Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.03.29 péntek, 11:56:47 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autógáz - LPG  (Megtekintve 532233 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Bodó2015
Vendég
« Új hozzászólás #1300 Dátum: 2015.05.08 péntek, 09:52:44 »

Ejha, tényleg elég nagy a gázinjektorok és a szívósor közötti távolság. 4 hengeres injektor rail. Láttam ilyet sok képen már, nem hiszem hogy baj lenne, gondolom a programozásnál figyelembe veszik. Talán a fogyasztás nem lesz olyan kedvező, de ez sem biztos. Az enyémen 2 db 2 hengeres Lovato injektor rail van állítva, így az injektor hossz a szívócsőkig kb 3 cm. Cserébe felállnak az injektorok, és nem lehet rátenni a blokkra a hangszigetelő műanyag nagy takarólapot.
FD.



Én is ezt az infót kaptam több helyről is hogy a Te megoldásod a legoptimálisabb és így kellene megoldani, vagy esetleg hengerenként külön-külön injektorokkal. Cégneveket nem akarok írni, de neves cégektől kérdezve volt aki azt állítja, hogy ahogyan nekem van szerelve úgy a szélső hengereknél szegényebb lesz a keverék a nem egyforma hosszú csövek miatt és így jobban kopnak a szelepek a szegény keverék nagyobb hőmérséklet miatt. Volt aki szerint ezt lehet korrigálni a vezérlőben és nem lesz szegény a keverék. Én meg döntsem el mit hiszek és mit nem  falbav
Naplózva
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #1301 Dátum: 2015.05.08 péntek, 13:10:48 »

Én is ezt az infót kaptam több helyről is hogy a Te megoldásod a legoptimálisabb és így kellene megoldani, vagy esetleg hengerenként külön-külön injektorokkal. Cégneveket nem akarok írni, de neves cégektől kérdezve volt aki azt állítja, hogy ahogyan nekem van szerelve úgy a szélső hengereknél szegényebb lesz a keverék a nem egyforma hosszú csövek miatt és így jobban kopnak a szelepek a szegény keverék nagyobb hőmérséklet miatt. Volt aki szerint ezt lehet korrigálni a vezérlőben és nem lesz szegény a keverék. Én meg döntsem el mit hiszek és mit nem  falbav

Mennyi a gázos fogyasztásod ? És milyen temperamentumuú sofőr vagy ?
Esetleg megérné megkérdezni a beszerelő cégedet ezekről az említett dolgokról. Illetve megkérdezni hogy van e lehetőség mondjuk 4500-as rpm fölött visszaváltatni benzinre automatikusan. Sok gázkomputer tudja ezt a funkciót. Vagy kérni egy kis extra dúsítást, biztos ami biztos alapon, a lambda a fölösleget úgyis nagyjából visszaveszi. Az 1.8-as mocik eleve problémásabbak...vagy csak több van belőle, de járj utána a dolognak.

Nekem az első fogyasztásátlagom beszerelés után 9,3 volt gázból, majd fél év múlva szegény keverékes lett, állíttattam rajta utána 9,6 lett a fogy, majd jött a szegény keverék, majd megint állítottak rajta, azóta 10 litert eszik gázból (2.0-s motor), közel úgy megy mint benzinnel, és nincs szegény keverékes hibakódom pedig legurultam 40 ekm-t azóta. Ha város, ha országút, majdnem mindig 10 liter körül eszik.  Egy pici problémám van hogy félmeleg motort beindítva benzin üzemben hullámzik enyhén az alapjárat, amíg el nem indulok, vagy át nem vált gázra, vagy álló helyzetben kb 2 percig, amire magától kisimul. Valami szabályozási apróság. Ez már olyan apró dolog hogy nem foglalkozok vele.

Naplózva
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3726


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #1302 Dátum: 2015.05.08 péntek, 15:15:06 »

Szolvákiában 182HUF 1l LPG! nyes

Engem irritál hogy kevesebbel autózol mint én diesellel......na jó nem  taps eljen
Mindjárt megnézem mennyibe krül egy ST ravasz1
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Bodó2015
Vendég
« Új hozzászólás #1303 Dátum: 2015.05.08 péntek, 15:33:38 »

Mennyi a gázos fogyasztásod ? És milyen temperamentumuú sofőr vagy ?
Esetleg megérné megkérdezni a beszerelő cégedet ezekről az említett dolgokról. Illetve megkérdezni hogy van e lehetőség mondjuk 4500-as rpm fölött visszaváltatni benzinre automatikusan. Sok gázkomputer tudja ezt a funkciót. Vagy kérni egy kis extra dúsítást, biztos ami biztos alapon, a lambda a fölösleget úgyis nagyjából visszaveszi. Az 1.8-as mocik eleve problémásabbak...vagy csak több van belőle, de járj utána a dolognak.

Nekem az első fogyasztásátlagom beszerelés után 9,3 volt gázból, majd fél év múlva szegény keverékes lett, állíttattam rajta utána 9,6 lett a fogy, majd jött a szegény keverék, majd megint állítottak rajta, azóta 10 litert eszik gázból (2.0-s motor), közel úgy megy mint benzinnel, és nincs szegény keverékes hibakódom pedig legurultam 40 ekm-t azóta. Ha város, ha országút, majdnem mindig 10 liter körül eszik.  Egy pici problémám van hogy félmeleg motort beindítva benzin üzemben hullámzik enyhén az alapjárat, amíg el nem indulok, vagy át nem vált gázra, vagy álló helyzetben kb 2 percig, amire magától kisimul. Valami szabályozási apróság. Ez már olyan apró dolog hogy nem foglalkozok vele.



