Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 17:45:27 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 28 29 30 31 32 33 34 [35] 36 37 38 39 40 41 42 ... 254   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Üzemanyagok  (Megtekintve 3546158 alkalommal)
0 Felhasználó és 54 vendég van a témában
takee
Vendég
« Új hozzászólás #1700 Dátum: 2007.12.03 hétfő, 20:39:01 »

Jól értem? Az lenne a legjobb megoldás, ha pl 10 lityi benyához rakok 50 lityi E85-öt? Tisztán ne tankoljam? Ha jól tudom MK I-en nincs check engine lámpa. Vagyis nem gyulladhat ki semmi. Ezt jól tudom?

Köszi a Fehérvári tippet. wave Karácsony előtt lecsekkolom.

Nem. Inkabb olyan 50-50. Azzal nekem semi bajom nem volt. Az ECU meg tudott akkorat raszabalyozni, hogy ne rinyaljon. Ha tisztan akarod tolni az E85ot akkor kell aza hulye kis doboz 40ropiert 8(

Köszi a tippet. Elvileg még így is megéri az árkülönbség miatt.
Naplózva
KIZS
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 277



« Új hozzászólás #1701 Dátum: 2007.12.03 hétfő, 21:44:27 »

Motorterben. Egy motor szimbolum jelzi. Erdemes megnezni a gepkonyvet, mert benne vavvan a szimbolumok es azok ...

Most nézegettem és kis motor szimbólumú biztosítékból van vagy hat. Szedjem ki az összeset?
Na, majd holnap napfényben megvizslatom jobban a biztosítékokat, mert most ráadásul még a villany is kiment a garázsban...

Egyébként a lámpa kigyulladása óta kb. 100km-t mentem a városban és a kocsin semmit sem érezni.
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #1702 Dátum: 2007.12.03 hétfő, 22:38:23 »

Tudja esetleg valaki, hogy Szfehérváron melyik kút árul még E85-öt (az Oil mellett)?
Naplózva
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #1703 Dátum: 2007.12.03 hétfő, 22:51:59 »

Csak én vettem észre, vagy más is, hogy ez a drága gázolaj kevésbé fogy. Biztos jobb minőségű, olyan takarékos lett az ótóm!  Grin Grin
Naplózva
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #1704 Dátum: 2007.12.03 hétfő, 23:05:15 »

Csak én vettem észre, vagy más is, hogy ez a drága gázolaj kevésbé fogy. Biztos jobb minőségű, olyan takarékos lett az ótóm!  Grin Grin
Nálam ez nem jött elő sajna  Undecided
Pedig egyszerű!
Nézz rá a gázolaj árára és elfelejted, hogy van overboost az ótódban.
Nekem bevált! Grin Majdnem olyan jó, mint a mágnes, a tabletták stb. fogyi csökkentők.
Naplózva
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #1705 Dátum: 2007.12.03 hétfő, 23:24:21 »


Mivel nincs minden km kőnél benzinkút  Wink igy nem látom gyakran csak amikor tankolok  Akkor meg már ugyis mindegy. eplus2
[/quote]
Ha jól látom szeretsz hajtani wow1 240-nél én sem látom már árakat! wave
Naplózva
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #1706 Dátum: 2007.12.04 kedd, 00:13:46 »

Ha jól látom szeretsz hajtani wow1 240-nél én sem látom már árakat! wave
Nem nem vagyok én olyan az csak illusztráció Wink
Mondjuk abba bele se merek gondolni hogy a saját tempos haladásom mibe kerülne egy benzinessel sir főleg úgy, hogy kb 60-70ekm-et megyek egy évben. Nálam ez egy évben pont 1 millió Ft még ugyis ha pár Ft-al drágább a dizel.
Max. egyetértek veled, Wink ezért maradok gázolajos. Az áremelés nekem tényleg jót tett, nem padlózom a gépet, ( csak ha muszály és verseny van eplus2) hamarabb felváltok, többet gurítom. Most kb. 900 km után tankolok 52-54 l dízelt. Ezt benzinessel nem tudnám. A takarékosságát főleg ez mutatja nekem, egy tankolással most nem 500-550 km-t, hanem 900-at megyek el.  Wink wave
Naplózva
KIZS
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 277



« Új hozzászólás #1707 Dátum: 2007.12.04 kedd, 13:27:08 »

