedd, 12:03:00 »

Még egy kérdés!
 
Az EGR szelepet hol találom? Hol tudom ledugózni és mi ennek a módja?  
 
Köszi
Ernő!
 
A nagytali elött Maffyval tervezünk egy szívósor takarítást amit nálunk (Fót) ejtünk meg.Neki már igértem egy ilyen tömítést lágy alulemezből, ami korrektül letömíti a lyukat. Ha gondolod, neked is gyártok egy tömítést, mert ha neki állok mindegy, hogy 1-2-3 vagy mennyit csinálok!  
Kérdés:az EGR szelepek felfogási paraméterei egyformák az I-II mondikon?
 
Üdv:
Hovono
Naplózva

MK II. 2000.04  ST200 hatchback. A BeSTia!
Ex: MK II. 1999.06  2.5 V6 Ghia hatchback .
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1712 Dátum: 2005.05.03 kedd, 12:07:00 »

Szia Joe! Nincs gond az alapjárattal, lehet, hogy a hangtompítódoboz alól nem hiányzik a tömítés, csak olyan bizonytalan az egész megoldása. Ha csak egy csövet jól rábilincselek a pillangószelepre, mint ahogy az előbb írtad, az műszakilag kivitelezhető (nemcsak elméletileg).
Nem értem, hogy az alapjáratot a falslevegő hogyan befolyásolhatja, mert burkolatlan pillangószelepnél is jól működött a motor, egészen addig amíg bele nem fújtam a carbcleanert, mert akkor azonnal leállt.
De: a hangtompító dobozból (a hátuljából) még jön ki valami vezeték (fekete gumicső?), azt hogy kell kiváltani?
Más: áll még a lambdaszenzor ajánlat? mail ment
üd
De: lásd. #1437
Más: megkaptam. Szólok Fegyunak, és postázza talán még a héten! Jó?
 
 
Tisztelettel!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1713 Dátum: 2005.05.03 kedd, 12:09:00 »

De: lásd. #1437
Más: megkaptam. Szólok Fegyunak, és postázza talán még a héten! Jó?
 
 
Tisztelettel!
Fegyu potázza, amint tudja. Most beszéltem vele...:-)
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #1714 Dátum: 2005.05.03 kedd, 13:00:00 »

De: lásd. #1437
Más: megkaptam. Szólok Fegyunak, és postázza talán még a héten! Jó?
 
 
Tisztelettel!
Helló Joe!
Köszi, jó lesz nagyon.
 
üdv
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1715 Dátum: 2005.05.03 kedd, 13:09:00 »

Hú: nem tudom, hogy kinek is fogok válaszolni, de a szívórendszerrel kapcsolatban regélnék.
 
Első megoldás: Pl: homosita, vesz az ember egy csövet, ami hajlítva is van ahogy illik, és benne van a levegő hőmérsékle jeladó helye is, csak bele kell csavarozni. Ezt egy kék, vagy piros (nem számít) derékszögbe hajlított gumi csödarabbal lehet a pillangó szelepre tenni, a hangtompító doboz helyére. A fém cső másik oldalára pedig rámegy a MAF szenzor házzal együtt! Ez kb 15000HUF-ból van meg.
 
Második(pl. nálam): A fém cső helyett a '96 utáni Mondeoból ki a csö, és az mehet a rezonátor helyére, illetve a rezonátor nélkül. Ebben benne is van a hőmjeladó, csak a csatija más, de eza legkevesebb.:-) Majd a derékszögű homositás cső helyett egy hasonló csövet keresni bontóban, én a Skorpió leömlő könyökét találtam meg... Erre jöhet a MAF ház! Ez bontóban 3+2000HUF, azaz max 5000HUF. A fém cső esetleg adhat egy kis töbletet, de nekem nem ért meg 10000HUF-ot.
 
Rob!
 
Sztem is hiányzik a tömítésed a doboz aljáról... Egyébként gond van az alapjáratoddal?
 
