Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.28 vasárnap, 14:39:05 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 ... 29   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Gyorsulás  (Megtekintve 442428 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #350 Dátum: 2005.05.27 péntek, 06:55:00 »

ez most opel fórum?:-)))
faro! Smiley)
 
van kinek megszólalni... Smiley) a leélvezett bontószökevevény pudvaládádhoz (zőccségszállító A Omega) kerestél első lökhárítót, és ennek nyitottál egy külön topic-ot. Smiley)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #351 Dátum: 2005.05.27 péntek, 07:47:00 »

faro! Smiley)
 
van kinek megszólalni... Smiley) a leélvezett bontószökevevény pudvaládádhoz (zőccségszállító A Omega) kerestél első lökhárítót, és ennek nyitottál egy külön topic-ot. Smiley)
1ik kollégámnak is van "A" tipusú szörnyeteg, kap is miatta rendesen
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #352 Dátum: 2005.05.27 péntek, 09:17:00 »

ez most opel fórum?:-)))
Faro!!! Nem jöttél versenyezni!!! Megfutamodtál.
 
Egyébként a merci a zőccséges (123), de mind1. Nekem sokkal jobban tetszik a permetezős dolog. Meg a gumicsizma.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #353 Dátum: 2005.05.27 péntek, 11:22:00 »

Faro!!! Nem jöttél versenyezni!!! Megfutamodtál.
 
Egyébként a merci a zőccséges (123), de mind1. Nekem sokkal jobban tetszik a permetezős dolog. Meg a gumicsizma.
nem volt kessem...
milyen időt mértetek?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #354 Dátum: 2005.05.27 péntek, 12:07:00 »

Faro!!! Nem jöttél versenyezni!!! Megfutamodtál.
 
Egyébként a merci a zőccséges (123), de mind1. Nekem sokkal jobban tetszik a permetezős dolog. Meg a gumicsizma.
Nemcsak a 123 merci esik mán zőccséges autó kategóriába hanem az A Omega is... Sőt a kissebségiek is előszerettel használják 1200 Zsiga pótlónak Sad(
 
A gumicsizma meg permetező nem rossz, és ez alá is támasztja:  
http://www.titan-computer.hu/~dugo/poen/paraszt.jpg
 
A képen ippeg bicskáva eszem a vattacukrot...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #355 Dátum: 2005.05.27 péntek, 13:00:00 »

ez most opel fórum?:-)))
Hello!
 
"ez most opel fórum?:-)))" - Opel-Ford, nem mindegy? Autó-autó...
 
Na jó, viccet félretéve: Attól, hogy Opelje van, még lehet rendes ember. Mint ahogy az is. Nem kekckedni jött ide, nem fikázta a Fordot, hanem normálisan válaszolt pl. az általam feltett kérdésre (is).
Tudom, hogy vicceltél, látom a szmájlit, csak úgy mondtam!
 
Üdv!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #356 Dátum: 2005.05.27 péntek, 13:05:00 »

trombonist!
Hi!
 
Ne csodálkozz hogy nem pörgeti ki a kereket, és nem te készülékedben van a hiba. Az összes, elektronikával vezérelt ('80-as évek végétől) autómata váltó ilyen. Ezekben nincs kiplunkg, azt a konverter váltja ki. Ez egy computer által van vezérelve, ami úgy van beállítva, hogy ha - bizonyos körülmények között - hirtelen megugrana a fordulat, "elkuplungol". Kitekert kormánnyal a differenciál eldifferál, azaz csak az egyik kerék kap nyomatékot, ami ilyen esetben elpörög. Ha ilyenkor kiegyenesíted a kormányt pörögni fog mind a kettőt. A konvertert át lehet programozni, de akkor meg utcai használatra alkalmatlan lesz, meg rengeteget fog fogyasztani. Szóval az OFF Omega 3.0 V6 ON hátsókerékhajtással sem pörgeti ki a kerekeket. Igaz 45% sperdifije van, de csak úgy tudom kipörgetni, ha kicsit kitekert kormánynál, meg kikapcsolt kipörgésgátlóval nyomok egy padlót, aztán meg kiegyenesítem, és utánna már csak tolni kell.
Ehhez a típusú váltóhoz nagyobb motor kellene (min 4-5 literes), ami nyomatékból meg tudja forgatni a kereket. Volt egy régi típusú autómatával szerelt Opel Monzám (3.0i, 177 LE), na az bármikor kipörgette a kereket.
 