Szóval reggel reseteltem a computert. 4 biztosítékot kellett kiszednem hozzá, mintegy 3-4 perc időtartamra.
Pusszantom azt a mérnököt, aki a biztosíték tábla dobozát oda helyezte ahol van. Szedje le éjjel, esőben, télen.
Én 12 percig játszottam vele, majd mérgemben egyszerűen letörtem a fedelét.
A xenon lámpa valami bigyója pont hozzászorul a doboz fedelének a tartó füléhez és egyszerűen lehetetlen roncsolás nélkül leszedni. Ha egyszer bepattintod, akkor ott marad és kész.
(Oké, kétszer szedtem le. Elsőre sikerült 15 perc játék után leszednem és csak könyékig lettem tiszta mocsok. Másodjára adtam fel 12 perc után, mert már fáztam.)
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1708 Dátum: 2007.12.04 kedd, 13:29:43 »

Szóval reggel reseteltem a computert. 4 biztosítékot kellett kiszednem hozzá, mintegy 3-4 perc időtartamra.
Pusszantom azt a mérnököt, aki a biztosíték tábla dobozát oda helyezte ahol van. Szedje le éjjel, esőben, télen.
Én 12 percig játszottam vele, majd mérgemben egyszerűen letörtem a fedelét.
A xenon lámpa valami bigyója pont hozzászorul a doboz fedelének a tartó füléhez és egyszerűen lehetetlen roncsolás nélkül leszedni. Ha egyszer bepattintod, akkor ott marad és kész.
(Oké, kétszer szedtem le. Elsőre sikerült 15 perc játék után leszednem és csak könyékig lettem tiszta mocsok. Másodjára adtam fel 12 perc után, mert már fáztam.)

Hat jah. MErnok urak nem voltak a helyzet magaslatan, mikor azta reszt terveztek. De esetleg ha picit kiemeled a lampat, akkor talan jobban hozze lehet ferni. Nekem nincs keszonom (meg), de nalam sem egyszeru ennek a fedelnek a kikapirgalasa. Nah es akkor most elaludt a check engine ?
Naplózva

blah blah blah
KIZS
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 277



« Új hozzászólás #1709 Dátum: 2007.12.04 kedd, 14:55:24 »

Hat jah. MErnok urak nem voltak a helyzet magaslatan, mikor azta reszt terveztek. De esetleg ha picit kiemeled a lampat, akkor talan jobban hozze lehet ferni. Nekem nincs keszonom (meg), de nalam sem egyszeru ennek a fedelnek a kikapirgalasa. Nah es akkor most elaludt a check engine ?

Ja, ja elaludt. Köszönöm a segítséget!
Ez egyébként teljesen kiüt minden hibakódot? Tehát ezután már computerrel sem lehet kiolvasni a hibákat?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1710 Dátum: 2007.12.04 kedd, 15:14:12 »

Hat jah. MErnok urak nem voltak a helyzet magaslatan, mikor azta reszt terveztek. De esetleg ha picit kiemeled a lampat, akkor talan jobban hozze lehet ferni. Nekem nincs keszonom (meg), de nalam sem egyszeru ennek a fedelnek a kikapirgalasa. Nah es akkor most elaludt a check engine ?

Ja, ja elaludt. Köszönöm a segítséget!
Ez egyébként teljesen kiüt minden hibakódot? Tehát ezután már computerrel sem lehet kiolvasni a hibákat?

Jo kerdes Cool
Naplózva

blah blah blah
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #1711 Dátum: 2007.12.04 kedd, 15:17:27 »

Jo kerdes Cool

Eventlogból biztos ki lehet olvasni Wink de ezekbe nincs windoz - még Wink Törlődtek azok az örök vadászmezőkre csak a kilométer maradt annyi amennyit beálított a joképességű óratekergető szagember
Naplózva
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #1712 Dátum: 2007.12.04 kedd, 17:18:57 »

Tudja esetleg valaki, hogy Szfehérváron melyik kút árul még E85-öt (az Oil mellett)?

Igen, tudjuk.
Egyik sem. nyes
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1713 Dátum: 2007.12.04 kedd, 17:31:05 »

A takarékosságát főleg ez mutatja nekem, egy tankolással most nem 500-550 km-t, hanem 900-at megyek el.  Wink wave

A benzines is elmegy 650-700km-t egy tankkal.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
takee
Vendég
« Új hozzászólás #1714 Dátum: 2007.12.04 kedd, 19:16:29 »

Tudja esetleg valaki, hogy Szfehérváron melyik kút árul még E85-öt (az Oil mellett)?

Igen, tudjuk.
Egyik sem. nyes

Ez mást mond: Shocked
http://onkormanyzat.szekesfehervar.hu/index.php?pg=news_40010

2 kútról beszél, de tudtommal csak 1 Oil kút van a városban. Vagy van másik.
Naplózva
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #1715 Dátum: 2007.12.04 kedd, 19:23:41 »

Sziasztok!

