Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 16:59:30 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 170 171 172 173 174 175 176 [177] 178 179 180 181 182 183 184 ... 254   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Üzemanyagok  (Megtekintve 3552096 alkalommal)
0 Felhasználó és 11 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8800 Dátum: 2014.06.03 kedd, 10:38:58 »

én meg tegnap 458ért
laugh bolond kend..... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #8801 Dátum: 2014.06.03 kedd, 10:45:40 »

laugh bolond kend..... nyes

siettem, és pont töltötték a normál dízelt, így prémium cucc ment a trakeszba  falbav
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #8802 Dátum: 2014.06.03 kedd, 11:14:06 »

siettem, és pont töltötték a normál dízelt, így prémium cucc ment a trakeszba  falbav

Akkor behozod a fogyasztáson, semmi gond. vigyor3

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #8803 Dátum: 2014.06.03 kedd, 11:16:11 »

Akkor behozod a fogyasztáson, semmi gond. vigyor3

AndyA

Annyival nem fog kevesebbet enni, mint amennyivel drágább.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #8804 Dátum: 2014.06.03 kedd, 12:16:37 »

Akkor behozod a fogyasztáson, semmi gond. vigyor3

AndyA

dehogy fog ez ettől kevesebbet fogyasztani  falbav
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #8805 Dátum: 2014.06.03 kedd, 12:17:20 »

Annyival nem fog kevesebbet enni, mint amennyivel drágább.

inkább többet, mert picit halkabb, puhábban megy, mintha kicsit jobban is húzna, ergó jobban tolom neki  eplus2
Naplózva
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #8806 Dátum: 2014.06.03 kedd, 17:19:13 »

A mihez képest? Hétfő reggel 387-ért tankoltam literjét. Smiley

AndyA


külföldön tankoltál vagy idehaza valamelyik meki mögött a sültkrumplis olajat?  ravasz1 vigyor
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #8807 Dátum: 2014.06.03 kedd, 19:28:01 »


külföldön tankoltál vagy idehaza valamelyik meki mögött a sültkrumplis olajat?  ravasz1 vigyor

Itt a 2. kerületben, mindjárt a Gaussplatz mellett. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #8808 Dátum: 2014.06.03 kedd, 20:19:05 »

Itt a 2. kerületben, mindjárt a Gaussplatz mellett. Smiley

AndyA

Bécsben vagy és az Avanti-nál tankolsz, miközben Magyarországon külön legenda övezi a nyugat-magyarországi OMV kutakat, hogy oda Ausztriából jön a szuper üzemanyag, amitől 1 literrel csökken a fogyasztás eplus2
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #8809 Dátum: 2014.06.03 kedd, 20:40:46 »

Bécsben vagy és az Avanti-nál tankolsz, miközben Magyarországon külön legenda övezi a nyugat-magyarországi OMV kutakat, hogy oda Ausztriából jön a szuper üzemanyag, amitől 1 literrel csökken a fogyasztás eplus2

Itt az Avanti GO-tól is egy literrel csökken a fogyasztás! Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #8810 Dátum: 2014.06.03 kedd, 20:51:13 »

Itt az Avanti GO-tól is egy literrel csökken a fogyasztás! Smiley

AndyA

én kérek elnézést nyes
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #8811 Dátum: 2014.06.03 kedd, 23:26:25 »

