Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.10 vasárnap, 20:49:12
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Üzemanyagok
Oldalak:
1
...
170
171
172
173
174
175
176
[
177
]
178
179
180
181
182
183
184
...
254
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Üzemanyagok (Megtekintve 3531437 alkalommal)
0 Felhasználó és 15 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #8800 Dátum:
2014.06.03 kedd, 10:38:58 »
Idézetet írta: vzoli - 2014.06.03 kedd, 10:37:50
én meg tegnap 458ért
bolond kend.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
vzoli
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #8801 Dátum:
2014.06.03 kedd, 10:45:40 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.06.03 kedd, 10:38:58
bolond kend.....
siettem, és pont töltötték a normál dízelt, így prémium cucc ment a trakeszba
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #8802 Dátum:
2014.06.03 kedd, 11:14:06 »
Idézetet írta: vzoli - 2014.06.03 kedd, 10:45:40
siettem, és pont töltötték a normál dízelt, így prémium cucc ment a trakeszba
Akkor behozod a fogyasztáson, semmi gond.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #8803 Dátum:
2014.06.03 kedd, 11:16:11 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.06.03 kedd, 11:14:06
Akkor behozod a fogyasztáson, semmi gond.
AndyA
Annyival nem fog kevesebbet enni, mint amennyivel drágább.
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #8804 Dátum:
2014.06.03 kedd, 12:16:37 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.06.03 kedd, 11:14:06
Akkor behozod a fogyasztáson, semmi gond.
AndyA
dehogy fog ez ettől kevesebbet fogyasztani
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #8805 Dátum:
2014.06.03 kedd, 12:17:20 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2014.06.03 kedd, 11:16:11
Annyival nem fog kevesebbet enni, mint amennyivel drágább.
inkább többet, mert picit halkabb, puhábban megy, mintha kicsit jobban is húzna, ergó jobban tolom neki
Naplózva
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #8806 Dátum:
2014.06.03 kedd, 17:19:13 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.06.03 kedd, 08:39:18
A mihez képest? Hétfő reggel 387-ért tankoltam literjét.
AndyA
külföldön tankoltál vagy idehaza valamelyik meki mögött a sültkrumplis olajat?
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #8807 Dátum:
2014.06.03 kedd, 19:28:01 »
Idézetet írta: D - 2014.06.03 kedd, 17:19:13
külföldön tankoltál vagy idehaza valamelyik meki mögött a sültkrumplis olajat?
Itt a 2. kerületben, mindjárt a Gaussplatz mellett.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #8808 Dátum:
2014.06.03 kedd, 20:19:05 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.06.03 kedd, 19:28:01
Itt a 2. kerületben, mindjárt a Gaussplatz mellett.
AndyA
Bécsben vagy és az Avanti-nál tankolsz, miközben Magyarországon külön legenda övezi a nyugat-magyarországi OMV kutakat, hogy oda Ausztriából jön a szuper üzemanyag, amitől 1 literrel csökken a fogyasztás
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #8809 Dátum:
2014.06.03 kedd, 20:40:46 »
Idézetet írta: D - 2014.06.03 kedd, 20:19:05
Bécsben vagy és az Avanti-nál tankolsz, miközben Magyarországon külön legenda övezi a nyugat-magyarországi OMV kutakat, hogy oda Ausztriából jön a szuper üzemanyag, amitől 1 literrel csökken a fogyasztás
Itt az Avanti GO-tól is egy literrel csökken a fogyasztás!
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #8810 Dátum:
2014.06.03 kedd, 20:51:13 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.06.03 kedd, 20:40:46
Itt az Avanti GO-tól is egy literrel csökken a fogyasztás!
AndyA
én kérek elnézést
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #8811 Dátum:
2014.06.03 kedd, 23:26:25 »
Hát Urak,
számolgattam mostanság, s eléggé ledöbbentem dolgokon.
Agyalgattam a következő kocsin. Erős, benzines felé hajlok most.
