Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:04:32 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 189 190 191 192 193 194 195 [196] 197 198 199 200 201 202 203 ... 254   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Üzemanyagok  (Megtekintve 3552136 alkalommal)
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #9750 Dátum: 2014.11.28 péntek, 21:44:00 »

te még nem tudtál felkapaszkodni erre a szintre  Wink
csak irígykedsz eplus2

ajj-ajj, nagyobb a baj mint hittem Roll Eyes hehe
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #9751 Dátum: 2014.11.28 péntek, 22:29:49 »

Te mindig a "romlott árut veszed le a polcról".

octavia/superb 2.0 tsi .............. ezzel mérd össze az autód
Olyannal még nem mentem. Csak gyanítom, hogy az a motor az én vezetési stílusomban nem annyit enne, mint a TDCi. Nekem a benzinesekből a nyomaték hiányzik, és a fogyasztásukat sokallom. Nem vagyok én gázolajfetisiszta. Sőt, utálom, mert qrva büdös, és kerregnek is. Főleg az MK3 igen kultúrálatlan alapjáraton. MK4-nek már szép hangja van. Tudom, Arabic-é csak "egynyóc", de annak szép hangja van alapjáraton. Múltkor SzJani indította a 2.2-t, az szerintem nem járt olyan szépen.

Nekem olyan autó kellene, ami ugrik úgy, mint a jelenlegi, és nem fogyaszt többet. Ha ezeknek a paramétereknek majd megfelel egy benzines, akkor az is számításba jön. Addig marad a büdöske.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #9752 Dátum: 2014.11.28 péntek, 22:42:40 »

Olyannal még nem mentem. Csak gyanítom, hogy az a motor az én vezetési stílusomban nem annyit enne, mint a TDCi. Nekem a benzinesekből a nyomaték hiányzik, és a fogyasztásukat sokallom. Nem vagyok én gázolajfetisiszta. Sőt, utálom, mert qrva büdös, és kerregnek is. Főleg az MK3 igen kultúrálatlan alapjáraton. MK4-nek már szép hangja van. Tudom, Arabic-é csak "egynyóc", de annak szép hangja van alapjáraton. Múltkor SzJani indította a 2.2-t, az szerintem nem járt olyan szépen.

Nekem olyan autó kellene, ami ugrik úgy, mint a jelenlegi, és nem fogyaszt többet. Ha ezeknek a paramétereknek majd megfelel egy benzines, akkor az is számításba jön. Addig marad a büdöske.

Addig nem fogsz a dízelnél jobbat találni, amíg azokat a szempontokat hangsúlyozod, amikben az a jobb Wink
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #9753 Dátum: 2014.11.29 szombat, 08:53:09 »

Addig nem fogsz a dízelnél jobbat találni, amíg azokat a szempontokat hangsúlyozod, amikben az a jobb Wink
Akkor marpedig marad ez. Azert nem fogok benzinesbe ulni, hogy egy tohonyabb auto tobbet fogyasszon alattam.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #9754 Dátum: 2014.11.29 szombat, 09:33:06 »

Akkor marpedig marad ez. Azert nem fogok benzinesbe ulni, hogy egy tohonyabb auto tobbet fogyasszon alattam.

Ha neked az jobb akkor ülj abban. Viszont te milyen tohonyaságról beszélsz? Egy 2.0 benzin még jobban is gyorsul, mint a dízel Grin
« Utoljára szerkesztve: 2014.11.29 szombat, 09:37:49 írta D » Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #9755 Dátum: 2014.11.29 szombat, 09:39:38 »

Egy 2.0 benzin még jobban is gyorsul, mint a dízel Grin
Ez mehetett volna a humor topicba is nyes
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #9756 Dátum: 2014.11.29 szombat, 09:44:37 »

Ez mehetett volna a humor topicba is nyes

0-100-as gyorsulás mk3 esetében Wink 2.0 benzin (9,8) vs. 2.0 tdci(9.9)
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #9757 Dátum: 2014.11.29 szombat, 10:10:21 »

