Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 07:05:00
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Gyorsulás
Oldalak:
1
...
21
22
23
24
25
26
27
[
28
]
29
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Gyorsulás (Megtekintve 488656 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3727
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1350 Dátum:
2014.06.01 vasárnap, 14:30:52 »
Idézetet írta: Angel - 2014.06.01 vasárnap, 13:18:03
Nincs ilyen szabály, hogy minél kisebb átmérő, annál gyorsabb, v ilyesmi.
Ha az autó meg lett chipelve, szerintem egy kicsit nagyobb kerékérettel tovább lehet növelni a végsebességet. Az is elképzelhető, hogy jelentőseb jobb gyorsulást lehet elérni más kerékátmérővel. A szélességoptimum is változik - egy kicsit. Ki lehet ezeket mérni, de az a gond, hogy nehéz ugyanazokat a körülményeket reprodukálni, mert a sofőr nem egyformán vált, ezt egy automata váltóval lehetne szépen összehozni.
Sztem egyetértünk,ezekkel nincs is vita.
De az érdekes mindenki alu felnire 'gyúr' meg nagy gummára,közben 2autónyit veszit százig.
Nagyon tetszett a részletes ,tételes okfejtésed,...látszott csak a felét másoltad (
Csak VICCELTEM)Nehogy mellre szivd
Szóval pölö, kispusi vs zsoel....4.ben kispusi szépen elhúzott rendre,addig fej fej mellett.
Nyomaték vagy kerék szted..vagy mindkettő?mert cw-re inkább az off lenne előnyben .
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3727
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1351 Dátum:
2014.06.01 vasárnap, 14:33:39 »
Idézetet írta: GSR - 2014.06.01 vasárnap, 14:19:09
Ha van sok LE és Nm, akkor nem lényeg a kerék......
Igy van..ismered az idevonatkozó mondást...100lóerőnél jobb a 200
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1352 Dátum:
2014.06.01 vasárnap, 14:54:56 »
Idézetet írta: wofer - 2014.06.01 vasárnap, 11:08:29
Gyorsulás.Engem az érdekelne,hogy ki kéne próbálni két azonos autónál ,kerékátmérőt és mozgó súlyt csökkentenénk/lemezfelnit felrakni /
Igaz ehhez kéne egy vállakozó szellemű user,meg +garnitura gumma.
Vélemény?
Ez a téma régóta vita tárgya,mi hoz mi nem gyorsulásban.
Ehhez nem kell másik autó. Tegyél fel egy kisebb szettet, és mérj. Így könnyebben megvalósulna, hogy közel azonosak a mérési körülmények. Azzal, hogy másik autót vonsz be, azzal nem lesz hiteles a mérés, hiszen közel sem lesznek azonosak a feltételek. (Egyébként a lemezfelni nem feltétlen könnyebb egy akár nála nagyobb könnyűfém felninél.)
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1353 Dátum:
2014.06.01 vasárnap, 14:58:25 »
Idézetet írta: Dávid - 2014.06.01 vasárnap, 14:54:56
Egyébként a lemezfelni nem feltétlen könnyebb egy akár nála nagyobb könnyűfém felninél.
nem feltétlen, de az átlagosan forgalomban lévők legalább 80%-ánál könnyebb. egy valóban könnyű alukerék már arany árban van
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3727
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1354 Dátum:
2014.06.01 vasárnap, 16:24:31 »
Idézetet írta: Dávid - 2014.06.01 vasárnap, 14:54:56
Ehhez nem kell másik autó. Tegyél fel egy kisebb szettet, és mérj. Így könnyebben megvalósulna, hogy közel azonosak a mérési körülmények. Azzal, hogy másik autót vonsz be, azzal nem lesz hiteles a mérés, hiszen közel sem lesznek azonosak a feltételek. (Egyébként a lemezfelni nem feltétlen könnyebb egy akár nála nagyobb könnyűfém felninél.)
Érzetre sokkal könnyebb a lemezfelni.
