Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 12:12:36 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 ... 21   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Lakatos, Fényező  (Megtekintve 472939 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #400 Dátum: 2007.02.27 kedd, 18:05:00 »

Szia! Köszi, az e-mail úton van!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #401 Dátum: 2007.02.28 szerda, 15:13:00 »

Fényezés by Lakkcipő!
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #402 Dátum: 2007.03.02 péntek, 16:50:00 »

Téma: MKII kombi, hátsó (bal+jobb) külső+belső sárvédőív javítás.
 
Megkérdeztem a Cromax-ot + még1 Ford alkatrész szaküzletet, hogy mibe kerül a javítóív.
 
Mindkét helyről azt válaszolták, hogy csak MKI-hez van javítóívük (kb3500-4000Ft) és csak külső.
 
Tudja vki, hogy az úgyanúgy megfelel MKII-höz is?
A belső javítóívet meg gyártsa le a lakatos?
 
Vagy hol lehet kapni külsőt is meg belsőt is és mennyiért?
 
Egyéb ötlet?
 
Fusim: az ólomkitöltéses módszer nem müxik, a lakkcipő spanja szerint (ma voltam nála).
Oldalanként 20000 Ft munkadíjat mondott a karosszériás (javítóíves megoldásban, de vinnem kéne neki külső, belső javítóívet).
Én 1 kicsit sokallom az összeget, de még van időm megoldást találni, és eldönteni, hogy kihez viszem, mert a munka és anyagdíj még vki másnál van .
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #403 Dátum: 2007.03.02 péntek, 17:17:00 »

Téma: MKII kombi, hátsó (bal+jobb) külső+belső sárvédőív javítás.
 
Megkérdeztem a Cromax-ot + még1 Ford alkatrész szaküzletet, hogy mibe kerül a javítóív.
 
Mindkét helyről azt válaszolták, hogy csak MKI-hez van javítóívük (kb3500-4000Ft) és csak külső.
 
Tudja vki, hogy az úgyanúgy megfelel MKII-höz is?
A belső javítóívet meg gyártsa le a lakatos?
 
Vagy hol lehet kapni külsőt is meg belsőt is és mennyiért?
 
Egyéb ötlet?
 
Fusim: az ólomkitöltéses módszer nem müxik, a lakkcipő spanja szerint (ma voltam nála).
Oldalanként 20000 Ft munkadíjat mondott a karosszériás (javítóíves megoldásban, de vinnem kéne neki külső, belső javítóívet).
Én 1 kicsit sokallom az összeget, de még van időm megoldást találni, és eldönteni, hogy kihez viszem, mert a munka és anyagdíj még vki másnál van .
A 2 elem, nem lenne egyszerűbb/olcsóbb kicserélni a komplett elemeket
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #404 Dátum: 2007.03.02 péntek, 20:33:00 »

A 2 elem, nem lenne egyszerűbb/olcsóbb kicserélni a komplett elemeket
90e-100e/db új
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Vendég
« Új hozzászólás #405 Dátum: 2007.03.03 szombat, 13:09:00 »

Téma: MKII kombi, hátsó (bal+jobb) külső+belső sárvédőív javítás.
 
Megkérdeztem a Cromax-ot + még1 Ford alkatrész szaküzletet, hogy mibe kerül a javítóív.
 
Mindkét helyről azt válaszolták, hogy csak MKI-hez van javítóívük (kb3500-4000Ft) és csak külső.
 
Tudja vki, hogy az úgyanúgy megfelel MKII-höz is?
A belső javítóívet meg gyártsa le a lakatos?
 
Vagy hol lehet kapni külsőt is meg belsőt is és mennyiért?
 
Egyéb ötlet?
 
