Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 05:57:58 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 81 82 83 84 85 86 87 [88] 89 90 91 92 93 94 95   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max  (Megtekintve 1501136 alkalommal)
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
Filewalker
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125



E-mail
« Új hozzászólás #4350 Dátum: 2019.04.02 kedd, 13:01:23 »

Sziasztok!

Bp-en tudtok ajánlani nekem jó szerelőt? Aki nem lehúzós, ért is az autóhoz és nincs fél évre előre betáblázva?
Naplózva

S-Max 2.0 Tdci 130 Le "Sea Grey" 2006
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4351 Dátum: 2019.04.02 kedd, 14:19:56 »

Sziasztok!

Bp-en tudtok ajánlani nekem jó szerelőt? Aki nem lehúzós, ért is az autóhoz és nincs fél évre előre betáblázva?
Cheesy az paradoxon.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #4352 Dátum: 2019.04.02 kedd, 17:20:44 »

Sziasztok!

Bp-en tudtok ajánlani nekem jó szerelőt? Aki nem lehúzós, ért is az autóhoz és nincs fél évre előre betáblázva?
Gyorsan, olcsón, jót. A három közül bármelyik kettőt választhatod  smile
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Filewalker
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125



E-mail
« Új hozzászólás #4353 Dátum: 2019.04.02 kedd, 21:56:23 »

Gyorsan, olcsón, jót. A három közül bármelyik kettőt választhatod  smile

A nem lehúzós nem egyenlő az olcsóval. Legutóbb egy magán szaki akart velem kifizettetni egy olaj+ szűrő cserére 25 e Ft-ot úgy, hogy én vittem az olajat, olajszűrőt, levegő szűrőt...Az olcsó az, ha valaki megcsinálja mindezt 5000-ért (mennyi idő? kb 20 perc?) és az is belefér, ha valaki elkér 10 e Ft-ot....

 
Naplózva

S-Max 2.0 Tdci 130 Le "Sea Grey" 2006
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4354 Dátum: 2019.04.03 szerda, 07:15:06 »

A nem lehúzós nem egyenlő az olcsóval. Legutóbb egy magán szaki akart velem kifizettetni egy olaj+ szűrő cserére 25 e Ft-ot úgy, hogy én vittem az olajat, olajszűrőt, levegő szűrőt...Az olcsó az, ha valaki megcsinálja mindezt 5000-ért (mennyi idő? kb 20 perc?) és az is belefér, ha valaki elkér 10 e Ft-ot....

 
Annyi a kuncsaft, hogy ripszropsz felsrófolják az árat. Mindenkitől azt hallani, hogy 3-4x-es pénzt kapnak ugyan azért a munkáért, mint 4-5 éve.A klímás pl a fix 50e ft-os felszerelésre szezonban simán bedobja a 120-at,és szakad szét annyi melója van.Autószerelő cimbi is túláraz, hátha elmennek máshová, de miután jó munkát végez, és jó a visszhangja, így a magasabb árat is kicsengetik szó nélkül.
Elferdült a világ, mert ez már nem normális(szerintem se).
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #4355 Dátum: 2019.04.03 szerda, 08:12:01 »

Annyi a kuncsaft, hogy ripszropsz felsrófolják az árat. Mindenkitől azt hallani, hogy 3-4x-es pénzt kapnak ugyan azért a munkáért, mint 4-5 éve.A klímás pl a fix 50e ft-os felszerelésre szezonban simán bedobja a 120-at,és szakad szét annyi melója van.Autószerelő cimbi is túláraz, hátha elmennek máshová, de miután jó munkát végez, és jó a visszhangja, így a magasabb árat is kicsengetik szó nélkül.
Elferdült a világ, mert ez már nem normális(szerintem se).
Ahogy ezt egyszer már valamelyik topikban kibeszéltük: nem az a baj, hogy egy gázszerelőnek kifizetek 30e-t, vagy hogy egy olajcsere 15e, vagy egy duguláselhárítás 20e, hanem hogy mindezt milyen fizuból teszed? A szakember tanulta a szakmáját, jó esetben jó is benne, minőségi munkát végez, és ennek meg is kéri az árát, amivel nincs baj. Csak olyannak kéne lennie az átlagfizetésnek, hogy ne okozzon gondot ezeket kifizetni. De, ez már egy nagyon más téma, ne feszegessük Wink
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #4356 Dátum: 2019.04.03 szerda, 09:15:49 »