Nem ragoznám tul ezt a dolgot,de abból a megközelitésből nézve,hogy alig van különbség két autó között pl 2.0 vs tdci között
mennyire láthatóan jönne ki a gyakorlatban.
Vagy netán egy 2.2es tdci elhagyná 50ről-100ra az st220at például,egy kis okossággal
/nyilván a további lépcsők,amit Angel is irt, csippentés plusz egyéb ezen felül máslapra tartozna/.
Sztem ha nincs gyorsulásmérős teszt....akkor a leginkább az tenné hitelessé,hogy pontos összevetése lenne egy szinte fej fej melletti
ellenőrzés.
/a bogarat azóta érzem amióta a peres gummákat progival számolgattam,és magasabb perrel 100helyett az autó 109km/h lenne,egy adott esetben.Elméletben ha nem változna a nyomaték-erő és fordulatviszonyok,alapból utóbbi 100as gyorsulásban 9km/h -val előbb lenne.Pont ahogy kiváló és tanult kollégánk bővebben már kifejtette
/
Lényeg a lényeg....érdekes sztem.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.06.01 vasárnap, 16:27:27 írta wofer
»
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1355 Dátum:
2014.06.01 vasárnap, 17:21:02 »
Idézetet írta: BDWTeam - 2014.06.01 vasárnap, 08:56:31
Egy pillanat alatt látszik, hogy ki az akit pofán kell verni és ki az, aki nem tolakszik.
ezen jót röhögtem
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1356 Dátum:
2014.06.01 vasárnap, 18:13:50 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.06.01 vasárnap, 14:58:25
nem feltétlen, de az átlagosan forgalomban lévők legalább 80%-ánál könnyebb. egy valóban könnyű alukerék már arany árban van
Egy valóban könnyű kerék, már nem is alu.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1357 Dátum:
2014.06.01 vasárnap, 18:14:29 »
Idézetet írta: GSR - 2014.06.01 vasárnap, 18:13:50
Egy valóban könnyű kerék, már nem is alu.
igaz
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1358 Dátum:
2014.06.01 vasárnap, 18:29:43 »
Idézetet írta: Angel - 2014.06.01 vasárnap, 13:18:03
Nincs ilyen szabály, hogy minél kisebb átmérő, annál gyorsabb, v ilyesmi.
Ha a kerék könnyebb, az jó. Aki egy kicsit tud számolgatni, az tudja, hogy a nehezebb kerék megpörgetéséhez nem kell olyan sok erő, és energia, mint az autó teljes tömegének x sebességre való gyorsításához. Még 400 méteren sem jelent métereket.
Az sem igaz, hogy a sokkal szélesebb gumival jobb a tapadás. Ugyan szélesebb a futófelület, de az egységnyi területre eső erő kisebb, hamarabb megcsúszik.
Az pedig nem jó, mert a csúszási súrlódási együttható sokkal rosszabb, mint a tapadási. Hogy milyen szélességű kerék a legjobb, az függ úttól, annak hőmérsékletétől, csapadéktól, gumi típusától (anyag), szélességétől, az autó tömegétől - valamint attól, hogy hol van a hajtás. Viszont, ha már az autó elindult, és mondjuk másodikban vagy, onnan már hátrány a szélesebb gumi, mert nagyobb a gördülési ellenállás, és ha még nyersz is valamit indulásnál, később elveszíted.
Írtam a hajtást. A miénk elöl hajt, gyorsulásnál a súlypont hátra tolódik, így jóval kevesebb súly jut előre, sokkal könnyebben pörögnek el a kerekek.
Ha hátul hajtana, jóval többet érne a széles kerék.
A másik a táv. Ha 201 méteren gurulsz, ott sokkal többet számít a sofőr technikája, és kevesebbet az autó alakja, lóereje.
402 méternél nem számít annyira a vezető ügyessége, sokkal fontosabb az autó ereje, alakja (ugyanolyan motorral szerelt smax lemarad a mondeóval szemben).
