Japán
|
|
« Új hozzászólás #2500 Dátum: 2008.05.06 kedd, 12:13:34 » |
|
Én már régóta csak Shell V-powert tankolok ég és föld a külömbség,és szerintem amennyivel drágább annyival kevesebb is kell belőlle!
|
|
|
Naplózva
|
FEKETE GYÉMÁNT,GHIA,19col 40mm ültetve,automata kényelem
|
|
|
Japán
|
|
« Új hozzászólás #2501 Dátum: 2008.05.06 kedd, 12:24:15 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
FEKETE GYÉMÁNT,GHIA,19col 40mm ültetve,automata kényelem
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #2502 Dátum: 2008.05.06 kedd, 13:17:18 » |
|
...amennyivel drágább annyival kevesebb is kell belőle! Ebben én nem vagyok olyan biztos.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
Scratch
|
|
« Új hozzászólás #2503 Dátum: 2008.05.06 kedd, 15:11:13 » |
|
Ebben én nem vagyok olyan biztos.
Kevesebbet eszik nekem is a V-Power-ből, bár én nem a sima 95-öset, hanem a 100-asat próbáltam. De tényleg annyival drágább, hogy nem éri meg.
|
|
|
Naplózva
|
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009 Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013 Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020 --- Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
|
|
|
Japán
|
|
« Új hozzászólás #2504 Dátum: 2008.05.07 szerda, 13:04:40 » |
|
Kevesebbet eszik nekem is a V-Power-ből, bár én nem a sima 95-öset, hanem a 100-asat próbáltam. De tényleg annyival drágább, hogy nem éri meg.
Nekem viszont igen ugyanaz a tempó ugyanaz az út és kb 1 liter mínusz 100km-enés sokkal jobban megy
|
|
|
Naplózva
|
FEKETE GYÉMÁNT,GHIA,19col 40mm ültetve,automata kényelem
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #2505 Dátum: 2008.05.07 szerda, 13:33:04 » |
|
Kevesebbet eszik nekem is a V-Power-ből, bár én nem a sima 95-öset, hanem a 100-asat próbáltam. De tényleg annyival drágább, hogy nem éri meg.
Más a dízel.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
MrBrown
|
|
« Új hozzászólás #2506 Dátum: 2008.05.08 csütörtök, 17:24:54 » |
|
Több mint 1 liter difi már abból is összejön, hogy esőben vagy sem nézted van-e szembeszél vagy sem.
Én mindig próbálok lejtőn, hátszélben száraz időben autózni
|
|
|
Naplózva
|
2011 Titanium S 2.2 200Le White
|
|
|
Tsory
|
|
« Új hozzászólás #2507 Dátum: 2008.05.09 péntek, 08:43:44 » |
|
Több mint 1 liter difi már abból is összejön, hogy esőben vagy sem nézted van-e szembeszél vagy sem.
erre van 1 rossz tapasztalatom visegrádra mentünk 4en + annyi csomag a kocsi hátuljában, h a rolót nem bírtam ráhúzni mert már csak felfelé lehetett terjeszkedni. az eső annyira esett, h legmagasabb fokozaton ment az ablaktörlő miskolctól pestig ... akkor kezdett csendesedni mikor mentünk át a hídon. fogyasztás: 8,5 liter hazafelé ugyanez a "felszereltség" viszont a tempó gyorsabb, de nem esett az eső, és szélcsend ... fogyasztás: 6,1 liter.
|
|
|
Naplózva
|
KLIKK >>> <<< KLIKK
|
|
|
Proconsul
|
|
« Új hozzászólás #2508 Dátum: 2008.05.10 szombat, 11:59:07 » |
|
Az új V-powertől csak hosszabb uton lett érezhető nálam a fogyasztás csökkenés.DE az erőkülőmbség pozitivba érezhető volt az első métereken is.MÉG a párom is érezte a külömbséget pedig ő elég sik az ilyen dolgokhoz.Észre vette a a motor halkulását és észlelte azt hogy jobban huz a kocsi.KB 0.5-0.75 literel evett kevesebbet.
|
|
|
Naplózva
|
95-ös 1.8TD mondeo
|
|
|
Proconsul
|
|
« Új hozzászólás #2509 Dátum: 2008.05.10 szombat, 12:39:21 » |
|
Hosszabb utakon egyébként is fogyasztáscsökkenésnek kell lennie a V - EVO - Prámium meg egyéb markecing powerek nélkül is. Nekem semmivel nem megy jobban ezektől a csodanyálaktól. Az egész csak azon múlik hogy marhul-e az ember vagy sem. Nagy átlagban 7,1 szokott lenni a fogyasztásom, mostanában meg 5,1-5,5 (eltüntek a paszulyok az utakról, így nincs miért nyomni ) Lehet hogy függ az üzemanyag befecskendezés fajtájátol.
|
|
|
Naplózva
|
95-ös 1.8TD mondeo
|
|
|
Proconsul
|
|
« Új hozzászólás #2510 Dátum: 2008.05.10 szombat, 12:49:01 » |
|
Ez szerintem csak a féltéglától függ hogy benne van a cipőben vagy sem.
