Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 11:12:52
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
Oldalak:
1
...
67
68
69
70
71
72
73
[
74
]
75
76
77
78
79
80
81
...
95
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max (Megtekintve 1501546 alkalommal)
0 Felhasználó és 21 vendég van a témában
G_B
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1162
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3650 Dátum:
2017.05.31 szerda, 13:05:23 »
Idézetet írta: fecskebeka - 2017.05.30 kedd, 23:26:35
Ha nagy szélben mész, és tartasz tőle, ott a régi jól bevált cementes zsák +++
az belerakták már a gyárban
Naplózva
üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Benedek
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2518
S-max Trend 2,0 TDCI
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3651 Dátum:
2017.05.31 szerda, 13:59:30 »
Idézetet írta: G_B - 2017.05.31 szerda, 13:05:23
az belerakták már a gyárban
Ja ja, a Mercedesekben Zöldséges rekeszek voltak...
Naplózva
MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Biluxzsolt
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 65
Galaxy 2.0 Tdci
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3652 Dátum:
2017.06.05 hétfő, 10:55:33 »
50-60 km/h sebességnél ha ERŐSEN megrángatom a kormányt a Galaxy érdekesen viselkedik. Nem úgy egyben mozog mint az idáig lévő autóim, hanem úgy mint ha az eleje meg a hátulja külön mozogna. Kicsit olyan csavaros, érdekes a mozgása. Biztos a magasság meg a súlya miatt lehet, de azért kíváncsi lennék, hogy másnak is ilyen?
Nem 3-ból van összerakva!
Fék, futómű hibátlan.
Naplózva
Galaxy 2008 2.0 Tdci 143 ps Ghia Black
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3653 Dátum:
2017.06.05 hétfő, 12:31:06 »
Idézetet írta: Biluxzsolt - 2017.06.05 hétfő, 10:55:33
50-60 km/h sebességnél ha ERŐSEN megrángatom a kormányt a Galaxy érdekesen viselkedik. Nem úgy egyben mozog mint az idáig lévő autóim, hanem úgy mint ha az eleje meg a hátulja külön mozogna. Kicsit olyan csavaros, érdekes a mozgása. Biztos a magasság meg a súlya miatt lehet, de azért kíváncsi lennék, hogy másnak is ilyen?
Nem 3-ból van összerakva!
Fék, futómű hibátlan.
ott valami pedig nem hibátlan
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3654 Dátum:
2017.06.05 hétfő, 16:39:44 »
Idézetet írta: Biluxzsolt - 2017.06.05 hétfő, 10:55:33
50-60 km/h sebességnél ha ERŐSEN megrángatom a kormányt a Galaxy érdekesen viselkedik. Nem úgy egyben mozog mint az idáig lévő autóim, hanem úgy mint ha az eleje meg a hátulja külön mozogna. Kicsit olyan csavaros, érdekes a mozgása. Biztos a magasság meg a súlya miatt lehet, de azért kíváncsi lennék, hogy másnak is ilyen?
Nem 3-ból van összerakva!
Fék, futómű hibátlan.
hátsó futómű hiba gyakran okoz ilyet.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3655 Dátum:
2017.06.05 hétfő, 21:18:51 »
Idézetet írta: alf® - 2017.06.05 hétfő, 16:39:44
hátsó futómű hiba gyakran okoz ilyet.
lengéscsillapítás hiánya pl tud érdekeset csinálni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
szepi0808
Vendég
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3656 Dátum:
2017.06.05 hétfő, 21:36:13 »
Most cseréltettem kormányösszekötő gömbfejeket, axiális rudakat, stabilizátorokat elől, hátul az jobb hídszilent volt ki, amit szintén kicseréltünk, de ez előtt sem himbálózott a kocsi, csak rossz úton kicsit kattogott a futómű. Most stabil, mint állat.
Ja, 7 éves kocsinál a bal hátsó féknyereg kézifék karja be volt rohadva, ami kicsit furcsa, de kicseréltem mind a kettőt, gyári felújítottra (cromaxnál volt a legolcsóbb), ha már meg volt bontva, új ferrodo fékeket is kapott komplett az eleje hátulja. Remélem, egy darabig semmi nem jön
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3657 Dátum:
2017.06.05 hétfő, 21:50:21 »
Idézetet írta: szepi0808 - 2017.06.05 hétfő, 21:36:13
Most cseréltettem kormányösszekötő gömbfejeket, axiális rudakat, stabilizátorokat elől, hátul az jobb hídszilent volt ki, amit szintén kicseréltünk, de ez előtt sem himbálózott a kocsi, csak rossz úton kicsit kattogott a futómű. Most stabil, mint állat.
