Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.29 hétfő, 16:37:36 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 83 84 85 86 87 88 89 [90] 91 92 93 94 95   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max  (Megtekintve 1360914 alkalommal)
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #4450 Dátum: 2019.12.11 szerda, 11:14:06 »

belsőtér szenzor takarítás nem árthat.

illetve lehet nincs is elektromos fűtésed
lehet, nem jól értelmeztem,de az angol fórumokon valahol azt olvastam,hogy a 2006-2014ig gyártott smaxokban nem az utastér hőfokát méri a rendszer,hanem a befúvott levegőét.Namost azért van különbség,ha 21fokosbefújt levegővel akarjuk felfűteni a 3légköbmétert,vagy ha maximálissal.
2014után már a fülke hőmérsékletét érzékeli,és nem foglalkozik a befújt levegő hőfokával.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4451 Dátum: 2019.12.11 szerda, 11:25:40 »

Az elektromos kieg fűtés nem működik mindig.
Így ha a feltételei nem teljesülnek, lehet be sem kapcsol. Meg ehhez jó állapotú akku, töltőrendszer kell.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #4452 Dátum: 2019.12.11 szerda, 14:57:30 »

lehet, nem jól értelmeztem,de az angol fórumokon valahol azt olvastam,hogy a 2006-2014ig gyártott smaxokban nem az utastér hőfokát méri a rendszer,hanem a befúvott levegőét.Namost azért van különbség,ha 21fokosbefújt levegővel akarjuk felfűteni a 3légköbmétert,vagy ha maximálissal.
2014után már a fülke hőmérsékletét érzékeli,és nem foglalkozik a befújt levegő hőfokával.

Ilyesmit Szjani is mondott, de szerintem hülyeség. Ki az aki nyári melegben elégedett, ha 21 fokos levegőt fúj a klíma? Vagy fordítva, miből derül ki, hogy hány fokos az utastér, ha a befúvott levegő 10 fokos? A facelift előtti MK4 Mondeóban sem volt a kormányoszlopnál hőmérséklet érzékelő, hanem középen a sunload szenzorba volt integrálva. Nem is működött jól, vissza is hozták a régi megoldást a facelifttel.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1123


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #4453 Dátum: 2019.12.11 szerda, 16:42:00 »

Ilyesmit Szjani is mondott, de szerintem hülyeség. Ki az aki nyári melegben elégedett, ha 21 fokos levegőt fúj a klíma? Vagy fordítva, miből derül ki, hogy hány fokos az utastér, ha a befúvott levegő 10 fokos? A facelift előtti MK4 Mondeóban sem volt a kormányoszlopnál hőmérséklet érzékelő, hanem középen a sunload szenzorba volt integrálva. Nem is működött jól, vissza is hozták a régi megoldást a facelifttel.

Én elégedet vagyok a 21 fokos befújt levegővel
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4454 Dátum: 2019.12.11 szerda, 19:19:01 »

lehet, nem jól értelmeztem,de az angol fórumokon valahol azt olvastam,hogy a 2006-2014ig gyártott smaxokban nem az utastér hőfokát méri a rendszer,hanem a befúvott levegőét.Namost azért van különbség,ha 21fokosbefújt levegővel akarjuk felfűteni a 3légköbmétert,vagy ha maximálissal.
2014után már a fülke hőmérsékletét érzékeli,és nem foglalkozik a befújt levegő hőfokával.

abszolút nem lenne logikus egy ilyen rendszer. illetve akkor különbözni kéne cikkszámban az smax vezérlőnek...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #4455 Dátum: 2019.12.11 szerda, 19:22:54 »

abszolút nem lenne logikus egy ilyen rendszer. illetve akkor különbözni kéne cikkszámban az smax vezérlőnek...
nyilván. Amugy a manuális rendszer is igy üzemel. Ott sincs visszajelzés a tényleges hofoknak. 14től sync vezerli a klimat, nem?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #4456 Dátum: 2019.12.12 csütörtök, 08:54:41 »

Én elégedet vagyok a 21 fokos befújt levegővel
Ha 35 fokos utastérben szeretsz utazni, akkor biztos.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3726


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #4457 Dátum: 2019.12.19 csütörtök, 12:15:14 »

Korábban irtam hogy ma 19-én megnézik az autót..vízhőfok alacsony 75C.
Valamelyest vissza hűlhetett, még megemelték ellenőriztek ezt azt...kis járatás, ennyi.

Visszafelé Autómata fűtéssel próbáltam..kicsit jobb a komfort, igaz akkor erősebben fúj (legalábbis valameddig).
Hőérzetre jobbnak tünt.

Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4458 Dátum: 2019.12.19 csütörtök, 12:27:57 »

Korábban irtam hogy ma 19-én megnézik az autót..vízhőfok alacsony 75C.
Valamelyest vissza hűlhetett, még megemelték ellenőriztek ezt azt...kis járatás, ennyi.

Visszafelé Autómata fűtéssel próbáltam..kicsit jobb a komfort, igaz akkor erősebben fúj (legalábbis valameddig).
Hőérzetre jobbnak tünt.