0-100-as gyorsulás mk3 esetében Wink 2.0 benzin (9,8) vs. 2.0 tdci(9.9)
Ez kb. mérési hibahatár, de: amúgy meg nem igaz Smiley
Ezt a 2003-2005, tehát fl1-es katalógusból printscreeneltem ki:


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Ettől függetlenül 1 tized mp továbbre sem perdöntő, még ha végülis "felém is billen" a mérleg nyelve. Érzésre ég és föld a kettő. Meg ez jobban ugrik, stb. Mondom még egyszer: nem azt szeretem, hogy dízel, hanem azt, ahogy megy, és amennyit közben fogyaszt. Ha ilyen dinamikára, és ilyen fogyasztásra hoznak majd benzinmotorokat is, akkor lesz alternatíva. Most nekem egyelőre nincs.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #9758 Dátum: 2014.11.29 szombat, 10:16:51 »

Ez kb. mérési hibahatár, de: amúgy meg nem igaz Smiley
Ezt a 2003-2005, tehát fl1-es katalógusból printscreeneltem ki:


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Ettől függetlenül 1 tized mp továbbre sem perdöntő, még ha végülis "felém is billen" a mérleg nyelve. Érzésre ég és föld a kettő. Meg ez jobban ugrik, stb. Mondom még egyszer: nem azt szeretem, hogy dízel, hanem azt, ahogy megy, és amennyit közben fogyaszt. Ha ilyen dinamikára, és ilyen fogyasztásra hoznak majd benzinmotorokat is, akkor lesz alternatíva. Most nekem egyelőre nincs.

Cars-data-n pont fordítva van, de legyen neked igazad. Viszont akkor elég érzékeny segged van ha te azt az 1 tizedet nemhogy érzed, de még lomhának is érzed tőle a benzinest eplus2
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #9759 Dátum: 2014.11.29 szombat, 10:31:23 »

Cars-data-n pont fordítva van, de legyen neked igazad. Viszont akkor elég érzékeny segged van ha te azt az 1 tizedet nemhogy érzed, de még lomhának is érzed tőle a benzinest eplus2
Ezen a fórumon az ilyesmi kijelentésektől én azért tartózkodnék  eplus2

Nem az igazam miatt, az pont nem érdekel. Csak kíváncsi voltam, hogy papíron tényleg lomhább-e. Amúgy meg ez csak egy adat, ami felőlem akár 2mp-el is rosszabb lehetne a dízelnél. Természetesen nem érzem meg a 0,1mp-et, de két azonos üzemanyagfajtás autónál talán még az 1mp is kérdéses, hogy az ember megérzi-e vagy sem. A dízel nagyobbat rúg, leginkább a turbó miatt, ami a vehemensebb gyorsulás érzetét adja. És nekem ez tetszik. Nyilván tud ilyet benzines autó is, azokra is tesznek turbókat, meg a ccm azért sokmindent tud kompenzálni. Csak amelyik benzines így ugrál, az nem áll meg városban 7,5l-nél (nem katalógus szerint, hanem valósan). Ha meg turbó nélkülit veszel, kis ccm-el, és belenyugszol, hogy úgysem megy, akkor keveset fogyaszt, cserébe nem hozza azt a vezetési élményt, amihez hozzászoktam. Tehát valamelyik oldalból alább kell adni. Én meg ezt nem szeretném.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #9760 Dátum: 2014.11.29 szombat, 10:51:49 »

Addig nem fogsz a dízelnél jobbat találni, amíg azokat a szempontokat hangsúlyozod, amikben az a jobb Wink

 eljen
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #9761 Dátum: 2014.11.29 szombat, 11:00:06 »

