Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 12:46:24
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Gyorsulás
Oldalak:
1
...
20
21
22
23
24
25
26
[
27
]
28
29
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Gyorsulás (Megtekintve 487971 alkalommal)
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
sendrew
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2332
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1300 Dátum:
2014.04.24 csütörtök, 18:46:50 »
Szoktatok így veretni? :-)
http://youtu.be/oRIxlzE2iLs
És így?
http://youtu.be/dp0kfGUxf70
Naplózva
2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6 101LE
EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE LPG
2007. Ford Fiesta 1.25 75LE
Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1301 Dátum:
2014.04.24 csütörtök, 18:59:18 »
Idézetet írta: sendrew - 2014.04.24 csütörtök, 18:46:50
Szoktatok így veretni? :-)
http://youtu.be/oRIxlzE2iLs
És így?
http://youtu.be/dp0kfGUxf70
a 2. ból még ügyességi is lehetne a nagytalin
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1302 Dátum:
2014.04.24 csütörtök, 20:30:55 »
gazdaságos drift, még a gumi sem kopik
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1303 Dátum:
2014.04.24 csütörtök, 21:46:38 »
Idézetet írta: madar89 - 2014.04.24 csütörtök, 18:59:18
a 2. ból még ügyességi is lehetne a nagytalin
az első sokkal jobb.
jól megy a srác
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Csabi77
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1146
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1304 Dátum:
2014.04.24 csütörtök, 22:41:42 »
Na és ez milyen?Csak félig off:
http://www.youtube.com/watch?scmp=social_20140424_21418484&v=SdBXpORSGu0
Naplózva
2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1305 Dátum:
2014.04.25 péntek, 07:43:17 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2014.04.24 csütörtök, 21:46:38
az első sokkal jobb.
jól megy a srác
az biztos h jól megy de szerintem elég kevés ember van aki ezt lenyomná a talin a második mef menne mindenkinek valami bólya kerülgetés ilyesmi faszanprogram lenne sztem
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1306 Dátum:
2014.04.25 péntek, 08:10:34 »
Idézetet írta: sendrew - 2014.04.24 csütörtök, 18:46:50
Szoktatok így veretni? :-)
http://youtu.be/oRIxlzE2iLs
És így?
http://youtu.be/dp0kfGUxf70
Az a második fickó akkor fog qrvára meglepődni, amikor elfogy a kerék alól az a műanyag, amit odarakott, és a fixre fékezett kerék leér az aszfaltig.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1307 Dátum:
2014.04.25 péntek, 23:36:54 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.01.14 kedd, 22:47:56
Én 8-at mentem 225/45R17-el...
még az 5-ös volt bennt, 6-al nem is néztem még...
nagyturbóval...könnyű
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1308 Dátum:
2014.04.26 szombat, 06:52:40 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2014.04.25 péntek, 23:36:54
nagyturbóval...könnyű
messziről jött ember.....
lacházán mindig hátsó volt...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1309 Dátum:
2014.04.26 szombat, 06:58:49 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.01.14 kedd, 22:47:56
Én 8-at mentem 225/45R17-el...
még az 5-ös volt bennt, 6-al nem is néztem még...
nem 400métert kell megtenni?a 8 az elég kevésnek tűnik
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
BDWTeam
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2763
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1310 Dátum:
2014.04.26 szombat, 07:34:52 »
Idézetet írta: madar89 - 2014.04.26 szombat, 06:58:49
nem 400métert kell megtenni?a 8 az elég kevésnek tűnik
A nagyotmondó versenyen az mond nagyobbat, aki kisebbet mond!