Csak, hogy megvédjem a benzineseket.
A régi 1.6-osommal, kiskerékkel, szolnoki vpower benzinnel egyszer 860km-t mentem el! Nem kamu, max 100 volt a tempó.
Egyszer meg Szolnok-BP-Vác-BP-Siófok-BP táv 475 km volt, kerek 30 literrel. M7 volt benne.
Persze nagyon óvatosan, mintha teli vödör vizet vittem volna. Ennél sokkal kevesebbet nem tudtam volna kihozni belőle.
Naplózva
ms02
Vendég
« Új hozzászólás #1716 Dátum: 2007.12.04 kedd, 19:34:25 »

Sziasztok!

Csak, hogy megvédjem a benzineseket.
A régi 1.6-osommal, kiskerékkel, szolnoki vpower benzinnel egyszer 860km-t mentem el! Nem kamu, max 100 volt a tempó.
Egyszer meg Szolnok-BP-Vác-BP-Siófok-BP táv 475 km volt, kerek 30 literrel. M7 volt benne.
Persze nagyon óvatosan, mintha teli vödör vizet vittem volna. Ennél sokkal kevesebbet nem tudtam volna kihozni belőle.

Na, újra előjött a benzin vs dízel fogyaztás kérdése Smiley
Szerintem itt szubjektív dolgok is döntenek. Egyértelmű, hogy a dízel kevesebbet fogyaszt és jobban megéri hosszú, sőt lassan már rövid távon, és a nyújtott élmény is más nyomatékban kifejezve, de személy szerint engem elriaszt a csattogó traktor hang. Gyakorlatilag több indokot nem tudok felhozni, így lehet, hogy a következő autóm dízel lesz.
Az, hogy néha-néha komoly megerőltetések árán mi is produkálunk hasonló fogyasztási adatokat, mint a dízelesek, de lássuk be, ők ezt lazán űberelik.  szomoru1
Zoli, az a 860 km/tank benzin azért nem olyan jó, mert MKI-MKII 61,5 l-es tankkal rendelkezik, míg az itteni "nagyszájú" (bocs) dízelesek csak 50 valamennyi Smiley
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1717 Dátum: 2007.12.04 kedd, 19:42:09 »

Sziasztok!

Csak, hogy megvédjem a benzineseket.
A régi 1.6-osommal, kiskerékkel, szolnoki vpower benzinnel egyszer 860km-t mentem el! Nem kamu, max 100 volt a tempó.
Egyszer meg Szolnok-BP-Vác-BP-Siófok-BP táv 475 km volt, kerek 30 literrel. M7 volt benne.
Persze nagyon óvatosan, mintha teli vödör vizet vittem volna. Ennél sokkal kevesebbet nem tudtam volna kihozni belőle.

Na, újra előjött a benzin vs dízel fogyaztás kérdése Smiley
Szerintem itt szubjektív dolgok is döntenek. Egyértelmű, hogy a dízel kevesebbet fogyaszt és jobban megéri hosszú, sőt lassan már rövid távon, és a nyújtott élmény is más nyomatékban kifejezve, de személy szerint engem elriaszt a csattogó traktor hang. Gyakorlatilag több indokot nem tudok felhozni, így lehet, hogy a következő autóm dízel lesz.
Az, hogy néha-néha komoly megerőltetések árán mi is produkálunk hasonló fogyasztási adatokat, mint a dízelesek, de lássuk be, ők ezt lazán űberelik.  szomoru1
Zoli, az a 860 km/tank benzin azért nem olyan jó, mert MKI-MKII 61,5 l-es tankkal rendelkezik, míg az itteni "nagyszájú" (bocs) dízelesek csak 50 valamennyi Smiley

58.5 az MKIII tankja

Es ha mar ennyira lenezik a benyas gepeket, akkor tessek utanunk csinalni azta szep, halk motorhangot azzal a taktaktak csettegovel. Es tessek olyan hamar futest csinalni a nagy minuszokban,mint egy benyas Mondi.Van egy tippem, hogy nem fog menni, mint ahogy nekunk sem 1000km-t menni egy tankkal. En egyebkent kenyelmes utazotempoban siman elgurulok 750-800km-t. Horvatku oda-vissza 7.5bol megvolt full megpakolva 4fo+1db Mops. Nekem ez booven megfele, mert a fogyi nem minden. Igenyem meg nincs a bazi nagy nyomatekra, legfokeppen pcsucs meg nagynyomasu cserere es remegve izgulni, hogy vajon ennel a kutnal tankolhatok gazolajat ? Vajon mennyi ido mulva derul ki, hogy xar volt az anyag ? Esmennyi porlasztot kell majd cserelnem ? Es akkor meg ott aza taktaktak szornyu hang. Hat van amiert nem lehet szeretni a dizli, hiaba a jo fogyi, meg a nyomatek, mar amikor van turbo nyomas.
Egyebkent meg pl. Stealt tobbet kolt uzemanyagra mint en. Akkor most mirol beszelunk ?  vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2007.12.04 kedd, 19:46:06 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #1718 Dátum: 2007.12.04 kedd, 19:57:40 »

