Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.29 hétfő, 18:34:16 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 67 68 69 70 71 72 73 [74] 75 76 77 78 79 80 81 ... 95   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max  (Megtekintve 1360979 alkalommal)
0 Felhasználó és 9 vendég van a témában
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #3650 Dátum: 2017.05.31 szerda, 13:05:23 »

Ha nagy szélben mész, és tartasz tőle, ott a régi jól bevált cementes zsák +++ eplus2
az belerakták már a gyárban  vigyor3
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3651 Dátum: 2017.05.31 szerda, 13:59:30 »

az belerakták már a gyárban  vigyor3
Ja ja, a Mercedesekben Zöldséges rekeszek voltak... Smiley
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Biluxzsolt
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 65


Galaxy 2.0 Tdci


E-mail
« Új hozzászólás #3652 Dátum: 2017.06.05 hétfő, 10:55:33 »

50-60 km/h sebességnél ha ERŐSEN megrángatom a kormányt a Galaxy érdekesen viselkedik. Nem úgy egyben mozog mint az idáig lévő autóim, hanem úgy mint ha az eleje meg a hátulja külön mozogna. Kicsit olyan csavaros, érdekes a mozgása. Biztos a magasság meg a súlya miatt lehet, de azért kíváncsi lennék, hogy másnak is ilyen?
Nem 3-ból van összerakva! vigyor3  Fék, futómű hibátlan.
Naplózva

Galaxy 2008  2.0 Tdci 143 ps Ghia Black
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3653 Dátum: 2017.06.05 hétfő, 12:31:06 »

50-60 km/h sebességnél ha ERŐSEN megrángatom a kormányt a Galaxy érdekesen viselkedik. Nem úgy egyben mozog mint az idáig lévő autóim, hanem úgy mint ha az eleje meg a hátulja külön mozogna. Kicsit olyan csavaros, érdekes a mozgása. Biztos a magasság meg a súlya miatt lehet, de azért kíváncsi lennék, hogy másnak is ilyen?
Nem 3-ból van összerakva! vigyor3  Fék, futómű hibátlan.
ott valami pedig nem hibátlan
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #3654 Dátum: 2017.06.05 hétfő, 16:39:44 »

50-60 km/h sebességnél ha ERŐSEN megrángatom a kormányt a Galaxy érdekesen viselkedik. Nem úgy egyben mozog mint az idáig lévő autóim, hanem úgy mint ha az eleje meg a hátulja külön mozogna. Kicsit olyan csavaros, érdekes a mozgása. Biztos a magasság meg a súlya miatt lehet, de azért kíváncsi lennék, hogy másnak is ilyen?
Nem 3-ból van összerakva! vigyor3  Fék, futómű hibátlan.
hátsó futómű hiba gyakran okoz ilyet.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3655 Dátum: 2017.06.05 hétfő, 21:18:51 »

hátsó futómű hiba gyakran okoz ilyet.
lengéscsillapítás hiánya pl tud érdekeset csinálni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
szepi0808
Vendég
« Új hozzászólás #3656 Dátum: 2017.06.05 hétfő, 21:36:13 »

Most cseréltettem kormányösszekötő gömbfejeket, axiális rudakat, stabilizátorokat elől, hátul az jobb hídszilent volt ki, amit szintén kicseréltünk, de ez előtt sem himbálózott a kocsi, csak rossz úton kicsit kattogott a futómű. Most stabil, mint állat.
Ja, 7 éves kocsinál a bal hátsó féknyereg kézifék karja be volt rohadva, ami kicsit furcsa, de kicseréltem mind a kettőt, gyári felújítottra (cromaxnál volt a legolcsóbb), ha már meg volt bontva, új ferrodo fékeket is kapott komplett az eleje hátulja. Remélem, egy darabig semmi nem jön Smiley
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3657 Dátum: 2017.06.05 hétfő, 21:50:21 »