Ja, 7 éves kocsinál a bal hátsó féknyereg kézifék karja be volt rohadva, ami kicsit furcsa, de kicseréltem mind a kettőt, gyári felújítottra (cromaxnál volt a legolcsóbb), ha már meg volt bontva, új ferrodo fékeket is kapott komplett az eleje hátulja. Remélem, egy darabig semmi nem jön
én is cseréltem már galaxy-n berohadt nyerget. az a jóhír, hogy kopp ugyan az mint a mondeo, szóval azokon is lehet majd várni, hogy mikor adják meg magukat, mint mk3-akon anno
én bontóból kerítettem újszerűeket, valszeg azokat is cserélték már előtte hasonló okokból
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Biluxzsolt
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 65
Galaxy 2.0 Tdci
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3658 Dátum:
2017.06.06 kedd, 12:30:01 »
Idézetet írta: alf® - 2017.06.05 hétfő, 16:39:44
hátsó futómű hiba gyakran okoz ilyet.
Most volt KPM műszakin, de akkor csak elviszem megnézetem.
Naplózva
Galaxy 2008 2.0 Tdci 143 ps Ghia Black
Feri73
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 50
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3659 Dátum:
2017.06.06 kedd, 22:37:15 »
Sziasztok!
2014-es S-Max gyári navigáción meg tudom nézni, mikoriak a térképek, vagy csak szaki segítségével lehetséges?
Naplózva
Ford S-Max 2014 Titanium 2.0 TDCI 163LE
Ford Mondeo IV 2008 Ghia 1.6 125LE
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3660 Dátum:
2017.06.07 szerda, 09:36:21 »
Szia,
a gátlók ha újak, meglepő, hogy mennyit javít az autó stabilitásán. Cmaxon cseréltem (előre Monroe Reflex, hátra B4 Bilstein ment), s nagyon jó lett. Főleg az első számított, pedig vizsgán simán átment. Csak már kezdett "nedvesedni"
.
Apropó. Akinek lurkói vannak, s kicsik, s S-maxuk van. A 2-5 éves gyerekek gyerekülésből hogy látnak ki hátul? Mondeonál sokat panaszkodnak, hogy nem látnak ki...C-maxot meg agyon dícsérik
Idézetet írta: Biluxzsolt - 2017.06.06 kedd, 12:30:01
Most volt KPM műszakin, de akkor csak elviszem megnézetem.
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
G_B
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1162
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3661 Dátum:
2017.06.07 szerda, 09:46:29 »
Idézetet írta: danidoki - 2017.06.07 szerda, 09:36:21
Apropó. Akinek lurkói vannak, s kicsik, s S-maxuk van. A 2-5 éves gyerekek gyerekülésből hogy látnak ki hátul? Mondeonál sokat panaszkodnak, hogy nem látnak ki...C-maxot meg agyon dícsérik
kislányom 2+ éves, jól kilát.
römer king ii ls gyerekülésben kb a vállával egy magasságban van az üveg alja
Naplózva
üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Filewalker
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 125
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3662 Dátum:
2017.06.07 szerda, 13:52:15 »
Idézetet írta: danidoki - 2017.06.07 szerda, 09:36:21
Szia,
a gátlók ha újak, meglepő, hogy mennyit javít az autó stabilitásán. Cmaxon cseréltem (előre Monroe Reflex, hátra B4 Bilstein ment), s nagyon jó lett. Főleg az első számított, pedig vizsgán simán átment. Csak már kezdett "nedvesedni"
.
Apropó. Akinek lurkói vannak, s kicsik, s S-maxuk van. A 2-5 éves gyerekek gyerekülésből hogy látnak ki hátul? Mondeonál sokat panaszkodnak, hogy nem látnak ki...C-maxot meg agyon dícsérik
Nekem a nagy 5 éves, Cybex Solution Q2-Fix-ből tökéletesen kilát, a kicsi 2 éves, Espiro Deltából tökéletesen kilát.
Naplózva
S-Max 2.0 Tdci 130 Le "Sea Grey" 2006
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3663 Dátum:
2017.06.07 szerda, 14:12:47 »
Na ez a baj, hogy a Mondeonál, (ami nekem van) magasabb az ajtó vonala...