Jaj, vétessék a fejem a testemről.
Nem szerettem volna egy ilyen dolgot generálni.
Vissza is húzódok az AutoCad mögé szép csöndbe, sunnyogva. vigyor3
Naplózva
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #1719 Dátum: 2007.12.04 kedd, 19:58:53 »

A takarékosságát főleg ez mutatja nekem, egy tankolással most nem 500-550 km-t, hanem 900-at megyek el.  Wink wave

A benzines is elmegy 650-700km-t egy tankkal.
wave Szerintem 650-700km-t csak 100% országúton tudsz menni. Én vegyesben használom a tddi-t és így tud kb. 900km-t, de neked is az volt előtte. Wink
Ugyanilyen használat mellett, az 1,6-os primera ( kisebb motor és kasztni) 40 l benzinnel kb. 450km-t ment el. Azt hetente tankoltam, ezt csak két hetente kell.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1720 Dátum: 2007.12.04 kedd, 19:59:09 »

Horvatku oda-vissza 7.5bol megvolt full megpakolva 4fo+1db Mops. Nekem ez booven megfele, mert a fogyi nem minden.

Zacci... ha nem haragszol... lehet, hogy nem kéne... de arról a horvát átlagról tudok egysmást... a tesód mesélte, hogy max 110-zel mentél, és nem voltl hajlandó gyorsabban menni, mert gyúrtál a fogyira... (pedig azt írod: mert a fogyi nem minden) hogy felajánlotta, inkább kifizeti a plusz fogyit, csak menj már legalább 130-cal... wow1 wave nyes vigyor3
Így volt?

Egyszer a JOCi "repesztett" a görög partra, ha jól emlékszem, 4,7 jött ki neki (még a III-mal), hasonló tempónál...

(Meg má megen a pcsúcs... ez kb annyira volt sportszerű, mint múltkor az a másik illető, akkor ellened... nem lehetne a pap elvet bevezetni?)
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1721 Dátum: 2007.12.04 kedd, 19:59:15 »

Jaj, vétessék a fejem a testemről.
Nem szerettem volna egy ilyen dolgot generálni.
Vissza is húzódok az AutoCad mögé szép csöndbe, sunnyogva. vigyor3

 vigyor3
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1722 Dátum: 2007.12.04 kedd, 20:02:01 »

Jaj, vétessék a fejem a testemről.
Nem szerettem volna egy ilyen dolgot generálni.
Vissza is húzódok az AutoCad mögé szép csöndbe, sunnyogva. vigyor3

Meg kell innod 1 liter benzint!
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #1723 Dátum: 2007.12.04 kedd, 20:06:04 »

Meg kell innod 1 liter benzint!

1x már ittam, fú, de nem volt jó, fájt is a hasam tőle. (véletlen volt)
Az 1 liter még nem is sok, még jó, hogy nem a V6 és a TDCi fogyasztásbeli különbséget kell leinnom!  Wink wave
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1724 Dátum: 2007.12.04 kedd, 20:07:59 »

Horvatku oda-vissza 7.5bol megvolt full megpakolva 4fo+1db Mops. Nekem ez booven megfele, mert a fogyi nem minden.

Zacci... ha nem haragszol... lehet, hogy nem kéne... de arról a horvát átlagról tudok egysmást... a tesód mesélte, hogy max 110-zel mentél, és nem voltl hajlandó gyorsabban menni, mert gyúrtál a fogyira... (pedig azt írod: mert a fogyi nem minden) hogy felajánlotta, inkább kifizeti a plusz fogyit, csak menj már legalább 130-cal... wow1 wave nyes vigyor3
Így volt?

