Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 15:19:29 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 321 322 323 324 325 326 327 [328] 329 330 331 332 333 334 335 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 5261613 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #16350 Dátum: 2012.08.26 vasárnap, 22:59:33 »

Olcsóbb a plexi. Smiley

Lökös le, hűtőmaszk le, indexek ki és már ki is tudod venni az egész lámpahidat. Azon pedig csak lepattintgatod az üveget és búrát összefogó kapcsokat és már ki kaphatod a plexit. Wink
(természetesen a sok csavart kihagytam, ill. ha van kartervédő lemezed, azt sem árt levenni a lökös levételéhez)

A lökös levételénél én már az L betűnél elakadnék, ugyanis semmiféle szerszámom nincs. Ja de. Azt hiszem van egy csillagfejű és egy sima csavarhúzóm és van 2 fogóm amiből az egyik rossz.

Szerk: De ezzel a 3 szerszámmal kis túlzással elbontottam egy autót.. Cheesy
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #16351 Dátum: 2012.08.27 hétfő, 06:04:59 »

Olcsóbb a plexi. Smiley
olcsóbbnak olcsóbb, de a vésett üveget biztosan nem kell cserélni 3-4-5 év múlva
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16352 Dátum: 2012.08.27 hétfő, 12:01:49 »

A lökös levételénél én már az L betűnél elakadnék, ugyanis semmiféle szerszámom nincs. Ja de. Azt hiszem van egy csillagfejű és egy sima csavarhúzóm és van 2 fogóm amiből az egyik rossz.

Szerk: De ezzel a 3 szerszámmal kis túlzással elbontottam egy autót.. Cheesy

Értem. Végülis csak egy crova készlet, meg torx csavarhúzó kellene. Smiley

olcsóbbnak olcsóbb, de a vésett üveget biztosan nem kell cserélni 3-4-5 év múlva

Hogyne, persze, én is lecseréltem anno, csak most qrva drága az új... Sad
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #16353 Dátum: 2012.08.27 hétfő, 16:07:09 »

Sziasztok!

A benzin nyomás szabályzó tesztelésére csak a nyomás mérés lehetőség van?
Egyéb módon nem lehet megállapítani,hogy jó-e?
Köszi!
Naplózva
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #16354 Dátum: 2012.08.27 hétfő, 18:45:11 »

Sziasztok!

A benzin nyomás szabályzó tesztelésére csak a nyomás mérés lehetőség van?
Egyéb módon nem lehet megállapítani,hogy jó-e?
Köszi!

Milyen egyéb módot szeretnél? Beállsz benzinkútra, kerékpumpát rákapcsolod üzemanyag hídon lévő ellenőrző szelepre, és figyeled a nyomást. Aztán beindítod, akkor is megnézed a nyomást, meg esetleg padlógázon is nézhetsz. Alapjáraton 2,5 bar-nak, padlógázon 3-bárnak kell lennie. ha lekapcsolod a motort, utána meg nem kéne nagyon leesnie, sokkal 2,5 alá.
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #16355 Dátum: 2012.08.27 hétfő, 19:03:30 »

Milyen egyéb módot szeretnél? Beállsz benzinkútra, kerékpumpát rákapcsolod üzemanyag hídon lévő ellenőrző szelepre, és figyeled a nyomást. Aztán beindítod, akkor is megnézed a nyomást, meg esetleg padlógázon is nézhetsz. Alapjáraton 2,5 bar-nak, padlógázon 3-bárnak kell lennie. ha lekapcsolod a motort, utána meg nem kéne nagyon leesnie, sokkal 2,5 alá.

