Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 18:08:20 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 ... 138   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fogyasztás  (Megtekintve 1828369 alkalommal)
0 Felhasználó és 50 vendég van a témában
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #850 Dátum: 2011.08.27 szombat, 22:07:08 »

Nincs bajom a 6-os váltóval csak ugye vissza is kell termelni a befektetett lóvét vele hogy értelme legyen, az meg elég sok km...
városba meg inkább rossz/fölösleges mint jó szerintem, nagy távokat meg nem mindig megy az ember hogy megérje...átalakitani.
Tudtam, hogy a menetkomfort jobb lesz, tudtam, hogy kevesebbet is fog enni...de ezeknek a megtérülése mind semmi ahhoz, hogy Te magad kitalálod, hogy hogy lesz jó, otthon a garázsban Te magad beépíted, úgy hogy nem feszegetsz nem barmolsz szét semmit (mint ahogy szoktam szerelőknél látni...tisztelet a kivételnek) és az első perctől fogva hibátlanul működik....Szóval mikor felraktam az MMT-t és az első próbánál behúztam 6-ba, nálam ott már megtérült minden nyes a többit ahogy mondani szoktad: "lesz@rom"  eplus2 hehe wave
« Utoljára szerkesztve: 2011.08.27 szombat, 22:10:28 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
drof
Vendég
« Új hozzászólás #851 Dátum: 2011.08.27 szombat, 22:12:49 »

Tudtam, hogy a menetkomfort jobb lesz, tudtam, hogy kevesebbet is fog enni...de ezeknek a megtérülése mind semmi ahhoz, hogy Te magad kitalálod, hogy hogy lesz jó, otthon a garázsban Te magad beépíted, úgy hogy nem feszegetsz nem barmolsz szét semmit (mint ahogy szoktam szerelőknél látni...tisztelet a kivételnek) és az első perctől fogva hibátlanul működik....Szóval mikor felraktam az MMT-t és az első próbánál behúztam 6-ba, nálam ott már megtérült minden nyes a többit ahogy mondani szoktad: "lesz@rom"  eplus2 hehe wave

De ezt a fajta megtérülést csak azt érti, aki került már ilyen közel géphez. A többieknek hiába meséled, csak a forintokat fogják számolgatni. wave

Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #852 Dátum: 2011.08.27 szombat, 22:43:01 »

De ezt a fajta megtérülést csak azt érti, aki került már ilyen közel géphez. A többieknek hiába meséled, csak a forintokat fogják számolgatni. wave


Ez igaz, szerintem jó páran vannak is itt akik tudják mire gondolsz, és sokmindent maguk szegelnek a gépükön.. eljen
Egyébként ennél a váltócserés esetnél egy garnitúra gumi árához hasonló költségekről beszélünk.. pias
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
drof
Vendég
« Új hozzászólás #853 Dátum: 2011.08.27 szombat, 22:45:10 »

Ez igaz, szerintem jó páran vannak is itt akik tudják mire gondolsz, és sokmindent maguk szegelnek a gépükön.. eljen
Egyébként ennél a váltócserés esetnél egy garnitúra gumi árához hasonló költségekről beszélünk.. pias
Most cseréltünk motort-váltót a gépen. Egy garnitúra Conti árából kijött, de a mosoly az arcomon megfizethetetlen. Erősebb moci, rövidebb váltó, több élvezet. taps
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #854 Dátum: 2011.08.27 szombat, 22:57:05 »

Most cseréltünk motort-váltót a gépen. Egy garnitúra Conti árából kijött, de a mosoly az arcomon megfizethetetlen. Erősebb moci, rövidebb váltó, több élvezet. taps
eljen  Átéltem én is...nem úgy voltam, hogy apu vett egy erősebb autót azt örülj neki vigyor3, ha azt akartam hogy erősebb legyen, akkor erősebbé kellett tennem a meglévőt.. eplus2 90-es évek elején saját erőből vettem egy 1.6 GTD golf II-est  95-ben 1.9 TD majd 96-ban 1.9 TDI motor került bele....szerinted éjjel háromkor mikor végeztem a motorcserével és a próbaköröket tettem vele, mekkora mosoly volt a a fejemen.. nyes Wink pias
« Utoljára szerkesztve: 2011.08.27 szombat, 22:59:10 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #855 Dátum: 2011.08.29 hétfő, 13:39:45 »

