Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.28 vasárnap, 17:29:14 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 ... 29   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Gyorsulás  (Megtekintve 442437 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #300 Dátum: 2005.05.23 hétfő, 10:04:00 »

Egy dolog megnyugtat... Téged lealáztalak... Bár lehet, hogy csak hagytad magad.
Sovány az kollega ;-) tele volt a zótó, nem látta? :-P Különben is ki a dobogós hivatalosan?? Na ki?? 8-D
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #301 Dátum: 2005.05.23 hétfő, 10:13:00 »

Sovány az kollega ;-) tele volt a zótó, nem látta? :-P Különben is ki a dobogós hivatalosan?? Na ki?? 8-D
Gondolom aki indult...  
Egyébként az én autóm sem volt üres Tongue
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #302 Dátum: 2005.05.23 hétfő, 10:14:00 »

Sovány az kollega ;-) tele volt a zótó, nem látta? :-P Különben is ki a dobogós hivatalosan?? Na ki?? 8-D
Legközelebbi talin (ha jössz), akkor már előre ki vagy hívva. Majd segítek kipakolni előtte Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #303 Dátum: 2005.05.23 hétfő, 10:56:00 »

Legközelebbi talin (ha jössz), akkor már előre ki vagy hívva. Majd segítek kipakolni előtte Smiley
Neféjj, megkapják a (hidro)tökeid 8-P
 
:-D
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #304 Dátum: 2005.05.23 hétfő, 11:52:00 »

Az a bajom, hogy a miuccánkat is használja pár műmájer, a gyerekek meg aludnának, gondoltam eccer kibaszok a zablakon vmit (egy marék szöget, vagy vekni kenyér megteszi) pesze ég és föld a kettő :-)
 
Gyorsulási futamok a fővárosi éjszakában
2005. máj. 23., 10:20  
 
Egyre több autós és gyalogos panaszkodik az illegális gyorsulókra Budapesten. A rendőrség spontán rajtaütésekkel próbálja meggátolni az éjszakai száguldozást. A jelek szerint azonban minden próbálkozás eredménytelenül végződik.
 
Gumiszag, száguldás és persze hangos zene. A budapesti rendőrök már évek óta próbálják elkapni a gyorsuló fiatalokat, eddig gyakorlatilag eredménytelenül.
 
Mialatt az Infopark mellett zavartalanul pörkölték a gumikat, a rendőrség a Savoya Park mellett próbált lecsapni a gyorsulókra. Egy sem hajtott arra aznap este.
 
Az elmúlt hónapokban pedig több budapesti rendőrautó is összetört autós üldözésben. Arra a kérdésünkre, hányszor razziázott sikeresen a rendőrség az illegális versenyeken, a sajtóosztályon azt a választ kaptuk: nem tudnak ehhez hasonló bejelentésekről.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #305 Dátum: 2005.05.23 hétfő, 12:14:00 »

Sziasztok!
 
Bocsi, hogy Opelesként idejövök, és lehet hogy kicsit OFF a téma, de megkérdézem. Ismertek-e egy (asszem II) Mondeo-t, sötétkék vagy fekete színű, gondolom V6-os, kétoldali króm ovál kipufogó, alufelni, csavart küszöbszpojler (talán Rieger) stb. Ma este 7 körül az M3-on, bp felé "májer"-kodott. Egész jól ment, igaz egy emelkedőn kicsit lemaradt, gondolom 2,5 lehetett.
Ismerjük az illetőt. Tényleg két gyermek volt hátul. Egy síma V6 kissebb chipokosítással. És mi volt a menet, ha még jössz erre? Hogy maradt le? Én csak azért furcsálom, hogy lemaradt volna, mert én az 1,8 16V-mel nem padlózva nyomtam egy több, mint 160-as átlagot!!! Füzesabony-Bp. között, amikor is csak egyszer jöttem vissza 140-re, term Gödöllő elött.(a lassító bunkókról nem beszélve). Ha ő lemaradt a V6-al, akkor az csak az asszonynak és a gyerekeknek tudható be, egy ilyen GYENGE autópályán...SZVSZ
 
Tisztelettel!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #306 Dátum: 2005.05.23 hétfő, 13:56:00 »

rendőrök meg basszák meg egymást a kpmes anyjuk hátán!
sorry szkreccs!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #307 Dátum: 2005.05.23 hétfő, 13:56:00 »

najó,de ha kimegyünk pestről oda is jönnek rendőrök...
akkormeg fölös autókjázni és elég az infopark.
én monnyuk mostanában gyálra járok,de ma megyek iphez:-))
rendőrök meg basszák meg egymást a kpmes anyjuk hátán!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #308 Dátum: 2005.05.23 hétfő, 13:56:00 »

Az a bajom, hogy a miuccánkat is használja pár műmájer, a gyerekek meg aludnának, gondoltam eccer kibaszok a zablakon vmit (egy marék szöget, vagy vekni kenyér megteszi) pesze ég és föld a kettő :-)
 
Gyorsulási futamok a fővárosi éjszakában
2005. máj. 23., 10:20  
 
Egyre több autós és gyalogos panaszkodik az illegális gyorsulókra Budapesten. A rendőrség spontán rajtaütésekkel próbálja meggátolni az éjszakai száguldozást. A jelek szerint azonban minden próbálkozás eredménytelenül végződik.
 
Gumiszag, száguldás és persze hangos zene. A budapesti rendőrök már évek óta próbálják elkapni a gyorsuló fiatalokat, eddig gyakorlatilag eredménytelenül.
 