Fusim: az ólomkitöltéses módszer nem müxik, a lakkcipő spanja szerint (ma voltam nála).
Oldalanként 20000 Ft munkadíjat mondott a karosszériás (javítóíves megoldásban, de vinnem kéne neki külső, belső javítóívet).
Én 1 kicsit sokallom az összeget, de még van időm megoldást találni, és eldönteni, hogy kihez viszem, mert a munka és anyagdíj még vki másnál van .
Kérdezz meg másik iparost is, ha ívcsere is kell ár reális anyaggal. Annyira nem szörnyű az a rozsda, hogy ívet kelljen cserélni - amennyire láttam a Lurdynál csak felületinek tünt vagy át is lyukadt ott a lemez?
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #406 Dátum: 2007.03.03 szombat, 14:17:00 »

Kérdezz meg másik iparost is, ha ívcsere is kell ár reális anyaggal. Annyira nem szörnyű az a rozsda, hogy ívet kelljen cserélni - amennyire láttam a Lurdynál csak felületinek tünt vagy át is lyukadt ott a lemez?
40000 a munkadíj + anyag
Azt mondta, - matatás után - hogy belső ív (javító) is kellene.
 
Többi kérdésre vki tud választ? #403
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Vendég
« Új hozzászólás #407 Dátum: 2007.03.03 szombat, 14:35:00 »

40000 a munkadíj + anyag
Azt mondta, - matatás után - hogy belső ív (javító) is kellene.
 
Többi kérdésre vki tud választ? #403
Igazából árakra nincs nagy rálátásom, utoljára ladámat lakatoltattam - levittem vidékre, hogy olcsó legyen. A szakemberen is sok múlik, ha jó referinciái vannak érdemes áldozni rá mint valami kokler összegyányolja az autót.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #408 Dátum: 2007.03.03 szombat, 17:26:00 »

Igazából árakra nincs nagy rálátásom, utoljára ladámat lakatoltattam - levittem vidékre, hogy olcsó legyen. A szakemberen is sok múlik, ha jó referinciái vannak érdemes áldozni rá mint valami kokler összegyányolja az autót.
Igazad van, csak sajnos nekik nem ismerem a munkájukat.
A közelünkbe van 1 másik lakatos, akiről nagyon jókat hallottam, és már láttam, munkájukat is.
Igazából majd a saját autóm megcsináltatása után tudok nyilatkozni, arról aki megcsinálta.
 
Többi kérdésre vki tud választ? #403
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Vendég
« Új hozzászólás #409 Dátum: 2007.03.03 szombat, 17:44:00 »

Sziasztok! Sajnos erről nem tudtam(árajánlat) de van más alternatíva is! Kicsit bonyolúltabb, de a munkáért felelőséget tudok vállalni!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #410 Dátum: 2007.03.03 szombat, 17:51:00 »

Sziasztok! Sajnos erről nem tudtam(árajánlat) de van más alternatíva is! Kicsit bonyolúltabb, de a munkáért felelőséget tudok vállalni!
Lakkcipő,
 
Neked mi a véleményed a WS Platinum teflonbevonatáról? Van valami tapasztalat, ti is azt látjátok, hogy védi a fényezést?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #411 Dátum: 2007.03.03 szombat, 20:32:00 »

Lakkcipő,
 
Neked mi a véleményed a WS Platinum teflonbevonatáról? Van valami tapasztalat, ti is azt látjátok, hogy védi a fényezést?
Nem akarok belekontárkodni de inkább ilyen viszpolirozo anyagot vegyél Kézivezérléssel is kiváló
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #412 Dátum: 2007.03.03 szombat, 20:42:00 »

Sziasztok! Sajnos erről nem tudtam(árajánlat) de van más alternatíva is! Kicsit bonyolúltabb, de a munkáért felelőséget tudok vállalni!
szia! picit off, de arról a '72-es Taunusról lehet majd látni fotókat, miután elkészült és egyben van?
eddig gyönyörű munka! gart!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #413 Dátum: 2007.03.03 szombat, 20:53:00 »