Ezen a fórumon az ilyesmi kijelentésektől én azért tartózkodnék  eplus2

Nem az igazam miatt, az pont nem érdekel. Csak kíváncsi voltam, hogy papíron tényleg lomhább-e. Amúgy meg ez csak egy adat, ami felőlem akár 2mp-el is rosszabb lehetne a dízelnél. Természetesen nem érzem meg a 0,1mp-et, de két azonos üzemanyagfajtás autónál talán még az 1mp is kérdéses, hogy az ember megérzi-e vagy sem. A dízel nagyobbat rúg, leginkább a turbó miatt, ami a vehemensebb gyorsulás érzetét adja. És nekem ez tetszik. Nyilván tud ilyet benzines autó is, azokra is tesznek turbókat, meg a ccm azért sokmindent tud kompenzálni. Csak amelyik benzines így ugrál, az nem áll meg városban 7,5l-nél (nem katalógus szerint, hanem valósan). Ha meg turbó nélkülit veszel, kis ccm-el, és belenyugszol, hogy úgysem megy, akkor keveset fogyaszt, cserébe nem hozza azt a vezetési élményt, amihez hozzászoktam. Tehát valamelyik oldalból alább kell adni. Én meg ezt nem szeretném.

""Csak amelyik benzines így ugrál, az nem áll meg városban 7,5l-nél (nem katalógus szerint, hanem valósan). Ha meg turbó nélkülit veszel, kis ccm-el, és belenyugszol, hogy úgysem megy, akkor keveset fogyaszt, cserébe nem hozza azt a vezetési élményt, amihez hozzászoktam. Tehát valamelyik oldalból alább kell adni. Én meg ezt nem szeretném.

Városba milyen vezetési élmény van, amihez kell az ugrálás 7.5 literrel?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9762 Dátum: 2014.11.29 szombat, 11:07:32 »

mind benzines. odaálltak, hogy égessenek minket

A falon: Interdiesel Kft.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #9763 Dátum: 2014.11.29 szombat, 11:09:50 »

""Csak amelyik benzines így ugrál, az nem áll meg városban 7,5l-nél (nem katalógus szerint, hanem valósan). Ha meg turbó nélkülit veszel, kis ccm-el, és belenyugszol, hogy úgysem megy, akkor keveset fogyaszt, cserébe nem hozza azt a vezetési élményt, amihez hozzászoktam. Tehát valamelyik oldalból alább kell adni. Én meg ezt nem szeretném.

Városba milyen vezetési élmény van, amihez kell az ugrálás 7.5 literrel?


Zöld padló gáz, piros satu fék.... eplus2
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #9764 Dátum: 2014.11.29 szombat, 11:11:34 »

A falon: Interdiesel Kft.
És?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #9765 Dátum: 2014.11.29 szombat, 11:29:41 »



Zöld padló gáz, piros satu fék.... eplus2

Ez is azon dolgok egyike, aminek nem kell az értelmét keresni.  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #9766 Dátum: 2014.11.29 szombat, 11:53:11 »

ahhoz képest hogy volt már vagy 60-70 ft al több is.....nem semmi... eljen

a taxis sztrájk után 50 ft volt az emelés.... vigyor3
igen....de 60-ról  falbav  rinya

mikor kezdtem autózni 1200ért tele raktam a 125öst
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #9767 Dátum: 2014.11.29 szombat, 11:56:41 »

Ezen a fórumon az ilyesmi kijelentésektől én azért tartózkodnék  eplus2

Nem az igazam miatt, az pont nem érdekel. Csak kíváncsi voltam, hogy papíron tényleg lomhább-e. Amúgy meg ez csak egy adat, ami felőlem akár 2mp-el is rosszabb lehetne a dízelnél. Természetesen nem érzem meg a 0,1mp-et, de két azonos üzemanyagfajtás autónál talán még az 1mp is kérdéses, hogy az ember megérzi-e vagy sem. A dízel nagyobbat rúg, leginkább a turbó miatt, ami a vehemensebb gyorsulás érzetét adja. És nekem ez tetszik. Nyilván tud ilyet benzines autó is, azokra is tesznek turbókat, meg a ccm azért sokmindent tud kompenzálni. Csak amelyik benzines így ugrál, az nem áll meg városban 7,5l-nél (nem katalógus szerint, hanem valósan). Ha meg turbó nélkülit veszel, kis ccm-el, és belenyugszol, hogy úgysem megy, akkor keveset fogyaszt, cserébe nem hozza azt a vezetési élményt, amihez hozzászoktam. Tehát valamelyik oldalból alább kell adni. Én meg ezt nem szeretném.

