Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.29 hétfő, 17:32:27 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 86 87 88 89 90 91 92 [93] 94 95   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max  (Megtekintve 1360943 alkalommal)
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4600 Dátum: 2022.11.09 szerda, 21:03:54 »

Ha gyárilag 7 üléses, akkor miért van ilyen átalakításokra szükség?  wow1
Mert nem az.  nyes
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #4601 Dátum: 2022.11.10 csütörtök, 06:14:00 »

Mert nem az.  nyes
alváz szám -etis, simán kiderülhet,hogy a forgalmi van elírva....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Tadzsik
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 118



E-mail
« Új hozzászólás #4602 Dátum: 2022.11.10 csütörtök, 10:12:20 »

Mert nem az.  nyes
Mert valóban nem gyári 7 üléses. Az üléssor furatai megvannak, menet nincs bennük. (Már van.)
Nyilván annó honosításkor (osztrák) így írták be a forgalmiba, mivel egy nyilván többet ér, hiszen 7 ülés van benne, nem egy sima kombi.
Eddig nem volt vele gond, viszont augusztus óta a belső felszereltséget is fotózzák, így viszont át kéne minősíttet I 5 ülésessé, az viszont már NKH-s vizsga, amin viszont egyéb hibák miatt biztosan nem menne át.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDDI kombi  2002.10.havi, D6BA motorkód
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #4603 Dátum: 2022.11.10 csütörtök, 11:03:31 »

Mert valóban nem gyári 7 üléses. Az üléssor furatai megvannak, menet nincs bennük. (Már van.)
Nyilván annó honosításkor (osztrák) így írták be a forgalmiba, mivel egy nyilván többet ér, hiszen 7 ülés van benne, nem egy sima kombi.
Eddig nem volt vele gond, viszont augusztus óta a belső felszereltséget is fotózzák, így viszont át kéne minősíttet I 5 ülésessé, az viszont már NKH-s vizsga, amin viszont egyéb hibák miatt biztosan nem menne át.
én voltam nkh vizsgán emiatt. Csak ezt néztek a mozaikban. Ténylegesen 7 ülés volt benne,a forgalmiban 5 volt
 Ford Hungária Zrt kiadott egy gyártói igazolást, és azzal átment,a forgalmit javították.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Tadzsik
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 118



E-mail
« Új hozzászólás #4604 Dátum: 2022.11.13 vasárnap, 09:29:42 »

Bent vannak az ülések, nem volt egy nagy dolog szerencsére. Az előre kialakított furatoknál ki kell vágni a szőnyeget, utánna M10-es menetfúróval meg kell dolgozni a furatokat. Az üléseket bepróbáltam a helyükre, tökéletesen passzoltak, ezután kivettem, mivel a biztonsági öv beszereléséhez útba voltak. Az öveknek mindkét oldalon 3 db csavar hely van kialakítva, ezeket szintén meg kell M10 menetfúróval dolgozni, illetve a felső csavarnál meg kell fúrni az oszlopot takaró műanyag borítást. Egy embernek pár órás munka, egy M10 menetfúróva, egy sniccerrell valamint egy Torx készlettel felszerelkezve.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDDI kombi  2002.10.havi, D6BA motorkód
Isu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 257


2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)


« Új hozzászólás #4605 Dátum: 2023.06.05 hétfő, 07:30:02 »

Sziasztok!

Valaki esetleg foncsoroztatta már - Galaxy/S-Max - xenon fényszóróit? Tapasztalat?

köszi,
Isu
Naplózva

ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia Smiley
jkalocsa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26


« Új hozzászólás #4606 Dátum: 2023.06.12 hétfő, 08:54:57 »

Sziasztok!

Remélem olvassák a hozzáértök a fórumot és kapok utmutatást ?! Wink

2013.06 2,0 140LE  Smax zsaluja szorul, nem müködik...., Hibakódok: P165C, P165B

Kérdésem, hogy lehet hozzáférni? Javítani? Hol találom a zsalumotor elektromos csatlakozóját, hogy még bontás elött külsö áramforrásról tesztelni tudjam.


Köszönök elöre minden segítséget!

Kalo
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #4607 Dátum: 2023.06.12 hétfő, 12:47:56 »

Sziasztok!

Remélem olvassák a hozzáértök a fórumot és kapok utmutatást ?! Wink

2013.06 2,0 140LE  Smax zsaluja szorul, nem müködik...., Hibakódok: P165C, P165B

Kérdésem, hogy lehet hozzáférni? Javítani? Hol találom a zsalumotor elektromos csatlakozóját, hogy még bontás elött külsö áramforrásról tesztelni tudjam.


Köszönök elöre minden segítséget!