Én ugye havi 2-3000km-t megyek. Ezért is ragaszkodtam erős TDCi-hez 2008ban, mert hogy drága az üa.
Mostanában már inkább 1800-2000km figyel be. Innen is az ihlet, hogy elengedhetem picit jobban a fogyit az örömautózás javára a következő gépnél.
Nézegettem a spritmonitort, s a benzinesek fogyijait nézve az excelembe kijöttek olyan számok is, hogy majd dupláját is el tudnám pacsálni a jelenlegi üa költségnek (7,5L dízel vs. 12-14-18 liter benzin /100km).
Viszont láttam azt is, hogy ma már elég sok mindent LPG-ra alakítanak.
Konkrét típust nem akarok írni (off-ok), mert többet is sasolok, de amiket nézegetek, azok nagyjából 15 liter gázzal elketyegnek, s akkor még mindig pole pozícióból indulunk az összes lámpától. S beszorozgatva a magyar 250-280-as LPG árakat, azért jobban jönnék ki bőven, mint ha benzines módban használnám.
Aztán rákukkantottam a SK LPG árakra. Ez most kb 212 körül mozog itt nem messze tőlem Komarnoban. Na ezt a 212-t beírva az excelbe azt látom, hogy a havi üa ktsg-em, kb 5%-kal lenne magasabb. Úgy havi 2E km-nél, mint logikusan 3E-nél is.
Szóval el is dőlt nálam: a következő benzines (+LPG) gép lesz.
Az a durva, hogy ha nem járok át a SK-khoz tankolni, akkor sem dupláját költeném a mostani dízeles költségemnek, hanem az eddigiek (havi ~3E km) alatt vagyok kb. amit meg a havi főköltségvetés enged bőven. Ja és nem 175 ló szaladgálna előttem, hanem egy "picit" több.
Hajrá LPG.
(persze a CNG lenne a kafa, de ha elterjed az is drága lesz, mint minden magyarisztánban...)
(ja és igen: vállalom, hogy rohadt szemét leszek, hogy nem ide magyarisztánba hordom a pénzt. De amíg ez van...
)
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #8812 Dátum:
2014.06.03 kedd, 23:39:44 »
Idézetet írta: SzJani - 2014.06.03 kedd, 23:26:25
Hát Urak,
számolgattam mostanság, s eléggé ledöbbentem dolgokon.
Agyalgattam a következő kocsin. Erős, benzines felé hajlok most.
Én ugye havi 2-3000km-t megyek. Ezért is ragaszkodtam erős TDCi-hez 2008ban, mert hogy drága az üa.
Mostanában már inkább 1800-2000km figyel be. Innen is az ihlet, hogy elengedhetem picit jobban a fogyit az örömautózás javára a következő gépnél.
Nézegettem a spritmonitort, s a benzinesek fogyijait nézve az excelembe kijöttek olyan számok is, hogy majd dupláját is el tudnám pacsálni a jelenlegi üa költségnek (7,5L dízel vs. 12-14-18 liter benzin /100km).
Viszont láttam azt is, hogy ma már elég sok mindent LPG-ra alakítanak.
Konkrét típust nem akarok írni (off-ok), mert többet is sasolok, de amiket nézegetek, azok nagyjából 15 liter gázzal elketyegnek, s akkor még mindig pole pozícióból indulunk az összes lámpától. S beszorozgatva a magyar 250-280-as LPG árakat, azért jobban jönnék ki bőven, mint ha benzines módban használnám.
Aztán rákukkantottam a SK LPG árakra. Ez most kb 212 körül mozog itt nem messze tőlem Komarnoban. Na ezt a 212-t beírva az excelbe azt látom, hogy a havi üa ktsg-em, kb 5%-kal lenne magasabb. Úgy havi 2E km-nél, mint logikusan 3E-nél is.
Szóval el is dőlt nálam: a következő benzines (+LPG) gép lesz.