Egyszóval törődj bele, hogy az autómata váltóval nem fog kaparni...
Hello Dark!
 
Köszi, már értem.
OFF Néhány hónapja láttam egy - a Deák tér mellett/mögött a mittoménymilyen utcáról a József Attila utcára - keresztben igencsak kipörgő kerekekkel kiforduló sötét kombi Omegát. Ahogy az üvöltött, minimum V6 volt. Jól nézett ki és szépen szólt, na, csak ennyit akartam mondani...ON
 
Üdv!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #357 Dátum: 2005.05.27 péntek, 13:27:00 »

Nemcsak a 123 merci esik mán zőccséges autó kategóriába hanem az A Omega is... Sőt a kissebségiek is előszerettel használják 1200 Zsiga pótlónak Sad(
 
A gumicsizma meg permetező nem rossz, és ez alá is támasztja:  
http://www.titan-computer.hu/~dugo/poen/paraszt.jpg
 
A képen ippeg bicskáva eszem a vattacukrot...
Ha a csevap mellé a zőccséget hozod, ott a helyed Kmadarason ;-)
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #358 Dátum: 2005.05.27 péntek, 13:47:00 »

Hello!
 
"ez most opel fórum?:-)))" - Opel-Ford, nem mindegy? Autó-autó...
 
Na jó, viccet félretéve: Attól, hogy Opelje van, még lehet rendes ember. Mint ahogy az is. Nem kekckedni jött ide, nem fikázta a Fordot, hanem normálisan válaszolt pl. az általam feltett kérdésre (is).
Tudom, hogy vicceltél, látom a szmájlit, csak úgy mondtam!
 
Üdv!
Eefogultak vagyunk?
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #359 Dátum: 2005.05.27 péntek, 13:49:00 »

nem volt kessem...
milyen időt mértetek?
Nem mértünk időt. De: lenyomtam az összes benzines 2.0-ast, még úgy is, hogy a Szabyk vezetett. A legjobbat 1 autóval sikerült. Ugyanez történt a tdci-kel is. Sőt, a Gaboval is mentünk, na ő 120-ig mögöttem volt. 200? méteren sikerült a Balut 2x, a Hovono-t (nem ő vezetett) 1x, a Maffyt 3x (ő annyira nem is nyomta). Az első 100 méteren lenyomtam az összes v6-ost, beleértve korist meg a többi ST-t is. Ezután - győz a sok ló - jó lehagytak. Persze azok, akiket felsoroltam, a későbbiek folyamán úgy otthagytak, mint a ...-át a riska, de az mind1.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #360 Dátum: 2005.05.27 péntek, 13:52:00 »

Nem mértünk időt. De: lenyomtam az összes benzines 2.0-ast, még úgy is, hogy a Szabyk vezetett. A legjobbat 1 autóval sikerült. Ugyanez történt a tdci-kel is. Sőt, a Gaboval is mentünk, na ő 120-ig mögöttem volt. 200? méteren sikerült a Balut 2x, a Hovono-t (nem ő vezetett) 1x, a Maffyt 3x (ő annyira nem is nyomta). Az első 100 méteren lenyomtam az összes v6-ost, beleértve korist meg a többi ST-t is. Ezután - győz a sok ló - jó lehagytak. Persze azok, akiket felsoroltam, a későbbiek folyamán úgy otthagytak, mint a ...-át a riska, de az mind1.
Azért azt is tegyük hozzá, hogy a 2,0-ások között nem volt egyetlen Focus motoros sem, ha jól emléxem!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #361 Dátum: 2005.05.27 péntek, 13:55:00 »

Azért azt is tegyük hozzá, hogy a 2,0-ások között nem volt egyetlen Focus motoros sem, ha jól emléxem!
Volt mkII-es, ő nyerte a 2.0-ast, de azt nem tudom, milyen motor volt benne.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #362 Dátum: 2005.05.27 péntek, 13:56:00 »

