Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 17:28:00 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 335 336 337 338 339 340 341 [342] 343 344 345 346 347 348 349 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 5256049 alkalommal)
0 Felhasználó és 44 vendég van a témában
drof
Vendég
« Új hozzászólás #17050 Dátum: 2013.01.15 kedd, 07:47:45 »

igen az alsó kép az most 14" méretben van ilyen garnitúrám de nagyobb kellene
nagyon szép a krómos is  vigyor3
de gondolkodok még az escort cosworth felniken mert azok vannak 16" méretben a mondeo fajta RS az csak 15-ös méretben létezik ha jól tudom
még a shiny felnik nagyon szépek
köszönöm a képeket   Wink

Rosszul tudod, van 17"-osban is, Sierrára tették gyárilag.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #17051 Dátum: 2013.01.15 kedd, 07:48:22 »

Nincs mit. Nekem is ezek tetszenek egyébként, amik Neked. Wink
Arra vigyázz, hogy a "Cosworth", csak "Cosworth Style", mert az igaz Escort RS Cossy-n 8"-os és ET25-ös felnik voltak, ami Mondeo-ra rá se menne, plusz nagyon ritka és iszonyú drága is. Aztán jön a kevésbé ritka, mint az enyém, 7", ET35, majd a többi, amiből sok van, olcsón. Smiley

Már miért ne menne rá?
Naplózva
Gee
Vendég
« Új hozzászólás #17052 Dátum: 2013.01.15 kedd, 08:26:47 »

Rosszul tudod, van 17"-osban is, Sierrára tették gyárilag.

tényleg Huh?  wow1 soha nem láttam még ilyen méretben csak 15"-ban
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #17053 Dátum: 2013.01.15 kedd, 15:16:46 »

Már miért ne menne rá?

Rá lehet tenni, csak éppen kanyarodni ne akarj, vagy hátra súlyt pakolni, sárvédő szélesítés nélkül... Cheesy Illetőleg, a sűrű futómű alkatrészcsere is sanszos. Wink
(spec. ET35-el nyáron úgy dolgozik a szervópumpa, mint az állat, tekerni is nehezebb, a téli ET49-el meg olyan, mint a vaj Grin)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #17054 Dátum: 2013.01.15 kedd, 15:37:39 »

Rá lehet tenni, csak éppen kanyarodni ne akarj, vagy hátra súlyt pakolni, sárvédő szélesítés nélkül... Cheesy Illetőleg, a sűrű futómű alkatrészcsere is sanszos. Wink
(spec. ET35-el nyáron úgy dolgozik a szervópumpa, mint az állat, tekerni is nehezebb, a téli ET49-el meg olyan, mint a vaj Grin)
zsiguliban se vót szervó  eplus2
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #17055 Dátum: 2013.01.15 kedd, 18:01:52 »

Rá lehet tenni, csak éppen kanyarodni ne akarj, vagy hátra súlyt pakolni, sárvédő szélesítés nélkül... Cheesy Illetőleg, a sűrű futómű alkatrészcsere is sanszos. Wink
(spec. ET35-el nyáron úgy dolgozik a szervópumpa, mint az állat, tekerni is nehezebb, a téli ET49-el meg olyan, mint a vaj Grin)

És akkor ez csak dísznek van?
http://www.fiestaturbo.com/forums/escort-cosworth-wheels-vt187897/

http://www.freshinindia.com/ford-fiesta-2011/ford-fiesta-with-cosworth-wheels/

http://www.gophoto.it/view.php?i=http://kinghorn1.files.wordpress.com/2011/04/20110417-104953.jpg#.UPWLKyeQJA0

Ismerek olyan Fiestást, akinek 1.3-as MK VI-on van ez a felni hazai utakon és semmi gondja nincs vele.