Most 10-15 fokkal melegebb is van.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4459 Dátum: 2019.12.19 csütörtök, 12:38:08 »

Korábban irtam hogy ma 19-én megnézik az autót..vízhőfok alacsony 75C.
Valamelyest vissza hűlhetett, még megemelték ellenőriztek ezt azt...kis járatás, ennyi.

Visszafelé Autómata fűtéssel próbáltam..kicsit jobb a komfort, igaz akkor erősebben fúj (legalábbis valameddig).
Hőérzetre jobbnak tünt.



A 75 °C üzemi hőmérsékleti tartomány. Ha a külső hőmérséklet 0 °C alatt van, nem igazán megy feljebb. Ilyenkor nem a termosztát nem zárása miatt hűl túl a hűtőn, hanem az egész motor...csövek hűlnek.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3726


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #4460 Dátum: 2019.12.19 csütörtök, 13:08:28 »

Most 10-15 fokkal melegebb is van.

Persze tudom...  smile

A 75 °C üzemi hőmérsékleti tartomány. Ha a külső hőmérséklet 0 °C alatt van, nem igazán megy feljebb. Ilyenkor nem a termosztát nem zárása miatt hűl túl a hűtőn, hanem az egész motor...csövek hűlnek.

Tenx..  Wink én is úgy értékeltem, ennyi belefér, marad igy...
Nyáron meg ennyivel később forr fel  eplus2 vigyor3 integet2
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4461 Dátum: 2019.12.19 csütörtök, 13:40:51 »

Persze tudom...  smile

Tenx..  Wink én is úgy értékeltem, ennyi belefér, marad igy...
Nyáron meg ennyivel később forr fel  eplus2 vigyor3 integet2

Nyáron magasabb lesz ennél.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lamprologus
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20


E-mail
« Új hozzászólás #4462 Dátum: 2020.01.06 hétfő, 17:37:35 »

Rá tudnátok nézni hogy Ford Galaxy 2008-asban az első ködlámpában hogyan kell állnia az izzónak? Függőlegesen vagy ferdén?
Naplózva

Ford Galaxy 2008, D 2.0/140LE
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4463 Dátum: 2020.01.06 hétfő, 18:10:25 »

Rá tudnátok nézni hogy Ford Galaxy 2008-asban az első ködlámpában hogyan kell állnia az izzónak? Függőlegesen vagy ferdén?

Egyféle módon, mivel befordul a helyére.
Ha nincs jól beszerelve, akkor állhat rosszul. De ki rakja be rosszul?
Nézd meg mindkettőt, csak nem lett mindegyik rosszul beszerelve.

https://www.youtube.com/watch?v=Y4x_muTaHzU
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lamprologus
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20


E-mail
« Új hozzászólás #4464 Dátum: 2020.01.08 szerda, 15:03:30 »

Na ez az! Ford márkaszerviz rakta be. És kiesett! És elmagyarázták hogy le kell szerelni a lökhárítót a ködlámpa izzó cseréhez, mert máshogy nem lehet kiszedni a lámpabúrát, mert osszetörik az izzó foglalat.
Naplózva

Ford Galaxy 2008, D 2.0/140LE
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4465 Dátum: 2020.01.08 szerda, 16:03:56 »

Na ez az! Ford márkaszerviz rakta be. És kiesett! És elmagyarázták hogy le kell szerelni a lökhárítót a ködlámpa izzó cseréhez, mert máshogy nem lehet kiszedni a lámpabúrát, mert osszetörik az izzó foglalat.

Szerintem oda ne menj többet...... Szerintem.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Kikita
Vendég
« Új hozzászólás #4466 Dátum: 2020.01.13 hétfő, 19:51:32 »

Sziasztok. Ford kuga 2.0 tdci-m van. A hiba amit produkál az 2500-3000 fordulatnál elkezd rángatni minden fokozatban. Lassításnál, gyorsításnál ezt nem csinálja. Szűrők cserélve, + haldex olaj és szűrő is. Van ugyan 1 hibakód, ami nem gyújt MIL lámpát, ez a p02e8 ami beszívott levegő áramlás érzékelő. Ez ki is lett cserélve, de hozza a háttérben a hibakódot, hiába lett csere után kitörölve. Ha esetleg valakinek van valami tippje, ötlete, azt megköszönném.  falbav
Naplózva
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #4467 Dátum: 2020.01.14 kedd, 14:34:42 »

Sziasztok. Ford kuga 2.0 tdci-m van. A hiba amit produkál az 2500-3000 fordulatnál elkezd rángatni minden fokozatban. Lassításnál, gyorsításnál ezt nem csinálja. Szűrők cserélve, + haldex olaj és szűrő is. Van ugyan 1 hibakód, ami nem gyújt MIL lámpát, ez a p02e8 ami beszívott levegő áramlás érzékelő. Ez ki is lett cserélve, de hozza a háttérben a hibakódot, hiába lett csere után kitörölve. Ha esetleg valakinek van valami tippje, ötlete, azt megköszönném.  falbav

