Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:17:02 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 94 95 96 97 98 99 100 [101] 102 103 104 105 106 107 108 ... 254   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Üzemanyagok  (Megtekintve 3552256 alkalommal)
0 Felhasználó és 17 vendég van a témában
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #5000 Dátum: 2009.07.28 kedd, 14:34:06 »

nalad msot hogy muzsikal a cucc ? Nalam hidegen vannak gondok meg alapjaraton...szepen jar a oci eccercsak megcsuklik  falbav idiota ECU fakezu Ford  falbav

melegen is ezt csinazza kb. alapjaraton neha megcsuklik, de hogy me az kizart dolog mert nemtom. Kormanyon erzeni, ahogy be remeg  falbav
azt nem ertem, ha eccer stabilizalodik az alapjarat, mi a faxe nyulkal bele a vezerlesbe az ECU ?  gun hagyja man bekeben jarni azt a mocit  falbav
ecu vagy lambda szerintem
lehet, hogy igazad van és tényleg *** a progi
nekem gyanúsabb, hogy a lambda nem tud elég széles sávban korrigálni
hidegen váltakozik a dolog, melegen nincs gondom, Klárinál szokta csinálni, hogy ha alapjárat környékén van használva, fokozattól függően, csuklik
én ált. 0-1-ben használom, szóval ilyen nincs
Naplózva
mleslie
Vendég
« Új hozzászólás #5001 Dátum: 2009.07.29 szerda, 14:59:33 »

Hát nem tudom!

Nekem semmi furcsát nem csinált a gép, pedig tegnap rövid városi utakat futottam, a leggazdaságtalanabb fajtából!
Az asszony panaszkodott valamelyik nap, hogy furcsán járt a motor, de nálam még nem jött elő és azóta nála sem, pedig ma is melóba ment a verdával.
Most megyek egy hosszabb utat és megnézem a dolgokat lesz-e valami.
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #5002 Dátum: 2009.07.29 szerda, 15:06:14 »

nalad msot hogy muzsikal a cucc ? Nalam hidegen vannak gondok meg alapjaraton...szepen jar a oci eccercsak megcsuklik  falbav idiota ECU fakezu Ford  falbav

melegen is ezt csinazza kb. alapjaraton neha megcsuklik, de hogy me az kizart dolog mert nemtom. Kormanyon erzeni, ahogy be remeg  falbav
azt nem ertem, ha eccer stabilizalodik az alapjarat, mi a faxe nyulkal bele a vezerlesbe az ECU ?  gun hagyja man bekeben jarni azt a mocit  falbav
LOOOL
Nah ezért mondtam, nekem majd akkor lesz, ha már pár embernek működik. Esetleg végigpróbáztátok saját költségeteken a kapható elektronikákat, és megvan melyik műxik rendesen  vigyor3
Benzin-E85 eddig 1:0 integet2
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #5003 Dátum: 2009.07.29 szerda, 15:24:58 »

http://e85forum.com/about976.html

és ami miatt problémánk van
http://www.youtube.com/watch?v=yS5Za2DIGV0
a hideg alkohol nemes egyszerűséggel kicsapódik a henger falán
« Utoljára szerkesztve: 2009.07.29 szerda, 15:29:11 írta yooccoo » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5004 Dátum: 2009.07.29 szerda, 18:10:37 »

Te Zacci! vigyor3
Sokat zabál a mocim.Majdnem 3litert százon.Tehetek bele e85öt,hogy olcsóbban jöjjek ki,vagy inkább keressek egyet dízel motorral? eplus2 eplus2
 pias integet2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #5005 Dátum: 2009.07.29 szerda, 18:17:19 »

Te Zacci! vigyor3
Sokat zabál a mocim.Majdnem 3litert százon.Tehetek bele e85öt,hogy olcsóbban jöjjek ki,vagy inkább keressek egyet dízel motorral? eplus2 eplus2
 pias integet2
átalakítjuk neked dízelre, nem lesz vele semmi gondod  vigyor3
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5006 Dátum: 2009.07.29 szerda, 18:24:56 »

átalakítjuk neked dízelre, nem lesz vele semmi gondod  vigyor3
worship eplus2 hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mleslie
Vendég
« Új hozzászólás #5007 Dátum: 2009.07.29 szerda, 19:43:40 »

No én egy kicsit komolyabbra vettem a figurát, mert útközben kaptam egy check engine lámpát.  levele

Amikor leértünk az anyósékhoz egyből előkaptam a kicsit szánalmas, de a semminél azért többet érő diagnosztikámat, ami egy ezeréves ám nemrég sk. felújított HP NC4010 és egy ELM327 interface párosa.  email

Az hibakód kiolvasás eredménye nem lepett meg: P0171 azaz Keverék összetétel (Bank1) szegény.
Gyorsan feldobtam a ScanTool.net 1.13-at, hogy egy kicsit szétnézzek, hátha látok valami furcsát.