Naplózva
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill
----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1311 Dátum:
2014.04.26 szombat, 07:36:51 »
Idézetet írta: madar89 - 2014.04.26 szombat, 06:58:49
nem 400métert kell megtenni?a 8 az elég kevésnek tűnik
nem olyan kevés ám az a 8 perc
tudod, dízel. indítás, aztán egy perc melegítés, had járja át az erő
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1312 Dátum:
2014.04.26 szombat, 17:24:54 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.04.26 szombat, 07:36:51
nem olyan kevés ám az a 8 perc
tudod, dízel. indítás, aztán egy perc melegítés, had járja át az erő
inkább várjunk míg megmelegszik minthogy soha ne tudjuk meg mi az a forgatónyomaték
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1313 Dátum:
2014.04.26 szombat, 17:54:59 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.04.26 szombat, 06:52:40
messziről jött ember.....
lacházán mindig hátsó volt...
Ott nem akartam hogy rongyá égjetek...
De videoval is tudom bizonyitani...
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1314 Dátum:
2014.04.26 szombat, 18:11:37 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.04.26 szombat, 17:54:59
Ott nem akartam hogy rongyá égjetek...
De videoval is tudom bizonyitani...
Mi meg ismerünk sok videó szerkesztő programot.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1315 Dátum:
2014.04.26 szombat, 19:12:26 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2014.04.26 szombat, 17:24:54
inkább várjunk míg megmelegszik minthogy soha ne tudjuk meg mi az a forgatónyomaték
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1316 Dátum:
2014.04.26 szombat, 21:20:39 »
Idézetet írta: GSR - 2014.04.26 szombat, 18:11:37
Mi meg ismerünk sok videó szerkesztő programot.....
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1317 Dátum:
2014.04.26 szombat, 21:25:08 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.04.26 szombat, 21:20:39
Ez is a videóból van?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1318 Dátum:
2014.04.26 szombat, 22:17:23 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.04.26 szombat, 17:54:59
Ott nem akartam hogy rongyá égjetek...
De videoval is tudom bizonyitani...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1319 Dátum:
2014.04.26 szombat, 22:53:00 »
Idézetet írta: GSR - 2014.04.26 szombat, 21:25:08
Ez is a videóból van?
igy nézett a sok tdci-s....
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1320 Dátum:
2014.04.27 vasárnap, 20:38:25 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.04.26 szombat, 22:53:00
igy nézett a sok tdci-s....
egy moziban 2 filmet néztünk.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1321 Dátum:
2014.04.27 vasárnap, 20:49:38 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.04.27 vasárnap, 20:48:56
de ugy rémlik te az előadás felénél kiis mentél a moziból...feladtad...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1322 Dátum:
2014.04.27 vasárnap, 20:53:00 »
Most kitöröltem mert azt hittem hogy nem értettem, de jól értettem hogy mit nem értettem jól akkor....mindegy.
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1323 Dátum:
2014.04.27 vasárnap, 23:42:53 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.04.27 vasárnap, 20:53:00
Most kitöröltem mert azt hittem hogy nem értettem, de jól értettem hogy mit nem értettem jól akkor....mindegy.
ezt már senki sem érti...
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1324 Dátum:
2014.04.28 hétfő, 06:35:45 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.04.26 szombat, 22:53:00
igy nézett a sok tdci-s....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3727
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1325 Dátum:
2014.05.31 szombat, 09:46:27 »
Idézetet írta: Proconsul - 2013.10.03 csütörtök, 15:57:55
ha 2-es fokozatban erőteljesen indul valaki az kárt tesz a váltóban vagy valamibe pl.: a kupulngtárcsában
No,csak megtaláltam...
Kis off,tegnap mentünk egy v12 6lityos bömössel /Automata./alapból 2.fokozatból indul,mivel 1sportban folyamatosan villog a kipörgésgátló,városi közlekedésre teljesen alkalmatlan lenne.
Igy már kapisgálom stealt kommentjét x nyomatéknál,miért nem nagyon kell feljebb lépni,mert inkább hátrány mint előny
általános használat mellett.
Hja és mindezt úgy,hogy ezt az autót erre fejlesztették,találták ki a mérnökök és nem "tükörgömbös" vagy hungarishe "as" tuning,vagy a "wps" tuning szabvány szerint müködjön.