Itt szerinte a legjobb a 205-ös kerék, a nagyobb hátrány.
Kerékátmérő. Elvileg a kisebb átmérő jobb, mert bár sűrűbben váltasz, jobban ki tudod használni a motor jó tartományát.
A dízelnél így is sokat kell váltani, én nem növelném meg még ezt is. De itt is vannak optimumok, valószínűleg erre a kerékméretre lőtték be - az optimális fogyi és gyorsulás szempontjából. De itt érzek némi lehetőséget, érdemes lenne kipróbálni más méretekkel is. Biztos hogy lehet találni olyan méretet, amivel jobban megy.
A végsebesség sem nőne meg egy jóval nagyobb átmérőjű keréknél. Azt ugye úgy kell belőni, hogy azon a fordulaton legyen a max sebesség (mondjuk 220), ahol a max lóerő van. Ha teszünk rá akkora kereket, hogy ez 240-re tolódjon, lehet, hogy már 210-nél kevés a lóerő ahhoz, hogy 211-re gyorsítson, és itt a vége.
Vagyis minden sebességértéknél meg kell hogy legyen a kellő lóerő. Ha meg kisebb kereket raksz rá, mondjuk 210-nél van a lóerő max, utána már erősen konyul a görbe, és ismét nem túl túlmenni azon az értéken. A tervező ezt szépen ki tudja számítani. Az autó alaktényezőjéből ki lehet számítani, egy adott sebességhez mennyi lóerő kell. A motor lóerőgörbéje ismeretében ki lehet próbálgatni, egy adott kerék (váltó) mérettel annál a sebességnél hány lóerő van, és ebből találják ki az arányt.
Ha az autó meg lett chipelve, szerintem egy kicsit nagyobb kerékérettel tovább lehet növelni a végsebességet. Az is elképzelhető, hogy jelentőseb jobb gyorsulást lehet elérni más kerékátmérővel. A szélességoptimum is változik - egy kicsit. Ki lehet ezeket mérni, de az a gond, hogy nehéz ugyanazokat a körülményeket reprodukálni, mert a sofőr nem egyformán vált, ezt egy automata váltóval lehetne szépen összehozni.
Ezt a tapadási-csúszási súrlódást ne kezdjük előlről...
Ez nem fizikaióra, hanem a való világ, ahol a kerék és az aszfalt jobban tudják nálunk a fizikát. Abból meg a gyakorlatban az jön ki, hogy a legnagyobb átvihető erő (maximális tapadás)a 20-25%-os slip környékén van, azaz már nem fizikai értelemben tapad, de még nem is csúszik, kipörög a kerék.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1359 Dátum:
2014.06.01 vasárnap, 18:31:17 »
Idézetet írta: GSR - 2014.06.01 vasárnap, 18:13:50
Egy valóban könnyű kerék, már nem is alu.
A nehezebb "alufelni" sem alu. Legalábbis nem tisztán.
Azután pl. a Königsegg 7 kilós carbonszálas felnije megint egy másik kérdés.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1360 Dátum:
2014.06.01 vasárnap, 18:34:00 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.06.01 vasárnap, 18:31:17
A nehezebb "alufelni" sem alu. Legalábbis nem tisztán.
Azután pl. a Königsegg 7 kilós carbonszálas felnije megint egy másik kérdés.
AndyA
ezért nem is vesznek annyian kőnigsegget, mint mondeo-t
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1361 Dátum:
2014.06.01 vasárnap, 18:37:15 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.06.01 vasárnap, 18:31:17
A nehezebb "alufelni" sem alu. Legalábbis nem tisztán.
Azután pl. a Königsegg 7 kilós carbonszálas felnije megint egy másik kérdés.
AndyA
Ennél van "elérhetőbb" felni is.
Sok magnézium felnit fogtam már és a nem kicsi méretükhöz képest alig van súlya!