Ezzel csak egy baj van, hogy a lelkesedésem 5-ös, viszont a hozzáértésem 1-es.  Huh?

Mégis szemet szúrt azonnal pár dolog és ehhez kérném a segítségeteket.

Az első érdekesség:

Short Term Fuel Trim (Bank 1): értéke 2,3 és 8,6 között ugrált
Long Term Fuel Trim (Bank 1): stabil 24,2
Short Term Fuel Trim (Bank 2): stabil 32,8
Long Term Fuel Trim (Bank 2): stabil 24,2

Milyen érdekes, hogy a hibakód is az Bank 1-re panaszkodott és itt az az érték össze-vissza változik, ráadásul jóval aacsonyabb, mint a Bank 2-é!

Tovább nézelődtem és megint találtam valamit:

O2 Sensor 1, Bank 1: 0,1 és 0,9 V között ugrál a százalékos érték pedig 14-18% körül ugrál
O2 Sensor 2, Bank 1: 0,1 és 0,8 V között ugrál
O2 Sensor 1, Bank 2: 1,275V @ 32,8% s.t. fuel trim (atom stabilan)
O2 Sensor 2, Bank 2: 0,000 V (atom stabilan)

Azt hiszem nem kell atomtudósnak lenni ahhoz, hogy lássuk, hogy itt a Bank 1-nél nincs valami rendben.
Most már csak arra kellene rájönni, hogy mik ezek és minek a hibája miatt ingadoznak az értékek.
Ha ezt belönénk, akkor szerintem jó is lenne minden az E85 üzemben is.

Egyébként járó motor mellett éles diagnosztikával leteszteltem, hogy csinálnak-e valamit a potik, és azt figyeltem meg, hogy az első nem. Ez elméletileg jó, hiszen ő csak 30 fok alatt kell hogy beledumáljon a vezérlésbe.
A második viszont jobbra kitekeréskor azonnal dobott is egy P0171 hibaüzit, azaz arrafelé csökkentette a keveréket.
A Short Term Fuel Trim értéke be is esett minuszba!
Balra kitekeréskor 18-20 között váltakozó értéket vett fel, ami legalább már közelített a másik szenor 32,8-as értékéhez.

Az az érdekes, hogy a másik három érték nem nagyon változott.  fejvakaras
Holnap meg akarom nézni, hogy ha visszadugom a gyári állapotra az injectorokat, miket mutat, illetve a hidegindító funkció müxik-e.

Addig viszont nagyon jó lenne, ha valami segítséget adnátok, hogy mi mit jelent, vagy milyen értéket kéne mutatnia, meg ilyesmi.
Naplózva
mleslie
Vendég
« Új hozzászólás #5008 Dátum: 2009.07.29 szerda, 20:09:13 »

No még 1 kis adalék. Nem bírtam magammal és lehúzgáltam a Hunflexet, megnézve, hogy úgy mi változik.

A borzasztó az a dologban, hogy bár a Bank 1 ingadozó értékei picit változtak, de továbbra sem állt be szépen, mint a Bank 2.

Ezek szerint alapból *** valami a verdámban? Go to the Service?

Most már nagyon jó lenne tudni, hogy mik ezek, meg egy jól működő Mondeó értékeit is megnézném szívesen!
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5009 Dátum: 2009.07.30 csütörtök, 09:14:29 »

Te Zacci! vigyor3
Sokat zabál a mocim.Majdnem 3litert százon.Tehetek bele e85öt,hogy olcsóbban jöjjek ki,vagy inkább keressek egyet dízel motorral? eplus2 eplus2
 pias integet2

nesze  duhos2 vigyor3
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5010 Dátum: 2009.07.30 csütörtök, 10:00:30 »

No én egy kicsit komolyabbra vettem a figurát, mert útközben kaptam egy check engine lámpát.  levele

Amikor leértünk az anyósékhoz egyből előkaptam a kicsit szánalmas, de a semminél azért többet érő diagnosztikámat, ami egy ezeréves ám nemrég sk. felújított HP NC4010 és egy ELM327 interface párosa.  email

Az hibakód kiolvasás eredménye nem lepett meg: P0171 azaz Keverék összetétel (Bank1) szegény.

