Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.27 szombat, 11:16:45 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 87 88 89 90 91 92 93 [94] 95   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max  (Megtekintve 1359869 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4650 Dátum: 2023.10.06 péntek, 17:09:54 »

Defektet nem látott reggel. Az olajat, vezérlést tavaly októberben cseréltük, de eddig ilyen formában még sosem jelezte.
Az aksi most lesz két éves. Kimegyek délután, leveszem a sarut, megnézzük, úgy mutat-e bármit.
Az olaj lámpa miatt kicsit félek beindítani, így lehet, hogy inkább odavontatjuk egy szerelőhöz.
mivel gyújtáson nincs olajnyomás az nyilván világítani fog. check engine se alszik el gyújtáson. eddig simán van egy tpms szenzor halálod semmi egyéb
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Pászti
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


E-mail
« Új hozzászólás #4651 Dátum: 2023.10.06 péntek, 17:29:30 »

mivel gyújtáson nincs olajnyomás az nyilván világítani fog. check engine se alszik el gyújtáson. eddig simán van egy tpms szenzor halálod semmi egyéb

Köszönöm mindenkinek.
Megnéztem először az akkumulátort, az rendben volt, aztán az olajszintet, ott már a nívó alján járt a szint. Tolatva állt be a parkolóba, mikor megállt, felvillant minden. Valószínűleg a szenzor alá mehetett az olajszint. (Nem tudom, van-e ott benne ilyesmi)
Felöntöttem 7 és fél deci olajjal, és indítás után eltűntek a visszajelzők a TPMS kivételével. Azt majd meglátjuk, hogy eltűnik-e.
Naplózva

S-Max 2014 2.0 TDCI 136LE Titanium
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4652 Dátum: 2023.10.06 péntek, 18:24:44 »

Köszönöm mindenkinek.
Megnéztem először az akkumulátort, az rendben volt, aztán az olajszintet, ott már a nívó alján járt a szint. Tolatva állt be a parkolóba, mikor megállt, felvillant minden. Valószínűleg a szenzor alá mehetett az olajszint. (Nem tudom, van-e ott benne ilyesmi)
Felöntöttem 7 és fél deci olajjal, és indítás után eltűntek a visszajelzők a TPMS kivételével. Azt majd meglátjuk, hogy eltűnik-e.
nincs benne szintjeladó
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4653 Dátum: 2023.10.08 vasárnap, 15:06:46 »

nincs benne szintjeladó
Ez biztos? Akkor a sok regenerálásban felhígult olajat hogyan jelzi?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4654 Dátum: 2023.10.08 vasárnap, 16:46:29 »

Ez biztos? Akkor a sok regenerálásban felhígult olajat hogyan jelzi?
kalkulál. x db nem teljesült regen után szól. psa-ban van a teknőben elöl, fordnál simán le van dugózva
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4655 Dátum: 2023.10.08 vasárnap, 17:49:28 »

kalkulál. x db nem teljesült regen után szól. psa-ban van a teknőben elöl, fordnál simán le van dugózva
Mk5 mondeoban, mk2 smaxban szerintem már benne van.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4656 Dátum: 2023.10.08 vasárnap, 19:29:34 »

Mk5 mondeoban, mk2 smaxban szerintem már benne van.
az már eur6 motor
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #4657 Dátum: 2023.10.09 hétfő, 11:30:00 »

check engine, vagy hasonló motorhiba jelzés...
Biztosan van hibakód.Megfelelő eszközzel kell kiolvasni.Merre laksz,hátha van a közeledbe fórumtárs.

Lehet hogy érdemesebb egy független céggel kiolvastatni a hibakódot, és ennek birtokában keresni hozzá szerelőt?
Egyébként a III. kerületben vagyok.
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #4658 Dátum: 2023.10.09 hétfő, 17:23:16 »

Lehet hogy érdemesebb egy független céggel kiolvastatni a hibakódot, és ennek birtokában keresni hozzá szerelőt?
Egyébként a III. kerületben vagyok.
olyannal,akinek van megbízható diagcucca.Talán van innen is valaki a környékeden.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 413


E-mail
« Új hozzászólás #4659 Dátum: 2023.10.09 hétfő, 17:46:28 »

Egy ELM327 (kapcsolos) es Forscan mar nem megbizhato? Egy kiolvasas arabol megvan az eszkoz  ( majdnem gombokert van), a program meg ingyen (utana meg barmikor ranezhetsz az autodra ha valami gyanus). Nem is ertem miert kel ezert szerelohoz menni.....aztan ha megvan a kod el lehet indulni tovabb, de legalabb nem vernek at mert tudod mit fog mutatni a muszer es nem mondhatnak mindenfele baromsagot pluszban..... wave
« Utoljára szerkesztve: 2023.10.09 hétfő, 17:54:06 írta toby_as » Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #4660 Dátum: 2023.10.09 hétfő, 18:13:31 »

olyannal,akinek van megbízható diagcucca.Talán van innen is valaki a környékeden.