A nagy élmény nem kifejező,...inkább hihetetlen jelzővel tudnám leirni.
/okosoknak=akik leirnák hogy ők a saját autóikban,mindennap átélik.....válaszom Nem csak te azt gondolod ,ez más
/
ui...konkrétan nem hallani a motort alapjáraton
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1326 Dátum:
2014.05.31 szombat, 10:26:14 »
Idézetet írta: wofer - 2014.05.31 szombat, 09:46:27
/okosoknak=akik leirnák hogy ők a saját autóikban,mindennap átélik.....válaszom Nem csak te azt gondolod ,ez más
/
ez volt ám az igazi "okos" mondat
«
Utoljára szerkesztve: 2014.05.31 szombat, 10:30:26 írta GinJoy
»
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1327 Dátum:
2014.05.31 szombat, 15:45:26 »
Idézetet írta: wofer - 2014.05.31 szombat, 09:46:27
No,csak megtaláltam...
Kis off,tegnap mentünk egy v12 6lityos bömössel /Automata./alapból 2.fokozatból indul,mivel 1sportban folyamatosan villog a kipörgésgátló,városi közlekedésre teljesen alkalmatlan lenne.
Igy már kapisgálom stealt kommentjét x nyomatéknál,miért nem nagyon kell feljebb lépni,mert inkább hátrány mint előny
általános használat mellett.
Hja és mindezt úgy,hogy ezt az autót erre fejlesztették,találták ki a mérnökök és nem "tükörgömbös" vagy hungarishe "as" tuning,vagy a "wps" tuning szabvány szerint müködjön.
A nagy élmény nem kifejező,...inkább hihetetlen jelzővel tudnám leirni.
/okosoknak=akik leirnák hogy ők a saját autóikban,mindennap átélik.....válaszom Nem csak te azt gondolod ,ez más
/
ui...konkrétan nem hallani a motort alapjáraton
Én sem hallom a motort járni alapjáraton, sőt nem is érzem sem a kormányon és sehol az utastérben. Ja és ezt mindennap átélem!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1328 Dátum:
2014.05.31 szombat, 16:56:40 »
értelmesebb kultúrákban az elfogyósáv végén un. "zipzár" elv alapján a megmaradó sávba felváltva mennek a kocsik, egy az elfogyóból egy a másikból. csak nálunk alakult ki az,hogy a sok okos libasorban áll a megmaradóban, mert fél, hogy nem engedik be ha az elfogyóban megy. Fót és pest között is van egy ilyen. Minden renggel a sok okos áll a megmaradóban én meg kielőzöm a kb 300 méteres sort az elfogyóból
«
Utoljára szerkesztve: 2018.11.15 csütörtök, 14:56:32 írta Zsolteey
»
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
BDWTeam
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2763
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1329 Dátum:
2014.05.31 szombat, 17:03:26 »
Idézetet írta: D - 2014.05.31 szombat, 16:56:40
értelmesebb kultúrákban az elfogyósáv végén un. "zipzár" elv alapján a megmaradó sávba felváltva mennek a kocsik, egy az elfogyóból egy a másikból. csak nálunk alakult ki az,hogy a sok okos libasorban áll a megmaradóban, mert fél, hogy nem engedik be ha az elfogyóban megy. Fót és pest között is van egy ilyen. Minden renggel a sok okos áll a megmaradóban én meg kielőzöm a kb 300 méteres sort az elfogyóból
Én meg elé szoktam állni a tolakodóknak és ha arcoskodik akkor kiszállok....
A zippzár elvet vallom és igyekszem betartani, de ha az elfogyóban szemétkednek, tolakodnak akkor nagyon ráb@sznak.
Naplózva
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill
----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1330 Dátum:
2014.05.31 szombat, 17:09:40 »
én sosem nyomom a dudát,és még csak nem is villogok.eldöntöm 1,5 másodperc alatt,hogy nekem erre nincs időm és megyek tovább....