Hát Urak,
számolgattam mostanság, s eléggé ledöbbentem dolgokon.
Agyalgattam a következő kocsin. Erős, benzines felé hajlok most.
Én ugye havi 2-3000km-t megyek. Ezért is ragaszkodtam erős TDCi-hez 2008ban, mert hogy drága az üa.
Mostanában már inkább 1800-2000km figyel be. Innen is az ihlet, hogy elengedhetem picit jobban a fogyit az örömautózás javára a következő gépnél.
Nézegettem a spritmonitort, s a benzinesek fogyijait nézve az excelembe kijöttek olyan számok is, hogy majd dupláját is el tudnám pacsálni a jelenlegi üa költségnek (7,5L dízel vs. 12-14-18 liter benzin /100km).
Viszont láttam azt is, hogy ma már elég sok mindent LPG-ra alakítanak.
Konkrét típust nem akarok írni (off-ok), mert többet is sasolok, de amiket nézegetek, azok nagyjából 15 liter gázzal elketyegnek, s akkor még mindig pole pozícióból indulunk az összes lámpától. S beszorozgatva a magyar 250-280-as LPG árakat, azért jobban jönnék ki bőven, mint ha benzines módban használnám.
Aztán rákukkantottam a SK LPG árakra. Ez most kb 212 körül mozog itt nem messze tőlem Komarnoban. Na ezt a 212-t beírva az excelbe azt látom, hogy a havi üa ktsg-em, kb 5%-kal lenne magasabb. Úgy havi 2E km-nél, mint logikusan 3E-nél is.
Szóval el is dőlt nálam: a következő benzines (+LPG) gép lesz.
Az a durva, hogy ha nem járok át a SK-khoz tankolni, akkor sem dupláját költeném a mostani dízeles költségemnek, hanem az eddigiek (havi ~3E km) alatt vagyok kb. amit meg a havi főköltségvetés enged bőven. Ja és nem 175 ló szaladgálna előttem, hanem egy "picit" több. Wink
Hajrá LPG. Wink
(persze a CNG lenne a kafa, de ha elterjed az is drága lesz, mint minden magyarisztánban...)
(ja és igen: vállalom, hogy rohadt szemét leszek, hogy nem ide magyarisztánba hordom a pénzt. De amíg ez van...  Roll Eyes )
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #8812 Dátum: 2014.06.03 kedd, 23:39:44 »

Hát Urak,
számolgattam mostanság, s eléggé ledöbbentem dolgokon.
Agyalgattam a következő kocsin. Erős, benzines felé hajlok most.
Én ugye havi 2-3000km-t megyek. Ezért is ragaszkodtam erős TDCi-hez 2008ban, mert hogy drága az üa.
Mostanában már inkább 1800-2000km figyel be. Innen is az ihlet, hogy elengedhetem picit jobban a fogyit az örömautózás javára a következő gépnél.
Nézegettem a spritmonitort, s a benzinesek fogyijait nézve az excelembe kijöttek olyan számok is, hogy majd dupláját is el tudnám pacsálni a jelenlegi üa költségnek (7,5L dízel vs. 12-14-18 liter benzin /100km).
Viszont láttam azt is, hogy ma már elég sok mindent LPG-ra alakítanak.
Konkrét típust nem akarok írni (off-ok), mert többet is sasolok, de amiket nézegetek, azok nagyjából 15 liter gázzal elketyegnek, s akkor még mindig pole pozícióból indulunk az összes lámpától. S beszorozgatva a magyar 250-280-as LPG árakat, azért jobban jönnék ki bőven, mint ha benzines módban használnám.
Aztán rákukkantottam a SK LPG árakra. Ez most kb 212 körül mozog itt nem messze tőlem Komarnoban. Na ezt a 212-t beírva az excelbe azt látom, hogy a havi üa ktsg-em, kb 5%-kal lenne magasabb. Úgy havi 2E km-nél, mint logikusan 3E-nél is.
Szóval el is dőlt nálam: a következő benzines (+LPG) gép lesz.
Az a durva, hogy ha nem járok át a SK-khoz tankolni, akkor sem dupláját költeném a mostani dízeles költségemnek, hanem az eddigiek (havi ~3E km) alatt vagyok kb. amit meg a havi főköltségvetés enged bőven. Ja és nem 175 ló szaladgálna előttem, hanem egy "picit" több. Wink
Hajrá LPG. Wink
(persze a CNG lenne a kafa, de ha elterjed az is drága lesz, mint minden magyarisztánban...)
(ja és igen: vállalom, hogy rohadt szemét leszek, hogy nem ide magyarisztánba hordom a pénzt. De amíg ez van...  Roll Eyes )


Így van.
Ezt mondom én is mindig.
Nagy ccm +gáz! A mai korszerű gázrendszerek szinte alig fogyasztanak többet, mint benzinből és nincs teljesítmény csökkenés sem.
 