A fogyasztásom 9-10 liter közt van, vegyes használatban használom az autót. Nyugodt stílusban szoktam vezetni(kombiról van szó), nagy ritkán elgurul a gyógyszer  Grin

Jelenleg nem is csak a gázzal van a gondom, sőt...
A 4-es hengerben túl dús a keverék és égéskimaradást jelez a computer. A gyújtásrendszer biztosan jó, lehetséges, hogy szelep problémáim lesznek, most van a szerelőnél a kocsi, majd kiderül.
Azért érdeklődöm mert ha tényleg hengerfejet kell csináltatni és rendbe rakatom, nem akarok a gáz miatt hamarosan megint így járni.
Ezzel a gáz szettel kb 10.000 km-t ment az autó, ezt már Én cseréltettem le benne, egy Landirenzo volt előtte, úgy vettem az autót használtan.(gázinjektor meghibásodás miatt javítani kellett volna, de régi volt a gázrendszer és rábeszéltek erre egy kis ráfizetéssel, ez újabb és jobb címszó alatt).
Gondolom nem a 10.000 km alatt ment tönkre a szelep(ha egyáltalán az a baja), de mivel két cikket is olvastam és több helyről kérdeztem, hogy ez a beszerelés így nem jó ezért gondoltam utána járok.
Még új vagyok a témában, nemrég vettem az autót, kb 10.000 km-t mentem vele.
Naplózva
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #1304 Dátum: 2015.05.11 hétfő, 09:14:13 »

A fogyasztásom 9-10 liter közt van, vegyes használatban használom az autót. Nyugodt stílusban szoktam vezetni(kombiról van szó), nagy ritkán elgurul a gyógyszer  Grin

Jelenleg nem is csak a gázzal van a gondom, sőt...
A 4-es hengerben túl dús a keverék és égéskimaradást jelez a computer. A gyújtásrendszer biztosan jó, lehetséges, hogy szelep problémáim lesznek, most van a szerelőnél a kocsi, majd kiderül.
Azért érdeklődöm mert ha tényleg hengerfejet kell csináltatni és rendbe rakatom, nem akarok a gáz miatt hamarosan megint így járni.
Ezzel a gáz szettel kb 10.000 km-t ment az autó, ezt már Én cseréltettem le benne, egy Landirenzo volt előtte, úgy vettem az autót használtan.(gázinjektor meghibásodás miatt javítani kellett volna, de régi volt a gázrendszer és rábeszéltek erre egy kis ráfizetéssel, ez újabb és jobb címszó alatt).
Gondolom nem a 10.000 km alatt ment tönkre a szelep(ha egyáltalán az a baja), de mivel két cikket is olvastam és több helyről kérdeztem, hogy ez a beszerelés így nem jó ezért gondoltam utána járok.
Még új vagyok a témában, nemrég vettem az autót, kb 10.000 km-t mentem vele.

Várjuk meg mit mond a szerelő. Nem 10ekm alatt ég be a szelep, több kell neki hibás beállítás mellett...legalábbis korábbi olvasmányaim alapján ezt feltételezem.
« Utoljára szerkesztve: 2015.05.11 hétfő, 14:57:19 írta FokaDriver » Naplózva
jimmy
Vendég
« Új hozzászólás #1305 Dátum: 2015.05.14 csütörtök, 18:42:56 »

Az jó volna ha feltudnád rakni a képeket. Az enyémet is ott szerelték, ezért nagyon kíváncsi lennék a Tiedre.

sikerült elkészitenem a képeket de fogalmam sincs hogyan kel feltölteni.
Naplózva
Bodó2015
Vendég
« Új hozzászólás #1306 Dátum: 2015.05.14 csütörtök, 21:42:50 »

sikerült elkészitenem a képeket de fogalmam sincs hogyan kel feltölteni.

Küld már el kérlek a bodo(nyolcvanhét)g2(kukac)gmail(pont)com címre.

Előre is köszi.
Naplózva
Bodó2015
Vendég
« Új hozzászólás #1307 Dátum: 2015.05.14 csütörtök, 21:55:11 »

Várjuk meg mit mond a szerelő. Nem 10ekm alatt ég be a szelep, több kell neki hibás beállítás mellett...legalábbis korábbi olvasmányaim alapján ezt feltételezem.

Én is azt írtam hogy nem valószínű hogy ennyi idő alatt lesz gond a szelepekkel. Kiderült mostmár hogy nincs gond a szelepekkel, az injektorokat összekötő csövön lévő nyomáskiegyenlítő szelep átengedi a benzint és az ugye a 4es szívócsonkba van vezetve közvetlen. Ezért volt túl dús keverék a 4es hengerben.
Ettől függetlenül a gáz még szarul van bekötve egyesek szerint.
Naplózva
jimmy
Vendég
« Új hozzászólás #1308 Dátum: 2015.05.22 péntek, 22:01:10 »

Küld már el kérlek a bodo(nyolcvanhét)g2(kukac)gmail(pont)com címre.

Előre is köszi.
     