Mialatt az Infopark mellett zavartalanul pörkölték a gumikat, a rendőrség a Savoya Park mellett próbált lecsapni a gyorsulókra. Egy sem hajtott arra aznap este.
 
Az elmúlt hónapokban pedig több budapesti rendőrautó is összetört autós üldözésben. Arra a kérdésünkre, hányszor razziázott sikeresen a rendőrség az illegális versenyeken, a sajtóosztályon azt a választ kaptuk: nem tudnak ehhez hasonló bejelentésekről.
najó,de ha kimegyünk pestről oda is jönnek rendőrök...
akkormeg fölös autókjázni és elég az infopark.
én monnyuk mostanában gyálra járok,de ma megyek iphez:-))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #309 Dátum: 2005.05.23 hétfő, 14:06:00 »

najó,de ha kimegyünk pestről oda is jönnek rendőrök...
akkormeg fölös autókjázni és elég az infopark.
én monnyuk mostanában gyálra járok,de ma megyek iphez:-))
Faro!
 
Hogy képzeled, hogy ilyen csúnya, illegalitásba burkolózó dolgokra jársz?Huh?Huh?Huh?
 
Üdv: Álmos
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #310 Dátum: 2005.05.23 hétfő, 14:20:00 »

Faro!
 
Hogy képzeled, hogy ilyen csúnya, illegalitásba burkolózó dolgokra jársz?Huh?Huh?Huh?
 
Üdv: Álmos
:-))))))))))))))
de én csak dumálni járok..amire rájött a fókuszos komád is...
viszont marhára idegesítő,hogy lezárják az ipt....
kint kell lerakni péntekenkét a kocsit és sokat is kell sétálni:-)
motorosokat meg nem szivatják  a rendőrök...
de mind1..sokkal fontosabb "velünk" foglalkozni,mint a bűnözőket elkapni...
és jobban is keresnek velünk.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #311 Dátum: 2005.05.23 hétfő, 14:34:00 »

:-))))))))))))))
de én csak dumálni járok..amire rájött a fókuszos komád is...
viszont marhára idegesítő,hogy lezárják az ipt....
kint kell lerakni péntekenkét a kocsit és sokat is kell sétálni:-)
motorosokat meg nem szivatják  a rendőrök...
de mind1..sokkal fontosabb "velünk" foglalkozni,mint a bűnözőket elkapni...
és jobban is keresnek velünk.
Azért ki lehet jutni péntekenként is.
Eddig mindíg sikerült.:-)))))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #312 Dátum: 2005.05.23 hétfő, 14:52:00 »

Azért ki lehet jutni péntekenként is.
Eddig mindíg sikerült.:-)))))
de a spanodén nincs fólia se lámpabúra/oldalindexsötétítés...
én 11után mentem ki most is és ezek után ezt fogom bevezetni..
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #313 Dátum: 2005.05.23 hétfő, 14:52:00 »

najó,de ha kimegyünk pestről oda is jönnek rendőrök...
akkormeg fölös autókjázni és elég az infopark.
én monnyuk mostanában gyálra járok,de ma megyek iphez:-))
Ma? Viszont úcccse árulom el melyik uccába lakom ;-P
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #314 Dátum: 2005.05.23 hétfő, 14:53:00 »

Ma? Viszont úcccse árulom el melyik uccába lakom ;-P
hétfőn-szerdán-pénteken van ip,meg ha jó az idő akkor kedden,csütörtökön,szombaton és vasárnap:-)))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #315 Dátum: 2005.05.23 hétfő, 15:03:00 »

hétfőn-szerdán-pénteken van ip,meg ha jó az idő akkor kedden,csütörtökön,szombaton és vasárnap:-)))
... benyafaló-aszfaltzabáló-füstokádó-gumiszaggató pernahajderek 8-D jójaz ;-)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #316 Dátum: 2005.05.23 hétfő, 15:47:00 »

de a spanodén nincs fólia se lámpabúra/oldalindexsötétítés...
én 11után mentem ki most is és ezek után ezt fogom bevezetni..
Oldalindexfehéritésvan.Smiley
Mostmár.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #317 Dátum: 2005.05.23 hétfő, 18:25:00 »

Oldalindexfehéritésvan.Smiley
Mostmár.
az durva:-)))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #318 Dátum: 2005.05.23 hétfő, 18:33:00 »

az durva:-)))
Szólhatnak a yagellók a 17"-os felni miatt??
225 széles.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #319 Dátum: 2005.05.23 hétfő, 18:41:00 »

Szólhatnak a yagellók a 17"-os felni miatt??
225 széles.
Mármint a gumi.
Naplózva
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #320 Dátum: 2005.05.23 hétfő, 20:15:00 »

Mármint a gumi.
Az szép lenne... nekem is pont ez a kombináció van fenn...nem hiszem, hogy ehhez lenne közük.
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Vendég
« Új hozzászólás #321 Dátum: 2005.05.23 hétfő, 20:59:00 »

Az szép lenne... nekem is pont ez a kombináció van fenn...nem hiszem, hogy ehhez lenne közük.
Maffy!
 
Nemtom biztos van felső határ minden autónál.
+ kpm-nél mindenbe belekötnek ami nem engedélyes átalakítás.
Vagy nem?Huh?Huh? <-Faro?
 