Kalo
szia.
Nekem ugyan fiatalabb modell van,de szerintem ezeken sokmindent nem változtattak nagyvonalakban.
A zsalumotor alul van.Ha lenn van a löksi az a legkorrektebb,mert a lapátokhoz csak úgy férni hozzá.
A csatlakozóhoz szerintem alulról hozzáférsz,ha a lökhárító alsó vízszintes eleme nincs-vagy nincs fenn.
De ha valóban szorul,azt talán forscannel is kitudod vezérelni tesztre.Sőt, ha a csatit leveszed róla,majd visszateszed, a rendszer automatikusan végigviszi a motort az egyik végtől a másikig a gyujtás ráadásakor.Tehát a teljes zárástól a teljes nyitásig-vízszintesbe állnak a lapátok.
Ha a motorja halt  meg,fotózd le, nekem van egy plusz.(hátha stimmel)
Ha a lapátokból van eltörve,arról is érdemes képet csinálnod,hátha stimmelnek azok is.Mindet lehet cserélni.
Ha a műanyagház tört el,akkor javíttatni kell hegesztővel.Csak ahhoz a hűtőról lekell bontani a zsalut kompletten.Ekkor már a lököst mindenképp leveszed.
Gyanítom,hogy a motor rögzítésénél egy kis lemez eshetett le,és akkor ugyan ez a jelenség.A moci hajt,de a lapátok nem mozdulnak,csak a motor fordul ki a rögzítéséből.
De szét kell szedni,hogy lásd mi a baj.
« Utoljára szerkesztve: 2023.06.12 hétfő, 12:50:11 írta alf® » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4608 Dátum: 2023.06.12 hétfő, 13:37:08 »

Sziasztok!

Remélem olvassák a hozzáértök a fórumot és kapok utmutatást ?! Wink

2013.06 2,0 140LE  Smax zsaluja szorul, nem müködik...., Hibakódok: P165C, P165B

Kérdésem, hogy lehet hozzáférni? Javítani? Hol találom a zsalumotor elektromos csatlakozóját, hogy még bontás elött külsö áramforrásról tesztelni tudjam.


Köszönök elöre minden segítséget!

Kalo
kiszed, kikódol, tök felesleges hibaforrás, amúgy se volt mindegyikben, csak az északi példányokban
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4609 Dátum: 2023.06.12 hétfő, 13:37:38 »

szia.
Nekem ugyan fiatalabb modell van,de szerintem ezeken sokmindent nem változtattak nagyvonalakban.
A zsalumotor alul van.Ha lenn van a löksi az a legkorrektebb,mert a lapátokhoz csak úgy férni hozzá.
A csatlakozóhoz szerintem alulról hozzáférsz,ha a lökhárító alsó vízszintes eleme nincs-vagy nincs fenn.
De ha valóban szorul,azt talán forscannel is kitudod vezérelni tesztre.Sőt, ha a csatit leveszed róla,majd visszateszed, a rendszer automatikusan végigviszi a motort az egyik végtől a másikig a gyujtás ráadásakor.Tehát a teljes zárástól a teljes nyitásig-vízszintesbe állnak a lapátok.
Ha a motorja halt  meg,fotózd le, nekem van egy plusz.(hátha stimmel)
Ha a lapátokból van eltörve,arról is érdemes képet csinálnod,hátha stimmelnek azok is.Mindet lehet cserélni.
Ha a műanyagház tört el,akkor javíttatni kell hegesztővel.Csak ahhoz a hűtőról lekell bontani a zsalut kompletten.Ekkor már a lököst mindenképp leveszed.
Gyanítom,hogy a motor rögzítésénél egy kis lemez eshetett le,és akkor ugyan ez a jelenség.A moci hajt,de a lapátok nem mozdulnak,csak a motor fordul ki a rögzítéséből.
De szét kell szedni,hogy lásd mi a baj.
mk4-5 totál más
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4610 Dátum: 2023.06.12 hétfő, 16:14:39 »

kiszed, kikódol, tök felesleges hibaforrás, amúgy se volt mindegyikben, csak az északi példányokban

Magyarországi az északinak minősül?  nyes
Télen azért hasznos tud lenni. Illetve a kikódolás nem tudom mennyire járható, pl a regeneráláshoz zárt állapot kell.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4611 Dátum: 2023.06.12 hétfő, 17:00:17 »

Magyarországi az északinak minősül?  nyes
Télen azért hasznos tud lenni. Illetve a kikódolás nem tudom mennyire járható, pl a regeneráláshoz zárt állapot kell.
nagy hozzáértésed közepette csak szólok, hogy az mk4 csoportban vagy. mk4 nem kezd el regenerálni ha bezárva maradt a zsalu. mk4-ből pedig a nagyobbik részében gyárilag nincs is zsalu. central configból kikapcsolható, mintha a gyárból úgy jött volna. de még mk5-ből is wave
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4612 Dátum: 2023.06.12 hétfő, 20:29:24 »

nagy hozzáértésed közepette csak szólok, hogy az mk4 csoportban vagy. mk4 nem kezd el regenerálni ha bezárva maradt a zsalu. mk4-ből pedig a nagyobbik részében gyárilag nincs is zsalu. central configból kikapcsolható, mintha a gyárból úgy jött volna. de még mk5-ből is wave

https://youtu.be/XupbgstAvJw
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
jkalocsa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26