Off, 190 LE, 2.8 ..... AT..... 11 liter gáz!
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #8813 Dátum: 2014.06.03 kedd, 23:45:10 »

Így van.
Ezt mondom én is mindig.
Nagy ccm +gáz! A mai korszerű gázrendszerek szinte alig fogyasztanak többet, mint benzinből és nincs teljesítmény csökkenés sem.
 

Off, 190 LE, 2.8 ..... AT..... 11 liter gáz!

Ja, ami fura a nagyccm miatt, hogy gázból alig fogyaszt vmivel többet.
(4000+ ccm, 350+ LE, AT, 15 liter LPG) spritmonitoron...
Konszerntől függően 5-15% teljesítmény csökkenéssel.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #8814 Dátum: 2014.06.03 kedd, 23:50:06 »

Ja, ami fura a nagyccm miatt, hogy gázból alig fogyaszt vmivel többet.
(4000+ ccm, 350+ LE, AT, 15 liter LPG) spritmonitoron...
Konszerntől függően 5-15% teljesítmény csökkenéssel.

Nem fura, ez így működik.
A gáz a nagy ccm-nél "éli" ki magát, így nő a hatásfoka.
Ilyen teljesítménynél pedig észrevehetetlen a különbség.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #8815 Dátum: 2014.06.03 kedd, 23:53:34 »

Nem fura, ez így működik.
A gáz a nagy ccm-nél "éli" ki magát, így nő a hatásfoka.
Ilyen teljesítménynél pedig észrevehetetlen a különbség.


mit jelent az, hogy éli ki?
(érdekelne a fizikája)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #8816 Dátum: 2014.06.04 szerda, 00:02:49 »

mit jelent az, hogy éli ki?
(érdekelne a fizikája)
Jobb a hatásfoka, kedvezőbb a nagyobb hengerűrtartalom a gázüzemnek.
Valamint egyértelműen itt spórol a legtöbbet, nem egy kis köbcentis autónál, ami eleve nem eszik sokat.


Volt bent egy fabia, 3 henger, 12 szelep......gázüzem.  taps
Ritka nagy hülyeség. Cheesy

A bonyolultabb részéhez már késő, talán korábban volt szó róla az LPG-ben.
« Utoljára szerkesztve: 2014.06.04 szerda, 07:31:45 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8817 Dátum: 2014.06.04 szerda, 08:06:19 »

Nem fura, ez így működik.
A gáz a nagy ccm-nél "éli" ki magát, így nő a hatásfoka.
Ilyen teljesítménynél pedig észrevehetetlen a különbség.

milyen ócska xar duma ez az "éli" ki magát.... levele Cheesy

Kiélni te tudtad volna magad,de még ahhoz is béna vagy..... eplus2

A többit elhiszem a nagyköbcentis gázos autóról... vigyor3 Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #8818 Dátum: 2014.06.04 szerda, 08:10:41 »

Hát Urak,
számolgattam mostanság, s eléggé ledöbbentem dolgokon.
Agyalgattam a következő kocsin. Erős, benzines felé hajlok most.
Én ugye havi 2-3000km-t megyek. Ezért is ragaszkodtam erős TDCi-hez 2008ban, mert hogy drága az üa.
Mostanában már inkább 1800-2000km figyel be. Innen is az ihlet, hogy elengedhetem picit jobban a fogyit az örömautózás javára a következő gépnél.
Nézegettem a spritmonitort, s a benzinesek fogyijait nézve az excelembe kijöttek olyan számok is, hogy majd dupláját is el tudnám pacsálni a jelenlegi üa költségnek (7,5L dízel vs. 12-14-18 liter benzin /100km).
Viszont láttam azt is, hogy ma már elég sok mindent LPG-ra alakítanak.
Konkrét típust nem akarok írni (off-ok), mert többet is sasolok, de amiket nézegetek, azok nagyjából 15 liter gázzal elketyegnek, s akkor még mindig pole pozícióból indulunk az összes lámpától. S beszorozgatva a magyar 250-280-as LPG árakat, azért jobban jönnék ki bőven, mint ha benzines módban használnám.
Aztán rákukkantottam a SK LPG árakra. Ez most kb 212 körül mozog itt nem messze tőlem Komarnoban. Na ezt a 212-t beírva az excelbe azt látom, hogy a havi üa ktsg-em, kb 5%-kal lenne magasabb. Úgy havi 2E km-nél, mint logikusan 3E-nél is.
Szóval el is dőlt nálam: a következő benzines (+LPG) gép lesz.
Az a durva, hogy ha nem járok át a SK-khoz tankolni, akkor sem dupláját költeném a mostani dízeles költségemnek, hanem az eddigiek (havi ~3E km) alatt vagyok kb. amit meg a havi főköltségvetés enged bőven. Ja és nem 175 ló szaladgálna előttem, hanem egy "picit" több. Wink
Hajrá LPG. Wink
(persze a CNG lenne a kafa, de ha elterjed az is drága lesz, mint minden magyarisztánban...)
(ja és igen: vállalom, hogy rohadt szemét leszek, hogy nem ide magyarisztánba hordom a pénzt. De amíg ez van...  Roll Eyes )