Nálam P02E2 és P02E9 volt (hol ez, hol az), én is pucolgattam a MAF szenzort, eredménytelenül. A megoldást az ESS Motor tudta: a nyomásátalakító szelep (Pierburg gyártmány) egyik elektromos kábele volt szakadt. Az enyém QXWA motorkód, ebben 2 ilyen szelep van (fojtószelep, turbó geometria állító). Nálam az elülsőé, a fojtószelepet mozgató volt szakadt. Nálad viszont úgy tűnik a turbó geo állítóval lehet a gond, mert az okozhat rángatást (persze csak tipp, nem írtál motorkódot, lehet, hogy a tiédben azt már nem vákuumszelep állatja, de a hibakód és a tünet erre utal)
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4468 Dátum: 2020.01.14 kedd, 15:16:20 »

Nálam P02E2 és P02E9 volt (hol ez, hol az), én is pucolgattam a MAF szenzort, eredménytelenül. A megoldást az ESS Motor tudta: a nyomásátalakító szelep (Pierburg gyártmány) egyik elektromos kábele volt szakadt. Az enyém QXWA motorkód, ebben 2 ilyen szelep van (fojtószelep, turbó geometria állító). Nálam az elülsőé, a fojtószelepet mozgató volt szakadt. Nálad viszont úgy tűnik a turbó geo állítóval lehet a gond, mert az okozhat rángatást (persze csak tipp, nem írtál motorkódot, lehet, hogy a tiédben azt már nem vákuumszelep állatja, de a hibakód és a tünet erre utal)

Ez szép történet, de amiről most szó van az a P02E8.
Vagyis egyik sem az általad említettből, merthogy ez mással kapcsolatos.  Cool
A MAF egyik sem.....  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4469 Dátum: 2020.01.14 kedd, 15:31:59 »

Ez szép történet, de amiről most szó van az a P02E8.
Vagyis egyik sem az általad említettből, merthogy ez mással kapcsolatos.  Cool
A MAF egyik sem.....  wave

de az nagyon közel kell hogy legyen a P02E9-hez...   hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #4470 Dátum: 2020.01.22 szerda, 22:40:45 »

Ez szép történet, de amiről most szó van az a P02E8.
Vagyis egyik sem az általad említettből, merthogy ez mással kapcsolatos.  Cool
A MAF egyik sem.....  wave
Ez tök szupi, meg minden, most már többen is leírtuk, hogy tényleg nem MAF, de az még ezek szerint nem derült ki, hogy a P02E8 akkor milyen hibát jelent. Ha te tudod, akkor esetleg elárulod?
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4471 Dátum: 2020.01.22 szerda, 22:58:00 »

Ez tök szupi, meg minden, most már többen is leírtuk, hogy tényleg nem MAF, de az még ezek szerint nem derült ki, hogy a P02E8 akkor milyen hibát jelent. Ha te tudod, akkor esetleg elárulod?

De kiderült, 11-én (amikor beírt a hibával kapcsolatban) pü-ben megkapott minden információt.
De mintha belebeszéltem volna a kútba....

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Pászti
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


E-mail
« Új hozzászólás #4472 Dátum: 2020.02.04 kedd, 17:20:00 »

Üdv Mindenkinek!

A korábban említett problémám, miszerint folyamatosan jobbra húz az autó, még mindig fennáll. Voltam már futómű beállításon, cseréltünk első tárcsákat és betéteket, a keréknyomás rendben van. A Bosch szerviz szerint a fékmunkahenger jól működik. Viszont azt tapasztalom, hogyha lemosom alaposan az autót (kerekeket, íveket különös figyelemmel), akkor másnap, mikor a garázsból indulok, valami kattan hátul, a fékek felől. Mintha beragadt volna. Ezt többször is csinálta már. Bosszantó a dolog, mert szinte rá kell tartani a kormányra, hogy tartsa a sávot.
Tudom, hogy korábban (évekkel ezelőtt) volt egy fórumtárs, aki hasonlóval küzdött. Akkor kicsit ráfogtátok, hogy vannak, akik szerint minden út lejt.  Grin Most már kezdem én is ezt érezni. Más autóknál egyáltalán nem tapasztalom ezt, pedig vezettem már nagyobbakat is.
Valaki találkozott már hasonlóval? Ötleteket szívesen veszek. Köszi!
Naplózva

S-Max 2014 2.0 TDCI 136LE Titanium
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #4473 Dátum: 2020.02.04 kedd, 17:38:15 »

Üdv Mindenkinek!