Üdv: Álmos
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #322 Dátum: 2005.05.24 kedd, 07:55:00 »

Szólhatnak a yagellók a 17"-os felni miatt??
225 széles.
Az út szélén a rendőr (kpm nélkül), akkor szól bele, ha kilóg a felni vagy a kerék az autó alól. (Tapasztalat Sad( ) És ezzel is csak 10-ből 1 rendőr foglalkozik. Nekem ez majdnem a forgalmimba került anno
Naplózva
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #323 Dátum: 2005.05.24 kedd, 08:56:00 »

Maffy!
 
Nemtom biztos van felső határ minden autónál.
+ kpm-nél mindenbe belekötnek ami nem engedélyes átalakítás.
Vagy nem?Huh?Huh? <-Faro?
 
Üdv: Álmos
Jogos... ez valóban autó függő lehet... egy OFF Trabin érdekesen mutatna Shocked)
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Vendég
« Új hozzászólás #324 Dátum: 2005.05.24 kedd, 09:44:00 »

Azért van a V6-on az a kis kinyúlás a sárvédő kerékjáratperemén. Más funkcióját nem látom Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #325 Dátum: 2005.05.24 kedd, 12:04:00 »

Az út szélén a rendőr (kpm nélkül), akkor szól bele, ha kilóg a felni vagy a kerék az autó alól. (Tapasztalat Sad( ) És ezzel is csak 10-ből 1 rendőr foglalkozik. Nekem ez majdnem a forgalmimba került anno
Kicsit kilóg........
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #326 Dátum: 2005.05.24 kedd, 15:13:00 »

Azért van a V6-on az a kis kinyúlás a sárvédő kerékjáratperemén. Más funkcióját nem látom Smiley
Ernő!
 
Designelem és nem mindeggyiken van......
Hovonoén Pl. van, de nem eggyet láttam már amin nincs.Smiley
 
Üdv: Álmos
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #327 Dátum: 2005.05.24 kedd, 15:43:00 »

Ernő!
 
Designelem és nem mindeggyiken van......
Hovonoén Pl. van, de nem eggyet láttam már amin nincs.Smiley
 
Üdv: Álmos
A Ghia-kon fogsz találni!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #328 Dátum: 2005.05.24 kedd, 15:46:00 »

A Ghia-kon fogsz találni!
Nem tom nem nagyon figyeltem.
Mi legyen a világításfoglalatokkal?
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #329 Dátum: 2005.05.24 kedd, 16:15:00 »

Nem tom nem nagyon figyeltem.
Mi legyen a világításfoglalatokkal?
Járok én arra nemsokáá! OK?
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #330 Dátum: 2005.05.24 kedd, 16:17:00 »

Járok én arra nemsokáá! OK?
Nekem mindeggy!!!!
De ha későn érsz ide megeszi a por.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #331 Dátum: 2005.05.24 kedd, 16:23:00 »

Nekem mindeggy!!!!
De ha későn érsz ide megeszi a por.
Zsííírozd le!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #332 Dátum: 2005.05.24 kedd, 16:49:00 »

Zsííírozd le!
Ok!!!!:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #333 Dátum: 2005.05.24 kedd, 22:46:00 »

Ismerjük az illetőt. Tényleg két gyermek volt hátul. Egy síma V6 kissebb chipokosítással. És mi volt a menet, ha még jössz erre? Hogy maradt le? Én csak azért furcsálom, hogy lemaradt volna, mert én az 1,8 16V-mel nem padlózva nyomtam egy több, mint 160-as átlagot!!! Füzesabony-Bp. között, amikor is csak egyszer jöttem vissza 140-re, term Gödöllő elött.(a lassító bunkókról nem beszélve). Ha ő lemaradt a V6-al, akkor az csak az asszonynak és a gyerekeknek tudható be, egy ilyen GYENGE autópályán...SZVSZ
 
Tisztelettel!
Tempomattal mentem végig (170) Egyszer versenyeztt egyett egy A6-al, de alul maradt. Aztán utolértem, és egy durvább emelkedőnél nyomtam egy padlót (3.0 V6 24V Omega, 212 paci), amire az automata egyett visszaváltott, és ilyenkor 205-ig húzatja a 3.-at, na ekkor maradt le. Melleseleg opeles léttemre, tényleg kalapot emelek az a Mondeo előtt, a 2.5 motor nagyot produkált addig, jópár emelkedőn.
 
Más, 17" felni téma.
Amennyiben szerzel gyári 17" felnit, a jagelló meg a KPM mehet oda ahonnan jött. Nem tudja eldönteni, hogy adott autóból adtak ki akár kis sorozatot is, nagy felnivel. Egyébként meg "szerezz" műbizonylatot a felniről, hogy a te autódra megfelel. A németek jópár éve a felni külső felébe belegravírozzák/öntik a típusengedély számát. Ha van ilyen a felnin (akár kívül, akár belül) szerepeljen a műbizonylaton. Egyébként belül mindenféleképp kell hogy legyen valamilyen típus/engedélyszám. A legvégsőbb esetben, ha a KPM-s köt beléd, leszereli a kereket, megnézi a számot, összeegyezteti a műbizonylattal, és sűrű bocsánatkérések közepette visszaszereli, majd további kellemes utat kíván.
A műbizonylattal csak annyira kell vigyázni, hogy hihető legyen (jó a fénymásolat is). Szóval ne akard elhitetni, hogy a Mondeo-ra engedélyezett pl a 22" felni...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #334 Dátum: 2005.05.24 kedd, 23:17:00 »

Tempomattal mentem végig (170) Egyszer versenyeztt egyett egy A6-al, de alul maradt. Aztán utolértem, és egy durvább emelkedőnél nyomtam egy padlót (3.0 V6 24V Omega, 212 paci), amire az automata egyett visszaváltott, és ilyenkor 205-ig húzatja a 3.-at, na ekkor maradt le. Melleseleg opeles léttemre, tényleg kalapot emelek az a Mondeo előtt, a 2.5 motor nagyot produkált addig, jópár emelkedőn.
 