Most cseréltettem kormányösszekötő gömbfejeket, axiális rudakat, stabilizátorokat elől, hátul az jobb hídszilent volt ki, amit szintén kicseréltünk, de ez előtt sem himbálózott a kocsi, csak rossz úton kicsit kattogott a futómű. Most stabil, mint állat.
Ja, 7 éves kocsinál a bal hátsó féknyereg kézifék karja be volt rohadva, ami kicsit furcsa, de kicseréltem mind a kettőt, gyári felújítottra (cromaxnál volt a legolcsóbb), ha már meg volt bontva, új ferrodo fékeket is kapott komplett az eleje hátulja. Remélem, egy darabig semmi nem jön Smiley

én is cseréltem már galaxy-n berohadt nyerget. az a jóhír, hogy kopp ugyan az mint a mondeo, szóval azokon is lehet majd várni, hogy mikor adják meg magukat, mint mk3-akon anno nyes

én bontóból kerítettem újszerűeket, valszeg azokat is cserélték már előtte hasonló okokból
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Biluxzsolt
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 65


Galaxy 2.0 Tdci


E-mail
« Új hozzászólás #3658 Dátum: 2017.06.06 kedd, 12:30:01 »

hátsó futómű hiba gyakran okoz ilyet.

Most volt KPM műszakin, de akkor csak elviszem megnézetem.
Naplózva

Galaxy 2008  2.0 Tdci 143 ps Ghia Black
Feri73
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 50


E-mail
« Új hozzászólás #3659 Dátum: 2017.06.06 kedd, 22:37:15 »

Sziasztok!

2014-es S-Max gyári navigáción meg tudom nézni, mikoriak a térképek, vagy csak szaki segítségével lehetséges?
Naplózva

Ford S-Max 2014 Titanium 2.0 TDCI 163LE
Ford Mondeo IV 2008 Ghia 1.6 125LE
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #3660 Dátum: 2017.06.07 szerda, 09:36:21 »

Szia,

a gátlók ha újak, meglepő, hogy mennyit javít az autó stabilitásán. Cmaxon cseréltem (előre Monroe Reflex, hátra B4 Bilstein ment), s nagyon jó lett. Főleg az első számított, pedig vizsgán simán átment. Csak már kezdett "nedvesedni" Smiley.

Apropó. Akinek lurkói vannak, s kicsik, s S-maxuk van. A 2-5 éves gyerekek gyerekülésből hogy látnak ki hátul? Mondeonál sokat panaszkodnak, hogy nem látnak ki...C-maxot meg agyon dícsérik Smiley

Most volt KPM műszakin, de akkor csak elviszem megnézetem.
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #3661 Dátum: 2017.06.07 szerda, 09:46:29 »

Apropó. Akinek lurkói vannak, s kicsik, s S-maxuk van. A 2-5 éves gyerekek gyerekülésből hogy látnak ki hátul? Mondeonál sokat panaszkodnak, hogy nem látnak ki...C-maxot meg agyon dícsérik Smiley

kislányom 2+ éves, jól kilát.
römer king ii ls gyerekülésben kb a vállával egy magasságban van az üveg alja
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Filewalker
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125



E-mail
« Új hozzászólás #3662 Dátum: 2017.06.07 szerda, 13:52:15 »

Szia,

a gátlók ha újak, meglepő, hogy mennyit javít az autó stabilitásán. Cmaxon cseréltem (előre Monroe Reflex, hátra B4 Bilstein ment), s nagyon jó lett. Főleg az első számított, pedig vizsgán simán átment. Csak már kezdett "nedvesedni" Smiley.

Apropó. Akinek lurkói vannak, s kicsik, s S-maxuk van. A 2-5 éves gyerekek gyerekülésből hogy látnak ki hátul? Mondeonál sokat panaszkodnak, hogy nem látnak ki...C-maxot meg agyon dícsérik Smiley


Nekem a nagy 5 éves, Cybex Solution Q2-Fix-ből tökéletesen kilát, a kicsi 2 éves, Espiro Deltából tökéletesen kilát.
Naplózva

S-Max 2.0 Tdci 130 Le "Sea Grey" 2006
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #3663 Dátum: 2017.06.07 szerda, 14:12:47 »

Na ez a baj, hogy a Mondeonál, (ami nekem van) magasabb az ajtó vonala... Sad Bár lehet, hogy a nagyobb már egy 9-18-as ülésből kilátna, de mivel magas, a feje nem lenne védve mert fent magasbb lenne, mint az ülés..

