Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.29 hétfő, 12:28:44 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 69 70 71 72 73 74 75 [76] 77 78 79 80 81 82 83 ... 95   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max  (Megtekintve 1360778 alkalommal)
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
XabaS
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


« Új hozzászólás #3750 Dátum: 2017.07.26 szerda, 15:06:35 »

nem állítom,de valszeg egy univerzális eszköze van.Javaslom a Ford specifikus eszközzel való hibakiolvasást.100% van eltárolt hibád.

Tudnál esetleg ajánlani valamilyet?
Naplózva
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3751 Dátum: 2017.07.26 szerda, 18:51:14 »

veled minden megtörténik,ami senki mással.te más vagy.... eplus2
pedig más fórumon is (S-max-club.de talán) ahol szintén szó volt erről.. ott befőttes gumival "operáltak... a kötegelő jobb megoldásnak tűnik..  vigyor3
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #3752 Dátum: 2017.07.26 szerda, 21:19:10 »

Tudnál esetleg ajánlani valamilyet?
házilag elm327+forscan+laptop
vagy gyári ids a szakszervízben.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
BoZen
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 176


WWW
« Új hozzászólás #3753 Dátum: 2017.07.28 péntek, 15:58:10 »

Sziasztok,

A gyári és utángyártott S-MAX nappali menetfény általában 30-90e között mozog/db. Ellenben a China Mart-ban láttam hasonló formát, amit a lökhárítóba tudnék tenni. Az lenne a kérdésem, hogy mire kell figyeljek, ha próbából azt venném meg. (8e/db)
Legyen rajta PE (szám), 3 vezeték (tompítottal már nem világíthat)

(Ha azt mondjátok, hogy ezek azért ilyen olcsók a gyárihoz képest, mert rosszabb minőségű led-ek és ellenállások vannak bennük, az nem baj. Van azokból is 100-100 db e-bay-ről)  taps
Naplózva

Az ügyvédem nélkül nem írok alá semmit...
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #3754 Dátum: 2017.07.28 péntek, 16:03:38 »

Sziasztok,

A gyári és utángyártott S-MAX nappali menetfény általában 30-90e között mozog/db. Ellenben a China Mart-ban láttam hasonló formát, amit a lökhárítóba tudnék tenni. Az lenne a kérdésem, hogy mire kell figyeljek, ha próbából azt venném meg. (8e/db)
Legyen rajta PE (szám), 3 vezeték (tompítottal már nem világíthat)

(Ha azt mondjátok, hogy ezek azért ilyen olcsók a gyárihoz képest, mert rosszabb minőségű led-ek és ellenállások vannak bennük, az nem baj. Van azokból is 100-100 db e-bay-ről)  taps

A gyári DLR világít tompított mellett is, csak halványabban.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
BoZen
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 176


WWW
« Új hozzászólás #3755 Dátum: 2017.07.28 péntek, 16:34:41 »

A gyári DLR világít tompított mellett is, csak halványabban.

Ha jól tudom jogszabály szerint nem világíthat a kettő együtt, de ez nem is lényeg. Ha külön megy az már jó. Akkor úgyis "AUTO" módba teszem a világításkapcsolót aztán a fényérzékelő eldönti, hogy elég setét van-é már. Cheesy
Naplózva

Az ügyvédem nélkül nem írok alá semmit...
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #3756 Dátum: 2017.07.28 péntek, 16:38:08 »

Ha jól tudom jogszabály szerint nem világíthat a kettő együtt, de ez nem is lényeg. Ha külön megy az már jó. Akkor úgyis "AUTO" módba teszem a világításkapcsolót aztán a fényérzékelő eldönti, hogy elég setét van-é már. Cheesy

Nem jól tudod.

Ez egy utólagos, olvasd el alul a bekötését. Igaz nem kínai csingcsung, bár az is megfelelhet a szabályozásnak, ha annak megfelelően működik.
https://lumenet.hu/osram-ledriving-lg-drl-102-nappali-menetfeny
« Utoljára szerkesztve: 2017.07.28 péntek, 16:43:35 írta titta » Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3757 Dátum: 2017.08.01 kedd, 23:18:18 »

Ha jól tudom jogszabály szerint nem világíthat a kettő együtt, de ez nem is lényeg. ...
Pedig lényeg... biztos forrásból tudom, hogy a police utaznak a rosszúl bekötött DRL-re... mivel az s-maxon a helyzetjelző külön lámpatestben van emiatt csak 1 (egy) helyzetjelzője lehet...
Az tény,hogy a DRL halványabb lesz, ha felkapcsolod a tompítottat, de a helyzetjelző "lámpatest"oldalanként, 2 lesz ami világít és ez itt a probléma..
Ha (2006-2010közötti) autóknál kikötöd a helyzetjelző izzót akkor pedig a hazakisérő, parkoló fény nem fog üzemelnei.. a DRL (elektrónikája) nem veszi át ezt a funkciót   szomoru1
A szerelőm egy feszültség szabájzó beépítésével oldotta meg az adott problémát és működik minden külön- külön... taps
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Max 2007
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


E-mail
« Új hozzászólás #3758 Dátum: 2017.08.02 szerda, 08:23:38 »

Sziasztok.

