Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:18:30 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Gyorsulás  (Megtekintve 488858 alkalommal)
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #1300 Dátum: 2014.04.24 csütörtök, 18:46:50 »

Szoktatok így veretni? :-)

http://youtu.be/oRIxlzE2iLs


És így?
http://youtu.be/dp0kfGUxf70
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #1301 Dátum: 2014.04.24 csütörtök, 18:59:18 »

Szoktatok így veretni? :-)

http://youtu.be/oRIxlzE2iLs


És így?
http://youtu.be/dp0kfGUxf70

a 2. ból még ügyességi is lehetne a nagytalin Cheesy
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #1302 Dátum: 2014.04.24 csütörtök, 20:30:55 »

gazdaságos drift, még a gumi sem kopik taps
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1303 Dátum: 2014.04.24 csütörtök, 21:46:38 »

a 2. ból még ügyességi is lehetne a nagytalin Cheesy
az első sokkal jobb. smile jól megy a srác
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #1304 Dátum: 2014.04.24 csütörtök, 22:41:42 »

Na és ez milyen?Csak félig off:
http://www.youtube.com/watch?scmp=social_20140424_21418484&v=SdBXpORSGu0
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #1305 Dátum: 2014.04.25 péntek, 07:43:17 »

az első sokkal jobb. smile jól megy a srác
az biztos h jól megy de szerintem elég kevés ember van aki ezt lenyomná a talin a második mef menne mindenkinek valami bólya kerülgetés ilyesmi faszanprogram lenne sztem
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #1306 Dátum: 2014.04.25 péntek, 08:10:34 »

Szoktatok így veretni? :-)

http://youtu.be/oRIxlzE2iLs


És így?
http://youtu.be/dp0kfGUxf70


Az a második fickó akkor fog qrvára meglepődni, amikor elfogy a kerék alól az a műanyag, amit odarakott, és a fixre fékezett kerék leér az aszfaltig. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #1307 Dátum: 2014.04.25 péntek, 23:36:54 »

Én 8-at mentem 225/45R17-el... eplus2  még az 5-ös volt bennt, 6-al nem is néztem még...
nagyturbóval...könnyű vigyor3
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1308 Dátum: 2014.04.26 szombat, 06:52:40 »

nagyturbóval...könnyű vigyor3
messziről jött ember..... vigyor3
lacházán mindig hátsó volt... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #1309 Dátum: 2014.04.26 szombat, 06:58:49 »

Én 8-at mentem 225/45R17-el... eplus2  még az 5-ös volt bennt, 6-al nem is néztem még...
nem 400métert kell megtenni?a 8 az elég kevésnek tűnik  eplus2
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1310 Dátum: 2014.04.26 szombat, 07:34:52 »

nem 400métert kell megtenni?a 8 az elég kevésnek tűnik  eplus2

A nagyotmondó versenyen az mond nagyobbat, aki kisebbet mond!  eplus2
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1311 Dátum: 2014.04.26 szombat, 07:36:51 »

nem 400métert kell megtenni?a 8 az elég kevésnek tűnik  eplus2
nem olyan kevés ám az a 8 perc Wink
tudod, dízel. indítás, aztán egy perc melegítés, had járja át az erő
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #1312 Dátum: 2014.04.26 szombat, 17:24:54 »

nem olyan kevés ám az a 8 perc Wink
tudod, dízel. indítás, aztán egy perc melegítés, had járja át az erő
inkább várjunk míg megmelegszik minthogy soha ne tudjuk meg mi az a forgatónyomaték
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1313 Dátum: 2014.04.26 szombat, 17:54:59 »

messziről jött ember..... vigyor3
lacházán mindig hátsó volt... eplus2

Ott nem akartam hogy rongyá égjetek... eplus2
De videoval is tudom bizonyitani...
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1314 Dátum: 2014.04.26 szombat, 18:11:37 »

Ott nem akartam hogy rongyá égjetek... eplus2
De videoval is tudom bizonyitani...