Nekem a nagy 5 éves, Cybex Solution Q2-Fix-ből tökéletesen kilát, a kicsi 2 éves, Espiro Deltából tökéletesen kilát.
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #3664 Dátum: 2017.06.07 szerda, 15:02:32 »

Na ez a baj, hogy a Mondeonál, (ami nekem van) magasabb az ajtó vonala... Sad Bár lehet, hogy a nagyobb már egy 9-18-as ülésből kilátna, de mivel magas, a feje nem lenne védve mert fent magasbb lenne, mint az ülés..


Mekkorák a porontyok? Nekem a "kicsi" 15 hónapos, jelenleg Maxi-Cosi ülést használunk a Mondeoban is, és abban tök jól elvan. Állítható a fejvédő magassága. A nagyobb kicsi meg Cybex Solution X2-fix-ben terpeszkedik, annak is állítható a fejvédő rész magassága, bár lassan már nem is aktuális, jelenleg 125 cm 6 évesen...
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #3665 Dátum: 2017.06.07 szerda, 22:49:35 »

Szia Titta,

a kicsi augusztusban lesz kettő, a nagy meg szeptemberben öt.

A gondjuk azzal van, hogy nem látnak ki. Megpróbálok majd más üléseket is. Persze biztonság szempontjából meg jó, hogy minél védettebbek, csak ahogy nyílik az értelmük, úgy akarják egyre jobban ellenőrzés alatt tartani a világot, amit az ablakon keresztül látnak Smiley


Mekkorák a porontyok? Nekem a "kicsi" 15 hónapos, jelenleg Maxi-Cosi ülést használunk a Mondeoban is, és abban tök jól elvan. Állítható a fejvédő magassága. A nagyobb kicsi meg Cybex Solution X2-fix-ben terpeszkedik, annak is állítható a fejvédő rész magassága, bár lassan már nem is aktuális, jelenleg 125 cm 6 évesen...
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #3666 Dátum: 2017.06.08 csütörtök, 10:08:30 »

Szia Titta,

a kicsi augusztusban lesz kettő, a nagy meg szeptemberben öt.

A gondjuk azzal van, hogy nem látnak ki. Megpróbálok majd más üléseket is. Persze biztonság szempontjából meg jó, hogy minél védettebbek, csak ahogy nyílik az értelmük, úgy akarják egyre jobban ellenőrzés alatt tartani a világot, amit az ablakon keresztül látnak Smiley



Mielőtt vásárolsz, próbára oda tudom adni a miénket.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #3667 Dátum: 2017.06.08 csütörtök, 10:25:00 »

Mielőtt vásárolsz, próbára oda tudom adni a miénket.
inkább egy s-max kellene neki próbára  Smiley
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Biluxzsolt
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 65


Galaxy 2.0 Tdci


E-mail
« Új hozzászólás #3668 Dátum: 2017.06.13 kedd, 14:41:21 »

Vezetek szakadas lehet a vezerlore meno csatinal nezd meg nekem is az egyik szal problemas volt Sad

Na hát az a helyzet,hogy nálam is szakadás+zárlat is volt. Köszi a tippet.
Naplózva

Galaxy 2008  2.0 Tdci 143 ps Ghia Black
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3669 Dátum: 2017.06.13 kedd, 15:29:10 »

Szia Titta,

a kicsi augusztusban lesz kettő, a nagy meg szeptemberben öt.

