Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 15:22:43
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Gyorsulás
Oldalak:
1
2
3
4
5
6
7
[
8
]
9
10
11
12
13
14
15
...
29
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Gyorsulás (Megtekintve 488753 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
Vendég
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #350 Dátum:
2005.05.27 péntek, 06:55:00 »
Idézetet írta: faro_old - 2005.05.26 csütörtök, 23:37:00
ez most opel fórum?:-)))
faro!
)
van kinek megszólalni...
) a leélvezett bontószökevevény pudvaládádhoz (zőccségszállító A Omega) kerestél első lökhárítót, és ennek nyitottál egy külön topic-ot.
)
Naplózva
Vendég
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #351 Dátum:
2005.05.27 péntek, 07:47:00 »
Idézetet írta: Dark_old - 2005.05.27 péntek, 06:55:00
faro!
)
van kinek megszólalni...
) a leélvezett bontószökevevény pudvaládádhoz (zőccségszállító A Omega) kerestél első lökhárítót, és ennek nyitottál egy külön topic-ot.
)
1ik kollégámnak is van "A" tipusú szörnyeteg, kap is miatta rendesen
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #352 Dátum:
2005.05.27 péntek, 09:17:00 »
Idézetet írta: faro_old - 2005.05.26 csütörtök, 23:37:00
ez most opel fórum?:-)))
Faro!!! Nem jöttél versenyezni!!! Megfutamodtál.
Egyébként a merci a zőccséges (123), de mind1. Nekem sokkal jobban tetszik a permetezős dolog. Meg a gumicsizma.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #353 Dátum:
2005.05.27 péntek, 11:22:00 »
Idézetet írta: Angel - 2005.05.27 péntek, 09:17:00
Faro!!! Nem jöttél versenyezni!!! Megfutamodtál.
Egyébként a merci a zőccséges (123), de mind1. Nekem sokkal jobban tetszik a permetezős dolog. Meg a gumicsizma.
nem volt kessem...
milyen időt mértetek?
Naplózva
Vendég
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #354 Dátum:
2005.05.27 péntek, 12:07:00 »
Idézetet írta: Angel - 2005.05.27 péntek, 09:17:00
Faro!!! Nem jöttél versenyezni!!! Megfutamodtál.
Egyébként a merci a zőccséges (123), de mind1. Nekem sokkal jobban tetszik a permetezős dolog. Meg a gumicsizma.
Nemcsak a 123 merci esik mán zőccséges autó kategóriába hanem az A Omega is... Sőt a kissebségiek is előszerettel használják 1200 Zsiga pótlónak
(
A gumicsizma meg permetező nem rossz, és ez alá is támasztja:
http://www.titan-computer.hu/~dugo/poen/paraszt.jpg
A képen ippeg bicskáva eszem a vattacukrot...
Naplózva
Vendég
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #355 Dátum:
2005.05.27 péntek, 13:00:00 »
Idézetet írta: faro_old - 2005.05.26 csütörtök, 23:37:00
ez most opel fórum?:-)))
Hello!
"ez most opel fórum?:-)))" - Opel-Ford, nem mindegy? Autó-autó...
Na jó, viccet félretéve: Attól, hogy Opelje van, még lehet rendes ember. Mint ahogy az is. Nem kekckedni jött ide, nem fikázta a Fordot, hanem normálisan válaszolt pl. az általam feltett kérdésre (is).
Tudom, hogy vicceltél, látom a szmájlit, csak úgy mondtam!
Üdv!
Naplózva
Vendég
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #356 Dátum:
2005.05.27 péntek, 13:05:00 »
Idézetet írta: Dark_old - 2005.05.26 csütörtök, 22:24:00
trombonist!
Hi!