Amikor valahol olvastam ezt és ki akartam próbálni, elküldtek a kúton a 3.14-csába.. Cheesy Ki akartam csak próbálni! Cry
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #16356 Dátum: 2012.08.27 hétfő, 19:08:16 »

olcsóbbnak olcsóbb, de a vésett üveget biztosan nem kell cserélni 3-4-5 év múlva
ha rendes izzót használ, akkor a plexit sem.
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16357 Dátum: 2012.08.27 hétfő, 22:50:14 »

ha rendes izzót használ, akkor a plexit sem.
100% UV menteset szabad csak beletenni és minőségit. (Tungsram, Osram, Philips, stb)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #16358 Dátum: 2012.08.28 kedd, 07:03:15 »

Amikor valahol olvastam ezt és ki akartam próbálni, elküldtek a kúton a 3.14-csába.. Cheesy Ki akartam csak próbálni! Cry

Engem még soha nem küldtek el, pedig már többször (több autón) is kipróbáltam. Igaz, nem si tudtak volna elküldeni, mert hát nem látják mit csinálok (nem a kutastól kell pumpát kérni, hanem olyan helyre menni, ahol a kút mellett a parkolóban van kerékfújó alkalmatosság, és akkor észre sem veszik hogy mit csinálsz.
De boltban is kapható keréknyomás ellenőrző: http://www.grando.hu/corsa-kereknyomas-mero-1517452551
Bemész autósboltba, és veszel egyet, nem sokkal lesz drágább, mint neten. Vagy begurulsz egy autószerelőhöz, és 1-2 ezresért kiméri neked (vagy ha jófej, akkor ingyen).
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #16359 Dátum: 2012.08.28 kedd, 13:27:07 »

Engem még soha nem küldtek el, pedig már többször (több autón) is kipróbáltam. Igaz, nem si tudtak volna elküldeni, mert hát nem látják mit csinálok (nem a kutastól kell pumpát kérni, hanem olyan helyre menni, ahol a kút mellett a parkolóban van kerékfújó alkalmatosság, és akkor észre sem veszik hogy mit csinálsz.
De boltban is kapható keréknyomás ellenőrző: http://www.grando.hu/corsa-kereknyomas-mero-1517452551
Bemész autósboltba, és veszel egyet, nem sokkal lesz drágább, mint neten. Vagy begurulsz egy autószerelőhöz, és 1-2 ezresért kiméri neked (vagy ha jófej, akkor ingyen).

Köszi szépen!
Van ilyen kis mini kompresszorom,ami kerékfújásra is alkalmas és jelzi a nyomást is.Akkor elvileg az alkalmas a feladatra és majd meg fogom nézni  valamikor.
Tehát ha nincs meg a megfelelő nyomás akkor a szabályzóval van gubanc?Vagy akkor lehet az üzemanyagpumpa is rossz?
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #16360 Dátum: 2012.08.28 kedd, 18:47:45 »

Srácok! Gyertyakábeleket milyen időnközönként kell cserélni? 40.000km körül van az enyémben most, akkor vettem bele amikor az autót vettem. Ginjoy szerint kihagy néha néha az egyik hengerem.. Ezt már mondtam itt is egy pár hónapja, néha olyan mintha.. Ezt elég nehéz leírni.. Szóval. Mintha belerúgna az autóba valaki egy nagyon kicsit, alig lehet észrevenni amikor bent ülsz és mondjuk lámpánál.. Már többen írták itt. A fordulatszámmérőn semmit nem látni..
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16361 Dátum: 2012.08.28 kedd, 21:00:05 »

Srácok! Gyertyakábeleket milyen időnközönként kell cserélni? 40.000km körül van az enyémben most, akkor vettem bele amikor az autót vettem. Ginjoy szerint kihagy néha néha az egyik hengerem.. Ezt már mondtam itt is egy pár hónapja, néha olyan mintha.. Ezt elég nehéz leírni.. Szóval. Mintha belerúgna az autóba valaki egy nagyon kicsit, alig lehet észrevenni amikor bent ülsz és mondjuk lámpánál.. Már többen írták itt. A fordulatszámmérőn semmit nem látni..

