Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.23 kedd, 16:08:23 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 76 77 78 79 80 81 82 [83] 84 85 86 87 88 89 90 ... 95   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max  (Megtekintve 1357314 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #4100 Dátum: 2018.06.20 szerda, 22:01:36 »

na pont ezért sincs pótkerék az smahoz.Nincs hova tenni.De amúgy sem kell.A mai gumik abszolute nem érzékenyek durrdefektre.
Lassú defekt vagy szög,simán megoldható még a gyári defektjavítóval is.Én pl pótot nem használtam 2000óta.Defektem volt több is,de nem kellett sosem lecserélni.

Aztán nekem itt a vonóhorog van(levéve),egy gyalásó,és egy kisbalta.Teljesen feleslegesen cipel az ember magával ilyen kroki emelőt,és még egy +kereket is.
ebbe a tárolóba egyszer bepakoltam, meg most ki, de a +2 ülés miatt napi szinten nem lehet használni.
cipelni én sem akarom, csak Isu kedvéért próbáltam bele
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #4101 Dátum: 2018.06.21 csütörtök, 07:32:41 »

ebbe a tárolóba egyszer bepakoltam, meg most ki, de a +2 ülés miatt napi szinten nem lehet használni.
cipelni én sem akarom, csak Isu kedvéért próbáltam bele

Én is Isu kedvéért mondom el, hogy mennyire nincs értelme.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Isu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 257


2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)


« Új hozzászólás #4102 Dátum: 2018.06.21 csütörtök, 09:44:58 »

ez a fajta így fér be a csomagtér alatti tárolóba. a fedelet éppen rá lehet hajtani

[img]https://i.imgur.com/beKriEb.jpg

 eljen worship  Köszönöm szépen!
« Utoljára szerkesztve: 2018.06.21 csütörtök, 10:14:18 írta alf® » Naplózva

ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia Smiley
Isu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 257


2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)


« Új hozzászólás #4103 Dátum: 2018.06.21 csütörtök, 09:51:27 »

Én is Isu kedvéért mondom el, hogy mennyire nincs értelme.
Napi szinten én sem hurcolászom, de ha külföldre megyek, akkor elteszem, nekem nem felesleges.
Naplózva

ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia Smiley
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4104 Dátum: 2018.06.21 csütörtök, 10:07:13 »

vannak esetek amiket nem lehet kivédeni,de nem nevezném napi szintű problémának,ami miatt rákellene görcsölnie az embernek a pótkerékre.
18as s felnikhez mit teszel?Mankót.Beszerezni,meg emelő,meg kulcs,és niincs semminek helye.Én ezt az első percben elengedtem.Ha hasad a gumi,azt egyszeri balesetnek tekinteném,és megtalálnám a megoldást,mint ahogy te is ezt tetted.
De bebarangoltuk európát hollandiától a balkánig pótkerék és jogsi nélkül. eplus2  Sosem volt gond,se a hiányzó pótkerék,de még csak a blokkoló sem,ami több országban fejvesztéssel jár.Nem a használata, hanem már a megléte is.

De csak egyszer kelljen valahol Szerbiában az út szélén...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #4105 Dátum: 2018.06.21 csütörtök, 10:15:09 »

De csak egyszer kelljen valahol Szerbiában az út szélén...
" ha a nagyanyám sárga lenne, és áramszedői lennének, Ő lenne a 2es villamos."  vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4106 Dátum: 2018.06.21 csütörtök, 10:54:09 »

" ha a nagyanyám sárga lenne, és áramszedői lennének, Ő lenne a 2es villamos."  vigyor3

Nekem mk4 mondeóval kétszer is volt csavar-defektem, egyszer Büdipesten, ott otthagytam az autót és elmentem a tél kerékért, meg a kroki emelőért.

De egyszer meg Balcsin eresztett le, vasárnap, 40 fok, se gumis, se semmi a környéken. Ott mankóval jöttem haza 80-al, ami óra szerint ugye 120 volt  eplus2

Szóval akkor ott megxoptam volna, pedig az nyaraló volt, nem az út szélén balettoztam, de a hétfő  kiesett volna.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #4107 Dátum: 2018.06.21 csütörtök, 12:03:02 »

na pont ezért sincs pótkerék az smahoz.Nincs hova tenni.De amúgy sem kell.A mai gumik abszolute nem érzékenyek durrdefektre.
Lassú defekt vagy szög,simán megoldható még a gyári defektjavítóval is.Én pl pótot nem használtam 2000óta.Defektem volt több is,de nem kellett sosem lecserélni.