Sőt, Ford Ka-n is használják.
http://www.youtube.com/watch?v=99j7LpMIQCA

https://www.google.hu/search?q=ford+ka+cosworth&aq=f&um=1&ie=UTF-8&hl=en&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=fYr1UPfrJMWl4gTJooCICg&biw=1440&bih=813&sei=qYr1UNGWNoSO4gSN2IDADQ

Ki ne találjuk már, hogy a Mondeora ez a felni túl nagy. Ugyanmár. vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.15 kedd, 18:03:57 írta drof » Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #17056 Dátum: 2013.01.15 kedd, 20:39:55 »


Én nem azt mondtam, hogy túl nagy, hanem, hogy a mindennapos használatban nem éppen nyerő. Tönkreteszi a futóművet. (azért azt a ~25mm pluszt nem köszöni meg a kerékagy) Nem egy pogácsás tuning autóról hallottam, aminek szabályosan szétesett a futóműve. Nem hiszem, hogy a(z angol) tuner Mondeo-sok azért nem pakoltak ilyet a Mondeo-ra, mert nem tudtak venni.
Valami oka biztos volt, hogy az általad felsorolt autókra tettek, de Mondeo-ra nem. Plusz ha már le is videózzák, akkor az nyilván azért van, mert nem egy mindennapos dolog. Smiley
Akár 19 colos is fel lehet rakni, csak éppen nem jó ötlet. Grin
Ki akar ilyen kocsival járni, nap, mint nap  eplus2 :

Summa summarum, nem vitázni akarok és nem is találok ki ilyeneket, csak jótanácsként írtam (egyszerűsítve, röviden Grin), hogy azt inkább ne. Ennyi.  integet2
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #17057 Dátum: 2013.01.15 kedd, 20:44:34 »

zsiguliban se vót szervó  eplus2
Nem ám, milyen f@sza is volt egy tekintélyesebb felnivel szerelt, sport (lehetőleg 40cm alatti méretű) kormányos vazzal tolatgatni, meg parkolózni... Grin
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #17058 Dátum: 2013.01.16 szerda, 10:22:52 »

Hány literes a Sedan benzines tankja?
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #17059 Dátum: 2013.01.16 szerda, 10:39:56 »

Hány literes a Sedan benzines tankja?
61.5 (nem 4x4-es) egy 2 literes benzinesé, az angolok szerint. (is Cheesy)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #17060 Dátum: 2013.01.16 szerda, 10:46:12 »

61.5 (nem 4x4-es) egy 2 literes benzinesé, az angolok szerint. (is Cheesy)

Az akkor azt jelenti, hogy mentem 900km-ert egy teli tankal és még 20 liter rátankolással. Az 80 lityi. Azért 80 mert még nem állt meg. Az 8.8L/100km.. Ebben van autópálya, város, padlós város, stb.. Hmm.. Mire is fogjam.. Megvan.. Tél, sportlégszűrő, kati off, sportdob... :DD

Amúgy vettem egy ilyet...:

Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #17061 Dátum: 2013.01.17 csütörtök, 00:43:28 »

Az akkor azt jelenti, hogy mentem 900km-ert egy teli tankal és még 20 liter rátankolással. Az 80 lityi. Azért 80 mert még nem állt meg. Az 8.8L/100km.. Ebben van autópálya, város, padlós város, stb.. Hmm.. Mire is fogjam.. Megvan.. Tél, sportlégszűrő, kati off, sportdob... :DD

Amúgy vettem egy ilyet...:


Ez sem vészes, szerintem. Smiley
A légszűrőknél általában mondani szokták, hogy télre vegyük ki, mármint a sportokat, mert az olaj megfagyhat rajta és beszívhatja a motor a mikroszemeket, amik szétverhetik pl. a légtömegmérőt. Hogy ez csak a direktszűrőkre vonatkozik, vagy az összes olajos szűrűre, azt nemtom.  Undecided
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #17062 Dátum: 2013.01.17 csütörtök, 10:29:24 »

Ez sem vészes, szerintem. Smiley
A légszűrőknél általában mondani szokták, hogy télre vegyük ki, mármint a sportokat, mert az olaj megfagyhat rajta és beszívhatja a motor a mikroszemeket, amik szétverhetik pl. a légtömegmérőt. Hogy ez csak a direktszűrőkre vonatkozik, vagy az összes olajos szűrűre, azt nemtom.  Undecided


Érdekes meglátás, és igaz is lehet.. Pont most jött meg az elfelejtett berendelt sima légszűrőm.. Szerintetek visszacseréljem télire?
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #17063 Dátum: 2013.01.17 csütörtök, 19:00:42 »

Érdekes meglátás, és igaz is lehet.. Pont most jött meg az elfelejtett berendelt sima légszűrőm.. Szerintetek visszacseréljem télire?