Bár lehet, hogy a nagyobb már egy 9-18-as ülésből kilátna, de mivel magas, a feje nem lenne védve mert fent magasbb lenne, mint az ülés..
Idézetet írta: Filewalker - 2017.06.07 szerda, 13:52:15
Nekem a nagy 5 éves, Cybex Solution Q2-Fix-ből tökéletesen kilát, a kicsi 2 éves, Espiro Deltából tökéletesen kilát.
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3664 Dátum:
2017.06.07 szerda, 15:02:32 »
Idézetet írta: danidoki - 2017.06.07 szerda, 14:12:47
Na ez a baj, hogy a Mondeonál, (ami nekem van) magasabb az ajtó vonala...
Bár lehet, hogy a nagyobb már egy 9-18-as ülésből kilátna, de mivel magas, a feje nem lenne védve mert fent magasbb lenne, mint az ülés..
Mekkorák a porontyok? Nekem a "kicsi" 15 hónapos, jelenleg Maxi-Cosi ülést használunk a Mondeoban is, és abban tök jól elvan. Állítható a fejvédő magassága. A nagyobb kicsi meg Cybex Solution X2-fix-ben terpeszkedik, annak is állítható a fejvédő rész magassága, bár lassan már nem is aktuális, jelenleg 125 cm 6 évesen...
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3665 Dátum:
2017.06.07 szerda, 22:49:35 »
Szia Titta,
a kicsi augusztusban lesz kettő, a nagy meg szeptemberben öt.
A gondjuk azzal van, hogy nem látnak ki. Megpróbálok majd más üléseket is. Persze biztonság szempontjából meg jó, hogy minél védettebbek, csak ahogy nyílik az értelmük, úgy akarják egyre jobban ellenőrzés alatt tartani a világot, amit az ablakon keresztül látnak
Idézetet írta: titta - 2017.06.07 szerda, 15:02:32
Mekkorák a porontyok? Nekem a "kicsi" 15 hónapos, jelenleg Maxi-Cosi ülést használunk a Mondeoban is, és abban tök jól elvan. Állítható a fejvédő magassága. A nagyobb kicsi meg Cybex Solution X2-fix-ben terpeszkedik, annak is állítható a fejvédő rész magassága, bár lassan már nem is aktuális, jelenleg 125 cm 6 évesen...
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3666 Dátum:
2017.06.08 csütörtök, 10:08:30 »
Idézetet írta: danidoki - 2017.06.07 szerda, 22:49:35
Szia Titta,
a kicsi augusztusban lesz kettő, a nagy meg szeptemberben öt.
A gondjuk azzal van, hogy nem látnak ki. Megpróbálok majd más üléseket is. Persze biztonság szempontjából meg jó, hogy minél védettebbek, csak ahogy nyílik az értelmük, úgy akarják egyre jobban ellenőrzés alatt tartani a világot, amit az ablakon keresztül látnak
Mielőtt vásárolsz, próbára oda tudom adni a miénket.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
G_B
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1162
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3667 Dátum:
2017.06.08 csütörtök, 10:25:00 »
Idézetet írta: titta - 2017.06.08 csütörtök, 10:08:30
Mielőtt vásárolsz, próbára oda tudom adni a miénket.
inkább egy s-max kellene neki próbára
Naplózva
üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Biluxzsolt
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 65
Galaxy 2.0 Tdci
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3668 Dátum:
2017.06.13 kedd, 14:41:21 »
Idézetet írta: Trekxc - 2017.05.23 kedd, 14:36:33
Vezetek szakadas lehet a vezerlore meno csatinal nezd meg nekem is az egyik szal problemas volt
Na hát az a helyzet,hogy nálam is szakadás+zárlat is volt. Köszi a tippet.
Naplózva
Galaxy 2008 2.0 Tdci 143 ps Ghia Black
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3669 Dátum:
2017.06.13 kedd, 15:29:10 »
Idézetet írta: danidoki - 2017.06.07 szerda, 22:49:35
Szia Titta,
a kicsi augusztusban lesz kettő, a nagy meg szeptemberben öt.