Pontosabban nem tudod le írni az e -mail címed mert próbálom elküldeni de valami nem ok
Naplózva
Bodó2015
Vendég
« Új hozzászólás #1309 Dátum: 2015.05.25 hétfő, 18:52:25 »

     

Pontosabban nem tudod le írni az e -mail címed mert próbálom elküldeni de valami nem ok

Küldtem privát üzit is de ezek szerint azzal is van valami, vagy éppen nem nézted azt  Wink
Mindegy, a cím: bodo87g2(kukac)gmail(pont)com
Lassacskán csak ideér  nyes
 worship
Naplózva
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #1310 Dátum: 2015.05.26 kedd, 09:15:56 »

Az jó volna ha feltudnád rakni a képeket. Az enyémet is ott szerelték, ezért nagyon kíváncsi lennék a Tiedre.

Így néz ki ha állítva van a gázinjektor és 2 rail-en van:

https://www.dropbox.com/s/6zgfztlzzh6sld9/lovato1.JPG?dl=0
https://www.dropbox.com/s/weom2kv7wrym28c/lovato2.JPG?dl=0
FD.

ui: és itt jön a képbe a rezgőfűrész, ha állnak és nem fekszenek a gázinjektorok:
https://www.dropbox.com/s/qj262gg2jzx3adb/mondeo_rezgofuresz.jpg?dl=0
« Utoljára szerkesztve: 2015.05.30 szombat, 22:54:17 írta FokaDriver » Naplózva
jimmy
Vendég
« Új hozzászólás #1311 Dátum: 2015.06.01 hétfő, 14:22:13 »

El ment ha minden igaz végre.
Naplózva
jimmy
Vendég
« Új hozzászólás #1312 Dátum: 2015.06.21 vasárnap, 22:39:45 »

Sziasztok van valakinek Mk4 gàzos mondeo-ja? wave
Naplózva
gravitydave
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1002



« Új hozzászólás #1313 Dátum: 2015.06.22 hétfő, 20:00:26 »

Sziasztok van valakinek Mk4 gàzos mondeo-ja? wave

van!
 wave
Naplózva

2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
jimmy
Vendég
« Új hozzászólás #1314 Dátum: 2015.06.22 hétfő, 22:09:11 »

van!
 wave
Helló! Gondolkodom ,hogy valamikor le cserélném az mk3 1.8 lpg mondeomat egy mk4. Mivel én eddig tejesen meg vagyok elégedve az lpg-vel továbbra is oda húzz a szívem a dizel motorok nem nagyon tudok megbarátkozni.meg tudnád velem osztani az eddigi tapasztalataidat?

üdv. jimmy
Naplózva
jimmy
Vendég
« Új hozzászólás #1315 Dátum: 2015.06.22 hétfő, 22:23:28 »

Meg csináltam a vasorrún (1.8 125 LE) A Szívósor le dugózást(nagyon jól sikerült) eddig tulajdonképpen minden rendbe van vele nem lötyög nem hangos,csak azért dugóztam le hogy meg előzzem a meghibásodást mert itt a clubban mindenki azt beszéli ,hogy semmi változás és károsodás nem származik belőle. Az hogy a kocsi gázos az sem befolyásol semmit? van valakinek valamiféle tapasztalata?
Naplózva
gravitydave
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1002



« Új hozzászólás #1316 Dátum: 2015.06.22 hétfő, 23:05:09 »

Helló! Gondolkodom ,hogy valamikor le cserélném az mk3 1.8 lpg mondeomat egy mk4. Mivel én eddig tejesen meg vagyok elégedve az lpg-vel továbbra is oda húzz a szívem a dizel motorok nem nagyon tudok megbarátkozni.meg tudnád velem osztani az eddigi tapasztalataidat?

üdv. jimmy

agis rendszer van benne, potkerek tartallyal, mukodik rendesen.
kb 20 ft /km a koltseg.
eddig 25 e kmt mentem vele.
Naplózva

2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
jimmy
Vendég
« Új hozzászólás #1317 Dátum: 2015.06.22 hétfő, 23:28:44 »

HA jól látom 1.6  motor van a gépedbe.  Gázzal nem gyengélkedik húzz rendesen ? Mert nekem most 1.8 125LE van és következőnek egy kicsit izmosabb motorban gondolkoznék mondjuk egy 2.0 145 LE vagy 203 Lovasról álmodozom. A kb mennyit fogyaszt?
Naplózva
gravitydave
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1002



« Új hozzászólás #1318 Dátum: 2015.06.24 szerda, 18:04:10 »

HA jól látom 1.6  motor van a gépedbe.  Gázzal nem gyengélkedik húzz rendesen ? Mert nekem most 1.8 125LE van és következőnek egy kicsit izmosabb motorban gondolkoznék mondjuk egy 2.0 145 LE vagy 203 Lovasról álmodozom. A kb mennyit fogyaszt?

ugyanugy megy mint benzinnel.
kb 9 litert / 100 km gazbol.
benzin kb 10 liter/2 honap!
Naplózva

2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
matthewkorby
Vendég
« Új hozzászólás #1319 Dátum: 2015.10.27 kedd, 10:56:19 »

Sziasztok!