Nehezíti a nyomozást, hogy családtagé az autó, aki türelmetlen. Én szeretek nyomozgatni, ő viszont minél hamarabb menni akar az autóval.
Ezért viszi a szerelőhőz, (pontosabban nekem kell odavontatni)
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #4661 Dátum: 2023.10.09 hétfő, 18:19:09 »

Egy ELM327 (kapcsolos) es Forscan mar nem megbizhato? Egy kiolvasas arabol megvan az eszkoz  ( majdnem gombokert van), a program meg ingyen (utana meg barmikor ranezhetsz az autodra ha valami gyanus). Nem is ertem miert kel ezert szerelohoz menni.....aztan ha megvan a kod el lehet indulni tovabb, de legalabb nem vernek at mert tudod mit fog mutatni a muszer es nem mondhatnak mindenfele baromsagot pluszban..... wave

Gondolom nem értenek hozzá, azért viszik "szakértőhöz".
Mert ha kijön egy kiolvasás árából, akkor mindenkinek jobban megéri ha maga olvassa ki.
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 413


E-mail
« Új hozzászólás #4662 Dátum: 2023.10.09 hétfő, 18:57:07 »

Gondolom nem értenek hozzá, azért viszik "szakértőhöz".
Mert ha kijön egy kiolvasás árából, akkor mindenkinek jobban megéri ha maga olvassa ki.
-
8-15000 kozott mar kapsz egy kapcsolos ELM327 adaptert. Nem tudom arrafele mennyi egy  teszteles , de szerintem eleg kozeli arban lesz.
Nemet ebay-en  23 Eur (https://www.ebay.de/itm/374173491792?hash=item571e7a6250:g:kUcAAOSwRxNkbXKb&amdata=enc%3AAQAIAAAA4Il2QbThd2X2eAc17LicrVo1C3ybw2A36R3ZZQNlUSn6OQvOIyDCjE%2BO4ubqvA808cq%2B4WCIJ7dfQHMrzdfpd7Yh%2BZ4o7l0R0kN9PQIxYU3I7VdrmZh%2BIqooVVp3XYBYuVTVOGszFIspdmY%2BbUfAMRcP4c6jEi6ciqHaduUwNXSu6u3gTFGs%2FMrScpZhoQ2RR94Nrx1WyNynNKp5iqT3K1D5D271MoAyIgfRrHIg3CxLXBIiilO07CIK9zSGN4bUz6UULShM8yxJUf2%2F18AjQpdIzl4jCx69hElGqAiPE3Gg%7Ctkp%3ABFBMyPje1eJi)

Persze ezek nem a legminosegibb cuccok, de egy hibakodkiolvasasra tokeletesek, nem kel mindjart programozni veluk. Persze mindenki ugy csinalja ahogy neki jo Wink
« Utoljára szerkesztve: 2023.10.09 hétfő, 19:04:18 írta toby_as » Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #4663 Dátum: 2023.10.10 kedd, 11:04:40 »

Nehezíti a nyomozást, hogy családtagé az autó, aki türelmetlen. Én szeretek nyomozgatni, ő viszont minél hamarabb menni akar az autóval.
Ezért viszi a szerelőhőz, (pontosabban nekem kell odavontatni)

Múlt héten még beindult a motor, csak menet közben rángatozott , most viszont már be sem indul.
Így fejlődik .
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #4664 Dátum: 2023.10.10 kedd, 12:55:13 »

Közben a szerelő küldött árajánlatot:
FRP szenzor 50e
Kábeljavító 10e
Gázolajszűrő 30e
Munkadíj 30e

Ha mind a három hibát kidobja a számítógép, akkor mind a három dolog elromlik egyszerre, vagy hogy van ez?

C-max 2008 évj. 1.6 TDCI 1560cm3 80kW-ról van szó.

Most elvontattam az autót a szerelőhőz, azt mondja, gázolaj szűrőből gyárit tesz bele, mert az olcsó kinyirja az injektorokat.
Hibakódból többet is kidobott, mert az egyik generálja a másikat.
Az FRP szenzorrol és kábelröl azt mondja egyszerre kell őket cserélni.
Sok idő nincs beszélgetni, csak pár másodperc, mert folyamatosan hívják telefonon.
Régen volt egy szerelő, akivel egy órát dumáltunk, ránk is szólt a fia, hogy hagyjátok már abba.  smile
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 413


E-mail
« Új hozzászólás #4665 Dátum: 2023.10.11 szerda, 06:48:58 »

Most elvontattam az autót a szerelőhőz, azt mondja, gázolaj szűrőből gyárit tesz bele, mert az olcsó kinyirja az injektorokat.
Hibakódból többet is kidobott, mert az egyik generálja a másikat.
Az FRP szenzorrol és kábelröl azt mondja egyszerre kell őket cserélni.
Sok idő nincs beszélgetni, csak pár másodperc, mert folyamatosan hívják telefonon.
Régen volt egy szerelő, akivel egy órát dumáltunk, ránk is szólt a fia, hogy hagyjátok már abba.  smile
Sajnos a szerelok mar csak ilyenek....de azert arra kivancsi lennek melyik az a hibakod amelyik generalja a masikat wow1 Remelem csak felreertetted mert ha ezt a szerelo mondta igy akkor talan masikat kene keresni....szvsz.
Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #4666 Dátum: 2023.10.11 szerda, 09:21:39 »

Sajnos a szerelok mar csak ilyenek....de azert arra kivancsi lennek melyik az a hibakod amelyik generalja a masikat wow1 Remelem csak felreertetted mert ha ezt a szerelo mondta igy akkor talan masikat kene keresni....szvsz.