A gondjuk azzal van, hogy nem látnak ki. Megpróbálok majd más üléseket is. Persze biztonság szempontjából meg jó, hogy minél védettebbek, csak ahogy nyílik az értelmük, úgy akarják egyre jobban ellenőrzés alatt tartani a világot, amit az ablakon keresztül látnak
mk4 hátul ilyen szempontból nem szerencsés, alig látna ki, kicsi, szűkülő ablakok. Na smaxi egy panoráma busz ahhoz képest... És van tér benne. Már sok is. Olyan, mint egy konténer.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3670 Dátum:
2017.06.13 kedd, 23:46:39 »
Hát még akkor egy Galaxy....
Idézetet írta: Luk-ács Tomi - 2017.06.13 kedd, 15:29:10
mk4 hátul ilyen szempontból nem szerencsés, alig látna ki, kicsi, szűkülő ablakok. Na smaxi egy panoráma busz ahhoz képest... És van tér benne. Már sok is. Olyan, mint egy konténer.
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3671 Dátum:
2017.06.14 szerda, 08:22:34 »
Idézetet írta: danidoki - 2017.06.13 kedd, 23:46:39
Hát még akkor egy Galaxy....
Nem jelentős a különbség, a belmagasság 8-10 cm-el több, de az üvegfelületek nem nagyobbak.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Biluxzsolt
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 65
Galaxy 2.0 Tdci
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3672 Dátum:
2017.06.14 szerda, 14:29:56 »
Idézetet írta: Luk-ács Tomi - 2017.06.14 szerda, 08:22:34
Nem jelentős a különbség, a belmagasság 8-10 cm-el több, de az üvegfelületek nem nagyobbak.
Az az ajtó feletti részben különbözik csak.?Jó meg a 2.sor mögött gondolom.
Naplózva
Galaxy 2008 2.0 Tdci 143 ps Ghia Black
BRYCE
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3673 Dátum:
2017.06.22 csütörtök, 11:00:03 »
Sziasztok az lenne a problémám hogy a mas (air mass flow) szenzor nagyon magas értéket mutat ezért füstöl a kocsi hiába rakok bele uj szenzort az sem segít. Ford galaxy 2011 2.0 TDCI
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3674 Dátum:
2017.06.22 csütörtök, 12:20:34 »
Idézetet írta: BRYCE - 2017.06.22 csütörtök, 11:00:03
Sziasztok az lenne a problémám hogy a mas (air mass flow) szenzor nagyon magas értéket mutat ezért füstöl a kocsi hiába rakok bele uj szenzort az sem segít. Ford galaxy 2011 2.0 TDCI
az a légtömegmérő, az ha sokat mutat akkor sok levegőt érzékel. turbónyomást kéne nézni, hogy valóban jut is be levegő, vagy hülyeséget mutat.
turbócsöveket nézd át, nincs-e kilyukadva, attól szokott inkább kormolni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
weiße Riese
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3675 Dátum:
2017.06.22 csütörtök, 22:44:56 »
Sziasztok!
Tud valaki Győr vagy környéki szakit, aki navit (Ford MCA) frissít és magyarosít, ill. Convers+-t frissít?
Előre is köszi!
Naplózva
Ford Fusion
S-Max 2.0 Tdci 163 le 2012
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3676 Dátum:
2017.06.23 péntek, 08:33:44 »
Idézetet írta: weiße Riese - 2017.06.22 csütörtök, 22:44:56
Sziasztok!
Tud valaki Győr vagy környéki szakit, aki navit (Ford MCA) frissít és magyarosít, ill. Convers+-t frissít?
Előre is köszi!
Budaörs?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
weiße Riese
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3677 Dátum:
2017.06.23 péntek, 15:27:52 »
Idézetet írta: Luk-ács Tomi - 2017.06.23 péntek, 08:33:44
Budaörs?
Köszönöm!
Ha nem lesz "közelebbi", akkor visszatérünk rá.
Naplózva
Ford Fusion
S-Max 2.0 Tdci 163 le 2012
Biluxzsolt
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 65
Galaxy 2.0 Tdci
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3678 Dátum:
2017.06.26 hétfő, 11:36:56 »
Idézetet írta: weiße Riese - 2017.06.23 péntek, 15:27:52
Köszönöm!
Ha nem lesz "közelebbi", akkor visszatérünk rá.
Nyíregyházáról is visszatérnek rá!
Naplózva
Galaxy 2008 2.0 Tdci 143 ps Ghia Black
weiße Riese
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3679 Dátum:
2017.06.26 hétfő, 14:02:33 »
Idézetet írta: Biluxzsolt - 2017.06.26 hétfő, 11:36:56
Nyíregyházáról is visszatérnek rá!