Az a durva, hogy ha nem járok át a SK-khoz tankolni, akkor sem dupláját költeném a mostani dízeles költségemnek, hanem az eddigiek (havi ~3E km) alatt vagyok kb. amit meg a havi főköltségvetés enged bőven. Ja és nem 175 ló szaladgálna előttem, hanem egy "picit" több.
Hajrá LPG.
(persze a CNG lenne a kafa, de ha elterjed az is drága lesz, mint minden magyarisztánban...)
(ja és igen: vállalom, hogy rohadt szemét leszek, hogy nem ide magyarisztánba hordom a pénzt. De amíg ez van...
)
Így van.
Ezt mondom én is mindig.
Nagy ccm +gáz! A mai korszerű gázrendszerek szinte alig fogyasztanak többet, mint benzinből és nincs teljesítmény csökkenés sem.
Off, 190 LE, 2.8 ..... AT..... 11 liter gáz!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #8813 Dátum:
2014.06.03 kedd, 23:45:10 »
Idézetet írta: GSR - 2014.06.03 kedd, 23:39:44
Így van.
Ezt mondom én is mindig.
Nagy ccm +gáz! A mai korszerű gázrendszerek szinte alig fogyasztanak többet, mint benzinből és nincs teljesítmény csökkenés sem.
Off, 190 LE, 2.8 ..... AT..... 11 liter gáz!
Ja, ami fura a nagyccm miatt, hogy gázból alig fogyaszt vmivel többet.
(4000+ ccm, 350+ LE, AT, 15 liter LPG) spritmonitoron...
Konszerntől függően 5-15% teljesítmény csökkenéssel.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #8814 Dátum:
2014.06.03 kedd, 23:50:06 »
Idézetet írta: SzJani - 2014.06.03 kedd, 23:45:10
Ja, ami fura a nagyccm miatt, hogy gázból alig fogyaszt vmivel többet.
(4000+ ccm, 350+ LE, AT, 15 liter LPG) spritmonitoron...
Konszerntől függően 5-15% teljesítmény csökkenéssel.
Nem fura, ez így működik.
A gáz a nagy ccm-nél "éli" ki magát, így nő a hatásfoka.
Ilyen teljesítménynél pedig észrevehetetlen a különbség.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #8815 Dátum:
2014.06.03 kedd, 23:53:34 »
Idézetet írta: GSR - 2014.06.03 kedd, 23:50:06
Nem fura, ez így működik.
A gáz a nagy ccm-nél "éli" ki magát, így nő a hatásfoka.
Ilyen teljesítménynél pedig észrevehetetlen a különbség.
mit jelent az, hogy éli ki?
(érdekelne a fizikája)
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #8816 Dátum:
2014.06.04 szerda, 00:02:49 »
Idézetet írta: SzJani - 2014.06.03 kedd, 23:53:34
mit jelent az, hogy éli ki?
(érdekelne a fizikája)
Jobb a hatásfoka, kedvezőbb a nagyobb hengerűrtartalom a gázüzemnek.
Valamint egyértelműen itt spórol a legtöbbet, nem egy kis köbcentis autónál, ami eleve nem eszik sokat.
Volt bent egy fabia, 3 henger, 12 szelep......gázüzem.
Ritka nagy hülyeség.
A bonyolultabb részéhez már késő, talán korábban volt szó róla az LPG-ben.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.06.04 szerda, 07:31:45 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #8817 Dátum:
2014.06.04 szerda, 08:06:19 »
Idézetet írta: GSR - 2014.06.03 kedd, 23:50:06
Nem fura, ez így működik.
A gáz a nagy ccm-nél "éli" ki magát, így nő a hatásfoka.
Ilyen teljesítménynél pedig észrevehetetlen a különbség.
milyen ócska xar duma ez az "éli" ki magát....
Kiélni te tudtad volna magad,de még ahhoz is béna vagy.....