Tevedes mert nem igy volt. Bratyom azert volt kiakadva, mert mint utolag kiderult bexart az EGR, es otthontol kb. 200km-re bekapcsolt a check engine lampa es mivel akkor meg nem tudtam mi a baja, igy inkabb nem hajtottam a gepet azon a par km-en. Ezen akadt ki. akadjon...lexarom...azert nem fogom kinyirni a gepet, mert O 5percel hamarabb haza akart erni. Egyebkent meg vegig annyival mentunk amennyivel lehetett es megengedett volt.
Válasz
(Meg má megen a pcsúcs... ez kb annyira volt sportszerű, mint múltkor az a másik illető, akkor ellened... nem lehetne a pap elvet bevezetni?)
Megis mee ? Ez ugyan ugy benne van a pakliban,mint az uzemanyag fogyasztas, vagy akar a szivosor.
[/quote]
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1725 Dátum: 2007.12.04 kedd, 20:09:52 »

Tevedes mert nem igy volt.

Megis mee ? Ez ugyan ugy benne van a pakliban,mint az uzemanyag fogyasztas, vagy akar a szivosor.

Lehet. De az én változatom viccesebb....
Szívósor, pcsúcs. Azért nem feltétlenül kell egymáshoz vagdosni... mi barátok lennénk, nem?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #1726 Dátum: 2007.12.04 kedd, 20:13:15 »


 Horvatku oda-vissza 7.5bol megvolt full megpakolva 4fo+1db Mops. Nekem ez booven megfele, mert a fogyi nem minden. Igenyem meg nincs a bazi nagy nyomatekra, legfokeppen pcsucs meg nagynyomasu cserere es remegve izgulni, hogy vajon ennel a kutnal tankolhatok gazolajat ? Vajon mennyi ido mulva derul ki, hogy xar volt az anyag ? Esmennyi porlasztot kell majd cserelnem ?
A betankolás nekem pont a Horvátoknál sikerült. gun gun INA kút ( Mol-os már)
Ott ugyi van még valami xar gázolaj is, amit a teherautókba, traktorokba tankolnak. Szerintem ezzel ügyeskedtek a kutasok.  gun gun gun A gépem olyan feketét füstölt, (pedig finoman mentem vele) hogy a sógorom lámpáit is alig láttam mögöttem.Szerencsére nem tankoltam teli, gyorsan rátankoltam a kinti ÖMV-nél+ metabond és megszünt a füstölés.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1727 Dátum: 2007.12.04 kedd, 20:15:27 »

Tevedes mert nem igy volt.

Megis mee ? Ez ugyan ugy benne van a pakliban,mint az uzemanyag fogyasztas, vagy akar a szivosor.

Lehet. De az én változatom viccesebb....
Szívósor, pcsúcs. Azért nem feltétlenül kell egymáshoz vagdosni... mi barátok lennénk, nem?

Meg johogy nem ! Tudod milyen draga egy szivosor ? Majd meg egymashoz vagdosnank..hat peeersze  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1728 Dátum: 2007.12.04 kedd, 20:16:59 »


 Horvatku oda-vissza 7.5bol megvolt full megpakolva 4fo+1db Mops. Nekem ez booven megfele, mert a fogyi nem minden. Igenyem meg nincs a bazi nagy nyomatekra, legfokeppen pcsucs meg nagynyomasu cserere es remegve izgulni, hogy vajon ennel a kutnal tankolhatok gazolajat ? Vajon mennyi ido mulva derul ki, hogy xar volt az anyag ? Esmennyi porlasztot kell majd cserelnem ?
A betankolás nekem pont a Horvátoknál sikerült. gun gun INA kút ( Mol-os már)
Ott ugyi van még valami xar gázolaj is, amit a teherautókba, traktorokba tankolnak. Szerintem ezzel ügyeskedtek a kutasok.  gun gun gun A gépem olyan feketét füstölt, (pedig finoman mentem vele) hogy a sógorom lámpáit is alig láttam mögöttem.Szerencsére nem tankoltam teli, gyorsan rátankoltam a kinti ÖMV-nél+ metabond és megszünt a füstölés.

Eni saz INA-nal taknyoltam. Igazabolnem lehetett egyertelmuen megallapitani, hogy az EGR xart be,mert elvileg volt olyan hiba kod is, hogy nem megfelelo uzemanyag vagymi. Tonkre nem vagott semmit, csak vilagitott aza nyavajas check engine.
Naplózva

blah blah blah
KIZS
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 277



« Új hozzászólás #1729 Dátum: 2007.12.04 kedd, 20:44:26 »