Ahogy tudom, gyertyákkal együtt cserélik őket a benzines kollegák... Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #16362 Dátum: 2012.08.28 kedd, 22:44:24 »

Ahogy tudom, gyertyákkal együtt cserélik őket a benzines kollegák... Smiley


Érdekes, mert fordulaton nem érzek semmit, nem torpan a gép sehol, harap ahogy kell. A mutatót is beverem 200 fölé ha vágonykodni akarok és az nem óra szerint van, hanem GPS szerint akárki akármit mond.. Szóval nem hiszem h gyújtás hiba lenne.. Alapjáraton valóban van néha egy ilyen kis rugás, de én ezt érzem az újszerű 2006-os Jetta-ban is.. Csináltam videót, mindjárt megmutatom, megy fel. Ezen sem látszódik..
« Utoljára szerkesztve: 2012.08.28 kedd, 22:58:47 írta hayhapapi » Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #16363 Dátum: 2012.08.28 kedd, 22:49:33 »

Érdekes, mert fordulaton nem érzek semmit, nem torpan a gép sehol, harap ahogy kell. A mutatót is beverem 200 fölé ha vágonykodni akarok és az nem óra szerint van, hanem GPS szerint akárki akármit mond.. Szóval nem hiszem h gyújtás hiba lenne.. Alapjáraton valóban van néha egy ilyen kis rugás, de én ezt érzem az újszerű 2006-os Jetta-ban is.. Csináltam videót, mindjárt megmutatom, megy fel. Ezen sem látszódik..
a ford.szám.mérőn nem is fog.
de ha kimész most és sötétben megnézed, lehet látod is, ha áthúz...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #16364 Dátum: 2012.08.28 kedd, 22:59:09 »

a ford.szám.mérőn nem is fog.
de ha kimész most és sötétben megnézed, lehet látod is, ha áthúz...

Itt a videó: http://www.youtube.com/watch?v=ye3BsQt-CnY&feature=youtu.be
« Utoljára szerkesztve: 2012.08.28 kedd, 23:15:02 írta hayhapapi » Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #16365 Dátum: 2012.08.29 szerda, 06:36:34 »

azt mondta, sötétben nézd meg ...  hehe
nálam is ilyen volt, aztán trafó, kábel és gyertyacsere megoldotta
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #16366 Dátum: 2012.08.29 szerda, 08:03:14 »

Ahogy tudom, gyertyákkal együtt cserélik őket a benzines kollegák... Smiley


Nem kell olyan gyakran!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #16367 Dátum: 2012.08.29 szerda, 08:09:20 »

Ahogy tudom, gyertyákkal együtt cserélik őket a benzines kollegák... Smiley

inkább minden második gyertyacserénél
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #16368 Dátum: 2012.08.29 szerda, 08:17:23 »

Érdekes, mert fordulaton nem érzek semmit, nem torpan a gép sehol, harap ahogy kell. A mutatót is beverem 200 fölé ha vágonykodni akarok és az nem óra szerint van, hanem GPS szerint akárki akármit mond.. Szóval nem hiszem h gyújtás hiba lenne.. Alapjáraton valóban van néha egy ilyen kis rugás, de én ezt érzem az újszerű 2006-os Jetta-ban is.. Csináltam videót, mindjárt megmutatom, megy fel. Ezen sem látszódik..


A kettő független egymástól, fordulaton átlendíti magát a gép a kihagyott gyújtásszíkvencen, észre sem veszed, max. annyit, hogy 1-2 tizeddel lassabban gyorsul. A gyertya/kábel hibát alacsony fordulaton előidézett nagy % arányú terhelésnél lehet észrevenni.

Magyarul kapcsold be a klímát, és indulj el 2-esben csúsztatott kuplunggal. Ha gyújtás hiba, akkor lesz bakkecskézés bőven. 40e után amúgy is illendő lenne már cserélni a kábelt is.