hello,

Változtattam a vezetési szokásaimon és szigorúan 2000-es fordulat alatt elváltogattam.
Így kijött a fogyi 6,2-re végig klímával(már unom a klímát, mert 2szer is megfájdult a torkom tőle, de még mindíg rohadt meleg van...) és város is van benne. Szám szerint sztem nem rossz, DE!!
A konklúzó - nekem nem éri meg így járni 1 liter különbségért... ez idegö(r)lő, néha csak botladozik szerencsétlen motor, folyamatosan arra figyelni, hogy jajj, váltani kell, stb...
Ha kényelmesen, nem ész nélkül, de normális, néha tempós használattal 7 körül eszik, akkor inkább egyen annyit...
Egyszerűen nem értem, hogy itt egyeseknek hogy eszik vegyes használatban 5 litereket a kocsija....
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #856 Dátum: 2011.08.29 hétfő, 14:53:48 »

hello,

Változtattam a vezetési szokásaimon és szigorúan 2000-es fordulat alatt elváltogattam.
Így kijött a fogyi 6,2-re végig klímával(már unom a klímát, mert 2szer is megfájdult a torkom tőle, de még mindíg rohadt meleg van...) és város is van benne. Szám szerint sztem nem rossz, DE!!
A konklúzó - nekem nem éri meg így járni 1 liter különbségért... ez idegö(r)lő, néha csak botladozik szerencsétlen motor, folyamatosan arra figyelni, hogy jajj, váltani kell, stb...
Ha kényelmesen, nem ész nélkül, de normális, néha tempós használattal 7 körül eszik, akkor inkább egyen annyit...
Egyszerűen nem értem, hogy itt egyeseknek hogy eszik vegyes használatban 5 litereket a kocsija....
Nekem tuning utan nagy(obb) kerekkel/gumikkal majdne, sot neha 7liter volt az atlag es soha nem klimaztam nyes
Most 6,5 kb. Klimazgatok is es melle kinyomom a szemet is! Tudnek finomabban is de igy jobban tetszik Grin
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #857 Dátum: 2011.08.29 hétfő, 16:25:20 »

hello,

Változtattam a vezetési szokásaimon és szigorúan 2000-es fordulat alatt elváltogattam.
Így kijött a fogyi 6,2-re végig klímával(már unom a klímát, mert 2szer is megfájdult a torkom tőle, de még mindíg rohadt meleg van...) és város is van benne. Szám szerint sztem nem rossz, DE!!
A konklúzó - nekem nem éri meg így járni 1 liter különbségért... ez idegö(r)lő, néha csak botladozik szerencsétlen motor, folyamatosan arra figyelni, hogy jajj, váltani kell, stb...
Ha kényelmesen, nem ész nélkül, de normális, néha tempós használattal 7 körül eszik, akkor inkább egyen annyit...
Egyszerűen nem értem, hogy itt egyeseknek hogy eszik vegyes használatban 5 litereket a kocsija....

Lehet kezdenek behalni a porlasztóid és/vagy egy-két turbócsöveden repedés is lehet.
Naplózva
teo
Vendég
« Új hozzászólás #858 Dátum: 2011.08.29 hétfő, 18:36:19 »

hello,

Változtattam a vezetési szokásaimon és szigorúan 2000-es fordulat alatt elváltogattam.
Így kijött a fogyi 6,2-re végig klímával(már unom a klímát, mert 2szer is megfájdult a torkom tőle, de még mindíg rohadt meleg van...) és város is van benne. Szám szerint sztem nem rossz, DE!!
A konklúzó - nekem nem éri meg így járni 1 liter különbségért... ez idegö(r)lő, néha csak botladozik szerencsétlen motor, folyamatosan arra figyelni, hogy jajj, váltani kell, stb...
Ha kényelmesen, nem ész nélkül, de normális, néha tempós használattal 7 körül eszik, akkor inkább egyen annyit...
Egyszerűen nem értem, hogy itt egyeseknek hogy eszik vegyes használatban 5 litereket a kocsija....