2007 es titanium  S-max, jobb hátsó ablakot nem húzza fel a végállásig, hiába programozom fel, lefelé megy. Szoftver hiba vagy más lehet a háttérben?
A tükröt nem billenti le tolatáskor. Találkozott már valaki hasonló hibával? Tudnátok valami tippet adni?

Köszi: N
Naplózva
BoZen
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 176


WWW
« Új hozzászólás #3759 Dátum: 2017.08.02 szerda, 10:11:57 »

Titta köszi a linket, Benedek igazad van. A titta linkjében benne is van amit írsz. Az Osram-nál ezt úgy intézik, hogy egy W5W modult kell a helyzetjelző helyére rakni, ami biztosítja, hogy megmarad a hazakisérőfény, emellett a DRL működik helyzetjelzőként tompított mellett.

Köszi a válaszokat.  worship
Naplózva

Az ügyvédem nélkül nem írok alá semmit...
gerilege
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20


E-mail
« Új hozzászólás #3760 Dátum: 2017.08.02 szerda, 15:25:48 »

Sziasztok,

Fordos történetem eddig 4 év Mondeo és 3 év S-Max, és lassan eljön az idő a következő autó választására (flottás keret van). Igazából kevés dolgot tudok az S-Max ellen felhozni így pár év után, csak most jóval kevesebb rá a kedvezmény, mint régebben, szóval nem egyértelmű, hogy újra S-Max legyen. Három opció van
- újra S-Max
- gyengébben felszerelt Galaxy
- más model (Kuga, esetleg nem Ford, pl. Skoda Kodiaq-ot próbáltam de nem tetszett)

Nem tetszik az S-Maxban (minden más tetszik, szóval tényleg szeretem az autóm)
- az automata váltóval az egyesben való dinamikus indulás hiánya (nem engedi rá a nyomatékot csak nagyon sokára)
- a klímája, második sorban egész egyszerűen melegük van, ha nem kapcsolok manuális 5-6 fokozatba legalább, télen ugyanez pepitában
- továbbra sem tetszik, hogy kiesnek a csomagok ha nem ládázok a csomagtartóban

Néhány dologra meg tudom találni teszt vezetéskor a választ, de az alábbiakkal kapcsolatban segítséget kérnék. Galaxy tulajdonosok véleményét kérdezném, hogy
- a második sorban le lehet-e hűteni auto módban normálisan az autót (Kodiaq-ban három zónás klíma van pl.)
- ha valakinek volt S-Max-a és Galaxy-ja is, szubjektív értékelése alapján megéri-e a Galaxy a felárát. Hétüléses módban évente 3-4x használjuk az autót.

Előre is köszönöm!
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3761 Dátum: 2017.08.02 szerda, 15:54:15 »

Sziasztok,

Fordos történetem eddig 4 év Mondeo és 3 év S-Max, és lassan eljön az idő a következő autó választására (flottás keret van). Igazából kevés dolgot tudok az S-Max ellen felhozni így pár év után, csak most jóval kevesebb rá a kedvezmény, mint régebben, szóval nem egyértelmű, hogy újra S-Max legyen. Három opció van
- újra S-Max
- gyengébben felszerelt Galaxy
- más model (Kuga, esetleg nem Ford, pl. Skoda Kodiaq-ot próbáltam de nem tetszett)

Nem tetszik az S-Maxban (minden más tetszik, szóval tényleg szeretem az autóm)
- az automata váltóval az egyesben való dinamikus indulás hiánya (nem engedi rá a nyomatékot csak nagyon sokára)
- a klímája, második sorban egész egyszerűen melegük van, ha nem kapcsolok manuális 5-6 fokozatba legalább, télen ugyanez pepitában
- továbbra sem tetszik, hogy kiesnek a csomagok ha nem ládázok a csomagtartóban

Néhány dologra meg tudom találni teszt vezetéskor a választ, de az alábbiakkal kapcsolatban segítséget kérnék. Galaxy tulajdonosok véleményét kérdezném, hogy
- a második sorban le lehet-e hűteni auto módban normálisan az autót (Kodiaq-ban három zónás klíma van pl.)
- ha valakinek volt S-Max-a és Galaxy-ja is, szubjektív értékelése alapján megéri-e a Galaxy a felárát. Hétüléses módban évente 3-4x használjuk az autót.

Előre is köszönöm!

s-max, Galaxy műszakilag ugyanaz, így a klíma sem különbözik.

Az új galaxy gheci rhandára sikeredett, szóval szerintem azt dobd ki a választásból.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
BoZen
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 176


WWW
« Új hozzászólás #3762 Dátum: 2017.08.02 szerda, 16:15:51 »

Sziasztok,

[...]
- a második sorban le lehet-e hűteni auto módban normálisan az autót (Kodiaq-ban három zónás klíma van pl.)
- ha valakinek volt S-Max-a és Galaxy-ja is, szubjektív értékelése alapján megéri-e a Galaxy a felárát. Hétüléses módban évente 3-4x használjuk az autót.

Előre is köszönöm!

- Nem használok auto módot, de baromira kell hátra tolni a hideget, hogy érezzék.
- Szerintem nem éri meg. Annyival nem nagyobb és (külső)dizájnra az S-MAX verhetetlen. Bár ha évi 3-4x kell az a plusz két ülés, akkor nem kérdés, hogy kell a 7 ülés. Smiley

(Mellesleg nekem S-MAX-om van kb 1 éve, úgyhogy rám ne hallgass.  eplus2 )
Naplózva

Az ügyvédem nélkül nem írok alá semmit...
gerilege
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20


E-mail
« Új hozzászólás #3763 Dátum: 2017.08.02 szerda, 16:20:56 »

s-max, Galaxy műszakilag ugyanaz, így a klíma sem különbözik.