A gondjuk azzal van, hogy nem látnak ki. Megpróbálok majd más üléseket is. Persze biztonság szempontjából meg jó, hogy minél védettebbek, csak ahogy nyílik az értelmük, úgy akarják egyre jobban ellenőrzés alatt tartani a világot, amit az ablakon keresztül látnak Smiley



mk4 hátul ilyen szempontból nem szerencsés, alig látna ki, kicsi, szűkülő ablakok. Na smaxi egy panoráma busz ahhoz képest... És van tér benne. Már sok is. Olyan, mint egy konténer.  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #3670 Dátum: 2017.06.13 kedd, 23:46:39 »

Hát még akkor egy Galaxy.... Smiley


mk4 hátul ilyen szempontból nem szerencsés, alig látna ki, kicsi, szűkülő ablakok. Na smaxi egy panoráma busz ahhoz képest... És van tér benne. Már sok is. Olyan, mint egy konténer.  vigyor3
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3671 Dátum: 2017.06.14 szerda, 08:22:34 »

Hát még akkor egy Galaxy.... Smiley



Nem jelentős a különbség, a belmagasság 8-10 cm-el több, de az üvegfelületek nem nagyobbak.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Biluxzsolt
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 65


Galaxy 2.0 Tdci


E-mail
« Új hozzászólás #3672 Dátum: 2017.06.14 szerda, 14:29:56 »

Nem jelentős a különbség, a belmagasság 8-10 cm-el több, de az üvegfelületek nem nagyobbak.

Az az ajtó feletti részben különbözik csak.?Jó meg a 2.sor mögött gondolom.
Naplózva

Galaxy 2008  2.0 Tdci 143 ps Ghia Black
BRYCE
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


E-mail
« Új hozzászólás #3673 Dátum: 2017.06.22 csütörtök, 11:00:03 »

Sziasztok az lenne a problémám hogy a mas (air mass flow) szenzor nagyon magas értéket mutat ezért füstöl a kocsi hiába rakok bele uj szenzort az sem segít.     Ford galaxy 2011 2.0 TDCI
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3674 Dátum: 2017.06.22 csütörtök, 12:20:34 »

Sziasztok az lenne a problémám hogy a mas (air mass flow) szenzor nagyon magas értéket mutat ezért füstöl a kocsi hiába rakok bele uj szenzort az sem segít.     Ford galaxy 2011 2.0 TDCI

az a légtömegmérő, az ha sokat mutat akkor sok levegőt érzékel. turbónyomást kéne nézni, hogy valóban jut is be levegő, vagy hülyeséget mutat.

turbócsöveket nézd át, nincs-e kilyukadva, attól szokott inkább kormolni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
weiße Riese
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


« Új hozzászólás #3675 Dátum: 2017.06.22 csütörtök, 22:44:56 »

Sziasztok!

Tud valaki Győr vagy környéki szakit, aki navit (Ford MCA) frissít és magyarosít, ill. Convers+-t frissít?
Előre is köszi!
Naplózva

Ford Fusion
S-Max 2.0 Tdci 163 le 2012
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3676 Dátum: 2017.06.23 péntek, 08:33:44 »

Sziasztok!

Tud valaki Győr vagy környéki szakit, aki navit (Ford MCA) frissít és magyarosít, ill. Convers+-t frissít?
Előre is köszi!

Budaörs?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
weiße Riese
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


« Új hozzászólás #3677 Dátum: 2017.06.23 péntek, 15:27:52 »

Budaörs?

Köszönöm!
Ha nem lesz "közelebbi", akkor visszatérünk rá.
Naplózva

Ford Fusion
S-Max 2.0 Tdci 163 le 2012
Biluxzsolt
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 65


Galaxy 2.0 Tdci


E-mail
« Új hozzászólás #3678 Dátum: 2017.06.26 hétfő, 11:36:56 »

Köszönöm!
Ha nem lesz "közelebbi", akkor visszatérünk rá.