Ne csodálkozz hogy nem pörgeti ki a kereket, és nem te készülékedben van a hiba. Az összes, elektronikával vezérelt ('80-as évek végétől) autómata váltó ilyen. Ezekben nincs kiplunkg, azt a konverter váltja ki. Ez egy computer által van vezérelve, ami úgy van beállítva, hogy ha - bizonyos körülmények között - hirtelen megugrana a fordulat, "elkuplungol". Kitekert kormánnyal a differenciál eldifferál, azaz csak az egyik kerék kap nyomatékot, ami ilyen esetben elpörög. Ha ilyenkor kiegyenesíted a kormányt pörögni fog mind a kettőt. A konvertert át lehet programozni, de akkor meg utcai használatra alkalmatlan lesz, meg rengeteget fog fogyasztani. Szóval az OFF Omega 3.0 V6 ON hátsókerékhajtással sem pörgeti ki a kerekeket. Igaz 45% sperdifije van, de csak úgy tudom kipörgetni, ha kicsit kitekert kormánynál, meg kikapcsolt kipörgésgátlóval nyomok egy padlót, aztán meg kiegyenesítem, és utánna már csak tolni kell.
Ehhez a típusú váltóhoz nagyobb motor kellene (min 4-5 literes), ami nyomatékból meg tudja forgatni a kereket. Volt egy régi típusú autómatával szerelt Opel Monzám (3.0i, 177 LE), na az bármikor kipörgette a kereket.
Egyszóval törődj bele, hogy az autómata váltóval nem fog kaparni...
Hello Dark!
Köszi, már értem.
OFF Néhány hónapja láttam egy - a Deák tér mellett/mögött a mittoménymilyen utcáról a József Attila utcára - keresztben igencsak kipörgő kerekekkel kiforduló sötét kombi Omegát. Ahogy az üvöltött, minimum V6 volt. Jól nézett ki és szépen szólt, na, csak ennyit akartam mondani...ON
Üdv!
Naplózva
Vendég
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #357 Dátum:
2005.05.27 péntek, 13:27:00 »
Idézetet írta: Dark_old - 2005.05.27 péntek, 12:07:00
Nemcsak a 123 merci esik mán zőccséges autó kategóriába hanem az A Omega is... Sőt a kissebségiek is előszerettel használják 1200 Zsiga pótlónak
(
A gumicsizma meg permetező nem rossz, és ez alá is támasztja:
http://www.titan-computer.hu/~dugo/poen/paraszt.jpg
A képen ippeg bicskáva eszem a vattacukrot...
Ha a csevap mellé a zőccséget hozod, ott a helyed Kmadarason ;-)
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #358 Dátum:
2005.05.27 péntek, 13:47:00 »
Idézetet írta: trombonist_old - 2005.05.27 péntek, 13:00:00
Hello!
"ez most opel fórum?:-)))" - Opel-Ford, nem mindegy? Autó-autó...
Na jó, viccet félretéve: Attól, hogy Opelje van, még lehet rendes ember. Mint ahogy az is. Nem kekckedni jött ide, nem fikázta a Fordot, hanem normálisan válaszolt pl. az általam feltett kérdésre (is).
Tudom, hogy vicceltél, látom a szmájlit, csak úgy mondtam!
Üdv!
Eefogultak vagyunk?
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #359 Dátum:
2005.05.27 péntek, 13:49:00 »
Idézetet írta: faro_old - 2005.05.27 péntek, 11:22:00
nem volt kessem...
milyen időt mértetek?
Nem mértünk időt. De: lenyomtam az összes benzines 2.0-ast, még úgy is, hogy a Szabyk vezetett. A legjobbat 1 autóval sikerült. Ugyanez történt a tdci-kel is. Sőt, a Gaboval is mentünk, na ő 120-ig mögöttem volt. 200? méteren sikerült a Balut 2x, a Hovono-t (nem ő vezetett) 1x, a Maffyt 3x (ő annyira nem is nyomta). Az első 100 méteren lenyomtam az összes v6-ost, beleértve korist meg a többi ST-t is. Ezután - győz a sok ló - jó lehagytak. Persze azok, akiket felsoroltam, a későbbiek folyamán úgy otthagytak, mint a ...-át a riska, de az mind1.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #360 Dátum:
2005.05.27 péntek, 13:52:00 »
Idézetet írta: Angel - 2005.05.27 péntek, 13:49:00
Nem mértünk időt. De: lenyomtam az összes benzines 2.0-ast, még úgy is, hogy a Szabyk vezetett. A legjobbat 1 autóval sikerült. Ugyanez történt a tdci-kel is. Sőt, a Gaboval is mentünk, na ő 120-ig mögöttem volt. 200? méteren sikerült a Balut 2x, a Hovono-t (nem ő vezetett) 1x, a Maffyt 3x (ő annyira nem is nyomta). Az első 100 méteren lenyomtam az összes v6-ost, beleértve korist meg a többi ST-t is. Ezután - győz a sok ló - jó lehagytak. Persze azok, akiket felsoroltam, a későbbiek folyamán úgy otthagytak, mint a ...-át a riska, de az mind1.