 
Tisztelettel!
[img=http://img2.echo.cx/img2/5364/engine190fy.th.jpg]
 
Joe egyik megoldása?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1716 Dátum: 2005.05.03 kedd, 13:14:00 »

Ernő!
 
A nagytali elött Maffyval tervezünk egy szívósor takarítást amit nálunk (Fót) ejtünk meg.Neki már igértem egy ilyen tömítést lágy alulemezből, ami korrektül letömíti a lyukat. Ha gondolod, neked is gyártok egy tömítést, mert ha neki állok mindegy, hogy 1-2-3 vagy mennyit csinálok!  
Kérdés:az EGR szelepek felfogási paraméterei egyformák az I-II mondikon?
 
Üdv:
Hovono
Hello!
 
Azt megköszönöm szépen! Sztem egyforma a felfogása.
 
Akkor vasárnap! bye
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1717 Dátum: 2005.05.03 kedd, 14:14:00 »

Én inkább erre gondoltam:
 

 
Bár Szaby már a MAF szenzort olyanra cserélte, amiben benne van a hőmjeladó. Ez 99-től van így a kedvelt Focus motoros változatoknál...
 
 
Tisztelettel!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #1718 Dátum: 2005.05.03 kedd, 15:18:00 »

Igen, ilyesmi érdekelne. Én nem sajnálom rá a 15 rongyot, ha utánna korrektül menni fog a dolog...
Hivom a homasitát.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1719 Dátum: 2005.05.03 kedd, 15:18:00 »

Szia Joe! Ez a rezonátorcső-eltávolítás érdekelne. Nem egészen értem az ND oldalán található cikkedben a legalsó képet, amin be van karikázva valamilyen doboz. Mi az? A szívóoldal szerintem teljesen elbaltázott konstrukció, tele van rosszul illeszkedő kapcsolatokkal, ahol falslevegőt tud szívni, rögtön a légszűrődoboz után a csatosbambi megoldás. A pimpampószelepen ülő doboz sem valami jóltömítetten ül. Következmények: koszos levegő szívása és a MAF megkerülése.
üd
A legalsó képet én is sokáig néztem mire rájöttem, hogy az egy dízel Mondeo!:-))))
 
 
Tisztelettel!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #1720 Dátum: 2005.05.03 kedd, 20:35:00 »

Az EGR-t a motor jobb hátsó csücskében találod. Felhasználtam Lukit képét remélem nem baj, hogy a dugózást leírjam.;-) Magát a szelepet karikáztam be, és a csavart, amit ki kell tekerni. A második csavart a nyíl mutatná, az fölső csavar alatt.
 
URL=http://www.imageshack.us]
 
Ki kell tekerni a két csavart, majd egy papírt teszel a széthúzott csövek közé, összenyomod, és a kosz kirajzolja, hogy milyen formát kell egy fém lapból (pl: befőttesüveg teteje) kivágni. Olyan alakút mint a tömítés, de csak a két csavarnak a lyuka legyen értelemszerűen benne. Majd rakd össze, és húzd meg erősen a csavarokat...
 
 
Tisztelettel!
Ugyanmar, ugyis a Haynes-bol valo:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1721 Dátum: 2005.05.03 kedd, 20:47:00 »

Szia Joe! Nincs gond az alapjárattal, lehet, hogy a hangtompítódoboz alól nem hiányzik a tömítés, csak olyan bizonytalan az egész megoldása. Ha csak egy csövet jól rábilincselek a pillangószelepre, mint ahogy az előbb írtad, az műszakilag kivitelezhető (nemcsak elméletileg).
Nem értem, hogy az alapjáratot a falslevegő hogyan befolyásolhatja, mert burkolatlan pillangószelepnél is jól működött a motor, egészen addig amíg bele nem fújtam a carbcleanert, mert akkor azonnal leállt.
De: a hangtompító dobozból (a hátuljából) még jön ki valami vezeték (fekete gumicső?), azt hogy kell kiváltani?
Más: áll még a lambdaszenzor ajánlat? mail ment
üd
Nem lehet, hogy bent levo hibakod miatt a MAF-odat meg par szenzort ecceruen ignoral az ECU? Lehuzod a MAF-ot, mi tortenik? Gazmeresed volt mostanaban?
 