Nyíregyházáról is visszatérnek rá! Wink
Naplózva

Galaxy 2008  2.0 Tdci 143 ps Ghia Black
weiße Riese
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


« Új hozzászólás #3679 Dátum: 2017.06.26 hétfő, 14:02:33 »

Nyíregyházáról is visszatérnek rá! Wink

Akkor biztos jó!  vigyor3

Elérhetőség?
Naplózva

Ford Fusion
S-Max 2.0 Tdci 163 le 2012
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3680 Dátum: 2017.06.26 hétfő, 14:03:47 »

Köszönöm!
Ha nem lesz "közelebbi", akkor visszatérünk rá.
nem sokan foglalkoznak ilyennel. power_ford néven keresd itt a fórumon.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3681 Dátum: 2017.06.27 kedd, 08:25:54 »

Egyszer már szedtem ki a kesztyűtartót, de törlődött az emlékezetem.  vigyor3

Valami trükk? Honnan kezdjem? Hol fogják csavarok?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #3682 Dátum: 2017.06.28 szerda, 12:45:32 »

Nézem is az S-maxokat, de Blau4 kezét (Nem Laciét!!!   finom  ) , hanem B4Kombi kezét nehezen engedem el.  Roll Eyes

Kezdhetném majd egyszer a kettőstömegű, vezérlés, fékek cseréjével, utóbbi kettő még nem is annyira fájna, de akkor még ott van az is, hogy a Getragok nem bírják annyira,ha sípolna a váltó vagy nem venné be a Rükit, igencsak zavarna. Meg aztán rajta vannak a hővédő fóliák, Convers+, szőnyegek, hátul rolós ajtókárpit....

Blau4gyel is nyilván lesznek javítanivalóak, mert ő sem nullkilóméteres, de vegyek akkor egy 100e km alatti Smaxot 1-1,5 millióval drágábban?


mk4 hátul ilyen szempontból nem szerencsés, alig látna ki, kicsi, szűkülő ablakok. Na smaxi egy panoráma busz ahhoz képest... És van tér benne. Már sok is. Olyan, mint egy konténer.  vigyor3
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3683 Dátum: 2017.06.28 szerda, 12:54:57 »

Nézem is az S-maxokat, de Blau4 kezét (Nem Laciét!!!   finom  ) , hanem B4Kombi kezét nehezen engedem el.  Roll Eyes

Kezdhetném majd egyszer a kettőstömegű, vezérlés, fékek cseréjével, utóbbi kettő még nem is annyira fájna, de akkor még ott van az is, hogy a Getragok nem bírják annyira,ha sípolna a váltó vagy nem venné be a Rükit, igencsak zavarna. Meg aztán rajta vannak a hővédő fóliák, Convers+, szőnyegek, hátul rolós ajtókárpit....

Blau4gyel is nyilván lesznek javítanivalóak, mert ő sem nullkilóméteres, de vegyek akkor egy 100e km alatti Smaxot 1-1,5 millióval drágábban?


ez kb a lehetetlen kategória, hacsak nem valami max 1-1,5 éves autóban gondolkodsz
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dzsana
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276


E-mail
« Új hozzászólás #3684 Dátum: 2017.06.29 csütörtök, 07:01:15 »

Mostanában egyre sűrűbben regenerál a DPF szűrő. Az tény, hogy városban használom, na de eddig is ott használtam, de most sajnos besűrűsödött. Ez már a végét jelentheti a szűrőnek, vagy valahogy még lehet rajta alkotni valamit, amivel meghosszabbítható az élettartama?
Naplózva
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #3685 Dátum: 2017.06.29 csütörtök, 09:36:17 »

Mostanában egyre sűrűbben regenerál a DPF szűrő. Az tény, hogy városban használom, na de eddig is ott használtam, de most sajnos besűrűsödött. Ez már a végét jelentheti a szűrőnek, vagy valahogy még lehet rajta alkotni valamit, amivel meghosszabbítható az élettartama?
Próbálj meg vele menni egy huzamosabbat autópályán, hogy jól ki tudjon tisztulni. Ha nem segít, akkor készülj, hogy cserés lesz (ha minden rendben amúgy a kocsival). Ugyanez a helyzet nálam, csak már a motorhibát bedobta, és hiába mentem vele egy csomót az m0-n, ahol végig regenerált, már nem tisztul ki.  rinya
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #3686 Dátum: 2017.06.29 csütörtök, 09:38:45 »