A többit elhiszem a nagyköbcentis gázos autóról...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #8818 Dátum:
2014.06.04 szerda, 08:10:41 »
Idézetet írta: SzJani - 2014.06.03 kedd, 23:26:25
Hát Urak,
számolgattam mostanság, s eléggé ledöbbentem dolgokon.
Agyalgattam a következő kocsin. Erős, benzines felé hajlok most.
Én ugye havi 2-3000km-t megyek. Ezért is ragaszkodtam erős TDCi-hez 2008ban, mert hogy drága az üa.
Mostanában már inkább 1800-2000km figyel be. Innen is az ihlet, hogy elengedhetem picit jobban a fogyit az örömautózás javára a következő gépnél.
Nézegettem a spritmonitort, s a benzinesek fogyijait nézve az excelembe kijöttek olyan számok is, hogy majd dupláját is el tudnám pacsálni a jelenlegi üa költségnek (7,5L dízel vs. 12-14-18 liter benzin /100km).
Viszont láttam azt is, hogy ma már elég sok mindent LPG-ra alakítanak.
Konkrét típust nem akarok írni (off-ok), mert többet is sasolok, de amiket nézegetek, azok nagyjából 15 liter gázzal elketyegnek, s akkor még mindig pole pozícióból indulunk az összes lámpától. S beszorozgatva a magyar 250-280-as LPG árakat, azért jobban jönnék ki bőven, mint ha benzines módban használnám.
Aztán rákukkantottam a SK LPG árakra. Ez most kb 212 körül mozog itt nem messze tőlem Komarnoban. Na ezt a 212-t beírva az excelbe azt látom, hogy a havi üa ktsg-em, kb 5%-kal lenne magasabb. Úgy havi 2E km-nél, mint logikusan 3E-nél is.
Szóval el is dőlt nálam: a következő benzines (+LPG) gép lesz.
Az a durva, hogy ha nem járok át a SK-khoz tankolni, akkor sem dupláját költeném a mostani dízeles költségemnek, hanem az eddigiek (havi ~3E km) alatt vagyok kb. amit meg a havi főköltségvetés enged bőven. Ja és nem 175 ló szaladgálna előttem, hanem egy "picit" több.
Hajrá LPG.
(persze a CNG lenne a kafa, de ha elterjed az is drága lesz, mint minden magyarisztánban...)
(ja és igen: vállalom, hogy rohadt szemét leszek, hogy nem ide magyarisztánba hordom a pénzt. De amíg ez van...
)
Azért az a "tőlem nem messze Komarnoban" nem triviális. Számold ki, hogy hány km-t jelent pluszban egy ilyen tankolás, és az arra eső fogyasztást tedd zárójelbe, a havi normál fogyasztás mellé pluszba. Vagy csak annak az árát add hozzá a 212-es gázárhoz, és azzal számolj. Meg az időddel, amíg havi 3-4-5 alkalommal átgurulsz oda "olcsón" tankolni. Nem is olyan nagyon biztos, hogy annyival olcsóbb.
Anno talán Totalcar csinált számítást, hogy hány Ft-tal olcsóbb üzemanyagért hány km-t éri meg furikázni, hogy még mindig olcsóbb legyen, ne csak placebo. Meglepő számok jöttek ki, 5-8-10 km-re már elég nagy különbségért érdemes csak elindulni, ha amúgy nem esik útba, és csak direkt ezért menne oda az ember. Ráadásul ők az időtényezőt figyelembe sem vették, csak az árakkal és a fogyasztással számoltak.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #8819 Dátum:
2014.06.04 szerda, 08:23:44 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.06.04 szerda, 08:10:41
Azért az a "tőlem nem messze Komarnoban" nem triviális. Számold ki, hogy hány km-t jelent pluszban egy ilyen tankolás, és az arra eső fogyasztást tedd zárójelbe, a havi normál fogyasztás mellé pluszba. Vagy csak annak az árát add hozzá a 212-es gázárhoz, és azzal számolj. Meg az időddel, amíg havi 3-4-5 alkalommal átgurulsz oda "olcsón" tankolni. Nem is olyan nagyon biztos, hogy annyival olcsóbb.