Az, hogy másnak is ***, nem jelenti azt, hogy a tiéd jó. integet2
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #16369 Dátum: 2012.08.29 szerda, 09:52:47 »

azt mondta, sötétben nézd meg ...  hehe
nálam is ilyen volt, aztán trafó, kábel és gyertyacsere megoldotta

Sötétben már nem mentem ki, délután csináltam a videót és azt tettem fel.. Smiley Trafót nem rég cseréltünk, gyertya 10.000-el ezelőtt, kábelt meg 1 éve cseréltem mikor megvettük az autót. Az 40.000km-e volt.

drof: Bármikor, simán elindulok kettesben, klímával sajnos nem tudom kipróbálni mert nincs benne gáz.
« Utoljára szerkesztve: 2012.08.29 szerda, 09:55:09 írta hayhapapi » Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #16370 Dátum: 2012.08.29 szerda, 09:57:28 »

drof: Bármikor, simán elindulok kettesben, klímával sajnos nem tudom kipróbálni mert nincs benne gáz.

Nem az a kérdés, hogy elindulsz-e. Mindenki elindul 2-esben. Az a kérdés, hogy rángat-e közben.
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #16371 Dátum: 2012.08.29 szerda, 10:13:35 »

Nem az a kérdés, hogy elindulsz-e. Mindenki elindul 2-esben. Az a kérdés, hogy rángat-e közben.

Nem. Egyáltalán nem..
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #16372 Dátum: 2012.08.29 szerda, 10:23:21 »

Nem. Egyáltalán nem..

Akkor nem a gyújtásnál kell keresni a hiba okát. Maradt az üzemanyagszűrő és a többi.
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #16373 Dátum: 2012.08.29 szerda, 10:29:42 »

Akkor nem a gyújtásnál kell keresni a hiba okát. Maradt az üzemanyagszűrő és a többi.

A szűrőt kb 20.000-el ezelőtt cseréltem. Eltolok egy pár tank Spuris benzint, aztán meglátjuk. A kábelt meg lecserélem..
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #16374 Dátum: 2012.08.29 szerda, 10:39:09 »

A szűrőt kb 20.000-el ezelőtt cseréltem. Eltolok egy pár tank Spuris benzint, aztán meglátjuk. A kábelt meg lecserélem..

Szűrőt szedd ki (1 perc) és mosd át. Ha nem jön belőle fekete szmötyi, akkor nincs vele baj.

Én is most cseréltem le, semmi kosz nem volt benne, pedig 2 éve bent van.
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #16375 Dátum: 2012.08.29 szerda, 10:47:52 »

Szűrőt szedd ki (1 perc) és mosd át. Ha nem jön belőle fekete szmötyi, akkor nincs vele baj.

Én is most cseréltem le, semmi kosz nem volt benne, pedig 2 éve bent van.

Mivel mossam át? Az előzöt amikor leszedtem, jött belőle rendesen a fekete cucc, de ez még nem volt leszedve.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #16376 Dátum: 2012.08.29 szerda, 11:15:06 »

Mivel mossam át? Az előzöt amikor leszedtem, jött belőle rendesen a fekete cucc, de ez még nem volt leszedve.


Denaturált szesz, benzin. A lényeg, hogy rázogasd benne az anyagot és többször öblítsd át.
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #16377 Dátum: 2012.08.29 szerda, 11:26:32 »

Denaturált szesz, benzin. A lényeg, hogy rázogasd benne az anyagot és többször öblítsd át.

Rendben, köszönöm a segítséget! Smiley
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #16378 Dátum: 2012.08.29 szerda, 14:19:53 »

Csináltam még egy videót, ez mitől lehet? Mit kellene cserélni? Sajnos már a bal oldali ablak is ilyen.. Eléggé zavaró, hogy mondjuk 50km/h felett nem tudom lehúzni az ablakot, mert utána nem tudnám felhúzni.. Néha felmegy, néha kiugrik a helyéről mint a videó végén is.. Néha meg belassul. Amikor belassul, látszik, hogy valahol elől szorul.. A balos és a jobbos ablakom is ilyen már sajnos.. Kétkezes művelet felhúzni, mert az egyikkel nyomom a gombot, másikkal meg ilyen speckós mozdulattal (betanultam már) tolom hátrafelé tenyérrel az ablakot.. Tehát ötlet?

http://www.youtube.com/watch?v=c06eAnK81_I&feature=youtu.be
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #16379 Dátum: 2012.08.29 szerda, 14:27:48 »