« Új hozzászólás #4613 Dátum: 2023.06.13 kedd, 06:49:29 »

mk4-5 totál más

Köszi, ha eljutok odáig, jelentkezem!
A lökhárító levételröl leírást-videot (youtube) esetleg tudtok linkelni?
Naplózva
jkalocsa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26


« Új hozzászólás #4614 Dátum: 2023.06.13 kedd, 07:01:26 »

nagy hozzáértésed közepette csak szólok, hogy az mk4 csoportban vagy. mk4 nem kezd el regenerálni ha bezárva maradt a zsalu. mk4-ből pedig a nagyobbik részében gyárilag nincs is zsalu. central configból kikapcsolható, mintha a gyárból úgy jött volna. de még mk5-ből is wave

Ez a Central configos kikapcsolás és aZ OBD-s teszt nyitás/záráshoz infót/utmuatatót kérhetek töletek? OBD-hez melyik app most az ajánlott?

Köszönöm!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #4615 Dátum: 2023.06.13 kedd, 07:17:04 »

Ez a Central configos kikapcsolás és aZ OBD-s teszt nyitás/záráshoz infót/utmuatatót kérhetek töletek? OBD-hez melyik app most az ajánlott?

Köszönöm!
otthon kevésbé megy.Talán elmconfiggal,ha találsz még működőt.
Egyébként meg gyári szintű célműszerrel.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #4616 Dátum: 2023.06.13 kedd, 07:17:15 »

nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
jkalocsa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26


« Új hozzászólás #4617 Dátum: 2023.06.13 kedd, 15:20:28 »

nyes
nyes
Naplózva
Max 2007
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


E-mail
« Új hozzászólás #4618 Dátum: 2023.07.02 vasárnap, 20:13:28 »

Sziasztok!

2007-es S-Max-ban szeretnék fejegységet cserélni. Androidos lenne a kütyü. Van valakinek tapasztalata ezekkel a fejegységekkel?  A Cortex A7 4 GB rammal tud annyit mint egy Cortex A35 2GB rammal? A 100.000Ft-os kategória az még belépőszint?

Milyet tudnátok ajánlani?

Előre is köszönöm
M
Naplózva
Tadzsik
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 118



E-mail
« Új hozzászólás #4619 Dátum: 2023.07.07 péntek, 22:50:01 »

Sziasztok!
S-max-om műdzerfalának 7x8 cm-es kijelzője megfeleződött, szétszedtem, visszaraktam, működött, nem működik. Nézzem neten UK convers+ óracsoportot. Van rajtuk a mph mellett km kijelzés is. Beépíthető a UK convers+ az autómba?
Ha beépítik, át lehet állítani a futàsteljesítményt km-e?
Vagy hagyjam a francba. Az az igazság sajnálom az LCD-re a kb 40-50 ezret, viszont találtam kb ugyanennyiért vagy picit kevesebbért UK Convers+ óracsoportot. Esetleg van valakinek tapasztalata ezzel?
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDDI kombi  2002.10.havi, D6BA motorkód
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 413


E-mail
« Új hozzászólás #4620 Dátum: 2023.07.09 vasárnap, 17:41:45 »

Sziasztok!
S-max-om műdzerfalának 7x8 cm-es kijelzője megfeleződött, szétszedtem, visszaraktam, működött, nem működik. Nézzem neten UK convers+ óracsoportot. Van rajtuk a mph mellett km kijelzés is. Beépíthető a UK convers+ az autómba?
Ha beépítik, át lehet állítani a futàsteljesítményt km-e?
Vagy hagyjam a francba. Az az igazság sajnálom az LCD-re a kb 40-50 ezret, viszont találtam kb ugyanennyiért vagy picit kevesebbért UK Convers+ óracsoportot. Esetleg van valakinek tapasztalata ezzel?
Szia
2006-os S-max-al van tapasztalatom, az egyik havernak epitettuk be, teljesen jol mukodik. FL elotti Convers-t vegyel ha hasonlo evjarat (2006-2010). A KM is lehet aktivalni, csak az a baj hogy olyan ember kel hozza akinek van EEPROM programozoja, at kel irni 1 bitet 0x00-rol  0x01-re  (bovebben errol itt: https://mk4-wiki.denkdose.de/artikel/ipc/tachoumbau_typ3), nem art ha van egy kis hozzaertes is.
A km ora szamlapot is at lehet cserelni, van hozza atepito kitt is a neten , de az mar eleg draga (szerintem annyiert+az oracsoport  mar kapsz egy europai verziot is keszen).
A FL-es oracsoport is mukodik, de ahhoz viszont a Conversmod szoftot is bele kel tenni (bar azt amugy is javasolnam), abban van olyan modul ami kompatibilise teszi a regebbi autokkal a FL-es oracsoportot (Mondeonal legalabbis).