Azért azt is tegyük hozzá, hogy a 2,0-ások között nem volt egyetlen Focus motoros sem, ha jól emléxem!
A Faro-t már lenyomtam, az övében focus motor van.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #363 Dátum: 2005.05.27 péntek, 14:06:00 »

A Faro-t már lenyomtam, az övében focus motor van.
De azért tegyük hozzá...:-)))))))))))))))))))))
 
Egyet jegyezz meg(ne kioktatósnak vedd:-)))! Bármit is mondok az autódról az csak a TDCI felmagasztalása lehet.:-))))))))) Bár nekem dízel az ótom, azért én a dízelek felé húzom. Igaz 2001 utániakhoz.
 
Tisztelettel!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #364 Dátum: 2005.05.27 péntek, 14:10:00 »

De azért tegyük hozzá...:-)))))))))))))))))))))
 
Egyet jegyezz meg(ne kioktatósnak vedd:-)))! Bármit is mondok az autódról az csak a TDCI felmagasztalása lehet.:-))))))))) Bár nekem dízel az ótom, azért én a dízelek felé húzom. Igaz 2001 utániakhoz.
 
Tisztelettel!
NEM dízel, kollega 8-P
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #365 Dátum: 2005.05.27 péntek, 14:25:00 »

NEM dízel, kollega 8-P
Hopp! Hopp!
 
Ezért néznek rám olyan furcsán a kutasok? És ezért xarakszik 215km/h fölött mindig 4-ben?
 
Tisztelettel!
Ui: tényleg benzines...:-)))
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #366 Dátum: 2005.05.27 péntek, 14:50:00 »

Hopp! Hopp!
 
Ezért néznek rám olyan furcsán a kutasok? És ezért xarakszik 215km/h fölött mindig 4-ben?
 
Tisztelettel!
Ui: tényleg benzines...:-)))
www.szemeszet.hu 8-P
 
1. nem mind1 melyik töltőhelyre állsz = kamion, nyisd ki a szemed
2. ne nézd közelebbről a kmórád, vegyé szemüveget, mer csalsz
 
8-)
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #367 Dátum: 2005.05.27 péntek, 14:54:00 »

www.szemeszet.hu 8-P
 
1. nem mind1 melyik töltőhelyre állsz = kamion, nyisd ki a szemed
2. ne nézd közelebbről a kmórád, vegyé szemüveget, mer csalsz
 
8-)
Tényleg: szombat M3 Füzesabony!
 
Hány másodpercig emlékeztél az autóm szinére???
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #368 Dátum: 2005.05.29 vasárnap, 12:14:00 »

Van két jegyem a június 7-én, Hungaroringen tartandó gyorsulásra. Én nem valószínű, hogy el tudok menni, ezért ha valakit érdekel szóljón. 1500pénz/db
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #369 Dátum: 2005.05.29 vasárnap, 17:44:00 »

A Faro-t már lenyomtam, az övében focus motor van.
hja..de én is lenyomtalak téged 4-5kocsira.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #370 Dátum: 2005.05.30 hétfő, 01:10:00 »

Ez az automatás trükk nálam is működik, de nem ezzel van a baj. A motor igazi ereje 3500-as fordulat felett jön meg igazán. Ekkor nyit a dual-ram (második torok). Ha kézi váltós lenne, kuplungal rá lehetne segíteni, hogy ne essen 3500 alá a fordulat, de autómatánál nem tudsz mit csinálni, mint kivárod hogy elérje a 3500-at, és ekkor már 50-el megy az autó. Mindez azért van, hogy ne tudd szépörgetni 1.-ben a motort, meg ne faroljon ki. Egyébként nem lassú az autómata, sőt... A váltókar tetején van egy "S" gomb (sport fokozat), ilyenkor "csodákra" képes. A lassúsága néha a padlógáz-visszaváltáskor jön elő.
 