Az én véleményem a benzin-gázolaj vitáról az, hogy a dízel hangja borzasztó. Legalábbis egy szép személykocsihoz nem illik. Terepjáróhoz, traktorhoz igen.
A dízel motorok elismerten sokkal jobb hatásfokúak mint a benzinesek, innentől kezdve teljesen felesleges fogyasztáson vitatkozni, benzines motorral lehetetlen dolog egy dízel fogyasztását még megközelíteni is. Az is ismert dolog, hogy a dízel mocik sokkal nyomatékosabbak. Ez jó (mármint a nyomaték), de nem szabad elfelejteni, hogy a dízelek ezt a nyomatékot meglehetősen szűk tartományban adják csak le, a turbodízel autók alul halottak, felül halottak, középen erősek. Aki ezt szereti vagy megszokta az minden álmát megtalálja egy dízel gépben. Aki viszont szereti, ha a kocsi használható ford. tartománya viszonylag tág (magyarán ki lehet húzatni az égig), az sose fog egy dízelbe beleszeretni.
Amit pedig nagyon nem szabad elfelejteni, hogy a dízel motorok hihetelen fejlődésen mentek át az elmúlt 10 éveben, ezért ilyen jók (szemben a benzinesekkel, amik gyakrolatilag 50 éve változtalanok). De! A dízel motorok manapság már nagyon (sőt túlságosan) precíz kis "műszerek" lettek. Tehát a legkisebb eltérés a normáktól a motor halálát, de legalábbis használhatatlanságát okozza. Olyan már rég nincs, mint a II-es Golfnál, hogy 500 ezer hozzányúlás nélkül és ezután még ugyan füstölve meg nehezen indulva, de még le lehet tolni vele másik 300 ezret. Ez a múlt. A benzines motor azért jobban bírja a "ridegtartást", mert lehet hogy füstöl lehet, hogy háromhengerezik, de az akkor is megy ha gumicsővel csepegteted bele a benzint.

Egyébként meg teljesen ízlés dolga.
Aki erős és szép hangú gépet akar és a nyomaték is számít az vegyen nagy benzinest. Alapjáraton hatalmas nyomaték, fordulaton még több. És végtelen teljesítmény bármikor, bárhol. Csak hát ugye teljesítményt csak üzemanyagból lehet csinálni a levegő kevés hozzá...
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1730 Dátum: 2007.12.04 kedd, 20:57:37 »

Meg johogy nem ! Tudod milyen draga egy szivosor ? Majd meg egymashoz vagdosnank..hat peeersze  vigyor3
Ez ugyan már nagyon off de melyik üt nagyobbat ?
Ha egy átlagos felnőtt férfi fejbe dob valakit a porlasztócsúcsal vagy egy szívósor? eplus2 wave

Szivosor nehezebb ! tobb benne azanyag  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
ms02
Vendég
« Új hozzászólás #1731 Dátum: 2007.12.04 kedd, 20:58:11 »


Ez ugyan már nagyon off de melyik üt nagyobbat ?
Ha egy átlagos felnőtt férfi fejbe dob valakit a porlasztócsúcsal vagy egy szívósor? eplus2 wave
Ezek ma még ölre mennek hehe
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #1732 Dátum: 2007.12.04 kedd, 21:00:04 »


Ez ugyan már nagyon off de melyik üt nagyobbat ?
Ha egy átlagos felnőtt férfi fejbe dob valakit a porlasztócsúcsal vagy egy szívósor? eplus2 wave
Ezek ma még ölre mennek hehe

Kéne rendezni egy szívósor és egy porlasztócsúcs dobó versenyt Wink   hehe
Naplózva
ms02
Vendég
« Új hozzászólás #1733 Dátum: 2007.12.04 kedd, 21:01:12 »


Kéne rendezni egy szívósor és egy porlasztócsúcs dobó versenyt Wink   hehe
Mi MKI-II-esek pedig önelégült vigyorral dorbézolnánk eplus2
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #1734 Dátum: 2007.12.04 kedd, 21:07:37 »


Kéne rendezni egy szívósor és egy porlasztócsúcs dobó versenyt Wink   hehe
Mi MKI-II-esek pedig önelégült vigyorral dorbézolnánk eplus2

Stilusosan poharazunk  smile
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1735 Dátum: 2007.12.04 kedd, 21:08:03 »


Kéne rendezni egy szívósor és egy porlasztócsúcs dobó versenyt Wink   hehe
Mi MKI-II-esek pedig önelégült vigyorral dorbézolnánk eplus2

te mocsok  eplus2 wave
« Utoljára szerkesztve: 2007.12.04 kedd, 21:09:36 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
ms02
Vendég
« Új hozzászólás #1736 Dátum: 2007.12.04 kedd, 21:09:42 »

te mocsok  eplus2
Ezek után tényleg kell egy ilyen versenyszám  eplus2 eplus2
Naplózva
KIZS
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 277



« Új hozzászólás #1737 Dátum: 2007.12.04 kedd, 21:11:31 »

[kb 40-nél már ugyanolyan a hanga a TDCi-nek mint egy 2,0i-nek kb 90felett már csendesebb a TDCi. (40 alatt meg ki közlekedik Wink )

Ez igaz, de ez nem általában a benzinmotorokat minősíti, hanem csak ezt az egy motort.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1738 Dátum: 2007.12.04 kedd, 21:12:18 »

[kb 40-nél már ugyanolyan a hanga a TDCi-nek mint egy 2,0i-nek kb 90felett már csendesebb a TDCi. (40 alatt meg ki közlekedik Wink )

Ez igaz, de ez nem általában a benzinmotorokat minősíti, hanem csak ezt az egy motort.