«
Utoljára szerkesztve: 2018.11.15 csütörtök, 14:20:00 írta Zsolteey
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1331 Dátum:
2014.05.31 szombat, 21:51:03 »
naés,használom a kormányt...
«
Utoljára szerkesztve: 2018.11.15 csütörtök, 13:58:37 írta Zsolteey
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1332 Dátum:
2014.06.01 vasárnap, 00:15:13 »
Idézetet írta: BDWTeam - 2014.05.31 szombat, 17:03:26
Én meg elé szoktam állni a tolakodóknak és ha arcoskodik akkor kiszállok....
A zippzár elvet vallom és igyekszem betartani, de ha az elfogyóban szemétkednek, tolakodnak akkor nagyon ráb@sznak.
attól, hogy van esze és nem áll be valaki negyvenediknek a libasorba, hanem kielőzi azt az elfogyóból még nem tolakodó
ha a többi tudna közlekedni, 20-20 lenne mindkettőben.
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
BDWTeam
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2763
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1333 Dátum:
2014.06.01 vasárnap, 08:56:31 »
Idézetet írta: D - 2014.06.01 vasárnap, 00:15:13
attól, hogy van esze és nem áll be valaki negyvenediknek a libasorba, hanem kielőzi azt az elfogyóból még nem tolakodó
ha a többi tudna közlekedni, 20-20 lenne mindkettőben.
Egy pillanat alatt látszik, hogy ki az akit pofán kell verni és ki az, aki nem tolakszik.
Naplózva
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill
----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1334 Dátum:
2014.06.01 vasárnap, 10:46:26 »
Idézetet írta: wofer - 2014.05.31 szombat, 09:46:27
No,csak megtaláltam...
Kis off,tegnap mentünk egy v12 6lityos bömössel /Automata./alapból 2.fokozatból indul,mivel 1sportban folyamatosan villog a kipörgésgátló,városi közlekedésre teljesen alkalmatlan lenne.
Igy már kapisgálom stealt kommentjét x nyomatéknál,miért nem nagyon kell feljebb lépni,mert inkább hátrány mint előny
általános használat mellett.
Hja és mindezt úgy,hogy ezt az autót erre fejlesztették,találták ki a mérnökök és nem "tükörgömbös" vagy hungarishe "as" tuning,vagy a "wps" tuning szabvány szerint müködjön.
A nagy élmény nem kifejező,...inkább hihetetlen jelzővel tudnám leirni.
/okosoknak=akik leirnák hogy ők a saját autóikban,mindennap átélik.....válaszom Nem csak te azt gondolod ,ez más
/
ui...konkrétan nem hallani a motort alapjáraton
ne hasonlítsuk már össze azt az autót a ford málnakeverőjével
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1335 Dátum:
2014.06.01 vasárnap, 10:49:20 »
Idézetet írta: BDWTeam - 2014.06.01 vasárnap, 08:56:31
Egy pillanat alatt látszik, hogy ki az akit pofán kell verni és ki az, aki nem tolakszik.
Rengeteg pofont kioszthatsz akkor nap mint nap mivel van kit pofánverni bőven
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1336 Dátum:
2014.06.01 vasárnap, 10:50:24 »
Idézetet írta: BDWTeam - 2014.06.01 vasárnap, 08:56:31
Egy pillanat alatt látszik, hogy ki az akit pofán kell verni és ki az, aki nem tolakszik.
Azt én sem értem, hogy a később megszűnő sávban végigmenni a sáv végéig, az miért lenne bunkóság/tolakodás/parasztság? Azért van ott még egy sáv, hogy használjuk. Ha nem akarták volna, hogy abban is közlekedjünk, akkor a forgalommérnökök nem tesznek oda még egy sávot.
Jó példa erre a korábban a Vörösvári útról az Árpád hídra felvezető két sáv. Mindenki a baloldaliban ment (ez ment tovább), de szinte végig ott ment mellette még egy sáv, ami pont a hídra felhajtás előtt megszűnt. Mindenki állt a továbbmenőben, én meg a megszűnőben elmentem mindenki mellett, majd a végén index, és vissza.