Anno talán Totalcar csinált számítást, hogy hány Ft-tal olcsóbb üzemanyagért hány km-t éri meg furikázni, hogy még mindig olcsóbb legyen, ne csak placebo. Meglepő számok jöttek ki, 5-8-10 km-re már elég nagy különbségért érdemes csak elindulni, ha amúgy nem esik útba, és csak direkt ezért menne oda az ember. Ráadásul ők az időtényezőt figyelembe sem vették, csak az árakkal és a fogyasztással számoltak.
AndyA
De.
Kiszámoltam.
1600Ft oda-vissza. Havonta 5x kell. Még így is fényévekkel jobb vagyok a sima benzinnél, százalékosan 15%alatt vagyok még mindig. Ez a 15% a kevés futásra van. Ha már többet megyek, még kevesebb.
Idő?
Egyébként is gurulgatok az autókkal itthon jobbra-balra. Akkor meg már nem mindegy, ha oda gurulok át. A csajokkal is van, hogy délután csak bepattanunk, aztán elautókázunk vmerre, fagyi, szőlőbe, stb. + A dömpert is ha bhuzizom, akkor van hogy este amikor már mindenki lefeküdt, utána szoktam elvinni tesztelni, vagy csak csapatni egyet. Szóval időben is belefér bőven, az éjszakai krúzingok alá is bőven besorolható.
Ha meg végkép nem tudok LPG-t itatni, akkor ha visszafogom magam, eljárok 10-12 liter benyából is. Régen ennyit evett a 115lovas 1.8 fókám...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26674
Phinabubus, filematológus
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #8820 Dátum:
2014.06.04 szerda, 08:25:04 »
Idézetet írta: SzJani - 2014.06.03 kedd, 23:26:25
Hajrá LPG.
Jani! Fóton a brazilok nagyon szép lpg-s autókat csinálnak, árulnak!
Ezzel mindent el is árultam. Előbb fogok lovakocsival közlekedni, mint LPG-s autóval. Az LPG a fűtésre van.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #8821 Dátum:
2014.06.04 szerda, 08:25:23 »
Idézetet írta: SzJani - 2014.06.04 szerda, 08:23:44
De.
Kiszámoltam.
1600Ft oda-vissza. Havonta 5x kell. Még így is fényévekkel jobb vagyok a sima benzinnél, százalékosan 15%alatt vagyok még mindig. Ez a 15% a kevés futásra van. Ha már többet megyek, még kevesebb.
Idő?
Egyébként is gurulgatok az autókkal itthon jobbra-balra. Akkor meg már nem mindegy, ha oda gurulok át. A csajokkal is van, hogy délután csak bepattanunk, aztán elautókázunk vmerre, fagyi, szőlőbe, stb. + A dömpert is ha bhuzizom, akkor van hogy este amikor már mindenki lefeküdt, utána szoktam elvinni tesztelni, vagy csak csapatni egyet. Szóval időben is belefér bőven, az éjszakai krúzingok alá is bőven besorolható.
Ha meg végkép nem tudok LPG-t itatni, akkor ha visszafogom magam, eljárok 10-12 liter benyából is. Régen ennyit evett a 115lovas 1.8 fókám...
és mi a kiszemelt? tudja a reptéren árokugratást az is?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #8822 Dátum:
2014.06.04 szerda, 08:26:48 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.06.04 szerda, 08:25:04
Jani! Fóton a brazilok nagyon szép lpg-s autókat csinálnak, árulnak!
Ezzel mindent el is árultam. Előbb fogok lovakocsival közlekedni, mint LPG-s autóval. Az LPG a fűtésre van.
úgy kellett volna kezdeni: "Jani! Tezsvírkím! ....kkkkkkrrrrhhhh.....phö! "
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #8823 Dátum:
2014.06.04 szerda, 08:28:43 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.06.04 szerda, 08:25:04
Jani! Fóton a brazilok nagyon szép lpg-s autókat csinálnak, árulnak!