Én nem értettem félre, de lehet hogy ő arra gondolt, hogy az egyik hiba generálja a másikat.
Amikor kutyafuttában beszélgetünk, előfordul hogy mást mondunk mint amit gondolunk.
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #4667 Dátum: 2023.10.12 csütörtök, 15:27:30 »

Közben a szerelő küldött árajánlatot:
FRP szenzor 50e
Kábeljavító 10e
Gázolajszűrő 30e
Munkadíj 30e

Ha mind a három hibát kidobja a számítógép, akkor mind a három dolog elromlik egyszerre, vagy hogy van ez?

C-max 2008 évj. 1.6 TDCI 1560cm3 80kW-ról van szó.

Megcsinálta a szerelő.
FRP szenzort kicserélte.
A kábelt nem kellett bántani.
Gázolajszűrőt kicserélte, ez 100e km óta nem volt cserélve, lehet hogy már amúgy is cserélni kellett volna. Nem tudom milyen gyakran szokták azt cserélni ennél az autónál.
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 413


E-mail
« Új hozzászólás #4668 Dátum: 2023.10.12 csütörtök, 19:05:03 »

Megcsinálta a szerelő.
FRP szenzort kicserélte.
A kábelt nem kellett bántani.
Gázolajszűrőt kicserélte, ez 100e km óta nem volt cserélve, lehet hogy már amúgy is cserélni kellett volna. Nem tudom milyen gyakran szokták azt cserélni ennél az autónál.
100e.... wow1...az igen, csoda hogy meg ment...amugy ha jol emlekszem hivatalosan 60, de szerintem  max 30-40-nel nem art cserelni. wave
Ezert kerdeztem hogy alacsony vagy magas erteket mutat a nyomaserzekelo....lehet megusztad volna egy szurocserevel , amit otthol siman megcsinalsz (es jo bele a minosegi nem gyari is vigyor3)..."picit" olcsobb lett volna.
« Utoljára szerkesztve: 2023.10.12 csütörtök, 19:07:04 írta toby_as » Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Max 2007
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


E-mail
« Új hozzászólás #4669 Dátum: 2023.11.05 vasárnap, 07:56:08 »

Szia
Szerintem ezekkel a kinai androidos fejegysegekkel a CAN-bus adapter a problema, ha kifogsz egy olyan modelt ami kompatibilis az autoval akkor minden mukodni fog (belertve a klimapanel  infokat/gombokat is). Persze az oracsoporthoz  a radio adatait nem fogja atkuldeni.
Nekem Hiworld nevu adapter bevalt, bar ehhez az is kellett hogy a navigacio szerviz menujebol lehetett frissiteni online a firmware-t benne, es utana beallitva az SMAX-ot mar mukododtt is.
Sajnos ugyanez pl Mondeonal nem jott ossze, annal a modelnel ugyanis nem lehetett frissiteni a firmware-t. ( a CAN-bus adapter fiimware /adaptaciojarol beszelek).
Szoval szerencse kerdese az egesz ha ugy veszed meg hogy te szereled be.
Nem tudom nalatok mi a beleposzint de en ezt vettem az SMAX-hoz. Nem egy nagy szam de navira, radiot halgatni (nincs RDS) zenet halgatni megfelel. Persze kinek mik az igenyei wave
 

Köszönöm, hogy reagáltál a kérdésre. Bekerült a kütyü, minden szépen működik a klímát is kiírja, bár vezérelni nem tudja. A hangja messze elmarad a gyáritól de még az elmegy kategória.
 "( a CAN-bus adapter fiimware /adaptaciojarol beszelek)" a fejegység can-bus adapterére gondolsz?  Annyira nem vagyok otthon a témában.
Naplózva
Max 2007
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


E-mail
« Új hozzászólás #4670 Dátum: 2023.11.05 vasárnap, 08:11:36 »

Sziasztok!

2007-es S-max 2.0 benzin. Egyik pillanatról a másikra elment a fűtés benne. Régen gyújtás kapcsoláskor volt valami lamella állítás, és leállítás után be is zárta. Ez most megszűnt. A bejövő csövek melegek, az új fejegységet kiszedtem, de így sem javult meg, így a CAN-bus " zavart" kizártam ( ha egyáltalán felmerülhetett volna). Leszedtem az állító motort (3M5H19E616AB), 80 pár ohmot mértem rajta. Kézzel tudtam tekerni azt amit meghajt.  Az lenne a kérdésem, hogy normális az, hogy a motort nem tudom áttekerni a kihajtáson keresztül. Az áttétel forog, nem vettem észre, hogy foghiány lenne a kerekeken. Ha az állítómotor jó, akkor a belső hőmérséklet szenzor (669t-19c734-aa) még csinálhat ilyen hibát?  A belső hőfok értékét ki lehet olvasni valahogy diagnosztikai műszerrel? Szerintetek mi lehet a hiba, egyáltalán jó helyen keresgélek?

Köszönettel: M
Naplózva
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 413


E-mail
« Új hozzászólás #4671 Dátum: 2023.11.05 vasárnap, 15:46:12 »

Sziasztok!