A király segge 7 kilós?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1362 Dátum:
2014.06.01 vasárnap, 18:38:05 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.06.01 vasárnap, 18:31:17
A nehezebb "alufelni" sem alu. Legalábbis nem tisztán.
Azután pl. a Königsegg 7 kilós carbonszálas felnije megint egy másik kérdés.
AndyA
Ha már gyorsulás, meg Koenigsegg (mert hogy így írják
)
A barátom autóját három hete tesztelték a Kiskunlacházi reptéren, és most hétvégén került adásba az RTL Klub A'la Car c. műsorában.
Na, az ilyen autóknak való a reptér, meg kifutó. 1018LE-t taposni 2,5km-en, 320-as tempóig. Ezek után fénykorukban 130LE-s dízelekkel kormolni... Elég vicces.
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1363 Dátum:
2014.06.01 vasárnap, 18:39:10 »
Idézetet írta: Domi - 2014.06.01 vasárnap, 18:38:05
Ha már gyorsulás, meg Koenigsegg (mert hogy így írják
)
A barátom autóját három hete tesztelték a Kiskunlacházi reptéren, és most hétvégén került adásba az RTL Klub A'la Car c. műsorában.
Na, az ilyen autóknak való a reptér, meg kifutó. 1018LE-t taposni 2,5km-en, 320-as tempóig. Ezek után fénykorukban 130LE-s dízelekkel kormolni... Elég vicces.
Akkor írják így, ha nincs ékezetes billentyűzetük.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1364 Dátum:
2014.06.01 vasárnap, 18:43:56 »
Idézetet írta: GSR - 2014.06.01 vasárnap, 18:39:10
Akkor írják így, ha nincs ékezetes billentyűzetük.
Ezek szerint annak a papnak sem volt ékezetes billentyűzete, ahol Christian von Koenigsegg született
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1365 Dátum:
2014.06.01 vasárnap, 18:46:57 »
Idézetet írta: Domi - 2014.06.01 vasárnap, 18:43:56
Ezek szerint annak a papnak sem volt ékezetes billentyűzete, ahol Christian von Koenigsegg született
Úgy van!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1366 Dátum:
2014.06.01 vasárnap, 18:51:37 »
Idézetet írta: wofer - 2014.06.01 vasárnap, 16:24:31
Vagy netán egy 2.2es tdci elhagyná 50ről-100ra az st220at például,egy kis okossággal
A 2.0-ás is elhagyja...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3727
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1367 Dátum:
2014.06.02 hétfő, 17:27:06 »
Idézetet írta: Angel - 2014.06.01 vasárnap, 18:51:37
A 2.0-ás is elhagyja...
Régebbi talis topicban vannak videók gyorsulásról?.
Ezt megnézném.
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1368 Dátum:
2014.06.05 csütörtök, 11:08:12 »
Idézetet írta: wofer - 2014.06.02 hétfő, 17:27:06
Régebbi talis topicban vannak videók gyorsulásról?.
Ezt megnézném.
vannak.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
BDWTeam
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2763
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1369 Dátum:
2014.08.06 szerda, 20:26:03 »
Csak a miheztartás végett.
http://belsoseg.blog.hu/2014/08/06/gyorsulas_csak_a_miheztartas_vegett
Naplózva
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill
----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1370 Dátum:
2014.08.06 szerda, 20:50:54 »
Idézetet írta: BDWTeam - 2014.08.06 szerda, 20:26:03
Csak a miheztartás végett.
http://belsoseg.blog.hu/2014/08/06/gyorsulas_csak_a_miheztartas_vegett
A nem széria autókat lexarom, de a többi az nem semmi... Egy ilyen panamérát elviselnék. Képzelem, ahogy benne van egy heti nyaralós cucc és az m7-esen nyomok neki egy kövéret...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
BDWTeam
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2763
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1371 Dátum:
2014.08.06 szerda, 20:56:44 »
Idézetet írta: BT - 2014.08.06 szerda, 20:50:54
A nem széria autókat lexarom, de a többi az nem semmi... Egy ilyen panamérát elviselnék. Képzelem, ahogy benne van egy heti nyaralós cucc és az m7-esen nyomok neki egy kövéret...