Vagy ha a Dózsa Gy. útról fordulok a Podmaniczky útra. Két sáv megy, kettő fordul, de a Podmaniczky-n a kanyar után egy 50m-el a külső sáv megszűnik. Mindenki áll a belsőben, 3-4 lámpaváltásra jutnak át az emberek, közben a külső sáv meg töküres. Nyilván mindig ebben állok.
Az más kérdés, ha van két sáv, a belső megy egyenesen, a külső fordul jobbra, és a fordulás előtt az okoskodók visszapofátlankodnak az egyenesen továbbmenőbe. Na az tolakodás. De ahol két sáv van, és ott a második sávot is használja az ember, az nem.
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3727
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1337 Dátum:
2014.06.01 vasárnap, 11:01:15 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2014.06.01 vasárnap, 10:46:26
ne hasonlítsuk már össze azt az autót a ford málnakeverőjével
Oks.beirhattam volna az élmények közé is,de hát nyomtuk neki
A régebben lehetett 'legendaként' hallani,ujságban olvasni,az élére állitott pénzérme nem dölne el a motorra helyezve..
..ha sikerülne a motort total visszintbe helyezni,vagy azt a pontot amire rá lehetne tenni az érmét,még össze is jönne.
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
BDWTeam
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2763
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1338 Dátum:
2014.06.01 vasárnap, 11:01:48 »
Idézetet írta: Domi - 2014.06.01 vasárnap, 10:50:24
Az más kérdés, ha van két sáv, a belső megy egyenesen, a külső fordul jobbra, és a fordulás előtt az okoskodók visszapofátlankodnak az egyenesen továbbmenőbe. Na az tolakodás.
Erről és ehhez hasonlókról beszéltem.
Ha az ember levezet 20-30 évet akkor lesz egyfajta rutinja, amiből fél pillanat alatt leveszi, hogy ki a kancsó és ki az aki csak beszorult, vagy helyismeret nélküli idegen, stb.
Naplózva
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill
----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3727
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1339 Dátum:
2014.06.01 vasárnap, 11:08:29 »
Gyorsulás.Engem az érdekelne,hogy ki kéne próbálni két azonos autónál ,kerékátmérőt és mozgó súlyt csökkentenénk/lemezfelnit felrakni /
Igaz ehhez kéne egy vállakozó szellemű user,meg +garnitura gumma.
Vélemény?
Ez a téma régóta vita tárgya,mi hoz mi nem gyorsulásban.
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3727
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1340 Dátum:
2014.06.01 vasárnap, 11:12:57 »
Idézetet írta: BDWTeam - 2014.06.01 vasárnap, 11:01:48
Erről és ehhez hasonlókról beszéltem.
Ha az ember levezet 20-30 évet akkor lesz egyfajta rutinja, amiből fél pillanat alatt leveszi, hogy ki a kancsó és ki az aki csak beszorult, vagy helyismeret nélküli idegen, stb.
Ebben van valami,de sztem mindannyian voltunk már trükközők
vagy elkésve valahonnan./vagy már korábban besoroltunk volna,de senki sem engedett be/.Igy előre kényszerültünk.
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1341 Dátum:
2014.06.01 vasárnap, 11:31:42 »
Idézetet írta: wofer - 2014.06.01 vasárnap, 11:08:29
Gyorsulás.Engem az érdekelne,hogy ki kéne próbálni két azonos autónál ,kerékátmérőt és mozgó súlyt csökkentenénk/lemezfelnit felrakni /
Igaz ehhez kéne egy vállakozó szellemű user,meg +garnitura gumma.
Vélemény?
Ez a téma régóta vita tárgya,mi hoz mi nem gyorsulásban.
egy könnyű kerék mindenképpen számít
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3727
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1342 Dátum:
2014.06.01 vasárnap, 11:40:16 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.06.01 vasárnap, 11:31:42
egy könnyű kerék mindenképpen számít
Pont ezért.A héten a tuning tropikot szétolvastam,és ott egyik user a full könnyitésbe ezt is bevetette.