Vennék AUTÓ-t, de se az Opel se a Ford nem gyárt... Sad
Félretéve a tréfát, mindkét gyártól hiányolom a hátsókerékhajtást,és/vagy állandó összkerékhajtást. Az Opeltől néha jönnek elejtett hírek, hogy mikor kerül piacra az új omega, meg hogy a vectra megkapja a Saab vagy Subaru összkerékhajtását. Tudtommal az európai Fordnak sincs hátsókerekese,állandó összkerekese(Huh??!). Elsőkeréken meg a 200 LE felett már kicsit rosszabb hatásfokkal lehet átadni a teljesítményt.
Attól függ, mit nevezünk Fordnak. Merthogy a Jaguar is az, úgy meg már van összkerekes is, meg RWD is:-)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #371 Dátum: 2005.05.30 hétfő, 09:44:00 »

hja..de én is lenyomtalak téged 4-5kocsira.
Bekapcsolt kipörgésgátlóval, és még innen a 10e km-en. Kár ebbe kapaszkodni. 4-5 autóval maximum az ST-k tudnak lenyomni. Kár hogy nem jöttél el, most nem lenne vita (vagy így, vagy úgy).
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #372 Dátum: 2005.05.30 hétfő, 10:57:00 »

Tényleg: szombat M3 Füzesabony!
 
Hány másodpercig emlékeztél az autóm szinére???
Az emlékek örökké élnek ;-P
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #373 Dátum: 2005.05.30 hétfő, 12:27:00 »

Bekapcsolt kipörgésgátlóval, és még innen a 10e km-en. Kár ebbe kapaszkodni. 4-5 autóval maximum az ST-k tudnak lenyomni. Kár hogy nem jöttél el, most nem lenne vita (vagy így, vagy úgy).
lényegen nem változtat...1:1
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #374 Dátum: 2005.05.30 hétfő, 12:32:00 »

Faro!
 
Átugranál a tunning oldalra?!
köcci!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #375 Dátum: 2005.05.30 hétfő, 12:45:00 »

Faro!
 
Átugranál a tunning oldalra?!
köcci!
már írtam is;)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #376 Dátum: 2005.05.30 hétfő, 14:57:00 »

lényegen nem változtat...1:1
Ezzel a logikával 2:1, merthogy nem jöttél el.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #377 Dátum: 2005.05.30 hétfő, 14:58:00 »

Attól függ, mit nevezünk Fordnak. Merthogy a Jaguar is az, úgy meg már van összkerekes is, meg RWD is:-)
Fordnak azt nevezzük amin Ford embléma van. A Jaguar is Ford alapokra épít, Ford tulajdonban van, csak kicsit más az árfekvése...
Ilyen alapokon GM berkekben is lehetne jó kemény 4WD meg RWD autót találni.
 
Előbb utóbb össze kéne mérni az öcsém meg az én autómat is 202 meg 404 méteren. Kíváncsi lennék az eredményre. Szerintem 202 méteren kikapok az autómata miatt... igaz ez csak egy mégérzés, mert 0-100-ra egy forrás 8,7 másik meg 8,3-at ír, az Omega MV6 aut.-ra
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #378 Dátum: 2005.05.30 hétfő, 16:01:00 »

Fordnak azt nevezzük amin Ford embléma van. A Jaguar is Ford alapokra épít, Ford tulajdonban van, csak kicsit más az árfekvése...
Ilyen alapokon GM berkekben is lehetne jó kemény 4WD meg RWD autót találni.
 
Előbb utóbb össze kéne mérni az öcsém meg az én autómat is 202 meg 404 méteren. Kíváncsi lennék az eredményre. Szerintem 202 méteren kikapok az autómata miatt... igaz ez csak egy mégérzés, mert 0-100-ra egy forrás 8,7 másik meg 8,3-at ír, az Omega MV6 aut.-ra
400-on biztosan kikapok, az nem kérdés. Az 200-at nem tudom, azért én óvatos vagyok. Persze állok elébe a versenynek. Legfeljebb lemaradok...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #379 Dátum: 2005.05.30 hétfő, 16:10:00 »

Fordnak azt nevezzük amin Ford embléma van. A Jaguar is Ford alapokra épít, Ford tulajdonban van, csak kicsit más az árfekvése...
Ilyen alapokon GM berkekben is lehetne jó kemény 4WD meg RWD autót találni.
 