Azért az a "tőlem nem messze Komarnoban" nem triviális. Számold ki, hogy hány km-t jelent pluszban egy ilyen tankolás, és az arra eső fogyasztást tedd zárójelbe, a havi normál fogyasztás mellé pluszba. Vagy csak annak az árát add hozzá a 212-es gázárhoz, és azzal számolj. Meg az időddel, amíg havi 3-4-5 alkalommal átgurulsz oda "olcsón" tankolni. Nem is olyan nagyon biztos, hogy annyival olcsóbb.

Anno talán Totalcar csinált számítást, hogy hány Ft-tal olcsóbb üzemanyagért hány km-t éri meg furikázni, hogy még mindig olcsóbb legyen, ne csak placebo. Meglepő számok jöttek ki, 5-8-10 km-re már elég nagy különbségért érdemes csak elindulni, ha amúgy nem esik útba, és csak direkt ezért menne oda az ember. Ráadásul ők az időtényezőt figyelembe sem vették, csak az árakkal és a fogyasztással számoltak.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #8819 Dátum: 2014.06.04 szerda, 08:23:44 »

Azért az a "tőlem nem messze Komarnoban" nem triviális. Számold ki, hogy hány km-t jelent pluszban egy ilyen tankolás, és az arra eső fogyasztást tedd zárójelbe, a havi normál fogyasztás mellé pluszba. Vagy csak annak az árát add hozzá a 212-es gázárhoz, és azzal számolj. Meg az időddel, amíg havi 3-4-5 alkalommal átgurulsz oda "olcsón" tankolni. Nem is olyan nagyon biztos, hogy annyival olcsóbb.

Anno talán Totalcar csinált számítást, hogy hány Ft-tal olcsóbb üzemanyagért hány km-t éri meg furikázni, hogy még mindig olcsóbb legyen, ne csak placebo. Meglepő számok jöttek ki, 5-8-10 km-re már elég nagy különbségért érdemes csak elindulni, ha amúgy nem esik útba, és csak direkt ezért menne oda az ember. Ráadásul ők az időtényezőt figyelembe sem vették, csak az árakkal és a fogyasztással számoltak.

AndyA

De.
Kiszámoltam.
1600Ft oda-vissza. Havonta 5x kell. Még így is fényévekkel jobb vagyok a sima benzinnél, százalékosan 15%alatt vagyok még mindig. Ez a 15% a kevés futásra van. Ha már többet megyek, még kevesebb.
Idő?
Egyébként is gurulgatok az autókkal itthon jobbra-balra. Akkor meg már nem mindegy, ha oda gurulok át. A csajokkal is van, hogy délután csak bepattanunk, aztán elautókázunk vmerre, fagyi, szőlőbe, stb. + A dömpert is ha bhuzizom, akkor van hogy este amikor már mindenki lefeküdt, utána szoktam elvinni tesztelni, vagy csak csapatni egyet. Szóval időben is belefér bőven, az éjszakai krúzingok alá is bőven besorolható.
Ha meg végkép nem tudok LPG-t itatni, akkor ha visszafogom magam, eljárok 10-12 liter benyából is. Régen ennyit evett a 115lovas 1.8 fókám...

Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8820 Dátum: 2014.06.04 szerda, 08:25:04 »


Hajrá LPG. Wink



Jani! Fóton a brazilok nagyon szép lpg-s autókat csinálnak, árulnak!

 laugh

Ezzel mindent el is árultam. Előbb fogok lovakocsival közlekedni, mint LPG-s autóval. Az LPG a fűtésre van.  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8821 Dátum: 2014.06.04 szerda, 08:25:23 »

De.
Kiszámoltam.
1600Ft oda-vissza. Havonta 5x kell. Még így is fényévekkel jobb vagyok a sima benzinnél, százalékosan 15%alatt vagyok még mindig. Ez a 15% a kevés futásra van. Ha már többet megyek, még kevesebb.
Idő?
Egyébként is gurulgatok az autókkal itthon jobbra-balra. Akkor meg már nem mindegy, ha oda gurulok át. A csajokkal is van, hogy délután csak bepattanunk, aztán elautókázunk vmerre, fagyi, szőlőbe, stb. + A dömpert is ha bhuzizom, akkor van hogy este amikor már mindenki lefeküdt, utána szoktam elvinni tesztelni, vagy csak csapatni egyet. Szóval időben is belefér bőven, az éjszakai krúzingok alá is bőven besorolható.
Ha meg végkép nem tudok LPG-t itatni, akkor ha visszafogom magam, eljárok 10-12 liter benyából is. Régen ennyit evett a 115lovas 1.8 fókám...


és mi a kiszemelt? tudja a reptéren árokugratást az is? vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8822 Dátum: 2014.06.04 szerda, 08:26:48 »

Jani! Fóton a brazilok nagyon szép lpg-s autókat csinálnak, árulnak!

 laugh

Ezzel mindent el is árultam. Előbb fogok lovakocsival közlekedni, mint LPG-s autóval. Az LPG a fűtésre van.  vigyor3
úgy kellett volna kezdeni: "Jani! Tezsvírkím! ....kkkkkkrrrrhhhh.....phö! " eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #8823 Dátum: 2014.06.04 szerda, 08:28:43 »

Jani! Fóton a brazilok nagyon szép lpg-s autókat csinálnak, árulnak!

 laugh

Ezzel mindent el is árultam. Előbb fogok lovakocsival közlekedni, mint LPG-s autóval. Az LPG a fűtésre van.  vigyor3

Majd mész vele egy kört, aztán átgondolod majd. Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #8824 Dátum: 2014.06.04 szerda, 08:30:01 »

és mi a kiszemelt? tudja a reptéren árokugratást az is? vigyor3

Még formálódom. Meg legyen meglepi (vmi 2008 utáni v8). Ugrani nem ugrik. Inkább 5 környékén szeretnek ezek százon lenni. Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8825 Dátum: 2014.06.04 szerda, 08:30:37 »

Majd mész vele egy kört, aztán átgondolod majd. Wink


Te meg majd mehetsz a 900 ccm-es ikerturbós 300 lóerős S-maxommal... laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #8826 Dátum: 2014.06.04 szerda, 08:31:35 »

Jani! Fóton a brazilok nagyon szép lpg-s autókat csinálnak, árulnak!

 laugh

Ezzel mindent el is árultam. Előbb fogok lovakocsival közlekedni, mint LPG-s autóval. Az LPG a fűtésre van.  vigyor3

írja ezt a dízeles eplus2
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #8827 Dátum: 2014.06.04 szerda, 08:31:53 »

Te meg majd mehetsz a 900 ccm-es ikerturbós 300 lóerős S-maxommal... laugh

Teszek ajánlatot a motorra majd. (a dömperhez kellene tartalék ablakemelő motornak...  vigyor3)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8828 Dátum: 2014.06.04 szerda, 08:32:05 »

írja ezt a dízeles eplus2

Az olajfűtés zsákutca volt!  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #8829 Dátum: 2014.06.04 szerda, 08:32:43 »

Jani! Fóton a brazilok nagyon szép lpg-s autókat csinálnak, árulnak!

 laugh

Ezzel mindent el is árultam. Előbb fogok lovakocsival közlekedni, mint LPG-s autóval. Az LPG a fűtésre van.  vigyor3

Inkább a főzésre valót használnám. Wink
(cng)
« Utoljára szerkesztve: 2014.06.04 szerda, 08:37:50 írta SzJani » Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #8830 Dátum: 2014.06.04 szerda, 08:34:35 »