Azért azt is tegyük hozzá, hogy a 2,0-ások között nem volt egyetlen Focus motoros sem, ha jól emléxem!
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #361 Dátum:
2005.05.27 péntek, 13:55:00 »
Idézetet írta: Joe - 2005.05.27 péntek, 13:52:00
Azért azt is tegyük hozzá, hogy a 2,0-ások között nem volt egyetlen Focus motoros sem, ha jól emléxem!
Volt mkII-es, ő nyerte a 2.0-ast, de azt nem tudom, milyen motor volt benne.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #362 Dátum:
2005.05.27 péntek, 13:56:00 »
Idézetet írta: Joe - 2005.05.27 péntek, 13:52:00
Azért azt is tegyük hozzá, hogy a 2,0-ások között nem volt egyetlen Focus motoros sem, ha jól emléxem!
A Faro-t már lenyomtam, az övében focus motor van.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #363 Dátum:
2005.05.27 péntek, 14:06:00 »
Idézetet írta: Angel - 2005.05.27 péntek, 13:56:00
A Faro-t már lenyomtam, az övében focus motor van.
De azért tegyük hozzá...:-)))))))))))))))))))))
Egyet jegyezz meg(ne kioktatósnak vedd:-)))! Bármit is mondok az autódról az csak a TDCI felmagasztalása lehet.:-))))))))) Bár nekem dízel az ótom, azért én a dízelek felé húzom. Igaz 2001 utániakhoz.
Tisztelettel!
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #364 Dátum:
2005.05.27 péntek, 14:10:00 »
Idézetet írta: Joe - 2005.05.27 péntek, 14:06:00
De azért tegyük hozzá...:-)))))))))))))))))))))
Egyet jegyezz meg(ne kioktatósnak vedd:-)))! Bármit is mondok az autódról az csak a TDCI felmagasztalása lehet.:-))))))))) Bár nekem dízel az ótom, azért én a dízelek felé húzom. Igaz 2001 utániakhoz.
Tisztelettel!
NEM dízel, kollega 8-P
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #365 Dátum:
2005.05.27 péntek, 14:25:00 »
Idézetet írta: napu - 2005.05.27 péntek, 14:10:00
NEM dízel, kollega 8-P
Hopp! Hopp!
Ezért néznek rám olyan furcsán a kutasok? És ezért xarakszik 215km/h fölött mindig 4-ben?
Tisztelettel!
Ui: tényleg benzines...:-)))
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #366 Dátum:
2005.05.27 péntek, 14:50:00 »
Idézetet írta: Joe - 2005.05.27 péntek, 14:25:00
Hopp! Hopp!
Ezért néznek rám olyan furcsán a kutasok? És ezért xarakszik 215km/h fölött mindig 4-ben?
Tisztelettel!
Ui: tényleg benzines...:-)))
www.szemeszet.hu
8-P
1. nem mind1 melyik töltőhelyre állsz = kamion, nyisd ki a szemed
2. ne nézd közelebbről a kmórád, vegyé szemüveget, mer csalsz
8-)
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #367 Dátum:
2005.05.27 péntek, 14:54:00 »
Idézetet írta: napu - 2005.05.27 péntek, 14:50:00
www.szemeszet.hu
8-P
1. nem mind1 melyik töltőhelyre állsz = kamion, nyisd ki a szemed
2. ne nézd közelebbről a kmórád, vegyé szemüveget, mer csalsz
8-)
Tényleg: szombat M3 Füzesabony!
Hány másodpercig emlékeztél az autóm szinére???