2007-es S-max 2.0 benzin. Egyik pillanatról a másikra elment a fűtés benne. Régen gyújtás kapcsoláskor volt valami lamella állítás, és leállítás után be is zárta. Ez most megszűnt. A bejövő csövek melegek, az új fejegységet kiszedtem, de így sem javult meg, így a CAN-bus " zavart" kizártam ( ha egyáltalán felmerülhetett volna). Leszedtem az állító motort (3M5H19E616AB), 80 pár ohmot mértem rajta. Kézzel tudtam tekerni azt amit meghajt.  Az lenne a kérdésem, hogy normális az, hogy a motort nem tudom áttekerni a kihajtáson keresztül. Az áttétel forog, nem vettem észre, hogy foghiány lenne a kerekeken. Ha az állítómotor jó, akkor a belső hőmérséklet szenzor (669t-19c734-aa) még csinálhat ilyen hibát?  A belső hőfok értékét ki lehet olvasni valahogy diagnosztikai műszerrel? Szerintetek mi lehet a hiba, egyáltalán jó helyen keresgélek?

Köszönettel: M
Szia
"( a CAN-bus adapter fiimware /adaptaciojarol beszelek) a fejegység can-bus adapterére gondolsz?  Annyira nem vagyok otthon a témában." -  igen arra gondolok...van egy rejtett menuje es ott lehetett nekunk allitani/updatelni.

Amugy hibakodolvasasal kene  kezdeni a futesproblemadat (a belso szenzor erteket  is ki lehet olvasni)....fentebb , illetve mas topicban mar kifejtettem azon velemenyem hogy ha valaki kivancsi az autoja bajaira akkor elengedhetetlen manapsag egy hibakodlovaso, foleg hogy szerencsenkre a Ford eleg jol tamogatott szoftugyileg (Forscan), a HW pedig olcso.
Anelkul, igy  tavgyogyitva nehez kitalalni az auto bajat (persze talalgatni lehet de nem biztos hogy az a helyes ut). Sokszor meg a hibakod tudataban is felreertheto a dolog, de legalabb egy jo kiindulopont. Valaki irta hogy  "talan  mert nem ert hozza"....hat akkor bizony szerelohoz fogja vinni, mas ut nincs. Vagy utanaolvas kicsit, kerdez egy forumon, es megsporol maganak 1,2,3....X   hibakodolvasast, persze ha batrabb meg is oldja a problemat.  Volt olyan kollegam aki erre azt mondta, hogy o tobb penzt keres annyi ido alatt mig megtanulja, hogy inkab elviszi mashoz. wave
Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Max 2007
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


E-mail
« Új hozzászólás #4672 Dátum: 2023.11.07 kedd, 15:49:53 »

Szia
"( a CAN-bus adapter fiimware /adaptaciojarol beszelek) a fejegység can-bus adapterére gondolsz?  Annyira nem vagyok otthon a témában." -  igen arra gondolok...van egy rejtett menuje es ott lehetett nekunk allitani/updatelni.

Amugy hibakodolvasasal kene  kezdeni a futesproblemadat (a belso szenzor erteket  is ki lehet olvasni)....fentebb , illetve mas topicban mar kifejtettem azon velemenyem hogy ha valaki kivancsi az autoja bajaira akkor elengedhetetlen manapsag egy hibakodlovaso, foleg hogy szerencsenkre a Ford eleg jol tamogatott szoftugyileg (Forscan), a HW pedig olcso.
Anelkul, igy  tavgyogyitva nehez kitalalni az auto bajat (persze talalgatni lehet de nem biztos hogy az a helyes ut). Sokszor meg a hibakod tudataban is felreertheto a dolog, de legalabb egy jo kiindulopont. Valaki irta hogy  "talan  mert nem ert hozza"....hat akkor bizony szerelohoz fogja vinni, mas ut nincs. Vagy utanaolvas kicsit, kerdez egy forumon, es megsporol maganak 1,2,3....X   hibakodolvasast, persze ha batrabb meg is oldja a problemat.  Volt olyan kollegam aki erre azt mondta, hogy o tobb penzt keres annyi ido alatt mig megtanulja, hogy inkab elviszi mashoz. wave



Köszi, hogy írtál.
Egy normális hibakód olvasó nem olcsó,  a pár ezres kategória egy vicc. 7 éve van nálam az autó ez az első hibája. Erre nem vesz olvasót az ember, szerintem... Lehet, hogy most kezdődik a lejtő.. Smiley
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #4673 Dátum: 2023.11.07 kedd, 16:23:03 »


Köszi, hogy írtál.
Egy normális hibakód olvasó nem olcsó,  a pár ezres kategória egy vicc. 7 éve van nálam az autó ez az első hibája. Erre nem vesz olvasót az ember, szerintem... Lehet, hogy most kezdődik a lejtő.. Smiley
de neked nem is szoftvert kell frissíteni,hanem hibakódokat tudni,élőadatokat ellenőrizni,kapcsolójeleket csekkolni.Arra pont elég a30e ft-os "olcsó" kategória.
Pl:
https://www.aliexpress.com/item/4000995546207.html
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 413


E-mail
« Új hozzászólás #4674 Dátum: 2023.11.07 kedd, 18:32:30 »