Aztán nekem itt a vonóhorog van(levéve),egy gyalásó,és egy kisbalta.Teljesen feleslegesen cipel az ember magával ilyen kroki emelőt,és még egy +kereket is.

Az elmúlt 20 évben 3x volt defektem. 2x azért, mert a flottaüzemeltető a gumicserénél 150Ft-t akart spórolni, azzal, hogy a gumi szelepet nem cseréli, az meg nem foglalkozott a spórolással és elrepült. na erre semmilyen defektspray nem lett volna jó, mankókerék rulez. 1x egy csavar volt, akkor meg inkább fújogattam a kereket amíg kedvem lett elmenni a gumishoz.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #4108 Dátum: 2018.06.21 csütörtök, 13:42:49 »

Az elmúlt 20 évben 3x volt defektem. 2x azért, mert a flottaüzemeltető a gumicserénél 150Ft-t akart spórolni, azzal, hogy a gumi szelepet nem cseréli, az meg nem foglalkozott a spórolással és elrepült. na erre semmilyen defektspray nem lett volna jó, mankókerék rulez. 1x egy csavar volt, akkor meg inkább fújogattam a kereket amíg kedvem lett elmenni a gumishoz.
na erre a 3 alkalomra pont semmi értelme ennek az egésznek.20év,ember.A kocsmába többet költesz el,mint , hogy 2x kelljen kerékmutyit csináltatni. nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #4109 Dátum: 2018.06.21 csütörtök, 13:47:30 »

Nekem mk4 mondeóval kétszer is volt csavar-defektem, egyszer Büdipesten, ott otthagytam az autót és elmentem a tél kerékért, meg a kroki emelőért.

De egyszer meg Balcsin eresztett le, vasárnap, 40 fok, se gumis, se semmi a környéken. Ott mankóval jöttem haza 80-al, ami óra szerint ugye 120 volt  eplus2

Szóval akkor ott megxoptam volna, pedig az nyaraló volt, nem az út szélén balettoztam, de a hétfő  kiesett volna.
jó.Történeteim nekem is vannak,mégsem szerepel benne, a " de jó lenne egy mankó kerék".
Múlt év nov1.munkaszüneti nap,kerék lapos.Én még ezen a napon is megtaláltam a gumist az isten háta mögött.
Amikor azt mondta, hogy miután ünnepnap van, így ezeröccá lesz, a víz kivert, és adtam neki 3e-t.
Ezért cipeljek egy helyfoglaló cserekereket,meg emelőt ,meg a tökhöm tudja még mit hozzá? Pont nem éri meg.
Az idő engem igazol.92óta nem költöttem erre 20e ft nál többet biztosan.És nem a költség a fő szempont. A hely.Feleslegesen cipeli az ember a cumót évekig.Nyaraláskor meg a padlást is magunkkal kell vinni.Egy cipőkanálnyi hely sem  marad,nemhogy ilyen dolgok elférjenek.
A gumi meg elöregszik 5-6év alatt az UV sugárzás miatt,és amúgy is hamis biztonság érzetet ad, hiába lenne a csomagtartóban.
« Utoljára szerkesztve: 2018.06.21 csütörtök, 13:49:06 írta alf® » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #4110 Dátum: 2018.06.21 csütörtök, 14:25:26 »

Az elmúlt 20 évben 3x volt defektem. 2x azért, mert a flottaüzemeltető a gumicserénél 150Ft-t akart spórolni, azzal, hogy a gumi szelepet nem cseréli, az meg nem foglalkozott a spórolással és elrepült. na erre semmilyen defektspray nem lett volna jó, mankókerék rulez. 1x egy csavar volt, akkor meg inkább fújogattam a kereket amíg kedvem lett elmenni a gumishoz.
mondok jobbat. nyes
Az asszonynak van komplett szett.De minek? Mindig engem hív,mert nem tudja lecserélni a kereket.
Akkor miért is van értelme cipelnie? Vinni bármikor tudok neki-ő csak itthon mozog az autójával.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #4111 Dátum: 2018.06.21 csütörtök, 14:49:21 »


A gumi meg elöregszik 5-6év alatt az UV sugárzás miatt,és amúgy is hamis biztonság érzetet ad, hiába lenne a csomagtartóban.