Én meg egy Corvette-t! Valamikor még a múlt évezredben vezettem egyet, míg élek nem fogom elfelejteni.
Naplózva
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill
----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1372 Dátum:
2014.08.09 szombat, 09:43:24 »
Tegnap tesztelgettem az uj turbó vezérlésem és pont jött egy cbr 600 a 4 sávos elején kifelé, de már lendülettel, raktam egy visszát esélytelenül mondom gyere majom......hát 20 métert elléptem és 200-ig végig tartottam is....csávó még ráis feküdt a motorra gyorsabb legyen...
Az a vicc hogy 0,8-09-el töltött a turbó csak mert kevés a lefujó szelep kimenő átmérő....ma cserélem is nagyobbra.
Nyaralás után aszem megy bele 4 nagyobb csúcs...
«
Utoljára szerkesztve: 2014.08.09 szombat, 09:46:27 írta Bunyek
»
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1373 Dátum:
2014.08.09 szombat, 09:49:22 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.08.09 szombat, 09:43:24
Tegnap tesztelgettem az uj turbó vezérlésem és pont jött egy cbr 600 a 4 sávos elején kifelé, de már lendülettel, raktam egy visszát esélytelenül mondom gyere majom......hát 20 métert elléptem és 200-ig végig tartottam is....csávó még ráis feküdt a motorra gyorsabb legyen...
Az a vicc hogy 0,8-09-el töltött a turbó csak mert kevés a lefujó szelep kimenő átmérő....ma cserélem is nagyobbra.
Nyaralás után aszem megy bele 4 nagyobb csúcs...
Biztos, hogy 600-as volt? Nem 60-as?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1374 Dátum:
2014.08.09 szombat, 09:55:34 »
Idézetet írta: BT - 2014.08.09 szombat, 09:49:22
Biztos, hogy 600-as volt? Nem 60-as?
crb 60? olyat még nem láttam...
olvasni még tudok azért...
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1375 Dátum:
2014.08.09 szombat, 09:56:55 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.08.09 szombat, 09:55:34
crb 60? olyat még nem láttam...
olvasni még tudok azért...
Ja, hogy crb? Akkor értem, az valami kínai lehetett, mert a honda az cbr...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1376 Dátum:
2014.08.09 szombat, 10:00:25 »
Idézetet írta: BT - 2014.08.09 szombat, 09:56:55
Ja, hogy crb? Akkor értem, az valami kínai lehetett, mert a honda az cbr...
ez a tuning változat...olyan *** mint a psa mondeo....
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1377 Dátum:
2014.08.09 szombat, 10:02:16 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.08.09 szombat, 10:00:25
ez a tuning változat...olyan *** mint a psa mondeo....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1378 Dátum:
2014.08.09 szombat, 12:09:49 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.08.09 szombat, 09:43:24
Tegnap tesztelgettem az uj turbó vezérlésem és pont jött egy cbr 600 a 4 sávos elején kifelé, de már lendülettel, raktam egy visszát esélytelenül mondom gyere majom......hát 20 métert elléptem és 200-ig végig tartottam is....csávó még ráis feküdt a motorra gyorsabb legyen...
Hihető...
1:35-től:
http://www.youtube.com/watch?v=ycicoWJSI8c
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1379 Dátum:
2014.08.09 szombat, 13:06:48 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2014.08.09 szombat, 12:09:49
Hihető...
1:35-től:
http://www.youtube.com/watch?v=ycicoWJSI8c
ez lófasz...amivel én mentem jobb volt....de esélye sem volt...hehe
ja de nem a mondeo-ról van szó, az gyári.....G3 1.9tdi....gt22-WG-vel...csak még belell lőni...