Jó lenne látni konkrétan hány métert jelent./mert matekban pont forditva kéne lenni,nevezetesen: a kerék nagyobb utat tesz meg azonos kerékfordulat mellett/.és egy szélesebb "nehezebb" gumi is ronthat.,surlódási,gördülő ellenállás.
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1343 Dátum:
2014.06.01 vasárnap, 11:43:12 »
Idézetet írta: wofer - 2014.06.01 vasárnap, 11:40:16
Pont ezért.A héten a tuning tropikot szétolvastam,és ott egyik user a full könnyitésbe ezt is bevetette.
Jó lenne látni konkrétan hány métert jelent./mert matekban pont forditva kéne lenni,nevezetesen: a kerék nagyobb utat tesz meg azonos kerékfordulat mellett/.és egy szélesebb "nehezebb" gumi is ronthat.,surlódási,gördülő ellenállás.
a nagyobb kerékhez sokkal nagyobb erő kellene.a kis kerékkel gyorsabb a rajt.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1344 Dátum:
2014.06.01 vasárnap, 11:53:45 »
Idézetet írta: wofer - 2014.06.01 vasárnap, 11:40:16
Pont ezért.A héten a tuning tropikot szétolvastam,és ott egyik user a full könnyitésbe ezt is bevetette.
Jó lenne látni konkrétan hány métert jelent./mert matekban pont forditva kéne lenni,nevezetesen: a kerék nagyobb utat tesz meg azonos kerékfordulat mellett/.és egy szélesebb "nehezebb" gumi is ronthat.,surlódási,gördülő ellenállás.
nem kisebb kereket mondtam, könnyebbet
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3727
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1345 Dátum:
2014.06.01 vasárnap, 12:51:01 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.06.01 vasárnap, 11:53:45
nem kisebb kereket mondtam, könnyebbet
Ok.én meg mindkettőt ./bár csak úgy kivitelezhető,hogy a gyáritól nagyobbal kezdenénk..ugye
Alf....igen,ezt szeretném látni én is,bizonyitva.
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1346 Dátum:
2014.06.01 vasárnap, 12:57:41 »
Kerék? Az nem számít!
Sok lóerő és nyomaték legyen, amit széles gumikon le is lehet juttatni az aszfaltra.........ennyi!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1347 Dátum:
2014.06.01 vasárnap, 13:18:03 »
Idézetet írta: wofer - 2014.06.01 vasárnap, 11:08:29
Gyorsulás.Engem az érdekelne,hogy ki kéne próbálni két azonos autónál ,kerékátmérőt és mozgó súlyt csökkentenénk/lemezfelnit felrakni /
Igaz ehhez kéne egy vállakozó szellemű user,meg +garnitura gumma.
Vélemény?
Ez a téma régóta vita tárgya,mi hoz mi nem gyorsulásban.
Nincs ilyen szabály, hogy minél kisebb átmérő, annál gyorsabb, v ilyesmi.
Ha a kerék könnyebb, az jó. Aki egy kicsit tud számolgatni, az tudja, hogy a nehezebb kerék megpörgetéséhez nem kell olyan sok erő, és energia, mint az autó teljes tömegének x sebességre való gyorsításához. Még 400 méteren sem jelent métereket.
Az sem igaz, hogy a sokkal szélesebb gumival jobb a tapadás. Ugyan szélesebb a futófelület, de az egységnyi területre eső erő kisebb, hamarabb megcsúszik.
Az pedig nem jó, mert a csúszási súrlódási együttható sokkal rosszabb, mint a tapadási. Hogy milyen szélességű kerék a legjobb, az függ úttól, annak hőmérsékletétől, csapadéktól, gumi típusától (anyag), szélességétől, az autó tömegétől - valamint attól, hogy hol van a hajtás. Viszont, ha már az autó elindult, és mondjuk másodikban vagy, onnan már hátrány a szélesebb gumi, mert nagyobb a gördülési ellenállás, és ha még nyersz is valamit indulásnál, később elveszíted.