A korábban említett problémám, miszerint folyamatosan jobbra húz az autó, még mindig fennáll. Voltam már futómű beállításon, cseréltünk első tárcsákat és betéteket, a keréknyomás rendben van. A Bosch szerviz szerint a fékmunkahenger jól működik. Viszont azt tapasztalom, hogyha lemosom alaposan az autót (kerekeket, íveket különös figyelemmel), akkor másnap, mikor a garázsból indulok, valami kattan hátul, a fékek felől. Mintha beragadt volna. Ezt többször is csinálta már. Bosszantó a dolog, mert szinte rá kell tartani a kormányra, hogy tartsa a sávot.
Tudom, hogy korábban (évekkel ezelőtt) volt egy fórumtárs, aki hasonlóval küzdött. Akkor kicsit ráfogtátok, hogy vannak, akik szerint minden út lejt.  Grin Most már kezdem én is ezt érezni. Más autóknál egyáltalán nem tapasztalom ezt, pedig vezettem már nagyobbakat is.
Valaki találkozott már hasonlóval? Ötleteket szívesen veszek. Köszi!
Ha a fék szorulása miatt húz, azt nagyon könnyű megállapítani. Pár km után ellenőrizd tapintással a felnik hőmérsékletét. Ha észrevehetően melegebb az egyik oldal, akkor ott szorul a fék. A féktárcsához ne nyúlj, mert az nagyon forró. Az első kerekeknél jobban melegszik a fék, mint a hátsóknál. Ez normális.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4474 Dátum: 2020.02.04 kedd, 17:42:37 »

Üdv Mindenkinek!

A korábban említett problémám, miszerint folyamatosan jobbra húz az autó, még mindig fennáll. Voltam már futómű beállításon, cseréltünk első tárcsákat és betéteket, a keréknyomás rendben van. A Bosch szerviz szerint a fékmunkahenger jól működik. Viszont azt tapasztalom, hogyha lemosom alaposan az autót (kerekeket, íveket különös figyelemmel), akkor másnap, mikor a garázsból indulok, valami kattan hátul, a fékek felől. Mintha beragadt volna. Ezt többször is csinálta már. Bosszantó a dolog, mert szinte rá kell tartani a kormányra, hogy tartsa a sávot.
Tudom, hogy korábban (évekkel ezelőtt) volt egy fórumtárs, aki hasonlóval küzdött. Akkor kicsit ráfogtátok, hogy vannak, akik szerint minden út lejt.  Grin Most már kezdem én is ezt érezni. Más autóknál egyáltalán nem tapasztalom ezt, pedig vezettem már nagyobbakat is.
Valaki találkozott már hasonlóval? Ötleteket szívesen veszek. Köszi!
MKIII-nál rendszeresen berohadt a kézifék kábel... nem lehet az itt is??
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Pászti
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


E-mail
« Új hozzászólás #4475 Dátum: 2020.02.04 kedd, 18:44:32 »

Ha a fék szorulása miatt húz, azt nagyon könnyű megállapítani. Pár km után ellenőrizd tapintással a felnik hőmérsékletét. Ha észrevehetően melegebb az egyik oldal, akkor ott szorul a fék. A féktárcsához ne nyúlj, mert az nagyon forró. Az első kerekeknél jobban melegszik a fék, mint a hátsóknál. Ez normális.

Ha szorulna, akkor a felni is melegszik, nem csak a tárcsa és a betét?

Válasz
MKIII-nál rendszeresen berohadt a kézifék kábel... nem lehet az itt is??

Tavaly előtt nyáron, mikor még apósom használta, akkor volt egy alkalom, amikor elszakadt a bowden. Állítólag rohadás miatt. Létezne, hogy ilyen hamar újra tönkremegy, ha cserélték? Bár az is lehet, hogy csak a huzalt cserélték ki?
Ez jó ötlet, majd megnézetem olajcserénél. Látszik amúgy egyértelműen a rohadás, vagy valahol rejtett helyen van?
Naplózva

S-Max 2014 2.0 TDCI 136LE Titanium
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #4476 Dátum: 2020.02.04 kedd, 19:17:58 »

Ha szorulna, akkor a felni is melegszik, nem csak a tárcsa és a betét?
Elég jó fémes kapcsolat van köztük, szóval naná, hogy melegszik. Ha megérinted, kívülről haladj a kerék közepe felé.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4477 Dátum: 2020.02.04 kedd, 20:08:52 »

Ha szorulna, akkor a felni is melegszik, nem csak a tárcsa és a betét?

Tavaly előtt nyáron, mikor még apósom használta, akkor volt egy alkalom, amikor elszakadt a bowden. Állítólag rohadás miatt. Létezne, hogy ilyen hamar újra tönkremegy, ha cserélték? Bár az is lehet, hogy csak a huzalt cserélték ki?
Ez jó ötlet, majd megnézetem olajcserénél. Látszik amúgy egyértelműen a rohadás, vagy valahol rejtett helyen van?
napi használat után... pláne autópályázásnál is lehetett érezni a (lemez) felnin (is) melegedést... ilyen hidegben ez jobban érezhető...
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4478 Dátum: 2020.02.04 kedd, 20:16:38 »

Üdv Mindenkinek!

A korábban említett problémám, miszerint folyamatosan jobbra húz az autó, még mindig fennáll. Voltam már futómű beállításon, cseréltünk első tárcsákat és betéteket, a keréknyomás rendben van. A Bosch szerviz szerint a fékmunkahenger jól működik. Viszont azt tapasztalom, hogyha lemosom alaposan az autót (kerekeket, íveket különös figyelemmel), akkor másnap, mikor a garázsból indulok, valami kattan hátul, a fékek felől. Mintha beragadt volna. Ezt többször is csinálta már. Bosszantó a dolog, mert szinte rá kell tartani a kormányra, hogy tartsa a sávot.
Tudom, hogy korábban (évekkel ezelőtt) volt egy fórumtárs, aki hasonlóval küzdött. Akkor kicsit ráfogtátok, hogy vannak, akik szerint minden út lejt.  Grin Most már kezdem én is ezt érezni. Más autóknál egyáltalán nem tapasztalom ezt, pedig vezettem már nagyobbakat is.
Valaki találkozott már hasonlóval? Ötleteket szívesen veszek. Köszi!