Veszteni nem vesztesz vele, plusz koszolódni sem fog nagyon, mert ilyenkor kevés a por. Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #17064 Dátum: 2013.01.21 hétfő, 14:40:25 »

Az uzemanyag szint jelado hol van, es nehez e cserelni? Illetve mennyibe kerul e?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #17065 Dátum: 2013.01.21 hétfő, 17:36:36 »

Az uzemanyag szint jelado hol van, es nehez e cserelni? Illetve mennyibe kerul e?
tankban ac-vel együtt. kinek mi a nehéz... nem annyira egyszerű. bontva 5 körül...asszem.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #17066 Dátum: 2013.01.21 hétfő, 19:32:17 »

tankban ac-vel együtt. kinek mi a nehéz... nem annyira egyszerű. bontva 5 körül...asszem.

Ja, azt latom ha felemelem az ulest? Multkor kivettem, hogy kicserelem, de a donorba nem ugyan az volt a csatlakozoja.. Erdekes.. Az is aws-es volt, stb.
Naplózva
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #17067 Dátum: 2013.01.21 hétfő, 20:43:27 »

Ja, azt latom ha felemelem az ulest? Multkor kivettem, hogy kicserelem, de a donorba nem ugyan az volt a csatlakozoja.. Erdekes.. Az is aws-es volt, stb.
nem nehéz kicserélni.A gond leginkább a nyomó-visszafolyó ág csatlakozóival szokott lenni.Képes úgy berohadni,hogy nem bírod benyomni,akkor tartós kúra némi carb. sprével vagy motorblokk tisztítóval és kitakarítja a trutyit.Azért ajánlom a wd helyett mert ez gyorsan elpárolog a wd meg nem.Egy csavarhúzó+kalapács segítségével a rögzítőgyűrűt is meg lehet indítani,de csak óvatosan.Ugye szikra és egyebek miatt kell az óvatosság,bár nekem még nem gyújtották így fel az autót.Ja,arra figyelj,hogy a szintjelző úszó rendesen a helyére kerüljön,mert nekem csak harmadszorra sikerült,addig meg volt,hogy úgy kellett benzint hozatni ismerőssel....
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #17068 Dátum: 2013.01.22 kedd, 09:44:05 »

Ja, azt latom ha felemelem az ulest? Multkor kivettem, hogy kicserelem, de a donorba nem ugyan az volt a csatlakozoja.. Erdekes.. Az is aws-es volt, stb.
A pumpa/szintjeladó csatlakozója vagy 5 lábú (alap és AWS felszereltség), vagy 7 lábú, ha van fedkomp is.
De csak Mk1 esetén, Mk2-ben már nincs 7 lábú csatlakozó.
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #17069 Dátum: 2013.01.23 szerda, 22:19:06 »

A pumpa/szintjeladó csatlakozója vagy 5 lábú (alap és AWS felszereltség), vagy 7 lábú, ha van fedkomp is.
De csak Mk1 esetén, Mk2-ben már nincs 7 lábú csatlakozó.

Értem. Köszönöm szépen! Smiley Amúgy, szerintetek az a rossz? Lehet még valami más is?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #17070 Dátum: 2013.01.24 csütörtök, 12:19:16 »

Értem. Köszönöm szépen! Smiley Amúgy, szerintetek az a rossz? Lehet még valami más is?
mi a tünet?
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #17071 Dátum: 2013.01.24 csütörtök, 15:39:08 »

mi a tünet?