Más, 17" felni téma.
Amennyiben szerzel gyári 17" felnit, a jagelló meg a KPM mehet oda ahonnan jött. Nem tudja eldönteni, hogy adott autóból adtak ki akár kis sorozatot is, nagy felnivel. Egyébként meg "szerezz" műbizonylatot a felniről, hogy a te autódra megfelel. A németek jópár éve a felni külső felébe belegravírozzák/öntik a típusengedély számát. Ha van ilyen a felnin (akár kívül, akár belül) szerepeljen a műbizonylaton. Egyébként belül mindenféleképp kell hogy legyen valamilyen típus/engedélyszám. A legvégsőbb esetben, ha a KPM-s köt beléd, leszereli a kereket, megnézi a számot, összeegyezteti a műbizonylattal, és sűrű bocsánatkérések közepette visszaszereli, majd további kellemes utat kíván.
A műbizonylattal csak annyira kell vigyázni, hogy hihető legyen (jó a fénymásolat is). Szóval ne akard elhitetni, hogy a Mondeo-ra engedélyezett pl a 22" felni...
Velem még nem is versenyeztél, Dark koma.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #335 Dátum: 2005.05.24 kedd, 23:21:00 »

Tempomattal mentem végig (170) Egyszer versenyeztt egyett egy A6-al, de alul maradt. Aztán utolértem, és egy durvább emelkedőnél nyomtam egy padlót (3.0 V6 24V Omega, 212 paci), amire az automata egyett visszaváltott, és ilyenkor 205-ig húzatja a 3.-at, na ekkor maradt le. Melleseleg opeles léttemre, tényleg kalapot emelek az a Mondeo előtt, a 2.5 motor nagyot produkált addig, jópár emelkedőn.
 
Más, 17" felni téma.
Amennyiben szerzel gyári 17" felnit, a jagelló meg a KPM mehet oda ahonnan jött. Nem tudja eldönteni, hogy adott autóból adtak ki akár kis sorozatot is, nagy felnivel. Egyébként meg "szerezz" műbizonylatot a felniről, hogy a te autódra megfelel. A németek jópár éve a felni külső felébe belegravírozzák/öntik a típusengedély számát. Ha van ilyen a felnin (akár kívül, akár belül) szerepeljen a műbizonylaton. Egyébként belül mindenféleképp kell hogy legyen valamilyen típus/engedélyszám. A legvégsőbb esetben, ha a KPM-s köt beléd, leszereli a kereket, megnézi a számot, összeegyezteti a műbizonylattal, és sűrű bocsánatkérések közepette visszaszereli, majd további kellemes utat kíván.
A műbizonylattal csak annyira kell vigyázni, hogy hihető legyen (jó a fénymásolat is). Szóval ne akard elhitetni, hogy a Mondeo-ra engedélyezett pl a 22" felni...
Akad még olyan
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #336 Dátum: 2005.05.25 szerda, 08:58:00 »

Tempomattal mentem végig (170) Egyszer versenyeztt egyett egy A6-al, de alul maradt. Aztán utolértem, és egy durvább emelkedőnél nyomtam egy padlót (3.0 V6 24V Omega, 212 paci), amire az automata egyett visszaváltott, és ilyenkor 205-ig húzatja a 3.-at, na ekkor maradt le. Melleseleg opeles léttemre, tényleg kalapot emelek az a Mondeo előtt, a 2.5 motor nagyot produkált addig, jópár emelkedőn.
 
Más, 17" felni téma.
Amennyiben szerzel gyári 17" felnit, a jagelló meg a KPM mehet oda ahonnan jött. Nem tudja eldönteni, hogy adott autóból adtak ki akár kis sorozatot is, nagy felnivel. Egyébként meg "szerezz" műbizonylatot a felniről, hogy a te autódra megfelel. A németek jópár éve a felni külső felébe belegravírozzák/öntik a típusengedély számát. Ha van ilyen a felnin (akár kívül, akár belül) szerepeljen a műbizonylaton. Egyébként belül mindenféleképp kell hogy legyen valamilyen típus/engedélyszám. A legvégsőbb esetben, ha a KPM-s köt beléd, leszereli a kereket, megnézi a számot, összeegyezteti a műbizonylattal, és sűrű bocsánatkérések közepette visszaszereli, majd további kellemes utat kíván.
A műbizonylattal csak annyira kell vigyázni, hogy hihető legyen (jó a fénymásolat is). Szóval ne akard elhitetni, hogy a Mondeo-ra engedélyezett pl a 22" felni...
Le a kalappal az autód előtt, de pont arra utaltam az M3-as autópálya kapcsán, hogy nem egy dimbes dombos heyl, és csak egyetlen olyan hely van, ami keményebb, ez Gödöllő előtt van. Én ott 140-nel mentem fel 5-ben tartva az iramot. Ha ott nyomok egy harmadikat, akkor 160-ig simán elmegy! (1,8 16V) Egy V6 azért keményebb!
 