Nem akarok belekontárkodni de inkább ilyen viszpolirozo anyagot vegyél Kézivezérléssel is kiváló
Én most a Wolf's polírját meg a keményviaszt használom, elég olcsó és jó is (a kezelés után a pók nem bírt felmászni az autómra), de kb. egy hónapig bírja, aztán a víz megint nem cseppesedik. Persze kézzel kentem és políroztam fel, a karom majd leszakadt, mire ezt a böhöm autót végigdörgöltem. Kétszer.
Mondesu használja ezt a cuccot és elégedett. Csak kíváncsi voltam egy fényezésben járatos szakember véleményére is, hogy ők tapasztaltak-e valamit.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #414 Dátum: 2007.03.03 szombat, 23:16:00 »

Sziasztok! Sajnos erről nem tudtam(árajánlat) de van más alternatíva is! Kicsit bonyolúltabb, de a munkáért felelőséget tudok vállalni!
Szia lakkcipő!
 
Semmi gond, a bonyolultabb verziót elmondanád?
Szerintem nem csak engem érdekel.
A lényeg, hogy meg szeretném találni a megoldást a problémámra, mire a pénz összejön rá, hogy majd csak csináltatnom kelljen, és az autó jó legyen még pár évig.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Vendég
« Új hozzászólás #415 Dátum: 2007.03.04 vasárnap, 07:48:00 »

Szia!  
Van egy ismerősöm aki Hot Rod-okat épít! Nála is lehet próbálkozni.
Van olcsóbb megoldás sztem, egy másik cég, de velük most egyeztetek.
Felhívom a Hot Rod építő srácot és kérek infot, mibe kerülne a javítása, ill. leinformálom hétfőn a másik helyet is
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #416 Dátum: 2007.03.04 vasárnap, 12:35:00 »

Szia!  
Van egy ismerősöm aki Hot Rod-okat épít! Nála is lehet próbálkozni.
Van olcsóbb megoldás sztem, egy másik cég, de velük most egyeztetek.
Felhívom a Hot Rod építő srácot és kérek infot, mibe kerülne a javítása, ill. leinformálom hétfőn a másik helyet is
Köszi szépen!
 
Várom az infót, időm van amíg a pénz gyűlik.
(most éppen lassabban)
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Vendég
« Új hozzászólás #417 Dátum: 2007.04.04 szerda, 12:20:00 »

Sziasztok!
kérdezni szeretném, hogy mi a tapasztalat a rozsdafoltok megjelenésével kapcsolatosan. 2002 es évjáratu Mondeo utasoldali ajtók belső, alsó éle rozsdafoltokat mutat. ez valóban tipushiba a Fordnál??? A javíttatása kb mennyi lehet? köszi
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #418 Dátum: 2007.04.04 szerda, 12:48:00 »

Sziasztok!
kérdezni szeretném, hogy mi a tapasztalat a rozsdafoltok megjelenésével kapcsolatosan. 2002 es évjáratu Mondeo utasoldali ajtók belső, alsó éle rozsdafoltokat mutat. ez valóban tipushiba a Fordnál??? A javíttatása kb mennyi lehet? köszi
Igen tipushiba. A javítás ingyen van a rozsdagari keretén belül (12 év) ha van hozzá vezetett szervizkönyved. Ha nincs, akkor majd jönnek akik többet tudnak a dologról és megmondják a frankót.
Üdv Shadow
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #419 Dátum: 2007.04.04 szerda, 15:49:00 »

Fura nekem ez a rozsda dolog.
nekem 10 éves a gépem, és egy körömnyi nincs rajta sehol sem.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #420 Dátum: 2007.04.04 szerda, 15:53:00 »

Fura nekem ez a rozsda dolog.
nekem 10 éves a gépem, és egy körömnyi nincs rajta sehol sem.
Azokat még lélekkel csinálták a gyárban.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #421 Dátum: 2007.04.04 szerda, 16:56:00 »

Sziasztok!
kérdezni szeretném, hogy mi a tapasztalat a rozsdafoltok megjelenésével kapcsolatosan. 2002 es évjáratu Mondeo utasoldali ajtók belső, alsó éle rozsdafoltokat mutat. ez valóban tipushiba a Fordnál??? A javíttatása kb mennyi lehet? köszi
Nézelődj tovább vannak kivételek azért !
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #422 Dátum: 2007.04.04 szerda, 17:34:00 »