Az új galaxy gheci rhandára sikeredett, szóval szerintem azt dobd ki a választásból.

Az én 2014-es S-Maxomban a második sorban csak az oldalsó légbefúvók vannak, sem a fűtés, sem a hűtés nem megy hátra rendesen. Az új S-Maxban középen is van már befúvó, a Galaxy-ban meg klíma állítót is látok, és úgy tudtam, a Galaxy-ba hátra megy a klíma, azért kérdeztem.
Naplózva
Contilaci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24



« Új hozzászólás #3764 Dátum: 2017.08.02 szerda, 22:01:33 »

Az én 2014-es S-Maxomban a második sorban csak az oldalsó légbefúvók vannak, sem a fűtés, sem a hűtés nem megy hátra rendesen. Az új S-Maxban középen is van már befúvó, a Galaxy-ban meg klíma állítót is látok, és úgy tudtam, a Galaxy-ba hátra megy a klíma, azért kérdeztem.

A 2011-es S-Maxban valóban nincs középkonzolos hűtés-fűtés megoldás, de az nem igaz, hogy csak a két oldalsó, ajtó melletti légbeömlőn megy... alul, az első ülések alatt KELL mennie hideg-meleg levegőnek, ott van egy műanyag csatorna, ami szállítja,... ellenkező esetben valóban fulladás lenne a hátsó sorban Sad Próbáljátok meg a levegőt lefelé irányítani... ha nem érzitek a hideget a lábaknál, akkor azt meg kell vizsgálni! (esetleg a műanyagcsatorna szét van csúszva és ott elveszik a hűtött levegő)

Naplózva

2011 S-Max Trend 140LE, nagy navi, ülésfűtés, szélvédőfűtés meg minden ami kellhet... és persze 18" mindenhez Smiley
gerilege
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20


E-mail
« Új hozzászólás #3765 Dátum: 2017.08.03 csütörtök, 09:44:09 »

A 2011-es S-Maxban valóban nincs középkonzolos hűtés-fűtés megoldás, de az nem igaz, hogy csak a két oldalsó, ajtó melletti légbeömlőn megy... alul, az első ülések alatt KELL mennie hideg-meleg levegőnek, ott van egy műanyag csatorna, ami szállítja,... ellenkező esetben valóban fulladás lenne a hátsó sorban Sad Próbáljátok meg a levegőt lefelé irányítani... ha nem érzitek a hideget a lábaknál, akkor azt meg kell vizsgálni! (esetleg a műanyagcsatorna szét van csúszva és ott elveszik a hűtött levegő)



Köszönöm szépen, nagyon sokat segítettél. Kikísérleteztem ma reggel, és valóban ott vannak a beömlők, viszont csak és kizárólag akkor fúj rajta, ha a lefelé irányító gomb be van nyomva a középpanelon. Ekkor viszont a ventilátor állástól függő mennyiséget. Auto állásban lefelé gomb benyomása nélkül hiába vettem feljebb a ventilátort, ezekre az ülés alatti beömlőkre nem adott levegőt. Érdekes tervezési megoldás (főleg mivel csak ez a beömlő tud érdemi levegőt hátra juttatni), három év és ez a fórum meg a te hozzászólásod kellett hozzá, hogy rájöjjek.
« Utoljára szerkesztve: 2017.08.03 csütörtök, 09:52:02 írta gerilege » Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #3766 Dátum: 2017.08.03 csütörtök, 09:51:18 »

Köszönöm szépen, nagyon sokat segítettél. Kikísérleteztem ma reggel, és valóban ott vannak a beömlők, viszont csak és kizárólag akkor fúj rajta, ha a lefelé irányító gomb be van nyomva a középpanelon. Ekkor viszont a ventilátor állástól függő mennyiséget. Auto állásban lefelé gomb benyomása nélkül hiába vettem feljebb a ventilátort, ezekre az ülés alatti beömlőkre nem adott levegőt. Érdekes tervezési megoldás, három év és ez a fórum meg a te hozzászólásod kellett hozzá, hogy rájöjjek.
Nagyon leegyszerűsítve, auto módban a hideg levegőt a műszerfali kiömlőkre irányítja (mert a hideg levegő lefelé száll), télen pedig a meleg levegőt a lábra és az ülés alatti kiömlőkre (mert a meleg pedig felfelé száll). Ezt tudod befolyásolni, ha kézzel átállítod a levegő irányát. Ettől még a ventilátor lehet automata állásban.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #3767 Dátum: 2017.08.03 csütörtök, 16:40:51 »