Kb. 3 hónapja vettem egy 2001-es gyártmányú 1,8-as kombi (125LE) B+G mondeót.
Semmi probléma nem volt vele, amíg el nem kezdett hűlni az időjárás. Most ott tartunk, hogy reggelente 2-3 indítózásra sikerül beindítani az autót és csak azt is úgy, hogy nyomom a gázpedált és 1800-2000-es fordulatszámon tartom. Alapjáraton bedadogva leáll másképpen. Várnom kell így 1-2 percet amíg bemelegszik, mert másképpen dadog, erőtlen és fulladozik. Bemelegedve, üzemmelegen is néha problémásan indul, már szinte mindig nyomok egy kis gázt, ha indítok. Továbbá meleg motornál hallatszik egy érdekes "kurtyogó" hang, mintha falsot szívna, de ha lehúzom az alapjárti motor stekkerét, megszűnik a hang, a motor gázadás hiányában megáll. Néha erőtlen a motor benzinnel és gázzal is, illetve gyorsításoknál dadog. Erről olvastam itt a fórumban az előzményekben gyertya-kábel-trafó triumvirátus lehet? Megpróbáltam kivenni gyertyákat, de azok annyira meg vannak húzva, hogy félek beleszakítom.
A szívosor örvénylapátjai már kihajításra kerültek.
Bocs ha már volt ilyen kérdés, lehet nem olvastam végig mindent elég figyelmesen.

Köszi a válaszokat előre is, üdv:Tamás.
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #1320 Dátum: 2015.10.27 kedd, 11:18:04 »

Sziasztok!

Kb. 3 hónapja vettem egy 2001-es gyártmányú 1,8-as kombi (125LE) B+G mondeót.
Semmi probléma nem volt vele, amíg el nem kezdett hűlni az időjárás. Most ott tartunk, hogy reggelente 2-3 indítózásra sikerül beindítani az autót és csak azt is úgy, hogy nyomom a gázpedált és 1800-2000-es fordulatszámon tartom. Alapjáraton bedadogva leáll másképpen. Várnom kell így 1-2 percet amíg bemelegszik, mert másképpen dadog, erőtlen és fulladozik. Bemelegedve, üzemmelegen is néha problémásan indul, már szinte mindig nyomok egy kis gázt, ha indítok. Továbbá meleg motornál hallatszik egy érdekes "kurtyogó" hang, mintha falsot szívna, de ha lehúzom az alapjárti motor stekkerét, megszűnik a hang, a motor gázadás hiányában megáll. Néha erőtlen a motor benzinnel és gázzal is, illetve gyorsításoknál dadog. Erről olvastam itt a fórumban az előzményekben gyertya-kábel-trafó triumvirátus lehet? Megpróbáltam kivenni gyertyákat, de azok annyira meg vannak húzva, hogy félek beleszakítom.
A szívosor örvénylapátjai már kihajításra kerültek.
Bocs ha már volt ilyen kérdés, lehet nem olvastam végig mindent elég figyelmesen.

Köszi a válaszokat előre is, üdv:Tamás.
Szia!
Én az alapjárati motorral kezdeném, lehet csak szorul, egy pucolást megér.
Diagnosztizálni próbáltad? Hibakód van?
A gyújtási triumvirátus az erőtlenségre, dadogásra lehet megoldás, a nehezen beindulásra szerintem nem. Nekem is volt gázosom, mindig beindult simán, pedig volt jó pár gyertya repedéses, trafócserélgetős köröm.
Gyertyát beszakítani? Hát nekem eddig még nem sikerült, szerintem annak ki kell onnan jönnie, de tudom a kibicnek semmi sem drága
Nehezen indulásra: benzinnel is és direkt gázzal indítva is nehezen indul?
Üdv, Ferqó
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
gegi3
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #1321 Dátum: 2015.10.27 kedd, 11:52:03 »

Szia!
Én az alapjárati motorral kezdeném, lehet csak szorul, egy pucolást megér.
Diagnosztizálni próbáltad? Hibakód van?
A gyújtási triumvirátus az erőtlenségre, dadogásra lehet megoldás, a nehezen beindulásra szerintem nem. Nekem is volt gázosom, mindig beindult simán, pedig volt jó pár gyertya repedéses, trafócserélgetős köröm.
Gyertyát beszakítani? Hát nekem eddig még nem sikerült, szerintem annak ki kell onnan jönnie, de tudom a kibicnek semmi sem drága
Nehezen indulásra: benzinnel is és direkt gázzal indítva is nehezen indul?
Üdv, Ferqó




SziAsztok! Nekem ez volt a problémám szinten mint a kollégának. Nekem ez utan megadta a gazelektronika igy került bele egy bontott. utánna megszűnt a hiba , néha hidegen nem indul pocre , ez a hiba meg nekem is fenn áll. Erre en is keresem a megoldást . Meg annyit h milyen Gazszett van benne?
« Utoljára szerkesztve: 2015.10.27 kedd, 11:56:54 írta gegi3 » Naplózva

Mondeo MK3 2001 1.8 (Sedan) Benzin-Gáz (CGBA)
matthewkorby
Vendég
« Új hozzászólás #1322 Dátum: 2015.10.27 kedd, 12:07:33 »