« Utoljára szerkesztve: 2023.07.09 vasárnap, 18:10:01 írta toby_as » Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 413


E-mail
« Új hozzászólás #4621 Dátum: 2023.07.09 vasárnap, 18:05:04 »

Sziasztok!

2007-es S-Max-ban szeretnék fejegységet cserélni. Androidos lenne a kütyü. Van valakinek tapasztalata ezekkel a fejegységekkel?  A Cortex A7 4 GB rammal tud annyit mint egy Cortex A35 2GB rammal? A 100.000Ft-os kategória az még belépőszint?

Milyet tudnátok ajánlani?

Előre is köszönöm
M

Szia
Szerintem ezekkel a kinai androidos fejegysegekkel a CAN-bus adapter a problema, ha kifogsz egy olyan modelt ami kompatibilis az autoval akkor minden mukodni fog (belertve a klimapanel  infokat/gombokat is). Persze az oracsoporthoz  a radio adatait nem fogja atkuldeni.
Nekem Hiworld nevu adapter bevalt, bar ehhez az is kellett hogy a navigacio szerviz menujebol lehetett frissiteni online a firmware-t benne, es utana beallitva az SMAX-ot mar mukododtt is.
Sajnos ugyanez pl Mondeonal nem jott ossze, annal a modelnel ugyanis nem lehetett frissiteni a firmware-t. ( a CAN-bus adapter fiimware /adaptaciojarol beszelek).
Szoval szerencse kerdese az egesz ha ugy veszed meg hogy te szereled be.
Nem tudom nalatok mi a beleposzint de en ezt vettem az SMAX-hoz. Nem egy nagy szam de navira, radiot halgatni (nincs RDS) zenet halgatni megfelel. Persze kinek mik az igenyei wave
 
« Utoljára szerkesztve: 2023.07.09 vasárnap, 18:22:48 írta toby_as » Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Tadzsik
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 118



E-mail
« Új hozzászólás #4622 Dátum: 2023.07.10 hétfő, 21:34:18 »

Szia
2006-os S-max-al van tapasztalatom, az egyik havernak epitettuk be, teljesen jol mukodik. FL elotti Convers-t vegyel ha hasonlo evjarat (2006-2010). A KM is lehet aktivalni, csak az a baj hogy olyan ember kel hozza akinek van EEPROM programozoja, at kel irni 1 bitet 0x00-rol  0x01-re  (bovebben errol itt: https://mk4-wiki.denkdose.de/artikel/ipc/tachoumbau_typ3), nem art ha van egy kis hozzaertes is.
A km ora szamlapot is at lehet cserelni, van hozza atepito kitt is a neten , de az mar eleg draga (szerintem annyiert+az oracsoport  mar kapsz egy europai verziot is keszen).
A FL-es oracsoport is mukodik, de ahhoz viszont a Conversmod szoftot is bele kel tenni (bar azt amugy is javasolnam), abban van olyan modul ami kompatibilise teszi a regebbi autokkal a FL-es oracsoportot (Mondeonal legalabbis).



Tudsz esetleg valakit, aki ért ehhez, mert én sík hülye vagyok az ilyen programozásokhoz.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDDI kombi  2002.10.havi, D6BA motorkód
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 413


E-mail
« Új hozzászólás #4623 Dátum: 2023.09.12 kedd, 09:48:01 »

Sziasztok
Valaki tudna segiteni abban hogy egy benzinpompara (2.0-145LE, S-MAX 2006) meno kabelkoteget lehet e kulon kapni...az a resz ami kozvetlen a pompara csatlakozik (kb 1 m)...vagy esetleg a pompara a csatlakozot a kabelkotegrol (sajnos elegett teljesen).   
Koszonom
Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #4624 Dátum: 2023.09.12 kedd, 16:01:49 »

Sziasztok
Valaki tudna segiteni abban hogy egy benzinpompara (2.0-145LE, S-MAX 2006) meno kabelkoteget lehet e kulon kapni...az a resz ami kozvetlen a pompara csatlakozik (kb 1 m)...vagy esetleg a pompara a csatlakozot a kabelkotegrol (sajnos elegett teljesen).   
Koszonom
https://ford.7zap.com/hu/car/
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 413


E-mail
« Új hozzászólás #4625 Dátum: 2023.09.12 kedd, 17:41:49 »

Koszi itt mar neztem , nem igazan talaltam.
Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #4626 Dátum: 2023.09.12 kedd, 20:36:57 »

Koszi itt mar neztem , nem igazan talaltam.
ez nem az? Roll Eyes

https://ford.7zap.com/hu/car/38/6.17703/0/1575/15795/69074/#14A069
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 413


E-mail
« Új hozzászólás #4627 Dátum: 2023.09.13 szerda, 07:27:17 »

 worship
Nagyon koszonom.  worship
Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #4628 Dátum: 2023.09.13 szerda, 17:29:25 »

worship
Nagyon koszonom.  worship
eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Rlala
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 83



« Új hozzászólás #4629 Dátum: 2023.09.14 csütörtök, 11:10:53 »

Sziasztok ! Haver s-max tdci 2.0  szerpentines utután következö inditáskor bedobta a ezt a p003A : 002F türlés után következöinditáskor elöjön.  gyorsitáskor nem rángat , geo akadásra tippelek  vagy szenzor hiba . hogyan lehet ellenörizni?
Naplózva

Mk4 fl tdci 2000cm3 

MK3 tdci 130le  fl 2014-2020 ig.