Azért azt ne felejtsük el, hogy a dízel nagy átlagban 30%-al fogyaszt kevesebbet, mint a benzines. Szóval olyan nem nagyon van, hogy azonos körülmények között a benzines 20 litert eszik a dízel pedig csak 5 litert.

Másrészt, annak idején mikor az f1-be beköszöntött a turbó, ha jól emlékszem a turbó nélküli motorok 2x akkorák lehettek mint a turbóval szereltek. Szerintem ez egy nagyon korrekt számítási mód volt. Ha ennek fényében hasonlítgatunk, egyből érdekesebb az eredmény Smiley
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #9768 Dátum: 2014.11.29 szombat, 14:06:29 »

Városba milyen vezetési élmény van, amihez kell az ugrálás 7.5 literrel?
Zöld padló gáz, piros satu fék.... eplus2
Ne ez pl. pont nem.
A vezetési élmény nem azt jelenti - nálam legalábbis - hogy kilinccsel előre csúszol, vagy hogy driftelsz a körforgalomban. Hanem mikor megyek egy 2 sávos úton, sávot akarok váltani, akkor megpöckölöm a gázt, a kocsi megugrik, 2-3 autóval előrébb vagyok, majd sávot váltok az előre kiszemelt résbe. A vállalható méretű ccm-es nem turbós benzines ilyenkor nem igazán ugrik meg. Vagy múltkor az A6-al valahol a Kőbányai Baumax körül jöttem hazafelé és a belső sáv egyszercsak megszűnt, amiben én voltam. Mellettem egy autó, az előtt egy busz, a busz előtt meg semmi. Rárugtam a gázra, hogy a busz előtt soroljak be, de a mellettem levő autót is épphogy meg tudtam előzni. A sajátomat ismerem annyira, hogy simán a busz elé jöttem volna be. Nekem ezek számítanak.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #9769 Dátum: 2014.11.29 szombat, 14:13:06 »

Azért azt ne felejtsük el, hogy a dízel nagy átlagban 30%-al fogyaszt kevesebbet, mint a benzines. Szóval olyan nem nagyon van, hogy azonos körülmények között a benzines 20 litert eszik a dízel pedig csak 5 litert.

Másrészt, annak idején mikor az f1-be beköszöntött a turbó, ha jól emlékszem a turbó nélküli motorok 2x akkorák lehettek mint a turbóval szereltek. Szerintem ez egy nagyon korrekt számítási mód volt. Ha ennek fényében hasonlítgatunk, egyből érdekesebb az eredmény Smiley
De nem is mondtam, hogy azonos körülmények között a benzines 4x annyit eszik.
Turbós autó motorja legyen fele akkora, mint a nem turbós. Oké. Akkor nekem úgy egy kb. 4000es motorú autó felelne meg ehelyett cserébe. Az meg ugye sejthető, hogy aznem annyit fogyasztana, mint a jelenlegi.


Tényleg meddő vita. Én nem a dízelt szeretem, nem vonzódom őrülten a tankolópisztolyon olvasható D betűhöz, sőt a dízel kipufogógáz szagát is gyűlölöm, mert baxott büdös. Nekem az tetszik, amilyen stílusban lehet vezetni egy turbós dízel autót (amit természetesen messze nem minden alkalommal használok ki), és közben tetszik a fogyasztása is. Amíg ezeket nem kapom meg egy benzinestől, addig nekem nem alternatíva. Ha majd mindegy milyen ccm-el, és mindegy, hogy turbóval, vagy anélkül csinálnak olyan benzinmotorral szerelt autót, ami menettulajdonságokban (és akkor benzines kolléga miatt direkt nem vezetési élményt írok) és fogyasztásban hozza nagyjából a jelenlegi autómmal egyenértékű adatokat, na akkor majd simán lehet, hogy a benzinest választom. Az legalább nem olyan büdös. És kultúrált az alapjárati hangja.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9770 Dátum: 2014.11.29 szombat, 14:17:07 »

De nem is mondtam, hogy azonos körülmények között a benzines 4x annyit eszik.
Turbós autó motorja legyen fele akkora, mint a nem turbós. Oké. Akkor nekem úgy egy kb. 4000es motorú autó felelne meg ehelyett cserébe. Az meg ugye sejthető, hogy aznem annyit fogyasztana, mint a jelenlegi.