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #368 Dátum:
2005.05.29 vasárnap, 12:14:00 »
Van két jegyem a június 7-én, Hungaroringen tartandó gyorsulásra. Én nem valószínű, hogy el tudok menni, ezért ha valakit érdekel szóljón. 1500pénz/db
Naplózva
Vendég
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #369 Dátum:
2005.05.29 vasárnap, 17:44:00 »
Idézetet írta: Angel - 2005.05.27 péntek, 13:56:00
A Faro-t már lenyomtam, az övében focus motor van.
hja..de én is lenyomtalak téged 4-5kocsira.
Naplózva
Vendég
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #370 Dátum:
2005.05.30 hétfő, 01:10:00 »
Idézetet írta: Dark_old - 2005.05.26 csütörtök, 07:28:00
Ez az automatás trükk nálam is működik, de nem ezzel van a baj. A motor igazi ereje 3500-as fordulat felett jön meg igazán. Ekkor nyit a dual-ram (második torok). Ha kézi váltós lenne, kuplungal rá lehetne segíteni, hogy ne essen 3500 alá a fordulat, de autómatánál nem tudsz mit csinálni, mint kivárod hogy elérje a 3500-at, és ekkor már 50-el megy az autó. Mindez azért van, hogy ne tudd szépörgetni 1.-ben a motort, meg ne faroljon ki. Egyébként nem lassú az autómata, sőt... A váltókar tetején van egy "S" gomb (sport fokozat), ilyenkor "csodákra" képes. A lassúsága néha a padlógáz-visszaváltáskor jön elő.
Vennék AUTÓ-t, de se az Opel se a Ford nem gyárt...
Félretéve a tréfát, mindkét gyártól hiányolom a hátsókerékhajtást,és/vagy állandó összkerékhajtást. Az Opeltől néha jönnek elejtett hírek, hogy mikor kerül piacra az új omega, meg hogy a vectra megkapja a Saab vagy Subaru összkerékhajtását. Tudtommal az európai Fordnak sincs hátsókerekese,állandó összkerekese(
?!). Elsőkeréken meg a 200 LE felett már kicsit rosszabb hatásfokkal lehet átadni a teljesítményt.
Attól függ, mit nevezünk Fordnak. Merthogy a Jaguar is az, úgy meg már van összkerekes is, meg RWD is:-)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #371 Dátum:
2005.05.30 hétfő, 09:44:00 »
Idézetet írta: faro_old - 2005.05.29 vasárnap, 17:44:00
hja..de én is lenyomtalak téged 4-5kocsira.
Bekapcsolt kipörgésgátlóval, és még innen a 10e km-en. Kár ebbe kapaszkodni. 4-5 autóval maximum az ST-k tudnak lenyomni. Kár hogy nem jöttél el, most nem lenne vita (vagy így, vagy úgy).
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #372 Dátum:
2005.05.30 hétfő, 10:57:00 »
Idézetet írta: Joe - 2005.05.27 péntek, 14:54:00
Tényleg: szombat M3 Füzesabony!
Hány másodpercig emlékeztél az autóm szinére???
Az emlékek örökké élnek ;-P
Naplózva
Vendég
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #373 Dátum:
2005.05.30 hétfő, 12:27:00 »
Idézetet írta: Angel - 2005.05.30 hétfő, 09:44:00
Bekapcsolt kipörgésgátlóval, és még innen a 10e km-en. Kár ebbe kapaszkodni. 4-5 autóval maximum az ST-k tudnak lenyomni. Kár hogy nem jöttél el, most nem lenne vita (vagy így, vagy úgy).
lényegen nem változtat...1:1
Naplózva
Vendég
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #374 Dátum:
2005.05.30 hétfő, 12:32:00 »
Faro!
Átugranál a tunning oldalra?!
köcci!
Naplózva
Vendég
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #375 Dátum:
2005.05.30 hétfő, 12:45:00 »
Idézetet írta: jasin_old - 2005.05.30 hétfő, 12:32:00
Faro!