Előbb utóbb össze kéne mérni az öcsém meg az én autómat is 202 meg 404 méteren. Kíváncsi lennék az eredményre. Szerintem 202 méteren kikapok az autómata miatt... igaz ez csak egy mégérzés, mert 0-100-ra egy forrás 8,7 másik meg 8,3-at ír, az Omega MV6 aut.-ra
Ja és jöjjön a Faro is.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #380 Dátum: 2005.05.30 hétfő, 18:31:00 »

Ezzel a logikával 2:1, merthogy nem jöttél el.
ok..ezzel  a logikával 2:341 ,mert nem jársz illegális meg legális gyorsulásra.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #381 Dátum: 2005.05.30 hétfő, 19:11:00 »

ok..ezzel  a logikával 2:341 ,mert nem jársz illegális meg legális gyorsulásra.
Te győztél, Faro.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #382 Dátum: 2005.05.30 hétfő, 19:20:00 »

Te győztél, Faro.
:-))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #383 Dátum: 2005.05.31 kedd, 13:06:00 »

:-))
A Mondeo Club hol tart illegális gyorsulásokat? ... mindig lemaradok 8-) a legális Kunmadarason van, asztom ;-)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #384 Dátum: 2005.05.31 kedd, 22:03:00 »

Követtem az utasításokat: letakarítottam a MAF szálakat, kifényesítettem a pillangószelepet -tényleg volt némi korom-lerakódás rajta- de őszintén bevallva semmi változást nem tapasztaltam. Se gyorsulásban, se fogyasztásban. Ez normális? Ez 1 MondiI, kombi, de a végével nem vagyok elégedett. 160 felett már alig van valami, 170 fölé alig megy a kicsike. Egyébként szerintem jól gyorsul, szépen jár a motor. Ez így  rendben van, vagy tud valaki valami trükköt még?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #385 Dátum: 2005.05.31 kedd, 22:21:00 »

Követtem az utasításokat: letakarítottam a MAF szálakat, kifényesítettem a pillangószelepet -tényleg volt némi korom-lerakódás rajta- de őszintén bevallva semmi változást nem tapasztaltam. Se gyorsulásban, se fogyasztásban. Ez normális? Ez 1 MondiI, kombi, de a végével nem vagyok elégedett. 160 felett már alig van valami, 170 fölé alig megy a kicsike. Egyébként szerintem jól gyorsul, szépen jár a motor. Ez így  rendben van, vagy tud valaki valami trükköt még?
Szia Luli!
Ha már ennyit dolgoztál, akkor aksi levétel és computer betanítási hadművelet végrehajtanám.
Üdv ND
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #386 Dátum: 2005.05.31 kedd, 22:26:00 »

Követtem az utasításokat: letakarítottam a MAF szálakat, kifényesítettem a pillangószelepet -tényleg volt némi korom-lerakódás rajta- de őszintén bevallva semmi változást nem tapasztaltam. Se gyorsulásban, se fogyasztásban. Ez normális? Ez 1 MondiI, kombi, de a végével nem vagyok elégedett. 160 felett már alig van valami, 170 fölé alig megy a kicsike. Egyébként szerintem jól gyorsul, szépen jár a motor. Ez így  rendben van, vagy tud valaki valami trükköt még?
Talán gyertyákat 1.1 re állítani, légszűrőt cserélni, kis szivacsot kicserélni légszűrő alatt. Ecu-t újratanítani főleg, ha volt kosz MAF on még nem tud róla a gép.
Mekkor és milyen az a motor?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #387 Dátum: 2005.05.31 kedd, 22:32:00 »

