Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 05:27:18
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Gyorsulás
Oldalak:
1
2
3
[
4
]
5
6
7
8
9
10
11
...
29
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Gyorsulás (Megtekintve 487589 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
Vendég
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #150 Dátum:
2005.02.17 csütörtök, 00:28:00 »
Idézetet írta: Angel - 2005.02.16 szerda, 21:48:00
Csak azé, mer gázfröccs visszaváltáskor kell. Ha felfelé váltasz, nem kell gázfröccs. Sőt.
Neked
))))))))
Naplózva
Vendég
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #151 Dátum:
2005.02.17 csütörtök, 00:29:00 »
Idézetet írta: Angel - 2005.02.16 szerda, 21:48:00
Csak azé, mer gázfröccs visszaváltáskor kell. Ha felfelé váltasz, nem kell gázfröccs. Sőt.
De hogy bonyolultabban válaszoljak rögtön egy kérdéssel:
Miért is ??
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #152 Dátum:
2005.02.17 csütörtök, 09:38:00 »
Idézetet írta: peppin_old - 2005.02.17 csütörtök, 00:29:00
De hogy bonyolultabban válaszoljak rögtön egy kérdéssel:
Miért is ??
Én vezettem már aszinkron váltós teherautót, sőt, a seregben ezeken oktattam a vezetést. Szóval, leegyszerűsítve, a váltóban két tengely van. Az egyik a kerekekkel van kapcsolatban, a másik a motorral. Az aszinkron váltónál neked kell gondoskodnod arról, hogy amikor összekapcsolódnak a fogaskerekek, egyforma legyen a sebességük, különben recseg, mint állat. Szóval, gyorsításkor felfelé váltasz. Ekkor a motorral kapcsolatban lévő fogaskerekek sebessége jó nagy. Ha a következő sebességbe beraknád, nagy recsegések árán lassítaná csak le, mert ugye a magasabb sebességben már kisebb fordulat kell. Na ekkor szépen kidobod üresbe, kiengeded a kuplungot, ez lelassítja, majd be a kuplung, sebesség, és kiengedheted a kuplungot.
Visszafelé váltásnál, azaz mondjuk 4-3. Na itt meg az a baj, hogy a motorhoz kapcsolt fogaskerék. lassan forog, legalábbis ahhoz képest, ha berakod majd harmadikba. Na itt: kiveszed üresbe, kiengeded a kuplungot, adsz egy gázfröccsöt, benyomod a kuplungot, a váltóban az a tengely még szépen pörög, majd berakod sebességbe, és kiengeded a kuplungot.
A mostani váltók már szinkronosak, de ha pl vacakol a szinkrongyűrű, akkor így segíthecc a váltónak. Ez nemcsak a dízeleknél van így, hanem még a kombi ST-n is.
Na ezért kell a gázfröccs, de csak visszakapcsoláskor. Annakidején megtanultam kuplung nélkül váltani, anélkül, hogy recsegne.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #153 Dátum:
2005.02.17 csütörtök, 10:02:00 »
Idézetet írta: peppin_old - 2005.02.17 csütörtök, 00:29:00
De hogy bonyolultabban válaszoljak rögtön egy kérdéssel:
Miért is ??
Felfelé váltásnál csak a gyors váltás számít, hogy a fordulat ne essen vissza annál a fodulatnál lejebb, mint ahol a motor folytatni fogja a forgást! Érted?
Tisztelettel!
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #154 Dátum:
2005.02.17 csütörtök, 10:04:00 »
Idézetet írta: Angel - 2005.02.17 csütörtök, 09:38:00
Én vezettem már aszinkron váltós teherautót, sőt, a seregben ezeken oktattam a vezetést. Szóval, leegyszerűsítve, a váltóban két tengely van. Az egyik a kerekekkel van kapcsolatban, a másik a motorral. Az aszinkron váltónál neked kell gondoskodnod arról, hogy amikor összekapcsolódnak a fogaskerekek, egyforma legyen a sebességük, különben recseg, mint állat. Szóval, gyorsításkor felfelé váltasz. Ekkor a motorral kapcsolatban lévő fogaskerekek sebessége jó nagy. Ha a következő sebességbe beraknád, nagy recsegések árán lassítaná csak le, mert ugye a magasabb sebességben már kisebb fordulat kell. Na ekkor szépen kidobod üresbe, kiengeded a kuplungot, ez lelassítja, majd be a kuplung, sebesség, és kiengedheted a kuplungot.