Udv. a P0171 klubban  wave vigyor3

Valahogy ereztem, hogy Te is megnyered a check engine lampat  vigyor3 Elvegre neked is Fordod van  vigyor3 Katasztrofa  vigyor3 levele
Szoval a P0171 ahogy irtad is, keverek hibara utal. Konkretan szegeny keverek.  szomoru1 Ezzel meg nem is lenne baj, de! Es kicsit lejebb jon az igazan erdekes dolog  vigyor3 Ullj le, kapaszkodj, es Fil de differensz... vigyor3
Válasz
Gyorsan feldobtam a ScanTool.net 1.13-at, hogy egy kicsit szétnézzek, hátha látok valami furcsát.

Ezzel csak egy baj van, hogy a lelkesedésem 5-ös, viszont a hozzáértésem 1-es.  Huh?

Mégis szemet szúrt azonnal pár dolog és ehhez kérném a segítségeteket.

Az első érdekesség:

Short Term Fuel Trim (Bank 1): értéke 2,3 és 8,6 között ugrált
Long Term Fuel Trim (Bank 1): stabil 24,2
Short Term Fuel Trim (Bank 2): stabil 32,8
Long Term Fuel Trim (Bank 2): stabil 24,2

Milyen érdekes, hogy a hibakód is az Bank 1-re panaszkodott és itt az az érték össze-vissza változik, ráadásul jóval aacsonyabb, mint a Bank 2-é!
Nos...
Eloszoris az STFT ugye a short term, tehat a rovidtavu korrekcio. Az LTFT pedig a hosszutavu korrekcio. Ez valahogy ugy muxik, hogy a gazadasra az STFT ertek valtozik. Ez az ugymond azonnali beavatkozas a dusitasba. Az LTFT meg valahogy fugg az STFT ertektol. Anno vik valami olyasmit magyarazott, hogy mikor az STFT el er, egy hatar erteket, az LTFT ugrik 1-et plusszba, vagy minuszba, atol fugg szegenyiteni, vagy dusitani kell...
Tehat az LTFT ertek altalaban joval lomhabban mozog es egy AUTONAL (szal nem Mondinal) ez az ertek altalaban 0 es -1 kozott van. Ez lenne az optimalis ertek. Merj meg egy japan gepet...Latni fogod, hogy az LTFT ertek hol lakik...
Nekem is egekbe volt az LTFT. kb. ennyire...ilyen 2+ erteken...Es egy ido utan kaptam egy P0171 hibat. Eppen tegnap is kaptam 1et. Mar van egy marek, kersz ? vigyor3
A + ertek azt jelenti, hogy a rendszer korrigal, vagyis dusit mint allat. Es itt jon a Fil de differensz  vigyor3
Adott a kutyu, ami eleve dusit. Ezt erezni is, mert sokkal jobban megy a gep, tobbet is zabal (megvan az a kb. 20% tobblet kaja). Benyaval eddig a legkondi bekapcsolasakor ici-picit esett a fordulat, majd vissza jott a normal uzemi ertekre. Most E85el legkondi bekapcsnal ecceruen csak megemelekedik a fordulat annyival, amennyivel kell, es az elejen nem esik vissza picit sem. Tehat a plussz ero ott van. Erre ez a szanalmas ECU meg ra akar dusitani, aztan dob egy szegenykeverek hibat  falbav MARGIT ! NOOOOOORMAAALIS ?  falbav falbav falbav gun gun gun

Nah es az alapjarat. AZ ECU meg benyaval is csinal erdekessegeket, de E85el ezt mar muveszi szintre emeli  vigyor3 Jar a moci szepen, eccercsak bedadog, aztan jar megint szepen, aztan megen bedadog, olyan 3-4masodpercenkent. Kerdem en, mi a faxe kell hozza nyulni az alapjarathoz, ha eccer stabil ?  falbav Ne piszkalja az a szanalom ECU a moci, ha eccer nem ert hozza  levele

Válasz
Tovább nézelődtem és megint találtam valamit:

O2 Sensor 1, Bank 1: 0,1 és 0,9 V között ugrál a százalékos érték pedig 14-18% körül ugrál
O2 Sensor 2, Bank 1: 0,1 és 0,8 V között ugrál
O2 Sensor 1, Bank 2: 1,275V @ 32,8% s.t. fuel trim (atom stabilan)
O2 Sensor 2, Bank 2: 0,000 V (atom stabilan)

Azt hiszem nem kell atomtudósnak lenni ahhoz, hogy lássuk, hogy itt a Bank 1-nél nincs valami rendben.
Most már csak arra kellene rájönni, hogy mik ezek és minek a hibája miatt ingadoznak az értékek.
Ha ezt belönénk, akkor szerintem jó is lenne minden az E85 üzemben is.