MK1 1,6 benzin 2004-2014 ig
alf69
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22


E-mail
« Új hozzászólás #4630 Dátum: 2023.09.18 hétfő, 21:14:04 »

Ugyancsak zsalu probléma, Galaxy 2013.12. 140 paci. Miután leszereltük a lököst derült ki, hogy kb 1 méter hiányzik csatlakozostól a zsalumotor tápkábelból (gondolom egy valamikori trehány javitas eredménye). Annyit látok, hogy 3 szaál kell csatlakozzon (lila, barna es fekete-sarga) de mivel csatit sajnos nem találtam szerintem direktbe kötöm a zsalumotor apacsatijára, csak nem tudom, hogy melyiket hova.
Tanács?
Naplózva

Galaxy 2014 Titanium 140 LE
Mondeo 2004 kombi ghia 130LE
beikes
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 118


E-mail
« Új hozzászólás #4631 Dátum: 2023.09.19 kedd, 09:25:11 »

Hello mindenkinek,

SMax/Galaxy 2013-hoz keresek 7x17 et55 alufelnit aminek a száma am2211007aa, vagy 7x17 et55 lemezfelnit.

Alufelniből elég lenne 1 is, lemezből legalább 3.
« Utoljára szerkesztve: 2023.09.19 kedd, 09:33:43 írta beikes » Naplózva

MK III Ghia kombi 1.8 2004
Mk IV Titanium X kombi 2.2 147kw 2013
S Max Titanium 2.2 147 kW 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #4632 Dátum: 2023.09.19 kedd, 16:30:04 »

Ugyancsak zsalu probléma, Galaxy 2013.12. 140 paci. Miután leszereltük a lököst derült ki, hogy kb 1 méter hiányzik csatlakozostól a zsalumotor tápkábelból (gondolom egy valamikori trehány javitas eredménye). Annyit látok, hogy 3 szaál kell csatlakozzon (lila, barna es fekete-sarga) de mivel csatit sajnos nem találtam szerintem direktbe kötöm a zsalumotor apacsatijára, csak nem tudom, hogy melyiket hova.
Tanács?

1.tű - Fekete / sárga

2. tű - lila

3. tű - barna

4. tű - Nincs használatban
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #4633 Dátum: 2023.10.03 kedd, 14:16:55 »

Sziasztok,
C-max 2008 évj. 1.6 TDCI 1560cm3 80kW.

Menet közben időnként rángat a motor, emelkedőn felfele meg gyorsabban rángat, és folyamatosan.
Szerelő nézte számítógéppel, ilyeneket mondott, hogy nyomásérzékelő, +kábele, gázolajszűrő.
Az lenne a kérdésem, hogy ezeknél a motoroknál van MAF szenzor is meg MAP szenzor is, vagy csak az egyik van?
És hol lehet megtalálni? A levegőszűrőt már kivettem.

A bárdi árul légmennyiség érzékelőt, ezt már megtaláltam a levegőszűrő közelében, csak itt nem olyan könnyű kiszedni, mint az mk2-esen, úgy látom itt a levegőszűrő házát is ki kéne venni valahogy.
A cromax meg árul MAP szenzort, de ezt nem találom a motortérben.
« Utoljára szerkesztve: 2023.10.03 kedd, 18:46:24 írta Csimbió » Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #4634 Dátum: 2023.10.03 kedd, 20:09:44 »

Közben a szerelő küldött árajánlatot:
FRP szenzor 50e
Kábeljavító 10e
Gázolajszűrő 30e
Munkadíj 30e

Ha mind a három hibát kidobja a számítógép, akkor mind a három dolog elromlik egyszerre, vagy hogy van ez?

C-max 2008 évj. 1.6 TDCI 1560cm3 80kW-ról van szó.
« Utoljára szerkesztve: 2023.10.03 kedd, 20:14:04 írta Csimbió » Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 413


E-mail
« Új hozzászólás #4635 Dátum: 2023.10.04 szerda, 07:58:43 »

Közben a szerelő küldött árajánlatot:
FRP szenzor 50e
Kábeljavító 10e
Gázolajszűrő 30e
Munkadíj 30e

Ha mind a három hibát kidobja a számítógép, akkor mind a három dolog elromlik egyszerre, vagy hogy van ez?

C-max 2008 évj. 1.6 TDCI 1560cm3 80kW-ról van szó.