Visszafelé váltásnál, azaz mondjuk 4-3. Na itt meg az a baj, hogy a motorhoz kapcsolt fogaskerék. lassan forog, legalábbis ahhoz képest, ha berakod majd harmadikba. Na itt: kiveszed üresbe, kiengeded a kuplungot, adsz egy gázfröccsöt, benyomod a kuplungot, a váltóban az a tengely még szépen pörög, majd berakod sebességbe, és kiengeded a kuplungot.
A mostani váltók már szinkronosak, de ha pl vacakol a szinkrongyűrű, akkor így segíthecc a váltónak. Ez nemcsak a dízeleknél van így, hanem még a kombi ST-n is.
Na ezért kell a gázfröccs, de csak visszakapcsoláskor. Annakidején megtanultam kuplung nélkül váltani, anélkül, hogy recsegne.
Elvileg az ember nagy százalékben úgy vált, hogy a kuplung nem is kéne(már aki tud váltani). Kivéve, ha 7000-nél felfelé, és 500-nál vált vissza!
Tisztelettel!
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #155 Dátum:
2005.02.17 csütörtök, 11:34:00 »
Idézetet írta: Joe - 2005.02.16 szerda, 14:25:00
Miért? Neked négy lesz benne?
Mind ott lesztek?
:-D
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #156 Dátum:
2005.02.17 csütörtök, 13:48:00 »
Idézetet írta: napu - 2005.02.17 csütörtök, 11:34:00
Mind ott lesztek?
:-D
Nem hiszem!
De az ülések fontos tartozékai az autónak!
Tisztelettel!
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #157 Dátum:
2005.02.17 csütörtök, 13:57:00 »
Idézetet írta: Joe - 2005.02.17 csütörtök, 13:48:00
Nem hiszem!
De az ülések fontos tartozékai az autónak!
Tisztelettel!
A hordozó nem ülés ;-)
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #158 Dátum:
2005.02.17 csütörtök, 13:59:00 »
Idézetet írta: napu - 2005.02.17 csütörtök, 13:57:00
A hordozó nem ülés ;-)
Nem mindegy!!!
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #159 Dátum:
2005.02.17 csütörtök, 14:00:00 »
Idézetet írta: napu - 2005.02.17 csütörtök, 13:57:00
A hordozó nem ülés ;-)
Ahoj poplicsek.
Mekkorák is a törpéid ?
Csakhogy mert van felesleges ülésmagasítóm. Azén két rosszecsontom már nem használja. Ha kell a tiétek. (25-i átadással)
Naplózva
Vendég
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #160 Dátum:
2005.02.17 csütörtök, 14:03:00 »
Idézetet írta: Joe - 2005.02.17 csütörtök, 13:59:00
Nem mindegy!!!
... :-( gondoltam az kellhet otthon :-(
Naplózva
Vendég
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #161 Dátum:
2005.02.17 csütörtök, 14:05:00 »
Idézetet írta: Zombi_old - 2005.02.17 csütörtök, 14:00:00
Ahoj poplicsek.
Mekkorák is a törpéid ?
Csakhogy mert van felesleges ülésmagasítóm. Azén két rosszecsontom már nem használja. Ha kell a tiétek. (25-i átadással)
Édes vagy, de nem olvastál vissza ;-) Csak a gyorsulás miatt adnék két gy.ülésnyi fórt Joe-nak, hogy kedvét ne szegjem :-D
Egyébként 3, 1.5, de ők még kagylóban, bár ha kiraknád ... (?) ... később jól jöhet, ha más Kollegának nincs rá igénye :-)
Naplózva
Vendég
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #162 Dátum:
2005.02.18 péntek, 08:24:00 »
Idézetet írta: napu - 2005.02.17 csütörtök, 14:05:00
Édes vagy, de nem olvastál vissza ;-) Csak a gyorsulás miatt adnék két gy.ülésnyi fórt Joe-nak, hogy kedvét ne szegjem :-D
Egyébként 3, 1.5, de ők még kagylóban, bár ha kiraknád ... (?) ... később jól jöhet, ha más Kollegának nincs rá igénye :-)
Akkor pénteken.