Próbálj meg vele menni egy huzamosabbat autópályán, hogy jól ki tudjon tisztulni. Ha nem segít, akkor készülj, hogy cserés lesz (ha minden rendben amúgy a kocsival). Ugyanez a helyzet nálam, csak már a motorhibát bedobta, és hiába mentem vele egy csomót az m0-n, ahol végig regenerált, már nem tisztul ki.  rinya
Üdv a klubban vigyor3
Neked milyen hibakód jön elő?
Én az MKIV TDCi topikban írtat fogom megpróbálni, hátha... A legkevésbé költséges megoldás felől próbálok haladni a költséges felé
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #3687 Dátum: 2017.06.29 csütörtök, 09:48:40 »

Üdv a klubban vigyor3
Neked milyen hibakód jön elő?
Én az MKIV TDCi topikban írtat fogom megpróbálni, hátha... A legkevésbé költséges megoldás felől próbálok haladni a költséges felé
Múlt héten arra lettem figyelmes, hogy amikor hazaértünk a kocsival, az udvarra beállásnál kicsit füstölt, mondom fasza nem állítom le a regenerálás alatt. Erre bedobta a check engine-t, meg a convers-en a motorhibát, tehát vészüzem is volt. Ekkor először töröltem a hibát, majd kimentem vele a gerincútra, hogy az újonnan indult regen végigmenjen. Ugyanez lett a vége. Aztán volt még egy próbám, amikor az m0-s előtt töröltem a hibakódot, hogy folyamatosan tudjak haladni, regenerált is végig, de ahogy megálltam az autóval pl. lehajtó végénél a körforgalomnál egyből motorhiba lett. Elvittem egy ismerősömhöz diagra, azt mondta ő is, hogy ez valószínűleg a szűrő vége lesz, mert a nyomáskülönbség szenzor hibáját csak később dobja be, nem egyből hibatörlés után. Azt mondta utánanéz, aztán visszajelez, de így nem járok most az autóval.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #3688 Dátum: 2017.06.29 csütörtök, 09:54:02 »

Múlt héten arra lettem figyelmes, hogy amikor hazaértünk a kocsival, az udvarra beállásnál kicsit füstölt, mondom fasza nem állítom le a regenerálás alatt. Erre bedobta a check engine-t, meg a convers-en a motorhibát, tehát vészüzem is volt. Ekkor először töröltem a hibát, majd kimentem vele a gerincútra, hogy az újonnan indult regen végigmenjen. Ugyanez lett a vége. Aztán volt még egy próbám, amikor az m0-s előtt töröltem a hibakódot, hogy folyamatosan tudjak haladni, regenerált is végig, de ahogy megálltam az autóval pl. lehajtó végénél a körforgalomnál egyből motorhiba lett. Elvittem egy ismerősömhöz diagra, azt mondta ő is, hogy ez valószínűleg a szűrő vége lesz, mert a nyomáskülönbség szenzor hibáját csak később dobja be, nem egyből hibatörlés után. Azt mondta utánanéz, aztán visszajelez, de így nem járok most az autóval.
Nekem mind a kétszer ugyan úgy és szinte méterre pontosan ott dobta a hibakódot, enyhe gyorsítás hatására. Világító engine lámpával nem vettem észre semmi változást, ugyan úgy ment, volt benne akarat...
Ma megy bele egy teli tankba az adalék, otthon hibatörlés és stat regen indítás. Csodát nem várok, egy próbát azért talán megér.
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3689 Dátum: 2017.06.29 csütörtök, 09:55:42 »