Köszi, hogy írtál.
Egy normális hibakód olvasó nem olcsó,  a pár ezres kategória egy vicc. 7 éve van nálam az autó ez az első hibája. Erre nem vesz olvasót az ember, szerintem... Lehet, hogy most kezdődik a lejtő.. Smiley
Hat irigyellek vigyor3, 7 ev es 1 hiba....azt tenyleg meg kel becsulni.
Amugy nekem 10-15 ezres kategoria (is) van, sot olyan is amire en tettem kapcsolot , es siman programozok is vele, ha ez vicc akkor en orulok neki....szoftware frissitesre persze ott az UCDS, na de azt tenyleg ritkan kel nyes,  de ahogy fentebb is irtak neked csak hibakodolvasasra/torlesre kel, na arra tokeletes a 10-15 ezres is Wink
« Utoljára szerkesztve: 2023.11.07 kedd, 18:35:04 írta toby_as » Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4675 Dátum: 2023.11.07 kedd, 18:41:51 »

de neked nem is szoftvert kell frissíteni,hanem hibakódokat tudni,élőadatokat ellenőrizni,kapcsolójeleket csekkolni.Arra pont elég a30e ft-os "olcsó" kategória.
Pl:
https://www.aliexpress.com/item/4000995546207.html

Ennél több és jobb nem kell szerimtem.

https://www.aliexpress.com/item/1005003830548841.html?spm=a2g0o.productlist.main.7.7eb83ec5KyBRFh&algo_pvid=45086d1a-8418-4f6c-b7cd-0103ea1639f8&aem_p4p_detail=2023110709405140837076996100002039624&algo_exp_id=45086d1a-8418-4f6c-b7cd-0103ea1639f8-3&pdp_npi=4%40dis%21HUF%2127146.32%2114928.84%21%21%2174.59%21%21%402101c6e316993788509488574edf06%2112000036160319812%21sea%21HU%21811855959%21&curPageLogUid=BqM5uAhc2jlm&search_p4p_id=2023110709405140837076996100002039624_4
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4676 Dátum: 2023.11.10 péntek, 14:22:40 »

Sziasztok. Műszaki kérdésem lenne. 2.0 tdci motoros cmax az alany pontos évjárat most nincs előttem 2010-12 körüli grand verzió. Időnként leginkàbb nagyobb terhelés után vészüzemre vált ilyenkor nem müködik a klíma rádió panel. Központi kijelző  talán motor hibát ír ki ami leállítás és pár perces várakozás után tünetmentes az autó. Bosch műszerrel próbáltak hibát kiolvasni de az nem talált letárolt hibakódot. Van ötletetek hogy merre lennne érdemes indulni? Pest megye keleti szélén van a gép gödöllő környékén. Sajnos pont a szerelőhöz menet nem tudták reprodukálni a hibát így egyelőre sötétben tapogatózás van. Tudom hogy nincs távgyógyítás de ekkora tudásbázis is kevés helyen van szóval hátha valaki már látott hasonlót vagy tud olyat akinek van elérhető jobb diag gépe a környéken. Előre is köszi a segítséget.
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 413


E-mail
« Új hozzászólás #4677 Dátum: 2023.11.10 péntek, 19:54:50 »

Sziasztok. Műszaki kérdésem lenne. 2.0 tdci motoros cmax az alany pontos évjárat most nincs előttem 2010-12 körüli grand verzió. Időnként leginkàbb nagyobb terhelés után vészüzemre vált ilyenkor nem müködik a klíma rádió panel. Központi kijelző  talán motor hibát ír ki ami leállítás és pár perces várakozás után tünetmentes az autó. Bosch műszerrel próbáltak hibát kiolvasni de az nem talált letárolt hibakódot. Van ötletetek hogy merre lennne érdemes indulni? Pest megye keleti szélén van a gép gödöllő környékén. Sajnos pont a szerelőhöz menet nem tudták reprodukálni a hibát így egyelőre sötétben tapogatózás van. Tudom hogy nincs távgyógyítás de ekkora tudásbázis is kevés helyen van szóval hátha valaki már látott hasonlót vagy tud olyat akinek van elérhető jobb diag gépe a környéken. Előre is köszi a segítséget.

Szia
A leirasod alapjan csak talalgatni lehet sajnos (nekem ilyet akkor produkalt mas auton mikor leakadtak a turboban a lapatok a sok kosz miatt, de hogy ennek, vagy masnak, mi koze van a klimapanelhez ?....) ....akkor kene kiolvasni a hibat amikor veszuzemben van. Nem tudom miert "Bosch muszerrel probaltak" kiolvasni a hibakodot mikor van erre a kezunkben egy ingyenes program (vagy akar egy picit fizetos telefonra is). vigyor3 Na mindegy, nem fejtem ki ujra.... Wink
« Utoljára szerkesztve: 2023.11.10 péntek, 20:00:30 írta toby_as » Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4678 Dátum: 2023.11.11 szombat, 07:53:35 »

Szia
A leirasod alapjan csak talalgatni lehet sajnos (nekem ilyet akkor produkalt mas auton mikor leakadtak a turboban a lapatok a sok kosz miatt, de hogy ennek, vagy masnak, mi koze van a klimapanelhez ?....) ....akkor kene kiolvasni a hibat amikor veszuzemben van. Nem tudom miert "Bosch muszerrel probaltak" kiolvasni a hibakodot mikor van erre a kezunkben egy ingyenes program (vagy akar egy picit fizetos telefonra is). vigyor3 Na mindegy, nem fejtem ki ujra.... Wink