Követtem az utasításokat: letakarítottam a MAF szálakat, kifényesítettem a pillangószelepet -tényleg volt némi korom-lerakódás rajta- de őszintén bevallva semmi változást nem tapasztaltam. Se gyorsulásban, se fogyasztásban. Ez normális? Ez 1 MondiI, kombi, de a végével nem vagyok elégedett. 160 felett már alig van valami, 170 fölé alig megy a kicsike. Egyébként szerintem jól gyorsul, szépen jár a motor. Ez így  rendben van, vagy tud valaki valami trükköt még?
Lehet, csak figyelmetlen voltam, de milyen járgány ez? Mert ha V6, akkor sztem gáz van Smiley))
Én is hasonlóan jártam el a tisztítással és nem sok javulást tapasztaltam, mert nem sok koszt találtam. De engem is meglepett a múltkor, hogy az óra szerinti 220-at tavasszal még bírta, most egy enyhe emelkedőn 200 fölé alíg ment (2.0L). Igaz, néha elfeledkezem az 5.-ről Smiley))))))))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #388 Dátum: 2005.06.01 szerda, 20:14:00 »

A gép 94-es kombi, 1.8.
Hogyan tanítható a computer? Hol van és mit várhatok tőle? Minden ötletre vevő vagyok!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #389 Dátum: 2005.06.01 szerda, 20:21:00 »

Követtem az utasításokat: letakarítottam a MAF szálakat, kifényesítettem a pillangószelepet -tényleg volt némi korom-lerakódás rajta- de őszintén bevallva semmi változást nem tapasztaltam. Se gyorsulásban, se fogyasztásban. Ez normális? Ez 1 MondiI, kombi, de a végével nem vagyok elégedett. 160 felett már alig van valami, 170 fölé alig megy a kicsike. Egyébként szerintem jól gyorsul, szépen jár a motor. Ez így  rendben van, vagy tud valaki valami trükköt még?
Az 1,8-asnak óra szerint kb 200 a vége.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #390 Dátum: 2005.06.01 szerda, 20:38:00 »

Követtem az utasításokat: letakarítottam a MAF szálakat, kifényesítettem a pillangószelepet -tényleg volt némi korom-lerakódás rajta- de őszintén bevallva semmi változást nem tapasztaltam. Se gyorsulásban, se fogyasztásban. Ez normális? Ez 1 MondiI, kombi, de a végével nem vagyok elégedett. 160 felett már alig van valami, 170 fölé alig megy a kicsike. Egyébként szerintem jól gyorsul, szépen jár a motor. Ez így  rendben van, vagy tud valaki valami trükköt még?
Szerintem nincs az az újraprogramozási művelet, amivel 160-ról felmegy a végsebesség 200-ra. Itt valami komolyabb baj lehet
 
bye
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #391 Dátum: 2005.06.01 szerda, 21:14:00 »

Szerintem nincs az az újraprogramozási művelet, amivel 160-ról felmegy a végsebesség 200-ra. Itt valami komolyabb baj lehet
 
bye
Ha a számítógép rossz adatokkal dolgozik, akkor romolhat a teljesítmény, de persze nem ennyit. Lehet, hogy gyertya/kábel is rossz.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #392 Dátum: 2005.06.01 szerda, 21:43:00 »

Ha a számítógép rossz adatokkal dolgozik, akkor romolhat a teljesítmény, de persze nem ennyit. Lehet, hogy gyertya/kábel is rossz.
Angel!
 
A mienk csak 180-at hajlandó menni lehet ez az újraprogramozósdi a megoldás?
2.0 automata, tavaly nyáron 200 volt a vége (ott tiltott)
Hogy megy ez az újraprogramozás?
Mi kell hozzá?
 
Üdv: Álmos
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #393 Dátum: 2005.06.01 szerda, 22:03:00 »

Angel!
 
A mienk csak 180-at hajlandó menni lehet ez az újraprogramozósdi a megoldás?
2.0 automata, tavaly nyáron 200 volt a vége (ott tiltott)
Hogy megy ez az újraprogramozás?
Mi kell hozzá?
 