Csattog az óra minden hova, sose azt mutatja ami valójában van benne. Mutat telit, aztán 1mp múlva mutatja félig, 1mp múlva újra teli, aztán kifogyott ő szerinte, aztán csak negyedig van... Ez amit elmondtam, kb 3 másodperc.. Elég érdekes jelenség. 3 órával próbáltam, mindegyik mást mutatott...
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #17072 Dátum: 2013.01.24 csütörtök, 20:59:15 »

Csattog az óra minden hova, sose azt mutatja ami valójában van benne. Mutat telit, aztán 1mp múlva mutatja félig, 1mp múlva újra teli, aztán kifogyott ő szerinte, aztán csak negyedig van... Ez amit elmondtam, kb 3 másodperc.. Elég érdekes jelenség. 3 órával próbáltam, mindegyik mást mutatott...
az valami kontakt hiba lesz inkább, szerintem...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Petya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 141



E-mail
« Új hozzászólás #17073 Dátum: 2013.01.27 vasárnap, 11:03:00 »

Sziasztok!

Lehet, hogy volt már szó róla, de én nem találtam sehol: hogy lehet hibakódot és elő adatot kiolvasni (IDS-en kívül) 95-ös 2.0 zetec Mondeo-ból (nincs villogtatáshoz csati, de van 16 pólusú csati a műszerfal alatt)?
A jelenség: az első gyújtás ráadásakor/indításkor felpörög egy másodpercre a hűtőventillátor teljes sebességgel. Klíma nincs bekapcsolva. Hűtővíz jeladó jó ellenállásra és feszültségre is.
A másik: néha egyenletes sebességnél elkezd dadogni a motor, padlógáz után egy kicsit még rángat, aztán gyorsul rendesen, után van, hogy helyre áll, van hogy dadog megint. Ez lehet lambda szonda vagy üa. nyomás gond, bár az üa. nyomás 2 bar vakuummal és 3 bar vakuum nélkül, az is igaz, hogy erről nincs élő adat).
Ötletek?

Üdv: Petya!
Naplózva

2005 Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia, 130 LE, MMT6, B5Y, Panther Black

ex: 1995 Ford Mondeo 2.0 Zetec, CLX -> GHIA
Istvan000
Vendég
« Új hozzászólás #17074 Dátum: 2013.01.27 vasárnap, 16:45:47 »

olyan kérdésem lenne ,hogy a sedán és a kombi hátsó lököse csereszavatos ??
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #17075 Dátum: 2013.01.27 vasárnap, 16:48:05 »

olyan kérdésem lenne ,hogy a sedán és a kombi hátsó lököse csereszavatos ??
nem
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #17076 Dátum: 2013.01.28 hétfő, 08:59:46 »

olyan kérdésem lenne ,hogy a sedán és a kombi hátsó lököse csereszavatos ??
Ahogy Joy írja.
És "b"-vel.
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17077 Dátum: 2013.01.28 hétfő, 11:19:13 »

olyan kérdésem lenne ,hogy a sedán és a kombi hátsó lököse csereszavatos ??

Csak a 4 és az 5 ajtósé az.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #17078 Dátum: 2013.01.29 kedd, 17:10:30 »

olyan kérdésem lenne ,hogy a sedán és a kombi hátsó lököse csereszavatos ??

Nem sajnos...
Az első igen. Cheesy
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
kofi
Vendég
« Új hozzászólás #17079 Dátum: 2013.01.30 szerda, 08:30:05 »

Sziasztok! Szeretnék vásárolni egy mondeo 1-est 1.8 td kombit. Az lenne a kérdésem mit nézzek a vásárláskor? Vannak-e széria hibái?
Naplózva
Pisti84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 117


e.sz.pisti@gmail.com
« Új hozzászólás #17080 Dátum: 2013.01.30 szerda, 08:36:51 »

Sziasztok! Szeretnék vásárolni egy mondeo 1-est 1.8 td kombit. Az lenne a kérdésem mit nézzek a vásárláskor? Vannak-e széria hibái?


http://mondeo.hu/wiki/index.php/Vásárlási_tanácsok_(Mk1-Mk2_TD)