Szia!
Én az alapjárati motorral kezdeném, lehet csak szorul, egy pucolást megér.
Diagnosztizálni próbáltad? Hibakód van?
A gyújtási triumvirátus az erőtlenségre, dadogásra lehet megoldás, a nehezen beindulásra szerintem nem. Nekem is volt gázosom, mindig beindult simán, pedig volt jó pár gyertya repedéses, trafócserélgetős köröm.
Gyertyát beszakítani? Hát nekem eddig még nem sikerült, szerintem annak ki kell onnan jönnie, de tudom a kibicnek semmi sem drága
Nehezen indulásra: benzinnel is és direkt gázzal indítva is nehezen indul?
Üdv, Ferqó


Az alapjárati motort megnéztem leszerelve, közvetlenül ráadva 12V-ot mozdul szépen a szelep és meg is tartja azt. Viszont leszerelve ha rádugom a stekkert és ráadom a gyújtást egy pillanatra behúz, majd visszaengedi alaphelyzetbe. A gyújtásráadás után a feszültség a stekkeren mérve nincs 12V csak 11,47V asszem. Az nem kevés?
A műszerfalon megnéztem No DTC. Ha lehúzott stekkerrel járatom, akkor kigyullad a műszerfalon a motor hibakód lámpa, de aztán el is alszik kisidővel.
Minden esetben benzinnel indít (legalábbis nem tudom hogy lehet közvetlenül gázzal indítani, ha lehet?), ZAVOLI gázrendszer.
Naplózva
gegi3
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #1323 Dátum: 2015.10.27 kedd, 12:17:08 »

Az alapjárati motort megnéztem leszerelve, közvetlenül ráadva 12V-ot mozdul szépen a szelep és meg is tartja azt. Viszont leszerelve ha rádugom a stekkert és ráadom a gyújtást egy pillanatra behúz, majd visszaengedi alaphelyzetbe. A gyújtásráadás után a feszültség a stekkeren mérve nincs 12V csak 11,47V asszem. Az nem kevés?
A műszerfalon megnéztem No DTC. Ha lehúzott stekkerrel járatom, akkor kigyullad a műszerfalon a motor hibakód lámpa, de aztán el is alszik kisidővel.
Minden esetben benzinnel indít (legalábbis nem tudom hogy lehet közvetlenül gázzal indítani, ha lehet?), ZAVOLI gázrendszer.


Lehet közvetlen gázrol indítani de nem ajánlott . Kulcs elfordit valsd at a kapcsolóval benzinre a majd nyomod meg hosszan a gombot míg at nem vált s LED gázra es gyújtás neki . Nekem Landi van benne . Nekem elvilegben van hizza elektronikám amivel lehet alitani es hibát olvasni
Naplózva

Mondeo MK3 2001 1.8 (Sedan) Benzin-Gáz (CGBA)
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #1324 Dátum: 2015.10.27 kedd, 12:32:00 »

Sziasztok!

Kb. 3 hónapja vettem egy 2001-es gyártmányú 1,8-as kombi (125LE) B+G mondeót.
Semmi probléma nem volt vele, amíg el nem kezdett hűlni az időjárás. Most ott tartunk, hogy reggelente 2-3 indítózásra sikerül beindítani az autót és csak azt is úgy, hogy nyomom a gázpedált és 1800-2000-es fordulatszámon tartom. Alapjáraton bedadogva leáll másképpen. Várnom kell így 1-2 percet amíg bemelegszik, mert másképpen dadog, erőtlen és fulladozik. Bemelegedve, üzemmelegen is néha problémásan indul, már szinte mindig nyomok egy kis gázt, ha indítok. Továbbá meleg motornál hallatszik egy érdekes "kurtyogó" hang, mintha falsot szívna, de ha lehúzom az alapjárti motor stekkerét, megszűnik a hang, a motor gázadás hiányában megáll. Néha erőtlen a motor benzinnel és gázzal is, illetve gyorsításoknál dadog. Erről olvastam itt a fórumban az előzményekben gyertya-kábel-trafó triumvirátus lehet? Megpróbáltam kivenni gyertyákat, de azok annyira meg vannak húzva, hogy félek beleszakítom.
A szívosor örvénylapátjai már kihajításra kerültek.
Bocs ha már volt ilyen kérdés, lehet nem olvastam végig mindent elég figyelmesen.

Köszi a válaszokat előre is, üdv:Tamás.
Ahogy írják a többiek, takaryítsd meg, vagy vegyél egy másik alapjárati szelepet. Felejtsd el a gázt, akksi le fel, járj 5-600 km-t benzinnel, ha már minden tökéletes akkor térj vissza gázra. Szerintem a kurtyogó hang is a túl alacsony vagy ingadozó alapjárat számlájára írható. Valami csőrös csavarlazító spray-vel éjjelre fújd be óvatosan a gyertyák tövét és hideg motornál próbáld meg egy jó minőségű gyertyakulccsal. Gyorsításnál dadogás lehet gyújtás bermuda 3szög (trafó, kábel,gyertya), vagy haldokló ac pumpa(v.eltömődött üz szűrő), ha csak benzinnel jelentkezne. Üzemanyag szintjét ne engedd negyednél lejjebb, inkább minimum félig legyen, és normálisat tankolj, ne diszkontot. Nekem pl a MOL95-tel pöccre indul az autó hidegben, diszkonttal egy kicsit tovább teker. A melegen nehezen indulás ismert dolog, FAQ-ban tudsz róla olvasni. Úgy elsőre látatlanban ennyi tippem lenne. Jó munkát. integet2

ui: rakj rendet benzines oldalon, ha baba minden, akkor foglalkozz csak azzal hogy gázzal hogy megy. A szervízek is ezt ajánlják.
« Utoljára szerkesztve: 2015.10.27 kedd, 12:46:06 írta FokaDriver » Naplózva
matthewkorby
Vendég
« Új hozzászólás #1325 Dátum: 2015.10.27 kedd, 12:40:39 »