Akkor biztos jó!
Elérhetőség?
Naplózva
Ford Fusion
S-Max 2.0 Tdci 163 le 2012
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3680 Dátum:
2017.06.26 hétfő, 14:03:47 »
Idézetet írta: weiße Riese - 2017.06.23 péntek, 15:27:52
Köszönöm!
Ha nem lesz "közelebbi", akkor visszatérünk rá.
nem sokan foglalkoznak ilyennel. power_ford néven keresd itt a fórumon.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3681 Dátum:
2017.06.27 kedd, 08:25:54 »
Egyszer már szedtem ki a kesztyűtartót, de törlődött az emlékezetem.
Valami trükk? Honnan kezdjem? Hol fogják csavarok?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3682 Dátum:
2017.06.28 szerda, 12:45:32 »
Nézem is az S-maxokat, de Blau4 kezét (Nem Laciét!!!
) , hanem B4Kombi kezét nehezen engedem el.
Kezdhetném majd egyszer a kettőstömegű, vezérlés, fékek cseréjével, utóbbi kettő még nem is annyira fájna, de akkor még ott van az is, hogy a Getragok nem bírják annyira,ha sípolna a váltó vagy nem venné be a Rükit, igencsak zavarna. Meg aztán rajta vannak a hővédő fóliák, Convers+, szőnyegek, hátul rolós ajtókárpit....
Blau4gyel is nyilván lesznek javítanivalóak, mert ő sem nullkilóméteres, de vegyek akkor egy 100e km alatti Smaxot 1-1,5 millióval drágábban?
Idézetet írta: Luk-ács Tomi - 2017.06.13 kedd, 15:29:10
mk4 hátul ilyen szempontból nem szerencsés, alig látna ki, kicsi, szűkülő ablakok. Na smaxi egy panoráma busz ahhoz képest... És van tér benne. Már sok is. Olyan, mint egy konténer.
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3683 Dátum:
2017.06.28 szerda, 12:54:57 »
Idézetet írta: danidoki - 2017.06.28 szerda, 12:45:32
Nézem is az S-maxokat, de Blau4 kezét (Nem Laciét!!!
) , hanem B4Kombi kezét nehezen engedem el.
Kezdhetném majd egyszer a kettőstömegű, vezérlés, fékek cseréjével, utóbbi kettő még nem is annyira fájna, de akkor még ott van az is, hogy a Getragok nem bírják annyira,ha sípolna a váltó vagy nem venné be a Rükit, igencsak zavarna. Meg aztán rajta vannak a hővédő fóliák, Convers+, szőnyegek, hátul rolós ajtókárpit....
Blau4gyel is nyilván lesznek javítanivalóak, mert ő sem nullkilóméteres, de vegyek akkor egy
100e km alatti Smax
ot 1-1,5 millióval drágábban?
ez kb a lehetetlen kategória, hacsak nem valami max 1-1,5 éves autóban gondolkodsz
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dzsana
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3684 Dátum:
2017.06.29 csütörtök, 07:01:15 »
Mostanában egyre sűrűbben regenerál a DPF szűrő. Az tény, hogy városban használom, na de eddig is ott használtam, de most sajnos besűrűsödött. Ez már a végét jelentheti a szűrőnek, vagy valahogy még lehet rajta alkotni valamit, amivel meghosszabbítható az élettartama?
Naplózva
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3685 Dátum:
2017.06.29 csütörtök, 09:36:17 »
Idézetet írta: Dzsana - 2017.06.29 csütörtök, 07:01:15
Mostanában egyre sűrűbben regenerál a DPF szűrő. Az tény, hogy városban használom, na de eddig is ott használtam, de most sajnos besűrűsödött. Ez már a végét jelentheti a szűrőnek, vagy valahogy még lehet rajta alkotni valamit, amivel meghosszabbítható az élettartama?
Próbálj meg vele menni egy huzamosabbat autópályán, hogy jól ki tudjon tisztulni. Ha nem segít, akkor készülj, hogy cserés lesz (ha minden rendben amúgy a kocsival). Ugyanez a helyzet nálam, csak már a motorhibát bedobta, és hiába mentem vele egy csomót az m0-n, ahol végig regenerált, már nem tisztul ki.