Ilyen volt elérhető a műhelyben ez egy általános műhely volt nem ford szervíz így hirtelen ezt tudtam nekik intézni de sajna nem volt elég. A hiba üzenet meg valahol tuti hogy le kell hogy legyen tárolva szerintem azt valahogy hihetetlennek tartanám hogy vészüzem után nincs letárolt hiba de az egyszerű bt obd eszköz és a műhelyben elérhető nem találta. Turbó lapátra én is gondoltam mert sokszor van mama taxi üzemmódban az autó hiába magyaráztam nekik ennek hárányait és hajtás után jött elő  a gond szóval lehetnek pillanatnyi leakadások a geoóban. Az áramszünetek nem tudom mik lehetnek, de minden alkalommal előjöttek...
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 413


E-mail
« Új hozzászólás #4679 Dátum: 2023.11.11 szombat, 09:02:49 »

Ilyen volt elérhető a műhelyben ez egy általános műhely volt nem ford szervíz így hirtelen ezt tudtam nekik intézni de sajna nem volt elég. A hiba üzenet meg valahol tuti hogy le kell hogy legyen tárolva szerintem azt valahogy hihetetlennek tartanám hogy vészüzem után nincs letárolt hiba de az egyszerű bt obd eszköz és a műhelyben elérhető nem találta. Turbó lapátra én is gondoltam mert sokszor van mama taxi üzemmódban az autó hiába magyaráztam nekik ennek hárányait és hajtás után jött elő  a gond szóval lehetnek pillanatnyi leakadások a geoóban. Az áramszünetek nem tudom mik lehetnek, de minden alkalommal előjöttek...
Szerintem is van tarolt hibakod, csak megfelelo eszkoz kene kiolvasni szvsz.
Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Max 2007
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


E-mail
« Új hozzászólás #4680 Dátum: 2023.11.14 kedd, 09:09:06 »

Hat irigyellek vigyor3, 7 ev es 1 hiba....azt tenyleg meg kel becsulni.
Amugy nekem 10-15 ezres kategoria (is) van, sot olyan is amire en tettem kapcsolot , es siman programozok is vele, ha ez vicc akkor en orulok neki....szoftware frissitesre persze ott az UCDS, na de azt tenyleg ritkan kel nyes,  de ahogy fentebb is irtak neked csak hibakodolvasasra/torlesre kel, na arra tokeletes a 10-15 ezres is Wink


Igazatok volt, a hibakód olvasás segített. Mind a 4 motorra hibát írt. Smiley  Javítás: klíma vezérlő panelről csatlakozók lehúzása - visszadugása és minden működik. (Ezzel még lesz kaland) !
Naplózva
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4681 Dátum: 2023.12.03 vasárnap, 18:45:48 »

Pár fejlemény  a cmax-al kapcsolatban. Lett hibakód lambdaszondára. Lambda szonda ki is lett cserélve már az első próbaúton lett másik hibakód torbó nyomás szenzor ha jól emlékszem. Ez is ki lett cserélve most nem tudom  mi a hibakód de a vészüzem és a beltér fényvesztése ugyanúgy random előjön.  Volt itt közkézen egy ford expert de már nem találom aki a lágymányosi híd környékén volt ford szervízben és magánban is praktizált ő még elérhető?
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #4682 Dátum: 2023.12.04 hétfő, 16:16:02 »

Pár fejlemény  a cmax-al kapcsolatban. Lett hibakód lambdaszondára. Lambda szonda ki is lett cserélve már az első próbaúton lett másik hibakód torbó nyomás szenzor ha jól emlékszem. Ez is ki lett cserélve most nem tudom  mi a hibakód de a vészüzem és a beltér fényvesztése ugyanúgy random előjön.  Volt itt közkézen egy ford expert de már nem találom aki a lágymányosi híd környékén volt ford szervízben és magánban is praktizált ő még elérhető?
VIK
Németh Viktor Autofort, a Lurdyval szemben.Ha rákeresel a nevére,a számát is megtalálod.Vagy keresed a munkahelyén személyesen.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4683 Dátum: 2023.12.04 hétfő, 16:48:19 »

VIK
Németh Viktor Autofort, a Lurdyval szemben.Ha rákeresel a nevére,a számát is megtalálod.Vagy keresed a munkahelyén személyesen.

Már rég nincs AutoFort.  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #4684 Dátum: 2023.12.04 hétfő, 20:34:44 »

Már rég nincs AutoFort.  hehe
igazad van,már rég összevonták a cégeket.... eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4685 Dátum: 2023.12.05 kedd, 09:17:17 »

igazad van,már rég összevonták a cégeket.... eljen

Mindig igazam van! Igazat is csak én adhatok, mert az csak nekem van.  vigyor3

Egyébként nem vontak össze semmit... megvette az Autofortot egy cég, de már jó régen.  nyes
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #4686 Dátum: 2023.12.05 kedd, 16:12:45 »

Mindig igazam van! Igazat is csak én adhatok, mert az csak nekem van.  vigyor3

Egyébként nem vontak össze semmit... megvette az Autofortot egy cég, de már jó régen.  nyes
óóóóóó,mekkora király kend..... hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4687 Dátum: 2023.12.06 szerda, 22:26:03 »

VIK
Németh Viktor Autofort, a Lurdyval szemben.Ha rákeresel a nevére,a számát is megtalálod.Vagy keresed a munkahelyén személyesen.