Szia
Nyilvan nem romlik el egyszerre , csak "biztosra" akar menni es kicsereltet mindent ami a szezorhoz megy. Amugy magas a nyomas vagy alacsony?
Halkan jegyzem meg hogy egy egyszeru kereses legalabb 40%-al olcsobb alakatreszarakat dobott ki, foleg a gazolajszuronel........persze lehet mindenbol a gyarit kuldte Wink
« Utoljára szerkesztve: 2023.10.04 szerda, 08:04:47 írta toby_as » Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #4636 Dátum: 2023.10.04 szerda, 09:15:35 »

Szia
Nyilvan nem romlik el egyszerre , csak "biztosra" akar menni es kicsereltet mindent ami a szezorhoz megy. Amugy magas a nyomas vagy alacsony?
Halkan jegyzem meg hogy egy egyszeru kereses legalabb 40%-al olcsobb alakatreszarakat dobott ki, foleg a gazolajszuronel........persze lehet mindenbol a gyarit kuldte Wink
Nem tudom magas -e a nyomás vagy alacsony. Azt honnan lehet tudni?

A hiba enyhe mértékben régóta fennáll, csak azok a szerelők akik akkor nézték nem tudták megmondani mi okozza. Lehet hogy azóta újabb hiba lépett be, és már két hiba is van egyszerre.

Látom hogy a Cromaxnál 8e a gázolaj szűrő (Delphi)
FRP szenzorra azt mondta a szerelő nem akar olcsóbb márkát mert azokkal rossz a tapasztalata.
A kábeljavitó nem tudom mi, hogy lehet vele javítani.

Meg azt nem tudom hogy a számítógép egy hibakódot dobott e ki és ebbe tartozik a három hiba, vagy három különböző hibakódot, mert az sem mindegy.
« Utoljára szerkesztve: 2023.10.04 szerda, 09:38:14 írta Csimbió » Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 413


E-mail
« Új hozzászólás #4637 Dátum: 2023.10.04 szerda, 11:31:35 »

Nem tudom magas -e a nyomás vagy alacsony. Azt honnan lehet tudni?

A hiba enyhe mértékben régóta fennáll, csak azok a szerelők akik akkor nézték nem tudták megmondani mi okozza. Lehet hogy azóta újabb hiba lépett be, és már két hiba is van egyszerre.

Látom hogy a Cromaxnál 8e a gázolaj szűrő (Delphi)
FRP szenzorra azt mondta a szerelő nem akar olcsóbb márkát mert azokkal rossz a tapasztalata.
A kábeljavitó nem tudom mi, hogy lehet vele javítani.

Meg azt nem tudom hogy a számítógép egy hibakódot dobott e ki és ebbe tartozik a három hiba, vagy három különböző hibakódot, mert az sem mindegy.
A nyomast a teszteren meg lehet nezni. Fel arban nem a legolcsobbak vannak , hanem a mar eleg nevesek, akar Mann, akar Bosch..stb. kabeljavito gondolom valami szett amivel a csatlakozokat lehet javitani(cserelni). Valoszinu 1 hibakod van , ami az uzemanyag nyomasra vonatkozik (ez csak feltetelezes) es azert cserelne a szenzort. A GO szuro-t  pedig alapbol nem art cserelni , foleg ha regen volt, vagy ismeretlen ideje.

PS. Azert kerdeztem hogy alacsony vagy magas e, mert ha magas valoszinu szenzorhiba, ha alacsony me van azert "1-2" dolog......
Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #4638 Dátum: 2023.10.04 szerda, 11:53:16 »

A nyomast a teszteren meg lehet nezni. Fel arban nem a legolcsobbak vannak , hanem a mar eleg nevesek, akar Mann, akar Bosch..stb. kabeljavito gondolom valami szett amivel a csatlakozokat lehet javitani(cserelni). Valoszinu 1 hibakod van , ami az uzemanyag nyomasra vonatkozik (ez csak feltetelezes) es azert cserelne a szenzort. A GO szuro-t  pedig alapbol nem art cserelni , foleg ha regen volt, vagy ismeretlen ideje.

PS. Azert kerdeztem hogy alacsony vagy magas e, mert ha magas valoszinu szenzorhiba, ha alacsony me van azert "1-2" dolog......

Elég határozottan mondta a szenzort, nem tudom mi alapján.
A Bosch szűrő 19e, de ha mi visszük, drágább a szerelési díj.
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #4639 Dátum: 2023.10.05 csütörtök, 16:08:26 »

Sziasztok,
C-max 2008 évj. 1.6 TDCI 1560cm3 80kW.

Menet közben időnként rángat a motor, emelkedőn felfele meg gyorsabban rángat, és folyamatosan.
Szerelő nézte számítógéppel, ilyeneket mondott, hogy nyomásérzékelő, +kábele, gázolajszűrő.
Az lenne a kérdésem, hogy ezeknél a motoroknál van MAF szenzor is meg MAP szenzor is, vagy csak az egyik van?
És hol lehet megtalálni? A levegőszűrőt már kivettem.