Múlt héten arra lettem figyelmes, hogy amikor hazaértünk a kocsival, az udvarra beállásnál kicsit füstölt, mondom fasza nem állítom le a regenerálás alatt. Erre bedobta a check engine-t, meg a convers-en a motorhibát, tehát vészüzem is volt. Ekkor először töröltem a hibát, majd kimentem vele a gerincútra, hogy az újonnan indult regen végigmenjen. Ugyanez lett a vége. Aztán volt még egy próbám, amikor az m0-s előtt töröltem a hibakódot, hogy folyamatosan tudjak haladni, regenerált is végig, de ahogy megálltam az autóval pl. lehajtó végénél a körforgalomnál egyből motorhiba lett. Elvittem egy ismerősömhöz diagra, azt mondta ő is, hogy ez valószínűleg a szűrő vége lesz, mert a nyomáskülönbség szenzor hibáját csak később dobja be, nem egyből hibatörlés után. Azt mondta utánanéz, aztán visszajelez, de így nem járok most az autóval.
ki kell belőle dobni, program, és még a fogyasztásnak is jót tesz
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #3690 Dátum: 2017.06.29 csütörtök, 10:00:53 »

Nekem mind a kétszer ugyan úgy és szinte méterre pontosan ott dobta a hibakódot, enyhe gyorsítás hatására. Világító engine lámpával nem vettem észre semmi változást, ugyan úgy ment, volt benne akarat...
Ma megy bele egy teli tankba az adalék, otthon hibatörlés és stat regen indítás. Csodát nem várok, egy próbát azért talán megér.
Egy éve Erdélyben nekem is dobott rá egy motorhibát, de vészüzemet nem. Mivel másnap indultunk vissza, így töröltem a hibakódot jobb híján, azóta nem is jött elő. Gondolom az akkori 500km folyamatos haladás jót tett neki, meg utána a Balcsira is lementünk 4-5x egymás után pályán. Szóval abból a stádiumból még talán vissza lehet hozni, ha jól ki tud tisztulni. Erre nyilván nem teszem a nyakamat, csak a saját esetem alapján vontam le a következtetést.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3691 Dátum: 2017.06.29 csütörtök, 12:41:29 »

Nekem mind a kétszer ugyan úgy és szinte méterre pontosan ott dobta a hibakódot, enyhe gyorsítás hatására. Világító engine lámpával nem vettem észre semmi változást, ugyan úgy ment, volt benne akarat...
Ma megy bele egy teli tankba az adalék, otthon hibatörlés és stat regen indítás. Csodát nem várok, egy próbát azért talán megér.
lesz majd vész üzem mód is...
A német s-max cluról azt hámoztam ki, hogy nincs mit tenni... auzópályázni kell vele ilyenkor (éljen a dízel üzem anyag takarékos rendszer)
Nekem ezeket télen adja elő... az M0 kifüstölés szokott használni...
A városi forgalom, menet dinamika teljesen kinyirja ezeket a motorokat (attól tartok)
Nálam ezt 2000 fardulatszám után szokta előadni... 2-3 figyelmeztetés után "motor störung"+ olajos kanna világitás után letiltja a turbót...

Innen látszik, sajnos, hogy ezeket a motorokat nem városba tervezték, hanem autópályára... (ott viszont remekül hast...)
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #3692 Dátum: 2017.06.29 csütörtök, 12:46:39 »

lesz majd vész üzem mód is...
A német s-max cluról azt hámoztam ki, hogy nincs mit tenni... auzópályázni kell vele ilyenkor (éljen a dízel üzem anyag takarékos rendszer)
Nekem ezeket télen adja elő... az M0 kifüstölés szokott használni...
A városi forgalom, menet dinamika teljesen kinyirja ezeket a motorokat (attól tartok)
Nálam ezt 2000 fardulatszám után szokta előadni... 2-3 figyelmeztetés után "motor störung"+ olajos kanna világitás után letiltja a turbót...