Átugranál a tunning oldalra?!
köcci!
már írtam is;)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #376 Dátum:
2005.05.30 hétfő, 14:57:00 »
Idézetet írta: faro_old - 2005.05.30 hétfő, 12:27:00
lényegen nem változtat...1:1
Ezzel a logikával 2:1, merthogy nem jöttél el.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #377 Dátum:
2005.05.30 hétfő, 14:58:00 »
Idézetet írta: Balu1st__old - 2005.05.30 hétfő, 01:10:00
Attól függ, mit nevezünk Fordnak. Merthogy a Jaguar is az, úgy meg már van összkerekes is, meg RWD is:-)
Fordnak azt nevezzük amin Ford embléma van. A Jaguar is Ford alapokra épít, Ford tulajdonban van, csak kicsit más az árfekvése...
Ilyen alapokon GM berkekben is lehetne jó kemény 4WD meg RWD autót találni.
Előbb utóbb össze kéne mérni az öcsém meg az én autómat is 202 meg 404 méteren. Kíváncsi lennék az eredményre. Szerintem 202 méteren kikapok az autómata miatt... igaz ez csak egy mégérzés, mert 0-100-ra egy forrás 8,7 másik meg 8,3-at ír, az Omega MV6 aut.-ra
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #378 Dátum:
2005.05.30 hétfő, 16:01:00 »
Idézetet írta: Dark_old - 2005.05.30 hétfő, 14:58:00
Fordnak azt nevezzük amin Ford embléma van. A Jaguar is Ford alapokra épít, Ford tulajdonban van, csak kicsit más az árfekvése...
Ilyen alapokon GM berkekben is lehetne jó kemény 4WD meg RWD autót találni.
Előbb utóbb össze kéne mérni az öcsém meg az én autómat is 202 meg 404 méteren. Kíváncsi lennék az eredményre. Szerintem 202 méteren kikapok az autómata miatt... igaz ez csak egy mégérzés, mert 0-100-ra egy forrás 8,7 másik meg 8,3-at ír, az Omega MV6 aut.-ra
400-on biztosan kikapok, az nem kérdés. Az 200-at nem tudom, azért én óvatos vagyok. Persze állok elébe a versenynek. Legfeljebb lemaradok...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #379 Dátum:
2005.05.30 hétfő, 16:10:00 »
Idézetet írta: Dark_old - 2005.05.30 hétfő, 14:58:00
Fordnak azt nevezzük amin Ford embléma van. A Jaguar is Ford alapokra épít, Ford tulajdonban van, csak kicsit más az árfekvése...
Ilyen alapokon GM berkekben is lehetne jó kemény 4WD meg RWD autót találni.
Előbb utóbb össze kéne mérni az öcsém meg az én autómat is 202 meg 404 méteren. Kíváncsi lennék az eredményre. Szerintem 202 méteren kikapok az autómata miatt... igaz ez csak egy mégérzés, mert 0-100-ra egy forrás 8,7 másik meg 8,3-at ír, az Omega MV6 aut.-ra
Ja és jöjjön a Faro is.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #380 Dátum:
2005.05.30 hétfő, 18:31:00 »
Idézetet írta: Angel - 2005.05.30 hétfő, 14:57:00
Ezzel a logikával 2:1, merthogy nem jöttél el.
ok..ezzel a logikával 2:341 ,mert nem jársz illegális meg legális gyorsulásra.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #381 Dátum:
2005.05.30 hétfő, 19:11:00 »
Idézetet írta: faro_old - 2005.05.30 hétfő, 18:31:00
ok..ezzel a logikával 2:341 ,mert nem jársz illegális meg legális gyorsulásra.
Te győztél, Faro.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #382 Dátum:
2005.05.30 hétfő, 19:20:00 »
Idézetet írta: Angel - 2005.05.30 hétfő, 19:11:00
Te győztél, Faro.