A mosás utáni pattanás az, hogy a rozsda összegyógyítja a tárcsát a betéttel, ez normális. Lekopik
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Pászti
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


E-mail
« Új hozzászólás #4479 Dátum: 2020.02.04 kedd, 20:52:58 »

Köszönöm mindenkinek a segítséget!  taps Megtapogatom majd, ha hosszabb távon megyek. Remélem, hogy sikerül megtalálnom a hiba forrását.
Naplózva

S-Max 2014 2.0 TDCI 136LE Titanium
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #4480 Dátum: 2020.02.05 szerda, 06:42:34 »

Köszönöm mindenkinek a segítséget!  taps Megtapogatom majd, ha hosszabb távon megyek. Remélem, hogy sikerül megtalálnom a hiba forrását.
gumi is okozhatja, ha az egyik gumi oldalfala vastagabb, mint a többié.
nekem volt korábban ilyen valamelyik kocsinál. megcseréltem az első-hátsó gumikat és megszűnt
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Pászti
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


E-mail
« Új hozzászólás #4481 Dátum: 2020.02.06 csütörtök, 19:04:46 »

gumi is okozhatja, ha az egyik gumi oldalfala vastagabb, mint a többié.
nekem volt korábban ilyen valamelyik kocsinál. megcseréltem az első-hátsó gumikat és megszűnt

Ez is elképzelhető lehet, bár úgy éreztem, hogy a nyári szettel is csinálta még ősszel.
Naplózva

S-Max 2014 2.0 TDCI 136LE Titanium
Ata62
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24


E-mail
« Új hozzászólás #4482 Dátum: 2020.02.11 kedd, 18:49:50 »

Sziasztok!
Elnézést,hogy ide írok talán Ti tudtok ötleteket adni,vagy találkozott már valaki ezzel a hang al.Ford Cmax 2014 1.6 TDCI 85 Kw
Mostanában fura huhogó hangra lettem figyelmes álló kocsinál alapjáraton(vezetés közben nem hallani)Fülre nem jövök rá az eredetéről.Itt egy felvétel róla.
https://www.youtube.com/watch?v=lOP9sr9V5ew
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4483 Dátum: 2020.02.11 kedd, 18:59:13 »

Sziasztok!
Elnézést,hogy ide írok talán Ti tudtok ötleteket adni,vagy találkozott már valaki ezzel a hang al.Ford Cmax 2014 1.6 TDCI 85 Kw
Mostanában fura huhogó hangra lettem figyelmes álló kocsinál alapjáraton(vezetés közben nem hallani)Fülre nem jövök rá az eredetéről.Itt egy felvétel róla.
https://www.youtube.com/watch?v=lOP9sr9V5ew

Itt egy felvétel róla?

Ez egy Peugeot 1.4 HDi motorról készült felvétel.

Ha és amennyiben teljesen azonos a hang a Ford C-max 1.6 TDCi-dnél, akkor igen gyorsan javaslom a segédberendezés szíjhajtás és főleg a vezérlés átvizsgálását/átvizsgáltatását, amíg nem késő!
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4484 Dátum: 2020.02.11 kedd, 19:01:55 »

Itt egy felvétel róla?

Ez egy Peugeot 1.4 HDi motorról készült felvétel.

Ha és amennyiben teljesen azonos a hang a Ford C-max 1.6 TDCi-dnél, akkor igen gyorsan javaslom a segédberendezés szíjhajtás és főleg a vezérlés átvizsgálását/átvizsgáltatását, amíg nem késő!
Viz pumpa/szivattyú csapágyazása?  Huh?
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Ata62
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24


E-mail
« Új hozzászólás #4485 Dátum: 2020.02.11 kedd, 20:03:41 »

Itt egy felvétel róla?

Ez egy Peugeot 1.4 HDi motorról készült felvétel.

Ha és amennyiben teljesen azonos a hang a Ford C-max 1.6 TDCi-dnél, akkor igen gyorsan javaslom a segédberendezés szíjhajtás és főleg a vezérlés átvizsgálását/átvizsgáltatását, amíg nem késő!


Nagyon szépen köszi a gyors választ.
Igen a hang abszolút ugyanaz, a motor nem(bocs elfeledtem említeni)Akkor kezdem a segédszíj levételével.
Naplózva
Ata62
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24


E-mail
« Új hozzászólás #4486 Dátum: 2020.02.11 kedd, 20:19:15 »

Viz pumpa/szivattyú csapágyazása?  Huh?