Köszi  worship
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3726


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #4688 Dátum: 2023.12.07 csütörtök, 10:17:18 »

Mindig igazam van! Igazat is csak én adhatok, mert az csak nekem van.  vigyor3

Egyébként nem vontak össze semmit... megvette az Autofortot egy cég, de már jó régen.  nyes

No az annyira rég nem lehetett..4 éve még az volt   vigyor3 Wink
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 413


E-mail
« Új hozzászólás #4689 Dátum: 2024.01.10 szerda, 13:57:18 »

Sziasztok
Bizva abban hogy  tud valaki segiteni leirom ide a kovetkezo jelenseget:
- adott egy 2007-es Galaxy S-max, 2.0L benzin/gaz. Egy ideje ha a kocsi nincs beinditva 2-3 napig, leszivja az akut. Vegigzongoraztuk az kabeleket , egyenkent lehuztuk a kulonbozo fogyasztokat, fogyasztasmeres volt a generatoron (mar jartam ugy hog zarlatos volt es neha-neha 2-3A fogyasztason maradt) , magnon, oracsoporton, ajtokon, mindefele modulokon...ertsd mindegyik egyenkent lehuzva , tesztelve .....a fogyasztas megmaradt 0.40 A.
- miutan egyenkent huzogattuk ki a biztositekokat eljutottunk odaig hogy ha  a hatso tablan az FA1/FA2 (mar nem emlekszem pontosan) kihuztuk , a jobb oldali elso es hatso ajto megszunik mukodni,  a fogyasztas is megszunik (0.05 A). Ezek utan egyenkent lehuzva mindent (ajto vezerlo modult (elol, hatul), ablakemelot, visszapillanto tukor futes/vezerles....az eredmeny semmi (csak megmarad a fogyasztas). Kicsereltuk az ajtozaro motort (azt nem lehet lehuzni aram alatt mert hibat ad es nem kapcsol le a kocsi, azt hiszi nyitva az ajto) , az eredmeny semmi. (0.40 A).  Egyedul ha kivesszuk a biztositekot esik le a fogyasztas.

Ha valakinek van esetleg otlete kerem irjon.
Koszonom!
Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #4690 Dátum: 2024.01.10 szerda, 14:46:56 »

Sziasztok
Bizva abban hogy  tud valaki segiteni leirom ide a kovetkezo jelenseget:
- adott egy 2007-es Galaxy S-max, 2.0L benzin/gaz. Egy ideje ha a kocsi nincs beinditva 2-3 napig, leszivja az akut. Vegigzongoraztuk az kabeleket , egyenkent lehuztuk a kulonbozo fogyasztokat, fogyasztasmeres volt a generatoron (mar jartam ugy hog zarlatos volt es neha-neha 2-3A fogyasztason maradt) , magnon, oracsoporton, ajtokon, mindefele modulokon...ertsd mindegyik egyenkent lehuzva , tesztelve .....a fogyasztas megmaradt 0.40 A.
- miutan egyenkent huzogattuk ki a biztositekokat eljutottunk odaig hogy ha  a hatso tablan az FA1/FA2 (mar nem emlekszem pontosan) kihuztuk , a jobb oldali elso es hatso ajto megszunik mukodni,  a fogyasztas is megszunik (0.05 A). Ezek utan egyenkent lehuzva mindent (ajto vezerlo modult (elol, hatul), ablakemelot, visszapillanto tukor futes/vezerles....az eredmeny semmi (csak megmarad a fogyasztas). Kicsereltuk az ajtozaro motort (azt nem lehet lehuzni aram alatt mert hibat ad es nem kapcsol le a kocsi, azt hiszi nyitva az ajto) , az eredmeny semmi. (0.40 A).  Egyedul ha kivesszuk a biztositekot esik le a fogyasztas.

Ha valakinek van esetleg otlete kerem irjon.
Koszonom!
Egyfelől, ez pont egy 5W-os izzó fogyasztása. Tehát keresd meg hol világít (mondjuk sötétben)
Másfelőle 0,4A sok, de nem merítheti le 2-3 nap alatt az akkut.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 413


E-mail
« Új hozzászólás #4691 Dátum: 2024.01.10 szerda, 14:51:20 »

Egyfelől, ez pont egy 5W-os izzó fogyasztása. Tehát keresd meg hol világít (mondjuk sötétben)
Másfelőle 0,4A sok, de nem merítheti le 2-3 nap alatt az akkut.
Valoszinu valtozik a fogyasztas, ez kozvetlenul a lekapcsolas utan van (20 perc), valoszinu az aksi sem mai gyerek. Amugy ha kihuzzuk azt a jobb oldali ajtokhoz tartozo biztositekot nem merul, es 0.4 sincs. Ego nem vilagit sehol.
Mindent lehuztunk elol hatul, kiveve a zaromotort...csak 0.4. Akkor megvan a hiba gondoltuk, ki lett cserelve. Ugyanaz.... vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2024.01.10 szerda, 14:54:51 írta toby_as » Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #4692 Dátum: 2024.01.10 szerda, 16:40:12 »

Valoszinu valtozik a fogyasztas, ez kozvetlenul a lekapcsolas utan van (20 perc), valoszinu az aksi sem mai gyerek. Amugy ha kihuzzuk azt a jobb oldali ajtokhoz tartozo biztositekot nem merul, es 0.4 sincs. Ego nem vilagit sehol.
Mindent lehuztunk elol hatul, kiveve a zaromotort...csak 0.4. Akkor megvan a hiba gondoltuk, ki lett cserelve. Ugyanaz.... vigyor3
Nem értem, hogy ha egy biztosíték kihúzása megszünteti a fogyasztást, akkor az miért zárná ki, hogy az illető fogyasztó egy izzó.  wow1
Mondok egy hülyeséget: kilépőfény... Lehet, hogy nincs az autóban, nem azon a biztin van, de ilyesmi tudja okozni.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 413