:-))
Naplózva
Vendég
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #383 Dátum:
2005.05.31 kedd, 13:06:00 »
Idézetet írta: faro_old - 2005.05.30 hétfő, 19:20:00
:-))
A Mondeo Club hol tart illegális gyorsulásokat? ... mindig lemaradok 8-) a legális Kunmadarason van, asztom ;-)
Naplózva
Vendég
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #384 Dátum:
2005.05.31 kedd, 22:03:00 »
Követtem az utasításokat: letakarítottam a MAF szálakat, kifényesítettem a pillangószelepet -tényleg volt némi korom-lerakódás rajta- de őszintén bevallva semmi változást nem tapasztaltam. Se gyorsulásban, se fogyasztásban. Ez normális? Ez 1 MondiI, kombi, de a végével nem vagyok elégedett. 160 felett már alig van valami, 170 fölé alig megy a kicsike. Egyébként szerintem jól gyorsul, szépen jár a motor. Ez így rendben van, vagy tud valaki valami trükköt még?
Naplózva
Vendég
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #385 Dátum:
2005.05.31 kedd, 22:21:00 »
Idézetet írta: luli_old - 2005.05.31 kedd, 22:03:00
Követtem az utasításokat: letakarítottam a MAF szálakat, kifényesítettem a pillangószelepet -tényleg volt némi korom-lerakódás rajta- de őszintén bevallva semmi változást nem tapasztaltam. Se gyorsulásban, se fogyasztásban. Ez normális? Ez 1 MondiI, kombi, de a végével nem vagyok elégedett. 160 felett már alig van valami, 170 fölé alig megy a kicsike. Egyébként szerintem jól gyorsul, szépen jár a motor. Ez így rendben van, vagy tud valaki valami trükköt még?
Szia Luli!
Ha már ennyit dolgoztál, akkor aksi levétel és computer betanítási hadművelet végrehajtanám.
Üdv ND
Naplózva
Vendég
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #386 Dátum:
2005.05.31 kedd, 22:26:00 »
Idézetet írta: luli_old - 2005.05.31 kedd, 22:03:00
Követtem az utasításokat: letakarítottam a MAF szálakat, kifényesítettem a pillangószelepet -tényleg volt némi korom-lerakódás rajta- de őszintén bevallva semmi változást nem tapasztaltam. Se gyorsulásban, se fogyasztásban. Ez normális? Ez 1 MondiI, kombi, de a végével nem vagyok elégedett. 160 felett már alig van valami, 170 fölé alig megy a kicsike. Egyébként szerintem jól gyorsul, szépen jár a motor. Ez így rendben van, vagy tud valaki valami trükköt még?
Talán gyertyákat 1.1 re állítani, légszűrőt cserélni, kis szivacsot kicserélni légszűrő alatt. Ecu-t újratanítani főleg, ha volt kosz MAF on még nem tud róla a gép.
Mekkor és milyen az a motor?
Naplózva
Vendég
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #387 Dátum:
2005.05.31 kedd, 22:32:00 »
Idézetet írta: luli_old - 2005.05.31 kedd, 22:03:00
Követtem az utasításokat: letakarítottam a MAF szálakat, kifényesítettem a pillangószelepet -tényleg volt némi korom-lerakódás rajta- de őszintén bevallva semmi változást nem tapasztaltam. Se gyorsulásban, se fogyasztásban. Ez normális? Ez 1 MondiI, kombi, de a végével nem vagyok elégedett. 160 felett már alig van valami, 170 fölé alig megy a kicsike. Egyébként szerintem jól gyorsul, szépen jár a motor. Ez így rendben van, vagy tud valaki valami trükköt még?
Lehet, csak figyelmetlen voltam, de milyen járgány ez? Mert ha V6, akkor sztem gáz van
))
Én is hasonlóan jártam el a tisztítással és nem sok javulást tapasztaltam, mert nem sok koszt találtam. De engem is meglepett a múltkor, hogy az óra szerinti 220-at tavasszal még bírta, most egy enyhe emelkedőn 200 fölé alíg ment (2.0L). Igaz, néha elfeledkezem az 5.-ről
))))))))
Naplózva
Vendég
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #388 Dátum:
2005.06.01 szerda, 20:14:00 »
A gép 94-es kombi, 1.8.