Ahogy ezt egyszer már valamelyik topikban kibeszéltük: nem az a baj, hogy egy gázszerelőnek kifizetek 30e-t, vagy hogy egy olajcsere 15e, vagy egy duguláselhárítás 20e, hanem hogy mindezt milyen fizuból teszed? A szakember tanulta a szakmáját, jó esetben jó is benne, minőségi munkát végez, és ennek meg is kéri az árát, amivel nincs baj. Csak olyannak kéne lennie az átlagfizetésnek, hogy ne okozzon gondot ezeket kifizetni. De, ez már egy nagyon más téma, ne feszegessük Wink
Az a baj, hogy ma az is eladja magát szekembernek, aki nem az, és az is megél akit 4-5 éve fel sem hívtál volna, hogy jöjjön dolgozni.
Az a baj...
És annak is kifizeted 120e olajcserét, aki a hűtővíz helyére tölti az olajat, mert jó az úgy csókolom, majd a motoron belül a helyére kerül, boccs, erős a túlzás, de sajnos nem állunk tőle messze.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Filewalker
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125



E-mail
« Új hozzászólás #4357 Dátum: 2019.04.04 csütörtök, 10:01:51 »

Az a baj, hogy ma az is eladja magát szekembernek, aki nem az, és az is megél akit 4-5 éve fel sem hívtál volna, hogy jöjjön dolgozni.
Az a baj...
És annak is kifizeted 120e olajcserét, aki a hűtővíz helyére tölti az olajat, mert jó az úgy csókolom, majd a motoron belül a helyére kerül, boccs, erős a túlzás, de sajnos nem állunk tőle messze.

nem csoda, hogy sokan youtube videók alapján maguk tákolják az autójukat......
Naplózva

S-Max 2.0 Tdci 130 Le "Sea Grey" 2006
Pászti
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


E-mail
« Új hozzászólás #4358 Dátum: 2019.04.09 kedd, 00:02:58 »

Tolatáskor a külső visszapillantó fel-le mozgását ki lehet iktatni? Engem nagyon idegesít, meg szédülök tőle, ha a tükröt nézem.
Naplózva

S-Max 2014 2.0 TDCI 136LE Titanium
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4359 Dátum: 2019.04.09 kedd, 07:09:03 »

Tolatáskor a külső visszapillantó fel-le mozgását ki lehet iktatni? Engem nagyon idegesít, meg szédülök tőle, ha a tükröt nézem.
szerintem az ülés memória programozáskor kilehet venni, a úgy programozod fel,hogy nincs lebillentve.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4360 Dátum: 2019.04.09 kedd, 07:36:39 »

Tolatáskor a külső visszapillantó fel-le mozgását ki lehet iktatni? Engem nagyon idegesít, meg szédülök tőle, ha a tükröt nézem.
off márkánál ha jobb oldalra tetted a tükörállítás kapcsolóját, akkor nem bántotta a tüköröt, ha visszarkatad balra vagy középre, akkor megint levitte a tükörlapot
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #4361 Dátum: 2019.04.09 kedd, 08:12:04 »

Tolatáskor a külső visszapillantó fel-le mozgását ki lehet iktatni? Engem nagyon idegesít, meg szédülök tőle, ha a tükröt nézem.
MK4 fl-nél ha azt a pöcköt, amivel kapcsolod, hogy melyik tükröt állítsd, azt középállásba teszed, akkor nem billen egyik tükör sem. Ha jobbra vagy balra pöckölöd, akkor az adott oldali tükör billen.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Pászti
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


E-mail
« Új hozzászólás #4362 Dátum: 2019.04.10 szerda, 13:24:21 »

Köszönöm mindenkinek! Majd kipróbálom ezeket.