Teljesen IGAZAD VAN.DE én tényleg precízen azonos körülmények között hasonlitom össze az üzem anyagokat.
|
|
|
Naplózva
|
95-ös 1.8TD mondeo
|
|
|
Husqi
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2511 Dátum: 2008.05.10 szombat, 15:56:14 » |
|
Az új V-powertől csak hosszabb uton lett érezhető nálam a fogyasztás csökkenés.DE az erőkülőmbség pozitivba érezhető volt az első métereken is.MÉG a párom is érezte a külömbséget pedig ő elég sik az ilyen dolgokhoz.Észre vette a a motor halkulását és észlelte azt hogy jobban huz a kocsi.KB 0.5-0.75 literel evett kevesebbet.
Egyszer én is tankoltam a shell-nel, halkabb let és a gázadásra is jobban reagalt.Stealt te azért nem érzed mert neked 2.2 van de az én 115 lóvas vasamba érezhető volt az erő növekedés
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|
FeGa
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2513 Dátum: 2008.05.11 vasárnap, 08:26:17 » |
|
Nekem se jöttek be se a Shell se a Mol szupernyálai. Viszont nekem a Tesco98-asssal ment eddog a legdinamikusabban a gép! Nekem a tecsos nem jött be, egyenetlen tőle az alapjárat. Nem is próbálom többet.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Rob
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2514 Dátum: 2008.05.11 vasárnap, 08:31:41 » |
|
Na azért fék: Én azt mondtam hogy csak normál üzemanyaggal járok és nem TESCO-al A TECSO nyál az egyetlen amelyről fogalmam sincs hogy honnan szermányozzák. Az üzemanyag olyan mint a kaja, ha nem tudom honnan miből van akkor nem kell. és akkor a Forrás(CBA)-kutakra honnan hozzák? Ebesen 300m a MOL-telep, de szerintem onnan már nincs szállítás
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Proconsul
|
|
« Új hozzászólás #2515 Dátum: 2008.05.11 vasárnap, 10:01:31 » |
|
Ma voltam tankolni.Meg kérdeztem a kuton mér drágul ugyan olyan mértékbe az az üzemanyag ami nem is nyersolajból készül?(a v-power dizel-re gondoltam)Természetessen nem kaptam választ.Viszont egy jót meszélgettem de okosab nem lettem.
|
|
|
Naplózva
|
95-ös 1.8TD mondeo
|
|
|
Domi
|
|
« Új hozzászólás #2516 Dátum: 2008.05.13 kedd, 17:14:31 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
|
|
|
FeGa
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2517 Dátum: 2008.05.13 kedd, 17:28:51 » |
|
Az az augusztusra ígért 350 Forintos benzin sem tett túl boldoggá
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
FeGa
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2518 Dátum: 2008.05.13 kedd, 17:42:01 » |
|
Szombaton amikor majdnem belém jött egy tata akkor arra gondoltam hogy még mindig nem elég drága az üzemanyag egyeseknek Igen, lehetne szelektív az emelés
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
FeGa
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2519 Dátum: 2008.05.13 kedd, 17:53:41 » |
|
Ja igen csak ki dönti el hogy kinek legyen a több és kinek a kevesebb. Általában az ilyenek miatt szokott kitörni a nagyoktóbericocilista forradalom Majd eldöntöm én! Igazságos leszek, aki ellenáll, abból bio üzemanyag lesz
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gyengek
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2520 Dátum: 2008.05.13 kedd, 17:58:29 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Rob
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2521 Dátum: 2008.05.13 kedd, 19:48:24 » |
|
Ma voltam tankolni.Meg kérdeztem a kuton mér drágul ugyan olyan mértékbe az az üzemanyag ami nem is nyersolajból készül?(a v-power dizel-re gondoltam)Természetessen nem kaptam választ.Viszont egy jót meszélgettem de okosab nem lettem.
mert egymás helyettesítő termékei ha az egyik drágul, akkor megnövekszik a másik iránt a kereslet (valójában, ha szőrszálhasogatóak akarunk lenni, a kereslet soha nem változik, hanem a keresleti-kínálati görbén történő elmozdulás van csak...)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Rob
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2522 Dátum: 2008.05.13 kedd, 19:50:36 » |
|
szerintem meg semmi, vagy csak alig lesz valami a brutális üzemanyagáremelésből...de semmi politika
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gyuri old
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2523 Dátum: 2008.05.13 kedd, 19:52:55 » |
|
mert egymás helyettesítő termékei ha az egyik drágul, akkor megnövekszik a másik iránt a kereslet (valójában, ha szőrszálhasogatóak akarunk lenni, a kereslet soha nem változik, hanem a keresleti-kínálati görbén történő elmozdulás van csak...)