Naplózva
Vendég
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #163 Dátum:
2005.02.26 szombat, 22:50:00 »
Én az ST 200asomat 1-2 leszabályzásig nyomom gyorsuláskor!
Naplózva
Vendég
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #164 Dátum:
2005.02.26 szombat, 23:48:00 »
Idézetet írta: Dawe_old - 2005.02.26 szombat, 22:50:00
Én az ST 200asomat 1-2 leszabályzásig nyomom gyorsuláskor!
Szerintem ha leszabályzásig nyomod akkor vesztessz 4-5 tizedet mivel a leszabályzás pillanataiban már nincsen hasznos húzóerő.......
SZERINTEM
Naplózva
Vendég
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #165 Dátum:
2005.02.27 vasárnap, 10:53:00 »
Idézetet írta: Álmos_old - 2005.02.26 szombat, 23:48:00
Szerintem ha leszabályzásig nyomod akkor vesztessz 4-5 tizedet mivel a leszabályzás pillanataiban már nincsen hasznos húzóerő.......
SZERINTEM
Szerintem amikor isten igazából jól mennyen gyorsuloskár akkor olyan 6500nél kell elváltani! A leszabályzás csak akkor van amikor haveroknak meg mutatom mit megy a gép leszabályzásig!
Naplózva
Vendég
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #166 Dátum:
2005.02.27 vasárnap, 11:30:00 »
Idézetet írta: Dawe_old - 2005.02.27 vasárnap, 10:53:00
Szerintem amikor isten igazából jól mennyen gyorsuloskár akkor olyan 6500nél kell elváltani! A leszabályzás csak akkor van amikor haveroknak meg mutatom mit megy a gép leszabályzásig!
Nem tom..........
Nekünk egy 2.0i van ami autómata. Ez nem egy gyorsulógép (csak az indulás miatt mert az alapjáratról megy), de ez is 6400-nél vált el.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #167 Dátum:
2005.02.27 vasárnap, 11:30:00 »
Idézetet írta: Álmos_old - 2005.02.26 szombat, 23:48:00
Szerintem ha leszabályzásig nyomod akkor vesztessz 4-5 tizedet mivel a leszabályzás pillanataiban már nincsen hasznos húzóerő.......
SZERINTEM
A ST-nél nem. Az még ott is húz.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #168 Dátum:
2005.02.27 vasárnap, 14:42:00 »
Idézetet írta: Angel - 2005.02.27 vasárnap, 11:30:00
A ST-nél nem. Az még ott is húz.
rosszul mondtam kint:)))))
nem 10% hanem 0.1mp amit csal a műszer:))))))))))
üdv
Naplózva
Maffy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5378
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #169 Dátum:
2005.02.27 vasárnap, 15:31:00 »
Idézetet írta: Dawe_old - 2005.02.26 szombat, 22:50:00
Én az ST 200asomat 1-2 leszabályzásig nyomom gyorsuláskor!
Mijaza ST?
Naplózva
Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Vendég
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #170 Dátum:
2005.02.27 vasárnap, 18:37:00 »
Idézetet írta: maffy - 2005.02.27 vasárnap, 15:31:00
Mijaza ST?
Tudod van belőle bunkó SZUZUKÍÍÍ-s változat!!
Olyasmi mint az ott a te garázsodban!
Naplózva
Maffy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5378
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #171 Dátum:
2005.02.27 vasárnap, 18:43:00 »
Idézetet írta: Álmos_old - 2005.02.27 vasárnap, 18:37:00
Tudod van belőle bunkó SZUZUKÍÍÍ-s változat!!
Olyasmi mint az ott a te garázsodban!
Nincsen is garázsom
)
Naplózva
Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Vendég
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #172 Dátum:
2005.02.27 vasárnap, 18:56:00 »
Idézetet írta: maffy - 2005.02.27 vasárnap, 18:43:00
Nincsen is garázsom
)
Akkor a Villa elött.
Naplózva
Maffy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5378
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #173 Dátum:
2005.02.27 vasárnap, 19:50:00 »
Idézetet írta: Álmos_old - 2005.02.27 vasárnap, 18:56:00
Akkor a Villa elött.