Update:

Domi megoldása működött! Köszi!
Naplózva

S-Max 2014 2.0 TDCI 136LE Titanium
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #4363 Dátum: 2019.04.10 szerda, 14:04:56 »

Update:

Domi megoldása működött! Köszi!
eljen
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
edk
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 692


E-mail
« Új hozzászólás #4364 Dátum: 2019.05.08 szerda, 18:11:42 »

Segítséget szeretnék kérni a tapasztaltabbaktól: adott egy 2009-es gyártású AZWC motorkódú 2.0TDCi S-Max, ami elvileg olajcserét jelzett (nem nálam, így csak elmondásból tudom az infókat). Mi az ajánlott olaj és olajszűrő típus ebbe a motorba? Pollen és levegőszűrő cseréje is ajánlott? Köszönöm.
Naplózva

Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4365 Dátum: 2019.05.08 szerda, 18:59:03 »

Segítséget szeretnék kérni a tapasztaltabbaktól: adott egy 2009-es gyártású AZWC motorkódú 2.0TDCi S-Max, ami elvileg olajcserét jelzett (nem nálam, így csak elmondásból tudom az infókat). Mi az ajánlott olaj és olajszűrő típus ebbe a motorba? Pollen és levegőszűrő cseréje is ajánlott? Köszönöm.
https://applications.castrol.com/oilselector/hu_hu/c/search
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
edk
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 692


E-mail
« Új hozzászólás #4366 Dátum: 2019.05.08 szerda, 20:53:05 »

worship
Naplózva

Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
edk
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 692


E-mail
« Új hozzászólás #4367 Dátum: 2019.05.11 szombat, 14:11:55 »

Újabb kérdés merült fel a 2009-es gyártású AZWC motorkódú 2.0TDCi S-Max kapcsán: apu ma láttamozta, hogy az egyik injektor tövében gázolaj van. Kitörölgette a gázolajat, alapjáraton járatta valameddig (gondolom 5-10 percet), és ismét megjelent a gázolaj.
Itt is okozhatja ezt tűzkarika hibája? Egyéb hibalehetőség? Én csak holnap tudok ránézni egyáltalán, hogy pontosan lássam, miről is beszélt. Az ilyen jellegű hiba házilag orvosolható vagy szerelőt célszerű keresni?
Találtam egy ilyet, ez is okozhat gázolajfolyást?: https://www.youtube.com/watch?v=6xKueoYqFpw
Köszönöm.
Naplózva

Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4368 Dátum: 2019.05.11 szombat, 14:43:47 »

Újabb kérdés merült fel a 2009-es gyártású AZWC motorkódú 2.0TDCi S-Max kapcsán: apu ma láttamozta, hogy az egyik injektor tövében gázolaj van. Kitörölgette a gázolajat, alapjáraton járatta valameddig (gondolom 5-10 percet), és ismét megjelent a gázolaj.
Itt is okozhatja ezt tűzkarika hibája? Egyéb hibalehetőség? Én csak holnap tudok ránézni egyáltalán, hogy pontosan lássam, miről is beszélt. Az ilyen jellegű hiba házilag orvosolható vagy szerelőt célszerű keresni?
Találtam egy ilyet, ez is okozhat gázolajfolyást?: https://www.youtube.com/watch?v=6xKueoYqFpw
Köszönöm.

Gázolaj szivárgás..... tűzkarika?  Shocked
Az injektortól visszafolyó gázolaj egy gyűjtőcsőben van összevezetve. A legegyszerűbb hiba, ha csak a pici "O" gyűrű hibásodott meg az injektornál.
Mondjuk csak komplett gyűjtőcsövet lehet venni. (1708234) Ez azért is jobb megoldás, mert ha a műanyag is ki van kopva ill. valahol repedt, akkor az is új lesz. Minden injektornál.

Tud még szivárogni a nagynyomású csőnél is, ilyenkor cső csere.
Ha az injektorból szivárog, akkor azt (is) kell cserélni.

Lemosás, kiszárítás után motor járatás mellett nézni kell honnan szivárog és aszerint javítani.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
edk
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 692


E-mail
« Új hozzászólás #4369 Dátum: 2019.05.11 szombat, 15:00:45 »

Gázolaj szivárgás..... tűzkarika?  Shocked

Ez Focusról rémlett (lehet, tévesen).

Köszönöm az infókat, ha lesz időm, megnézzük Smiley.
Naplózva

Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4370 Dátum: 2019.05.11 szombat, 15:29:01 »

Ez Focusról rémlett (lehet, tévesen).

Köszönöm az infókat, ha lesz időm, megnézzük Smiley.