Más: miért nem jössz közénk, ha még családi kötelék is van? Én szívesen ismerkednék egy 3,0 MV6-tal!;-)
 
Tisztelettel!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #337 Dátum: 2005.05.25 szerda, 22:10:00 »

Le a kalappal az autód előtt, de pont arra utaltam az M3-as autópálya kapcsán, hogy nem egy dimbes dombos heyl, és csak egyetlen olyan hely van, ami keményebb, ez Gödöllő előtt van. Én ott 140-nel mentem fel 5-ben tartva az iramot. Ha ott nyomok egy harmadikat, akkor 160-ig simán elmegy! (1,8 16V) Egy V6 azért keményebb!
 
Más: miért nem jössz közénk, ha még családi kötelék is van? Én szívesen ismerkednék egy 3,0 MV6-tal!;-)
 
Tisztelettel!
Na igen... pont arról az emelkedőről beszéltem. Ott simán felmegy 200-al. Igaz ennek ára van, és be is lehet fizetni a benzinkúton Sad
Lehet hogy egyszer majd ellátogatok hozzátok is egy gyorsulás erejéig. Sajnos az autómata váltóval 0-50-ig nagyon rosszul gyorsul. Ott kinyit a dual-ram, és jön a lórugás. Szóval nem egy gyorsulóbajnok 1/8 mérföldön, viszont 1/4 mérföldön már elég jó eredményket produkál.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #338 Dátum: 2005.05.25 szerda, 22:33:00 »

Na igen... pont arról az emelkedőről beszéltem. Ott simán felmegy 200-al. Igaz ennek ára van, és be is lehet fizetni a benzinkúton Sad
Lehet hogy egyszer majd ellátogatok hozzátok is egy gyorsulás erejéig. Sajnos az autómata váltóval 0-50-ig nagyon rosszul gyorsul. Ott kinyit a dual-ram, és jön a lórugás. Szóval nem egy gyorsulóbajnok 1/8 mérföldön, viszont 1/4 mérföldön már elég jó eredményket produkál.
Dark!
 
Abban nem vagyok biztos, hogy az Omegánál is megy, de egy ismerősöm úgy küszöböli ki az ótómata lassúságát ilyen esetekben, hogy 1-es állásból indul, majd átteszi D-be,ha felpörgött eléggé...engedi menet közben a váltást, vagy meg kell állni.
 
Hogy egy kis témábavágás is legyen: Mikor veszel már egy AUTÓT? Egy Mondeot? Vagy legalább Fordot Smiley))))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #339 Dátum: 2005.05.25 szerda, 22:43:00 »

A Pest felé vezető oldalon a 21-es kőnél azért én lassítani szoktam. Durva az a kanyar.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #340 Dátum: 2005.05.26 csütörtök, 07:28:00 »

Dark!
 
Abban nem vagyok biztos, hogy az Omegánál is megy, de egy ismerősöm úgy küszöböli ki az ótómata lassúságát ilyen esetekben, hogy 1-es állásból indul, majd átteszi D-be,ha felpörgött eléggé...engedi menet közben a váltást, vagy meg kell állni.
 
Hogy egy kis témábavágás is legyen: Mikor veszel már egy AUTÓT? Egy Mondeot? Vagy legalább Fordot Smiley))))
Ez az automatás trükk nálam is működik, de nem ezzel van a baj. A motor igazi ereje 3500-as fordulat felett jön meg igazán. Ekkor nyit a dual-ram (második torok). Ha kézi váltós lenne, kuplungal rá lehetne segíteni, hogy ne essen 3500 alá a fordulat, de autómatánál nem tudsz mit csinálni, mint kivárod hogy elérje a 3500-at, és ekkor már 50-el megy az autó. Mindez azért van, hogy ne tudd szépörgetni 1.-ben a motort, meg ne faroljon ki. Egyébként nem lassú az autómata, sőt... A váltókar tetején van egy "S" gomb (sport fokozat), ilyenkor "csodákra" képes. A lassúsága néha a padlógáz-visszaváltáskor jön elő.
 
Vennék AUTÓ-t, de se az Opel se a Ford nem gyárt... Sad
Félretéve a tréfát, mindkét gyártól hiányolom a hátsókerékhajtást,és/vagy állandó összkerékhajtást. Az Opeltől néha jönnek elejtett hírek, hogy mikor kerül piacra az új omega, meg hogy a vectra megkapja a Saab vagy Subaru összkerékhajtását. Tudtommal az európai Fordnak sincs hátsókerekese,állandó összkerekese(Huh??!). Elsőkeréken meg a 200 LE felett már kicsit rosszabb hatásfokkal lehet átadni a teljesítményt.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #341 Dátum: 2005.05.26 csütörtök, 10:46:00 »

Ez az automatás trükk nálam is működik, de nem ezzel van a baj. A motor igazi ereje 3500-as fordulat felett jön meg igazán. Ekkor nyit a dual-ram (második torok). Ha kézi váltós lenne, kuplungal rá lehetne segíteni, hogy ne essen 3500 alá a fordulat, de autómatánál nem tudsz mit csinálni, mint kivárod hogy elérje a 3500-at, és ekkor már 50-el megy az autó. Mindez azért van, hogy ne tudd szépörgetni 1.-ben a motort, meg ne faroljon ki. Egyébként nem lassú az autómata, sőt... A váltókar tetején van egy "S" gomb (sport fokozat), ilyenkor "csodákra" képes. A lassúsága néha a padlógáz-visszaváltáskor jön elő.
 