Mi meg ismerünk sok videó szerkesztő programot.....   eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1315 Dátum: 2014.04.26 szombat, 19:12:26 »

 hehe
inkább várjunk míg megmelegszik minthogy soha ne tudjuk meg mi az a forgatónyomaték
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1316 Dátum: 2014.04.26 szombat, 21:20:39 »

Mi meg ismerünk sok videó szerkesztő programot.....   eplus2

Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1317 Dátum: 2014.04.26 szombat, 21:25:08 »



Ez is a videóból van?  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1318 Dátum: 2014.04.26 szombat, 22:17:23 »

Ott nem akartam hogy rongyá égjetek... eplus2
De videoval is tudom bizonyitani...
nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1319 Dátum: 2014.04.26 szombat, 22:53:00 »

Ez is a videóból van?  hehe

igy nézett a sok tdci-s.... eplus2
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1320 Dátum: 2014.04.27 vasárnap, 20:38:25 »

igy nézett a sok tdci-s.... eplus2
egy moziban 2 filmet néztünk..... hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1321 Dátum: 2014.04.27 vasárnap, 20:49:38 »

 nyes
de ugy rémlik te az előadás felénél kiis mentél a moziból...feladtad... eplus2
nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1322 Dátum: 2014.04.27 vasárnap, 20:53:00 »

Most kitöröltem mert azt hittem hogy nem értettem, de jól értettem hogy mit nem értettem jól akkor....mindegy.
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #1323 Dátum: 2014.04.27 vasárnap, 23:42:53 »

Most kitöröltem mert azt hittem hogy nem értettem, de jól értettem hogy mit nem értettem jól akkor....mindegy.

ezt már senki sem érti... eplus2
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1324 Dátum: 2014.04.28 hétfő, 06:35:45 »

igy nézett a sok tdci-s.... eplus2
nyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #1325 Dátum: 2014.05.31 szombat, 09:46:27 »

ha 2-es fokozatban erőteljesen indul valaki az kárt tesz a váltóban vagy valamibe pl.: a kupulngtárcsában  Huh?

 No,csak megtaláltam...
Kis off,tegnap mentünk egy v12 6lityos bömössel /Automata./alapból 2.fokozatból indul,mivel 1sportban folyamatosan villog a kipörgésgátló,városi közlekedésre teljesen alkalmatlan lenne.
Igy már kapisgálom stealt kommentjét x nyomatéknál,miért nem nagyon kell feljebb lépni,mert inkább hátrány mint előny
általános használat mellett.
Hja és mindezt úgy,hogy ezt az autót erre fejlesztették,találták ki a mérnökök és nem "tükörgömbös" vagy hungarishe "as" tuning,vagy a "wps" tuning szabvány szerint müködjön.
A nagy élmény nem kifejező,...inkább hihetetlen jelzővel tudnám leirni.
/okosoknak=akik leirnák hogy ők a saját autóikban,mindennap átélik.....válaszom    Nem csak te azt gondolod ,ez más eplus2 /
ui...konkrétan nem hallani a motort alapjáraton  wow1 wow1

Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1326 Dátum: 2014.05.31 szombat, 10:26:14 »


/okosoknak=akik leirnák hogy ők a saját autóikban,mindennap átélik.....válaszom    Nem csak te azt gondolod ,ez más eplus2 /

ez volt ám az igazi "okos" mondat Wink
« Utoljára szerkesztve: 2014.05.31 szombat, 10:30:26 írta GinJoy » Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1327 Dátum: 2014.05.31 szombat, 15:45:26 »

No,csak megtaláltam...
Kis off,tegnap mentünk egy v12 6lityos bömössel /Automata./alapból 2.fokozatból indul,mivel 1sportban folyamatosan villog a kipörgésgátló,városi közlekedésre teljesen alkalmatlan lenne.
Igy már kapisgálom stealt kommentjét x nyomatéknál,miért nem nagyon kell feljebb lépni,mert inkább hátrány mint előny
általános használat mellett.
Hja és mindezt úgy,hogy ezt az autót erre fejlesztették,találták ki a mérnökök és nem "tükörgömbös" vagy hungarishe "as" tuning,vagy a "wps" tuning szabvány szerint müködjön.
A nagy élmény nem kifejező,...inkább hihetetlen jelzővel tudnám leirni.
/okosoknak=akik leirnák hogy ők a saját autóikban,mindennap átélik.....válaszom    Nem csak te azt gondolod ,ez más eplus2 /
ui...konkrétan nem hallani a motort alapjáraton  wow1 wow1



