Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 06:00:33 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Gyorsulás  (Megtekintve 487646 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #1350 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 14:30:52 »

Nincs ilyen szabály, hogy minél kisebb átmérő, annál gyorsabb, v ilyesmi.

Ha az autó meg lett chipelve, szerintem egy kicsit nagyobb kerékérettel tovább lehet növelni a végsebességet. Az is elképzelhető, hogy jelentőseb jobb gyorsulást lehet elérni más kerékátmérővel. A szélességoptimum is változik - egy kicsit. Ki lehet ezeket mérni, de az a gond, hogy nehéz ugyanazokat a körülményeket reprodukálni, mert a sofőr nem egyformán vált, ezt egy automata váltóval lehetne szépen összehozni.

Sztem egyetértünk,ezekkel nincs is vita.
De az érdekes mindenki alu felnire 'gyúr' meg nagy gummára,közben 2autónyit veszit százig. vigyor3
Nagyon tetszett a részletes ,tételes okfejtésed,...látszott csak a felét másoltad ( eplus2 Csak VICCELTEM)Nehogy mellre szivd Wink
Szóval pölö, kispusi vs zsoel....4.ben kispusi szépen elhúzott rendre,addig fej fej mellett.
Nyomaték vagy kerék szted..vagy mindkettő?mert cw-re inkább az off lenne előnyben .
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #1351 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 14:33:39 »

Ha van sok LE és Nm, akkor nem lényeg a kerék...... vigyor3
Igy van..ismered az idevonatkozó mondást...100lóerőnél jobb a 200  integet2
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #1352 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 14:54:56 »

Gyorsulás.Engem az érdekelne,hogy  ki kéne próbálni két azonos autónál ,kerékátmérőt és mozgó súlyt csökkentenénk/lemezfelnit felrakni /
Igaz ehhez kéne egy vállakozó szellemű user,meg +garnitura gumma.
Vélemény?
Ez a téma régóta vita tárgya,mi hoz mi nem gyorsulásban.

Ehhez nem kell másik autó. Tegyél fel egy kisebb szettet, és mérj. Így könnyebben megvalósulna, hogy közel azonosak a mérési körülmények. Azzal, hogy másik autót vonsz be, azzal nem lesz hiteles a mérés, hiszen közel sem lesznek azonosak a feltételek. (Egyébként a lemezfelni nem feltétlen könnyebb egy akár nála nagyobb könnyűfém felninél.)
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1353 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 14:58:25 »

Egyébként a lemezfelni nem feltétlen könnyebb egy akár nála nagyobb könnyűfém felninél.
nem feltétlen, de az átlagosan forgalomban lévők legalább 80%-ánál könnyebb. egy valóban könnyű alukerék már arany árban van
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #1354 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 16:24:31 »

Ehhez nem kell másik autó. Tegyél fel egy kisebb szettet, és mérj. Így könnyebben megvalósulna, hogy közel azonosak a mérési körülmények. Azzal, hogy másik autót vonsz be, azzal nem lesz hiteles a mérés, hiszen közel sem lesznek azonosak a feltételek. (Egyébként a lemezfelni nem feltétlen könnyebb egy akár nála nagyobb könnyűfém felninél.)

Érzetre sokkal könnyebb a lemezfelni.
Nem ragoznám tul ezt a dolgot,de abból a megközelitésből nézve,hogy alig van  különbség  két autó között pl 2.0 vs tdci között
mennyire láthatóan jönne ki  a gyakorlatban.
Vagy netán egy 2.2es tdci elhagyná 50ről-100ra az st220at például,egy kis okossággal vigyor3
/nyilván a további lépcsők,amit Angel is irt, csippentés plusz egyéb ezen felül máslapra tartozna/.

Sztem ha nincs gyorsulásmérős teszt....akkor a leginkább az tenné hitelessé,hogy pontos összevetése lenne egy szinte fej fej melletti
ellenőrzés.