Úgy, hogy nem nagyvárosban autóznak/dugóznak, és gyakran mennek országúton, autópályán. Bp. belső területén 7 körül lehet autózni.
Országúti 4.8-as fogyasztás nagyon tud javítani az átlagon.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #859 Dátum: 2011.08.29 hétfő, 18:43:17 »

Úgy, hogy nem nagyvárosban autóznak/dugóznak, és gyakran mennek országúton, autópályán. Bp. belső területén 7 körül lehet autózni.
Országúti 4.8-as fogyasztás nagyon tud javítani az átlagon.
Így van.országút a legkímélőbb.Az autópálya rosszabb mint a város,mert ha szereted a sebességet,akkor képes 26literes pillanatnyi fogyival haladni sok félórán keresztül..... hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #860 Dátum: 2011.08.29 hétfő, 22:52:14 »

Lehet kezdenek behalni a porlasztóid és/vagy egy-két turbócsöveden repedés is lehet.

az jo... Smiley
a turbocsonek olajosnak kene lennie akkor nem?
a csucsokat meg ki kellene venni es bevizsgalni. na ez az ami itt nem tudom ki csinalna meg...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #861 Dátum: 2011.08.29 hétfő, 23:02:58 »

Így kijött a fogyi 6,2-re végig klímával(már unom a klímát, mert 2szer is megfájdult a torkom tőle, de még mindíg rohadt meleg van...) és város is van benne.

Honnan jön a hideg? Csakközépről, vagy lábtól és ablaktól is? Mert úgy nem annyira zavaró... én sem szeretem a klímát.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #862 Dátum: 2011.08.29 hétfő, 23:04:14 »

Honnan jön a hideg? Csakközépről, vagy lábtól és ablaktól is? Mert úgy nem annyira zavaró... én sem szeretem a klímát.

automatan van, igy mindenhonnan jon.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #863 Dátum: 2011.08.29 hétfő, 23:09:40 »

automatan van, igy mindenhonnan jon.

Nem... akkor csak középről jön. Kapcsold be, hogy mindenhonnan jöjjön, és nem fog fájni a torkod.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #864 Dátum: 2011.08.30 kedd, 07:39:01 »

az jo... Smiley
a turbocsonek olajosnak kene lennie akkor nem?
a csucsokat meg ki kellene venni es bevizsgalni. na ez az ami itt nem tudom ki csinalna meg...

Egy vekony olajfilm lehet benne, de folynia nem szabad az olajnak. Ha tiszta PZS-vel kitorlod, akkor szabad latszania, de ennyi.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #865 Dátum: 2011.08.30 kedd, 10:21:54 »

Nem... akkor csak középről jön. Kapcsold be, hogy mindenhonnan jöjjön, és nem fog fájni a torkod.

szélvédő és közép ha nem tévedek.
én is auto módban használom és sose fájdult meg tőle a torkom. igaz sose irányítom magamra a hideg levegőt.
lábtérbe elvileg nem jó ha nyomja a hideget mert a hideg alapból le megy és ha még oda is fújatod akkor lefagynak a lábaid.
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #866 Dátum: 2011.08.30 kedd, 10:31:12 »

Nem... akkor csak középről jön. Kapcsold be, hogy mindenhonnan jöjjön, és nem fog fájni a torkod.

Nem!. Auto állásban először az utasra fújja, ha lehűtött, akkor átkapcsolja a lábra és a szélvédőre.

Ja és auto állásban indításkor a belső levegőkeringetést trükkösen bekapcsol. Ha megnyomod a belső levegőkeringtetést, majd kikapcsolod, akkor az nem fog működni.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #867 Dátum: 2011.08.30 kedd, 10:35:12 »

Nem!. Auto állásban először az utasra fújja, ha lehűtött, akkor átkapcsolja a lábra és a szélvédőre.

Ja és auto állásban indításkor a belső levegőkeringetést trükkösen bekapcsol. Ha megnyomod a belső levegőkeringtetést, majd kikapcsolod, akkor az nem fog működni.