Valakik eldöntötték mennyit fognak rajtad keresni! Ez csak erről szól, ha gyalog jársz egy részét akkor is megkeresik rajtad.Na meg rajtam is!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Styleair
|
|
« Új hozzászólás #2524 Dátum: 2008.05.13 kedd, 21:48:20 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
|
|
|
wyctor
|
|
« Új hozzászólás #2525 Dátum: 2008.05.13 kedd, 21:57:07 » |
|
Ne erre itthon biztos kitalálnának olyan adód, hogy kútfej adó vagy alkohol zárjegy, nehogy már valami úgy működjön, hogy ne 100% Haszna legyen az államnak.
|
|
|
Naplózva
|
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #2526 Dátum: 2008.05.14 szerda, 00:35:24 » |
|
Ne erre itthon biztos kitalálnának olyan adód, hogy kútfej adó vagy alkohol zárjegy, nehogy már valami úgy működjön, hogy ne 100% Haszna legyen az államnak.
Szimplán betiltják. A cukor ára meg az egekbe szökik.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
PádárZoli
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2527 Dátum: 2008.05.14 szerda, 11:41:29 » |
|
Én már tegnap is 351 Ft-ért tankoltam a kávédarálóba. Persze ez W-Power 100as volt. Az pl nem akar menni a sima 95-össel. Mondjuk min 98-as oktánszám van neki megadna a tanksapkájánál.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Domi
|
|
« Új hozzászólás #2528 Dátum: 2008.05.19 hétfő, 20:11:18 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
|
|
|
SSanya
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2529 Dátum: 2008.05.21 szerda, 10:19:28 » |
|
Valaki hozzáértőtől kérdezném, hogy tényleg "megromlik" a motorolaj? Ha jól emlékszem, van valami felhasználhatósági dátum a kannáján. Ha ez lejárt, akkor mi történik? Mi romlik el benne?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
wyctor
|
|
« Új hozzászólás #2530 Dátum: 2008.05.21 szerda, 10:48:02 » |
|
Valaki hozzáértőtől kérdezném, hogy tényleg "megromlik" a motorolaj? Ha jól emlékszem, van valami felhasználhatósági dátum a kannáján. Ha ez lejárt, akkor mi történik? Mi romlik el benne?
Én már láttam ilyen olajat, darabos lesz, az alján leülepszik, és kis darabkák úsznak benne...
|
|
|
Naplózva
|
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
|
|
|
SSanya
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2531 Dátum: 2008.05.21 szerda, 11:03:36 » |
|
Én már láttam ilyen olajat, darabos lesz, az alján leülepszik, és kis darabkák úsznak benne...
Akkor jól össze kell rázni és kész, nem?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
wyctor
|
|
« Új hozzászólás #2532 Dátum: 2008.05.21 szerda, 11:41:43 » |
|
Akkor jól össze kell rázni és kész, nem? Hát nem egésszen...
|
|
|
Naplózva
|
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #2533 Dátum: 2008.05.21 szerda, 11:52:59 » |
|
Hát nem egésszen... Vissza kell menni az időben?
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
wyctor
|
|
« Új hozzászólás #2534 Dátum: 2008.05.21 szerda, 11:56:48 » |
|
Vissza kell menni az időben? Ez is egy megoldás
|
|
|
Naplózva
|
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
|
|
|
FeGa
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2535 Dátum: 2008.05.21 szerda, 18:01:43 » |
|
Én már láttam ilyen olajat, darabos lesz, az alján leülepszik, és kis darabkák úsznak benne...
Mint az Áforos polír?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
wyctor
|
|
« Új hozzászólás #2536 Dátum: 2008.05.21 szerda, 19:08:30 » |
|
Mint az Áforos polír? Na pont olyan
|
|
|
Naplózva
|
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
|
|
|
Proconsul
|
|
« Új hozzászólás #2537 Dátum: 2008.05.24 szombat, 14:28:03 » |
|
Jó lenne egy olyan taxis blokád amilyen régen volt egyszer.Akkor bejött.Talán most is bejönne.
|
|
|
Naplózva
|
95-ös 1.8TD mondeo
|
|
|
Husqi
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2538 Dátum: 2008.05.24 szombat, 14:44:51 » |
|
Jó lenne egy olyan taxis blokád amilyen régen volt egyszer.Akkor bejött.Talán most is bejönne.