/a bogarat azóta érzem amióta a peres gummákat progival számolgattam,és magasabb perrel 100helyett az autó 109km/h lenne,egy adott esetben.Elméletben ha nem változna a nyomaték-erő és fordulatviszonyok,alapból utóbbi 100as gyorsulásban 9km/h -val előbb lenne.Pont ahogy kiváló és tanult kollégánk bővebben már kifejtette  Wink /
Lényeg a lényeg....érdekes sztem.
« Utoljára szerkesztve: 2014.06.01 vasárnap, 16:27:27 írta wofer » Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #1355 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 17:21:02 »

 
Egy pillanat alatt látszik, hogy ki az akit pofán kell verni és ki az, aki nem tolakszik. Wink

lol002 taps ezen jót röhögtem  nyes
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1356 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 18:13:50 »

nem feltétlen, de az átlagosan forgalomban lévők legalább 80%-ánál könnyebb. egy valóban könnyű alukerék már arany árban van

Egy valóban könnyű kerék, már nem is alu.  Wink
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1357 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 18:14:29 »

Egy valóban könnyű kerék, már nem is alu.  Wink
igaz
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #1358 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 18:29:43 »

Nincs ilyen szabály, hogy minél kisebb átmérő, annál gyorsabb, v ilyesmi.
Ha a kerék könnyebb, az jó. Aki egy kicsit tud számolgatni, az tudja, hogy a nehezebb kerék megpörgetéséhez nem kell olyan sok erő, és energia, mint az autó teljes tömegének x sebességre való gyorsításához. Még 400 méteren sem jelent métereket.
Az sem igaz, hogy a sokkal szélesebb gumival jobb a tapadás. Ugyan szélesebb a futófelület, de az egységnyi területre eső erő kisebb, hamarabb megcsúszik.
Az pedig nem jó, mert a csúszási súrlódási együttható sokkal rosszabb, mint a tapadási. Hogy milyen szélességű kerék a legjobb, az függ úttól, annak hőmérsékletétől, csapadéktól, gumi típusától (anyag), szélességétől, az autó tömegétől - valamint attól, hogy hol van a hajtás. Viszont, ha már az autó elindult, és mondjuk másodikban vagy, onnan már hátrány a szélesebb gumi, mert nagyobb a gördülési ellenállás, és ha még nyersz is valamit indulásnál, később elveszíted.
Írtam a hajtást. A miénk elöl hajt, gyorsulásnál a súlypont hátra tolódik, így jóval kevesebb súly jut előre, sokkal könnyebben pörögnek el a kerekek.
Ha hátul hajtana, jóval többet érne a széles kerék.
A másik a táv. Ha 201 méteren gurulsz, ott sokkal többet számít a sofőr technikája, és kevesebbet az autó alakja, lóereje.
402 méternél nem számít annyira a vezető ügyessége, sokkal fontosabb az autó ereje, alakja (ugyanolyan motorral szerelt smax lemarad a mondeóval szemben).
Itt szerinte a legjobb a 205-ös kerék, a nagyobb hátrány.
Kerékátmérő. Elvileg a kisebb átmérő jobb, mert bár sűrűbben váltasz, jobban ki tudod használni a motor jó tartományát.
A dízelnél így is sokat kell váltani, én nem növelném meg még ezt is. De itt is vannak optimumok, valószínűleg erre a kerékméretre lőtték be - az optimális fogyi és gyorsulás szempontjából. De itt érzek némi lehetőséget, érdemes lenne kipróbálni más méretekkel is. Biztos hogy lehet találni olyan méretet, amivel jobban megy.
A végsebesség sem nőne meg egy jóval nagyobb átmérőjű keréknél. Azt ugye úgy kell belőni, hogy azon a fordulaton legyen a max sebesség (mondjuk 220), ahol a max lóerő van. Ha teszünk rá akkora kereket, hogy ez 240-re tolódjon, lehet, hogy már 210-nél kevés a lóerő ahhoz, hogy 211-re gyorsítson, és itt a vége.
Vagyis minden sebességértéknél meg kell hogy legyen a kellő lóerő. Ha meg kisebb kereket raksz rá, mondjuk 210-nél van a lóerő max, utána már erősen konyul a görbe, és ismét nem túl túlmenni azon az értéken. A tervező ezt szépen ki tudja számítani. Az autó alaktényezőjéből ki lehet számítani, egy adott sebességhez mennyi lóerő kell. A motor lóerőgörbéje ismeretében ki lehet próbálgatni, egy adott kerék (váltó) mérettel annál a sebességnél hány lóerő van, és ebből találják ki az arányt.
Ha az autó meg lett chipelve, szerintem egy kicsit nagyobb kerékérettel tovább lehet növelni a végsebességet. Az is elképzelhető, hogy jelentőseb jobb gyorsulást lehet elérni más kerékátmérővel. A szélességoptimum is változik - egy kicsit. Ki lehet ezeket mérni, de az a gond, hogy nehéz ugyanazokat a körülményeket reprodukálni, mert a sofőr nem egyformán vált, ezt egy automata váltóval lehetne szépen összehozni.

Ezt a tapadási-csúszási súrlódást ne kezdjük előlről...