Köszönöm szépen, nagyon sokat segítettél. Kikísérleteztem ma reggel, és valóban ott vannak a beömlők, viszont csak és kizárólag akkor fúj rajta, ha a lefelé irányító gomb be van nyomva a középpanelon. Ekkor viszont a ventilátor állástól függő mennyiséget. Auto állásban lefelé gomb benyomása nélkül hiába vettem feljebb a ventilátort, ezekre az ülés alatti beömlőkre nem adott levegőt. Érdekes tervezési megoldás (főleg mivel csak ez a beömlő tud érdemi levegőt hátra juttatni), három év és ez a fórum meg a te hozzászólásod kellett hozzá, hogy rájöjjek.
pedig akkor talán van még egy újdonság.ha van ülés szellőztetésed,akkor azt is úgy kaccsold be,hogy lábra nyomod a klímát,mert akkor az ülés alá tolja a hideg levegőt,és az olyan lágyan simógatós lesz az altájnak. nyes vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #3768 Dátum: 2017.08.04 péntek, 08:17:16 »

pedig akkor talán van még egy újdonság.ha van ülés szellőztetésed,akkor azt is úgy kaccsold be,hogy lábra nyomod a klímát,mert akkor az ülés alá tolja a hideg levegőt,és az olyan lágyan simógatós lesz az altájnak. nyes vigyor3

Erre a kapcsoló állásra mondják, hogy fütyül a seggem alatt a szél?  Wink
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
dinitrous
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


E-mail
« Új hozzászólás #3769 Dátum: 2017.08.05 szombat, 05:42:12 »

Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék, hogy 2007 titanium S 2.0tdci S-MAX ban lehet e cserélni hagyományos nagy kijelzős oracsoportot converse+-ra?

Köszönöm!
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3770 Dátum: 2017.08.05 szombat, 09:46:23 »

Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék, hogy 2007 titanium S 2.0tdci S-MAX ban lehet e cserélni hagyományos nagy kijelzős oracsoportot converse+-ra?

Köszönöm!

Abban az kellene hogy legyen, de egyébként igen
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
dinitrous
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


E-mail
« Új hozzászólás #3771 Dátum: 2017.08.05 szombat, 12:21:54 »

Abban az kellene hogy legyen, de egyébként igen

Mondeoè is jó? 2011 előtti és utáni is ha bele? Van még utána teendő?

Köszönöm!
Naplózva
dinitrous
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


E-mail
« Új hozzászólás #3772 Dátum: 2017.08.05 szombat, 14:24:17 »

Sziasztok!
Még további két kérdésem lenne.
1. Van egy feltételezett ecu hibám-márahogy utána olvastam-, és szoftvert kellene frissítenem, de utána rá akarom töltetni a 163 lovasnak a programját.
Külön, egymás után megcsinaltassam, vagy a 163le program ratöltèsèvel ez úgy is megtörténik.
2. Jelenleg Denso egységgel szerelt az autó, de nem találok alternatívát, hogy másik "fejegységet" cseréljek pl. Android-ra, mint hogy "kettèvenni" a navit és a klímát. Lehetséges ez, csatik egyeznek? Konzolok? Mit tegyek?
Köszönöm!
« Utoljára szerkesztve: 2017.08.05 szombat, 14:26:05 írta dinitrous » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #3773 Dátum: 2017.08.05 szombat, 18:47:20 »

Sziasztok!
Még további két kérdésem lenne.
1. Van egy feltételezett ecu hibám-márahogy utána olvastam-, és szoftvert kellene frissítenem, de utána rá akarom töltetni a 163 lovasnak a programját.
Külön, egymás után megcsinaltassam, vagy a 163le program ratöltèsèvel ez úgy is megtörténik.
2. Jelenleg Denso egységgel szerelt az autó, de nem találok alternatívát, hogy másik "fejegységet" cseréljek pl. Android-ra, mint hogy "kettèvenni" a navit és a klímát. Lehetséges ez, csatik egyeznek? Konzolok? Mit tegyek?
Köszönöm!
egyből a 163as progi.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
dinitrous
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


E-mail
« Új hozzászólás #3774 Dátum: 2017.08.05 szombat, 22:27:54 »

egyből a 163as progi.
[/quote

Köszönöm!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3775 Dátum: 2017.08.06 vasárnap, 01:22:53 »

egyből a 163as progi.
2007-es autóra megnézem, hogy tornázzák fel vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #3776 Dátum: 2017.08.06 vasárnap, 09:08:04 »

2007-es autóra megnézem, hogy tornázzák fel vigyor3
igaz.megse néztem az előéletét.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
BoZen
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 176


WWW
« Új hozzászólás #3777 Dátum: 2017.08.09 szerda, 11:29:54 »

Sziasztok,

Egy olyan kérdésem lenne, hogy nem tudom, hol a hiba. Rendeltem 4 db, SMD Led-es irányjelző lápa foglalatba illeszkedő...ja, nem. Ez még a Focus-omhoz volt fék lámpa...Akkor mindegy.  Grin

Ezért megkérdezem. Szóval az SMD-led-es lámpák asztalon 12V-tal szépen működtek "helyzetjelző és féklámpa" módban is. Viszont, ha beaktam a kocsiba, akkor egyáltalán nem világítottak. Sem íy-sem fordítva. Ráadásul fordítva be sem lehetett rakni. Wink Van valakinek ötlete, hogy miért nem ment anno a cucc?