Tényleg meddő vita. Én nem a dízelt szeretem, nem vonzódom őrülten a tankolópisztolyon olvasható D betűhöz, sőt a dízel kipufogógáz szagát is gyűlölöm, mert baxott büdös. Nekem az tetszik, amilyen stílusban lehet vezetni egy turbós dízel autót (amit természetesen messze nem minden alkalommal használok ki), és közben tetszik a fogyasztása is. Amíg ezeket nem kapom meg egy benzinestől, addig nekem nem alternatíva. Ha majd mindegy milyen ccm-el, és mindegy, hogy turbóval, vagy anélkül csinálnak olyan benzinmotorral szerelt autót, ami menettulajdonságokban (és akkor benzines kolléga miatt direkt nem vezetési élményt írok) és fogyasztásban hozza nagyjából a jelenlegi autómmal egyenértékű adatokat, na akkor majd simán lehet, hogy a benzinest választom. Az legalább nem olyan büdös. És kultúrált az alapjárati hangja.
de te is tudod,hogy ilyen nincs.
Én kimondom.A dízel sokkal jobb mindent összevetve.Ésszerűbb,gazdaságosabb.A benzinesnek marad a rég elfeledett fíling,a hang,a benzingőz.Mind ez már a múlté.Ma csak a gazdag emberek vesznek benzines autót,akik nem a józan paraszti eszükkel gondolkodnak.... eplus2


ééééés indulhat a BD vita!  hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #9771 Dátum: 2014.11.29 szombat, 14:42:53 »

de te is tudod,hogy ilyen nincs.
Én kimondom.A dízel sokkal jobb mindent összevetve.Ésszerűbb,gazdaságosabb.A benzinesnek marad a rég elfeledett fíling,a hang,a benzingőz.Mind ez már a múlté.Ma csak a gazdag emberek vesznek benzines autót,akik nem a józan paraszti eszükkel gondolkodnak.... eplus2


ééééés indulhat a BD vita!  hehe
Tudom, hogy nincs. Azért nem 95-öst tankolok rendszeresen Smiley Jelenleg szerintem is jobb a dízel. Azért van az  Wink
Szerintem a hangja is csak azért jobb a benzineseknek, hogy legalább valaminek örüljenek, hogy abban az övék a jobb  eplus2
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #9772 Dátum: 2014.11.29 szombat, 17:19:55 »

Ne ez pl. pont nem.
A vezetési élmény nem azt jelenti - nálam legalábbis - hogy kilinccsel előre csúszol, vagy hogy driftelsz a körforgalomban. Hanem mikor megyek egy 2 sávos úton, sávot akarok váltani, akkor megpöckölöm a gázt, a kocsi megugrik, 2-3 autóval előrébb vagyok, majd sávot váltok az előre kiszemelt résbe. A vállalható méretű ccm-es nem turbós benzines ilyenkor nem igazán ugrik meg. Vagy múltkor az A6-al valahol a Kőbányai Baumax körül jöttem hazafelé és a belső sáv egyszercsak megszűnt, amiben én voltam. Mellettem egy autó, az előtt egy busz, a busz előtt meg semmi. Rárugtam a gázra, hogy a busz előtt soroljak be, de a mellettem levő autót is épphogy meg tudtam előzni. A sajátomat ismerem annyira, hogy simán a busz elé jöttem volna be. Nekem ezek számítanak.