Ja... vagy kanál
)
Naplózva
Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Vendég
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #174 Dátum:
2005.02.27 vasárnap, 20:00:00 »
Idézetet írta: Dawe_old - 2005.02.26 szombat, 22:50:00
Én az ST 200asomat 1-2 leszabályzásig nyomom gyorsuláskor!
Úgylátszik te nem játszottál a Need for speed ánögránd 1, meg kettővel, mert ott megtanulhattad volna, hogy a dragon ha ledadogtatod a gépet, akkor a többiek szépen elhúznak!
Naplózva
Vendég
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #175 Dátum:
2005.02.28 hétfő, 11:07:00 »
Idézetet írta: Álmos_old - 2005.02.27 vasárnap, 11:30:00
Nem tom..........
Nekünk egy 2.0i van ami autómata. Ez nem egy gyorsulógép (csak az indulás miatt mert az alapjáratról megy), de ez is 6400-nél vált el.
Álmos!
Nektek MK1-es van? Nekem is automata és sport fokozatban 170-ig húz mint állat és utána vált 4-be, de aztám már nem nagyon megy csak max 180-ig és akkor már nem megy 4500 főlé a fordulat, igaz kombi... Neked ilyen téren milyen tapasztalataid vannak?
Naplózva
Vendég
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #176 Dátum:
2005.02.28 hétfő, 11:13:00 »
Idézetet írta: george_old - 2005.02.27 vasárnap, 20:00:00
Úgylátszik te nem játszottál a Need for speed ánögránd 1, meg kettővel, mert ott megtanulhattad volna, hogy a dragon ha ledadogtatod a gépet, akkor a többiek szépen elhúznak!
NFSU-n is Forddal nyomulok, igaz, hogy "csak" egy Focus, de utóbb összegyűlt annyi pénz, hogy lecseréltem valami Hunyadi-r
Naplózva
Vendég
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #177 Dátum:
2005.02.28 hétfő, 21:39:00 »
Idézetet írta: cody_old - 2005.02.28 hétfő, 11:07:00
Álmos!
Nektek MK1-es van? Nekem is automata és sport fokozatban 170-ig húz mint állat és utána vált 4-be, de aztám már nem nagyon megy csak max 180-ig és akkor már nem megy 4500 főlé a fordulat, igaz kombi... Neked ilyen téren milyen tapasztalataid vannak?
Cody!
Nem! Nekünk MKII kombi ótómatánk van, sportban nem non huzattuk me 170-190 közt már nem sokat számít a Sport dolog....
Egyébként csutka gázon 170 ig húz és gangol fel négyesbe majd 200-ig húz tovább és itt tilt, ennél nem hajlandó gyorsabban menni.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #178 Dátum:
2005.03.01 kedd, 10:32:00 »
Idézetet írta: Álmos_old - 2005.02.28 hétfő, 21:39:00
Cody!
Nem! Nekünk MKII kombi ótómatánk van, sportban nem non huzattuk me 170-190 közt már nem sokat számít a Sport dolog....
Egyébként csutka gázon 170 ig húz és gangol fel négyesbe majd 200-ig húz tovább és itt tilt, ennél nem hajlandó gyorsabban menni.
Tilt=ledadog finoman, vagy csak nem gyorsul tovább???
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #179 Dátum:
2005.03.01 kedd, 10:35:00 »
Nálam úgy van, hogy felfelé váltáskor egy kis ideig nem ejti el a fordulatot a verda, hanem tartja.:-) De most néztem egy OFF szarán, hogy annál zuhan, mint állat! Ez mindenkinél így van?
Tisztelettel!
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #180 Dátum:
2005.03.01 kedd, 10:50:00 »
Joe!
Nekem azonnal reagál: ha felfelé ált akkor azonnal esik a fordulat... pl városban ha lassan gyorsulok akkor már úgy 2200 körül vált és akkor úgy 1500-re esik vissza, azaz pl 4-ben 60 körül megyek 1500-ös fordulaton.