Az olajfűtés zsákutca volt!  eplus2

mindig ezt mondom, de vannak akik megmagyarázzák dumcsi vigyor
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8831 Dátum: 2014.06.04 szerda, 08:42:53 »

Még formálódom. Meg legyen meglepi (vmi 2008 utáni v8). Ugrani nem ugrik. Inkább 5 környékén szeretnek ezek százon lenni. Wink

ne.ne legyen meglepi.nem szeretem a meglepiket. Grin
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #8832 Dátum: 2014.06.04 szerda, 08:44:50 »

Még formálódom. Meg legyen meglepi (vmi 2008 utáni v8). Ugrani nem ugrik. Inkább 5 környékén szeretnek ezek százon lenni. Wink

SK rendszámot rá!
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8833 Dátum: 2014.06.04 szerda, 08:47:37 »

Még formálódom. Meg legyen meglepi (vmi 2008 utáni v8). Ugrani nem ugrik. Inkább 5 környékén szeretnek ezek százon lenni. Wink

ámerikai?sevi?Ford?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #8834 Dátum: 2014.06.04 szerda, 08:49:40 »

ámerikai?sevi?Ford?

esetleg ezek közül?

https://www.youtube.com/watch?v=-bfA0Mh1CnQ  eplus2
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #8835 Dátum: 2014.06.04 szerda, 09:15:34 »

Jani! Fóton a brazilok nagyon szép lpg-s autókat csinálnak, árulnak!

 laugh

Ezzel mindent el is árultam. Előbb fogok lovakocsival közlekedni, mint LPG-s autóval. Az LPG a fűtésre van.  vigyor3
Ezt te tudod, én 236-ért tankolok LPG-t, bár igaz hogy 10 litert megeszik belőle az autó. Jajj elszóltam magam,,,hogy lassan olcsóbb mint gázolajjal közlekedni, és nem lesznek szokásos diesel-es szervízköltségeim sem...a lovaskocsi mennyi szénát kér 100-on ? taps
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8836 Dátum: 2014.06.04 szerda, 09:16:59 »

Ezt te tudod, én 236-ért tankolok LPG-t, bár igaz hogy 10 litert megeszik belőle az autó. Jajj elszóltam magam,,,hogy lassan olcsóbb mint gázolajjal közlekedni, és nem lesznek szokásos diesel-es szervízköltségeim sem...a lovaskocsi mennyi szénát kér 100-on ? taps


Hol tárolod a gázt az autóban? És mennyit?  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #8837 Dátum: 2014.06.04 szerda, 09:24:45 »

Hol tárolod a gázt az autóban? És mennyit?  hehe

51 literes pótkeréktartály 45 litert tudok beletenni, ez szimplán 450 km, ezzel 225 km oda, 225 vissza ha dolog van, ez nekem már elég jó hatótávolság, legrosszabb esetben tankolok ott is, bár vidéken már drágább az LPG, viszont külföldön meg olcsóbb.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8838 Dátum: 2014.06.04 szerda, 09:25:19 »

51 literes pótkeréktartály 45 litert tudok beletenni, ez szimplán 450 km, ezzel 225 km oda, 225 vissza ha dolog van, ez nekem már elég jó hatótávolság, legrosszabb esetben tankolok ott is, bár vidéken már drágább az LPG, viszont külföldön meg olcsóbb.

És hol van a pótkerék?  laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8839 Dátum: 2014.06.04 szerda, 09:31:18 »

És hol van a pótkerék?  laugh
húzza maga után,mert rajta maradt az autón,hogy "Just married!"..... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #8840 Dátum: 2014.06.04 szerda, 09:31:55 »

És hol van a pótkerék?  laugh
mankókerék csomagtartóba bedobva. Pont ott ahol a diesel-esek a tartalék 2ős tömegű lendkereket, és a porlasztócsúcsokat tartani szokták wave
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8841 Dátum: 2014.06.04 szerda, 09:33:47 »

mankókerék csomagtartóba bedobva. Pont ott ahol a diesel-esek a tartalék 2ős tömegű lendkereket, és a porlasztócsúcsokat tartani szokták wave
hehe

mi lesz most velem?nekem nincsenek ilyesmik a csomitartóban.de még mankó kerék sem....ááááááááááááááááááá   eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8842 Dátum: 2014.06.04 szerda, 09:44:45 »

mankókerék csomagtartóba bedobva. Pont ott ahol a diesel-esek a tartalék 2ős tömegű lendkereket, és a porlasztócsúcsokat tartani szokták wave