Nem tudom. Nekem mindket F2-ben Auto allasban beinditva kezzel kell a belso keringetest kapcsolni, es jol hallhatoan at is all a fujas. Anelkul kulso levegovel dolgozik.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #868 Dátum: 2011.08.30 kedd, 14:53:23 »

Egy vekony olajfilm lehet benne, de folynia nem szabad az olajnak. Ha tiszta PZS-vel kitorlod, akkor szabad latszania, de ennyi.

miben? worship
Naplózva
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #869 Dátum: 2011.08.30 kedd, 14:59:38 »

Nem... akkor csak középről jön. Kapcsold be, hogy mindenhonnan jöjjön, és nem fog fájni a torkod.

ahh ok.
mondjuk sosem irányítom magamra, de valamiért így is göthös leszek tőle. tény, hogy mióta ki lett takarítva iszonyat hideget tol, és 21,5-22,5 között szoktuk tartani. feleségemnek sosincs tőle baja, lehet én vagyok immungyenge idén...
Naplózva
mbdeb
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 426



WWW E-mail
« Új hozzászólás #870 Dátum: 2011.08.30 kedd, 18:49:36 »

ahh ok.
mondjuk sosem irányítom magamra, de valamiért így is göthös leszek tőle. tény, hogy mióta ki lett takarítva iszonyat hideget tol, és 21,5-22,5 között szoktuk tartani. feleségemnek sosincs tőle baja, lehet én vagyok immungyenge idén...

Én ebben a "nagy melegben"  szigorúan 23 °C-ra állítom be a klímát és az első 100 métert full lehúzott ablakkal teszem meg.
A belső keringtetés nekem sem vált automatán, mindig kézzel kapcsolom át.
Ha 23 °C -t elérte és a venti hangja sem zavaró ( a rádiót 6 -os fokozaton normálisan hallom ) akkor veszem fél fokonként egyre kisebbre. De a 23 °C nagyjából már kellemes Smiley

Naplózva

Olcsó minőségi tárhely honlapodnak -> www.joomlaportal.hu
Mondeo MKIV 2008 | 1.8 TDCi | 125LE | Ghia
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #871 Dátum: 2011.08.30 kedd, 18:51:10 »

Én ebben a "nagy melegben"  szigorúan 23 °C-ra állítom be a klímát és az első 100 métert full lehúzott ablakkal teszem meg.
A belső keringtetés nekem sem vált automatán, mindig kézzel kapcsolom át.
Ha 23 °C -t elérte és a venti hangja sem zavaró ( a rádiót 6 -os fokozaton normálisan hallom ) akkor veszem fél fokonként egyre kisebbre. De a 23 °C nagyjából már kellemes Smiley


nekem nem óttómata, én mindig minimumon spájzolom magam ha klímázok  Grin bírom a kiképzést  nyes

de hogy témánál maradjunk sokateszik  eplus2
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #872 Dátum: 2011.08.30 kedd, 21:06:17 »

Nem tudom. Nekem mindket F2-ben Auto allasban beinditva kezzel kell a belso keringetest kapcsolni, es jol hallhatoan at is all a fujas. Anelkul kulso levegovel dolgozik.

AndyA

Enyém ugyanilyen....de én magamnak épitettem át digtire szóval...ez ilyen...de olyan hideget tol lederesedik az üveg bakker most is...
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #873 Dátum: 2011.08.30 kedd, 22:05:50 »

miben? worship


"a turbocsonek olajosnak kene lennie akkor nem?"

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #874 Dátum: 2011.09.01 csütörtök, 23:49:50 »

"a turbocsonek olajosnak kene lennie akkor nem?"

ok. hol kell széthúzni a csövet?
hol a legegyszerűbb?
Amúgy ma néztem keréknyomást, 2.0 Bar volt mindenhol... ez is kicsit befolyásolhatja a fogyit... Smiley
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #875 Dátum: 2011.09.02 péntek, 23:47:13 »

Fogyi rekord született nálam! Idén sorra döntöm őket. Eddig ilyen értkeim voltak idén (csökkenő sorrendben), ezek mindegyike a pillanatnyi helyzetben rekord volt:
6,56   -   6,27   -   6,16   -   6,07   -   5,82   és eddig ez volt az abszuolút legjobb.
Most pénteken mentünk Szárszóra, onnan Telekibe. Utána Szárszóra a strandra, majd vissza Teleki, és hátfőn Telekiből haza. Aztán itthon 40km város. Így 331km-re tankoltam 18l-t, ami számolva 5,44l átlagot hozott!!! eljen
Ez az új abszolút rekordom!!
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #876 Dátum: 2011.09.03 szombat, 15:31:35 »