Vennék AUTÓ-t, de se az Opel se a Ford nem gyárt... Sad
Félretéve a tréfát, mindkét gyártól hiányolom a hátsókerékhajtást,és/vagy állandó összkerékhajtást. Az Opeltől néha jönnek elejtett hírek, hogy mikor kerül piacra az új omega, meg hogy a vectra megkapja a Saab vagy Subaru összkerékhajtását. Tudtommal az európai Fordnak sincs hátsókerekese,állandó összkerekese(Huh??!). Elsőkeréken meg a 200 LE felett már kicsit rosszabb hatásfokkal lehet átadni a teljesítményt.
Azért nem muszály automatával sem alapról indúlni. A mondival ugyan nem csinálom(mert féltem a váltót+ a zsebem), de OFF Audi5000 bírta azt is ha 2-3k körül N-böl húztam egy 1-est(monduk az 3 sebességes volt 1be 90 2be170 körül tiltott) és füstölve indult el mint az amerikai üldözős filmekbe. Persze a feeling sem olyan mint a manuálisnál. Mert egy pillanatig nem történik semmi aztán ha összeakaszkodtak lamellák húz mint egy bivaly, nincs csúsztatás + váltásnál esetleges melléváltás
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #342 Dátum: 2005.05.26 csütörtök, 11:46:00 »

Hello emberek!
 
Olvasgatva a gyorsulós élményeiteket, eszembe jutott valami. Nekem 2.5 V6-om van, automata váltóval, de normális (tiszta, nem kátyús, nem ragyás, stb.) asztfalton se téli, se nyári gumival nem igen pörög ki a két első kerék - kikapcsolt kipörgésgátlóval persze. Pedig motorikusan pöpec, a váltó is kifogástalan, minden OK. A 170 LE nem a világ vége, de azért még automata váltón keresztül is ki kéne tudnia pörgetnie az első kerekeket indulásnál, nem?
 
Nem merem kipróbálni, mert a Mondeo-automata egy elég kényes szerkezet (és sokat költöttem már rá), de vajon működő dolog-e, ha úgy indulok, hogy: sebességben (mondjuk D-ben) nyomom bal lábbal a féket, a jobbal rálépek a gázra, és ha már felpörgött a motor, akkor ugrom le a fékről. Ezt kibírja szerintetek a váltó, vagy ez nagyon ártalmas neki? Van rajta Sport fokozat, esetleg úgy? Padlógáznál nem csúsztat a váltó, hanem zárja a turbinákat (lock-up), tehát nem a váltóban veszik el a kraft. Vagy túl jók a gumijaim?
 
Abszolúte nem gyorsulgatásra használom az autót (10-12 literes fogyasztással járok Pesten a dugókban), csak kíváncsi vagyok. Sosem mértem a gyorsulását, elégedett vagyok vele így is - kivéve, ha ez így ebben a formában nem üzemszerű.
 
Vélemények?
Üdv!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #343 Dátum: 2005.05.26 csütörtök, 12:40:00 »

Szerintem illene neki kicsit elforgatni a kerekeidet, mert nekem az 1.8 is megpörgeti egy kicsit(2-3 pördülés)sarokról kilövésnél, igyaz nálunk 1-2 helyen az a csúszós fajta "fehér" aszfalt van!
Azt hiszem startpilot(vagy hogy híjjják azt izét) az még ezekben nincs, mert a multkor vasaltam az új fékeimet és elég csúnyám kinlódot a váltó amikor ballal fékeztem (bár ez nálam elég általános) jobbal meg nyomtam a gázt!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #344 Dátum: 2005.05.26 csütörtök, 13:02:00 »

Szerintem illene neki kicsit elforgatni a kerekeidet, mert nekem az 1.8 is megpörgeti egy kicsit(2-3 pördülés)sarokról kilövésnél, igyaz nálunk 1-2 helyen az a csúszós fajta "fehér" aszfalt van!
Azt hiszem startpilot(vagy hogy híjjják azt izét) az még ezekben nincs, mert a multkor vasaltam az új fékeimet és elég csúnyám kinlódot a váltó amikor ballal fékeztem (bár ez nálam elég általános) jobbal meg nyomtam a gázt!
Hello!
 
Ja, amit írtam, az tök egyenesen álló kerekekre vonatkozik. Ha egy kissé el van fordítva a kormány, akkor kipörög az, ahogy kell. És kanyarban (pl. körforgalomban) gázt adva - nemcsak padlógázt - 40-50-es sebességnél is frankón kipörgeti, csak egyenesben, állórajtnál nem. Persze poros aszfalton, lazább szerkezetű talajon egyből elforog, csak tiszta, egyenes aszfalton egyenesben nem. Se Economy, se Sport fokozatban. - Bár ezzel kapcsolatban annyit vettem észre, hogy a Sport fokozat egy hangyányival tovább húztja ki a motort padlógázon. Nem padlógázon pedig szintén később kapcsol fel. De a padlógázos rajtnál nincs különbség a Sport és az Eco fokozat között (legalábbis érzsére, mert stopperral sose mértem).  
 
Lehet, hogy (túl jók) a gumijaim? Futómű, kormánymű, fékek, minden tökéletes, tehát pl. szorulás nem lehetséges. Egyszerűen csak gyanús nekem a dolog.  
 