Hogyan tanítható a computer? Hol van és mit várhatok tőle? Minden ötletre vevő vagyok!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #389 Dátum:
2005.06.01 szerda, 20:21:00 »
Idézetet írta: luli_old - 2005.05.31 kedd, 22:03:00
Követtem az utasításokat: letakarítottam a MAF szálakat, kifényesítettem a pillangószelepet -tényleg volt némi korom-lerakódás rajta- de őszintén bevallva semmi változást nem tapasztaltam. Se gyorsulásban, se fogyasztásban. Ez normális? Ez 1 MondiI, kombi, de a végével nem vagyok elégedett. 160 felett már alig van valami, 170 fölé alig megy a kicsike. Egyébként szerintem jól gyorsul, szépen jár a motor. Ez így rendben van, vagy tud valaki valami trükköt még?
Az 1,8-asnak óra szerint kb 200 a vége.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #390 Dátum:
2005.06.01 szerda, 20:38:00 »
Idézetet írta: luli_old - 2005.05.31 kedd, 22:03:00
Követtem az utasításokat: letakarítottam a MAF szálakat, kifényesítettem a pillangószelepet -tényleg volt némi korom-lerakódás rajta- de őszintén bevallva semmi változást nem tapasztaltam. Se gyorsulásban, se fogyasztásban. Ez normális? Ez 1 MondiI, kombi, de a végével nem vagyok elégedett. 160 felett már alig van valami, 170 fölé alig megy a kicsike. Egyébként szerintem jól gyorsul, szépen jár a motor. Ez így rendben van, vagy tud valaki valami trükköt még?
Szerintem nincs az az újraprogramozási művelet, amivel 160-ról felmegy a végsebesség 200-ra. Itt valami komolyabb baj lehet
bye
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #391 Dátum:
2005.06.01 szerda, 21:14:00 »
Idézetet írta: Ernő_old - 2005.06.01 szerda, 20:38:00
Szerintem nincs az az újraprogramozási művelet, amivel 160-ról felmegy a végsebesség 200-ra. Itt valami komolyabb baj lehet
bye
Ha a számítógép rossz adatokkal dolgozik, akkor romolhat a teljesítmény, de persze nem ennyit. Lehet, hogy gyertya/kábel is rossz.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #392 Dátum:
2005.06.01 szerda, 21:43:00 »
Idézetet írta: Angel - 2005.06.01 szerda, 21:14:00
Ha a számítógép rossz adatokkal dolgozik, akkor romolhat a teljesítmény, de persze nem ennyit. Lehet, hogy gyertya/kábel is rossz.
Angel!
A mienk csak 180-at hajlandó menni lehet ez az újraprogramozósdi a megoldás?
2.0 automata, tavaly nyáron 200 volt a vége (ott tiltott)
Hogy megy ez az újraprogramozás?
Mi kell hozzá?
Üdv: Álmos
Naplózva
Vendég
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #393 Dátum:
2005.06.01 szerda, 22:03:00 »
Idézetet írta: Álmos_old - 2005.06.01 szerda, 21:43:00
Angel!
A mienk csak 180-at hajlandó menni lehet ez az újraprogramozósdi a megoldás?
2.0 automata, tavaly nyáron 200 volt a vége (ott tiltott)
Hogy megy ez az újraprogramozás?
Mi kell hozzá?
Üdv: Álmos
Álmos: újraprogramozás - hideg motornál szoktam csinálni, rádiókód legyen kéznél, riasztó távkapcsoló kézbe - akkusaru levesz, kicsit vársz, visszatesz, géptető lecsuk. Minden fogyasztó lekapcsolva fűtőmotor világítás egyebek. Motor indít semmi gázadás szépen járatod alapjáraton míg hőmérő feljön normál tartományba. Kisebb gázfrőccs - kb.3500-ig elég - és fordulatot megtartod 2 percig 1250 -es fordulaton. Ha ez megvan mész 1 lendületes próbautat 8km vagy többet ekkor lezáródik motorértékek a programozása. Sok sikert!