Nagyon erős az UV sugárzás a csomagtartóban? eplus2
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #4112 Dátum: 2018.06.21 csütörtök, 15:06:51 »

Nagyon erős az UV sugárzás a csomagtartóban? eplus2
sokkal erősebb,mint egy hűvös nedves levegőjű pincében.Ergo úgy öregszik el, hogy egy centit sem gurult.
Nem beszélve arról a 65fokról,ami ilyenkor uralkodik az autóban. duhos2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4113 Dátum: 2018.06.21 csütörtök, 15:56:10 »

jó.Történeteim nekem is vannak,mégsem szerepel benne, a " de jó lenne egy mankó kerék".
Múlt év nov1.munkaszüneti nap,kerék lapos.Én még ezen a napon is megtaláltam a gumist az isten háta mögött.
Amikor azt mondta, hogy miután ünnepnap van, így ezeröccá lesz, a víz kivert, és adtam neki 3e-t.
Ezért cipeljek egy helyfoglaló cserekereket,meg emelőt ,meg a tökhöm tudja még mit hozzá? Pont nem éri meg.
Az idő engem igazol.92óta nem költöttem erre 20e ft nál többet biztosan.És nem a költség a fő szempont. A hely.Feleslegesen cipeli az ember a cumót évekig.Nyaraláskor meg a padlást is magunkkal kell vinni.Egy cipőkanálnyi hely sem  marad,nemhogy ilyen dolgok elférjenek.
A gumi meg elöregszik 5-6év alatt az UV sugárzás miatt,és amúgy is hamis biztonság érzetet ad, hiába lenne a csomagtartóban.

Szerintem ha végre lecserélnéd azt a qva elavult és nagy fasámlit, valami modern összecsukhatóra, akkor bőven maradna hely még két pótkeréknek is...  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #4114 Dátum: 2018.06.21 csütörtök, 16:36:00 »

Szerintem ha végre lecserélnéd azt a qva elavult és nagy fasámlit, valami modern összecsukhatóra, akkor bőven maradna hely még két pótkeréknek is...  eplus2
mitdumálsz? Neked n(s)incs ki a pótkereked-sem... hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
edk
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 687


E-mail
« Új hozzászólás #4115 Dátum: 2018.06.21 csütörtök, 19:29:14 »

Szerintem ha végre lecserélnéd azt a qva elavult és nagy fasámlit, valami modern összecsukhatóra, akkor bőven maradna hely még két pótkeréknek is...  eplus2

Még székként is használható. Egyeseknek magasles  eplus2
Naplózva

Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
edk
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 687


E-mail
« Új hozzászólás #4116 Dátum: 2018.06.24 vasárnap, 16:16:54 »

2010-es S-Maxhoz acélfelnit szeretnék venni 16"-os méretben (1db-ot pótkerékhez. Bár másik fórumban volt, aki a pótkerék mellett, volt aki ellene szavazott  Wink ). Meg tudnátok adni a méreteket? Ez helyes: 5x108 és 50-es ET?
Köszönöm a választ.
Naplózva

Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #4117 Dátum: 2018.06.24 vasárnap, 18:13:00 »


Még székként is használható. Egyeseknek magasles  eplus2
taps
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Isu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 257


2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)


« Új hozzászólás #4118 Dátum: 2018.06.24 vasárnap, 19:16:08 »

2010-es S-Maxhoz acélfelnit szeretnék venni 16"-os méretben (1db-ot pótkerékhez. Bár másik fórumban volt, aki a pótkerék mellett, volt aki ellene szavazott  Wink ). Meg tudnátok adni a méreteket? Ez helyes: 5x108 és 50-es ET?
Köszönöm a választ.
Remélem jó, mert en is ilyet rendeltem 63'3-as kozeppel. smile
Naplózva

ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia Smiley
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #4119 Dátum: 2018.06.26 kedd, 14:54:18 »

2010-es S-Maxhoz acélfelnit szeretnék venni 16"-os méretben (1db-ot pótkerékhez. Bár másik fórumban volt, aki a pótkerék mellett, volt aki ellene szavazott  Wink ). Meg tudnátok adni a méreteket? Ez helyes: 5x108 és 50-es ET?
Köszönöm a választ.