Az ingadozas normalis. Ezt csinazza benyaval is. AZ ECU folyamatosan szabalyozza (en most man ugy hivom, hogy baxogatja) a mocit, befecskendezest, gyujtasszoget stb. meg alapjaraton is. Ennek eredmenye egy szep szinusz hullam, ha grafikonon akarod megjeleniteni a lambda szonda erteket.
Jah es csak a BANK1-el foglalkozz, mert a tobbi az fals  vigyor3
Válasz

Egyébként járó motor mellett éles diagnosztikával leteszteltem, hogy csinálnak-e valamit a potik, és azt figyeltem meg, hogy az első nem. Ez elméletileg jó, hiszen ő csak 30 fok alatt kell hogy beledumáljon a vezérlésbe.
A második viszont jobbra kitekeréskor azonnal dobott is egy P0171 hibaüzit, azaz arrafelé csökkentette a keveréket.
A Short Term Fuel Trim értéke be is esett minuszba!
Balra kitekeréskor 18-20 között váltakozó értéket vett fel, ami legalább már közelített a másik szenor 32,8-as értékéhez.

Mint man emlitettem vala, a Short Term Fuel Trim az uzemanyag korrekciot mutatja. Ha pluszban van, akkor dusit, ha minuszban, akkor szegenyit. Ergo mikor Te jobbra tekerted (arra fele dusit egyebkent  vigyor3) akkor az STFT ertek elment minuszba, mert ugy erzekelte, hogy TUL DUS a KEVEREK, es ezt egy TUL SZEGENY a KEVEREK hibakoddal halalta meg  nyes nyes nyes nyes nyes
Hihetetlen hol tart mar a tudomany  Cheesy Cheesy Cheesy levele levele levele falbav falbav falbav gun gun gun
Válasz
Az az érdekes, hogy a másik három érték nem nagyon változott.  fejvakaras
Valtozik, csak gyorsan es a diag cuccod nem kepes lekovetni a valtozast. Meg aztan ez a nyavajas ECU arra torekszik, hogy nemistom mire  fejvakaras
Hogy jo legyen a CO...nade E85nel joval kisebb a CO...akkor most miert baj, ha dusabb a keverek ? Es miert dob hibakodot szegenykeverekre ? Komolyan, tok olyan mint a nok  vigyor3 Senki nem tudja hogyan vannak ossze rakva  vigyor3 Wink

Egyebkent En azt csinaltam minap, hogy levettem az akksit. Ezek utan az LTFT ertek ugy tunik be allt egy kb. +10-es tartomanyba. De igazabul mas egyeb javulas nem torpent  vigyor3 Legkozelebb megprobalom lecserezni a Ford jelvenyt valami japcsira, hatha az segit  vigyor3

Jah es hiba kod akkor keletkezik, ha a korrekcios ertek meghaladja a 30-at. Ebbe bele kell venni az LTFT es STFT ertekeket is. Tehat ha mondjuk az LTFT +20 az STFT +10, akkor elvileg hiba generalodik.
Válasz
Holnap meg akarom nézni, hogy ha visszadugom a gyári állapotra az injectorokat, miket mutat, illetve a hidegindító funkció müxik-e.

Addig viszont nagyon jó lenne, ha valami segítséget adnátok, hogy mi mit jelent, vagy milyen értéket kéne mutatnia, meg ilyesmi.
A gep megy mint allat, a fogyi ennek megfeleloen magasabb, de szegenykeverekes hibat dob  Cheesy
Egyebkent ha megfigyeled nem akkor dobja a szegenykeverek hibat, mikor gyorsitasz, hanem akkor, mikor lassitasz  vigyor3 hihi  vigyor3 mega LOL  Cheesy
Legalabbis nalam mindig olyankor villantotta a lampat, miko eppen nem is nyomtam neki vigyor3 Hogy az elozo 2 hibat miko tarolta az kizart dolog mer nemtom  vigyor3
Szoval a verdaval minden rendben, leszamitva azt, hogy van egy kek szinu emblema az elejen  vigyor3 Ecceruen szanalmas  szomoru1