Illetve az S-Max közpső féklámpája kiégett és T10 COB led-es eszközt tettem bele. Azóta (is) folyamatosan kiírja a computer indulás előtt, hogy féklámpa probléma. Megint a (gáz-fék-gyújtás-40 mp-ig) computer kiütésre kellene rámennem? Már anno is bajok voltak a művelettel.  taps
Naplózva

Az ügyvédem nélkül nem írok alá semmit...
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3778 Dátum: 2017.08.09 szerda, 11:52:12 »

Sziasztok,

Egy olyan kérdésem lenne, hogy nem tudom, hol a hiba. Rendeltem 4 db, SMD Led-es irányjelző lápa foglalatba illeszkedő...ja, nem. Ez még a Focus-omhoz volt fék lámpa...Akkor mindegy.  Grin

Ezért megkérdezem. Szóval az SMD-led-es lámpák asztalon 12V-tal szépen működtek "helyzetjelző és féklámpa" módban is. Viszont, ha beaktam a kocsiba, akkor egyáltalán nem világítottak. Sem íy-sem fordítva. Ráadásul fordítva be sem lehetett rakni. Wink Van valakinek ötlete, hogy miért nem ment anno a cucc?

Illetve az S-Max közpső féklámpája kiégett és T10 COB led-es eszközt tettem bele. Azóta (is) folyamatosan kiírja a computer indulás előtt, hogy féklámpa probléma. Megint a (gáz-fék-gyújtás-40 mp-ig) computer kiütésre kellene rámennem? Már anno is bajok voltak a művelettel.  taps
figyeli a rendszer az izzókat, és mivel nincs jelentős áramfelvétel így azt hiszi, hogy kiégtek és lekapcsolja őket. "canbus" elnevezést vegyél, az átveri a rendszert
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #3779 Dátum: 2017.08.09 szerda, 11:53:38 »

Sziasztok,

Egy olyan kérdésem lenne, hogy nem tudom, hol a hiba. Rendeltem 4 db, SMD Led-es irányjelző lápa foglalatba illeszkedő...ja, nem. Ez még a Focus-omhoz volt fék lámpa...Akkor mindegy.  Grin

Ezért megkérdezem. Szóval az SMD-led-es lámpák asztalon 12V-tal szépen működtek "helyzetjelző és féklámpa" módban is. Viszont, ha beaktam a kocsiba, akkor egyáltalán nem világítottak. Sem íy-sem fordítva. Ráadásul fordítva be sem lehetett rakni. Wink Van valakinek ötlete, hogy miért nem ment anno a cucc?

Illetve az S-Max közpső féklámpája kiégett és T10 COB led-es eszközt tettem bele. Azóta (is) folyamatosan kiírja a computer indulás előtt, hogy féklámpa probléma. Megint a (gáz-fék-gyújtás-40 mp-ig) computer kiütésre kellene rámennem? Már anno is bajok voltak a művelettel.  taps
Nem, ezt ki fogja írni, mivel a led áram felvétele kisebb, és azt hiszi, hogy kiégett az izzód. Nekem is ilyen most, ha zavar, akkor be kell kötnöd egy ellenállást párhuzamosan az izzóval.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
BoZen
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 176


WWW
« Új hozzászólás #3780 Dátum: 2017.08.09 szerda, 12:06:12 »

Rednben, köszi mind a két ötletet.  worship
Naplózva

Az ügyvédem nélkül nem írok alá semmit...
dermester
Vendég
« Új hozzászólás #3781 Dátum: 2017.08.11 péntek, 09:24:21 »

Sziasztok!

Család gyarapodása miatt aktuálissá válik egy 7 személyes autó beszerzése. Jelenleg Mondeo-m van, így nem volt kérdés, hogy S-Max/Galaxy lesz a következő (2013 körüli évjárat). Szívem az S-Max felé húzna, de ott a hátsó sor felnőtteknek már kényelmetlen, 180cm fölött nincs fejtér. A kérdésem az lenne, hogy a 3. üléssorba lehet-e biztonságosan bekötni gyerekülést isofix hiányában csak simán az övvel? Alap helyzetben 2-2-1 elrendezésben lennének az ülések 3 gyerekkel, így könnyen elérhető lenne mind3 gyerekülés.
Ha viszont nem lehet biztonságosan, akkor 7 utas esetén kénytelen leszek felnőtteket odaültetni és így az eszemre hallgatva Galaxyt választok.

Válaszaitokat előre is köszönöm!


Üdv,
Tamás
Naplózva
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #3782 Dátum: 2017.08.11 péntek, 09:43:49 »

Sziasztok!

Család gyarapodása miatt aktuálissá válik egy 7 személyes autó beszerzése. Jelenleg Mondeo-m van, így nem volt kérdés, hogy S-Max/Galaxy lesz a következő (2013 körüli évjárat). Szívem az S-Max felé húzna, de ott a hátsó sor felnőtteknek már kényelmetlen, 180cm fölött nincs fejtér. A kérdésem az lenne, hogy a 3. üléssorba lehet-e biztonságosan bekötni gyerekülést isofix hiányában csak simán az övvel? Alap helyzetben 2-2-1 elrendezésben lennének az ülések 3 gyerekkel, így könnyen elérhető lenne mind3 gyerekülés.
Ha viszont nem lehet biztonságosan, akkor 7 utas esetén kénytelen leszek felnőtteket odaültetni és így az eszemre hallgatva Galaxyt választok.

Válaszaitokat előre is köszönöm!