Fogyi rekord született nálam! Idén sorra döntöm őket. Eddig ilyen értkeim voltak idén (csökkenő sorrendben), ezek mindegyike a pillanatnyi helyzetben rekord volt:
6,56   -   6,27   -   6,16   -   6,07   -   5,82   és eddig ez volt az abszuolút legjobb.
Most pénteken mentünk Szárszóra, onnan Telekibe. Utána Szárszóra a strandra, majd vissza Teleki, és hátfőn Telekiből haza. Aztán itthon 40km város. Így 331km-re tankoltam 18l-t, ami számolva 5,44l átlagot hozott!!! eljen
Ez az új abszolút rekordom!!
mennyi km ment bele a csúcsok cseréje óta?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #877 Dátum: 2011.09.03 szombat, 15:34:56 »

mennyi km ment bele a csúcsok cseréje óta?
32e
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #878 Dátum: 2011.09.03 szombat, 16:14:30 »

32e
akkor ez már nem a betanulásos időszak.... hehe reméljük így is marad!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #879 Dátum: 2011.09.03 szombat, 16:17:44 »

Fogyi rekord született nálam! Idén sorra döntöm őket. Eddig ilyen értkeim voltak idén (csökkenő sorrendben), ezek mindegyike a pillanatnyi helyzetben rekord volt:
6,56   -   6,27   -   6,16   -   6,07   -   5,82   és eddig ez volt az abszuolút legjobb.
Most pénteken mentünk Szárszóra, onnan Telekibe. Utána Szárszóra a strandra, majd vissza Teleki, és hátfőn Telekiből haza. Aztán itthon 40km város. Így 331km-re tankoltam 18l-t, ami számolva 5,44l átlagot hozott!!! eljen
Ez az új abszolút rekordom!!
a vidéki levegő csodákra képes taps
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #880 Dátum: 2011.09.03 szombat, 19:11:37 »

14literrel 263km  nyes

az, ha jól számolom 5,3 szerintem az én lábamhoz képest nemrossz pedig ebben volt 210-es kör is Grin
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #881 Dátum: 2011.09.03 szombat, 20:08:57 »

a vidéki levegő csodákra képes taps
Ja. Pl. ott tört ki rajtam az allergia 4 éve...  vigyor3 Telekiben mostam a kocsit, elkezdett folyni az orrom. Kifújtam, majd 2 perc múlva megint. Aztán elkezdtem tüsszögni, végül nem is tudtam befejezni a kocsimosást, mert annyira sz@rul lettem, nem láttam a könnyemtől. Azóta minden aug. második fele egy kínszenvedés nekem.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #882 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 18:03:34 »

http://totalcar.hu/tesztek/2011/09/04/koztunk_jar_a_3_literes_csaladi_auto/
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #883 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 18:31:10 »

Válasz
fillérbhaszás netovábbja
nyes eplus2 taps
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #884 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 18:46:15 »

nyes eplus2 taps
gondoltam ez fog tetszeni a legjobban.   taps
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #885 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 18:51:22 »

gondoltam ez fog tetszeni a legjobban.   taps
én itt bezártam  nyes

HYBRID LPG idiota
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #886 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 20:25:57 »

vicc ide vagy oda, megdontottem a fogyasztasi rekordomat, a osszutavut. ~2500 kilometer jott ossze egy het alatt amibol 1000 tiszta autopalya, 90-100-as tempoval. Az atlag 5.17 lett, ugy, hogy lejton termeltem az uzemanyagot es menetben arrafele ejjel kozlekedtem gyer forgalomban.
Tehat nagyon szamit a beallitottsag (hozzaallas), az ido faktor (sietunk vagy sem) es a vezetesi stilus. A kocsin nem volt tetobox. Ahol lehetett kamion mogott "huzattam" magam, kb 150 km-t. Gumik 2.4-en, autoban 2 felnott 2 gyerek, csomitarto full.
Autopalyan en voltam a trabi  gun, de ez nem igazan zavart, probaltam ugy vezetni hogy kibirjam az 1000-et egy nap alatt.
Tavasszal befigyel a csipp. Addig lesz meg par kicserelni valo amire elmegy a keret amit az autora fordithatok.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #887 Dátum: 2011.09.06 kedd, 01:12:34 »