Köszi a választ. Ha a vezérlésnél lesz a gond,akkor sajna lehet sanszos a vízpumpa is,de jobb lenne ha csak a szíj lett feszes nagyon.Még egyszer köszi mindkettőtöknek az infókat,ez már elég kiindulópontnak.
Naplózva
edk
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 687


E-mail
« Új hozzászólás #4487 Dátum: 2020.03.07 szombat, 17:14:52 »

Segítséget kérnék (apué az autó, így nekem csak tőle vannak információim): adott egy 2009-es gyártású S-Max, motorkód (ha jól rémlik, mert nem az én autóm) AZWC, 2.0TDCi. Elmondása szerint gyorsított és valószínűleg a fordulatszámmérő a "pirosba is belement", aztán kapott egy engine mailfunction üzenetet. Azt most nem tudom, hogy utána vészüzemmódba kapcsolt-e a motor, mert beért a városba, nem huzatta. Újraindítás után és másnap nem volt vele probléma.
Ma kiolvastam a hibakódokat ForDTC és telefon segítségével:
P003A:16-6C: turbófeltöltő/kompresszor nyomásszabályozó. A helyzet meghaladta a tanulási határt.

P1632:92-68: intelligens generátor hibaérzékelő/áramkör
P1632:94-68: intelligens generátor hibaérzékelő/áramkör

Ezeket tudtam törölni, mondtam neki, hogy ha újra jelentkezik, megnézzük, milyen kódok keletkeztek.
A turbóval kapcsolatos hiba oka merrefelé keresendő?
A két utóbbi keletkezhetett akkucsere kapcsán (mert az volt)?

Volt még egy hiba, ezt nem engedte törölni a ForDTC:
B1D01:13-68: jobboldali tompított fényszóró áramkör

A tompított világít, nem tűnik úgy, hogy valami baja lenne.

Valaki találkozott már ezekkel?

Köszönöm a válaszokat.
Naplózva

Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
Max 2007
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


E-mail
« Új hozzászólás #4488 Dátum: 2020.03.08 vasárnap, 09:38:20 »

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni "Visszapillantó tükör lebillentése tolatáskor" témában. Nem tudom beállítani ezt a 2007-es S-Max-ban. Lehet, hogy az kikapcsolható egy menüben amit csak a  szervíz lát? Titánium felszereltség ellenére ez nincs benne, vagy simán béna vagyok?

Előre is köszönöm a válaszokat.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #4489 Dátum: 2020.03.08 vasárnap, 09:45:13 »

Segítséget kérnék (apué az autó, így nekem csak tőle vannak információim): adott egy 2009-es gyártású S-Max, motorkód (ha jól rémlik, mert nem az én autóm) AZWC, 2.0TDCi. Elmondása szerint gyorsított és valószínűleg a fordulatszámmérő a "pirosba is belement", aztán kapott egy engine mailfunction üzenetet. Azt most nem tudom, hogy utána vészüzemmódba kapcsolt-e a motor, mert beért a városba, nem huzatta. Újraindítás után és másnap nem volt vele probléma.
Ma kiolvastam a hibakódokat ForDTC és telefon segítségével:
P003A:16-6C: turbófeltöltő/kompresszor nyomásszabályozó. A helyzet meghaladta a tanulási határt.

P1632:92-68: intelligens generátor hibaérzékelő/áramkör
P1632:94-68: intelligens generátor hibaérzékelő/áramkör

Ezeket tudtam törölni, mondtam neki, hogy ha újra jelentkezik, megnézzük, milyen kódok keletkeztek.
A turbóval kapcsolatos hiba oka merrefelé keresendő?
A két utóbbi keletkezhetett akkucsere kapcsán (mert az volt)?

Volt még egy hiba, ezt nem engedte törölni a ForDTC:
B1D01:13-68: jobboldali tompított fényszóró áramkör

A tompított világít, nem tűnik úgy, hogy valami baja lenne.

Valaki találkozott már ezekkel?

Köszönöm a válaszokat.
szia. Nem kell keresgetni hibát.A fele alacsony akkufesz miatt keletkezett(akkucsere), a turbó nyomásszabályzó pedig csak a padlózás miatt tette be ezt a hibakódot.Most kitörölted őket, a következő hibajelenségig semmi tennivaló... vigyor3
És inkább használj Forscan+laptopot,ha lehetőség van rá. wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #4490 Dátum: 2020.03.08 vasárnap, 09:45:47 »

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni "Visszapillantó tükör lebillentése tolatáskor" témában. Nem tudom beállítani ezt a 2007-es S-Max-ban. Lehet, hogy az kikapcsolható egy menüben amit csak a  szervíz lát? Titánium felszereltség ellenére ez nincs benne, vagy simán béna vagyok?

Előre is köszönöm a válaszokat.

Csak, ha memóriás az ülésed.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Max 2007
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


E-mail
« Új hozzászólás #4491 Dátum: 2020.03.08 vasárnap, 15:07:21 »

Csak, ha memóriás az ülésed.