Naplózva
Vendég
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #394 Dátum:
2005.06.02 csütörtök, 13:33:00 »
Idézetet írta: Fusim Misi_old - 2005.06.01 szerda, 22:03:00
Álmos: újraprogramozás - hideg motornál szoktam csinálni, rádiókód legyen kéznél, riasztó távkapcsoló kézbe - akkusaru levesz, kicsit vársz, visszatesz, géptető lecsuk. Minden fogyasztó lekapcsolva fűtőmotor világítás egyebek. Motor indít semmi gázadás szépen járatod alapjáraton míg hőmérő feljön normál tartományba. Kisebb gázfrőccs - kb.3500-ig elég - és fordulatot megtartod 2 percig 1250 -es fordulaton. Ha ez megvan mész 1 lendületes próbautat 8km vagy többet ekkor lezáródik motorértékek a programozása. Sok sikert!
Misi!
Köszi!
Ez segíthet a problémámon?
Mostánában mintha egy kicsit lomha is lenne.
(
Üdv: Álmos
Naplózva
Vendég
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #395 Dátum:
2005.06.02 csütörtök, 13:41:00 »
Idézetet írta: Álmos_old - 2005.06.02 csütörtök, 13:33:00
Misi!
Köszi!
Ez segíthet a problémámon?
Mostánában mintha egy kicsit lomha is lenne.
(
Üdv: Álmos
Álmos: Lustaság legjobb ellenszere az újratanítás, a próbaúton nem kell nagyon megkergetni, csak arra vigyázz nehogy belefuss valami araszolgatós dugóba, akkor lehet kezdeni tanítgatást elölről.
Naplózva
Vendég
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #396 Dátum:
2005.06.02 csütörtök, 13:58:00 »
Idézetet írta: Fusim Misi_old - 2005.06.01 szerda, 22:03:00
Álmos: újraprogramozás - hideg motornál szoktam csinálni, rádiókód legyen kéznél, riasztó távkapcsoló kézbe - akkusaru levesz, kicsit vársz, visszatesz, géptető lecsuk. Minden fogyasztó lekapcsolva fűtőmotor világítás egyebek. Motor indít semmi gázadás szépen járatod alapjáraton míg hőmérő feljön normál tartományba. Kisebb gázfrőccs - kb.3500-ig elég - és fordulatot megtartod 2 percig 1250 -es fordulaton. Ha ez megvan mész 1 lendületes próbautat 8km vagy többet ekkor lezáródik motorértékek a programozása. Sok sikert!
szia Misi!
nem meleg motornál kell resetelni a gépet? mintha ND oldalán Joe így írta volna
üdv
Naplózva
Vendég
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #397 Dátum:
2005.06.02 csütörtök, 14:03:00 »
Én az akksisarut feleslegesen nem, piszkálnám.
Sokkal egyszerűbb kivenni a 4-es, és a 11-es biztit negyed órára.
Utána nem kell a rádióval, riasztóval, belső órával játszani.
Naplózva
Vendég
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #398 Dátum:
2005.06.02 csütörtök, 14:18:00 »
Idézetet írta: BPeter01_old - 2005.06.02 csütörtök, 14:03:00
Én az akksisarut feleslegesen nem, piszkálnám.
Sokkal egyszerűbb kivenni a 4-es, és a 11-es biztit negyed órára.
Utána nem kell a rádióval, riasztóval, belső órával játszani.
BPéter01!
Riasztó nincs
, rádió kódom van, óra + fél perc.
De ha így is lehet akkor ez talán egyszerűbb.
Misi:
Autópálya?? 140-150Km/h (3500/min)?? Úgy jó??
Üdv: Álmos
Naplózva
Vendég
Re: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #399 Dátum:
2005.06.02 csütörtök, 14:47:00 »
Idézetet írta: Rob_old - 2005.06.02 csütörtök, 13:58:00
szia Misi!
nem meleg motornál kell resetelni a gépet? mintha ND oldalán Joe így írta volna
üdv
Rob: Hideg motornál szoktam, hogy tanulná meg a hidegindítást?
BPeter01: Biztos jó úgy is, de több vesződség mint 10-es kulcs, és saru le. Célszerű megtisztogatni, ha már kézbe van.
Álmos: Autópálya ok, de ne azonos sebességgel végig inkább lassítás, visszakapcsolás, gyorsítás, kihuzatod minden sebességbe, visszaveszed, lenduletes kör legyen.
Naplózva
Oldalak:
1
2
3
4
5
6
7
[
8
]
9
10
11
12
13
14
15
...
29
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