Csináltam még egy videót, ez mitől lehet? Mit kellene cserélni? Sajnos már a bal oldali ablak is ilyen.. Eléggé zavaró, hogy mondjuk 50km/h felett nem tudom lehúzni az ablakot, mert utána nem tudnám felhúzni.. Néha felmegy, néha kiugrik a helyéről mint a videó végén is.. Néha meg belassul. Amikor belassul, látszik, hogy valahol elől szorul.. A balos és a jobbos ablakom is ilyen már sajnos.. Kétkezes művelet felhúzni, mert az egyikkel nyomom a gombot, másikkal meg ilyen speckós mozdulattal (betanultam már) tolom hátrafelé tenyérrel az ablakot.. Tehát ötlet?

http://www.youtube.com/watch?v=c06eAnK81_I&feature=youtu.be
Lehet, hogy két ember kéne az ilyen videók készítéséhez? Grin
Amúgy meg megnéz, hogy az ablakmozog-e a fém részében, vagy ez a fém rész nincs megfelelően csavarokkal rögzítve az emelőmechanika tartójában, avagy maga az emelő tartója lötyög a sínében.
Ha mondasz bővebbet, meg tudjuk írni, hogy melyiket cseréld Cheesy (üveg v. emelőszerkezet).
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #16380 Dátum: 2012.08.29 szerda, 15:04:46 »

Lehet, hogy két ember kéne az ilyen videók készítéséhez? Grin
Amúgy meg megnéz, hogy az ablakmozog-e a fém részében, vagy ez a fém rész nincs megfelelően csavarokkal rögzítve az emelőmechanika tartójában, avagy maga az emelő tartója lötyög a sínében.
Ha mondasz bővebbet, meg tudjuk írni, hogy melyiket cseréld Cheesy (üveg v. emelőszerkezet).

Veszek ledet valamelyik nap és újra szétszedem az ajtót, mert ahogy rakta vissza véletlenül letörtem a lábát a kilincsvilágátsnak. Akkor megnézem mi lötyöghet miben.
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #16381 Dátum: 2012.08.29 szerda, 18:39:19 »

Kipucoltam a benzinszűrőt, lényegében nem volt benne semmi a benzinen kívűl..
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16382 Dátum: 2012.08.29 szerda, 18:41:34 »

Én az emelőszerkezet sínjeire tippelek...
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
drof
Vendég
« Új hozzászólás #16383 Dátum: 2012.08.29 szerda, 19:59:03 »

Kipucoltam a benzinszűrőt, lényegében nem volt benne semmi a benzinen kívűl..

Ez jó hír, akkor már csak az injektor maradt.

Egyébként biztos lehetsz benne, hogy a gyertya/kábel cserével meg fog szűnni. Nekem is az vált be.
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #16384 Dátum: 2012.08.29 szerda, 23:56:23 »

Én az emelőszerkezet sínjeire tippelek...

Van 4 első ajtó amiből ki tudnám szedni, csak sajnos nem tudom (és nem is tudom elképzelni hogy fér ki azon a kis lyukon az emelőszerkezet..) hogy kellene.. Cheesy

drof: Injektor? Folyamatosan kapja a SPURIT.. Sad Gyertya + kábelcsere mindenképpen meglesz, aztán ha csinálja továbbra is, akkor megyek tovább és injektor..

Szerk: Kimentem, sötét van van.. Elég sokáig néztem, de nincs futkosó szikra a kábeleken.. Gondoltam hátha..
« Utoljára szerkesztve: 2012.08.30 csütörtök, 00:19:47 írta hayhapapi » Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #16385 Dátum: 2012.08.30 csütörtök, 07:17:46 »

Egyébként biztos lehetsz benne, hogy a gyertya/kábel cserével meg fog szűnni. Nekem is az vált be.
tegnap még azt mondtad, hogy nem a gyújtásnál van a hiba  2funny
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #16386 Dátum: 2012.08.30 csütörtök, 07:43:55 »

tegnap még azt mondtad, hogy nem a gyújtásnál van a hiba  2funny

Nincs is hiba.  eplus2 Már.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #16387 Dátum: 2012.08.30 csütörtök, 12:41:34 »