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3686 Dátum:
2017.06.29 csütörtök, 09:38:45 »
Idézetet írta: xrobe - 2017.06.29 csütörtök, 09:36:17
Próbálj meg vele menni egy huzamosabbat autópályán, hogy jól ki tudjon tisztulni. Ha nem segít, akkor készülj, hogy cserés lesz (ha minden rendben amúgy a kocsival). Ugyanez a helyzet nálam, csak már a motorhibát bedobta, és hiába mentem vele egy csomót az m0-n, ahol végig regenerált, már nem tisztul ki.
Üdv a klubban
Neked milyen hibakód jön elő?
Én az MKIV TDCi topikban írtat fogom megpróbálni, hátha... A legkevésbé költséges megoldás felől próbálok haladni a költséges felé
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3687 Dátum:
2017.06.29 csütörtök, 09:48:40 »
Idézetet írta: zsapeti - 2017.06.29 csütörtök, 09:38:45
Üdv a klubban
Neked milyen hibakód jön elő?
Én az MKIV TDCi topikban írtat fogom megpróbálni, hátha... A legkevésbé költséges megoldás felől próbálok haladni a költséges felé
Múlt héten arra lettem figyelmes, hogy amikor hazaértünk a kocsival, az udvarra beállásnál kicsit füstölt, mondom fasza nem állítom le a regenerálás alatt. Erre bedobta a check engine-t, meg a convers-en a motorhibát, tehát vészüzem is volt. Ekkor először töröltem a hibát, majd kimentem vele a gerincútra, hogy az újonnan indult regen végigmenjen. Ugyanez lett a vége. Aztán volt még egy próbám, amikor az m0-s előtt töröltem a hibakódot, hogy folyamatosan tudjak haladni, regenerált is végig, de ahogy megálltam az autóval pl. lehajtó végénél a körforgalomnál egyből motorhiba lett. Elvittem egy ismerősömhöz diagra, azt mondta ő is, hogy ez valószínűleg a szűrő vége lesz, mert a nyomáskülönbség szenzor hibáját csak később dobja be, nem egyből hibatörlés után. Azt mondta utánanéz, aztán visszajelez, de így nem járok most az autóval.
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3688 Dátum:
2017.06.29 csütörtök, 09:54:02 »
Idézetet írta: xrobe - 2017.06.29 csütörtök, 09:48:40
Múlt héten arra lettem figyelmes, hogy amikor hazaértünk a kocsival, az udvarra beállásnál kicsit füstölt, mondom fasza nem állítom le a regenerálás alatt. Erre bedobta a check engine-t, meg a convers-en a motorhibát, tehát vészüzem is volt. Ekkor először töröltem a hibát, majd kimentem vele a gerincútra, hogy az újonnan indult regen végigmenjen. Ugyanez lett a vége. Aztán volt még egy próbám, amikor az m0-s előtt töröltem a hibakódot, hogy folyamatosan tudjak haladni, regenerált is végig, de ahogy megálltam az autóval pl. lehajtó végénél a körforgalomnál egyből motorhiba lett. Elvittem egy ismerősömhöz diagra, azt mondta ő is, hogy ez valószínűleg a szűrő vége lesz, mert a nyomáskülönbség szenzor hibáját csak később dobja be, nem egyből hibatörlés után. Azt mondta utánanéz, aztán visszajelez, de így nem járok most az autóval.
Nekem mind a kétszer ugyan úgy és szinte méterre pontosan ott dobta a hibakódot, enyhe gyorsítás hatására. Világító engine lámpával nem vettem észre semmi változást, ugyan úgy ment, volt benne akarat...
Ma megy bele egy teli tankba az adalék, otthon hibatörlés és stat regen indítás. Csodát nem várok, egy próbát azért talán megér.
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3689 Dátum:
2017.06.29 csütörtök, 09:55:42 »
Idézetet írta: xrobe - 2017.06.29 csütörtök, 09:48:40
Múlt héten arra lettem figyelmes, hogy amikor hazaértünk a kocsival, az udvarra beállásnál kicsit füstölt, mondom fasza nem állítom le a regenerálás alatt. Erre bedobta a check engine-t, meg a convers-en a motorhibát, tehát vészüzem is volt. Ekkor először töröltem a hibát, majd kimentem vele a gerincútra, hogy az újonnan indult regen végigmenjen. Ugyanez lett a vége. Aztán volt még egy próbám, amikor az m0-s előtt töröltem a hibakódot, hogy folyamatosan tudjak haladni, regenerált is végig, de ahogy megálltam az autóval pl. lehajtó végénél a körforgalomnál egyből motorhiba lett. Elvittem egy ismerősömhöz diagra, azt mondta ő is, hogy ez valószínűleg a szűrő vége lesz, mert a nyomáskülönbség szenzor hibáját csak később dobja be, nem egyből hibatörlés után. Azt mondta utánanéz, aztán visszajelez, de így nem járok most az autóval.