Ez nem fizikaióra, hanem a való világ, ahol a kerék és az aszfalt jobban tudják nálunk a fizikát. Abból meg a gyakorlatban az jön ki, hogy a legnagyobb átvihető erő (maximális tapadás)a 20-25%-os slip környékén van, azaz már nem fizikai értelemben tapad, de még nem is csúszik, kipörög a kerék.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #1359 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 18:31:17 »

Egy valóban könnyű kerék, már nem is alu.  Wink

A nehezebb "alufelni" sem alu. Legalábbis nem tisztán.

Azután pl. a Königsegg 7 kilós carbonszálas felnije megint egy másik kérdés. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1360 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 18:34:00 »

A nehezebb "alufelni" sem alu. Legalábbis nem tisztán.

Azután pl. a Königsegg 7 kilós carbonszálas felnije megint egy másik kérdés. Smiley

AndyA
ezért nem is vesznek annyian kőnigsegget, mint mondeo-t eplus2
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1361 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 18:37:15 »

A nehezebb "alufelni" sem alu. Legalábbis nem tisztán.

Azután pl. a Königsegg 7 kilós carbonszálas felnije megint egy másik kérdés. Smiley

AndyA

Ennél van "elérhetőbb" felni is.  vigyor3
Sok magnézium felnit fogtam már és a nem kicsi méretükhöz képest alig van súlya!   eljen


A király segge 7 kilós?  Cheesy
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #1362 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 18:38:05 »

A nehezebb "alufelni" sem alu. Legalábbis nem tisztán.

Azután pl. a Königsegg 7 kilós carbonszálas felnije megint egy másik kérdés. Smiley

AndyA
Ha már gyorsulás, meg Koenigsegg (mert hogy így írják  vigyor3 )
A barátom autóját három hete tesztelték a Kiskunlacházi reptéren, és most hétvégén került adásba az RTL Klub A'la Car c. műsorában.

Na, az ilyen autóknak való a reptér, meg kifutó. 1018LE-t taposni 2,5km-en, 320-as tempóig. Ezek után fénykorukban 130LE-s dízelekkel kormolni... Elég vicces.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1363 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 18:39:10 »

Ha már gyorsulás, meg Koenigsegg (mert hogy így írják  vigyor3 )
A barátom autóját három hete tesztelték a Kiskunlacházi reptéren, és most hétvégén került adásba az RTL Klub A'la Car c. műsorában.

Na, az ilyen autóknak való a reptér, meg kifutó. 1018LE-t taposni 2,5km-en, 320-as tempóig. Ezek után fénykorukban 130LE-s dízelekkel kormolni... Elég vicces.

Akkor írják így, ha nincs ékezetes billentyűzetük.  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #1364 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 18:43:56 »

Akkor írják így, ha nincs ékezetes billentyűzetük.  vigyor3
Ezek szerint annak a papnak sem volt ékezetes billentyűzete, ahol Christian von Koenigsegg született  nyes
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1365 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 18:46:57 »

Ezek szerint annak a papnak sem volt ékezetes billentyűzete, ahol Christian von Koenigsegg született  nyes

Úgy van!   vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1366 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 18:51:37 »

Vagy netán egy 2.2es tdci elhagyná 50ről-100ra az st220at például,egy kis okossággal vigyor3

A 2.0-ás is elhagyja...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #1367 Dátum: 2014.06.02 hétfő, 17:27:06 »

A 2.0-ás is elhagyja...

Régebbi talis topicban vannak videók gyorsulásról?.
Ezt megnézném.
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1368 Dátum: 2014.06.05 csütörtök, 11:08:12 »

Régebbi talis topicban vannak videók gyorsulásról?.
Ezt megnézném.
vannak.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1369 Dátum: 2014.08.06 szerda, 20:26:03 »

Csak a miheztartás végett.  Smiley

http://belsoseg.blog.hu/2014/08/06/gyorsulas_csak_a_miheztartas_vegett
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1370 Dátum: 2014.08.06 szerda, 20:50:54 »


A nem széria autókat lexarom, de a többi az nem semmi... Egy ilyen panamérát elviselnék. Képzelem, ahogy benne van egy heti nyaralós cucc és az m7-esen nyomok neki egy kövéret...  laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1371 Dátum: 2014.08.06 szerda, 20:56:44 »

A nem széria autókat lexarom, de a többi az nem semmi... Egy ilyen panamérát elviselnék. Képzelem, ahogy benne van egy heti nyaralós cucc és az m7-esen nyomok neki egy kövéret...  laugh
Én meg egy Corvette-t! Valamikor még a múlt évezredben vezettem egyet, míg élek nem fogom elfelejteni.  finom
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1372 Dátum: 2014.08.09 szombat, 09:43:24 »