Az S-Maxra/Galaxyra való 16-os acélfelni pontos kódja 8465
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4120 Dátum: 2018.06.26 kedd, 15:05:55 »

Az S-Maxra/Galaxyra való 16-os acélfelni pontos kódja 8465

ez milyen kód?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #4121 Dátum: 2018.06.26 kedd, 15:25:43 »

ez milyen kód?
acélfelnikód  nyes

Hivatalosan asszem "Alcar kód"-nak hívják, valószínűleg ez a gyártó vezette be. Minden általuk (is) gyártott acélfelninek van egy ilyen típuskódja, ami pontosan meghatározza az anyagminőséget/vastagságot és minden geometriai paraméterét. Guglizz rá, hogy "felni 8465"
Az MkIV Mondeo-jé 8325, nem teljesen ugyanaz, mint az S-Max/Galaxy. Geometriailag majdnem megegyezik (fel is megy rá gond nélkül), de kisebb a csavarfuratok átmérője, és kicsit vékonyabb lemezből van.
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
edk
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 687


E-mail
« Új hozzászólás #4122 Dátum: 2018.06.26 kedd, 15:35:39 »

acélfelnikód  nyes

Hivatalosan asszem "Alcar kód"-nak hívják, valószínűleg ez a gyártó vezette be. Minden általuk (is) gyártott acélfelninek van egy ilyen típuskódja, ami pontosan meghatározza az anyagminőséget/vastagságot és minden geometriai paraméterét. Guglizz rá, hogy "felni 8465"
Az MkIV Mondeo-jé 8325, nem teljesen ugyanaz, mint az S-Max/Galaxy. Geometriailag majdnem megegyezik (fel is megy rá gond nélkül), de kisebb a csavarfuratok átmérője, és kicsit vékonyabb lemezből van.
Köszönöm a válaszokat, Isu, fektoh.
És tényleg meg vannak ezen számokkal különböztetve. Köszönöm az érdekes információt is  worship.
Naplózva

Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
weiße Riese
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


« Új hozzászólás #4123 Dátum: 2018.07.14 szombat, 11:30:29 »

Sziasztok!

Nem biztos, hogy jó helyre írom a hozzászólást de hátha..
Sikerült pontot tenni a ventillátor indokolatlan elindulásának.
A probléma a következő volt.:
Az autó el van látva egy zsaluval a hűtőradiátor előtt, amit egy elektromotor nyit-zár a motor hőmérsékletének megfelelően. Ennek az állítómotornak a vezetéke volt elnyíródva (rágva?).
Emiatt a vezérlő számítógép nem 'látta' az állítómotor pozícóját és szinte folyamatosan hűtötte a motort mert nem tudhatta, hogy a zsalu milyen állapotában áll éppen. Hátha zárva.
Üdv!  wave
Naplózva

Ford Fusion
S-Max 2.0 Tdci 163 le 2012
szepi0808
Vendég
« Új hozzászólás #4124 Dátum: 2018.07.15 vasárnap, 18:40:39 »

Hali! Autópályán 2500 fordulaton (140 km/h) fèlóra elteltével műszerfalon  Engine malfunction. Meg áll kicsit vártam majd újraindítás, hibaüzenet megszűnt. 2000 fordulattal haza, otthon megpörgetve, kihúzatva párszor sem keletkezik a hibakód. Van teendőm?
Naplózva
bviktr
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #4125 Dátum: 2018.07.15 vasárnap, 19:08:42 »

Hali! Autópályán 2500 fordulaton (140 km/h) fèlóra elteltével műszerfalon  Engine malfunction. Meg áll kicsit vártam majd újraindítás, hibaüzenet megszűnt. 2000 fordulattal haza, otthon megpörgetve, kihúzatva párszor sem keletkezik a hibakód. Van teendőm?
Egy hibakód olvasást azért megér a dolog, hogy tudd mire számíts a jövőben..
Naplózva

ex.:Mondeo 2.0 4a. '93
Mondeo 2.0 TDCI  '12 - UFBA - PowerShift  140Le 163Le (by me)
Van: USB_ELM_FTDI (sw), BT_ELM (sw), VCM2 (HQ)
szepi0808
Vendég
« Új hozzászólás #4126 Dátum: 2018.07.16 hétfő, 19:22:38 »

Egy hibakód olvasást azért megér a dolog, hogy tudd mire számíts a jövőben..
Nem hoz hibakódot. Akkor pillanatnyi emlnezavar volt? Cheesy
Naplózva
bviktr
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #4127 Dátum: 2018.07.16 hétfő, 19:46:42 »