Vagy most nem teljesen ertem, mi a helyzet nalad:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1722 Dátum: 2005.05.04 szerda, 07:56:00 »

Nem lehet, hogy bent levo hibakod miatt a MAF-odat meg par szenzort ecceruen ignoral az ECU? Lehuzod a MAF-ot, mi tortenik? Gazmeresed volt mostanaban?
 
Vagy most nem teljesen ertem, mi a helyzet nalad:)
Szia Lukit!
Semmi baj nincs tulajdonképpen. Mindössze csak az, hogy az eredeti megoldás szerintem konstrukciós hibás, amely ugyan hibás működésben nem nyilvánul meg, és csak a Joe által belinkelt megoldás ad tökéletes működést: hogy az összes levegő a szűrőn és a MAF-szenzoron keresztül menjen. Köszi a segítséget!
üdv
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1723 Dátum: 2005.05.04 szerda, 09:21:00 »

Szia Lukit!
Semmi baj nincs tulajdonképpen. Mindössze csak az, hogy az eredeti megoldás szerintem konstrukciós hibás, amely ugyan hibás működésben nem nyilvánul meg, és csak a Joe által belinkelt megoldás ad tökéletes működést: hogy az összes levegő a szűrőn és a MAF-szenzoron keresztül menjen. Köszi a segítséget!
üdv
Egyébként nézve a mostani megoldásokat kiderül, hogy neked van igazad. '96-tól ugye eltünt a rezonátor, és '00 körül pedig a hangtompító doboz is lekerült. Lett helyettük egyetlen cső! Nyilván ez már a korszerüsítés miatt, illetve a több erő elérése miatt is...
 
 
Tisztelettel!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1724 Dátum: 2005.05.04 szerda, 13:50:00 »

Hi !
 
joe,
 
Es vajon mennyi tobblet ero erheto el azzal, hogy kiiktatjuk a rezonatort a rendszerbol ?
 
bye
zacci
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #1725 Dátum: 2005.05.04 szerda, 15:03:00 »

Hi !
 
joe,
 
Es vajon mennyi tobblet ero erheto el azzal, hogy kiiktatjuk a rezonatort a rendszerbol ?
 
bye
zacci
Hello! Sztem semmi többleterő, mert a motor beszívja a szükséges levegőt, csak: ha nem a légszűrőn keresztül, akkor beszívja a port (fokozott kopás), a MAF pedig úgy érzi, hogy nincs áramlás
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1726 Dátum: 2005.05.04 szerda, 15:19:00 »

Hello! Sztem semmi többleterő, mert a motor beszívja a szükséges levegőt, csak: ha nem a légszűrőn keresztül, akkor beszívja a port (fokozott kopás), a MAF pedig úgy érzi, hogy nincs áramlás
Ezt rosszul tudod!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #1727 Dátum: 2005.05.04 szerda, 15:54:00 »

Ezt rosszul tudod!
mit? miért?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1728 Dátum: 2005.05.04 szerda, 15:58:00 »

mit? miért?
a rezonátordoboz biztos fékez a levegő suhanásán, meg a redőzött gumihurka is
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1729 Dátum: 2005.05.05 csütörtök, 08:50:00 »

a rezonátordoboz biztos fékez a levegő suhanásán, meg a redőzött gumihurka is
Igy már jól látod...;-)))
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #1730 Dátum: 2005.05.05 csütörtök, 08:57:00 »