Hagyd már azt az a6-ot Grin Amit leírtál róla, az alapján megmondom neked, hogy egy pár paripa már megszökött belőle.
de te is tudod,hogy ilyen nincs.
Én kimondom.A dízel sokkal jobb mindent összevetve.Ésszerűbb,gazdaságosabb.A benzinesnek marad a rég elfeledett fíling,a hang,a benzingőz.Mind ez már a múlté.Ma csak a gazdag emberek vesznek benzines autót,akik nem a józan paraszti eszükkel gondolkodnak.... eplus2


ééééés indulhat a BD vita!  hehe

Ahogy egy jó ovónéni mondaná "kisfiam, most ki a szádat lúgos szappannal" hehe

Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9773 Dátum: 2014.11.29 szombat, 17:21:32 »

Hagyd már azt az a6-ot Grin Amit leírtál róla, az alapján megmondom neked, hogy egy pár paripa már megszökött belőle.
Ahogy egy jó ovónéni mondaná "kisfiam, most ki a szádat lúgos szappannal" hehe


ahogy akarod.ettől még így van. hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #9774 Dátum: 2014.11.29 szombat, 21:24:52 »

Ha már üzemanyagok....

Elég fura a szöveg, finoman kifejezve.   wilting

https://www.youtube.com/watch?v=VSygqiOyD9M
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #9775 Dátum: 2014.11.29 szombat, 21:36:10 »

Ha már üzemanyagok....

Elég fura a szöveg, finoman kifejezve.   wilting

https://www.youtube.com/watch?v=VSygqiOyD9M
Ez volt az első szám, amit anno meghallgattam a kocsiban  vigyor3
Mikor mentem átvenni a barátomtól, előtte kiírtam ezt egy CD-re, beültem, lemez be, és indul Cheesy Jót nevettünk rajta.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #9776 Dátum: 2014.11.29 szombat, 21:38:04 »

My intellect's the power,With Diesel Power... eplus2
Naplózva
Levin
Vendég
« Új hozzászólás #9777 Dátum: 2014.11.30 vasárnap, 14:13:18 »

Nekem a kedvencem az amelyik a legolcsóbb. Ha vizelettől menne, vízhajtót szedne még a kutyám is.
Azlt hiszem lebuktam. falbav
A helyes:2006/12
Javitom. Wink

De az alapkérdésem az volt mi a jó üzemanyag? wow1
En az omv premiumot kedvelem. taps
Levin
« Utoljára szerkesztve: 2014.11.30 vasárnap, 14:48:09 írta A Nagy Levin » Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #9778 Dátum: 2014.11.30 vasárnap, 15:37:13 »

Azlt hiszem lebuktam. falbav
A helyes:2006/12
Javitom. Wink

De az alapkérdésem az volt mi a jó üzemanyag? wow1
En az omv premiumot kedvelem. taps
Levin
Hacsak nem futsz bele valami vizezős benzinkútba, akkor gyakorlatilag tökmindegy. Én először Agip, aztán Shell, majd most kb. 4 éve Lukoil kutaknál tankolok. Az egyedüli különbség ezek között az volt, hogy a számla fejlécében más logó volt. A fogyasztást nálam csakis a választott tempó befolyásolja. Prémiumot sose tankoltam, de annak hasznosságáról is megoszlanak a vélemények.

Amúgy tankoltam már D, HR, AT, SK, CZ, PL gázolajat is, és azonos sebesség mellett +-3-4 dl eltéréssel ugyanazok a számolt értékek jöttek ki. Ennyi eltérés meg adódik a csomagok mennyiségéből, hogy hány személlyel vagyok, hegyes vagy sima vidék, esik-e az eső vagy sem, stb.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #9779 Dátum: 2014.12.01 hétfő, 14:04:34 »

Hacsak nem futsz bele valami vizezős benzinkútba, akkor gyakorlatilag tökmindegy. Én először Agip, aztán Shell, majd most kb. 4 éve Lukoil kutaknál tankolok. Az egyedüli különbség ezek között az volt, hogy a számla fejlécében más logó volt. A fogyasztást nálam csakis a választott tempó befolyásolja. Prémiumot sose tankoltam, de annak hasznosságáról is megoszlanak a vélemények.