Szerintem ezt keresed.
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.30 szerda, 08:42:12 írta Pisti84 » Naplózva

'94 Turnier 2.0 Ghia
siky
Vendég
« Új hozzászólás #17081 Dátum: 2013.01.31 csütörtök, 07:37:10 »

Meg tudná nézni nekem valaki, hogy erről a csatlakozóról hová megy a kábel? A (automata)váltócsere után elfelejtettük visszadugni a csatit, és most nem találom  falbav

Naplózva
cscsato
Vendég
« Új hozzászólás #17082 Dátum: 2013.01.31 csütörtök, 17:39:23 »

Üdv Mindenkinek ! Volna egy MKI-es 2l Automata váltós ghia felszereltségű Mondeóm.A mai nap beszereltem az autóba a bal első központi zár motort.Beprogramoztam a kocsi agyát ahogyan a "neten olvastam" hogy működjön távirányítóval a központi.A tapasztalatok:Kulccsal tökéletesen működik minden,azonban a távirányítóval csak félig húzza be a karokat,nyitni meg nem akar.Ha kézzel tovább tolom "belülről" a kart akkor tovább megy és igy a riasztót is rá bírom kapcsolni.Viszont.....mivel feladtam a harcot "egyenlőre" a központival,gondoltam beállok a garázsba ÉS LÁM ,NEM INDUL AZ AUTÓ,NEM IS ÖNINDÍTÓZIK.Gyári Immobiliser van benne amivel nem volt még gond.Lehet-e köze a zárnak,riasztónak ehhez a jelenségnek? Minden segítséget meghallgatok,megköszönök.   Csaba
Naplózva
BPeter01
Vendég
« Új hozzászólás #17083 Dátum: 2013.01.31 csütörtök, 18:23:20 »

Üdv Mindenkinek ! Volna egy MKI-es 2l Automata váltós ghia felszereltségű Mondeóm.A mai nap beszereltem az autóba a bal első központi zár motort.Beprogramoztam a kocsi agyát ahogyan a "neten olvastam" hogy működjön távirányítóval a központi.A tapasztalatok:Kulccsal tökéletesen működik minden,azonban a távirányítóval csak félig húzza be a karokat,nyitni meg nem akar.Ha kézzel tovább tolom "belülről" a kart akkor tovább megy és igy a riasztót is rá bírom kapcsolni.Viszont.....mivel feladtam a harcot "egyenlőre" a központival,gondoltam beállok a garázsba ÉS LÁM ,NEM INDUL AZ AUTÓ,NEM IS ÖNINDÍTÓZIK.Gyári Immobiliser van benne amivel nem volt még gond.Lehet-e köze a zárnak,riasztónak ehhez a jelenségnek? Minden segítséget meghallgatok,megköszönök.   Csaba

Smiley
Én is jártam így!
Szerintem gyári riasztóval szerelt a gép, kulccsal nyisd ki az ajtót, és akkor kikapcsolja a riaszót is, ami most blokkolja az indítózást. (és felkapcsolja a belső világítást, mintha az ajtót kinyitottad volna.)
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #17084 Dátum: 2013.01.31 csütörtök, 18:24:51 »

Üdv Mindenkinek ! Volna egy MKI-es 2l Automata váltós ghia felszereltségű Mondeóm.A mai nap beszereltem az autóba a bal első központi zár motort.Beprogramoztam a kocsi agyát ahogyan a "neten olvastam" hogy működjön távirányítóval a központi.A tapasztalatok:Kulccsal tökéletesen működik minden,azonban a távirányítóval csak félig húzza be a karokat,nyitni meg nem akar.Ha kézzel tovább tolom "belülről" a kart akkor tovább megy és igy a riasztót is rá bírom kapcsolni.Viszont.....mivel feladtam a harcot "egyenlőre" a központival,gondoltam beállok a garázsba ÉS LÁM ,NEM INDUL AZ AUTÓ,NEM IS ÖNINDÍTÓZIK.Gyári Immobiliser van benne amivel nem volt még gond.Lehet-e köze a zárnak,riasztónak ehhez a jelenségnek? Minden segítséget meghallgatok,megköszönök.   Csaba
szia!
üdv itt. a két dolog teljesen különálló egymástól elvileg.
ha jól értem a vezető ajtóban cseréltél zármotort. ha a rudazat szorul, mert sikerült elgörbíteni, akkor nem tud bezárni.
az immo, meg az ecu-ban van és nem a központizár/riasztó vezérlőben.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
cscsato
Vendég
« Új hozzászólás #17085 Dátum: 2013.01.31 csütörtök, 18:37:14 »