Konkluzio: A fjord 100ev utan sem kepes autokat tervezni/gyartani  vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2009.07.30 csütörtök, 11:05:02 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5011 Dátum: 2009.07.30 csütörtök, 10:22:33 »

Viszont soha nem allt be ilyen pikk-pakk az alapjarat moci beinditas utan. Roff, oszt man oda is van ragasztozva a fordszam mutato  vigyor3
Benyaval volt, hogy beinditas utan lefulladt, vagy nagyon belengett az alapjarat. Szal nemis tom ezt az ECUt milyen uzemanyagoh ztalaltak ki  vigyor3 falbav
Naplózva

blah blah blah
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #5012 Dátum: 2009.07.30 csütörtök, 10:54:24 »

Viszont soha nem allt be ilyen pikk-pakk az alapjarat moci beinditas utan. Roff, oszt man oda is van ragasztozva a fordszam mutato  vigyor3
Benyaval volt, hogy beinditas utan lefulladt, vagy nagyon belengett az alapjarat. Szal nemis tom ezt az ECUt milyen uzemanyagoh ztalaltak ki  vigyor3 falbav
Olcsó, takarékos dízelhez  vigyor3
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5013 Dátum: 2009.07.30 csütörtök, 10:54:49 »

Olcsó, takarékos dízelhez  vigyor3

loller  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5014 Dátum: 2009.07.30 csütörtök, 11:03:35 »

http://e85forum.com/about976.html

és ami miatt problémánk van
http://www.youtube.com/watch?v=yS5Za2DIGV0
a hideg alkohol nemes egyszerűséggel kicsapódik a henger falán

Szepen kitisztult a moci  taps
Szoval kell az a Bosch szuper izzitogyertyas hulyesege, hogy pocre induljon a verda  vigyor3 Szuper  vigyor3 Monnyiert adja ezt a Bosch ? fel milla ?  vigyor3 
Naplózva

blah blah blah
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #5015 Dátum: 2009.07.30 csütörtök, 11:06:09 »

Szepen kitisztult a moci  taps
Szoval kell az a Bosch szuper izzitogyertyas hulyesege, hogy pocre induljon a verda  vigyor3 Szuper  vigyor3 Monnyiert adja ezt a Bosch ? fel milla ?  vigyor3 
nem izzítógyertya
az injektor fűtött Cheesy
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5016 Dátum: 2009.07.30 csütörtök, 11:12:29 »

nem izzítógyertya
az injektor fűtött Cheesy

ertem, tehat azok ottan az izzito gyertyak  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #5017 Dátum: 2009.07.30 csütörtök, 11:12:41 »

Viszont soha nem allt be ilyen pikk-pakk az alapjarat moci beinditas utan. Roff, oszt man oda is van ragasztozva a fordszam mutato  vigyor3
Benyaval volt, hogy beinditas utan lefulladt, vagy nagyon belengett az alapjarat. Szal nemis tom ezt az ECUt milyen uzemanyagoh ztalaltak ki  vigyor3 falbav
Nem akarod a kocsit elvinni egy szoftverfrissítésre? Komolyan, a tiéd szerintem valami őskövület. Szerintem az még keverékre van optimalizálva Cheesy Vagy nemtudom, lehet egy gőzgép van benne  nyes
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5018 Dátum: 2009.07.30 csütörtök, 11:17:24 »

Nem akarod a kocsit elvinni egy szoftverfrissítésre? Komolyan, a tiéd szerintem valami őskövület. Szerintem az még keverékre van optimalizálva Cheesy Vagy nemtudom, lehet egy gőzgép van benne  nyes

A gozgep legalabb mukodik  vigyor3 Es a legujabb sw van rajta...kb. 18 eves  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #5019 Dátum: 2009.07.30 csütörtök, 11:27:44 »

De jó, most már nem csak a diesel szfh?  hehe Lehetne alapítani egy Ford Hate Club-ot, mert milyen gagyi már ez a Ford, hogy nem hajlandó az olcsó, buherált vezérlővel ketyegni. Nem?  vigyor3
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5020 Dátum: 2009.07.30 csütörtök, 11:35:21 »


Zacci, sokszor megkértünk, hogy ne szidd a Ford-ot! 1000 más autóba is ugyan így működne az E85 kütyü, ez az autó nem E85 üzemre lett tervezve.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
mleslie
Vendég
« Új hozzászólás #5021 Dátum: 2009.07.30 csütörtök, 11:36:43 »

De akkor minek van Bank 1 és Bank 2?