Van 4 első ajtó amiből ki tudnám szedni, csak sajnos nem tudom (és nem is tudom elképzelni hogy fér ki azon a kis lyukon az emelőszerkezet..) hogy kellene.. Cheesy
Milyen kis lukon? Van ott két nagy is. Én a hangszóró alattin próbálnám (csináltam), mert a hátsón lehet, útban lenne a zárszerkezet.
Menete:
- leengeded ( nyes) az ablakot addig, míg az üveg két tartócsavarja a sín melletti két lukhoz nem ér (a képen a 3 kábelcsatlakozó felett van az egyik, tőle balra pedig a másik)
- kitekered a két csavart (na ezzel szívott nemrég egyik fórumtársunk, asszem astor adott neki tanácsot)
- felhúzod az üveget a helyére
- a 7 rögzítőcsavart kilazítod, hogy mozogjon a szerkezet, majd kijátszod a helyükről a csavarokat
- lehúzod a motorról a csatlakozót
- kijátszod a lukon az egész szerkezetet

Remélem nem hagytam ki semmit.

Jó szórakozást, Üdv, HegeGabi.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #16388 Dátum: 2012.08.30 csütörtök, 13:44:57 »

Milyen kis lukon? Van ott két nagy is. Én a hangszóró alattin próbálnám (csináltam), mert a hátsón lehet, útban lenne a zárszerkezet.
Menete:
- leengeded ( nyes) az ablakot addig, míg az üveg két tartócsavarja a sín melletti két lukhoz nem ér (a képen a 3 kábelcsatlakozó felett van az egyik, tőle balra pedig a másik)
- kitekered a két csavart (na ezzel szívott nemrég egyik fórumtársunk, asszem astor adott neki tanácsot)
- felhúzod az üveget a helyére
- a 7 rögzítőcsavart kilazítod, hogy mozogjon a szerkezet, majd kijátszod a helyükről a csavarokat
- lehúzod a motorról a csatlakozót
- kijátszod a lukon az egész szerkezetet

Remélem nem hagytam ki semmit.

Jó szórakozást, Üdv, HegeGabi.
de igen. nyes az ablakot jobb, ha kiveszed a szerkezet lehúzott állapotánál. ha a lehúzókat (víz és pára) leveszed, akkor nagyobb esélyé van a sikerre
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16389 Dátum: 2012.08.30 csütörtök, 14:52:45 »

de igen. nyes az ablakot jobb, ha kiveszed a szerkezet lehúzott állapotánál. ha a lehúzókat (víz és pára) leveszed, akkor nagyobb esélyé van a sikerre

Miért kell kivenni az ablakot?    Huh?
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16390 Dátum: 2012.08.30 csütörtök, 16:13:21 »

Miért kell kivenni az ablakot?    Huh?

Nem kötelező, fel is lehet ragasztószalaggal fogatni arra az időre, hogy ne essen be az ablak... Smiley Viszont ha ki van szedve, amihez az ajtón futó ablakvezető kédert is le venni (nah azt nem könnyű, kemény mint a beton), akkor picit több a hely és biztos nem sérül az ablak. Smiley

Bár én ilyen esetekben, kiszedek mindent az ajtóból. Hangszórótól a zárszerkezetig. Cheesy
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #16391 Dátum: 2012.08.30 csütörtök, 16:51:09 »

Köszönöm a segítséget.. Smiley

Képzeljétek, kezem ügyébe akadt a donorautóm szervízkönyve meg a régi Osztrák forgalmija és ráírtam a volt tulajdonosára Facebookon (stimmel a név, születési idő, lakóhely..).
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16392 Dátum: 2012.08.31 péntek, 07:13:59 »

Köszönöm a segítséget.. Smiley

Képzeljétek, kezem ügyébe akadt a donorautóm szervízkönyve meg a régi Osztrák forgalmija és ráírtam a volt tulajdonosára Facebookon (stimmel a név, születési idő, lakóhely..).