Szia.Figyeltem volna mindenre és mielőtt összeraktam,megnéztem hogy minden úgy működi-e ahogyan kell,Mechanikusan.Viszont véletlen egybeesés lenne hogy nem indul az autó ?
Naplózva
cscsato
Vendég
« Új hozzászólás #17086 Dátum: 2013.01.31 csütörtök, 18:44:56 »

Szia. Eddig kulccsal való nyitás-záráskor a belső világítás "ugy a hogy mondtad" világított.Most már nem akar az sem,csak akkor ha kinyitom az ajtót.Levettem az akku sarkot kb fél órára hátha az segít, de sajna nem.
Naplózva
cscsato
Vendég
« Új hozzászólás #17087 Dátum: 2013.01.31 csütörtök, 19:03:39 »

Köszönet nektek a gyors segítségért főleg   "BPeter01-nek" sikerült életet lehelni az autómba.
Naplózva
BPeter01
Vendég
« Új hozzászólás #17088 Dátum: 2013.01.31 csütörtök, 19:33:43 »

Köszönet nektek a gyors segítségért főleg   "BPeter01-nek" sikerült életet lehelni az autómba.

Nagyon szívesen, ezért vagyunk itt, hogy segítsünk egymásnak. (és közben tanuljunk)
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #17089 Dátum: 2013.01.31 csütörtök, 20:04:40 »

Köszönet nektek a gyors segítségért főleg   "BPeter01-nek" sikerült életet lehelni az autómba.

Érdekes. Akkor ez vagy egybeesés vagy a gyári riasztónál az immot is az az egység vezérli/beleszól? Huh? Ahogy astor mondja, az immo az ECU-val van kapcsolatban, igazság szerint nem kellene beleszólnia a riasztó moduljának...
Érdekes. Feletébb. Legalább most "jó". Wink

Nagyon szívesen, ezért vagyunk itt, hogy segítsünk egymásnak. (és közben tanuljunk)

Tanultunk, mert ilyennel nem találkoztam még. Tuti gyári a riasztó?
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
BPeter01
Vendég
« Új hozzászólás #17090 Dátum: 2013.01.31 csütörtök, 20:18:04 »

Érdekes. Akkor ez vagy egybeesés vagy a gyári riasztónál az immot is az az egység vezérli/beleszól? Huh? Ahogy astor mondja, az immo az ECU-val van kapcsolatban, igazság szerint nem kellene beleszólnia a riasztó moduljának...
Érdekes. Feletébb. Legalább most "jó". Wink

Tanultunk, mert ilyennel nem találkoztam még. Tuti gyári a riasztó?


Nekem 93-as a gépem és a gyújtáskapcsolóban nincs semmi. (vagy még nem találtam rá Smiley )
Viszont a gyári riasztót infrával, vagy simán az ajtózárban elfordított kulccsal tudom kapcsolni.
Magyarán, ha infrával bezárom, lezár a központi bekapcsol a gyári riasztó. Jártam úgy, hogy az utólagosan beépített riasztóval nyitottam, 2x nyomtam rá.
Bevágódtam, indítóztam de a tünet ugyan az volt, mint cscsatonak. Persze azért is szívatott, mert a gyári riasztóra kötött kürt saruját lekötötte az előző gazda..
Így nem volt semmi tünet csak a kesztyűtartó mögötti relé kattogása és a nem reagáló indítómotor....