ki kell belőle dobni, program, és még a fogyasztásnak is jót tesz
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3690 Dátum:
2017.06.29 csütörtök, 10:00:53 »
Idézetet írta: zsapeti - 2017.06.29 csütörtök, 09:54:02
Nekem mind a kétszer ugyan úgy és szinte méterre pontosan ott dobta a hibakódot, enyhe gyorsítás hatására. Világító engine lámpával nem vettem észre semmi változást, ugyan úgy ment, volt benne akarat...
Ma megy bele egy teli tankba az adalék, otthon hibatörlés és stat regen indítás. Csodát nem várok, egy próbát azért talán megér.
Egy éve Erdélyben nekem is dobott rá egy motorhibát, de vészüzemet nem. Mivel másnap indultunk vissza, így töröltem a hibakódot jobb híján, azóta nem is jött elő. Gondolom az akkori 500km folyamatos haladás jót tett neki, meg utána a Balcsira is lementünk 4-5x egymás után pályán. Szóval abból a stádiumból még talán vissza lehet hozni, ha jól ki tud tisztulni. Erre nyilván nem teszem a nyakamat, csak a saját esetem alapján vontam le a következtetést.
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Benedek
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2518
S-max Trend 2,0 TDCI
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3691 Dátum:
2017.06.29 csütörtök, 12:41:29 »
Idézetet írta: zsapeti - 2017.06.29 csütörtök, 09:54:02
Nekem mind a kétszer ugyan úgy és szinte méterre pontosan ott dobta a hibakódot, enyhe gyorsítás hatására. Világító engine lámpával nem vettem észre semmi változást, ugyan úgy ment, volt benne akarat...
Ma megy bele egy teli tankba az adalék, otthon hibatörlés és stat regen indítás. Csodát nem várok, egy próbát azért talán megér.
lesz majd vész üzem mód is...
A német s-max cluról azt hámoztam ki, hogy nincs mit tenni... auzópályázni kell vele ilyenkor (éljen a dízel üzem anyag takarékos rendszer)
Nekem ezeket télen adja elő... az M0 kifüstölés szokott használni...
A városi forgalom, menet dinamika teljesen kinyirja ezeket a motorokat (attól tartok)
Nálam ezt 2000 fardulatszám után szokta előadni... 2-3 figyelmeztetés után "motor störung"+ olajos kanna világitás után letiltja a turbót...
Innen látszik, sajnos, hogy ezeket a motorokat nem városba tervezték, hanem autópályára... (ott viszont remekül hast...)
Naplózva
MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3692 Dátum:
2017.06.29 csütörtök, 12:46:39 »
Idézetet írta: Benedek - 2017.06.29 csütörtök, 12:41:29
lesz majd vész üzem mód is...
A német s-max cluról azt hámoztam ki, hogy nincs mit tenni... auzópályázni kell vele ilyenkor (éljen a dízel üzem anyag takarékos rendszer)
Nekem ezeket télen adja elő... az M0 kifüstölés szokott használni...
A városi forgalom, menet dinamika teljesen kinyirja ezeket a motorokat (attól tartok)
Nálam ezt 2000 fardulatszám után szokta előadni... 2-3 figyelmeztetés után "motor störung"+ olajos kanna világitás után letiltja a turbót...
Innen látszik, sajnos, hogy ezeket a motorokat nem városba tervezték, hanem autópályára... (ott viszont remekül hast...)
És mit csináltál az "olajos kanna" után?
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Benedek
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2518
S-max Trend 2,0 TDCI
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3693 Dátum:
2017.06.29 csütörtök, 12:54:33 »
Idézetet írta: zsapeti - 2017.06.29 csütörtök, 12:46:39
És mit csináltál az "olajos kanna" után?
Haza vittem a családot..
szerelőm tanácsára M0 és gödöllői emelkedő ki--ki gyorsítással, lasítással... volt állanó tempó is, de a gödöllői emelkedő gyorsít, vissza lasít is sokat számított...