Írtam a hajtást. A miénk elöl hajt, gyorsulásnál a súlypont hátra tolódik, így jóval kevesebb súly jut előre, sokkal könnyebben pörögnek el a kerekek.
Ha hátul hajtana, jóval többet érne a széles kerék.
A másik a táv. Ha 201 méteren gurulsz, ott sokkal többet számít a sofőr technikája, és kevesebbet az autó alakja, lóereje.
402 méternél nem számít annyira a vezető ügyessége, sokkal fontosabb az autó ereje, alakja (ugyanolyan motorral szerelt smax lemarad a mondeóval szemben).
Itt szerinte a legjobb a 205-ös kerék, a nagyobb hátrány.
Kerékátmérő. Elvileg a kisebb átmérő jobb, mert bár sűrűbben váltasz, jobban ki tudod használni a motor jó tartományát.
A dízelnél így is sokat kell váltani, én nem növelném meg még ezt is. De itt is vannak optimumok, valószínűleg erre a kerékméretre lőtték be - az optimális fogyi és gyorsulás szempontjából. De itt érzek némi lehetőséget, érdemes lenne kipróbálni más méretekkel is. Biztos hogy lehet találni olyan méretet, amivel jobban megy.
A végsebesség sem nőne meg egy jóval nagyobb átmérőjű keréknél. Azt ugye úgy kell belőni, hogy azon a fordulaton legyen a max sebesség (mondjuk 220), ahol a max lóerő van. Ha teszünk rá akkora kereket, hogy ez 240-re tolódjon, lehet, hogy már 210-nél kevés a lóerő ahhoz, hogy 211-re gyorsítson, és itt a vége.
Vagyis minden sebességértéknél meg kell hogy legyen a kellő lóerő. Ha meg kisebb kereket raksz rá, mondjuk 210-nél van a lóerő max, utána már erősen konyul a görbe, és ismét nem túl túlmenni azon az értéken. A tervező ezt szépen ki tudja számítani. Az autó alaktényezőjéből ki lehet számítani, egy adott sebességhez mennyi lóerő kell. A motor lóerőgörbéje ismeretében ki lehet próbálgatni, egy adott kerék (váltó) mérettel annál a sebességnél hány lóerő van, és ebből találják ki az arányt.
Ha az autó meg lett chipelve, szerintem egy kicsit nagyobb kerékérettel tovább lehet növelni a végsebességet. Az is elképzelhető, hogy jelentőseb jobb gyorsulást lehet elérni más kerékátmérővel. A szélességoptimum is változik - egy kicsit. Ki lehet ezeket mérni, de az a gond, hogy nehéz ugyanazokat a körülményeket reprodukálni, mert a sofőr nem egyformán vált, ezt egy automata váltóval lehetne szépen összehozni.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3727
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1348 Dátum:
2014.06.01 vasárnap, 14:14:45 »
Idézetet írta: GSR - 2014.06.01 vasárnap, 12:57:41
Kerék? Az nem számít!
Sok lóerő és nyomaték legyen, amit széles gumikon le is lehet juttatni az aszfaltra.........ennyi!
De nagyon is számit,hidd el.A széles gumin a 4esetenként 5db csatornák,kilós sullyal csökkentik a tömeget,surlodást-gördülést stbi.
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1349 Dátum:
2014.06.01 vasárnap, 14:19:09 »
Idézetet írta: wofer - 2014.06.01 vasárnap, 14:14:45
De nagyon is számit,hidd el.A széles gumin a 4esetenként 5db csatornák,kilós sullyal csökkentik a tömeget,surlodást-gördülést stbi.
Ha van sok LE és Nm, akkor nem lényeg a kerék......
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Oldalak:
1
...
20
21
22
23
24
25
26
[
27
]
28
29
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