Az idős hölgy? Nehogy elmond neki, hogy szétbombáztad, mert infarktust kap szegény...
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #16393 Dátum: 2012.08.31 péntek, 09:38:31 »

Nem kötelező, fel is lehet ragasztószalaggal fogatni arra az időre, hogy ne essen be az ablak... Smiley Viszont ha ki van szedve, amihez az ajtón futó ablakvezető kédert is le venni (nah azt nem könnyű, kemény mint a beton), akkor picit több a hely és biztos nem sérül az ablak. Smiley
Huh? Milyen ablakvezető kédert kell kivenni az üveg kiszedéséhez?
Én soha nem vettem ki semmi ilyet - még a vízlehúzót sem -, kijött az üveg úgy is.
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #16394 Dátum: 2012.08.31 péntek, 10:14:14 »

Az idős hölgy? Nehogy elmond neki, hogy szétbombáztad, mert infarktust kap szegény...

Olyan képet küldtem neki amin még egyben volt és rendszám is volt rajta.. Cheesy
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #16395 Dátum: 2012.08.31 péntek, 10:36:22 »

Huh? Milyen ablakvezető kédert kell kivenni az üveg kiszedéséhez?
Én soha nem vettem ki semmi ilyet - még a vízlehúzót sem -, kijött az üveg úgy is.
a kédert én sem, de a lehúzók nélkül simán kijön.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16396 Dátum: 2012.09.01 szombat, 01:23:14 »

Huh? Milyen ablakvezető kédert kell kivenni az üveg kiszedéséhez?
Én soha nem vettem ki semmi ilyet - még a vízlehúzót sem -, kijött az üveg úgy is.

Anno az MK2-es bontásánál szedtük le őket és csak utána vettük ki az üveget... de nem biztos. Cheesy Nyilván kijön akkor úgy is. Wink
(bár azért a vízlehúzót levenném... mondjuk lehet azért, mert az enyémek újak Cheesy )
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #16397 Dátum: 2012.09.01 szombat, 15:22:25 »

Sziasztok!

Ma érkezett hozzám egy nyomás szabályzó és nem régen végeztem a cserével.
Az eredetileg az autóban lévő szabályzóval mértem egy benzin nyomást.
Csináltam róla video-t is,de nem ez a lényeg.Rátettem a kis kompresszoromat a szelepre,aztán egy pillanatra indítóztam.
Megnéztem a nyomást és így 2 BAR-t mutatott.Nem a legtökéletesebben tömít a kis szerkezet,tehát lehet,hogy
kicsivel több valójában.Majd betettem azt a nyomás szabályzót,amit kaptam és azzal is ugyanaz lett az eredmény.
Miután összeraktam a dolgokat indítottam és ugyanúgy nincs semmi változás.
Majd hamarosan fogok video-t csinálni arról is,hogy mit is csinál hideg indításkor.

A kérdésem,hogy hogyan tovább?Mérjem meg a benzinpumpa nyomását is?
Egyáltalán az üzemanyagrendszerrel lehet probléma?
Halálosan elegem van már ebből:-((
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #16398 Dátum: 2012.09.01 szombat, 15:36:21 »

Én most injektor hibára gondolok.Lehet az egyik csorgatja a benzint és ezért fullad meg hidegen?
Elvileg egy gyertyakép megmutatná,hogy túl dús-e a keverék valamelyik hengerben ugye?
Naplózva
adrenalin
Vendég
« Új hozzászólás #16399 Dátum: 2012.09.07 péntek, 09:02:22 »

hali fiuk egy kérdésem lenne elkezdett világítani a TCS lámpám folyamatosan mi lehet a hiba vagy melyik biztit kell kivenni hogy ne működjön mert a kézikönyvben nincs ilyen bizti 93 mondeo 2.0 ghia válaszokat előre is kösszi
Naplózva
Oldalak: 1 ... 321 322 323 324 325 326 327 [328] 329 330 331 332 333 334 335 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.044 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.