Külföldön már fellázadt a nép.Sok az adó az üzemanyagon az a baj.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Geeboy
|
|
« Új hozzászólás #2539 Dátum: 2008.05.24 szombat, 15:03:36 » |
|
Jó lenne egy olyan taxis blokád amilyen régen volt egyszer.Akkor bejött.Talán most is bejönne.
Ja arra én is emléxem! Az emberek teát meg zsíros kenyeret vittek a taxisoknak, akik azóta is köszönik ezt! Jól átb@sszák akit csak lehet, és a vezetési moráljuk is pont olyan amilyen...
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10
"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
|
|
|
Geeboy
|
|
« Új hozzászólás #2540 Dátum: 2008.05.24 szombat, 15:10:15 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10
"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
|
|
|
Scratch
|
|
« Új hozzászólás #2541 Dátum: 2008.05.24 szombat, 16:19:59 » |
|
Én különben egyre jobban gondolkozok azon, hogy beköttetem az LPG-t az autóba. A pótkerék tartály elég kulturált megoldásnak tünik, és 180Ft/L gáz nem rossz ár. Ha jól rémlik valami 80K az átalakítás. Vagy még ez a Ethanol-os megoldás tetszene, csak még mindig kérdéses, hogy a gumi csövek bírják-e az alkoholt. Itt olcsóbb az átalakítás, és valmi 220Ft/L körül van a nyál bele. Itt inkább az a nagyobb gond, hogy kevés helyen lehet tankolni, ez miatt még felejtős.
|
|
|
Naplózva
|
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009 Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013 Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020 --- Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
|
|
|
Husqi
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2542 Dátum: 2008.05.24 szombat, 16:44:22 » |
|
Én különben egyre jobban gondolkozok azon, hogy beköttetem az LPG-t az autóba. A pótkerék tartály elég kulturált megoldásnak tünik, és 180Ft/L gáz nem rossz ár. Ha jól rémlik valami 80K az átalakítás. Vagy még ez a Ethanol-os megoldás tetszene, csak még mindig kérdéses, hogy a gumi csövek bírják-e az alkoholt. Itt olcsóbb az átalakítás, és valmi 220Ft/L körül van a nyál bele. Itt inkább az a nagyobb gond, hogy kevés helyen lehet tankolni, ez miatt még felejtős.
Volt gázas autónk.Olyan mint a harmat és a motort is megöli.Sok helyet foglal a csomagtartóba és meg a mélygarázsokba se lehet velük parkolni
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Geeboy
|
|
« Új hozzászólás #2543 Dátum: 2008.05.24 szombat, 17:46:25 » |
|
Én különben egyre jobban gondolkozok azon, hogy beköttetem az LPG-t az autóba. A pótkerék tartály elég kulturált megoldásnak tünik, és 180Ft/L gáz nem rossz ár. Ha jól rémlik valami 80K az átalakítás. Vagy még ez a Ethanol-os megoldás tetszene, csak még mindig kérdéses, hogy a gumi csövek bírják-e az alkoholt. Itt olcsóbb az átalakítás, és valmi 220Ft/L körül van a nyál bele. Itt inkább az a nagyobb gond, hogy kevés helyen lehet tankolni, ez miatt még felejtős.
Jut eszembe! Nem rég voltam a győri szesz gyárban, és a főnököt megkérdeztem erről a gumimarós témáról. Miután ők csinálják ezt az alkeszt is, ezért én neki hiszek! Ő egyáltalán nem javasolta, hogy a kocsimba tankoljak nagytöménységben, mivel a gumialkatrészeket marja!
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10
"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #2544 Dátum: 2008.05.24 szombat, 18:44:48 » |
|
Jó lenne egy olyan taxis blokád amilyen régen volt egyszer.Akkor bejött.Talán most is bejönne.