Ezzel mindent el is árultam. Előbb fogok lovakocsival közlekedni, mint LPG-s autóval. Az LPG a fűtésre van.
Majd mész vele egy kört, aztán átgondolod majd.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #8824 Dátum:
2014.06.04 szerda, 08:30:01 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.06.04 szerda, 08:25:23
és mi a kiszemelt? tudja a reptéren árokugratást az is?
Még formálódom. Meg legyen meglepi (vmi 2008 utáni v8). Ugrani nem ugrik. Inkább 5 környékén szeretnek ezek százon lenni.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26674
Phinabubus, filematológus
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #8825 Dátum:
2014.06.04 szerda, 08:30:37 »
Idézetet írta: SzJani - 2014.06.04 szerda, 08:28:43
Majd mész vele egy kört, aztán átgondolod majd.
Te meg majd mehetsz a 900 ccm-es ikerturbós 300 lóerős S-maxommal...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #8826 Dátum:
2014.06.04 szerda, 08:31:35 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.06.04 szerda, 08:25:04
Jani! Fóton a brazilok nagyon szép lpg-s autókat csinálnak, árulnak!
Ezzel mindent el is árultam. Előbb fogok lovakocsival közlekedni, mint LPG-s autóval.
Az LPG a fűtésre van.
írja ezt a dízeles
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #8827 Dátum:
2014.06.04 szerda, 08:31:53 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.06.04 szerda, 08:30:37
Te meg majd mehetsz a 900 ccm-es ikerturbós 300 lóerős S-maxommal...
Teszek ajánlatot a motorra majd. (a dömperhez kellene tartalék ablakemelő motornak...
)
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26674
Phinabubus, filematológus
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #8828 Dátum:
2014.06.04 szerda, 08:32:05 »
Idézetet írta: D - 2014.06.04 szerda, 08:31:35
írja ezt a dízeles
Az olajfűtés zsákutca volt!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #8829 Dátum:
2014.06.04 szerda, 08:32:43 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.06.04 szerda, 08:25:04
Jani! Fóton a brazilok nagyon szép lpg-s autókat csinálnak, árulnak!
Ezzel mindent el is árultam. Előbb fogok lovakocsival közlekedni, mint LPG-s autóval. Az LPG a fűtésre van.
Inkább a főzésre valót használnám.
(cng)
«
Utoljára szerkesztve: 2014.06.04 szerda, 08:37:50 írta SzJani
»
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #8830 Dátum:
2014.06.04 szerda, 08:34:35 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.06.04 szerda, 08:32:05
Az olajfűtés zsákutca volt!
mindig ezt mondom, de vannak akik megmagyarázzák
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #8831 Dátum:
2014.06.04 szerda, 08:42:53 »
Idézetet írta: SzJani - 2014.06.04 szerda, 08:30:01
Még formálódom. Meg legyen meglepi (vmi 2008 utáni v8). Ugrani nem ugrik. Inkább 5 környékén szeretnek ezek százon lenni.
ne.ne legyen meglepi.nem szeretem a meglepiket.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #8832 Dátum:
2014.06.04 szerda, 08:44:50 »
Idézetet írta: SzJani - 2014.06.04 szerda, 08:30:01
Még formálódom. Meg legyen meglepi (vmi 2008 utáni v8). Ugrani nem ugrik. Inkább 5 környékén szeretnek ezek százon lenni.
SK rendszámot rá!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #8833 Dátum:
2014.06.04 szerda, 08:47:37 »
Idézetet írta: SzJani - 2014.06.04 szerda, 08:30:01
Még formálódom. Meg legyen meglepi (vmi 2008 utáni v8). Ugrani nem ugrik. Inkább 5 környékén szeretnek ezek százon lenni.