Én sem hallom a motort járni alapjáraton, sőt nem is érzem sem a kormányon és sehol az utastérben.  Ja és ezt mindennap átélem!  Cheesy
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #1328 Dátum: 2014.05.31 szombat, 16:56:40 »



értelmesebb kultúrákban az elfogyósáv végén un. "zipzár" elv alapján a megmaradó sávba felváltva mennek a kocsik, egy az elfogyóból egy a másikból. csak nálunk alakult ki az,hogy a sok okos libasorban áll a megmaradóban, mert fél, hogy nem engedik be ha az elfogyóban megy. Fót és pest között is van egy ilyen. Minden renggel a sok okos áll a megmaradóban én meg kielőzöm a kb 300 méteres sort az elfogyóból  eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2018.11.15 csütörtök, 14:56:32 írta Zsolteey » Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1329 Dátum: 2014.05.31 szombat, 17:03:26 »

értelmesebb kultúrákban az elfogyósáv végén un. "zipzár" elv alapján a megmaradó sávba felváltva mennek a kocsik, egy az elfogyóból egy a másikból. csak nálunk alakult ki az,hogy a sok okos libasorban áll a megmaradóban, mert fél, hogy nem engedik be ha az elfogyóban megy. Fót és pest között is van egy ilyen. Minden renggel a sok okos áll a megmaradóban én meg kielőzöm a kb 300 méteres sort az elfogyóból  eplus2
Én meg elé szoktam állni a tolakodóknak és ha arcoskodik akkor kiszállok.... eplus2
A zippzár elvet vallom és igyekszem betartani, de ha az elfogyóban szemétkednek, tolakodnak akkor nagyon ráb@sznak.
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1330 Dátum: 2014.05.31 szombat, 17:09:40 »

én sosem nyomom a dudát,és még csak nem is villogok.eldöntöm 1,5 másodperc alatt,hogy nekem erre nincs időm és megyek tovább.... eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2018.11.15 csütörtök, 14:20:00 írta Zsolteey » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1331 Dátum: 2014.05.31 szombat, 21:51:03 »

naés,használom a kormányt... vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2018.11.15 csütörtök, 13:58:37 írta Zsolteey » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #1332 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 00:15:13 »

Én meg elé szoktam állni a tolakodóknak és ha arcoskodik akkor kiszállok.... eplus2
A zippzár elvet vallom és igyekszem betartani, de ha az elfogyóban szemétkednek, tolakodnak akkor nagyon ráb@sznak.

attól, hogy van esze és nem áll be valaki negyvenediknek a libasorba, hanem kielőzi azt az elfogyóból még nem tolakodó Roll Eyes ha a többi tudna közlekedni, 20-20 lenne mindkettőben.
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1333 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 08:56:31 »

attól, hogy van esze és nem áll be valaki negyvenediknek a libasorba, hanem kielőzi azt az elfogyóból még nem tolakodó Roll Eyes ha a többi tudna közlekedni, 20-20 lenne mindkettőben.
Egy pillanat alatt látszik, hogy ki az akit pofán kell verni és ki az, aki nem tolakszik. Wink
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #1334 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 10:46:26 »