E-mail
« Új hozzászólás #4693 Dátum: 2024.01.11 csütörtök, 07:50:46 »

Nem értem, hogy ha egy biztosíték kihúzása megszünteti a fogyasztást, akkor az miért zárná ki, hogy az illető fogyasztó egy izzó.  wow1
Mondok egy hülyeséget: kilépőfény... Lehet, hogy nincs az autóban, nem azon a biztin van, de ilyesmi tudja okozni.
Szia
Nem mondtam hogy kizarja, csak epp nem latunk egyett sem egve maradni. Gondolom csak az okozhatja a fogyasztast ami azon a biztositekon van amit kihuzunk ha mar egyszer utana megszunik (ergo az elso/hatso jobboldali ajtoban valami). A baj hogy nem talaljuk mi az.
Esetleg a BCM-ben lehet valami rosz? Amit a biztositek kihuzasa utan nem "ingerel" semmi arrol az agrol.
« Utoljára szerkesztve: 2024.01.11 csütörtök, 07:55:56 írta toby_as » Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #4694 Dátum: 2024.01.12 péntek, 14:45:58 »

Szia
Nem mondtam hogy kizarja, csak epp nem latunk egyett sem egve maradni. Gondolom csak az okozhatja a fogyasztast ami azon a biztositekon van amit kihuzunk ha mar egyszer utana megszunik (ergo az elso/hatso jobboldali ajtoban valami). A baj hogy nem talaljuk mi az.
Esetleg a BCM-ben lehet valami rosz? Amit a biztositek kihuzasa utan nem "ingerel" semmi arrol az agrol.
Igaz látatlanban mondom, de a tapasztalatom alapján nem hiszek ilyen áttételes és bonyolult hibában. Az 5W az beszédes. Probáljátok tovább szakaszolni, szűkíteni a hiba helyét. Esetleg valamilyen hőkamerával keresgélni. Az 5W már érzékelhető hőt ad le.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 413


E-mail
« Új hozzászólás #4695 Dátum: 2024.01.12 péntek, 17:47:25 »

Igaz látatlanban mondom, de a tapasztalatom alapján nem hiszek ilyen áttételes és bonyolult hibában. Az 5W az beszédes. Probáljátok tovább szakaszolni, szűkíteni a hiba helyét. Esetleg valamilyen hőkamerával keresgélni. Az 5W már érzékelhető hőt ad le.
Megprobaljuk , koszi
Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 413


E-mail
« Új hozzászólás #4696 Dátum: 2024.01.14 vasárnap, 18:41:22 »

Tudom  OFF topic,  nalunk a csaladban szinte mindenkinek valamilyen Fordja van,  es hatha van valakinek otlete:
Egy 2007-os , benzines C-max-nal inditas utan kb 5 sec. elteltevel sorban kiirja a kovetkezoket:
- Limited EPB
- ESP OFF
- Steering assist failure
es persze sorban kigyujtja az egoket az oracsoportban, majd persze a szervo is eltunik.
Nem jutottam meg el ratenni egy tesztert , valoszinu a heten , de gondolom a hibakodok is ezeket fogjak mutatni. Mi okozhatja ezt a teljes szervo, abs, esp, epb rendszer kimulast?
Itt egy kis video rola:

https://www.veed.io/view/a81ab060-dffd-4faa-be0f-cb84a35b7d51?sharingWidget=true&panel=

Koszonom  
« Utoljára szerkesztve: 2024.01.14 vasárnap, 18:52:27 írta toby_as » Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #4697 Dátum: 2024.01.15 hétfő, 16:18:01 »

Tudom  OFF topic,  nalunk a csaladban szinte mindenkinek valamilyen Fordja van,  es hatha van valakinek otlete:
Egy 2007-os , benzines C-max-nal inditas utan kb 5 sec. elteltevel sorban kiirja a kovetkezoket:
- Limited EPB
- ESP OFF
- Steering assist failure
es persze sorban kigyujtja az egoket az oracsoportban, majd persze a szervo is eltunik.
Nem jutottam meg el ratenni egy tesztert , valoszinu a heten , de gondolom a hibakodok is ezeket fogjak mutatni. Mi okozhatja ezt a teljes szervo, abs, esp, epb rendszer kimulast?
Itt egy kis video rola:

https://www.veed.io/view/a81ab060-dffd-4faa-be0f-cb84a35b7d51?sharingWidget=true&panel=

Koszonom  
aksi-toltés?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 413


E-mail
« Új hozzászólás #4698 Dátum: 2024.01.15 hétfő, 19:44:57 »

aksi-toltés?
Az aksi beinditja az autot, van benne ero....a toltest nem mertuk de lefogjuk. Koszonom
Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 413


E-mail
« Új hozzászólás #4699 Dátum: 2024.01.16 kedd, 18:35:12 »

Leteszteltem az autot, es tenyleg generator hibakod volt benne....az elozo aksi lemerult teljesen es akkort kerult bele. De erdekes hogy az uj aksival se jott helyre addig amig nem toroltem a hibakodot. Utana minden szuper lett.

Koszonom a tippet!
Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Oldalak: 1 ... 87 88 89 90 91 92 93 [94] 95   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.062 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.