(Én is azért kérdeztem, amit kérdeztem, mert féltem a váltómat. Tavaly januárban majdnem félmillió Ft-ért cserélték Solymáron... Na, nem azért, mert ilyesmiket próbálgattam vele, hanem csak úgy szétesett.)
 
Üdv!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #345 Dátum: 2005.05.26 csütörtök, 13:10:00 »

Hello emberek!
 
Olvasgatva a gyorsulós élményeiteket, eszembe jutott valami. Nekem 2.5 V6-om van, automata váltóval, de normális (tiszta, nem kátyús, nem ragyás, stb.) asztfalton se téli, se nyári gumival nem igen pörög ki a két első kerék - kikapcsolt kipörgésgátlóval persze. Pedig motorikusan pöpec, a váltó is kifogástalan, minden OK. A 170 LE nem a világ vége, de azért még automata váltón keresztül is ki kéne tudnia pörgetnie az első kerekeket indulásnál, nem?
 
Nem merem kipróbálni, mert a Mondeo-automata egy elég kényes szerkezet (és sokat költöttem már rá), de vajon működő dolog-e, ha úgy indulok, hogy: sebességben (mondjuk D-ben) nyomom bal lábbal a féket, a jobbal rálépek a gázra, és ha már felpörgött a motor, akkor ugrom le a fékről. Ezt kibírja szerintetek a váltó, vagy ez nagyon ártalmas neki? Van rajta Sport fokozat, esetleg úgy? Padlógáznál nem csúsztat a váltó, hanem zárja a turbinákat (lock-up), tehát nem a váltóban veszik el a kraft. Vagy túl jók a gumijaim?
 
Abszolúte nem gyorsulgatásra használom az autót (10-12 literes fogyasztással járok Pesten a dugókban), csak kíváncsi vagyok. Sosem mértem a gyorsulását, elégedett vagyok vele így is - kivéve, ha ez így ebben a formában nem üzemszerű.
 
Vélemények?
Üdv!
Trombonist
 
Nem a váltóban veszik el a "kraft" de mivel csak alapjáratról tudsz indulni ami egy 950/min-es fordulat ezért ott még nem sok nyomaték és lóerő áll rendelkezésre.
Egyébként nekünk MKII 2.0 autómatánk van.
Normál alapjáratról padlónál nem forog el, főleg a mostani kerekekkel:) (215/45 ZR17)
Egyszer olyan 1500/min körül dobtam be D-be (VÉLETLENÜL) és akkor nyikkant egy nagyot a gumi.
 
Üdv: Álmos
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #346 Dátum: 2005.05.26 csütörtök, 14:04:00 »

Hello!
 
Ja, amit írtam, az tök egyenesen álló kerekekre vonatkozik. Ha egy kissé el van fordítva a kormány, akkor kipörög az, ahogy kell. És kanyarban (pl. körforgalomban) gázt adva - nemcsak padlógázt - 40-50-es sebességnél is frankón kipörgeti, csak egyenesben, állórajtnál nem. Persze poros aszfalton, lazább szerkezetű talajon egyből elforog, csak tiszta, egyenes aszfalton egyenesben nem. Se Economy, se Sport fokozatban. - Bár ezzel kapcsolatban annyit vettem észre, hogy a Sport fokozat egy hangyányival tovább húztja ki a motort padlógázon. Nem padlógázon pedig szintén később kapcsol fel. De a padlógázos rajtnál nincs különbség a Sport és az Eco fokozat között (legalábbis érzsére, mert stopperral sose mértem).  
 
Lehet, hogy (túl jók) a gumijaim? Futómű, kormánymű, fékek, minden tökéletes, tehát pl. szorulás nem lehetséges. Egyszerűen csak gyanús nekem a dolog.  
 
(Én is azért kérdeztem, amit kérdeztem, mert féltem a váltómat. Tavaly januárban majdnem félmillió Ft-ért cserélték Solymáron... Na, nem azért, mert ilyesmiket próbálgattam vele, hanem csak úgy szétesett.)
 
Üdv!
Nekem ugyan manuális 1,8-asom van, de alapjáratról is meg lehet nyikkantani egy autót szerintem. Ha rátaposol az autómata gázpedáljára. akkor ő is izomból indul. Nem? Amiért én írok, az az, hogy korábban nekem sem akart elindulni az autó, csak visszamorgott. Kicseréltük Fegyuval a gykábeleket próba képpen, és majdnem gumizni is mehettem vissza hozzá!:-))) Azóta bármikor megnyikkantom a kerekeket, és sosem mordul vissza gyorsítsáskor. Ezeket a hibákat magas fordulaton sosem tapasztaltam a rossz kábelekkel!
 
 
Tisztelettel!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #347 Dátum: 2005.05.26 csütörtök, 15:15:00 »

Nekem ugyan manuális 1,8-asom van, de alapjáratról is meg lehet nyikkantani egy autót szerintem. Ha rátaposol az autómata gázpedáljára. akkor ő is izomból indul. Nem? Amiért én írok, az az, hogy korábban nekem sem akart elindulni az autó, csak visszamorgott. Kicseréltük Fegyuval a gykábeleket próba képpen, és majdnem gumizni is mehettem vissza hozzá!:-))) Azóta bármikor megnyikkantom a kerekeket, és sosem mordul vissza gyorsítsáskor. Ezeket a hibákat magas fordulaton sosem tapasztaltam a rossz kábelekkel!
 