Amúgy tankoltam már D, HR, AT, SK, CZ, PL gázolajat is, és azonos sebesség mellett +-3-4 dl eltéréssel ugyanazok a számolt értékek jöttek ki. Ennyi eltérés meg adódik a csomagok mennyiségéből, hogy hány személlyel vagyok, hegyes vagy sima vidék, esik-e az eső vagy sem, stb.

Na, végre egy komoly ember aki nem csinál vallási és meggyőződési kérdést a tankolt naftából, hanem tisztán a gyakorlat oldaláról közelíti. taps 
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #9780 Dátum: 2014.12.01 hétfő, 14:09:57 »

Na, végre egy komoly ember aki nem csinál vallási és meggyőződési kérdést a tankolt naftából, hanem tisztán a gyakorlat oldaláról közelíti. taps 
annyi kommenttel, hogy a német üzemanyagok jobban teljesítenek. ott valószínűleg minden adalékot pontosan beleöntenek.
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #9781 Dátum: 2014.12.01 hétfő, 14:34:09 »

annyi kommenttel, hogy a német üzemanyagok jobban teljesítenek. ott valószínűleg minden adalékot pontosan beleöntenek.
Nekem 2 tank ment el eddig No.-ban, tehát túl sok tapasztalatom nincs, de semmivel nem éreztem jobbnak, mint pl. az itthonit, vagy a horvátot. Lehet, hogy huzamosabb ideig kint autózva lenne különbség, de ez alatt a 2 tank alatt semmit nem szólt bele a dolgokba.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #9782 Dátum: 2014.12.01 hétfő, 14:42:44 »

annyi kommenttel, hogy a német üzemanyagok jobban teljesítenek. ott valószínűleg minden adalékot pontosan beleöntenek.
ez pont csak meggyőződés, semmi más
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #9783 Dátum: 2014.12.01 hétfő, 14:44:11 »

Nekem 2 tank ment el eddig No.-ban, tehát túl sok tapasztalatom nincs, de semmivel nem éreztem jobbnak, mint pl. az itthonit, vagy a horvátot. Lehet, hogy huzamosabb ideig kint autózva lenne különbség, de ez alatt a 2 tank alatt semmit nem szólt bele a dolgokba.
megkockáztatom hogy jobbak, illetve a belga-holland vonal is.

sokat jártam/járok arra, mindig bőven 1000km felett, sietősen, nálunk meg már 900km után pilácsol a kútfej...
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #9784 Dátum: 2014.12.01 hétfő, 14:45:42 »

megkockáztatom hogy jobbak, illetve a belga-holland vonal is.

sokat jártam/járok arra, mindig bőven 1000km felett, sietősen, nálunk meg már 900km után pilácsol a kútfej...

nekünk még sosem volt más fogyasztás az ottani gázolajjal
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #9785 Dátum: 2014.12.01 hétfő, 14:54:50 »

nekünk még sosem volt más fogyasztás az ottani gázolajjal

jövő héten is megyünk nürnberg vonalon, külön nézni fogom az osztrák és német naftát. 100-200km-es etapokon, rátankolással,
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #9786 Dátum: 2014.12.01 hétfő, 16:09:10 »

annyi kommenttel, hogy a német üzemanyagok jobban teljesítenek. ott valószínűleg minden adalékot pontosan beleöntenek.

Nincs jó összehasonlítási alapom, mert egyrészt osztrák GO-val járok alaphelyzetben, ami szintén nem a legrosszabbak közül való, másrészt a németeknél nem 130-cal szoktam a pályán közlekedni. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #9787 Dátum: 2014.12.01 hétfő, 16:13:29 »

AndyA ....mennyi most kint a diesel?
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #9788 Dátum: 2014.12.01 hétfő, 16:17:37 »

AndyA ....mennyi most kint a diesel?
http://www.oeamtc.at/

Itt pedig jobboldalt a sárga csíkok alatt a Spritpreise.
Az oldal szerint Bécsben a legolcsóbb az 1,129€ (átszámítva 347) jelenleg. És mindenhol olcsóbb a gázolaj, mint a benzin...
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #9789 Dátum: 2014.12.01 hétfő, 16:20:14 »

http://www.oeamtc.at/

Itt pedig jobboldalt a sárga csíkok alatt a Spritpreise.
Az oldal szerint Bécsben a legolcsóbb az 1,129€ (átszámítva 347) jelenleg. És mindenhol olcsóbb a gázolaj, mint a benzin...