Naplózva
MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3694 Dátum:
2017.06.29 csütörtök, 13:01:34 »
Idézetet írta: Benedek - 2017.06.29 csütörtök, 12:54:33
Haza vittem a családot..
szerelőm tanácsára M0 és gödöllői emelkedő ki--ki gyorsítással, lasítással... volt állanó tempó is, de a gödöllői emelkedő gyorsít, vissza lasít is sokat számított...
De gondolom volt hibatörlés is.
Az a fura hogy én vasárnap is megjártam a Pest-Hatvan M3-as utat a forgalom által engedett legnagyobb sebességgel, és rá pár 10 km-re jött a hibakód.
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Benedek
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2518
S-max Trend 2,0 TDCI
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3695 Dátum:
2017.06.29 csütörtök, 13:04:52 »
Idézetet írta: zsapeti - 2017.06.29 csütörtök, 13:01:34
De gondolom volt hibatörlés is.
Az a fura hogy én vasárnap is megjártam a Pest-Hatvan M3-as utat a forgalom által engedett legnagyobb sebességgel, és rá pár 10 km-re jött a hibakód.
hibakódot nem töröltette mindíg... nekem megoldódott nélküle is.. (eddig)
az akresszív gyorsít- lessít sokat számít.. azzal is probálkozz..
Naplózva
MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3696 Dátum:
2017.06.29 csütörtök, 13:11:34 »
Idézetet írta: Benedek - 2017.06.29 csütörtök, 13:04:52
hibakódot nem töröltette mindíg... nekem megoldódott nélküle is.. (eddig)
az akresszív gyorsít- lessít sokat számít.. azzal is probálkozz..
És mindezt megfejelem még egy DPF tisztító adalékkal is
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Benedek
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2518
S-max Trend 2,0 TDCI
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3697 Dátum:
2017.06.29 csütörtök, 13:14:00 »
Idézetet írta: zsapeti - 2017.06.29 csütörtök, 13:11:34
És mindezt megfejelem még egy DPF tisztító adalékkal is
igen igen ezekkel én szoktam operálni...
Naplózva
MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Dzsana
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3698 Dátum:
2017.06.29 csütörtök, 16:54:06 »
Idézetet írta: Benedek - 2017.06.29 csütörtök, 13:04:52
hibakódot nem töröltette mindíg... nekem megoldódott nélküle is.. (eddig)
az akresszív gyorsít- lessít sokat számít.. azzal is probálkozz..
Pont nemrég panaszkodtam, hogy időnként megjelenik egy engine malfunction hiba, majd motorleállítástg követően, ha rögtön újra indítom, akkor nem tűnik el, de ha várok egy kicsit vele, akkor eltűnik. OBD-n kiolvasva, nem lehet látni semmilyen eltárolt hibát. S most meg ugye felfigyeltem a sűrű regenerálásra, s összekötöttem a kettőt. Egyrészt az OBD kiolvasós műszerben van olyan menüm, hogy DPD szűrő regenerálás, lehet, lefuttatom rajta, megnézem mit csinál, bár a saját regenerálását is mindig hagyom befejezni, másrészt borítok bele én is egy DPF szűrő tisztító adalékot, hátha segít valamit.
Naplózva
Dzsana
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #3699 Dátum:
2017.06.29 csütörtök, 18:39:28 »
Idézetet írta: Dzsana - 2017.06.29 csütörtök, 16:54:06
Pont nemrég panaszkodtam, hogy időnként megjelenik egy engine malfunction hiba, majd motorleállítástg követően, ha rögtön újra indítom, akkor nem tűnik el, de ha várok egy kicsit vele, akkor eltűnik. OBD-n kiolvasva, nem lehet látni semmilyen eltárolt hibát. S most meg ugye felfigyeltem a sűrű regenerálásra, s összekötöttem a kettőt. Egyrészt az OBD kiolvasós műszerben van olyan menüm, hogy DPD szűrő regenerálás, lehet, lefuttatom rajta, megnézem mit csinál, bár a saját regenerálását is mindig hagyom befejezni, másrészt borítok bele én is egy DPF szűrő tisztító adalékot, hátha segít valamit.
Hogy a fene egye meg ezt a nyavalyás betöltőnyílást, a tisztító adalék a földön végezte, akárhogy próbáltam becsapni. Ti hogy szoktátok kinyitni a betöltőcsonk nyílását?
Naplózva
Oldalak:
1
...
67
68
69
70
71
72
73
[
74
]
75
76
77
78
79
80
81
...
95
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