No,csak megtaláltam...
Kis off,tegnap mentünk egy v12 6lityos bömössel /Automata./alapból 2.fokozatból indul,mivel 1sportban folyamatosan villog a kipörgésgátló,városi közlekedésre teljesen alkalmatlan lenne.
Igy már kapisgálom stealt kommentjét x nyomatéknál,miért nem nagyon kell feljebb lépni,mert inkább hátrány mint előny
általános használat mellett.
Hja és mindezt úgy,hogy ezt az autót erre fejlesztették,találták ki a mérnökök és nem "tükörgömbös" vagy hungarishe "as" tuning,vagy a "wps" tuning szabvány szerint müködjön.
A nagy élmény nem kifejező,...inkább hihetetlen jelzővel tudnám leirni.
/okosoknak=akik leirnák hogy ők a saját autóikban,mindennap átélik.....válaszom    Nem csak te azt gondolod ,ez más eplus2 /
ui...konkrétan nem hallani a motort alapjáraton  wow1 wow1


ne hasonlítsuk már össze azt az autót a ford málnakeverőjével  2funny
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #1335 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 10:49:20 »

Egy pillanat alatt látszik, hogy ki az akit pofán kell verni és ki az, aki nem tolakszik. Wink
Rengeteg pofont kioszthatsz akkor nap mint nap mivel van kit pofánverni bőven  vigyor3
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #1336 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 10:50:24 »

Egy pillanat alatt látszik, hogy ki az akit pofán kell verni és ki az, aki nem tolakszik. Wink
Azt én sem értem, hogy a később megszűnő sávban végigmenni a sáv végéig, az miért lenne bunkóság/tolakodás/parasztság? Azért van ott még egy sáv, hogy használjuk. Ha nem akarták volna, hogy abban is közlekedjünk, akkor a forgalommérnökök nem tesznek oda még egy sávot.
Jó példa erre a korábban a Vörösvári útról az Árpád hídra felvezető két sáv. Mindenki a baloldaliban ment (ez ment tovább), de szinte végig ott ment mellette még egy sáv, ami pont a hídra felhajtás előtt megszűnt. Mindenki állt a továbbmenőben, én meg a megszűnőben elmentem mindenki mellett, majd a végén index, és vissza.
Vagy ha a Dózsa Gy. útról fordulok a Podmaniczky útra. Két sáv megy, kettő fordul, de a Podmaniczky-n a kanyar után egy 50m-el a külső sáv megszűnik. Mindenki áll a belsőben, 3-4 lámpaváltásra jutnak át az emberek, közben a külső sáv meg töküres. Nyilván mindig ebben állok.

Az más kérdés, ha van két sáv, a belső megy egyenesen, a külső fordul jobbra, és a fordulás előtt az okoskodók visszapofátlankodnak az egyenesen továbbmenőbe. Na az tolakodás. De ahol két sáv van, és ott a második sávot is használja az ember, az nem.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #1337 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 11:01:15 »

ne hasonlítsuk már össze azt az autót a ford málnakeverőjével  2funny
Oks.beirhattam volna az élmények közé is,de hát nyomtuk neki  vigyor3

A régebben lehetett 'legendaként' hallani,ujságban olvasni,az élére állitott pénzérme nem dölne el a motorra helyezve..
..ha sikerülne a motort total visszintbe helyezni,vagy azt a pontot amire rá lehetne tenni az érmét,még össze is jönne. taps
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1338 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 11:01:48 »

Az más kérdés, ha van két sáv, a belső megy egyenesen, a külső fordul jobbra, és a fordulás előtt az okoskodók visszapofátlankodnak az egyenesen továbbmenőbe. Na az tolakodás.

Erről és ehhez hasonlókról beszéltem. Smiley Ha az ember levezet 20-30 évet akkor lesz egyfajta rutinja, amiből fél pillanat alatt leveszi, hogy ki a kancsó és ki az aki csak beszorult, vagy helyismeret nélküli idegen, stb.
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #1339 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 11:08:29 »

Gyorsulás.Engem az érdekelne,hogy  ki kéne próbálni két azonos autónál ,kerékátmérőt és mozgó súlyt csökkentenénk/lemezfelnit felrakni /
Igaz ehhez kéne egy vállakozó szellemű user,meg +garnitura gumma.
Vélemény?
Ez a téma régóta vita tárgya,mi hoz mi nem gyorsulásban.
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #1340 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 11:12:57 »