ámerikai?sevi?Ford?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #8834 Dátum:
2014.06.04 szerda, 08:49:40 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.06.04 szerda, 08:47:37
ámerikai?sevi?Ford?
esetleg ezek közül?
https://www.youtube.com/watch?v=-bfA0Mh1CnQ
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
FokaDriver
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #8835 Dátum:
2014.06.04 szerda, 09:15:34 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.06.04 szerda, 08:25:04
Jani! Fóton a brazilok nagyon szép lpg-s autókat csinálnak, árulnak!
Ezzel mindent el is árultam. Előbb fogok lovakocsival közlekedni, mint LPG-s autóval. Az LPG a fűtésre van.
Ezt te tudod, én 236-ért tankolok LPG-t, bár igaz hogy 10 litert megeszik belőle az autó. Jajj elszóltam magam,,,hogy lassan olcsóbb mint gázolajjal közlekedni, és nem lesznek szokásos diesel-es szervízköltségeim sem...a lovaskocsi mennyi szénát kér 100-on ?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26674
Phinabubus, filematológus
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #8836 Dátum:
2014.06.04 szerda, 09:16:59 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2014.06.04 szerda, 09:15:34
Ezt te tudod, én 236-ért tankolok LPG-t, bár igaz hogy 10 litert megeszik belőle az autó. Jajj elszóltam magam,,,hogy lassan olcsóbb mint gázolajjal közlekedni, és nem lesznek szokásos diesel-es szervízköltségeim sem...a lovaskocsi mennyi szénát kér 100-on ?
Hol tárolod a gázt az autóban? És mennyit?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
FokaDriver
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #8837 Dátum:
2014.06.04 szerda, 09:24:45 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.06.04 szerda, 09:16:59
Hol tárolod a gázt az autóban? És mennyit?
51 literes pótkeréktartály 45 litert tudok beletenni, ez szimplán 450 km, ezzel 225 km oda, 225 vissza ha dolog van, ez nekem már elég jó hatótávolság, legrosszabb esetben tankolok ott is, bár vidéken már drágább az LPG, viszont külföldön meg olcsóbb.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26674
Phinabubus, filematológus
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #8838 Dátum:
2014.06.04 szerda, 09:25:19 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2014.06.04 szerda, 09:24:45
51 literes pótkeréktartály 45 litert tudok beletenni, ez szimplán 450 km, ezzel 225 km oda, 225 vissza ha dolog van, ez nekem már elég jó hatótávolság, legrosszabb esetben tankolok ott is, bár vidéken már drágább az LPG, viszont külföldön meg olcsóbb.
És hol van a pótkerék?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #8839 Dátum:
2014.06.04 szerda, 09:31:18 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.06.04 szerda, 09:25:19
És hol van a pótkerék?
húzza maga után,mert rajta maradt az autón,hogy "Just married!".....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
FokaDriver
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #8840 Dátum:
2014.06.04 szerda, 09:31:55 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.06.04 szerda, 09:25:19
És hol van a pótkerék?
mankókerék csomagtartóba bedobva. Pont ott ahol a diesel-esek a tartalék 2ős tömegű lendkereket, és a porlasztócsúcsokat tartani szokták
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #8841 Dátum:
2014.06.04 szerda, 09:33:47 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2014.06.04 szerda, 09:31:55
mankókerék csomagtartóba bedobva. Pont ott ahol a diesel-esek a tartalék 2ős tömegű lendkereket, és a porlasztócsúcsokat tartani szokták
mi lesz most velem?nekem nincsenek ilyesmik a csomitartóban.de még mankó kerék sem....ááááááááááááááááááá
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26674
Phinabubus, filematológus
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #8842 Dátum:
2014.06.04 szerda, 09:44:45 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2014.06.04 szerda, 09:31:55
mankókerék csomagtartóba bedobva. Pont ott ahol a diesel-esek a tartalék 2ős tömegű lendkereket, és a porlasztócsúcsokat tartani szokták
Nem megyek bele. Ha neked bevált, én örülök, mellesleg biztos jó megoldás! Szerintem ha nem gyári, akkor sufnituning!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
FokaDriver
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #8843 Dátum:
2014.06.04 szerda, 10:10:37 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.06.04 szerda, 09:44:45
Nem megyek bele. Ha neked bevált, én örülök, mellesleg biztos jó megoldás! Szerintem ha nem gyári, akkor sufnituning!