Nem hoz hibakódot. Akkor pillanatnyi emlnezavar volt? Cheesy
Az attól függ mivel olvastad ki.
Ha engine malfunction volt, kell lenni hibakódnak is.
Naplózva

ex.:Mondeo 2.0 4a. '93
Mondeo 2.0 TDCI  '12 - UFBA - PowerShift  140Le 163Le (by me)
Van: USB_ELM_FTDI (sw), BT_ELM (sw), VCM2 (HQ)
szepi0808
Vendég
« Új hozzászólás #4128 Dátum: 2018.07.16 hétfő, 20:04:13 »

Az attól függ mivel olvastad ki.
Ha engine malfunction volt, kell lenni hibakódnak is.
Olyan olvasta ki, aki èrt hozzá.
Naplózva
bviktr
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #4129 Dátum: 2018.07.16 hétfő, 20:25:42 »

Olyan olvasta ki, aki èrt hozzá.
Ja, akkor jó. Smiley
Naplózva

ex.:Mondeo 2.0 4a. '93
Mondeo 2.0 TDCI  '12 - UFBA - PowerShift  140Le 163Le (by me)
Van: USB_ELM_FTDI (sw), BT_ELM (sw), VCM2 (HQ)
SmaxÁrpi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8



« Új hozzászólás #4130 Dátum: 2018.07.23 hétfő, 11:15:14 »

Üdv Mindenkinek!

Jelenleg egy 2006os Mk3 TDCi-t készülök lecserélni, 2 típus jöhet szóba, az S-max TDCi, és az Mk4 TDCi.
Olvasgatok, nézelődök, ha lesz kérdés, írok is.
A büdzsébe valószínű Fl előtti fog beleférni bármelyikből, Chip biztos kell rá, egy S-max-ot már kipróbáltam, a 140 lóhoz képest elég lomhának tűnt, még fordulatra is az Mk3 125Le-höz képest.

Köszi.
« Utoljára szerkesztve: 2018.07.23 hétfő, 11:24:33 írta SmaxÁrpi » Naplózva

Thinking is the hardest work there is, which is probably the reason why so few engage in it. // Henry Ford

2006 Mk3 Mondeo Tournier TDCi 125Le (Csinos)
2010 Mk2.5 Focus Tournier 1.6i 101Le (Polly)
2007 Mk1 S-max TDCi 140Le (Maxi)
szepi0808
Vendég
« Új hozzászólás #4131 Dátum: 2018.07.25 szerda, 14:37:33 »

Hali! Autópályán 2500 fordulaton (140 km/h) fèlóra elteltével műszerfalon  Engine malfunction. Meg áll kicsit vártam majd újraindítás, hibaüzenet megszűnt. 2000 fordulattal haza, otthon megpörgetve, kihúzatva párszor sem keletkezik a hibakód. Van teendőm?
Szinte ugyanez megtörtént, most hibakódot is tudtunk olvasni:
P0094 Tüzelőanyag-ellátó rendszer szivárgás - kismértékű szivárgás érzékelése
Mivel minden más rendben volt a teszt mérés alatt is, így holnap kicseréljük az üzemanyag szűrőt egy jobb minőségűre.
Naplózva
SzIstván
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #4132 Dátum: 2018.07.26 csütörtök, 09:46:42 »

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni. Hozzám került egy 2007 és S Max Titanium felszereltséggel, kanyar fényes fényszóróval. A fényszóró kikapcsolt állapotában is világít. Ez normális ebben a formában? Át lehet ezt valahogy állítani, programozni? Vagy csak egyszerűen elromlott.
Válaszokat előre is köszönöm.
Naplózva

2003 2.0 TDCI Ghia Kombi
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #4133 Dátum: 2018.07.26 csütörtök, 10:39:18 »

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni. Hozzám került egy 2007 és S Max Titanium felszereltséggel, kanyar fényes fényszóróval. A fényszóró kikapcsolt állapotában is világít. Ez normális ebben a formában? Át lehet ezt valahogy állítani, programozni? Vagy csak egyszerűen elromlott.
Válaszokat előre is köszönöm.

Valahol azt olvastam hogy északi országokban állitjak be igy a kocsikat, gondolom ez is onnan jöhetett.
Át lehet állitani pl elmconfiggal + kapcsolos kabellel
Naplózva

SzIstván
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #4134 Dátum: 2018.07.26 csütörtök, 11:57:51 »

Szia!

Az autót most vettük Bécsben az első gazdájától. Bécsben is lett üzembe helyezve, megvan róla minden papír. Ausztria még azért nem annyira északi ország. Bár mondjuk tőlünk nézve.... Wink. Nem nagyon vagyok otthon az ilyen témában, mi is az a "elmconfig"?
Naplózva

2003 2.0 TDCI Ghia Kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4135 Dátum: 2018.07.26 csütörtök, 14:55:39 »

Szia!