Erről és ehhez hasonlókról beszéltem. Smiley Ha az ember levezet 20-30 évet akkor lesz egyfajta rutinja, amiből fél pillanat alatt leveszi, hogy ki a kancsó és ki az aki csak beszorult, vagy helyismeret nélküli idegen, stb.
Ebben van valami,de sztem mindannyian voltunk már trükközők  wave
vagy elkésve valahonnan./vagy már korábban besoroltunk volna,de senki sem engedett be/.Igy előre kényszerültünk.
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1341 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 11:31:42 »

Gyorsulás.Engem az érdekelne,hogy  ki kéne próbálni két azonos autónál ,kerékátmérőt és mozgó súlyt csökkentenénk/lemezfelnit felrakni /
Igaz ehhez kéne egy vállakozó szellemű user,meg +garnitura gumma.
Vélemény?
Ez a téma régóta vita tárgya,mi hoz mi nem gyorsulásban.
egy könnyű kerék mindenképpen számít
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #1342 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 11:40:16 »

egy könnyű kerék mindenképpen számít
Pont ezért.A héten a tuning tropikot szétolvastam,és ott egyik user a full könnyitésbe ezt is bevetette.
Jó lenne látni konkrétan hány métert jelent./mert matekban pont forditva kéne lenni,nevezetesen: a kerék nagyobb utat tesz meg azonos kerékfordulat mellett/.és egy szélesebb "nehezebb" gumi is ronthat.,surlódási,gördülő ellenállás.
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1343 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 11:43:12 »

Pont ezért.A héten a tuning tropikot szétolvastam,és ott egyik user a full könnyitésbe ezt is bevetette.
Jó lenne látni konkrétan hány métert jelent./mert matekban pont forditva kéne lenni,nevezetesen: a kerék nagyobb utat tesz meg azonos kerékfordulat mellett/.és egy szélesebb "nehezebb" gumi is ronthat.,surlódási,gördülő ellenállás.
a nagyobb kerékhez sokkal nagyobb erő kellene.a kis kerékkel gyorsabb a rajt.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1344 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 11:53:45 »

Pont ezért.A héten a tuning tropikot szétolvastam,és ott egyik user a full könnyitésbe ezt is bevetette.
Jó lenne látni konkrétan hány métert jelent./mert matekban pont forditva kéne lenni,nevezetesen: a kerék nagyobb utat tesz meg azonos kerékfordulat mellett/.és egy szélesebb "nehezebb" gumi is ronthat.,surlódási,gördülő ellenállás.
nem kisebb kereket mondtam, könnyebbet
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #1345 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 12:51:01 »

nem kisebb kereket mondtam, könnyebbet

Ok.én meg mindkettőt ./bár csak úgy kivitelezhető,hogy a gyáritól nagyobbal kezdenénk..ugye

Alf....igen,ezt szeretném látni én is,bizonyitva.
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1346 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 12:57:41 »

Kerék?  Az nem számít!

Sok lóerő és nyomaték legyen, amit széles gumikon le is lehet juttatni az aszfaltra.........ennyi!  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1347 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 13:18:03 »

Gyorsulás.Engem az érdekelne,hogy  ki kéne próbálni két azonos autónál ,kerékátmérőt és mozgó súlyt csökkentenénk/lemezfelnit felrakni /
Igaz ehhez kéne egy vállakozó szellemű user,meg +garnitura gumma.
Vélemény?
Ez a téma régóta vita tárgya,mi hoz mi nem gyorsulásban.