Nem megyek bele. Ha neked bevált, én örülök, mellesleg biztos jó megoldás! Szerintem ha nem gyári, akkor sufnituning!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #8843 Dátum: 2014.06.04 szerda, 10:10:37 »

Nem megyek bele. Ha neked bevált, én örülök, mellesleg biztos jó megoldás! Szerintem ha nem gyári, akkor sufnituning!
Én sem tettem volna, csak egy kis kora reggeli verbális szájkarate volt. Béke van:)  Természetesen nem gyári, a gyárak is külsős LPG fejlesztő cégektől veszik az LPG megoldásokat, és így lesz belőle gyári (pl: Landi Renzo-t sok gyár szerel )...európában már 50 éve használják az LPG-t mint gépjármű üzemanyag, és azóta már a 4. generációs műszaki megoldás dolgozik az autókban.Annak hogy a mi kis hazánkban ez nem terjedt el, több oka is van, de ezek nem műszaki okok...
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #8844 Dátum: 2014.06.04 szerda, 10:20:41 »

Ezt te tudod, én 236-ért tankolok LPG-t, bár igaz hogy 10 litert megeszik belőle az autó. Jajj elszóltam magam,,,hogy lassan olcsóbb mint gázolajjal közlekedni, és nem lesznek szokásos diesel-es szervízköltségeim sem...a lovaskocsi mennyi szénát kér 100-on ? taps

Az egy dolog hogy most éppen kedvező. Szépen sorban megnyomták a gázolaj jövedéki adóját , kinyírták az adóval E85 piacot. Azt gondolod, hogy a gáz nem fog sorra kerülni, mint rejtett költségvetési tartalék Wink
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #8845 Dátum: 2014.06.04 szerda, 10:36:21 »

ámerikai?sevi?Ford?

Nem tudom még pontosan tényleg. Smiley Képlékeny.
Ha lenne 1-2 év múlva vmi brutál (adott esetben agymotoros, de ez csak álom) legalább 800-1000Nm-t tudó konnektoros elektromos gép, akkor arra lőnék. Az lesz a jövő. Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #8846 Dátum: 2014.06.04 szerda, 10:36:53 »

SK rendszámot rá!

Azt semmiképp! Ezért is gyá lenne egy elektromos, mert arra kicsi a regadó.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #8847 Dátum: 2014.06.04 szerda, 10:37:19 »

Az egy dolog hogy most éppen kedvező. Szépen sorban megnyomták a gázolaj jövedéki adóját , kinyírták az adóval E85 piacot. Azt gondolod, hogy a gáz nem fog sorra kerülni, mint rejtett költségvetési tartalék Wink

Mo-n tuti a forgatókönyv.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #8848 Dátum: 2014.06.04 szerda, 12:32:20 »

Az egy dolog hogy most éppen kedvező. Szépen sorban megnyomták a gázolaj jövedéki adóját , kinyírták az adóval E85 piacot. Azt gondolod, hogy a gáz nem fog sorra kerülni, mint rejtett költségvetési tartalék Wink
Jól látod, de ha a többség erre a zenére szeret táncolni, mit tehetnénk, dobáljuk a kalapba az "aprót" a zenésznek.
« Utoljára szerkesztve: 2014.06.04 szerda, 12:53:06 írta FokaDriver » Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #8849 Dátum: 2014.06.05 csütörtök, 10:48:05 »

Péntektől -2Ft. a go-nak.

De igazából nem is ez a lényeg, hanem ez: http://www.vezess.hu/top_10/aranytalanul-draga-itthon-uzemanyag/52611/

Hány liter jön ki a havi átlagfizetésből? Ez a beszédesebb szám.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Oldalak: 1 ... 170 171 172 173 174 175 176 [177] 178 179 180 181 182 183 184 ... 254   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.047 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.