A bárdi árul légmennyiség érzékelőt, ezt már megtaláltam a levegőszűrő közelében, csak itt nem olyan könnyű kiszedni, mint az mk2-esen, úgy látom itt a levegőszűrő házát is ki kéne venni valahogy.
A cromax meg árul MAP szenzort, de ezt nem találom a motortérben.
ajjaj.Ez így elég zavarosnak tűnik.
A üza nyomásérzékelő a rail öntvényen van,a töltőlevegő nyomás érzékelő (MAP) a cooler utáni levegő cső szakaszban van.(a MAF a légszűrő után, a turbó előtti szakaszban)
Melyikről mondott,és mit a szerelő?
Turbónyomást mért?
Az FRP szenzor az üza nyomást méri,gondolom volt erre vonatkozó hibakód....ha nem, miért cserélnéd?És a kábele...ha az xar,gondolom kontakt hibás a csatija,és vagy kábelszakadás.Biztos kell az a szenzor? Vagy tutira megy a szerelőd,és kicserél mindent a kontódra?
Tedd meg,hogy kérsz tőle konkrét hibakódokat.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #4640 Dátum: 2023.10.05 csütörtök, 17:36:54 »

ajjaj.Ez így elég zavarosnak tűnik.
A üza nyomásérzékelő a rail öntvényen van,a töltőlevegő nyomás érzékelő (MAP) a cooler utáni levegő cső szakaszban van.(a MAF a légszűrő után, a turbó előtti szakaszban)
Melyikről mondott,és mit a szerelő?
Turbónyomást mért?
Az FRP szenzor az üza nyomást méri,gondolom volt erre vonatkozó hibakód....ha nem, miért cserélnéd?És a kábele...ha az xar,gondolom kontakt hibás a csatija,és vagy kábelszakadás.Biztos kell az a szenzor? Vagy tutira megy a szerelőd,és kicserél mindent a kontódra?
Tedd meg,hogy kérsz tőle konkrét hibakódokat.

A MAF és a MAP szenzort nem mondta a szerelő, azt csak én gondoltam megtisztítani, hátha attól javul a helyzet.
A szerelő az FRP szenzort, a kábelt és a gázolaj szűrőt mondta.
Turbó nyomást nem hiszem hogy mért, házhoz jött mert nehezen mozog az autó.
Én magam a kábellel kezdeném, és ha úgy sem jó lépnék tovább a szenzorhoz. De nem tudom ő hogy gondolja.
Az FRP szenzort ki lehet mérni hogy jó e?
Vagy csak cserélni és kipróbálni?
Megpróbálunk hibakódot szerezni.
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #4641 Dátum: 2023.10.05 csütörtök, 18:25:45 »

A MAF és a MAP szenzort nem mondta a szerelő, azt csak én gondoltam megtisztítani, hátha attól javul a helyzet.
A szerelő az FRP szenzort, a kábelt és a gázolaj szűrőt mondta.
Turbó nyomást nem hiszem hogy mért, házhoz jött mert nehezen mozog az autó.
Én magam a kábellel kezdeném, és ha úgy sem jó lépnék tovább a szenzorhoz. De nem tudom ő hogy gondolja.
Az FRP szenzort ki lehet mérni hogy jó e?
Vagy csak cserélni és kipróbálni?
Megpróbálunk hibakódot szerezni.
a nyomás szenzornak is van tesztje.Nem ártana fordhoz értővel megnézetni ,esetleg gyári célműszerrel... Roll Eyes
lehet,hogy P0251 volt a hibakód...hibalámpa nem gyúlt a műszerfalon?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #4642 Dátum: 2023.10.05 csütörtök, 19:55:16 »

a nyomás szenzornak is van tesztje.Nem ártana fordhoz értővel megnézetni ,esetleg gyári célműszerrel... Roll Eyes
lehet,hogy P0251 volt a hibakód...hibalámpa nem gyúlt a műszerfalon?

Mivel nem tud mozogni az autó korlátozottak a lehetőségek, csak a legközelebbi szerelő jöhet szóba. A távolabbi szerelők meg nem csak távol vannak, hanem 2-3 hetet kell várni hozzájuk.

Hiba lámpa kódolvasás közben?
Vagy előző napokban menet közben?
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #4643 Dátum: 2023.10.06 péntek, 09:16:58 »

Mivel nem tud mozogni az autó korlátozottak a lehetőségek, csak a legközelebbi szerelő jöhet szóba. A távolabbi szerelők meg nem csak távol vannak, hanem 2-3 hetet kell várni hozzájuk.

Hiba lámpa kódolvasás közben?
Vagy előző napokban menet közben?
miért nem mozog?Ez új infó.... Ezek szerint biztosan volt hibalámpa korábban,nem?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #4644 Dátum: 2023.10.06 péntek, 09:35:58 »

miért nem mozog?Ez új infó.... Ezek szerint biztosan volt hibalámpa korábban,nem?