Vagyis egyszerűbben http://www.oeamtc.at/sprit

Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #9790 Dátum: 2014.12.01 hétfő, 16:22:07 »

Vagyis egyszerűbben http://www.oeamtc.at/sprit

Smiley

AndyA
Ha indítottam egy keresést, akkor nekem a /index linket generálta, azt meg nem akartam linkelni, mert azzal nincs előrébb. De igen, így a helyes  Wink
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #9791 Dátum: 2014.12.01 hétfő, 16:35:51 »

Jelenleg jó a buli  vigyor3

Szerdától benzin -2 Ft, gázolaj -5 Ft
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #9792 Dátum: 2014.12.01 hétfő, 17:35:25 »

ennyit sikerült otthon? itt 20%
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #9793 Dátum: 2014.12.01 hétfő, 17:36:50 »

ennyit sikerült otthon? itt 20%



De mennyiből -20%?
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #9794 Dátum: 2014.12.01 hétfő, 17:44:01 »

http://www.oeamtc.at/

Itt pedig jobboldalt a sárga csíkok alatt a Spritpreise.
Az oldal szerint Bécsben a legolcsóbb az 1,129€ (átszámítva 347) jelenleg. És mindenhol olcsóbb a gázolaj, mint a benzin...

 afro1 de jó,mindjårt tankolok vagy kettőt...zsir
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #9795 Dátum: 2014.12.01 hétfő, 17:45:08 »



De mennyiből -20%?

Angliában? Azt ne akard tudni... falbav falbav falbav falbav falbav

Legyen elég annyi, hogy 2007. Karácsony előtt még tudtam 1 font alatt tankolni a GO literjét (Tescos kedvezményes kuponnal).

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #9796 Dátum: 2014.12.01 hétfő, 17:45:29 »

ennyit sikerült otthon? itt 20%

De az biztos csóró vidék. Itt nekünk jól megy, nálunk ennyi is elég. Ausztriában is további 30Ft-al olcsóbb az üzemanyag. Ők is biztos csórók.  szomoru1
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #9797 Dátum: 2014.12.01 hétfő, 17:45:57 »



De mennyiből -20%?
tököm tudja. nem mindegy? az előző hetihez képest. az miatt esett , hogy esett az olaj világpiaci ára. Azért egy ekkora esésért -5 ft? Ha felfelé ment volna 20 %-ot akkor már 470 lenne gondolom Cheesy
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #9798 Dátum: 2014.12.01 hétfő, 17:50:17 »

tököm tudja. nem mindegy? az előző hetihez képest. az miatt esett , hogy esett az olaj világpiaci ára. Azért egy ekkora esésért -5 ft? Ha felfelé ment volna 20 %-ot akkor már 470 lenne gondolom Cheesy



Nekem mindegy, hogy ott mennyi.....csak nem mindegy miből jön le a 20%. 
Azért itthon is esett az üzemanyagok ára az utóbbi 2 hónap alatt 30-40ft-ot...és remélem még fog is.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #9799 Dátum: 2014.12.01 hétfő, 17:51:19 »

tököm tudja. nem mindegy? az előző hetihez képest. az miatt esett , hogy esett az olaj világpiaci ára. Azért egy ekkora esésért -5 ft? Ha felfelé ment volna 20 %-ot akkor már 470 lenne gondolom Cheesy

Jajj, ne légy már ilyen rosszindulatú! Ha menne felfelé, akkor a behúzott MNYP pénzből tompítanák az árfelhajtó hatást!  eplus2
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Oldalak: 1 ... 189 190 191 192 193 194 195 [196] 197 198 199 200 201 202 203 ... 254   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.048 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.