Akkor itt a bibi. Köszönöm.
Naplózva
edk
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 687


E-mail
« Új hozzászólás #4492 Dátum: 2020.03.08 vasárnap, 15:58:50 »

szia. Nem kell keresgetni hibát.A fele alacsony akkufesz miatt keletkezett(akkucsere), a turbó nyomásszabályzó pedig csak a padlózás miatt tette be ezt a hibakódot.Most kitörölted őket, a következő hibajelenségig semmi tennivaló... vigyor3
És inkább használj Forscan+laptopot,ha lehetőség van rá. wave

Köszönöm, továbbítom az infót  worship.
Adott a Forscan+laptop páros is, csak most a telefonos megoldás volt kéznél.
Naplózva

Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
GMiki
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


E-mail
« Új hozzászólás #4493 Dátum: 2020.04.08 szerda, 13:21:07 »

Sziasztok!
kb 2 hónapja küszködök az alábbi dolgokkal aki tud legyenszives segítsen. 2008-as Galaxym van 2.2 Q4WA motorszámmal.
1) lambdaszonda P0131 (tartomány kívül alacsony feszültség) és P2196 (Érzékelő dúst jelez) hibakódot dob. Ha törlöm a hibakódot szinte egyből dobja újra. Delphi diagnosztikám van.  Kb 3 hete cseréltem a lambda szondát (champion tipusúra) de ugyanaz. A csatlakozás szép nem korrodált. A csatlakozótól még nem néztem az ECU-ig a vezetéket. Nem tudja valaki hogy az ECU mely pontjaira megy a szonda 6 kábele?
2) részecskeszűrő P2002 (részecskeszűrő hatékonysága küszöbérték alatt)hiba. Vettem az autodoc.hu-n Ridex DPF dobot.. Kb 1 hét 1000Km -ig nem volt gond.  Felhígul az olaj, sikertelen regenerálások sorozata. A DPF és a diferencial szenzor közötti csövet cseréltem. A védőcső alatt az egyik gumicső el volt égve. Mind a kettőt cseréltem. A differencial nyomásom: alapjáraton 0,1-0,2 kPa  80km/h-nál: 0,7-0,9  Gyorsításkor felmegy 1,7-re is. Mennyinek kell lenni a diferencial nyomásnak? A katalizátor hőmérséklet jeladóm is rossz értéket mutat mert reggel indítás előtt 322 fokon ált. Ez 35-km után felment 587 fokra. A sikertelen regenerálások továbbra is fennálnak. Próbáltam felhívni pár boltot hogy esetleg vennék egy nyomásmérő órát hogy leellenőriném, hogy jól működik-e a szenzor de még eddig nem találtam 0,001 bar-mérő órát. Esetleg valakinek valami tapasztalata vagy ötlete van?

Előre is köszönöm a segítséget!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #4494 Dátum: 2020.04.08 szerda, 13:56:30 »

Sziasztok!
kb 2 hónapja küszködök az alábbi dolgokkal aki tud legyenszives segítsen. 2008-as Galaxym van 2.2 Q4WA motorszámmal.
1) lambdaszonda P0131 (tartomány kívül alacsony feszültség) és P2196 (Érzékelő dúst jelez) hibakódot dob. Ha törlöm a hibakódot szinte egyből dobja újra. Delphi diagnosztikám van.  Kb 3 hete cseréltem a lambda szondát (champion tipusúra) de ugyanaz. A csatlakozás szép nem korrodált. A csatlakozótól még nem néztem az ECU-ig a vezetéket. Nem tudja valaki hogy az ECU mely pontjaira megy a szonda 6 kábele?
2) részecskeszűrő P2002 (részecskeszűrő hatékonysága küszöbérték alatt)hiba. Vettem az autodoc.hu-n Ridex DPF dobot.. Kb 1 hét 1000Km -ig nem volt gond.  Felhígul az olaj, sikertelen regenerálások sorozata. A DPF és a diferencial szenzor közötti csövet cseréltem. A védőcső alatt az egyik gumicső el volt égve. Mind a kettőt cseréltem. A differencial nyomásom: alapjáraton 0,1-0,2 kPa  80km/h-nál: 0,7-0,9  Gyorsításkor felmegy 1,7-re is. Mennyinek kell lenni a diferencial nyomásnak? A katalizátor hőmérséklet jeladóm is rossz értéket mutat mert reggel indítás előtt 322 fokon ált. Ez 35-km után felment 587 fokra. A sikertelen regenerálások továbbra is fennálnak. Próbáltam felhívni pár boltot hogy esetleg vennék egy nyomásmérő órát hogy leellenőriném, hogy jól működik-e a szenzor de még eddig nem találtam 0,001 bar-mérő órát. Esetleg valakinek valami tapasztalata vagy ötlete van?

Előre is köszönöm a segítséget!
felmegy az 10főlé is normál helyzetben... Roll Eyes lehet lukas a gumicső szakasz a nyomáskülönbség mérőnél.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
GMiki
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


E-mail
« Új hozzászólás #4495 Dátum: 2020.04.08 szerda, 16:25:34 »

felmegy az 10főlé is normál helyzetben... Roll Eyes lehet lukas a gumicső szakasz a nyomáskülönbség mérőnél.