Az autót most vettük Bécsben az első gazdájától. Bécsben is lett üzembe helyezve, megvan róla minden papír. Ausztria még azért nem annyira északi ország. Bár mondjuk tőlünk nézve.... Wink. Nem nagyon vagyok otthon az ilyen témában, mi is az a "elmconfig"?
merre vagy helyileg? egyszerűbb akkor ajánlani valakit, aki ki tudja neked kapcsolni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
SzIstván
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #4136 Dátum: 2018.07.26 csütörtök, 17:39:28 »

Én helyileg Mosonmagyaróváron vagyok. Közbe még eszembe jutott 2 kérdés.
Convers műszerfal van benne. Olvastam valahol hogy lehel frissíteni meg magyar nyelvet be lerakni. Szerintetek érdemes meg csináltatni?
A másik kérdés pedig hogy utólag be lehet-e építeni a hátasó két ülést, vagy nem érdemes vele foglalkozni.

Előre is köszönöm a válaszokat!!! worship
Naplózva

2003 2.0 TDCI Ghia Kombi
szepi0808
Vendég
« Új hozzászólás #4137 Dátum: 2018.07.27 péntek, 05:14:32 »

Én helyileg Mosonmagyaróváron vagyok. Közbe még eszembe jutott 2 kérdés.
Convers műszerfal van benne. Olvastam valahol hogy lehel frissíteni meg magyar nyelvet be lerakni. Szerintetek érdemes meg csináltatni?
A másik kérdés pedig hogy utólag be lehet-e építeni a hátasó két ülést, vagy nem érdemes vele foglalkozni.

Előre is köszönöm a válaszokat!!! worship
Nekem nincs még, de szeretnék convers+ és annyit tudok róla, hogy nem csak magyarosítás, de javítások, illetve a tolató radart is cm-re pontosan mutatni fogja az új fw-vel. Sőt nekem gyárilag 115 ló volt a kocsi, de tudja a 163 is, amit be is jelölt a programban, ezzel jobban megy és kevesebbet fogyaszt. Aki csinálja Peti 06 70 215035négy
Az ülést is végig jártam, ami kb 200eFt és be lehet építeni, de nekem nem ér ennyit.
Naplózva
SanyiMondeo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


« Új hozzászólás #4138 Dátum: 2018.07.28 szombat, 08:41:21 »

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni. Hozzám került egy 2007 és S Max Titanium felszereltséggel, kanyar fényes fényszóróval. A fényszóró kikapcsolt állapotában is világít. Ez normális ebben a formában? Át lehet ezt valahogy állítani, programozni? Vagy csak egyszerűen elromlott.
Válaszokat előre is köszönöm.

Igen át lehet programozni. Vannak olyan országok ahol csak így lehet forgalomba helyezni, hogy a fényszóró folyamatosan világít.
Nekem is ilyen volt.
Converse menüt szerintem érdemes magyarosítani.
Én is Petihez vittem és egyéb kérdéssel is fordulhatsz hozzá.
Naplózva

Ford Mondeo, Ghia, 1.8 Tdci, 125LE, 6 Sebesség, 4 Ajtó, 2008 Év.
szepi0808
Vendég
« Új hozzászólás #4139 Dátum: 2018.07.29 vasárnap, 08:50:15 »

Igen át lehet programozni. Vannak olyan országok ahol csak így lehet forgalomba helyezni, hogy a fényszóró folyamatosan világít.
Nekem is ilyen volt.
Converse menüt szerintem érdemes magyarosítani.
Én is Petihez vittem és egyéb kérdéssel is fordulhatsz hozzá.
Èn is kikapcsoltattam, vettem keret a ködlámpába ès azt használom drl-nek. A H7 meg xenonra cserèltem.
Naplózva
totti-x
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


E-mail
« Új hozzászólás #4140 Dátum: 2018.07.29 vasárnap, 18:33:54 »

Sziasztok.
 Na szóval, van nekem ez a powershift automata galaxy-m,
a váltóval lehet-e valamit csinalni, hogy ne olyan magasan( 2000-2200 fordulat) váltson? Nemtudom, mondjuk egy kis tuninggal, nyomaték növelésével lehetseges, vagy át lehet programozni?
Köszönöm előre is a válaszokat.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #4141 Dátum: 2018.07.29 vasárnap, 18:45:24 »