Lehet közvetlen gázrol indítani de nem ajánlott . Kulcs elfordit valsd at a kapcsolóval benzinre a majd nyomod meg hosszan a gombot míg at nem vált s LED gázra es gyújtás neki . Nekem Landi van benne . Nekem elvilegben van hizza elektronikám amivel lehet alitani es hibát olvasni

Köszönöm a leírást, ezt nem tudtam!
Ki fogom próbálni, ha nem is ajánlott akkor is  Wink

Egy szerelő ajánlotta a vízhőmérséklet jeladó cserét azt szeretném először megejteni. Meg persze az nem is túl költséges...  Grin
Naplózva
gegi3
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #1326 Dátum: 2015.10.27 kedd, 13:05:52 »

Köszönöm a leírást, ezt nem tudtam!
Ki fogom próbálni, ha nem is ajánlott akkor is  Wink

Egy szerelő ajánlotta a vízhőmérséklet jeladó cserét azt szeretném először megejteni. Meg persze az nem is túl költséges...  Grin

Ha sikerült megoldani a hibát irj mar Priviben . Koszi
Naplózva

Mondeo MK3 2001 1.8 (Sedan) Benzin-Gáz (CGBA)
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #1327 Dátum: 2015.10.27 kedd, 16:19:45 »

Az alapjárati motort megnéztem leszerelve, közvetlenül ráadva 12V-ot mozdul szépen a szelep és meg is tartja azt. Viszont leszerelve ha rádugom a stekkert és ráadom a gyújtást egy pillanatra behúz, majd visszaengedi alaphelyzetbe. A gyújtásráadás után a feszültség a stekkeren mérve nincs 12V csak 11,47V asszem. Az nem kevés?
A műszerfalon megnéztem No DTC. Ha lehúzott stekkerrel járatom, akkor kigyullad a műszerfalon a motor hibakód lámpa, de aztán el is alszik kisidővel.
Minden esetben benzinnel indít (legalábbis nem tudom hogy lehet közvetlenül gázzal indítani, ha lehet?), ZAVOLI gázrendszer.
A fesz. szeritem nem kevés. Nem járó motornál, ez még elmegy.Gondolom a gyújtás ráadásnál ellenőriz, hogy működik-e. Azért kapcsol föl, meg le.
Esetleg egy kábelszakadás, kontakt hiba okozhat nyűgöt, de nem hiszem, hogy ez lenne a baja.
A műszerfali no dtc jó, de diaggal meg kéne nézni, nincs-e szegénykeverékes üzem, netán hibakód. Nem vagyok benne biztos, hogy a műszerfalon keresztül minden hibakódot látsz. És ahogy mások is írták, ha jó a benzines rész, akkor mehetsz tovább. A direktben indítással eg kizárhatod az ac pumpa, szűrőtömődéses kört. Keress utána, neten tuti van róla írás, hogyan kell. Nekem DT volt, azon gyújtás ráad (de még nem indítózik), majd folyamatosan nyomva tart a B/G gombot,kb 5-10 sec után átvált gázra, utána indít. De nem szabad visszafordítani a kulcsot I be, hanem rögtön II ből indítózol. Szerintem a Zavoli is ilyesmi lehet. Hidegen gázzal beindítva ne hajtsd meg, mert lefagyhat a reduktor. Monnyuk, egy okos rendszer visszateszi rögtön benzinre.
Üdv, Ferqó
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
matthewkorby
Vendég
« Új hozzászólás #1328 Dátum: 2015.11.09 hétfő, 19:00:30 »

A fesz. szeritem nem kevés. Nem járó motornál, ez még elmegy.Gondolom a gyújtás ráadásnál ellenőriz, hogy működik-e. Azért kapcsol föl, meg le.
Esetleg egy kábelszakadás, kontakt hiba okozhat nyűgöt, de nem hiszem, hogy ez lenne a baja.
A műszerfali no dtc jó, de diaggal meg kéne nézni, nincs-e szegénykeverékes üzem, netán hibakód. Nem vagyok benne biztos, hogy a műszerfalon keresztül minden hibakódot látsz. És ahogy mások is írták, ha jó a benzines rész, akkor mehetsz tovább. A direktben indítással eg kizárhatod az ac pumpa, szűrőtömődéses kört. Keress utána, neten tuti van róla írás, hogyan kell. Nekem DT volt, azon gyújtás ráad (de még nem indítózik), majd folyamatosan nyomva tart a B/G gombot,kb 5-10 sec után átvált gázra, utána indít. De nem szabad visszafordítani a kulcsot I be, hanem rögtön II ből indítózol. Szerintem a Zavoli is ilyesmi lehet. Hidegen gázzal beindítva ne hajtsd meg, mert lefagyhat a reduktor. Monnyuk, egy okos rendszer visszateszi rögtön benzinre.
Üdv, Ferqó
Akkor  a legújabb fejlemények a következőek:
Hibakód műszerrel kiolvasva- nincs semmi
Gázzal indítás még rosszabb, mivel nagyon hosszú indítózás szükséges illetve gázpedál nyomása nélkül el se indul se hidegen,se melegen.
A benzinnyomást meg fogom mérni,illetve lecserélem e benzinszűrőt is,  hátha...
Az alapjárati motor kurtyugàs továbbra is fenn áll, illetve már alapjáraton a kipuffogó is trüsszög szerintem előzőek miatt, mint amikor gyújtás nem jó vagy a szelep nem zár.
Viszont gázzal való hidegindításnál azonnal indulhatok, nem fulladozik az autó, viszont érzik, hogy így sem tökéletes,rángat, és sehol nem érzik a 125 paci, de még 125 póniló se  gun
 