Naplózva
Vendég
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #181 Dátum:
2005.03.01 kedd, 11:12:00 »
Idézetet írta: Joe - 2005.03.01 kedd, 10:35:00
Nálam úgy van, hogy felfelé váltáskor egy kis ideig nem ejti el a fordulatot a verda, hanem tartja.:-) De most néztem egy OFF szarán, hogy annál zuhan, mint állat! Ez mindenkinél így van?
Tisztelettel!
Hali Joe.
Ez nekem is így van 1,8 TD és sztem normális, mert amikor váltás következik akkor valószínű, hogy tovább fogysz gyorsítani és ha azonnal visszaejtené az plusz idő lenne, míg ha megtartja akkor onna folytathatja a munkáját, ahol abbahagyta.
Üdv Shadow.
Naplózva
Vendég
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #182 Dátum:
2005.03.01 kedd, 13:23:00 »
Idézetet írta: Joe - 2005.03.01 kedd, 10:35:00
Nálam úgy van, hogy felfelé váltáskor egy kis ideig nem ejti el a fordulatot a verda, hanem tartja.:-) De most néztem egy OFF szarán, hogy annál zuhan, mint állat! Ez mindenkinél így van?
Tisztelettel!
Ne szarázz vazze ;-)
Naplózva
Vendég
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #183 Dátum:
2005.03.05 szombat, 16:07:00 »
Idézetet írta: Joe - 2005.03.01 kedd, 10:35:00
Nálam úgy van, hogy felfelé váltáskor egy kis ideig nem ejti el a fordulatot a verda, hanem tartja.:-) De most néztem egy OFF szarán, hogy annál zuhan, mint állat! Ez mindenkinél így van?
Tisztelettel!
szia.igen ez igy van ez a természetes,majd a talin elmondom,hogy miért.
Üdv
Naplózva
Vendég
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #184 Dátum:
2005.03.06 vasárnap, 13:11:00 »
Idézetet írta: Joe - 2005.03.01 kedd, 10:32:00
Tilt=ledadog finoman, vagy csak nem gyorsul tovább???
Csak nem gyorsul tovább ez 4500 körül van, a fordulatszászerintitiltáspedig 6500 körül van, de itt sem dadog mert automata.
Naplózva
Vendég
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #185 Dátum:
2005.03.07 hétfő, 08:31:00 »
Idézetet írta: Joe - 2005.03.01 kedd, 10:35:00
Nálam úgy van, hogy felfelé váltáskor egy kis ideig nem ejti el a fordulatot a verda, hanem tartja.:-) De most néztem egy OFF szarán, hogy annál zuhan, mint állat! Ez mindenkinél így van?
Tisztelettel!
a fordulatszám viszonylag nehezen emelkedik, gázelvételkot meg lassan csökken csak, ez utóbbi kezdetben váltáskor felpörgést okozott amíg meg nem szoktam (mk1, 2,0 benzines), hát nem egy sportmotor
a feleségem OFFpözsókétszázötöse azonnal pörög, és azonnal visszaesik a fordulat, igaz nehezebb is vezetni
Naplózva
Vendég
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #186 Dátum:
2005.03.07 hétfő, 11:18:00 »
Idézetet írta: Rob-2_old - 2005.03.07 hétfő, 08:31:00
a fordulatszám viszonylag nehezen emelkedik, gázelvételkot meg lassan csökken csak, ez utóbbi kezdetben váltáskor felpörgést okozott amíg meg nem szoktam (mk1, 2,0 benzines), hát nem egy sportmotor
a feleségem OFFpözsókétszázötöse azonnal pörög, és azonnal visszaesik a fordulat, igaz nehezebb is vezetni
A fordulatszamnak vissza kell esnie a valtas alatt kb.annyira, hogy a kovetkezo fokozatnak megfelelo legyen. Ha nem esik azonnal vissza, akkor ott valami gond van. Nalam mindossze annyi volt, hogy a fojtoszelep pozicio csatlakozoja KH-s volt, kontakt spray segitett rajta.
Naplózva
Vendég
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #187 Dátum:
2005.03.07 hétfő, 20:30:00 »
Üdv!
Tud valaki segíteni abban, hogy lesz-e gyorsulás most pénteken Pest környékén? Ha igen hol és kb. hánykor?
Köszi
Naplózva
Vendég
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #188 Dátum:
2005.03.07 hétfő, 20:57:00 »
Idézetet írta: Ernő_old - 2005.03.07 hétfő, 20:30:00
Üdv!