Focus-nál sincs közük egymáshoz.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4371 Dátum: 2019.05.11 szombat, 16:43:42 »

Ez Focusról rémlett (lehet, tévesen).

Köszönöm az infókat, ha lesz időm, megnézzük Smiley.
onnan motorolaj szivárog maximum...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
edk
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 692


E-mail
« Új hozzászólás #4372 Dátum: 2019.05.11 szombat, 18:42:55 »

onnan motorolaj szivárog maximum...

Mindig tanul az ember valamit Smiley. Köszönöm az infót neked is.
Naplózva

Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4373 Dátum: 2019.05.12 vasárnap, 20:53:34 »

A tűzkarika a befecskendező és a hengerfej között van. Vagyis mondhatni az égéstér és a befecskendező között tömít.
Szelepfedélnek semmi köze a befecskendezőkhöz, mint az MK3-nál.  wave
de a szelepfedél is szivárogtathat oda olajat ha nem tömör.Az megvan, hogy az mk3-nál keresztül ment a szelepdeklin, itt meg nem.
Azért írtam, hogy "maximum" a motorolaj kerülhet a tövébe.Meg egyébként is a go szinte azonnal elpárolog a forró hf-ről.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
edk
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 692


E-mail
« Új hozzászólás #4374 Dátum: 2019.05.22 szerda, 11:38:14 »

Az injektortól visszafolyó gázolaj egy gyűjtőcsőben van összevezetve. A legegyszerűbb hiba, ha csak a pici "O" gyűrű hibásodott meg az injektornál.
Mondjuk csak komplett gyűjtőcsövet lehet venni. (1708234) Ez azért is jobb megoldás, mert ha a műanyag is ki van kopva ill. valahol repedt, akkor az is új lesz. Minden injektornál.

Tud még szivárogni a nagynyomású csőnél is, ilyenkor cső csere.
Ha az injektorból szivárog, akkor azt (is) kell cserélni.

Lemosás, kiszárítás után motor járatás mellett nézni kell honnan szivárog és aszerint javítani.
Visszajelzés, mert apu megszerelgette magának: szerencsére csak az O gyűrű volt szakadt, így azt kicserélte apu, az elmúlt kb. 1 hét alatt sincs gázolajfolyás.
Köszönöm a tippeket  integet2
Naplózva

Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
gabesz0712
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


E-mail
« Új hozzászólás #4375 Dátum: 2019.06.04 kedd, 06:52:18 »

Sziasztok, egy kis segitseget kernek.
Van egy 2007-es 2.0tdci 140LE galaxym.
Kb 8-10 ora allas utan mikor beinditom, egy ket masodperc utan kicsit, epp hogy egy pillanatra megnol az alapjarat majd kb 1 percig ingadozik melyet igazabol a fordulatszamlaloln eszre sem veszek csak hallani.
Ha bekapcsolt klimaval inditom (ugye ekkor kicsit magasabb alapjárat van) akkor nem veszem eszre.
1-2 perc utan ha leallitom es ujrainditom akkor mar nem csinalja.
Naplózva
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #4376 Dátum: 2019.06.06 csütörtök, 13:12:46 »

a <25324B jelölésű alkatrésznek mi magyarul a neve?
az ajtók alsó részénél fut végig ez a tömítés.

Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4377 Dátum: 2019.06.06 csütörtök, 13:20:55 »

a <25324B jelölésű alkatrésznek mi magyarul a neve?
az ajtók alsó részénél fut végig ez a tömítés.

[img width=440 height=600]http://ci.catcar.info/ford_2017_01/euro/11001/g015001703.png
Tibi vagy Zsolteey megtudja mondani, de szerintem az ott alul porvédő.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #4378 Dátum: 2019.06.06 csütörtök, 13:42:28 »

a <25324B jelölésű alkatrésznek mi magyarul a neve?
az ajtók alsó részénél fut végig ez a tömítés.

img width=440 height=600]http://ci.catcar.info/ford_2017_01/euro/11001/g015001703.png[/img]

Gumitömítés. Finis 1691095
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
blackbile
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #4379 Dátum: 2019.06.06 csütörtök, 13:48:56 »

OFF/ Ide lehet betenni eladó autó hirdetést?
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #4380 Dátum: 2019.06.06 csütörtök, 13:49:53 »