Tegnap tesztelgettem az uj turbó vezérlésem és pont jött egy cbr 600 a 4 sávos elején kifelé, de már lendülettel, raktam egy visszát esélytelenül mondom gyere majom......hát 20 métert elléptem és 200-ig végig tartottam is....csávó még ráis feküdt a motorra gyorsabb legyen... eplus2
Az a vicc hogy 0,8-09-el töltött a turbó csak mert kevés a lefujó szelep kimenő átmérő....ma cserélem is nagyobbra.
Nyaralás után aszem megy bele 4 nagyobb csúcs... eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2014.08.09 szombat, 09:46:27 írta Bunyek » Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1373 Dátum: 2014.08.09 szombat, 09:49:22 »

Tegnap tesztelgettem az uj turbó vezérlésem és pont jött egy cbr 600 a 4 sávos elején kifelé, de már lendülettel, raktam egy visszát esélytelenül mondom gyere majom......hát 20 métert elléptem és 200-ig végig tartottam is....csávó még ráis feküdt a motorra gyorsabb legyen... eplus2
Az a vicc hogy 0,8-09-el töltött a turbó csak mert kevés a lefujó szelep kimenő átmérő....ma cserélem is nagyobbra.
Nyaralás után aszem megy bele 4 nagyobb csúcs... eplus2

Biztos, hogy 600-as volt? Nem 60-as?  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1374 Dátum: 2014.08.09 szombat, 09:55:34 »

Biztos, hogy 600-as volt? Nem 60-as?  hehe

crb 60? olyat még nem láttam...
olvasni még tudok azért... eplus2
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1375 Dátum: 2014.08.09 szombat, 09:56:55 »

crb 60? olyat még nem láttam...
olvasni még tudok azért... eplus2

Ja, hogy crb? Akkor értem, az valami kínai lehetett, mert a honda az cbr...  eplus2 eljen hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1376 Dátum: 2014.08.09 szombat, 10:00:25 »

Ja, hogy crb? Akkor értem, az valami kínai lehetett, mert a honda az cbr...  eplus2 eljen hehe

ez a tuning változat...olyan *** mint a psa mondeo.... eplus2
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1377 Dátum: 2014.08.09 szombat, 10:02:16 »

ez a tuning változat...olyan *** mint a psa mondeo.... eplus2
Cheesy taps
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #1378 Dátum: 2014.08.09 szombat, 12:09:49 »

Tegnap tesztelgettem az uj turbó vezérlésem és pont jött egy cbr 600 a 4 sávos elején kifelé, de már lendülettel, raktam egy visszát esélytelenül mondom gyere majom......hát 20 métert elléptem és 200-ig végig tartottam is....csávó még ráis feküdt a motorra gyorsabb legyen... eplus2


Hihető...

1:35-től: http://www.youtube.com/watch?v=ycicoWJSI8c
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1379 Dátum: 2014.08.09 szombat, 13:06:48 »


ez lófasz...amivel én mentem jobb volt....de esélye sem volt...hehe

ja de nem a mondeo-ról van szó, az gyári.....G3 1.9tdi....gt22-WG-vel...csak még belell lőni... eplus2

És nem az enyém csak épitem...

nem nagy kaland neten van rengeteg videó hogy alázzák...

vhttp://www.youtube.com/watch?v=-32O85x0Upc
« Utoljára szerkesztve: 2014.08.09 szombat, 13:47:54 írta Bunyek » Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1380 Dátum: 2014.08.09 szombat, 13:15:03 »

eljen
50-100 1mp
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #1381 Dátum: 2014.08.09 szombat, 17:09:59 »

A nem széria autókat lexarom, de a többi az nem semmi... Egy ilyen panamérát elviselnék. Képzelem, ahogy benne van egy heti nyaralós cucc és az m7-esen nyomok neki egy kövéret...  laugh
Én nézegettem őket, kb. 50t€-tól felfelé (persze diesel)...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #1382 Dátum: 2014.08.12 kedd, 08:40:23 »

crb 60? olyat még nem láttam...
olvasni még tudok azért... eplus2
smile ha 20méterrel előtte voltál,hogy olvastad le milyen motor volt?  Wink eplus2
Ne vedd komolyan,de nem hagyhattam ki.
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1383 Dátum: 2014.08.12 kedd, 21:17:04 »

smile ha 20méterrel előtte voltál,hogy olvastad le milyen motor volt?  Wink eplus2
Ne vedd komolyan,de nem hagyhattam ki.