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1329 Dátum: 2015.11.09 hétfő, 19:11:11 »

Rövidesen az m7en is lehet LPG-t tölteni Kajászó közelében.  angel
Naplózva
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #1330 Dátum: 2015.11.10 kedd, 08:52:26 »

Akkor  a legújabb fejlemények a következőek:
Hibakód műszerrel kiolvasva- nincs semmi
Gázzal indítás még rosszabb, mivel nagyon hosszú indítózás szükséges illetve gázpedál nyomása nélkül el se indul se hidegen,se melegen.
A benzinnyomást meg fogom mérni,illetve lecserélem e benzinszűrőt is,  hátha...
Az alapjárati motor kurtyugàs továbbra is fenn áll, illetve már alapjáraton a kipuffogó is trüsszög szerintem előzőek miatt, mint amikor gyújtás nem jó vagy a szelep nem zár.
Viszont gázzal való hidegindításnál azonnal indulhatok, nem fulladozik az autó, viszont érzik, hogy így sem tökéletes,rángat, és sehol nem érzik a 125 paci, de még 125 póniló se  gun
 
Gyertyát cseréltél már ? Ha mindkét üzemben rángatózik akkor trafó vagy gyertya lesz leginkább a ludas, esetleg a kábel is. Gázüzemet felejtsd el, csak benzin, ha aza rendben lesz , akkor visszatérhetsz az LPG-hez hogy ott mit tud.


Benzin nyomást lehet mérni, lehet üz szűrőt cserélni, de neked mindkét üzemben vacak az autó, tehát közös pontot kell keresned. Nyilván az üzemanyag szűrő nem közös pont. (Hacsak nem többszörös hibád van, de úgy gondolom haladj sorjában, és átgondolt sorrendben)
« Utoljára szerkesztve: 2015.11.10 kedd, 09:13:07 írta FokaDriver » Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22907


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1331 Dátum: 2015.11.10 kedd, 08:56:53 »

Gyertyát cseréltél már ? Ha mindkét üzemben rángatózik akkor trafó vagy gyertya lesz leginkább a ludas, esetleg a kábel is. Gázüzemet felejtsd el, csak benzin, ha aza rendben lesz , akkor visszatérhetsz az LPG-hez hogy ott mit tud.


 eljen
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
matthewkorby
Vendég
« Új hozzászólás #1332 Dátum: 2015.11.10 kedd, 09:13:24 »

OK, csak egy gond van: a gyertyák kicsit túl lettek húzva sztem az előző gazdinál.
Próbáltam meglazítani, de semmi. Kaptam már egy tippet előzőekben, azt fogom megpróbálni kiszedés előtt!
Naplózva
matthewkorby
Vendég
« Új hozzászólás #1333 Dátum: 2015.11.13 péntek, 19:28:31 »

Sziasztok, sikerült kivarázsolni a gyertyákat...hát hagynak némi kivetnivalót maguk után! 1-es hengerben lévőnek kb. 2 mm-es a hézag! Fényképet hogyan tudok feltölteni? Persze csak ha érdekel Benneteket.
Naplózva
matthewkorby
Vendég
« Új hozzászólás #1334 Dátum: 2015.11.13 péntek, 19:39:24 »

http://kepfeltoltes.hu/151113/IMG_20151113_191840_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #1335 Dátum: 2015.11.13 péntek, 22:32:28 »

Sziasztok, sikerült kivarázsolni a gyertyákat...hát hagynak némi kivetnivalót maguk után! 1-es hengerben lévőnek kb. 2 mm-es a hézag! Fényképet hogyan tudok feltölteni? Persze csak ha érdekel Benneteket.
Új gyertyával most hogyan muzsikál a verda ?  (És 2 mm-es hézaggal lpg-ztél...örülj hogy a trafód él még...keress fehéres áthúzás nyomokat a gyertyákon és a kábeleken)
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #1336 Dátum: 2015.11.14 szombat, 08:05:04 »

Új gyertyával most hogyan muzsikál a verda ?  (És 2 mm-es hézaggal lpg-ztél...örülj hogy a trafód él még...keress fehéres áthúzás nyomokat a gyertyákon és a kábeleken)

Ott a képen a nyoma, a porcelánon a fekete kis vonalkák, azzal "szemben" a gyertyapipában ott lesz a fehéres nyom.
2mm+ lpg->trafó+kábel+gyertyacsere
lpg-s kábelt ne vegyél (vakításcsak), jó a gyári
gyertyából se vegyél lpg-set vagyonért, a gyári tűelektródás pont jó
trafóból meg nem tudom
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
gegi3
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #1337 Dátum: 2015.11.19 csütörtök, 15:22:24 »

Sziasztok ! Olyan embert keresnek aki Landirenzo rendszere van es kábele is van hozza , valamit szoftvere?
Naplózva

Mondeo MK3 2001 1.8 (Sedan) Benzin-Gáz (CGBA)
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22907


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1338 Dátum: 2015.11.19 csütörtök, 15:35:26 »

Sziasztok ! Olyan embert keresnek aki Landirenzo rendszere van es kábele is van hozza , valamit szoftvere?