Viszont azóta már a kürt helyére egy relét raktam, ami egy kivénhedt mobil 1-es gombját nyomogatja, ami felhív, ha riasztás van. Smiley
Naplózva
BPeter01
Vendég
« Új hozzászólás #17091 Dátum: 2013.01.31 csütörtök, 20:23:49 »

És mindez kombinálva avval, hogy a kulcsot bedugva, nyitom és rögtön rázárom akkor aktiválódik a kettős retesz? Vagy tán 3 mp-ig kell elfordítva tartani a kulcsot?
Aktív kettős retesznél és riasztva, aktív a gyári belsőtér védelem is.  (kulcsforgatás helyett elég a gyári infrás kulcson 2x megnyomni a zárást)
Lényeg az, hogy érdemes átolvasni a kézikönyvet.   Roll Eyes
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #17092 Dátum: 2013.01.31 csütörtök, 21:21:24 »

Nekem 93-as a gépem és a gyújtáskapcsolóban nincs semmi. (vagy még nem találtam rá Smiley )
Viszont a gyári riasztót infrával, vagy simán az ajtózárban elfordított kulccsal tudom kapcsolni.
Magyarán, ha infrával bezárom, lezár a központi bekapcsol a gyári riasztó. Jártam úgy, hogy az utólagosan beépített riasztóval nyitottam, 2x nyomtam rá.
Bevágódtam, indítóztam de a tünet ugyan az volt, mint cscsatonak. Persze azért is szívatott, mert a gyári riasztóra kötött kürt saruját lekötötte az előző gazda..
Így nem volt semmi tünet csak a kesztyűtartó mögötti relé kattogása és a nem reagáló indítómotor....

Viszont azóta már a kürt helyére egy relét raktam, ami egy kivénhedt mobil 1-es gombját nyomogatja, ami felhív, ha riasztás van. Smiley
erről írhatnál bővebben!
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
cscsato
Vendég
« Új hozzászólás #17093 Dátum: 2013.01.31 csütörtök, 21:31:55 »

Holnap próbálom még kínozni a központit mert még mindíg csak félig zárja be a karokat a távirányítóval.Kulccsal viszont jó.Nem tudom mi lehet a gubanc,de nem fog ki rajtam.Ha a végére jutok írok nektek.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #17094 Dátum: 2013.01.31 csütörtök, 21:36:55 »

Holnap próbálom még kínozni a központit mert még mindíg csak félig zárja be a karokat a távirányítóval.Kulccsal viszont jó.Nem tudom mi lehet a gubanc,de nem fog ki rajtam.Ha a végére jutok írok nektek.
az a közpinti, amiről beszélünk utólagos, vagy gyári?
mert ha nem gyári, át kellene állítani. rövid impulzust ad a zárnak. van olyan pció az utólagos vezérlőkhöz, ami a vákuumos zárakhoz van (hosszabb impulzust ad)
ha gyári, akkor lövésem sincs...ha a mechanika rendben van..
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
BPeter01
Vendég
« Új hozzászólás #17095 Dátum: 2013.01.31 csütörtök, 22:13:47 »

az a közpinti, amiről beszélünk utólagos, vagy gyári?
mert ha nem gyári, át kellene állítani. rövid impulzust ad a zárnak. van olyan pció az utólagos vezérlőkhöz, ami a vákuumos zárakhoz van (hosszabb impulzust ad)
ha gyári, akkor lövésem sincs...ha a mechanika rendben van..