És nem az enyém csak épitem...
nem nagy kaland neten van rengeteg videó hogy alázzák...
vhttp://www.youtube.com/watch?v=-32O85x0Upc
«
Utoljára szerkesztve: 2014.08.09 szombat, 13:47:54 írta Bunyek
»
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1380 Dátum:
2014.08.09 szombat, 13:15:03 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2014.08.09 szombat, 12:09:49
Hihető...
1:35-től:
http://www.youtube.com/watch?v=ycicoWJSI8c
50-100 1mp
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1381 Dátum:
2014.08.09 szombat, 17:09:59 »
Idézetet írta: BT - 2014.08.06 szerda, 20:50:54
A nem széria autókat lexarom, de a többi az nem semmi... Egy ilyen panamérát elviselnék. Képzelem, ahogy benne van egy heti nyaralós cucc és az m7-esen nyomok neki egy kövéret...
Én nézegettem őket, kb. 50t€-tól felfelé (persze diesel)...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3727
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1382 Dátum:
2014.08.12 kedd, 08:40:23 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.08.09 szombat, 09:55:34
crb 60? olyat még nem láttam...
olvasni még tudok azért...
ha 20méterrel előtte voltál,hogy olvastad le milyen motor volt?
Ne vedd komolyan,de nem hagyhattam ki.
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1383 Dátum:
2014.08.12 kedd, 21:17:04 »
Idézetet írta: wofer - 2014.08.12 kedd, 08:40:23
ha 20méterrel előtte voltál,hogy olvastad le milyen motor volt?
Ne vedd komolyan,de nem hagyhattam ki.
ő is csak viccelt
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Jenci82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 553
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1384 Dátum:
2014.08.22 péntek, 18:53:46 »
Megmondaná nekem valaki,hogy melyik programmal tudok gyorsulást mérni?A Modiag nekem nem támogatja az elm-et.
Köszi a válaszokat.
Naplózva
MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
BDWTeam
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2763
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1385 Dátum:
2014.08.22 péntek, 19:04:46 »
Idézetet írta: Jenci82 - 2014.08.22 péntek, 18:53:46
Megmondaná nekem valaki,hogy melyik programmal tudok gyorsulást mérni?A Modiag nekem nem támogatja az elm-et.
Köszi a válaszokat.
Torque
Naplózva
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill
----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
Jenci82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 553
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1386 Dátum:
2014.08.22 péntek, 19:07:23 »
Idézetet írta: BDWTeam - 2014.08.22 péntek, 19:04:46
Torque
Az fut laptopon is?Kábeles elm-em van.
Naplózva
MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1387 Dátum:
2014.08.22 péntek, 19:24:15 »
Idézetet írta: Jenci82 - 2014.08.22 péntek, 19:07:23
Az fut laptopon is?Kábeles elm-em van.
Androidos app ,ezért okostelókhoz van.
http://logout.hu/cikk/autodiagnosztika_gyakorlatban/szoftver_bemutato_torque_pro.html
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Jenci82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 553
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1388 Dátum:
2014.08.22 péntek, 19:27:23 »
Idézetet írta: vagyokabajnok - 2014.08.22 péntek, 19:24:15
Androidos app ,ezért okostelókhoz van.
http://logout.hu/cikk/autodiagnosztika_gyakorlatban/szoftver_bemutato_torque_pro.html
Már bánom,hogy nem bt-s elm-et vettem.
Naplózva
MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1389 Dátum:
2014.08.22 péntek, 19:35:36 »
Idézetet írta: Jenci82 - 2014.08.22 péntek, 19:27:23
Már bánom,hogy nem bt-s elm-et vettem.