Szia! Az megvolt Írtam is hogy az egyik cső a védőszövet alatt el volt égve. Cseréltem mind a két csövet szövetbetétes benzincsőre. Menet közben mértem Delphiben (kiraktam hogy grafikonon jelezze nekem) a diferencial nyomást. Autópályán megyek kb 25 km-t. Max 1.8 kPa-ig megy fel. De ahogy írtam kb vagy 5 hete cseréltem a részecskeszűrőt. Nem tudom mennyi a referencia érték.
Üdv!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4496 Dátum: 2020.04.08 szerda, 16:55:14 »

Szia! Az megvolt Írtam is hogy az egyik cső a védőszövet alatt el volt égve. Cseréltem mind a két csövet szövetbetétes benzincsőre. Menet közben mértem Delphiben (kiraktam hogy grafikonon jelezze nekem) a diferencial nyomást. Autópályán megyek kb 25 km-t. Max 1.8 kPa-ig megy fel. De ahogy írtam kb vagy 5 hete cseréltem a részecskeszűrőt. Nem tudom mennyi a referencia érték.
Üdv!

Kár/felesleges volt DPF-et cserélni. Főleg gyárit valami utángyártottra.
Cseréld a hibás értéket mutató hőmérséklet szenzort.
Ellenőrizd a nyomáskülönbség szenzort kézi/mérőórás pumpával, hogy valós értéket mutat-e.
Miért kellene 0.001 bar-os mérőóra? Nem kell.
« Utoljára szerkesztve: 2020.04.08 szerda, 16:57:16 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
GMiki
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


E-mail
« Új hozzászólás #4497 Dátum: 2020.04.08 szerda, 22:05:38 »

Kár/felesleges volt DPF-et cserélni. Főleg gyárit valami utángyártottra.
Cseréld a hibás értéket mutató hőmérséklet szenzort.
Ellenőrizd a nyomáskülönbség szenzort kézi/mérőórás pumpával, hogy valós értéket mutat-e.
Miért kellene 0.001 bar-os mérőóra? Nem kell.


Jaja ellenőrizném de milyen kézi/mérőórás pumpával?? Tudnál belinkelni ilyen mérőórát? Azért írtam hogy 0,001 bár mert átszámolva a 0,1kPA az 0,001 bar. Olyan szerszámot keresek amit írtál csak nem tudom hol keressem. A differencial nyomásnak mennyinek kell lennie? Az én értékeim jónak tekinthető? Sehol nem találok referencia adatokat.
A leszerelt DPF-et természetesen nem dobtam el megvan. Kezdem én is gyanítani, hogy nem az volt a ludas... A belső része teljesen egészségesnek néz ki.
A hőmérsékelt szenzort cserélni fogom természetesen.
Köszönöm a válaszokat!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4498 Dátum: 2020.04.08 szerda, 22:47:08 »

Jaja ellenőrizném de milyen kézi/mérőórás pumpával?? Tudnál belinkelni ilyen mérőórát? Azért írtam hogy 0,001 bár mert átszámolva a 0,1kPA az 0,001 bar. Olyan szerszámot keresek amit írtál csak nem tudom hol keressem. A differencial nyomásnak mennyinek kell lennie? Az én értékeim jónak tekinthető? Sehol nem találok referencia adatokat.
A leszerelt DPF-et természetesen nem dobtam el megvan. Kezdem én is gyanítani, hogy nem az volt a ludas... A belső része teljesen egészségesnek néz ki.
A hőmérsékelt szenzort cserélni fogom természetesen.
Köszönöm a válaszokat!

A matematikai átváltásoknak nincs igazán szerepe itt.
Továbbra is .... miért kell-ene olyan beosztású óra?

A szenzor letesztelése úgy történik, hogy megnyomod a kézi pumpával, megnézed a rajta lévő órán a nyomást (mondjuk 0-1 bar) és megnézed, hogy elektronikusan a PCM akkor milyen nyomást lát!
Azt amit az óra mutat vagy eltérőt. Ennyi a teszt!



https://www.google.hu/search?q=k%C3%A9zi+v%C3%A1kuum+pumpa&sxsrf=ALeKk00E_x9EIGdgvH5Zv2-KdNqNNjZY2g:1586378843079&tbm=isch&source=iu&ictx=1&fir=yNTwmIPrmzchkM%253A%252CJ7Bwx6F9P_LI-M%252C_&vet=1&usg=AI4_-kSxBvTjz74CYrU5G7UeMdS8GJWd6A&sa=X&ved=2ahUKEwisq67b2dnoAhXlkosKHXWsCjAQ9QEwBnoECAoQIQ
« Utoljára szerkesztve: 2020.04.08 szerda, 22:55:29 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
velcsi80
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229



E-mail
« Új hozzászólás #4499 Dátum: 2020.04.19 vasárnap, 12:59:08 »

Sziasztok!

2010-es évjáratú Ford S-Maxhoz keresek első és hátsó Ford emblémát. Az autóról, hogy tudom leszedni a régieket? Ragasztottak, csavarosak, pattintósak?
Naplózva

2010 Ford Galaxy Ghia 2.0 TDCi PowerShift
Oldalak: 1 ... 83 84 85 86 87 88 89 [90] 91 92 93 94 95   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.069 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.