Azokat még lélekkel csinálták a gyárban.
Lehet...
Elég baj ez.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #423 Dátum: 2007.04.04 szerda, 20:39:00 »

Nézelődj tovább vannak kivételek azért !
Pl. az én vasam is. csak most nincs eleje... viszont holnap ha mOnden igaz kész lesz.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #424 Dátum: 2007.04.04 szerda, 21:11:00 »

Az enyémen sincs szemernyi rozsda sem!
Illetve a csomagtartó belsejében kicsit, mert az előző tulaj az egyik hátsó lámpa szigetelő gumiját rosszul tette vissza és egy ideig beázott, amíg meg nem csináltam. De ezen kívül SEMMI rozsda!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #425 Dátum: 2007.04.05 csütörtök, 13:11:00 »

Sziasztok! Amennyiben van vezetett szervizkönyvem és az sem gond, hogy kinti az autó akkor is lehetne reklamálni a rozsdafoltok miatt??? Szerintetek, van esélyem rá?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #426 Dátum: 2007.04.05 csütörtök, 13:21:00 »

Sziasztok! Amennyiben van vezetett szervizkönyvem és az sem gond, hogy kinti az autó akkor is lehetne reklamálni a rozsdafoltok miatt??? Szerintetek, van esélyem rá?
Bár ezt az ajtókra írták.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #427 Dátum: 2007.04.05 csütörtök, 13:21:00 »

Sziasztok! Amennyiben van vezetett szervizkönyvem és az sem gond, hogy kinti az autó akkor is lehetne reklamálni a rozsdafoltok miatt??? Szerintetek, van esélyem rá?
Ha van vezetett szervízkönyv, pecsételték az éves átvizsgálásokat, akkor mindegy, hogy hol került először forgalomba a gép. Legalábbis ezt vettem ki a már ezzel a témával foglalkozó kollégák írásaiból. Nekem hál'Istennek nem rozsdál.
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #428 Dátum: 2007.04.05 csütörtök, 19:43:00 »

Sziasztok! Amennyiben van vezetett szervizkönyvem és az sem gond, hogy kinti az autó akkor is lehetne reklamálni a rozsdafoltok miatt??? Szerintetek, van esélyem rá?
Van rá esély, nekem a Petrányinál megcsinálták, és Németországi az autó, sőt 160e. km-ig kint szervizelték...
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #429 Dátum: 2007.04.16 hétfő, 12:45:00 »

Igen az ajtók belső alsó élén jelentek meg a rozsda foltok. szerintem ez olyan mint a rossz fog, időben érdemes orvosolni.  Keresek egy márkaképviseletet, ahol van fényezés is. Talán gariban megúszom Smiley Esetleg Győr környékéi ajánlat van???Köszönöm a tippeket.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #430 Dátum: 2007.04.20 péntek, 16:07:00 »

se nem lakatos, se nem fényező, mégis idepasszol a legjobban. máshol csak olyan tanácsot kaptam, cseréljek autót!
szóval picikét sérült az ajtókárpitom. két kis pici részen beleszúrtam véletlenül egy csövet. megvan minden része, nem hiányzik egy darab sem, de oltári hülyén néz ki a két kis fülecske. meg lehet ezt vajon csináltatni valahol? vagy tökéletesen eltűntetni már úgysem lehet, ragasszam viasza valami ragasztóval?
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #431 Dátum: 2007.04.20 péntek, 20:05:00 »

se nem lakatos, se nem fényező, mégis idepasszol a legjobban. máshol csak olyan tanácsot kaptam, cseréljek autót!
szóval picikét sérült az ajtókárpitom. két kis pici részen beleszúrtam véletlenül egy csövet. megvan minden része, nem hiányzik egy darab sem, de oltári hülyén néz ki a két kis fülecske. meg lehet ezt vajon csináltatni valahol? vagy tökéletesen eltűntetni már úgysem lehet, ragasszam viasza valami ragasztóval?
Őket probáld meg, hátha...
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #432 Dátum: 2007.04.20 péntek, 20:10:00 »