Nincs ilyen szabály, hogy minél kisebb átmérő, annál gyorsabb, v ilyesmi.
Ha a kerék könnyebb, az jó. Aki egy kicsit tud számolgatni, az tudja, hogy a nehezebb kerék megpörgetéséhez nem kell olyan sok erő, és energia, mint az autó teljes tömegének x sebességre való gyorsításához. Még 400 méteren sem jelent métereket.
Az sem igaz, hogy a sokkal szélesebb gumival jobb a tapadás. Ugyan szélesebb a futófelület, de az egységnyi területre eső erő kisebb, hamarabb megcsúszik.
Az pedig nem jó, mert a csúszási súrlódási együttható sokkal rosszabb, mint a tapadási. Hogy milyen szélességű kerék a legjobb, az függ úttól, annak hőmérsékletétől, csapadéktól, gumi típusától (anyag), szélességétől, az autó tömegétől - valamint attól, hogy hol van a hajtás. Viszont, ha már az autó elindult, és mondjuk másodikban vagy, onnan már hátrány a szélesebb gumi, mert nagyobb a gördülési ellenállás, és ha még nyersz is valamit indulásnál, később elveszíted.
Írtam a hajtást. A miénk elöl hajt, gyorsulásnál a súlypont hátra tolódik, így jóval kevesebb súly jut előre, sokkal könnyebben pörögnek el a kerekek.
Ha hátul hajtana, jóval többet érne a széles kerék.
A másik a táv. Ha 201 méteren gurulsz, ott sokkal többet számít a sofőr technikája, és kevesebbet az autó alakja, lóereje.
402 méternél nem számít annyira a vezető ügyessége, sokkal fontosabb az autó ereje, alakja (ugyanolyan motorral szerelt smax lemarad a mondeóval szemben).
Itt szerinte a legjobb a 205-ös kerék, a nagyobb hátrány.
Kerékátmérő. Elvileg a kisebb átmérő jobb, mert bár sűrűbben váltasz, jobban ki tudod használni a motor jó tartományát.
A dízelnél így is sokat kell váltani, én nem növelném meg még ezt is. De itt is vannak optimumok, valószínűleg erre a kerékméretre lőtték be - az optimális fogyi és gyorsulás szempontjából. De itt érzek némi lehetőséget, érdemes lenne kipróbálni más méretekkel is. Biztos hogy lehet találni olyan méretet, amivel jobban megy.
A végsebesség sem nőne meg egy jóval nagyobb átmérőjű keréknél. Azt ugye úgy kell belőni, hogy azon a fordulaton legyen a max sebesség (mondjuk 220), ahol a max lóerő van. Ha teszünk rá akkora kereket, hogy ez 240-re tolódjon, lehet, hogy már 210-nél kevés a lóerő ahhoz, hogy 211-re gyorsítson, és itt a vége.
Vagyis minden sebességértéknél meg kell hogy legyen a kellő lóerő. Ha meg kisebb kereket raksz rá, mondjuk 210-nél van a lóerő max, utána már erősen konyul a görbe, és ismét nem túl túlmenni azon az értéken. A tervező ezt szépen ki tudja számítani. Az autó alaktényezőjéből ki lehet számítani, egy adott sebességhez mennyi lóerő kell. A motor lóerőgörbéje ismeretében ki lehet próbálgatni, egy adott kerék (váltó) mérettel annál a sebességnél hány lóerő van, és ebből találják ki az arányt.
Ha az autó meg lett chipelve, szerintem egy kicsit nagyobb kerékérettel tovább lehet növelni a végsebességet. Az is elképzelhető, hogy jelentőseb jobb gyorsulást lehet elérni más kerékátmérővel. A szélességoptimum is változik - egy kicsit. Ki lehet ezeket mérni, de az a gond, hogy nehéz ugyanazokat a körülményeket reprodukálni, mert a sofőr nem egyformán vált, ezt egy automata váltóval lehetne szépen összehozni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #1348 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 14:14:45 »

Kerék?  Az nem számít!

Sok lóerő és nyomaték legyen, amit széles gumikon le is lehet juttatni az aszfaltra.........ennyi!  eplus2

De nagyon is számit,hidd el.A széles gumin a 4esetenként 5db csatornák,kilós sullyal csökkentik a tömeget,surlodást-gördülést stbi.

Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1349 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 14:19:09 »

De nagyon is számit,hidd el.A széles gumin a 4esetenként 5db csatornák,kilós sullyal csökkentik a tömeget,surlodást-gördülést stbi.


Ha van sok LE és Nm, akkor nem lényeg a kerék...... vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 ... 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.08 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.