Szia Joe! Viszont ma reggel megnéztem a rezonátordobozból kijövő vezetéket. Nos, az egy fekete gumicső, a doboztól 15cm-re egy kicsi MAF-szerzorszerű érzékelő utána egy T-elágazás, a két szár egyike az elosztó alatt megy be a motorba, a másik szára a motor tetején megy be. A kis szenzornál az áramlás ábrázolt iránya a rezonátordoboz felé vezet. Amúgy a gumicső gyenge, és meg is volt törve, tehát azon semmi nem ment be eddig sem.
üdv
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1731 Dátum: 2005.05.05 csütörtök, 09:07:00 »

Szia Joe! Viszont ma reggel megnéztem a rezonátordobozból kijövő vezetéket. Nos, az egy fekete gumicső, a doboztól 15cm-re egy kicsi MAF-szerzorszerű érzékelő utána egy T-elágazás, a két szár egyike az elosztó alatt megy be a motorba, a másik szára a motor tetején megy be. A kis szenzornál az áramlás ábrázolt iránya a rezonátordoboz felé vezet. Amúgy a gumicső gyenge, és meg is volt törve, tehát azon semmi nem ment be eddig sem.
üdv
természetesen nem a legendás T-elem
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1732 Dátum: 2005.05.06 péntek, 10:51:00 »

hali! Mk1-esem van, diagnosztikán EGR hiba volt, EGR-t kiiktattam. Így is hidegen erősen fullad, a fogyasztás felment kb.20 literre. Van valami ötletetek, hogy mit csináljak?
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1733 Dátum: 2005.05.06 péntek, 10:56:00 »

hali! Mk1-esem van, diagnosztikán EGR hiba volt, EGR-t kiiktattam. Így is hidegen erősen fullad, a fogyasztás felment kb.20 literre. Van valami ötletetek, hogy mit csináljak?
Ezeket mind olvasd végig, mert tanulságos!
 
Alapjárat!
 
Ismert hibák!
 
Hibakeresés!
 
Kötelező olvasmányok gyüjteménye!
 
Ezek ismeretében várjuk kérdésed...
 
 
Tisztelettel!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #1734 Dátum: 2005.05.06 péntek, 12:48:00 »

Szia Joe!
 
Ha az EGPD-szenzor hiányzik, az baj-e?
 
EGPD
 
üdv
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1735 Dátum: 2005.05.06 péntek, 12:49:00 »

Szia Joe!
 
Ha az EGPD-szenzor hiányzik, az baj-e?
 
EGPD
 
üdv
csak két csupasz rézcső
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1736 Dátum: 2005.05.06 péntek, 14:01:00 »

Ezeket mind olvasd végig, mert tanulságos!
 
Alapjárat!
 
Ismert hibák!
 
Hibakeresés!
 
Kötelező olvasmányok gyüjteménye!
 
Ezek ismeretében várjuk kérdésed...
 
 
Tisztelettel!
köszi.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1737 Dátum: 2005.05.06 péntek, 14:15:00 »

Szia Joe!
 
Ha az EGPD-szenzor hiányzik, az baj-e?
 
EGPD
 
üdv
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1738 Dátum: 2005.05.06 péntek, 14:16:00 »


Hopp!
 
Ez azt jelenti, hogy nem tudom, de ha az EGR le van dugózva, akkor nem igen van szerepe...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #1739 Dátum: 2005.05.06 péntek, 14:25:00 »

Hopp!
 
Ez azt jelenti, hogy nem tudom, de ha az EGR le van dugózva, akkor nem igen van szerepe...
a két kis kiálló rézcsőből ráadásul füstnek is kellene kijönni
namindegy, mindenkinek jó hétvégét, jó szerelgetést, vagy inkább jó autókázást!
üdv
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1740 Dátum: 2005.05.06 péntek, 14:28:00 »

Ezeket mind olvasd végig, mert tanulságos!
 
Alapjárat!
 
Ismert hibák!
 
Hibakeresés!
 
Kötelező olvasmányok gyüjteménye!
 
Ezek ismeretében várjuk kérdésed...
 