Sziasztok.
 Na szóval, van nekem ez a powershift automata galaxy-m,
a váltóval lehet-e valamit csinalni, hogy ne olyan magasan( 2000-2200 fordulat) váltson? Nemtudom, mondjuk egy kis tuninggal, nyomaték növelésével lehetseges, vagy át lehet programozni?
Köszönöm előre is a válaszokat.
az akkor vált,amikor optimális a motornak.ne akard megváltoztatni-de szerintem nem is lehet...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
bviktr
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #4142 Dátum: 2018.07.29 vasárnap, 19:24:16 »

Sziasztok.
 Na szóval, van nekem ez a powershift automata galaxy-m,
a váltóval lehet-e valamit csinalni, hogy ne olyan magasan( 2000-2200 fordulat) váltson? Nemtudom, mondjuk egy kis tuninggal, nyomaték növelésével lehetseges, vagy át lehet programozni?
Köszönöm előre is a válaszokat.
Mert mikor váltson? 1500-nél? Smiley
Amúgy ha 2000 körül elemeled a gázról a lábad elvált, de ha nagyon lenyomod vissza is rakja.
Tapasztalgatni kell, de a rövid váltások nem tesznek jót neki, ahogy a manuálisnak sem. (KT lendkerék nem szereti.)
« Utoljára szerkesztve: 2018.07.29 vasárnap, 19:29:14 írta bviktr » Naplózva

ex.:Mondeo 2.0 4a. '93
Mondeo 2.0 TDCI  '12 - UFBA - PowerShift  140Le 163Le (by me)
Van: USB_ELM_FTDI (sw), BT_ELM (sw), VCM2 (HQ)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4143 Dátum: 2018.07.29 vasárnap, 20:33:25 »

az akkor vált,amikor optimális a motornak.ne akard megváltoztatni-de szerintem nem is lehet...
váltóvezérlő tartalmán is lehet változtatni, de kár lenne
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
SzIstván
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #4144 Dátum: 2018.07.29 vasárnap, 21:58:35 »

Èn is kikapcsoltattam, vettem keret a ködlámpába ès azt használom drl-nek. A H7 meg xenonra cserèltem.


Köszönöm a hozzászólásokat.
Két hátsó ülés ha nem is most, de a jövőben aktuális lehet. Le tudnátok írni a menetét nagy vonalakban?
Convers kijelzőt akkor ezek szerint érdemes frissíteni, közel jövőben akkor megcsináltatom. Egyébként hívtam már a számot, de sajnos nem vettem fel -eddig.
Lámpát meg akkor megpróbálom átprogramozni, bár nem tudom kihez forduljak ez ügyben. Neked hogy is működik pontosan ez a drl. Ez ki tudnád fejteni kicsit bővebben.
Köszönöm
Naplózva

2003 2.0 TDCI Ghia Kombi
totti-x
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


E-mail
« Új hozzászólás #4145 Dátum: 2018.07.30 hétfő, 07:58:21 »

Mert mikor váltson? 1500-nél? Smiley
Amúgy ha 2000 körül elemeled a gázról a lábad elvált, de ha nagyon lenyomod vissza is rakja.
Tapasztalgatni kell, de a rövid váltások nem tesznek jót neki, ahogy a manuálisnak sem. (KT lendkerék nem szereti.)

Üdv.
Én 1800-1900 körülire gondoltam.Pont az a bajom vele, hogy 50km/h-nál 3-asba van 2000 fordulatnál, és hiába engedem fel a gázt egy kicsit, nem vált fel, csak akkor mikor feltolom 2200 környékére, utána már leesik 4-ikbe 1700 körülre, de már 60-65-el megyek, utana engedem a sebességet 50 körülire, és azt viszi 4.-be 1500 körül. Erre gondoltam, hogy nem kellene így játszani vele, ahhoz hogy tartsam a forgalmat( nem én akarok 50-nel menni Grin).
Más: szeretnék gumiszőnyeg szettet venni bele, mivel nincs benne egy darab se, így vettem az autót, milyet ajánlotok, és keresek egy bevált autóbontót is Bp-en.( hiányzik a müszerfal tetején lévő tároló gombja, illetve kellene egy váltokar mivel annak a gombja csak úgy oda van szigszalagozva)
Köszönöm.
« Utoljára szerkesztve: 2018.07.30 hétfő, 08:06:59 írta totti-x » Naplózva
Bonca
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


E-mail
« Új hozzászólás #4146 Dátum: 2018.07.30 hétfő, 09:59:18 »

Ha jól emlékszem, a teljes turbónyomás 1800 körül van. Én a manuálisat 3-dikban használom városban az óra szerinti 50-hez. Ilyenkor 2000 körül forog a morot. Nem nyúzom a kettőstömegűt, és nincs is akkora oldalnyomás a hengereken meg a dugattyúkon, mint kisebb fordulaton. A motorerő elbírná a 4-est, de nálam nem csak az a cél, hogy A és B pont között eljussak az autóval.