 
Tisztelettel!
Hali!
 
Nem, ez nem morog vissza. Izomból indul, sehol sem torpan meg. (Egy kicsit érezni 5000-es fordulat felett, hogy onnan már visszafordul a nyomatékgörbe, de a jelenséget nem nevezném torpanásnak. 3000-től 5000 fordulatig van egy kis lórugás, gondolom itt nyit a második torok, és a nyomatékgörbe is 4000 körül csúcsosodik.)  
Nem rángat, 'szal szerintem a motor pöpec. Alapjárat üzemmelegen stabil 750, télen-nyáron.  
Lepadlózva - is - gyönyörűen szól, a klasszikus V6  fíling.  
Gyorsan fel is pörög, hipp-hopp elfogy az egyes, a kettes, hármasba 110-nél vált. Egyszer stopperrel lemérem, hogy gyorsul 100-ig.  
(Ha pl. előzés előtt 70-80-nál visszateszem 2-esbe, késlekedés nélkül ugrik gázadásra.) - Áá, most is nagyon el akartam menni a reptéri talira, de hát megint nem jött össze... Ott beültettem volna másik V6-os kollégát, mondjon véleményt...
Mindegy, még a nyáron lesz olaj/olajszűrő/légszűrő/gyertya-csere, lehet, hogy jobb lesz.  
Végülis ha már egy kicsit elfordítom a kormányt, már ki is pörög, de hát ezt miért nem tudja egyenesben? Lehet, hogy a téli gumik? De az az igazság, hogy a nyáriakkal se pörgött ki igazán... Nem zavar a dolog, mert a legritkább esetben indulok padlógázzal és kikapcsolt kipörgésgátlóval. De ha egy ugyanilyen automata V6 Mondi indulásnál leégeti a gumikat, akkor az én készülékemben van a hiba...
 
Üdv!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #348 Dátum: 2005.05.26 csütörtök, 22:24:00 »

Hali!
 
Nem, ez nem morog vissza. Izomból indul, sehol sem torpan meg. (Egy kicsit érezni 5000-es fordulat felett, hogy onnan már visszafordul a nyomatékgörbe, de a jelenséget nem nevezném torpanásnak. 3000-től 5000 fordulatig van egy kis lórugás, gondolom itt nyit a második torok, és a nyomatékgörbe is 4000 körül csúcsosodik.)  
Nem rángat, 'szal szerintem a motor pöpec. Alapjárat üzemmelegen stabil 750, télen-nyáron.  
Lepadlózva - is - gyönyörűen szól, a klasszikus V6  fíling.  
Gyorsan fel is pörög, hipp-hopp elfogy az egyes, a kettes, hármasba 110-nél vált. Egyszer stopperrel lemérem, hogy gyorsul 100-ig.  
(Ha pl. előzés előtt 70-80-nál visszateszem 2-esbe, késlekedés nélkül ugrik gázadásra.) - Áá, most is nagyon el akartam menni a reptéri talira, de hát megint nem jött össze... Ott beültettem volna másik V6-os kollégát, mondjon véleményt...
Mindegy, még a nyáron lesz olaj/olajszűrő/légszűrő/gyertya-csere, lehet, hogy jobb lesz.  
Végülis ha már egy kicsit elfordítom a kormányt, már ki is pörög, de hát ezt miért nem tudja egyenesben? Lehet, hogy a téli gumik? De az az igazság, hogy a nyáriakkal se pörgött ki igazán... Nem zavar a dolog, mert a legritkább esetben indulok padlógázzal és kikapcsolt kipörgésgátlóval. De ha egy ugyanilyen automata V6 Mondi indulásnál leégeti a gumikat, akkor az én készülékemben van a hiba...
 
Üdv!
trombonist!
Hi!
 
Ne csodálkozz hogy nem pörgeti ki a kereket, és nem te készülékedben van a hiba. Az összes, elektronikával vezérelt ('80-as évek végétől) autómata váltó ilyen. Ezekben nincs kiplunkg, azt a konverter váltja ki. Ez egy computer által van vezérelve, ami úgy van beállítva, hogy ha - bizonyos körülmények között - hirtelen megugrana a fordulat, "elkuplungol". Kitekert kormánnyal a differenciál eldifferál, azaz csak az egyik kerék kap nyomatékot, ami ilyen esetben elpörög. Ha ilyenkor kiegyenesíted a kormányt pörögni fog mind a kettőt. A konvertert át lehet programozni, de akkor meg utcai használatra alkalmatlan lesz, meg rengeteget fog fogyasztani. Szóval az OFF Omega 3.0 V6 ON hátsókerékhajtással sem pörgeti ki a kerekeket. Igaz 45% sperdifije van, de csak úgy tudom kipörgetni, ha kicsit kitekert kormánynál, meg kikapcsolt kipörgésgátlóval nyomok egy padlót, aztán meg kiegyenesítem, és utánna már csak tolni kell.
Ehhez a típusú váltóhoz nagyobb motor kellene (min 4-5 literes), ami nyomatékból meg tudja forgatni a kereket. Volt egy régi típusú autómatával szerelt Opel Monzám (3.0i, 177 LE), na az bármikor kipörgette a kereket.
 
Egyszóval törődj bele, hogy az autómata váltóval nem fog kaparni...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #349 Dátum: 2005.05.26 csütörtök, 23:37:00 »

ez most opel fórum?:-)))
Naplózva
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 ... 29   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.067 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.