Elindul, de emelkedőn úgy rángat, hogy bármikor megállhat félúton.
Hónapokkal ezelőtt nagy sebességnél néha fuldokolt, de aztán rendbe jött. Akkor a hibakód olvasás nem dobott hibát.

Hiba lámpa alatt pontosan mit értesz?
« Utoljára szerkesztve: 2023.10.06 péntek, 10:15:14 írta alf® » Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #4645 Dátum: 2023.10.06 péntek, 10:15:22 »

Elindul, de emelkedőn úgy rángat, hogy bármikor megállhat félúton.
Hónapokkal ezelőtt nagy sebességnél néha fuldokolt, de aztán rendbe jött. Akkor a hibakód olvasás nem dobott hibát.

Hiba lámpa alatt pontosan mit értesz?

check engine, vagy hasonló motorhiba jelzés...
Biztosan van hibakód.Megfelelő eszközzel kell kiolvasni.Merre laksz,hátha van a közeledbe fórumtárs.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Pászti
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


E-mail
« Új hozzászólás #4646 Dátum: 2023.10.06 péntek, 10:16:17 »

 :welcome:Sziasztok!

Találkoztatok már ilyen hibajelenséggel? Kicsit furcsa nekem. Reggel, mikor a feleségem megérkezett a munkahelyre, akkor jelent meg. Szerintetek vontassuk szervizbe, vagy nem valószínű a motor hiba? Mintha valami érzékelő probléma lenne.
Mellékelem a fotót.
Egyszerre megy a guminyomás ellenőrző hiba, a check engine lámpa, meg az olajnyomás visszajelző is.
Köszönöm az érdemi válaszokat!

« Utoljára szerkesztve: 2023.10.06 péntek, 10:26:07 írta alf® » Naplózva

S-Max 2014 2.0 TDCI 136LE Titanium
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #4647 Dátum: 2023.10.06 péntek, 10:30:35 »

:welcome:Sziasztok!

Találkoztatok már ilyen hibajelenséggel? Kicsit furcsa nekem. Reggel, mikor a feleségem megérkezett a munkahelyre, akkor jelent meg. Szerintetek vontassuk szervizbe, vagy nem valószínű a motor hiba? Mintha valami érzékelő probléma lenne.
Mellékelem a fotót.
Egyszerre megy a guminyomás ellenőrző hiba, a check engine lámpa, meg az olajnyomás visszajelző is.
Köszönöm az érdemi válaszokat!
[img]https://i.ibb.co/Sxp9jvY/IMG-20231006-093700.jpg


a képen az látszik,hogy szervíz szükséges(talán az olajcsere intervallum-a villáskulcs),defekted van,az olajnyomás világít gyujtáson,és az akku is.
A csekkendzsin jelenthet hibát,de hibakódolvasásig nem lehet kitalálni. Akku rendben van?Ellenőrizzétek,vegyétek le a sarut,ha nem szűnik meg a visszajelzés,menjetek vele szerelőhöz,gondolom működik az autó.És keresd a lapos kereket.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Pászti
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


E-mail
« Új hozzászólás #4648 Dátum: 2023.10.06 péntek, 10:52:20 »

a képen az látszik,hogy szervíz szükséges(talán az olajcsere intervallum-a villáskulcs),defekted van,az olajnyomás világít gyujtáson,és az akku is.
A csekkendzsin jelenthet hibát,de hibakódolvasásig nem lehet kitalálni. Akku rendben van?Ellenőrizzétek,vegyétek le a sarut,ha nem szűnik meg a visszajelzés,menjetek vele szerelőhöz,gondolom működik az autó.És keresd a lapos kereket.

Defektet nem látott reggel. Az olajat, vezérlést tavaly októberben cseréltük, de eddig ilyen formában még sosem jelezte.
Az aksi most lesz két éves. Kimegyek délután, leveszem a sarut, megnézzük, úgy mutat-e bármit.
Az olaj lámpa miatt kicsit félek beindítani, így lehet, hogy inkább odavontatjuk egy szerelőhöz.
« Utoljára szerkesztve: 2023.10.06 péntek, 10:55:52 írta Pászti » Naplózva

S-Max 2014 2.0 TDCI 136LE Titanium
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 413


E-mail
« Új hozzászólás #4649 Dátum: 2023.10.06 péntek, 16:12:51 »

Defektet nem látott reggel. Az olajat, vezérlést tavaly októberben cseréltük, de eddig ilyen formában még sosem jelezte.
Az aksi most lesz két éves. Kimegyek délután, leveszem a sarut, megnézzük, úgy mutat-e bármit.
Az olaj lámpa miatt kicsit félek beindítani, így lehet, hogy inkább odavontatjuk egy szerelőhöz.
Szia
Ha beinditod a motort  akkor is vilagit az olajnyomas? Mert a kepen az latszik hogy all a motor, olyankor nyilvan vilagit..... vigyor3
Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Oldalak: 1 ... 86 87 88 89 90 91 92 [93] 94 95   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.078 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.