se nem lakatos, se nem fényező, mégis idepasszol a legjobban. máshol csak olyan tanácsot kaptam, cseréljek autót!
szóval picikét sérült az ajtókárpitom. két kis pici részen beleszúrtam véletlenül egy csövet. megvan minden része, nem hiányzik egy darab sem, de oltári hülyén néz ki a két kis fülecske. meg lehet ezt vajon csináltatni valahol? vagy tökéletesen eltűntetni már úgysem lehet, ragasszam viasza valami ragasztóval?
SGabo,
 
Pl. itt és nézz körül itt is
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #433 Dátum: 2007.04.30 hétfő, 01:00:00 »

se nem lakatos, se nem fényező, mégis idepasszol a legjobban. máshol csak olyan tanácsot kaptam, cseréljek autót!
szóval picikét sérült az ajtókárpitom. két kis pici részen beleszúrtam véletlenül egy csövet. megvan minden része, nem hiányzik egy darab sem, de oltári hülyén néz ki a két kis fülecske. meg lehet ezt vajon csináltatni valahol? vagy tökéletesen eltűntetni már úgysem lehet, ragasszam viasza valami ragasztóval?
Bőr az oldalkárpit?
Ha igen vidd el valami bőrruházat tisztító - javítóhoz. Nekem egyszer egy bárkabátom szakadt ki így nagyon csúnyán egy fél tenyérnyi helyen. Úgy megcsinálták, hogy észre sem lehetett venni. Az a baj, hogy már nem emlékszem hol csinálták...nem ma volt
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #434 Dátum: 2007.04.30 hétfő, 09:07:00 »

Bőr az oldalkárpit?
Ha igen vidd el valami bőrruházat tisztító - javítóhoz. Nekem egyszer egy bárkabátom szakadt ki így nagyon csúnyán egy fél tenyérnyi helyen. Úgy megcsinálták, hogy észre sem lehetett venni. Az a baj, hogy már nem emlékszem hol csinálták...nem ma volt
igen, bőr. moast hétvégén szembesültem vele, hogy a Prevent termékcsalád kókuszos műszerfalápolója, nagyjából két tenyényi helyen alkalmazható az autóban, ugyanis minden bőr, még a műszerfal is. csak a kilométeróra teteje, meg a rádio része nem...
köszönöm a segytséget. először azt hiszem megkeresem ezt a bőrjavítóműhelyt, mielőtt leszerelelem a jobb hátsó ajtót!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #435 Dátum: 2007.04.30 hétfő, 11:39:00 »

igen, bőr. moast hétvégén szembesültem vele, hogy a Prevent termékcsalád kókuszos műszerfalápolója, nagyjából két tenyényi helyen alkalmazható az autóban, ugyanis minden bőr, még a műszerfal is. csak a kilométeróra teteje, meg a rádio része nem...
köszönöm a segytséget. először azt hiszem megkeresem ezt a bőrjavítóműhelyt, mielőtt leszerelelem a jobb hátsó ajtót!
Tarjánban van egy török mókus, bőrkabikat csinál, lehet meg kellene kérdezni, hátha..
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #436 Dátum: 2007.05.07 hétfő, 21:40:00 »

Fusim!
 
Kilakatoltattam a Mondin a két hátsó kerékívet, és megcsináltattam a hátsó lököst is.
Szép lett. Ár: 70000
Javító ív (MKI-hez való jó volt hozzá)jobb- bal 7500, lakatos munka 12000 + műanyagozás 5000, fényezés 45000.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Vendég
« Új hozzászólás #437 Dátum: 2007.05.07 hétfő, 22:48:00 »

Fusim!
 