OFF/ Ide lehet betenni eladó autó hirdetést?
Inkább ide: http://mondeo.hu/index.php?board=35.0
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #4381 Dátum: 2019.06.06 csütörtök, 15:10:10 »

Gumitömítés. Finis 1691095
köszi
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #4382 Dátum: 2019.06.19 szerda, 10:57:26 »

Sziasztok!
A Kovács Autónál nézegetem az S-Max féltengelyeket, és meglepődve láttam, hogy míg 2-3 éve csak 100K felettieket lehetett kapni, most már 35k - 120k közötti sávban szór az áruk (elvileg ugyanazt a kéziváltóshoz való típust nézem). Mennyire kell félni itt az olcsóbbaktól? (pl. GSP, Triscan gyártók)
Köszi.
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4383 Dátum: 2019.07.04 csütörtök, 22:50:06 »

https://www.facebook.com/groups/225342017951171/permalink/621196191699083?sale_post_id=621196191699083&sfns=mo
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzIstván
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #4384 Dátum: 2019.07.11 csütörtök, 12:17:00 »

Sziasztok!

Szertnék érdeklődni hogy részecske szűrő problémára (eltömödött/telítődött) milyen lehetséges megoldások vannak, melyik miért jó vagy esetleg rossz. Melyiket ajánljátok. Szerelő két lehetőséget vázolt fel. Komplett csere vagy tisztítás. Esetleg ezzekkel kapcsolatban tapasztalatok. Cserére nekem 120-130e körüli összeget mondott. Neten találtam olcsóbbat. Esetleg erről véleménye valakinek?
https://www.futomuwebshop.hu/Ford-S-MAX-2-0TDCI-Reszecskeszuro-115/130/140le
Az autó S-max 2.0 tdci 130le 2007
Előre is köszönöm a válaszokat!
Naplózva

2003 2.0 TDCI Ghia Kombi
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #4385 Dátum: 2019.07.11 csütörtök, 13:14:06 »

Azt mindenképpen tisztázni előtte, miért történt! Sok km,  renszer meghibás, milyen mértékben lehet eltomodve?

Sziasztok!

Szertnék érdeklődni hogy részecske szűrő problémára (eltömödött/telítődött) milyen lehetséges megoldások vannak, melyik miért jó vagy esetleg rossz. Melyiket ajánljátok. Szerelő két lehetőséget vázolt fel. Komplett csere vagy tisztítás. Esetleg ezzekkel kapcsolatban tapasztalatok. Cserére nekem 120-130e körüli összeget mondott. Neten találtam olcsóbbat. Esetleg erről véleménye valakinek?
https://www.futomuwebshop.hu/Ford-S-MAX-2-0TDCI-Reszecskeszuro-115/130/140le
Az autó S-max 2.0 tdci 130le 2007
Előre is köszönöm a válaszokat!
Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
Isu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 257


2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)


« Új hozzászólás #4386 Dátum: 2019.08.15 csütörtök, 19:59:29 »

Sziasztok,

valaki cserélt már egr szelepet vagy izzito gyetyakat? Ki kell szedni a motort vagy elég csak lebontani a szelvedo alatti műanyag burkolatot és akkor hozzaferni?

Köszi
Isu
Naplózva

ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia Smiley
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4387 Dátum: 2019.08.15 csütörtök, 20:07:49 »

Sziasztok,

valaki cserélt már egr szelepet vagy izzito gyetyakat? Ki kell szedni a motort vagy elég csak lebontani a szelvedo alatti műanyag burkolatot és akkor hozzaferni?

Köszi
Isu

Persze, hogy cserélt valaki.....  vigyor3
Igen, ki kell venni a szélvédő előtti részt.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Isu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 257


2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)


« Új hozzászólás #4388 Dátum: 2019.08.15 csütörtök, 21:53:46 »

Persze, hogy cserélt valaki.....  vigyor3
Igen, ki kell venni a szélvédő előtti részt.
eljen köszönöm
Naplózva

ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia Smiley
Les0130
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 66


« Új hozzászólás #4389 Dátum: 2019.08.17 szombat, 11:59:31 »