Hosszú távon egy taxisblokádszerű dolognak nem lenne sok értelme. A kőolaj ára iszkol felfelé. A mostani ár akár duplájára is fel fog menni, ennyi adó meg már nincs benne, azaz ekkora mozgástere nincs a kormánynak. Amúgy meg az eu is a kerékkötője a dolgoknak, mert nem lehet tetszőlegesen módosítgatni az adókat. Persze az áfát lehet változtatni, de ez alá úgysem fognak menni. Erre a gáz sem megoldás, mert ahogy tömegesen elkezdik használni, rögtön felemelik annak is az árát. Lehet hallani, hogy a földgáz árát is emelni fogják, követik a kőolaj árát. Kínálat-kereslet. A bioüzemanyag sem látszik túl jó megoldásnak, mert nem lehet belőle eleget termelni. Valahogy a fogyit kellene visszafogni, hogy az áru és az emberek kevesebbet autózzanak. Nehéz ügy. Szerintem hamarosan ott lesz az üzemanyag az 500 ft körül. Mivel akár 400 ft-ért is megveszik, mert kell, semmi akadálya az 500-nak. Az lehet, hogy ott már egy kicsit nagyobb jelentősége lesz a fogyinak.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
Csupi
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2545 Dátum: 2008.05.24 szombat, 21:17:01 » |
|
Volt gázas autónk.Olyan mint a harmat és a motort is megöli.Sok helyet foglal a csomagtartóba és meg a mélygarázsokba se lehet velük parkolni Pénteken mérettem a fékpadon a gázos Mondeómat. 0,1 KW volt a különbeség a benzines és a gázos üzem teljesitménye között.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Styleair
|
|
« Új hozzászólás #2546 Dátum: 2008.05.24 szombat, 21:35:27 » |
|
Én különben egyre jobban gondolkozok azon, hogy beköttetem az LPG-t az autóba. A pótkerék tartály elég kulturált megoldásnak tünik, és 180Ft/L gáz nem rossz ár. Ha jól rémlik valami 80K az átalakítás.
Pontosabban 260K. Ennek 1x már utánajártam.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #2547 Dátum: 2008.05.24 szombat, 22:35:18 » |
|
Én különben egyre jobban gondolkozok azon, hogy beköttetem az LPG-t az autóba. A pótkerék tartály elég kulturált megoldásnak tünik, és 180Ft/L gáz nem rossz ár. Ha jól rémlik valami 80K az átalakítás. Vagy még ez a Ethanol-os megoldás tetszene, csak még mindig kérdéses, hogy a gumi csövek bírják-e az alkoholt. Itt olcsóbb az átalakítás, és valmi 220Ft/L körül van a nyál bele. Itt inkább az a nagyobb gond, hogy kevés helyen lehet tankolni, ez miatt még felejtős.
A gázból többet fal, asszem 20%-kal. Azaz 216 ft a benzinfogyira átszámítva. Tehát kb 2700 liter benzinnél térül meg. Vagyis egy átlagos 9 literes fogyinál kb 30 ezret kell legurulnod, hogy visszahozza az árát. Ha neked kevesebb a fogyid, még rosszabb a helyzet. Mennyi idő alatt teszel meg 30 ezret? 2 év? akkor régen rossz. Már kezded árulni, mire hozza vissza a pénzt. Eladásnál, meg lehet, hogy hátrány a gáz. Sokan nem szeretik. És jöhet a macera: azt külön műszakiztatni (nyilván nem ingyér), nem mehetsz be a mélygarázsokba, csak van vele ez-az, oda kell rá figyelni, és lehet, hogy nincs a közeledben töltőállomás, ha autóznod kell érte, már nem érte meg. Ha mindent beleszámolsz, kb 40e lesz a megtérülés. Alkesz: töltsd fele-fele arányban. Abból kb 10%-kal eszik többet, tehát 50% 242, és 50% 310 = 276-os benzinár. Még jobb megoldás: vagy kevesebbet autózol, vagy jobban keresel és veszel egy V6-ot.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
Scratch
|
|
« Új hozzászólás #2548 Dátum: 2008.05.24 szombat, 23:17:34 » |
|
Volt gázas autónk.Olyan mint a harmat és a motort is megöli.Sok helyet foglal a csomagtartóba és meg a mélygarázsokba se lehet velük parkolni Én is használtam gázos autót, a menet teljesítménnyel nekem nem volt gondom. De, hogy megölné a motort, nem tudom... Én pár hónapot használtam ilyen autót.
|
|
|
Naplózva
|
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009 Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013 Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020 --- Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
|
|
|
Scratch
|
|
« Új hozzászólás #2549 Dátum: 2008.05.24 szombat, 23:21:26 » |
|
Jut eszembe! Nem rég voltam a győri szesz gyárban, és a főnököt megkérdeztem erről a gumimarós témáról. Miután ők csinálják ezt az alkeszt is, ezért én neki hiszek! Ő egyáltalán nem javasolta, hogy a kocsimba tankoljak nagytöménységben, mivel a gumialkatrészeket marja!
Akkor kilőve a dolog.
|
|
|
Naplózva
|
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009 Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013 Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020 --- Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
|
|
|
|