Tud valaki segíteni abban, hogy lesz-e gyorsulás most pénteken Pest környékén? Ha igen hol és kb. hánykor?
Köszi
lesz:)
Naplózva
Vendég
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #189 Dátum:
2005.03.07 hétfő, 21:16:00 »
Mailben kifejtenéd?
A BME-sek adják a placcot?
Naplózva
Vendég
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #190 Dátum:
2005.03.10 csütörtök, 22:00:00 »
Idézetet írta: maffy - 2005.02.27 vasárnap, 15:31:00
Mijaza ST?
Hello Maffy! Az ST az a mondeo gyári sport változata! az enyém elvileg olyan 201-205le pontosan nem tudom magam se! De az ST220 viszon már 225-230Le is lehet vagy annyi
Szóval ez az ST röviden...
Naplózva
Vendég
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #191 Dátum:
2005.03.10 csütörtök, 22:02:00 »
Idézetet írta: Dawe_old - 2005.03.10 csütörtök, 22:00:00
Hello Maffy! Az ST az a mondeo gyári sport változata! az enyém elvileg olyan 201-205le pontosan nem tudom magam se! De az ST220 viszon már 225-230Le is lehet vagy annyi
Szóval ez az ST röviden...
Ha nem ismered Maffyt akkor azért annyit elmondok róla hogy egy ST200-as boldog tulajdonosa!!
Naplózva
Vendég
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #192 Dátum:
2005.03.10 csütörtök, 22:07:00 »
Idézetet írta: Álmos_old - 2005.03.10 csütörtök, 22:02:00
Ha nem ismered Maffyt akkor azért annyit elmondok róla hogy egy ST200-as boldog tulajdonosa!!
jah bocs...
akkor aszem tesóra akadtam
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #193 Dátum:
2005.03.10 csütörtök, 23:34:00 »
Idézetet írta: Dawe_old - 2005.03.10 csütörtök, 22:07:00
jah bocs...
akkor aszem tesóra akadtam
St200: 204 ló, st220: 226 ló. Meg egy csacsi.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #194 Dátum:
2005.03.11 péntek, 00:01:00 »
Idézetet írta: Angel - 2005.03.10 csütörtök, 23:34:00
St200: 204 ló, st220: 226 ló. Meg egy csacsi.
Az ST200 az 207 ló. A mai 3.0 a 204 lovas.
(De láttam már 203-tól 207-ig mindent az ST200-ra, sőt, volt az elején egy 187 lovas széria is.)
Naplózva
Vendég
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #195 Dátum:
2005.03.11 péntek, 02:06:00 »
Idézetet írta: Balu1st_old - 2005.03.11 péntek, 00:01:00
Az ST200 az 207 ló. A mai 3.0 a 204 lovas.
(De láttam már 203-tól 207-ig mindent az ST200-ra, sőt, volt az elején egy 187 lovas széria is.)
Zárjuk rövidre jó
?
St 200 az 151 KW és kész !!!
Naplózva
Vendég
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #196 Dátum:
2005.03.11 péntek, 07:52:00 »
Oké! Meg beszélem haverral és leméretjük egy Dynon és a grafikont meg probálom majd beszúrni! és akkor el válik mi az igazság
Naplózva
Vendég
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #197 Dátum:
2005.03.11 péntek, 08:42:00 »
Idézetet írta: peppin_old - 2005.03.11 péntek, 02:06:00
Zárjuk rövidre jó
?
St 200 az 151 KW és kész !!!
x 1,36 = 205,36 LE
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #198 Dátum:
2005.03.16 szerda, 08:48:00 »
Idézetet írta: Balu1st_old - 2005.03.11 péntek, 00:01:00
Az ST200 az 207 ló. A mai 3.0 a 204 lovas.
(De láttam már 203-tól 207-ig mindent az ST200-ra, sőt, volt az elején egy 187 lovas széria is.)
Az elején az ST24 vót! (lásd Koris)
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #199 Dátum:
2005.03.24 csütörtök, 12:44:00 »
200, kétszáz az álmom :-) #200
Naplózva
Oldalak:
1
2
3
[
4
]
5
6
7
8
9
10
11
...
29
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