Az O2 feszültség mi a manó?

És hogy van az, hogy a gagyi Suzukik mindenféle kütyű nélkül mennek 100% E85-el???  gun
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5022 Dátum: 2009.07.30 csütörtök, 11:39:32 »

De akkor minek van Bank 1 és Bank 2?

Az O2 feszültség mi a manó?

És hogy van az, hogy a gagyi Suzukik mindenféle kütyű nélkül mennek 100% E85-el???  gun

Ne hasonlítsd a Suzukit a Te autóhoz, teljesen más kategória. A régi kocka Merci meg elmegy fáradt olajjal is, meg használt étolajjal. Smiley Mégse öntené egyiket se senki TDCi-be. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #5023 Dátum: 2009.07.30 csütörtök, 11:43:13 »

Ne hasonlítsd a Suzukit a Te autóhoz, teljesen más kategória. A régi kocka Merci meg elmegy fáradt olajjal is, meg használt étolajjal. Smiley Mégse öntené egyiket se senki TDCi-be. Smiley
De PDTDI-be se, meg HDi-be se, meg CDI-be se, meg i-CTDi-be se, meg semmi mai dízelbe. Más idők járnak. Régebben az óvszerek birkabélből "készültek". Ma ki használna olyat?  wow1 Undecided Változnak az idők. Ami régen jó volt, megfelelt, az ma már elavult.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #5024 Dátum: 2009.07.30 csütörtök, 11:43:29 »

Zacci, sokszor megkértünk, hogy ne szidd a Ford-ot! 1000 más autóba is ugyan így működne az E85 kütyü, ez az autó nem E85 üzemre lett tervezve.
érdekes, opelban működik
meg mazdában is
« Utoljára szerkesztve: 2009.07.30 csütörtök, 11:46:43 írta yooccoo » Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5025 Dátum: 2009.07.30 csütörtök, 11:46:05 »

Zacci, sokszor megkértünk, hogy ne szidd a Ford-ot! 1000 más autóba is ugyan így működne az E85 kütyü, ez az autó nem E85 üzemre lett tervezve.

Hát, teljesen egyetértünk...
Ír egy jó kis hsz-t - már szinte cikknek is jó lenne (minden elismerésem)  - és teleszórja sárral... nagyon nem jól van ez így.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5026 Dátum: 2009.07.30 csütörtök, 11:47:51 »

érdekes, opelban működik
meg mazdában is

A kivétel erősíti a szabályt, de arra van egy erős tippem, hogy több autóba nem működik jól, mint amibe igen. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5027 Dátum: 2009.07.30 csütörtök, 11:48:21 »

érdekes, opelban működik
meg mazdában is

azok nem autok, erted  Cheesy Az igazi oto nem mux E85-el...sot neha meg benyaval sem  Cheesy
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5028 Dátum: 2009.07.30 csütörtök, 11:49:19 »

De akkor minek van Bank 1 és Bank 2?

Az O2 feszültség mi a manó?

És hogy van az, hogy a gagyi Suzukik mindenféle kütyű nélkül mennek 100% E85-el???  gun

Erre csak ezt tom mondani  vigyor3 Fill De Differensz  vigyor3 Mas egyebet nemtok mondani, kerem kaccsoja ki  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #5029 Dátum: 2009.07.30 csütörtök, 11:49:37 »

A kivétel erősíti a szabályt, de arra van egy erős tippem, hogy több autóba nem működik jól, mint amibe igen. Smiley
értem, tehát a '92-es f astra és a '95-ös vectra E85-re van megírva, az mk1 mondi meg nem
világos  eljen
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5030 Dátum: 2009.07.30 csütörtök, 11:50:34 »

Ne hasonlítsd a Suzukit a Te autóhoz, teljesen más kategória. A régi kocka Merci meg elmegy fáradt olajjal is, meg használt étolajjal. Smiley Mégse öntené egyiket se senki TDCi-be. Smiley

Hat azok meg otok meg mocik votak. Ne hasonlitsd a TDCI-t egy autohoz...mas kategoria wave Olyan mint a SUV  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5031 Dátum: 2009.07.30 csütörtök, 11:52:02 »

értem, tehát a '92-es f astra és a '95-ös vectra E85-re van megírva, az mk1 mondi meg nem
világos  eljen