vicc ide vagy oda, megdontottem a fogyasztasi rekordomat, a osszutavut. ~2500 kilometer jott ossze egy het alatt amibol 1000 tiszta autopalya, 90-100-as tempoval. Az atlag 5.17 lett, ugy, hogy lejton termeltem az uzemanyagot es menetben arrafele ejjel kozlekedtem gyer forgalomban.
Tehat nagyon szamit a beallitottsag (hozzaallas), az ido faktor (sietunk vagy sem) es a vezetesi stilus. A kocsin nem volt tetobox. Ahol lehetett kamion mogott "huzattam" magam, kb 150 km-t. Gumik 2.4-en, autoban 2 felnott 2 gyerek, csomitarto full.
Autopalyan en voltam a trabi  gun, de ez nem igazan zavart, probaltam ugy vezetni hogy kibirjam az 1000-et egy nap alatt.
Tavasszal befigyel a csipp. Addig lesz meg par kicserelni valo amire elmegy a keret amit az autora fordithatok.

Komolyan, gyerekek, ezen versenyeztek? Autópályán 90-100? Így a 300le-s benyás autók is eljárnak 7 literrel! Lehet, hogy csak engem hergel, de komolyan! 90-100 autópályán? Miért nem mentek egyből vonattal? falbav 
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #888 Dátum: 2011.09.06 kedd, 01:15:58 »

vicc ide vagy oda, megdontottem a fogyasztasi rekordomat, a osszutavut. ~2500 kilometer jott ossze egy het alatt amibol 1000 tiszta autopalya, 90-100-as tempoval. Az atlag 5.17 lett, ugy, hogy lejton termeltem az uzemanyagot es menetben arrafele ejjel kozlekedtem gyer forgalomban.
Tehat nagyon szamit a beallitottsag (hozzaallas), az ido faktor (sietunk vagy sem) es a vezetesi stilus. A kocsin nem volt tetobox. Ahol lehetett kamion mogott "huzattam" magam, kb 150 km-t. Gumik 2.4-en, autoban 2 felnott 2 gyerek, csomitarto full.
Autopalyan en voltam a trabi  gun, de ez nem igazan zavart, probaltam ugy vezetni hogy kibirjam az 1000-et egy nap alatt.
Tavasszal befigyel a csipp. Addig lesz meg par kicserelni valo amire elmegy a keret amit az autora fordithatok.

Ja, csak hogy tiszta legyen a kép. Mentem 1000 km-ert 50 literrel. Ráálltam a francia ótópáláyra este 9-kor és tempomattal 70-nel krúzoltam egész este. Lehet így is, csak értelme nincs sok. Viszont nem is reklámozom a fogyasztás topicban. falbav

Fillérbhaszás felsőfokon!

Mert aki Mondeoval jár, az szégyellje magát, hogy autópályán 90-nel, meg 70-nel megy. Szerintem.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #889 Dátum: 2011.09.06 kedd, 01:18:08 »

Komolyan, gyerekek, ezen versenyeztek? Autópályán 90-100? Így a 300le-s benyás autók is eljárnak 7 literrel! Lehet, hogy csak engem hergel, de komolyan! 90-100 autópályán? Miért nem mentek egyből vonattal? falbav 

Jogos!  vigyor3
A legvadabb a húzattam magam a teherautóval.
Olyan út kellene, ahol csak lejtő van :-) meg húzós kamion  vigyor3
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #890 Dátum: 2011.09.06 kedd, 09:20:18 »

Ja, csak hogy tiszta legyen a kép. Mentem 1000 km-ert 50 literrel. Ráálltam a francia ótópáláyra este 9-kor és tempomattal 70-nel krúzoltam egész este. Lehet így is, csak értelme nincs sok. Viszont nem is reklámozom a fogyasztás topicban. falbav

Fillérbhaszás felsőfokon!

Mert aki Mondeoval jár, az szégyellje magát, hogy autópályán 90-nel, meg 70-nel megy. Szerintem.