Nalam 80-ig nincs motorhang. Ezt azert nehez uberelni  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
Geeboy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 881



E-mail
« Új hozzászólás #1739 Dátum: 2007.12.04 kedd, 21:14:14 »


....Aki erős és szép hangú gépet akar és a nyomaték is számít az vegyen nagy benzinest. Alapjáraton hatalmas nyomaték, fordulaton még több. És végtelen teljesítmény bármikor, bárhol. Csak hát ugye teljesítményt csak üzemanyagból lehet csinálni a levegő kevés hozzá...
Ezt szépen írtad! Kiváncsi volnék, ha a turbó nélkül hány dízeles kollega lenne! Úgy könnyű nagy nyomatékokról beszélni! Megnézném azt is hogy a 2.2TDCI mennyivel múlná alul magát turbónélkül egy 2.5 V6-tal, vagy mondjuk a 2.2TDCI egy turbós 2.5 V6 benyással mit kezdene?  Huh?
 
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10

"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1740 Dátum: 2007.12.04 kedd, 21:23:42 »


....Aki erős és szép hangú gépet akar és a nyomaték is számít az vegyen nagy benzinest. Alapjáraton hatalmas nyomaték, fordulaton még több. És végtelen teljesítmény bármikor, bárhol. Csak hát ugye teljesítményt csak üzemanyagból lehet csinálni a levegő kevés hozzá...
Ezt szépen írtad! Kiváncsi volnék, ha a turbó nélkül hány dízeles kollega lenne! Úgy könnyű nagy nyomatékokról beszélni! Megnézném azt is hogy a 2.2TDCI mennyivel múlná alul magát turbónélkül egy 2.5 V6-tal, vagy mondjuk a 2.2TDCI egy turbós 2.5 V6 benyással mit kezdene?  Huh?
 

Hat igen. Turbos mocit sima szivo mocival osszehasonlitani...hmmm. nah eza sportszerutlenseg netovabbja.
Naplózva

blah blah blah
Bazsusz
Vendég
« Új hozzászólás #1741 Dátum: 2007.12.04 kedd, 21:27:47 »


....Aki erős és szép hangú gépet akar és a nyomaték is számít az vegyen nagy benzinest. Alapjáraton hatalmas nyomaték, fordulaton még több. És végtelen teljesítmény bármikor, bárhol. Csak hát ugye teljesítményt csak üzemanyagból lehet csinálni a levegő kevés hozzá...
Ezt szépen írtad! Kiváncsi volnék, ha a turbó nélkül hány dízeles kollega lenne! Úgy könnyű nagy nyomatékokról beszélni! Megnézném azt is hogy a 2.2TDCI mennyivel múlná alul magát turbónélkül egy 2.5 V6-tal, vagy mondjuk a 2.2TDCI egy turbós 2.5 V6 benyással mit kezdene?  Huh?
 

Hat igen. Turbos mocit sima szivo mocival osszehasonlitani...hmmm. nah eza sportszerutlenseg netovabbja.
Jogos a 2pont eplus2
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1742 Dátum: 2007.12.04 kedd, 21:31:07 »

Hat igen. Turbos mocit sima szivo mocival osszehasonlitani...hmmm. nah eza sportszerutlenseg netovabbja.
Jogos a 2pont eplus2
Csak majd tudd tankolni... ne 5 ezerért...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bazsusz
Vendég
« Új hozzászólás #1743 Dátum: 2007.12.04 kedd, 21:32:42 »

Hat igen. Turbos mocit sima szivo mocival osszehasonlitani...hmmm. nah eza sportszerutlenseg netovabbja.
Jogos a 2pont eplus2
Csak majd tudd tankolni... ne 5 ezerért...
Ez fájt Cry rinya
Naplózva
Geeboy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 881



E-mail
« Új hozzászólás #1744 Dátum: 2007.12.04 kedd, 21:33:49 »

Hat igen. Turbos mocit sima szivo mocival osszehasonlitani...hmmm. nah eza sportszerutlenseg netovabbja.
Jogos a 2pont eplus2
Csak majd tudd tankolni... ne 5 ezerért...
Egyenlőre többet kapok 5 ezerét benyából mint Ti Dízelből!
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10

"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1745 Dátum: 2007.12.04 kedd, 21:35:20 »

Hat igen. Turbos mocit sima szivo mocival osszehasonlitani...hmmm. nah eza sportszerutlenseg netovabbja.
Jogos a 2pont eplus2
Csak majd tudd tankolni... ne 5 ezerért...
Egyenlőre többet kapok 5 ezerét benyából mint Ti Dízelből!