100ev sok ido...Kavintont a fjordnak  vigyor3 Hatha eszebe jut mukodni  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5032 Dátum: 2009.07.30 csütörtök, 11:55:16 »

De akkor minek van Bank 1 és Bank 2?
Aze van mint ahogy Stealth is el hitte, hogy az otojaban valami 1000 vagy mennyi erzekelo van  vigyor3 Cheesy
Az SW altalanos SW. Van olyan oto, amiben letezik ilyen BANK2, de a tied nem ilyen. Sot, MAF szenzor sincs a tiedben, de a progi kepes megmutatni...a te esetedben a nagy nullat  vigyor3
Válasz
Az O2 feszültség mi a manó?

masodik lambdan a fesz.
Válasz
És hogy van az, hogy a gagyi Suzukik mindenféle kütyű nélkül mennek 100% E85-el???  gun

jah erre man valaszoltam  Cheesy IJ  Cheesy
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5033 Dátum: 2009.07.30 csütörtök, 11:56:38 »

De jó, most már nem csak a diesel szfh?  hehe Lehetne alapítani egy Ford Hate Club-ot, mert milyen gagyi már ez a Ford, hogy nem hajlandó az olcsó, buherált vezérlővel ketyegni. Nem?  vigyor3


Sose mondtam, hogy csak a diesel szfh. Az egesz fjord szfh, de a dizli nah az az szfh csimborasszoja  Cheesy
Naplózva

blah blah blah
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5034 Dátum: 2009.07.30 csütörtök, 12:04:24 »

azok nem autok, erted  Cheesy Az igazi oto nem mux E85-el...sot neha meg benyaval sem  Cheesy

Van a Ford-nak, olyan motorja ami E85-el is megy (FlexFuel), de ez a 2.0 16V nem az. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5035 Dátum: 2009.07.30 csütörtök, 12:05:29 »

értem, tehát a '92-es f astra és a '95-ös vectra E85-re van megírva, az mk1 mondi meg nem
világos  eljen

Cserébe azokba a motorokba 1000km-ként 1L olajat töltesz után. Smiley Tökéletes autó nem létezik!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5036 Dátum: 2009.07.30 csütörtök, 12:06:01 »

Van a Ford-nak, olyan motorja ami E85-el is megy (FlexFuel), de ez a 2.0 16V nem az. Smiley

Es van mas markanak olyan autoja, ami ilyen paraxtvakitos FlexFuel nelkul is rohogve megy E85-el . Nah ezek ernek valamit  Wink wave
Naplózva

blah blah blah
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5037 Dátum: 2009.07.30 csütörtök, 12:06:37 »

Sose mondtam, hogy csak a diesel szfh. Az egesz Ford szfh, de a dizli nah az az szfh csimborasszoja  Cheesy

 ejnye1
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #5038 Dátum: 2009.07.30 csütörtök, 12:07:20 »

Cserébe azokba a motorokba 1000km-ként 1L olajat töltesz után. Smiley Tökéletes autó nem létezik!
volt olyanom, 15e-ként cseréltem olajat, sose töltöttem utána
megint olyanba folytok bele, amiről nincs tapasztalatotok ...
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5039 Dátum: 2009.07.30 csütörtök, 12:08:03 »

Es van mas markanak olyan autoja, ami ilyen paraxtvakitos FlexFuel nelkul is rohogve megy E85-el . Nah ezek ernek valamit  Wink wave

Mondtam a kivétel erősíti a szabályt. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5040 Dátum: 2009.07.30 csütörtök, 12:09:28 »

volt olyanom, 15e-ként cseréltem olajat, sose töltöttem utána
megint olyanba folytok bele, amiről nincs tapasztalatotok ...

Én csak rövidebb ideg használtam egy Astra-t az is céges volt, nem az enyém, az ette az olajat. Szét volt gyilkolva? Lehet... De máshol is olvastam már Opel olajzaba sztorikat. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5041 Dátum: 2009.07.30 csütörtök, 12:10:08 »

Én azt mondom zárjuk le ezt a vitát, bízzunk abban, hogy sikerül megoldani ezt a E85 dolgot, és mindenki boldog lesz! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5042 Dátum: 2009.07.30 csütörtök, 12:10:13 »

Vannak rossz autok, mint pl. a Ford...Na de vannak mas markak is amik viszont jok...a kivetel erositi a szabalyt  vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2009.07.30 csütörtök, 12:17:02 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #5043 Dátum: 2009.07.30 csütörtök, 12:11:00 »