En hetfon reggel kifele 110-115 korul jottem, es ugy alltam be a kuthoz Becsben, hogy a szamitogep szerint 1 km-re eleg uzemanyagom maradt. Ha 140-nel jovok, a hatarig nem erek el...  nyes

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #891 Dátum: 2011.09.06 kedd, 09:28:05 »

Komolyan, gyerekek, ezen versenyeztek? Autópályán 90-100? Így a 300le-s benyás autók is eljárnak 7 literrel! Lehet, hogy csak engem hergel, de komolyan! 90-100 autópályán? Miért nem mentek egyből vonattal? falbav  

eljen taps eljen taps
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #892 Dátum: 2011.09.06 kedd, 11:45:40 »

Komolyan, gyerekek, ezen versenyeztek? Autópályán 90-100? Így a 300le-s benyás autók is eljárnak 7 literrel! Lehet, hogy csak engem hergel, de komolyan! 90-100 autópályán? Miért nem mentek egyből vonattal? falbav 
Erre csak annyit, hogy senki nem kért rá, hogy te is szórakozz az alacsony fogyiért. Te, és még pár főleg benzines Mondeos azzal játszotok, hogy lámpától lámpáig gyorsultok, lenyomjátok a többi autóst, nektek ez okoz örömet, ti ennek örültök. Én, és ahogy elnézem rajtam kívül még jópáran meg azzal szórakozunk, hogy hogy nyomjuk lejjebb a fogyit. Mi meg nem kértünk, hogy te (ti) álljatok be ebbe a sorba.
Had találja már meg mindenki a saját autójában azt a faktort, ami örömet okoz neki. Amíg mindenki magának csinálja, és nem kezdi el agitálni a többieket, hogy tegyék azt amit ő, addig nincs baj. Ráadásul ez a fogyasztásos topik, hova máshova írja be a szerencsétlen fórumozó a legújabb eredményét.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #893 Dátum: 2011.09.06 kedd, 11:52:29 »

Erre csak annyit, hogy senki nem kért rá, hogy te is szórakozz az alacsony fogyiért. Te, és még pár főleg benzines Mondeos azzal játszotok, hogy lámpától lámpáig gyorsultok, lenyomjátok a többi autóst, nektek ez okoz örömet, ti ennek örültök. Én, és ahogy elnézem rajtam kívül még jópáran meg azzal szórakozunk, hogy hogy nyomjuk lejjebb a fogyit. Mi meg nem kértünk, hogy te (ti) álljatok be ebbe a sorba.
Had találja már meg mindenki a saját autójában azt a faktort, ami örömet okoz neki. Amíg mindenki magának csinálja, és nem kezdi el agitálni a többieket, hogy tegyék azt amit ő, addig nincs baj. Ráadásul ez a fogyasztásos topik, hova máshova írja be a szerencsétlen fórumozó a legújabb eredményét.

Csak, hogy tovább fokozzam a hangulatot:

Míg a dízlisek lámpától lámpáig felszakítják az aszfaltot kevés üzemanyaggal, addig a benyások bőgetve a motort bojrészerkednek két lámpa között, mindezt iszonyat sok benzinnel... eplus2

No b-d vita. Csak egy kicsit g*ciskedek.  vigyor3

De aki 90-100al megy autópályán, akár egy ezres corsával is az szerintem hüle.  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #894 Dátum: 2011.09.06 kedd, 12:10:35 »

Csak, hogy tovább fokozzam a hangulatot:

Míg a dízlisek lámpától lámpáig felszakítják az aszfaltot kevés üzemanyaggal, addig a benyások bőgetve a motort bojrészerkednek két lámpa között, mindezt iszonyat sok benzinnel... eplus2

No b-d vita. Csak egy kicsit g*ciskedek.  vigyor3

De aki 90-100al megy autópályán, akár egy ezres corsával is az szerintem hüle.  vigyor3

Nem biztos, de azert nezzen korbe, hogy rajta kivul ki jar arra, es ha utban van, legalabb ne akadalyozza a tobbieket. Nekem az a halalom, amikor egy ilyen szazatmeno kiall kamiont elozni - 105-tel, merthogy ragyorsit, ahogy kell, ugyebar...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
drof
Vendég
« Új hozzászólás #895 Dátum: 2011.09.06 kedd, 12:11:30 »