Kilakatoltattam a Mondin a két hátsó kerékívet, és megcsináltattam a hátsó lököst is.
Szép lett. Ár: 70000
Javító ív (MKI-hez való jó volt hozzá)jobb- bal 7500, lakatos munka 12000 + műanyagozás 5000, fényezés 45000.
Hol csinálták azt még elárulhatnád?
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #438 Dátum: 2007.05.07 hétfő, 23:04:00 »

Itt nálunk Pestlőrincen csinálták.
Inkább törött autókat javítanak, de a Ford bontós ismerősöm ajánlásnak köszönhetően ezt a kisebb munkát megcsinálták nekem.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
szabogaby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



E-mail
« Új hozzászólás #439 Dátum: 2007.05.17 csütörtök, 20:44:00 »

Van valakinek tapasztalata, hogy MK III kombi hátsó lökhárító fényezés mi pénzbe fáj?
Naplózva

1996 1.8 TD MKI.
2003 2.0 TDCi Ghia 115 LE MKIII.
Jelenleg 2008 2.0 TDCi Titanium Kombi MKIV.
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #440 Dátum: 2007.05.17 csütörtök, 22:18:00 »

Van valakinek tapasztalata, hogy MK III kombi hátsó lökhárító fényezés mi pénzbe fáj?
Nekem cascora csinálták, alsó köfogó fényezéssel 63e.-ért
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #441 Dátum: 2007.05.17 csütörtök, 22:32:00 »

Van valakinek tapasztalata, hogy MK III kombi hátsó lökhárító fényezés mi pénzbe fáj?
SzabóG, nekem is 60ezer volt, Autofort, de a károkozó kötelezőjére csinálták meg. "Okosba" 10ezer körül kijön szerintem.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #442 Dátum: 2007.05.28 hétfő, 10:42:00 »

Van valakinek tapasznyalata arrol, hogy miknet szokas ajtot fenyezni ? Sajna megkarcolt egy kamion, es az elso hatso ajtot cserelnem, de picit mas szinu. Szal hogy csinaljak ezt ? Felrakjak az uj ajtokat es ugy fujjak le, vagy ha kulon van az ajto, akkor ugy lefujjak, majd utana rakjak fel ? Az ilyen fenyezokre ra lehet bizni a komplett ajto atszereleset ? pl. karpit, uvegek stb. kiszedni a regibol es atrakni az ujba, vagy ezt jobb ha magam csinalom meg ? Nem nagy kunszt, de ha meg nem csialtak ilyet, akkor akar komoly karokat okozhatnak, pl. a kilincs berakasa kozben. Vagy ecceruen bizzam rajuk a melot es imatkozzak, hogy ne baxxak el ? Ugy latom, hogy nem egy nagy dolog levenni az ajtot. Par csavar es kesz. A komplett belet meg siman at tudnam rakni az uj ajtokba...Ecceruen nem bizok a fenyezokben...
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #443 Dátum: 2007.06.04 hétfő, 09:20:00 »

Sziasztok, a legutobbi mosásánál észrevettem, hogy a lökhárító a ködfényszóróknál elkezdett hámlani.
Jól gondolom, hogy ezt garanciában kell megcsinálnia a Fordnak?
Volt valakinek hasonló gondja és, hogy rendeződött?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #444 Dátum: 2007.06.04 hétfő, 15:35:00 »

Sziasztok, a legutobbi mosásánál észrevettem, hogy a lökhárító a ködfényszóróknál elkezdett hámlani.
Jól gondolom, hogy ezt garanciában kell megcsinálnia a Fordnak?
Volt valakinek hasonló gondja és, hogy rendeződött?
Nekem volt ugyanez,de már mások is mondták.
Garanciában ujrafestik.Vidd el a szervízbe.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #445 Dátum: 2007.06.04 hétfő, 16:51:00 »