En ma kb. 26 littyot tankoltam kb. 5600-ert. Igen, 215/littyo aron  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
takee
Vendég
« Új hozzászólás #1746 Dátum: 2007.12.04 kedd, 21:36:51 »


....Aki erős és szép hangú gépet akar és a nyomaték is számít az vegyen nagy benzinest. Alapjáraton hatalmas nyomaték, fordulaton még több. És végtelen teljesítmény bármikor, bárhol. Csak hát ugye teljesítményt csak üzemanyagból lehet csinálni a levegő kevés hozzá...
Ezt szépen írtad! Kiváncsi volnék, ha a turbó nélkül hány dízeles kollega lenne! Úgy könnyű nagy nyomatékokról beszélni! Megnézném azt is hogy a 2.2TDCI mennyivel múlná alul magát turbónélkül egy 2.5 V6-tal, vagy mondjuk a 2.2TDCI egy turbós 2.5 V6 benyással mit kezdene?  Huh?
 

Hat igen. Turbos mocit sima szivo mocival osszehasonlitani...hmmm. nah eza sportszerutlenseg netovabbja.

 worship nyes vigyor3
Naplózva
KIZS
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 277



« Új hozzászólás #1747 Dátum: 2007.12.04 kedd, 21:38:33 »

Én a múlt hónapban majdnem vettem egy kompresszort a gépre (2.0 benzin), csak összeszámoltuk a szerelővel hogy mennyibe is fájna a vége és több jött ki mint amit részemről megér a dolog. Főleg azért, mert úttörő módon nekünk kéne kikisérletezni a beállításokat, alkatrészeket.
De olvastam külföldni kompresszoros illetve turbós hasonló motorú (vagy akár pont Mondeo) kocsikról és pl. egy alap 145 lovas Mondi egy alap 0.4-0.5 bar-os turboval/kompresszorral 200LE körül teljesítményt produkál és a nyomatéka is 250-280Nm körülire mászik fel. És ez elég alacsony nyomásnak számít ahhoz, hogy a gyári nem turbós motorok még küönösebb beavatkozás nélkül tartósan elviseljék. Persze az üzemanyag befecsit hangolni kell.

De ha lenne egy kompresszor/turbó kit X összegért amit csak fel kell csavarozni, akkor annak komoly esélye lenne nálam. Csak nincs kedvem a 300 ezres alapköltség után még 300 ezret eljátszani arra, hogy ilyen nyomáscsökkentő, olyan befecsi szelep, amolyan computer beállítás. Mert minden ilyen játék azonnal + 50-100 ropi. És lehet csak a negyedik-ötödik találatra lenne jónak mondható a gép.
Naplózva
Geeboy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 881



E-mail
« Új hozzászólás #1748 Dátum: 2007.12.04 kedd, 21:38:49 »

Látom gyűlnek a V6-ok is egy kis dízel(vér)szagra!  eljen
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10

"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
takee
Vendég
« Új hozzászólás #1749 Dátum: 2007.12.04 kedd, 21:42:23 »

Amúgy: Az elmúlt évet egy diesel társaságában (is) töltöttem. Többször megtettem a Bdx-Pécs távot (2200km). Nos,annak ellenére, hogy benya párti vagyok, azért jól esett a 6.8-as fogyasztás 180-as utazónál. (ugyanez Moby Dickkel 11)
Szal szerintemmindenki mérje fel, hogy mire használja majd leginkább a vasat. És ha úgy érzi, hogy neki a dízel felel meg, (sokat utazik, jobban szereti a turbó nyomatékos karakterét, azt engedi a cég, akármi más) akkor válassza azt.
Kár ezen polemizálni, úgysem győzzük meg egymást soha teljes mértékben. (miondenhol van előny is-hátrány is).
De lehet, hogy kéne egy külön vita topic..... (hehehe csak vicc volt) vigyor3
Naplózva
Oldalak: 1 ... 28 29 30 31 32 33 34 [35] 36 37 38 39 40 41 42 ... 254   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.085 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.