A napokban mentem az egyik céges fosvágennyel, és 1500-1600 körül kapcsolgatta felfelé a fokozatokat normális gyorsításkor. Kicsit túlzásnak tartottam a folyamatos "búgó" érzésen túl az erőlködést. Egyáltalán nem volt komfortos érzés vezetni. A tapasztalataim szerint még nem váltottam volna. De hát a tervezett avulás...

Bonca
« Utoljára szerkesztve: 2018.07.30 hétfő, 10:02:13 írta Bonca » Naplózva

2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #4147 Dátum: 2018.07.30 hétfő, 12:13:12 »

Üdv.
Én 1800-1900 körülire gondoltam.Pont az a bajom vele, hogy 50km/h-nál 3-asba van 2000 fordulatnál, és hiába engedem fel a gázt egy kicsit, nem vált fel, csak akkor mikor feltolom 2200 környékére, utána már leesik 4-ikbe 1700 körülre, de már 60-65-el megyek, utana engedem a sebességet 50 körülire, és azt viszi 4.-be 1500 körül. Erre gondoltam, hogy nem kellene így játszani vele, ahhoz hogy tartsam a forgalmat( nem én akarok 50-nel menni Grin).
Más: szeretnék gumiszőnyeg szettet venni bele, mivel nincs benne egy darab se, így vettem az autót, milyet ajánlotok, és keresek egy bevált autóbontót is Bp-en.( hiányzik a müszerfal tetején lévő tároló gombja, illetve kellene egy váltokar mivel annak a gombja csak úgy oda van szigszalagozva)
Köszönöm.

Ne akarj okossabb lenni nála, hagyd, hogy tegye a dolgát.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
bviktr
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #4148 Dátum: 2018.07.30 hétfő, 12:26:42 »

Üdv.
Én 1800-1900 körülire gondoltam.Pont az a bajom vele, hogy 50km/h-nál 3-asba van 2000 fordulatnál, és hiába engedem fel a gázt egy kicsit, nem vált fel, csak akkor mikor feltolom 2200 környékére, utána már leesik 4-ikbe 1700 körülre, de már 60-65-el megyek, utana engedem a sebességet 50 körülire, és azt viszi 4.-be 1500 körül. Erre gondoltam, hogy nem kellene így játszani vele, ahhoz hogy tartsam a forgalmat( nem én akarok 50-nel menni Grin).
Más: szeretnék gumiszőnyeg szettet venni bele, mivel nincs benne egy darab se, így vettem az autót, milyet ajánlotok, és keresek egy bevált autóbontót is Bp-en.( hiányzik a müszerfal tetején lévő tároló gombja, illetve kellene egy váltokar mivel annak a gombja csak úgy oda van szigszalagozva)
Köszönöm.
Az érdekes, az enyém elvált 2000-nél hasonló körülmények között.
Esetleg egy sw. frissítést meg lehetne próbálni, ha még nem volt.
Naplózva

ex.:Mondeo 2.0 4a. '93
Mondeo 2.0 TDCI  '12 - UFBA - PowerShift  140Le 163Le (by me)
Van: USB_ELM_FTDI (sw), BT_ELM (sw), VCM2 (HQ)
totti-x
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


E-mail
« Új hozzászólás #4149 Dátum: 2018.07.30 hétfő, 16:01:23 »

Hú, köszönöm a sok tanácsot worship, akkor nem variálok, csak nekem furcsa volt ez a magas fordulatszám átlag. Tehát nem tudok faragni a városi 10 literen, az orszagúti 7.5-8 lityi az mondjuk belefér.Esetleg igen meglehet próbálni az sw-t, persze ha tudnám mit jelent Cheesy .
Esetleg a kérdésem másik felére is köszöném a segítő válaszokat.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 76 77 78 79 80 81 82 [83] 84 85 86 87 88 89 90 ... 95   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.066 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.