Sziasztok,
Ide is felrakom, hátha jó kezekbe kerül...
Eladóvá vált 2012.07es 2.0TDCi Titanium 140LE papíron, de power_ford jóvoltából 163LEs, magyar Convers+, magyarországi, végig nyomonkövethető, rendszeresen karbantartott, inkább 15ezrenként kapott friss olajat. Minden szervizről a szla is megvan. Legutóbbi éves szerviz 2019.07.03.
165ezer van kb. benne. Panorámatetős. Könnyűfém felnis téli szett.
Nagyon szeretjük, de új S-max jön helyette...
Infók itt
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/s-max/ford_s-max_2_0_tdci_titanium-14750072
Naplózva

S-max 2.0 Ecoblue Business Plus 2019
HENE
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93


« Új hozzászólás #4390 Dátum: 2019.09.16 hétfő, 19:46:46 »

Sziasztok!

Családi okok miatt Mondeonk cseréje várható és szóba jött a Galaxy/S-Max is. 2.0 benzin motorral venném, főleg városi használatra átlagosan évi 10-12 ezer km futással. A szerelőm lebeszélne róluk (mondjuk majdnem mindenről Grin), a futóműre hivatkozva. Tekintve, hogy a Mondeommal jó tapasztalatom van, azért nem zárnám ki ezeket sem.

Mi a tapasztalat a futóművel, a motorral és úgy általában ezzel a két modellel? Mire kell figyelni vásárláskor? Milyen szükséges szervizek várhatóak?

 worship
Naplózva

2006. 2.0 TDCI 130 LE M6 kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4391 Dátum: 2019.09.16 hétfő, 20:02:41 »

Sziasztok!

Családi okok miatt Mondeonk cseréje várható és szóba jött a Galaxy/S-Max is. 2.0 benzin motorral venném, főleg városi használatra átlagosan évi 10-12 ezer km futással. A szerelőm lebeszélne róluk (mondjuk majdnem mindenről Grin), a futóműre hivatkozva. Tekintve, hogy a Mondeommal jó tapasztalatom van, azért nem zárnám ki ezeket sem.

Mi a tapasztalat a futóművel, a motorral és úgy általában ezzel a két modellel? Mire kell figyelni vásárláskor? Milyen szükséges szervizek várhatóak?

 worship

A futóműve szerintem teljesen rendben van,megbízható mint a mondié.
A 2.0 benzines a városban minimum 10-12liter körül lesz átlagosan (lábtól függően).
A dízel 7-8literrel eljár mondjuk a 150lovas mocival is.Szerintem ez jobb választás lehet,az újabb renszerekkel(2016 tól…)
A szükséges szervizek pont mint bármelyik autónál.
Ha nem kell ekkora autó,talán érdemes lenne a C-maxokat is megnézned.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HENE
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93


« Új hozzászólás #4392 Dátum: 2019.09.17 kedd, 06:53:33 »

A futóműve szerintem teljesen rendben van,megbízható mint a mondié.
A 2.0 benzines a városban minimum 10-12liter körül lesz átlagosan (lábtól függően).
A dízel 7-8literrel eljár mondjuk a 150lovas mocival is.Szerintem ez jobb választás lehet,az újabb renszerekkel(2016 tól…)
A szükséges szervizek pont mint bármelyik autónál.
Ha nem kell ekkora autó,talán érdemes lenne a C-maxokat is megnézned.

Köszi, a futómű felvetést én sem értettem igazán, mert a Mondeomnál nincs vele gondom. (elmondása szerint egy rossz tapasztalata volt, lehet, hogy arra alapozott)
A szükséges/várható szervizek alatt természetesen nem az olaj- és szűrőcserét, illetve kopó alkatrészeket értettem, hanem pl. vezérlés (a TDCI motor láncos, nem tudom, hogy a 2 literes benzines milyen, kell-e és ha igen, milyen gyakran cserélni, stb), illetve van-e olyan aminek a meghibásodása várható?
Naplózva

2006. 2.0 TDCI 130 LE M6 kombi
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #4393 Dátum: 2019.09.17 kedd, 08:44:49 »