Üdv: Álmos
Álmos: újraprogramozás - hideg motornál szoktam csinálni, rádiókód legyen kéznél, riasztó távkapcsoló kézbe - akkusaru levesz, kicsit vársz, visszatesz, géptető lecsuk. Minden fogyasztó lekapcsolva fűtőmotor világítás egyebek. Motor indít semmi gázadás szépen járatod alapjáraton míg hőmérő feljön normál tartományba. Kisebb gázfrőccs - kb.3500-ig elég - és fordulatot megtartod 2 percig 1250 -es fordulaton. Ha ez megvan mész 1 lendületes próbautat 8km vagy többet ekkor lezáródik motorértékek a programozása. Sok sikert!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #394 Dátum: 2005.06.02 csütörtök, 13:33:00 »

Álmos: újraprogramozás - hideg motornál szoktam csinálni, rádiókód legyen kéznél, riasztó távkapcsoló kézbe - akkusaru levesz, kicsit vársz, visszatesz, géptető lecsuk. Minden fogyasztó lekapcsolva fűtőmotor világítás egyebek. Motor indít semmi gázadás szépen járatod alapjáraton míg hőmérő feljön normál tartományba. Kisebb gázfrőccs - kb.3500-ig elég - és fordulatot megtartod 2 percig 1250 -es fordulaton. Ha ez megvan mész 1 lendületes próbautat 8km vagy többet ekkor lezáródik motorértékek a programozása. Sok sikert!
Misi!
 
Köszi!
Ez segíthet a problémámon?
Mostánában mintha egy kicsit lomha is lenne.Sad(
 
Üdv: Álmos
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #395 Dátum: 2005.06.02 csütörtök, 13:41:00 »

Misi!
 
Köszi!
Ez segíthet a problémámon?
Mostánában mintha egy kicsit lomha is lenne.Sad(
 
Üdv: Álmos
Álmos: Lustaság legjobb ellenszere az újratanítás, a próbaúton nem kell nagyon megkergetni, csak arra vigyázz nehogy belefuss valami araszolgatós dugóba, akkor lehet kezdeni tanítgatást elölről.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #396 Dátum: 2005.06.02 csütörtök, 13:58:00 »

Álmos: újraprogramozás - hideg motornál szoktam csinálni, rádiókód legyen kéznél, riasztó távkapcsoló kézbe - akkusaru levesz, kicsit vársz, visszatesz, géptető lecsuk. Minden fogyasztó lekapcsolva fűtőmotor világítás egyebek. Motor indít semmi gázadás szépen járatod alapjáraton míg hőmérő feljön normál tartományba. Kisebb gázfrőccs - kb.3500-ig elég - és fordulatot megtartod 2 percig 1250 -es fordulaton. Ha ez megvan mész 1 lendületes próbautat 8km vagy többet ekkor lezáródik motorértékek a programozása. Sok sikert!
szia Misi!
nem meleg motornál kell resetelni a gépet? mintha ND oldalán Joe így írta volna
üdv
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #397 Dátum: 2005.06.02 csütörtök, 14:03:00 »

Én az akksisarut feleslegesen nem, piszkálnám.
Sokkal egyszerűbb kivenni a 4-es, és a 11-es biztit negyed órára.
Utána nem kell a rádióval, riasztóval, belső órával játszani.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #398 Dátum: 2005.06.02 csütörtök, 14:18:00 »

Én az akksisarut feleslegesen nem, piszkálnám.
Sokkal egyszerűbb kivenni a 4-es, és a 11-es biztit negyed órára.
Utána nem kell a rádióval, riasztóval, belső órával játszani.
BPéter01!
 
Riasztó nincs, rádió kódom van, óra + fél perc.
De ha így is lehet akkor ez talán egyszerűbb.
 
Misi:
Autópálya?? 140-150Km/h (3500/min)?? Úgy jó??
 
Üdv: Álmos
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #399 Dátum: 2005.06.02 csütörtök, 14:47:00 »

szia Misi!
nem meleg motornál kell resetelni a gépet? mintha ND oldalán Joe így írta volna
üdv
Rob: Hideg motornál szoktam, hogy tanulná meg a hidegindítást?
BPeter01: Biztos jó úgy is, de több vesződség mint 10-es kulcs, és saru le. Célszerű megtisztogatni, ha már kézbe van.
Álmos: Autópálya ok, de ne azonos sebességgel végig inkább lassítás, visszakapcsolás, gyorsítás, kihuzatod minden sebességbe, visszaveszed, lenduletes kör legyen.
Naplózva
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 ... 29   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.074 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.