Erre csak annyit, hogy senki nem kért rá, hogy te is szórakozz az alacsony fogyiért. Te, és még pár főleg benzines Mondeos azzal játszotok, hogy lámpától lámpáig gyorsultok, lenyomjátok a többi autóst, nektek ez okoz örömet, ti ennek örültök.
Ezt rosszul tudod. És főleg azért tudod rosszul, mert minden lámpánál- ha kialakul egy ad hoc gyorsulási verseny - a dízlisek akarják legyorsulni a többieket, megmutatva, hogy nem csak jól fogyaszt, de megy is. Ezt ne feledd.
Én, és ahogy elnézem rajtam kívül még jópáran meg azzal szórakozunk, hogy hogy nyomjuk lejjebb a fogyit. Mi meg nem kértünk, hogy te (ti) álljatok be ebbe a sorba.
Had találja már meg mindenki a saját autójában azt a faktort, ami örömet okoz neki. Amíg mindenki magának csinálja, és nem kezdi el agitálni a többieket, hogy tegyék azt amit ő, addig nincs baj. Ráadásul ez a fogyasztásos topik, hova máshova írja be a szerencsétlen fórumozó a legújabb eredményét.

Ez engem nem zavar. Az autópályán 90. Na az zavar. A fogyasztás az öröme? Legyen, engem nem érdekel. De ne essünk már át a ló túloldalára.  szomoru1
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #896 Dátum: 2011.09.06 kedd, 12:12:34 »

En hetfon reggel kifele 110-115 korul jottem, es ugy alltam be a kuthoz Becsben, hogy a szamitogep szerint 1 km-re eleg uzemanyagom maradt. Ha 140-nel jovok, a hatarig nem erek el...  nyes

AndyA

Vagy azt írta volna ki: -50 km  nyes
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
drof
Vendég
« Új hozzászólás #897 Dátum: 2011.09.06 kedd, 12:16:49 »

Nem biztos, de azert nezzen korbe, hogy rajta kivul ki jar arra, es ha utban van, legalabb ne akadalyozza a tobbieket. Nekem az a halalom, amikor egy ilyen szazatmeno kiall kamiont elozni - 105-tel, merthogy ragyorsit, ahogy kell, ugyebar...

AndyA

Nekem is ez a bajom a fogyibajnokokkal. Addig nincs baj, amíg elvan magával és megelőzhető. De akkor sem gyorsítanak, ha helyzet van! Emelkedőn nem ad több gázt és szépen fog maga mögé egy sort. Kamion és teherautó mögé beáll és nem előz, amivel olyan nagy szhart tud csinálni, hogy csak na. Beférni elé nem enged, mert kell a kamion vontatószele, elmenni mellettük meg balesetveszélyes.
Aztán ha mégis előz, akkor csak finoman, nehogy a fogyi sok legyen. Ezzel megint akadályt és balesetveszélyt okozva. Gondolom mindenki látott már ilyet. És ez nem csak a dízlisek között jellemző, hanem a benyások között is, és városban is egyre több ilyennel találkozom.

Értem én, hogy válság van, de vannak más szempontok is. 
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #898 Dátum: 2011.09.06 kedd, 12:16:52 »

Vagy azt írta volna ki: -50 km  nyes

Biztos kiirta volna...? Smiley

A Picasso anno 20 km alatt levette a kijelzest, mondvan, passz. A Mondeoban ilyenkor mennyi tartalek lehet meg? Ugyanis 57,5 liter korul sikerult ratoltenem, igaz, en rendesen, kupakig tele szoktam tolni. Az viszont nagyon nem jo otlet a TDCi-nel, hogy tenyleg kifogyjon a gazolaj, nem mertem a hatralevo 11 km-t megkockaztatni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #899 Dátum: 2011.09.06 kedd, 12:18:47 »

Nekem is ez a bajom a fogyibajnokokkal. Addig nincs baj, amíg elvan magával és megelőzhető. De akkor sem gyorsítanak, ha helyzet van! Emelkedőn nem ad több gázt és szépen fog maga mögé egy sort. Kamion és teherautó mögé beáll és nem előz, amivel olyan nagy szhart tud csinálni, hogy csak na. Beférni elé nem enged, mert kell a kamion vontatószele, elmenni mellettük meg balesetveszélyes.

Es milyen merges, amikor elsonek ot elozod meg, es beallsz ele - amugy szabalyosan -, a teherauto moge, hogy utana azt is meg tudd elozni. Dudakoncert, villogas, ragyorsitas... Olyankor bezzeg megvan a gazpedal es senkit nem erdekel a fogyasztas.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak: 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 ... 138   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.045 másodperc alatt készült el 26 lekéréssel.