Üdv,
Tamás

Mind a Galaxyban mind az S-Maxban a 3. sor csak szükségmegoldás (ahogy a szinte minden egyterűben), esetileg érdemes csak használni fixen nem. A Galaxyban egy hangyányival nagyobb a hely, de ott is inkább csak a fejtér, szerintem a lábaknak mindkettőben alig van hely, egy felnőttnek ott ülni 1 óránál többet, már kínszenvedés. Ha a 3. sor ki van nyitva, akkor csomagnak már szinte nincs is hely, de szerintem ami a legfontosabb, hogy az ebben a sorban ülők csak Isten kegyelmében bízhatnak egy balesetnél, mert a gyűrődőzónában ülnek (nemrégiben volt ilyen tesztekről hír, talán a Totalcaron). Én gyerekülést biztosan nem raknék oda még ha valószínűleg be is lehet kötni rendesen az övvel. Ha 5-nél több emberenk kell a hely folyamatosan, akkor nézz valami kisbusz-szerűt (pl. Renault Espace, Citroen talán "C8", meg van ennek Peugeot verziója is) vagy konkrétan kisbuszt (pl. VW Transporter, Renault Traffic stb.), mert ezeknél teljes értékűek a hátsó ülések és a terek, és biztonságosabbak is, plusz a csomagoknak is marad hely. Ha 6 személy elég, akkor sokan esküsznek még a Honda FRV-re is - itt az 1. sorban is 3 ülés van. Mondjuk nem tudom, ezek mennyire szűkek.
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #3783 Dátum: 2017.08.11 péntek, 09:47:09 »

Sziasztok!

Család gyarapodása miatt aktuálissá válik egy 7 személyes autó beszerzése. Jelenleg Mondeo-m van, így nem volt kérdés, hogy S-Max/Galaxy lesz a következő (2013 körüli évjárat). Szívem az S-Max felé húzna, de ott a hátsó sor felnőtteknek már kényelmetlen, 180cm fölött nincs fejtér. A kérdésem az lenne, hogy a 3. üléssorba lehet-e biztonságosan bekötni gyerekülést isofix hiányában csak simán az övvel? Alap helyzetben 2-2-1 elrendezésben lennének az ülések 3 gyerekkel, így könnyen elérhető lenne mind3 gyerekülés.
Ha viszont nem lehet biztonságosan, akkor 7 utas esetén kénytelen leszek felnőtteket odaültetni és így az eszemre hallgatva Galaxyt választok.

Válaszaitokat előre is köszönöm!


Üdv,
Tamás
üdv Smiley
a leghátsó sorba még nem kellett raknom gyerekülést.
évente csak néhányszor használjuk a leghátsó üléseket, de ha többször kellene, akkor inkább galaxyt vennék.
én még csak néhány km-es utakon szorultam hátra, de a szűkös helytől csak az a rosszabb, hogy nem igazán megy hátra levegő. talán ez is jobb a galaxyban
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
dinitrous
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


E-mail
« Új hozzászólás #3784 Dátum: 2017.08.11 péntek, 16:57:34 »

Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem. Adott S-MAX 2007 Titanium S Denso fejegységgel, Nokia telefon tartó állvány, kormánybajuszon telefon és voice gombokkal. Igaz, a hangvezérlés valamiért nem működik, nem is csupán gombnyomásra. Gyári Nokia telót nem kaptam az autohoz,igaz nem is használnám. Az a kérdés, hogy hogyan, milyen eszközzel lehet Bluetooth tal racsatlakozni a rendszerre, hogy fel tudjam a saját okostelefonomat venni hivásnál úgy hogy a hangszóróból hallom a másik hangját?

Köszönöm előre is a segítséget!

Sanya
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3785 Dátum: 2017.08.12 szombat, 00:10:46 »

Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem. Adott S-MAX 2007 Titanium S Denso fejegységgel, Nokia telefon tartó állvány, kormánybajuszon telefon és voice gombokkal. Igaz, a hangvezérlés valamiért nem működik, nem is csupán gombnyomásra. Gyári Nokia telót nem kaptam az autohoz,igaz nem is használnám. Az a kérdés, hogy hogyan, milyen eszközzel lehet Bluetooth tal racsatlakozni a rendszerre, hogy fel tudjam a saját okostelefonomat venni hivásnál úgy hogy a hangszóróból hallom a másik hangját?

Köszönöm előre is a segítséget!

Sanya
ha nincs tele a memória tárolt telókkal, be van kapcsolva a fejegységen a bt és úgy sem látja a teló, akkor valszeg halott a modul
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
dinitrous
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


E-mail
« Új hozzászólás #3786 Dátum: 2017.08.12 szombat, 09:14:44 »

ha nincs tele a memória tárolt telókkal, be van kapcsolva a fejegységen a bt és úgy sem látja a teló, akkor valszeg halott a modul

És milyen szamura tudom kicserélni? Az sem baj ha egy újabb, ami kompatibilis a Denso val. A fejegységen ezt látom
BT phone yes
CCar type C307
Part no. 6m2t
Can vrm szinte minden aktív.

Hogyan tudom kiszerelni?
A saját Huawei-emnek is tudni kellene parosodni vele?
« Utoljára szerkesztve: 2017.08.12 szombat, 09:21:24 írta dinitrous » Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3787 Dátum: 2017.08.12 szombat, 11:19:56 »

És milyen szamura tudom kicserélni? Az sem baj ha egy újabb, ami kompatibilis a Denso val. A fejegységen ezt látom
BT phone yes
CCar type C307
Part no. 6m2t
Can vrm szinte minden aktív.