Köszi, a futómű felvetést én sem értettem igazán, mert a Mondeomnál nincs vele gondom. (elmondása szerint egy rossz tapasztalata volt, lehet, hogy arra alapozott)
A szükséges/várható szervizek alatt természetesen nem az olaj- és szűrőcserét, illetve kopó alkatrészeket értettem, hanem pl. vezérlés (a TDCI motor láncos, nem tudom, hogy a 2 literes benzines milyen, kell-e és ha igen, milyen gyakran cserélni, stb), illetve van-e olyan aminek a meghibásodása várható?
semmi gond nincs a futóművel. az 1.8-nál sem volt vele semmi gondom (92ezertől 124ezerig volt meg), a mostani 2.0tdnél is csak egy stabpálcát kellett cserélni eddig (207ezerrel vettem, most 231e)
a 2.0 tdci nem láncos, hanem szíjas (a benzines talán láncos?) de nézz szét a Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3) topikban, ott van már infó a benzinmotorról.
itteni tagok között szerintem nincs is, akinek 2.0 benzines S-max-a van. FB csoportok tagjai között több a benzines tulaj. van akinek gond nélkül megy, de több motorgenerálról lehetett már olvasni
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
HENE
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93


« Új hozzászólás #4394 Dátum: 2019.09.17 kedd, 09:05:06 »

semmi gond nincs a futóművel. az 1.8-nál sem volt vele semmi gondom (92ezertől 124ezerig volt meg), a mostani 2.0tdnél is csak egy stabpálcát kellett cserélni eddig (207ezerrel vettem, most 231e)
a 2.0 tdci nem láncos, hanem szíjas (a benzines talán láncos?) de nézz szét a Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3) topikban, ott van már infó a benzinmotorról.
itteni tagok között szerintem nincs is, akinek 2.0 benzines S-max-a van. FB csoportok tagjai között több a benzines tulaj. van akinek gond nélkül megy, de több motorgenerálról lehetett már olvasni

Köszi. A Mondeom (MK3) TDCI-je láncos. Vagy azt sem jól tudom?  Roll Eyes Ugyanez a benzines motor van 4-es Mondeokban?
Naplózva

2006. 2.0 TDCI 130 LE M6 kombi
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #4395 Dátum: 2019.09.17 kedd, 09:12:50 »

... Ugyanez a benzines motor van 4-es Mondeokban?
igen
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4396 Dátum: 2019.09.17 kedd, 09:20:55 »

Köszi. A Mondeom (MK3) TDCI-je láncos. Vagy azt sem jól tudom?  Roll Eyes Ugyanez a benzines motor van 4-es Mondeokban?
..... tdci...... ugyanez a benzin motor  wilting
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HENE
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93


« Új hozzászólás #4397 Dátum: 2019.09.17 kedd, 09:29:46 »

..... tdci...... ugyanez a benzin motor  wilting
Van egy előzmény, azzal érthető lesz.  worship

Naplózva

2006. 2.0 TDCI 130 LE M6 kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4398 Dátum: 2019.09.17 kedd, 10:49:08 »

Van egy előzmény, azzal érthető lesz.  worship


Hm...
Hát pedig ha ez így van leírva, akkor a végén az  "ez" nem egy másik hsz - ben leírtakra vonatkozik.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4399 Dátum: 2019.09.17 kedd, 16:00:11 »

Köszi, a futómű felvetést én sem értettem igazán, mert a Mondeomnál nincs vele gondom. (elmondása szerint egy rossz tapasztalata volt, lehet, hogy arra alapozott)
A szükséges/várható szervizek alatt természetesen nem az olaj- és szűrőcserét, illetve kopó alkatrészeket értettem, hanem pl. vezérlés (a TDCI motor láncos, nem tudom, hogy a 2 literes benzines milyen, kell-e és ha igen, milyen gyakran cserélni, stb), illetve van-e olyan aminek a meghibásodása várható?
A dízelnek 200e km a vez.szíjrendszer csereperiódusa(vagy 10év).Kb 100e ft körül megúszható vízpumpával együtt.A megtett km-el arányosan jönnek a meghibásodások,pont mint bármelyik másiknál.Ha ismert előélettel tudsz venni kevés km-el,akkor sokáig nem lesz gondod vele,eléggé megbízhatóak a dízelek is.
Ha csak sok km-es autót tudsz megvenni,akkor a dízelnek már magasabbak lesznek a javítási kltsg-i.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 81 82 83 84 85 86 87 [88] 89 90 91 92 93 94 95   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.071 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.