Vannak rossz autok, mint pl. a Ford...Na de vannak mas marka is amik viszont jok...a kivetel erositi a szabalyt  vigyor3
taps taps
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5044 Dátum: 2009.07.30 csütörtök, 12:12:20 »

Én azt mondom zárjuk lea vitát, bízzunk abban, hogy sikerül megoldani ezt a E85 dolgot, és mindenki boldog lesz! Smiley

senki nem vitazott... itt egy diszkurzus folydogal, es ha nem szotok bele, hogy vauvau meg hogy 1000km-en 1 liter olajat eszik (senkit nem erdekel) akkor ez igy is marad  wave

Ha meg nem teccik az eppen folydogalo tema, akko nem kell elolvasni  wave worship
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5045 Dátum: 2009.07.30 csütörtök, 12:12:57 »

nah szoval, Yooccoo elvtars, tessek nyilatkozni. Nalad mik a tapasznyalatok eddig ? melegen alapjarat ?  wave
Naplózva

blah blah blah
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #5046 Dátum: 2009.07.30 csütörtök, 12:14:47 »

nah szoval, Yooccoo elvtars, tessek nyilatkozni. Nalad mik a tapasznyalatok eddig ? melegen alapjarat ?  wave
melegen minden jó
alapjárat, erő megvan, fogyasztás normális (szal +20% körül)
hidegen meg változó a dolog
néha jobb, néha rosszabb
holnap ha lesz ingerenciám, lehet, hogy megnézem a gyertyát, hátha kell hézagot állítani
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5047 Dátum: 2009.07.30 csütörtök, 12:16:19 »

melegen minden jó
alapjárat, erő megvan, fogyasztás normális (szal +20% körül)
hidegen meg változó a dolog
néha jobb, néha rosszabb
holnap ha lesz ingerenciám, lehet, hogy megnézem a gyertyát, hátha kell hézagot állítani

nalam vadi uj gyertyak vannak. Made in japan, szal azzal tuti nincs gond  vigyor3 En meg asszem tekerek 1et a a hideginditason... vigyor3 meg a dusitast feltolom max-ra.
Naplózva

blah blah blah
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #5048 Dátum: 2009.07.30 csütörtök, 12:19:38 »

nalam vadi uj gyertyak vannak. Made in japan, szal azzal tuti nincs gond  vigyor3 En meg asszem tekerek 1et a a hideginditason... vigyor3 meg a dusitast feltolom max-ra.
feleslegesen tolod fel a dúsítást, csak többet eszik, hideg alapjáratodat nem fogja megjavítani
a hidegindítást is csak úgy érdemes tekerni, ha utána mész 50-100km-t és leteszteled, kb annyi azért kell a változáshoz, annyi idő alatt áll át kb. a lambda meg az ecu
szóval ha kapsz egy szegény keveréket, az nem is feltétlenül realtime dolog
az érdekes, hogy nekem semmilyen beállításnál és padlózásnál nem nyom hibát, tehát mindenképpen rossz valami a későbbi mondikban vagy csak szimplán más karakterisztikát tud lekezelni az acu és a lambda
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5049 Dátum: 2009.07.30 csütörtök, 12:47:04 »

feleslegesen tolod fel a dúsítást, csak többet eszik, hideg alapjáratodat nem fogja megjavítani
Na de ha ez a szerencsetlen szegenykeverekrol sir, akko logikusnak tunik, hogy toljak meg rajta amig lehet  vigyor3 Igaz most is mar majdnem fullon van  vigyor3
Válasz
a hidegindítást is csak úgy érdemes tekerni, ha utána mész 50-100km-t és leteszteled, kb annyi azért kell a változáshoz, annyi idő alatt áll át kb. a lambda meg az ecu
Hideginditasnak mind1, mert akkor az ECU open loop-ban muxik.
Válasz
szóval ha kapsz egy szegény keveréket, az nem is feltétlenül realtime dolog
az érdekes, hogy nekem semmilyen beállításnál és padlózásnál nem nyom hibát,
Lehet hogy nyom, csak kiegett a check engine izzod  vigyor3
Válasz
tehát mindenképpen rossz valami a későbbi mondikban vagy csak szimplán más karakterisztikát tud lekezelni az acu és a lambda
Mondtam en ennek ellenkezojet ?  vigyor3 nah ugye  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
Oldalak: 1 ... 94 95 96 97 98 99 100 [101] 102 103 104 105 106 107 108 ... 254   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.054 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.