Sziasztok, a legutobbi mosásánál észrevettem, hogy a lökhárító a ködfényszóróknál elkezdett hámlani.
Jól gondolom, hogy ezt garanciában kell megcsinálnia a Fordnak?
Volt valakinek hasonló gondja és, hogy rendeződött?
Nincs gond én is így jártam. Nekem most péntekre lettek kész a ködlámpa alatt a garanciális festéssel. Az ügymenet egyszerü: beballagsz a szalonba ahol vetted, mondod hogy mi fáj. Ott csinálnak képet stb. felveszik a garanciához szükséges adatokat. Várni kell 2-3-4 hetet amire a ford közép hosszúnevü kft illetékesei bólintanak, hogy ez jogos. Utána viheted javíttatni. Szóval nincs gond garanciából rendezik.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #446 Dátum: 2007.06.04 hétfő, 16:55:00 »

Van valakinek tapasznyalata arrol, hogy miknet szokas ajtot fenyezni ? Sajna megkarcolt egy kamion, es az elso hatso ajtot cserelnem, de picit mas szinu. Szal hogy csinaljak ezt ? Felrakjak az uj ajtokat es ugy fujjak le, vagy ha kulon van az ajto, akkor ugy lefujjak, majd utana rakjak fel ? Az ilyen fenyezokre ra lehet bizni a komplett ajto atszereleset ? pl. karpit, uvegek stb. kiszedni a regibol es atrakni az ujba, vagy ezt jobb ha magam csinalom meg ? Nem nagy kunszt, de ha meg nem csialtak ilyet, akkor akar komoly karokat okozhatnak, pl. a kilincs berakasa kozben. Vagy ecceruen bizzam rajuk a melot es imatkozzak, hogy ne baxxak el ? Ugy latom, hogy nem egy nagy dolog levenni az ajtot. Par csavar es kesz. A komplett belet meg siman at tudnam rakni az uj ajtokba...Ecceruen nem bizok a fenyezokben...
Zacci, szerintem nyugodtan bízd a fényezőkre az ajtó szerelését. Ha olyan helyre akarod vinni ahol ezt nem mered rájuk bízni ott a fényezést se csinálják meg jól. Egyébként úgy szerinted miért kellen neked külön leszerelni az ajtót? Ajtó nélkül se tudnád használni az autot. Akkor meg ne inkább a fényező műhelyben csinálják? Hátha közelebbi szin árnyalatot találnak a karosszéri  többi részével.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #447 Dátum: 2007.06.04 hétfő, 20:29:00 »

Sajnos a verdám alul elkezdett rozsdásodni, mert valszeg tengerpart közeléből jön. Pedig csak 3,5 éves. A motorblokk is tiszta só. A környezetében levő vas cuccok is merő rozsdából állnak, és ez alulra is érvényes. Ráadásul alul pár helyen lejött az alvázvédelem - kb. fél tenyérnyi helyeken, és a rozsda kajálni kezdte a vasat ott is.
Állítólag a Fordok hajlamosak a rozsdásodásra. Igaz ez?
Kiskunlacházán egy srác 25 ropiért csinálna egy komplett kaucsuk alapú kencés alvázvédelmet. Érdemes megcsináltatni, vagy a Ford-on be lehetne vasalni valamit? Igaz, hogy szervizkönyvem nincs...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #448 Dátum: 2007.06.04 hétfő, 21:21:00 »

Zacci, szerintem nyugodtan bízd a fényezőkre az ajtó szerelését. Ha olyan helyre akarod vinni ahol ezt nem mered rájuk bízni ott a fényezést se csinálják meg jól. Egyébként úgy szerinted miért kellen neked külön leszerelni az ajtót? Ajtó nélkül se tudnád használni az autot. Akkor meg ne inkább a fényező műhelyben csinálják? Hátha közelebbi szin árnyalatot találnak a karosszéri  többi részével.
Az ajtókat az autóra szerelve kell fényezni! Ha tökéletes is a színkeverés más lesz a fénytörés ha fektetve festenék le!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #449 Dátum: 2007.06.04 hétfő, 21:30:00 »

Az ajtókat az autóra szerelve kell fényezni! Ha tökéletes is a színkeverés más lesz a fénytörés ha fektetve festenék le!
Szerintem Zaccit próbáld má meggyőzni , engem nem kell
Naplózva
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 ... 21   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.079 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.