Pont ugyanezt írtam privátban is.  Smiley

Szóval a telefonos riasztó az én laikus módszeremmel:
A gyári riasztó riasztáskor szaggatottan működteti a dudát, ezért keresetem valami régi relét, amit a duda tápzsinórja vezérel és semmi mást nem csinál mint behúz kienged, behúz-kienged, talán 1 percen át. Nem tudom meddig sosem vártam végig, pedig nekem le van kötve a duda. (ez nem az üzemi duda a riasztónak sajátja van) Amikor behúz a relé zárja a "kapcsolót" ezt a két lábat kivezettem és bele egy jó akksival rendelkező kiszuperált mobilba (nekem SE T68i, azon belül az 1-es gombra)  Gombsort leszedtem és a nyákra közvetlen ráforrasztottam a 2 vezetéket.
Töltését a hátsó helyzetjelző "izzóra kötöttem", ez pont elég, hogy ne töltse éjjel nappal, de 2-3 napig elmuzsikáljon, ha nem használom az autót + ne szipkázza az akksit.
Itt már csak az SW részét kellett belőni, mivel a telefonon beállítottam, hogy az 1-es gombon gyorshívásban legyek, és kikapcsoltam az automata billentyűzárat.
Részleteket nem ragozom, hogy zsugorcső, bandázsszalag, zörgés, és vízmentes műanyagdoboz, stb.
Amikor messze vagyok az autótól a gyári riasztót kapcsolom, ami némán jelez a telefonon, mikor a közelemben akkor az utólagost, és amikor a mondeó talin, akkor mindkettőt!  Grin   beka3
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #17096 Dátum: 2013.01.31 csütörtök, 22:19:02 »

Pont ugyanezt írtam privátban is.  Smiley

Szóval a telefonos riasztó az én laikus módszeremmel:
A gyári riasztó riasztáskor szaggatottan működteti a dudát, ezért keresetem valami régi relét, amit a duda tápzsinórja vezérel és semmi mást nem csinál mint behúz kienged, behúz-kienged, talán 1 percen át. Nem tudom meddig sosem vártam végig, pedig nekem le van kötve a duda. (ez nem az üzemi duda a riasztónak sajátja van) Amikor behúz a relé zárja a "kapcsolót" ezt a két lábat kivezettem és bele egy jó akksival rendelkező kiszuperált mobilba (nekem SE T68i, azon belül az 1-es gombra)  Gombsort leszedtem és a nyákra közvetlen ráforrasztottam a 2 vezetéket.
Töltését a hátsó helyzetjelző "izzóra kötöttem", ez pont elég, hogy ne töltse éjjel nappal, de 2-3 napig elmuzsikáljon, ha nem használom az autót + ne szipkázza az akksit.
Itt már csak az SW részét kellett belőni, mivel a telefonon beállítottam, hogy az 1-es gombon gyorshívásban legyek, és kikapcsoltam az automata billentyűzárat.
Részleteket nem ragozom, hogy zsugorcső, bandázsszalag, zörgés, és vízmentes műanyagdoboz, stb.
Amikor messze vagyok az autótól a gyári riasztót kapcsolom, ami némán jelez a telefonon, mikor a közelemben akkor az utólagost, és amikor a mondeó talin, akkor mindkettőt!  Grin   beka3
tudod?....szégyelld magad! duhos2
ezt már rég le kellett volna dokumentálnod... ha nem itt de odaát már rég bent kellene lenni a tudástárban!!!!  taperouleaupatisserietickedoff
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
cscsato
Vendég
« Új hozzászólás #17097 Dátum: 2013.02.01 péntek, 09:21:20 »

Üdv ! Tudnátok segíteni hogy merre találom a központi zár/riasztó agyát a MKI mondeo-ban?
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #17098 Dátum: 2013.02.01 péntek, 10:07:46 »

Üdv ! Tudnátok segíteni hogy merre találom a központi zár/riasztó agyát a MKI mondeo-ban?
Jobb oldali lábtér fölött, kesztyűtartó mögött, mondhatni a tűzfalon. Ha gyári.
Fekete dobozka, emlékeim szerint 3 csatlakozó sok madzaggal megyen beléje.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #17099 Dátum: 2013.02.01 péntek, 10:10:45 »

Jobb oldali lábtér fölött, kesztyűtartó mögött, mondhatni a tűzfalon. Ha gyári.
Fekete dobozka, emlékeim szerint 3 csatlakozó sok madzaggal megyen beléje.

...a zár relécsoportjával együtt... Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Oldalak: 1 ... 335 336 337 338 339 340 341 [342] 343 344 345 346 347 348 349 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.083 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.