Hogyan tudom kiszerelni?
A saját Huawei-emnek is tudni kellene parosodni vele?
milyen denso?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
dinitrous
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


E-mail
« Új hozzászólás #3788 Dátum: 2017.08.12 szombat, 11:32:04 »

milyen denso?

Milyen Denso? A navim c307.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3789 Dátum: 2017.08.12 szombat, 11:39:09 »

Milyen Denso? A navim c307.
galaxy/smax/mk4 ben nem denso van
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
dinitrous
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


E-mail
« Új hozzászólás #3790 Dátum: 2017.08.12 szombat, 11:48:10 »

galaxy/smax/mk4 ben nem denso van

Smax 2007 Titanium S
Denso navsat!
Naplózva
Biluxzsolt
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 65


Galaxy 2.0 Tdci


E-mail
« Új hozzászólás #3791 Dátum: 2017.08.14 hétfő, 18:55:01 »

Nem értem, aki csak képről látott Galaxyt miért mond véleményt?
Jóval nagyobb a hely a Galaxyban hátul,meg ugye azt a sort is lehet előre - hátra mozgatni, így épp akkora lehet a lábtér mint a 2.sorban.  Meg ha 3 zónás klímával szereltet vesz az ember, nincs gond a hátsó hőmérséklettel sem. Külön van annak a ventilátora is.
Az új (2015-től)nem tudom miben változott, de mivel bűn ronda lett, így az bizos nem is lesz nálunk.
Naplózva

Galaxy 2008  2.0 Tdci 143 ps Ghia Black
Filewalker
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125



E-mail
« Új hozzászólás #3792 Dátum: 2017.08.15 kedd, 09:38:35 »

Sziasztok,

Fordos történetem eddig 4 év Mondeo és 3 év S-Max, és lassan eljön az idő a következő autó választására (flottás keret van). Igazából kevés dolgot tudok az S-Max ellen felhozni így pár év után, csak most jóval kevesebb rá a kedvezmény, mint régebben, szóval nem egyértelmű, hogy újra S-Max legyen. Három opció van
- újra S-Max
- gyengébben felszerelt Galaxy
- más model (Kuga, esetleg nem Ford, pl. Skoda Kodiaq-ot próbáltam de nem tetszett)

Nem tetszik az S-Maxban (minden más tetszik, szóval tényleg szeretem az autóm)
- az automata váltóval az egyesben való dinamikus indulás hiánya (nem engedi rá a nyomatékot csak nagyon sokára)
- a klímája, második sorban egész egyszerűen melegük van, ha nem kapcsolok manuális 5-6 fokozatba legalább, télen ugyanez pepitában
- továbbra sem tetszik, hogy kiesnek a csomagok ha nem ládázok a csomagtartóban

Néhány dologra meg tudom találni teszt vezetéskor a választ, de az alábbiakkal kapcsolatban segítséget kérnék. Galaxy tulajdonosok véleményét kérdezném, hogy
- a második sorban le lehet-e hűteni auto módban normálisan az autót (Kodiaq-ban három zónás klíma van pl.)
- ha valakinek volt S-Max-a és Galaxy-ja is, szubjektív értékelése alapján megéri-e a Galaxy a felárát. Hétüléses módban évente 3-4x használjuk az autót.

Előre is köszönöm!

Nagyon érdekes amit írsz a klímával kapcsolatban, pont most akartam ezzel kapcsolatban leírni a tapasztalatomat. Olvastam a tesztekben hogy fikázzák a klímát, miszerint alúlméretezett. Na nekem pont ellentétes a tapasztalatom. Ha bekapcsolom a klímát (2066-os S-Maxról beszélünk) konkrétan nem tudom hogy állítgatni a lamellákat hogy ne fagyjak le. Az asszony hátul középen ül, állandóan jajgat, hogy ne állítsan középre a 3 lamellát mert lefagy az arca. Ráadásul nem tudom hol érzékeli a hőmérsékletet, de ha kisüt a nap, úgy beindul a klíma hogy szétfagy mindenki, ilyenkor manuálisan 1-2-es okozatra kell állítanom a ventillátort, pedig én nagy darab vagyok, imádom a klímát, a lakásban is klímázunk, de pl egy idő után a 2. sorban el kell zárni a rostélyt, mert szétfagynak a gyerekek.....

A másik két kérdésedre a válasz: kézi váltóst kell venni, a nagy csomagtartónak meg ez az átka, vettem bele egy hálót és ennyi.
Naplózva

S-Max 2.0 Tdci 130 Le "Sea Grey" 2006
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3793 Dátum: 2017.08.15 kedd, 09:55:41 »

Nagyon érdekes amit írsz a klímával kapcsolatban, pont most akartam ezzel kapcsolatban leírni a tapasztalatomat. Olvastam a tesztekben hogy fikázzák a klímát, miszerint alúlméretezett. Na nekem pont ellentétes a tapasztalatom. Ha bekapcsolom a klímát (2066-os S-Maxról beszélünk) konkrétan nem tudom hogy állítgatni a lamellákat hogy ne fagyjak le. Az asszony hátul középen ül, állandóan jajgat, hogy ne állítsan középre a 3 lamellát mert lefagy az arca. Ráadásul nem tudom hol érzékeli a hőmérsékletet, de ha kisüt a nap, úgy beindul a klíma hogy szétfagy mindenki, ilyenkor manuálisan 1-2-es okozatra kell állítanom a ventillátort, pedig én nagy darab vagyok, imádom a klímát, a lakásban is klímázunk, de pl egy idő után a 2. sorban el kell zárni a rostélyt, mert szétfagynak a gyerekek.....