ő is csak viccelt
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #1384 Dátum: 2014.08.22 péntek, 18:53:46 »

Megmondaná nekem valaki,hogy melyik programmal tudok gyorsulást mérni?A Modiag nekem nem támogatja az elm-et.

Köszi a válaszokat.
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1385 Dátum: 2014.08.22 péntek, 19:04:46 »

Megmondaná nekem valaki,hogy melyik programmal tudok gyorsulást mérni?A Modiag nekem nem támogatja az elm-et.

Köszi a válaszokat.

Torque
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #1386 Dátum: 2014.08.22 péntek, 19:07:23 »

Torque
Az fut laptopon is?Kábeles elm-em van.
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #1387 Dátum: 2014.08.22 péntek, 19:24:15 »

Az fut laptopon is?Kábeles elm-em van.
Androidos app ,ezért okostelókhoz van.
http://logout.hu/cikk/autodiagnosztika_gyakorlatban/szoftver_bemutato_torque_pro.html
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #1388 Dátum: 2014.08.22 péntek, 19:27:23 »

Már bánom,hogy nem bt-s elm-et vettem.
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #1389 Dátum: 2014.08.22 péntek, 19:35:36 »

Már bánom,hogy nem bt-s elm-et vettem.
Azért az usb-s a legtutibb,de a bt sem drága:
http://www.ebay.com/itm/2013-ELM327-V1-5-Interface-Bluetooth-OBD-2-OBD-II-Car-Diagnostic-Auto-Scanner-/171172335861?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item27daaa90f5
Bővebben a diag.topikban.
« Utoljára szerkesztve: 2014.08.22 péntek, 19:39:32 írta vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #1390 Dátum: 2014.08.22 péntek, 19:40:44 »

Ebay-ról nem rendelek többet.Egyszer próbáltam meg akkor is elveszett a csomag.Mondjuk a pénzt legalább visszakaptam.
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #1391 Dátum: 2014.08.22 péntek, 19:42:36 »

Ebay-ról nem rendelek többet.Egyszer próbáltam meg akkor is elveszett a csomag.Mondjuk a pénzt legalább visszakaptam.
Rendben  eljen
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #1392 Dátum: 2014.08.22 péntek, 19:54:31 »

Szóval akkor notebookon egyik progi sem tudja a gyorsulást?
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1393 Dátum: 2014.08.22 péntek, 21:03:16 »

Szóval akkor notebookon egyik progi sem tudja a gyorsulást?
scanmaster
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #1394 Dátum: 2014.08.23 szombat, 15:54:30 »

scanmaster
Nem müködik egyik scanmaster sem.Már vagy 10 helyről próbáltam letölteni,de amíg nem regisztrálom nem engedi megnyitni.A demo meg az elm-et látja,de a kocsit már nem.
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1395 Dátum: 2014.08.23 szombat, 16:03:49 »

Nem müködik egyik scanmaster sem.Már vagy 10 helyről próbáltam letölteni,de amíg nem regisztrálom nem engedi megnyitni.A demo meg az elm-et látja,de a kocsit már nem.
jársz valamikor felem? Akkor megcsinalhatjuk Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #1396 Dátum: 2014.08.23 szombat, 16:07:25 »

jársz valamikor felem? Akkor megcsinalhatjuk Wink
Jövő hét pénteken megyek.Lehet megcsörgetlek ha nem jön össze addig.köszi
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #1397 Dátum: 2014.08.23 szombat, 16:29:51 »

Nem müködik egyik scanmaster sem.Már vagy 10 helyről próbáltam letölteni,de amíg nem regisztrálom nem engedi megnyitni.A demo meg az elm-et látja,de a kocsit már nem.
Ezt keresed:

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Amit azt hiszem neked átküldtem ez az.
Borozgatás miatt élő adatokkal most nem szolgálhatok eplus2 eplus2 eplus2
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #1398 Dátum: 2014.08.23 szombat, 16:33:23 »

Ezt keresed:

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Amit azt hiszem neked átküldtem ez az.
Borozgatás miatt élő adatokkal most nem szolgálhatok eplus2 eplus2 eplus2
Onnan is letöltöttem,de hiába telepítem nem indul el.Regisztrációt kér.
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #1399 Dátum: 2014.08.23 szombat, 16:47:25 »

Onnan is letöltöttem,de hiába telepítem nem indul el.Regisztrációt kér.
Nekem valami nem Magyar csengésű névvel van regelve. afro1
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Oldalak: 1 ... 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.106 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.