 
Tisztelettel!
V6-osom van. Nagy a külöbség a négyhengereshez képest? (ránézésre igen)
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1741 Dátum: 2005.05.06 péntek, 14:30:00 »

V6-osom van. Nagy a külöbség a négyhengereshez képest? (ránézésre igen)
A lényeg sztem ugyan az. Mármint az elméleti dolgok terén.
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #1742 Dátum: 2005.05.06 péntek, 14:47:00 »

Szia Joe!
 
Ha az EGPD-szenzor hiányzik, az baj-e?
 
EGPD
 
üdv
Szerintem baj, ha mukodo EGR rendszert akarsz.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1743 Dátum: 2005.05.09 hétfő, 06:52:00 »

Sziasztok.
 
Haverom szeretne Mondeot venni. 1.8 v. 2.0-t max 800e ft-ért, tudtok ilyet?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1744 Dátum: 2005.05.09 hétfő, 08:18:00 »

A lényeg sztem ugyan az. Mármint az elméleti dolgok terén.
a V6-os városi fogyasztási adatairól nem tudsz valami értéket mondani? Olvastam 12l-t is, de kételkedem. Carb clean-el a fojtószelep környékét bátran tele nyomhatom abból nem lesz baj ugye
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1745 Dátum: 2005.05.09 hétfő, 09:14:00 »

a V6-os városi fogyasztási adatairól nem tudsz valami értéket mondani? Olvastam 12l-t is, de kételkedem. Carb clean-el a fojtószelep környékét bátran tele nyomhatom abból nem lesz baj ugye
Mások tapasztalata szerint 10-14l közé tehető a jónak modható adat indítás után megtett út, és pedálnyomás függvényében.
Carb Clean-t én csak a rongyra fújtam, de ha megvárod míg megszárad, akkor biztos nincs belőle gond...
 
Tisztelettel!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #1746 Dátum: 2005.05.09 hétfő, 11:45:00 »

Sziasztok!!!
 
Most fogom csak lecserélni nyári gumira a télit és ezzel kapcsolatban látom, hogy a téli amit eddig használtam, nem a gyári méret. 185 60 r14es, a gyári pedig 185 65 r14.
Korábban jeleztem, hogy pontatlan a kilóméter óra, amikor 60at mutat kb 50el megy. Lehet ennek köze a hibás gumiméretnek?
 
Köszi!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1747 Dátum: 2005.05.09 hétfő, 11:52:00 »

Sziasztok!!!
 
Most fogom csak lecserélni nyári gumira a télit és ezzel kapcsolatban látom, hogy a téli amit eddig használtam, nem a gyári méret. 185 60 r14es, a gyári pedig 185 65 r14.
Korábban jeleztem, hogy pontatlan a kilóméter óra, amikor 60at mutat kb 50el megy. Lehet ennek köze a hibás gumiméretnek?
 
Köszi!
Szia Sidespin!
Jó esetben másnak nem is igazán lehet köze ezen kívül!
A gyári méretet ezért kell betartani, még akkor is ha váltóméretet használsz legyél a lehető legközekebb!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1748 Dátum: 2005.05.09 hétfő, 12:53:00 »

Szia Sidespin!
Jó esetben másnak nem is igazán lehet köze ezen kívül!
A gyári méretet ezért kell betartani, még akkor is ha váltóméretet használsz legyél a lehető legközekebb!
ok köszi, az a helyzet, hogy így vettem a kocsit, és csak most látom, hogy ilyen rajta a gumi....
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1749 Dátum: 2005.05.09 hétfő, 12:56:00 »

ok köszi, az a helyzet, hogy így vettem a kocsit, és csak most látom, hogy ilyen rajta a gumi....
Ne aggódj nagyon, +/-1 méret eltérés nem gond ;-)
Naplózva
Oldalak: 1 ... 28 29 30 31 32 33 34 [35] 36 37 38 39 40 41 42 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.068 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.