A másik két kérdésedre a válasz: kézi váltóst kell venni, a nagy csomagtartónak meg ez az átka, vettem bele egy hálót és ennyi.

Hát azért nem egy fagyasztó az smax klímája, de az tény, hogy egész hamar le tud hűteni.

Én hátulra középre sosem ültetek senkit, de ha a két gyerek közé kell ülni, akkor van megoldás. A középső három szellőzőből bal szélső megy vezető felé lefelé irányítva, jobb szélső anyósra középső meg a szemüvegtartóra irányítva, így jól meg is keveri a levegőt az egész autóban és főleg hátra.

A hátsó, B oszlopos szellőzőkkel óvatosan, mert elzárni nem tudod, vagy az irányított részen jön ki, vagy ha áttekered, akkor a hátsó oldalsó ablakra megy a levegő, na ha elalszanak a gyerekek, akkor hajlamosak a fejüket az ablakra tenni, ahol szépen megy rájuk a hideg. Ilyenkor betakarom a lábát és befelé irányítom a szellőzést/hűtést.  
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
szepi0808
Vendég
« Új hozzászólás #3794 Dátum: 2017.08.16 szerda, 16:35:35 »

Ködlámpába H1 LED és az használni nappali fénynek? Valaki használja így?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3795 Dátum: 2017.08.16 szerda, 16:37:48 »

Ködlámpába H1 LED és az használni nappali fénynek? Valaki használja így?

Nem szabályos!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
szepi0808
Vendég
« Új hozzászólás #3796 Dátum: 2017.08.16 szerda, 16:47:29 »

Nem szabályos!
Az utólag beszerelt nappali fény sem az Smiley
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #3797 Dátum: 2017.08.16 szerda, 18:07:22 »

Az utólag beszerelt nappali fény sem az Smiley
Az utólag beszerelt lehet szabályos. A ködlámpa átalakítása nem.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
joliot
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19


E-mail
« Új hozzászólás #3798 Dátum: 2017.08.22 kedd, 17:25:59 »

Nagyon érdekes amit írsz a klímával kapcsolatban, pont most akartam ezzel kapcsolatban leírni a tapasztalatomat. Olvastam a tesztekben hogy fikázzák a klímát, miszerint alúlméretezett. Na nekem pont ellentétes a tapasztalatom. Ha bekapcsolom a klímát (2066-os S-Maxról beszélünk) konkrétan nem tudom hogy állítgatni a lamellákat hogy ne fagyjak le. Az asszony hátul középen ül, állandóan jajgat, hogy ne állítsan középre a 3 lamellát mert lefagy az arca. Ráadásul nem tudom hol érzékeli a hőmérsékletet, de ha kisüt a nap, úgy beindul a klíma hogy szétfagy mindenki, ilyenkor manuálisan 1-2-es okozatra kell állítanom a ventillátort, pedig én nagy darab vagyok, imádom a klímát, a lakásban is klímázunk, de pl egy idő után a 2. sorban el kell zárni a rostélyt, mert szétfagynak a gyerekek.....

A másik két kérdésedre a válasz: kézi váltóst kell venni, a nagy csomagtartónak meg ez az átka, vettem bele egy hálót és ennyi.

Sziasztok,

nekem 2013-as S-maxom van és sajnos én sem vagyok elégedett a klimajaval, fagyasztasrol szo sincs, az elmult hetekben, amikor 35 fok volt inkabb melegem volt benne (mégha nem is annyira, mint kinnt). Elvittem klimashoz, megmérte a kiaramlo levegö hömérsékletét a középsö rostélynal (+8.5°), szerinte ez tökéletes igy nem csinalt vele semmit.
Korabban egy 2008-as S-maxom volt és azzal nem volt ilyen gondom, szépen hütött (bar nem fagyasztott le az sem).
Naplózva
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #3799 Dátum: 2017.08.22 kedd, 17:28:56 »

Sziasztok,

nekem 2013-as S-maxom van és sajnos én sem vagyok elégedett a klimajaval, fagyasztasrol szo sincs, az elmult hetekben, amikor 35 fok volt inkabb melegem volt benne (mégha nem is annyira, mint kinnt). Elvittem klimashoz, megmérte a kiaramlo levegö hömérsékletét a középsö rostélynal (+8.5°), szerinte ez tökéletes igy nem csinalt vele semmit.
Korabban egy 2008-as S-maxom volt és azzal nem volt ilyen gondom, szépen hütött (bar nem fagyasztott le az sem).


Sokat számít az üvegek minősége is: nekem akkor lett elviselhető az élet a pilótafülkében, amikor kicseréltettem a szélvédőt infra visszaverősre meg rakattam átlátszó UV szűrő fóliát az oldalablakokra.
 
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
Oldalak: 1 ... 69 70 71 72 73 74 75 [76] 77 78 79 80 81 82 83 ... 95   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.076 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.