Én sem tettem volna, csak egy kis kora reggeli verbális szájkarate volt. Béke van:) Természetesen nem gyári, a gyárak is külsős LPG fejlesztő cégektől veszik az LPG megoldásokat, és így lesz belőle gyári (pl: Landi Renzo-t sok gyár szerel )...európában már 50 éve használják az LPG-t mint gépjármű üzemanyag, és azóta már a 4. generációs műszaki megoldás dolgozik az autókban.Annak hogy a mi kis hazánkban ez nem terjedt el, több oka is van, de ezek nem műszaki okok...
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #8844 Dátum:
2014.06.04 szerda, 10:20:41 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2014.06.04 szerda, 09:15:34
Ezt te tudod, én 236-ért tankolok LPG-t, bár igaz hogy 10 litert megeszik belőle az autó. Jajj elszóltam magam,,,hogy lassan olcsóbb mint gázolajjal közlekedni, és nem lesznek szokásos diesel-es szervízköltségeim sem...a lovaskocsi mennyi szénát kér 100-on ?
Az egy dolog hogy most éppen kedvező. Szépen sorban megnyomták a gázolaj jövedéki adóját , kinyírták az adóval E85 piacot. Azt gondolod, hogy a gáz nem fog sorra kerülni, mint rejtett költségvetési tartalék
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #8845 Dátum:
2014.06.04 szerda, 10:36:21 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.06.04 szerda, 08:47:37
ámerikai?sevi?Ford?
Nem tudom még pontosan tényleg.
Képlékeny.
Ha lenne 1-2 év múlva vmi brutál (adott esetben agymotoros, de ez csak álom) legalább 800-1000Nm-t tudó konnektoros elektromos gép, akkor arra lőnék. Az lesz a jövő.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #8846 Dátum:
2014.06.04 szerda, 10:36:53 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.06.04 szerda, 08:44:50
SK rendszámot rá!
Azt semmiképp! Ezért is gyá lenne egy elektromos, mert arra kicsi a regadó.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #8847 Dátum:
2014.06.04 szerda, 10:37:19 »
Idézetet írta: stealt - 2014.06.04 szerda, 10:20:41
Az egy dolog hogy most éppen kedvező. Szépen sorban megnyomták a gázolaj jövedéki adóját , kinyírták az adóval E85 piacot. Azt gondolod, hogy a gáz nem fog sorra kerülni, mint rejtett költségvetési tartalék
Mo-n tuti a forgatókönyv.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
FokaDriver
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #8848 Dátum:
2014.06.04 szerda, 12:32:20 »
Idézetet írta: stealt - 2014.06.04 szerda, 10:20:41
Az egy dolog hogy most éppen kedvező. Szépen sorban megnyomták a gázolaj jövedéki adóját , kinyírták az adóval E85 piacot. Azt gondolod, hogy a gáz nem fog sorra kerülni, mint rejtett költségvetési tartalék
Jól látod, de ha a többség erre a zenére szeret táncolni, mit tehetnénk, dobáljuk a kalapba az "aprót" a zenésznek.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.06.04 szerda, 12:53:06 írta FokaDriver
»
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #8849 Dátum:
2014.06.05 csütörtök, 10:48:05 »
Péntektől -2Ft. a go-nak.
De igazából nem is ez a lényeg, hanem ez:
http://www.vezess.hu/top_10/aranytalanul-draga-itthon-uzemanyag/52611/
Hány liter jön ki a havi átlagfizetésből? Ez a beszédesebb szám.
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Oldalak:
1
...
170
171
172
173
174
175
176
[
177
]
178
179
180
181
182
183
184
...
254
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