Azért az usb-s a legtutibb,de a bt sem drága:
http://www.ebay.com/itm/2013-ELM327-V1-5-Interface-Bluetooth-OBD-2-OBD-II-Car-Diagnostic-Auto-Scanner-/171172335861?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item27daaa90f5
Bővebben a diag.topikban.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.08.22 péntek, 19:39:32 írta vagyokabajnok
»
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Jenci82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 553
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1390 Dátum:
2014.08.22 péntek, 19:40:44 »
Idézetet írta: vagyokabajnok - 2014.08.22 péntek, 19:35:36
Azért az usb-s a legtutibb,de a bt sem drága:
http://www.ebay.com/itm/2013-ELM327-V1-5-Interface-Bluetooth-OBD-2-OBD-II-Car-Diagnostic-Auto-Scanner-/171172335861?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item27daaa90f5
Ebay-ról nem rendelek többet.Egyszer próbáltam meg akkor is elveszett a csomag.Mondjuk a pénzt legalább visszakaptam.
Naplózva
MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1391 Dátum:
2014.08.22 péntek, 19:42:36 »
Idézetet írta: Jenci82 - 2014.08.22 péntek, 19:40:44
Ebay-ról nem rendelek többet.Egyszer próbáltam meg akkor is elveszett a csomag.Mondjuk a pénzt legalább visszakaptam.
Rendben
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Jenci82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 553
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1392 Dátum:
2014.08.22 péntek, 19:54:31 »
Szóval akkor notebookon egyik progi sem tudja a gyorsulást?
Naplózva
MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1393 Dátum:
2014.08.22 péntek, 21:03:16 »
Idézetet írta: Jenci82 - 2014.08.22 péntek, 19:54:31
Szóval akkor notebookon egyik progi sem tudja a gyorsulást?
scanmaster
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Jenci82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 553
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1394 Dátum:
2014.08.23 szombat, 15:54:30 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2014.08.22 péntek, 21:03:16
scanmaster
Nem müködik egyik scanmaster sem.Már vagy 10 helyről próbáltam letölteni,de amíg nem regisztrálom nem engedi megnyitni.A demo meg az elm-et látja,de a kocsit már nem.
Naplózva
MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1395 Dátum:
2014.08.23 szombat, 16:03:49 »
Idézetet írta: Jenci82 - 2014.08.23 szombat, 15:54:30
Nem müködik egyik scanmaster sem.Már vagy 10 helyről próbáltam letölteni,de amíg nem regisztrálom nem engedi megnyitni.A demo meg az elm-et látja,de a kocsit már nem.
jársz valamikor felem? Akkor megcsinalhatjuk
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Jenci82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 553
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1396 Dátum:
2014.08.23 szombat, 16:07:25 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2014.08.23 szombat, 16:03:49
jársz valamikor felem? Akkor megcsinalhatjuk
Jövő hét pénteken megyek.Lehet megcsörgetlek ha nem jön össze addig.köszi
Naplózva
MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1397 Dátum:
2014.08.23 szombat, 16:29:51 »
Idézetet írta: Jenci82 - 2014.08.23 szombat, 15:54:30
Nem müködik egyik scanmaster sem.Már vagy 10 helyről próbáltam letölteni,de amíg nem regisztrálom nem engedi megnyitni.A demo meg az elm-et látja,de a kocsit már nem.
Ezt keresed:
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Amit azt hiszem neked átküldtem ez az.
Borozgatás miatt élő adatokkal most nem szolgálhatok
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Jenci82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 553
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1398 Dátum:
2014.08.23 szombat, 16:33:23 »
Idézetet írta: vagyokabajnok - 2014.08.23 szombat, 16:29:51
Ezt keresed:
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Amit azt hiszem neked átküldtem ez az.
Borozgatás miatt élő adatokkal most nem szolgálhatok
Onnan is letöltöttem,de hiába telepítem nem indul el.Regisztrációt kér.
Naplózva
MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1399 Dátum:
2014.08.23 szombat, 16:47:25 »
Idézetet írta: Jenci82 - 2014.08.23 szombat, 16:33:23
Onnan is letöltöttem,de hiába telepítem nem indul el.Regisztrációt kér.
Nekem valami nem Magyar csengésű névvel van regelve.
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Oldalak:
1
...
21
22
23
24
25
26
27
[
28
]
29
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