Innen látszik, sajnos, hogy ezeket a motorokat nem városba tervezték, hanem autópályára... (ott viszont remekül hast...)
És mit csináltál az "olajos kanna" után?
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3693 Dátum: 2017.06.29 csütörtök, 12:54:33 »

És mit csináltál az "olajos kanna" után?
Haza vittem a családot..  nyes
szerelőm tanácsára M0 és gödöllői emelkedő ki--ki gyorsítással, lasítással... volt állanó tempó is, de a gödöllői emelkedő gyorsít, vissza lasít is sokat számított...
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #3694 Dátum: 2017.06.29 csütörtök, 13:01:34 »

Haza vittem a családot..  nyes
szerelőm tanácsára M0 és gödöllői emelkedő ki--ki gyorsítással, lasítással... volt állanó tempó is, de a gödöllői emelkedő gyorsít, vissza lasít is sokat számított...
De gondolom volt hibatörlés is.
Az a fura hogy én vasárnap is megjártam a Pest-Hatvan M3-as utat a forgalom által engedett legnagyobb sebességgel, és rá pár 10 km-re jött a hibakód.
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3695 Dátum: 2017.06.29 csütörtök, 13:04:52 »

De gondolom volt hibatörlés is.
Az a fura hogy én vasárnap is megjártam a Pest-Hatvan M3-as utat a forgalom által engedett legnagyobb sebességgel, és rá pár 10 km-re jött a hibakód.
hibakódot nem töröltette mindíg... nekem megoldódott nélküle is.. (eddig)
az akresszív gyorsít- lessít sokat számít.. azzal is probálkozz..
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #3696 Dátum: 2017.06.29 csütörtök, 13:11:34 »

hibakódot nem töröltette mindíg... nekem megoldódott nélküle is.. (eddig)
az akresszív gyorsít- lessít sokat számít.. azzal is probálkozz..
eljen worship
És mindezt megfejelem még egy DPF tisztító adalékkal is vigyor3
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3697 Dátum: 2017.06.29 csütörtök, 13:14:00 »

eljen worship
És mindezt megfejelem még egy DPF tisztító adalékkal is vigyor3
igen igen ezekkel én szoktam operálni...
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Dzsana
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276


E-mail
« Új hozzászólás #3698 Dátum: 2017.06.29 csütörtök, 16:54:06 »

hibakódot nem töröltette mindíg... nekem megoldódott nélküle is.. (eddig)
az akresszív gyorsít- lessít sokat számít.. azzal is probálkozz..

Pont nemrég panaszkodtam, hogy időnként megjelenik egy engine malfunction hiba, majd motorleállítástg követően, ha rögtön újra indítom, akkor nem tűnik el, de ha várok egy kicsit vele, akkor eltűnik. OBD-n kiolvasva, nem lehet látni semmilyen eltárolt hibát. S most meg ugye felfigyeltem a sűrű regenerálásra, s összekötöttem a kettőt. Egyrészt az OBD kiolvasós műszerben van olyan menüm, hogy DPD szűrő regenerálás, lehet, lefuttatom rajta, megnézem mit csinál, bár a saját regenerálását is mindig hagyom befejezni, másrészt borítok bele én is egy DPF szűrő tisztító adalékot, hátha segít valamit.
Naplózva
Dzsana
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276


E-mail
« Új hozzászólás #3699 Dátum: 2017.06.29 csütörtök, 18:39:28 »

Pont nemrég panaszkodtam, hogy időnként megjelenik egy engine malfunction hiba, majd motorleállítástg követően, ha rögtön újra indítom, akkor nem tűnik el, de ha várok egy kicsit vele, akkor eltűnik. OBD-n kiolvasva, nem lehet látni semmilyen eltárolt hibát. S most meg ugye felfigyeltem a sűrű regenerálásra, s összekötöttem a kettőt. Egyrészt az OBD kiolvasós műszerben van olyan menüm, hogy DPD szűrő regenerálás, lehet, lefuttatom rajta, megnézem mit csinál, bár a saját regenerálását is mindig hagyom befejezni, másrészt borítok bele én is egy DPF szűrő tisztító adalékot, hátha segít valamit.

Hogy a fene egye meg ezt a nyavalyás betöltőnyílást, a tisztító adalék a földön végezte, akárhogy próbáltam becsapni. Ti hogy szoktátok kinyitni a betöltőcsonk nyílását?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 67 68 69 70 71 72 73 [74] 75 76 77 78 79 80 81 ... 95   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.072 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.