Keress olyan cégeket, akik ilyennel foglalkoznak, és ott jó eséllyel szaktudást is találsz! Wink
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
gegi3
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #1339 Dátum: 2015.11.19 csütörtök, 16:29:36 »

Keress olyan cégeket, akik ilyennel foglalkoznak, és ott jó eséllyel szaktudást is találsz! Wink

A többit en megoldom , de ha netalán van valakinek varom jelentkezését
Naplózva

Mondeo MK3 2001 1.8 (Sedan) Benzin-Gáz (CGBA)
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22907


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1340 Dátum: 2015.11.19 csütörtök, 21:01:19 »

A többit en megoldom , de ha netalán van valakinek varom jelentkezését

Ok, akkor jelzem, hogy nincs. vigyor3
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
jimmy
Vendég
« Új hozzászólás #1341 Dátum: 2016.02.15 hétfő, 20:19:48 »

Vettem egy 2008 2.0 benzin gázos ford focust gyári gázbeépités.Tud nekem valaki véleményt mondani róla?
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22907


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1342 Dátum: 2016.02.17 szerda, 13:49:58 »

Vettem egy 2008 2.0 benzin gázos ford focust gyári gázbeépités.Tud nekem valaki véleményt mondani róla?

Biztos jó.
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #1343 Dátum: 2016.03.17 csütörtök, 00:33:59 »

Ha a "hanyatló nyugat" európa felé veszitek az utatokat, akkor legyen nálatok a másik szabványú (ACME) gázbetöltő csonk is, ne csak a magyaro-on is használt (Dish).
Egyszerűbbé teszi a tankolást majd.

Van néhány nagyobb kút amin mindkét szabványú pisztoly van, de nem ez a jellemző.

Az árak nagyon országfüggők..tipp...      www.mylpg.eu

FD.
Naplózva
sass
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 32


E-mail
« Új hozzászólás #1344 Dátum: 2016.04.02 szombat, 22:10:54 »

van!
 wave

Szia! MK4 1,6 kombi 100e km gázzal (elötte 120e benzinnel), hibamentes, nyugodt vezetéssel 9 l/100 km.

Üdv! sass
« Utoljára szerkesztve: 2016.04.04 hétfő, 15:41:56 írta Joe » Naplózva

2009 mondeo kombi 1,6 benzin, LPG
jimmy
Vendég
« Új hozzászólás #1345 Dátum: 2016.04.10 vasárnap, 15:22:42 »

Szia! MK4 1,6 kombi 100e km gázzal (elötte 120e benzinnel), hibamentes, nyugodt vezetéssel 9 l/100 km.

Üdv! sass
Milyen rendszerrel van szerelve? Az enyém brc. és arra lennék kíváncsi, hogy csak a Ford szervizbe tudnak belenézni a computerébe vagy bármely gázos műhelyben. Mert per pillanat van egy kis nyűg a gázzal.
Naplózva
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #1346 Dátum: 2016.04.10 vasárnap, 22:14:45 »

Milyen rendszerrel van szerelve? Az enyém brc. és arra lennék kíváncsi, hogy csak a Ford szervizbe tudnak belenézni a computerébe vagy bármely gázos műhelyben. Mert per pillanat van egy kis nyűg a gázzal.
Mi a nyűg tárgya ?
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22907


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1347 Dátum: 2016.04.11 hétfő, 09:14:56 »

Milyen rendszerrel van szerelve? Az enyém brc. és arra lennék kíváncsi, hogy csak a Ford szervizbe tudnak belenézni a computerébe vagy bármely gázos műhelyben. Mert per pillanat van egy kis nyűg a gázzal.

Inkább az a kérdés, hogy Ford szervizben tudnak e kezdeni vele vmit... Sztem nem. A gázosok, akik foglalkoznak BRC-vel, azok igen...

Keress olyan gázszervizt, aki BRC-t forgalmaz. Merre kéne ilyen szerviz?
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
jimmy
Vendég
« Új hozzászólás #1348 Dátum: 2016.05.24 kedd, 19:20:36 »

A probléma a multiszelepnél van nem a valós üzemanyag szintet mutatja tankoltam bele kb 35 litert és üresset jelez a kijelző elől és hátul a szelepen lévő is.
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #1349 Dátum: 2016.05.24 kedd, 20:33:01 »

A probléma a multiszelepnél van nem a valós üzemanyag szintet mutatja tankoltam bele kb 35 litert és üresset jelez a kijelző elől és hátul a szelepen lévő is.
És ha üres a tank akkor telit mutat? Nekem volt ilyen fordítva volt feltéve a tartályra az érzékelő. 180 fokos fordítással helyre került.
Ha korábban jó volt és most nem, akkor keress egy gázos szervízt. Úgy menj oda, hogy üres legyen a tank, de legalábbis kevés legyen benne.

Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Oldalak: 1 ... 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.077 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.