Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:08:16
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Diagnosztika
Oldalak:
1
...
74
75
76
77
78
79
80
[
81
]
82
83
84
85
86
87
88
...
95
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Diagnosztika (Megtekintve 1792660 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4000 Dátum:
2017.03.27 hétfő, 18:02:51 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2017.03.27 hétfő, 14:45:30
1997 1,6 brenyásban már van OBD. A BT -os ELMnek már tápot is ad, de lófx sem látszik --- nem csatlakozik az autóhoz.
Ahogy Relhist mondja, mert az én 97.03 havi 2,0 literesem ment drótossal, igaz akkor még forscan nem volt, talán a Modiaggal működött
Ha kell, és eljössz érte Óbudára kölcsön tudom adni
«
Utoljára szerkesztve: 2017.03.27 hétfő, 18:04:22 írta Ferqo
»
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
atti1848
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4001 Dátum:
2017.03.29 szerda, 22:46:24 »
Sziasztok.
Tudom, hogy Mondeo Forum, de a Focus forumon nagyon gyenge a forgalom, így megpróbálkozom itt, hátha tudtok segíteni.
Van egy 2012-s évjáratú Ford Focus III gépkocsim, 1.6TDCI 115Le kombi. Szeretnék hozzá vásárolni egy megfelelő OBD vagy VCM kábelt, amivel tudom frissíteni az autóhoz kiadott frissítéseket, pl: motorvezérlő szoftver, fejegység, fedélzeti computer ( trip kijelző, nem tudom:
http://www.autodvd.hu/media/catalog/category/f/o/ford-focus-3-radiokeret_1.jpg
) meg hasonló dolgokat. Olvasgattam és találtam sok olyan programot és interfészt, amivel hibakódot lehet kiolvasni és törölni, de ezekkel nem lehet frissítéseket rátenni.
Találkoztam egy forumtaggal, aki frissítette a motorvezérlő( BCM ? ) eszközt az autómban és én is valami hasonlókat szeretnék, hogy naprakész legyenek az eszközök benne. Amivel ő csinálta, ha jól tudom az UCDS software (
http://www.ucdsys.ru/
), van valami hasonló program? Még fizetnék is érte, ha nem sok.
Ezt azért szeretném kipróbálni, mert az Etis oldalán is írja, hogy van frissítés és csatlakoztatnom kell az autót a gépre, hogy leellenőrizzen dolgokat.
Előre is köszönöm a segítséget.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.03.29 szerda, 22:56:33 írta atti1848
»
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4002 Dátum:
2017.03.30 csütörtök, 12:18:33 »
Idézetet írta: atti1848 - 2017.03.29 szerda, 22:46:24
Sziasztok.
Tudom, hogy Mondeo Forum, de a Focus forumon nagyon gyenge a forgalom, így megpróbálkozom itt, hátha tudtok segíteni.
Van egy 2012-s évjáratú Ford Focus III gépkocsim, 1.6TDCI 115Le kombi. Szeretnék hozzá vásárolni egy megfelelő OBD vagy VCM kábelt, amivel tudom frissíteni az autóhoz kiadott frissítéseket, pl: motorvezérlő szoftver, fejegység, fedélzeti computer ( trip kijelző, nem tudom:
http://www.autodvd.hu/media/catalog/category/f/o/ford-focus-3-radiokeret_1.jpg
) meg hasonló dolgokat. Olvasgattam és találtam sok olyan programot és interfészt, amivel hibakódot lehet kiolvasni és törölni, de ezekkel nem lehet frissítéseket rátenni.
Találkoztam egy forumtaggal, aki frissítette a motorvezérlő( BCM ? ) eszközt az autómban és én is valami hasonlókat szeretnék, hogy naprakész legyenek az eszközök benne. Amivel ő csinálta, ha jól tudom az UCDS software (
http://www.ucdsys.ru/
), van valami hasonló program? Még fizetnék is érte, ha nem sok.
Ezt azért szeretném kipróbálni, mert az Etis oldalán is írja, hogy van frissítés és csatlakoztatnom kell az autót a gépre, hogy leellenőrizzen dolgokat.
Előre is köszönöm a segítséget.
UCDS saját hardverrel megy, Oroszországból beszerezhető, mire itt van kb 130-150EUR (illesztő+szükséges tokenek+posta). Nekem elég nehézkesnek tűnik velük a kapcsolattartás, akartam venni én is UCDS-t, de vagy nem volt épp illesztő vagy nem válaszoltak a levelemre.
További opció a VCM II-IDS vagy VCX nano, függően a rendelkezésre álló pénzmagtól. Mindkettő Ford IDS sw-vel megy, tehát csak a gyári frissítések tehetők fel vele.
A spéci "tuning" firmware-k feltöltéséhez UCDS vagy egyéb spéci illesztő v. program kell.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
atti1848
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4003 Dátum:
2017.03.30 csütörtök, 12:38:12 »
Idézetet írta: Relhist - 2017.03.30 csütörtök, 12:18:33
UCDS saját hardverrel megy, Oroszországból beszerezhető, mire itt van kb 130-150EUR (illesztő+szükséges tokenek+posta). Nekem elég nehézkesnek tűnik velük a kapcsolattartás, akartam venni én is UCDS-t, de vagy nem volt épp illesztő vagy nem válaszoltak a levelemre.
További opció a VCM II-IDS vagy VCX nano, függően a rendelkezésre álló pénzmagtól. Mindkettő Ford IDS sw-vel megy, tehát csak a gyári frissítések tehetők fel vele.
A spéci "tuning" firmware-k feltöltéséhez UCDS vagy egyéb spéci illesztő v. program kell.
Akkor marad a VCM II és IDS. Esetleg tudsz adni elérhetőséget, hogy hogyan/honnan tudok ilyet beszerezni szoftverrel együtt?
Köszönöm.
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4004 Dátum:
2017.03.30 csütörtök, 13:23:22 »
Idézetet írta: atti1848 - 2017.03.30 csütörtök, 12:38:12
Akkor marad a VCM II és IDS. Esetleg tudsz adni elérhetőséget, hogy hogyan/honnan tudok ilyet beszerezni szoftverrel együtt?
Köszönöm.
Csak azért, hogy frissítsd a modulokat minek venni ilyen drága eszközöket?
Menj be egy márkaszervizbe és mindent felfrissítenek neked. Vagy keress olyanokat, akik ilyennel foglalkoznak. Vik, PowerFord, Körmendi Sanyi.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
atti1848
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4005 Dátum:
2017.03.30 csütörtök, 16:02:52 »
Idézetet írta: Sakos - 2017.03.30 csütörtök, 13:23:22
Csak azért, hogy frissítsd a modulokat minek venni ilyen drága eszközöket?
Menj be egy márkaszervizbe és mindent felfrissítenek neked. Vagy keress olyanokat, akik ilyennel foglalkoznak. Vik, PowerFord, Körmendi Sanyi.
Nekem már nem garis az autó és azt írta a Ford Magyarország, hogy így már nem ingyenes a frissítés.
Én VCM II interfészre gondoltam, ami pár ezer Ft és nem teljes diagnosztikai műszerre. Természetesen nekem nem kell olyan drága kütyü. Azért reménykedtem benne, hogy van interfész és szoftver kombó, amivel ezt megtehetem.
Naplózva
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4006 Dátum:
2017.03.30 csütörtök, 16:37:29 »
Idézetet írta: atti1848 - 2017.03.30 csütörtök, 16:02:52
Nekem már nem garis az autó és azt írta a Ford Magyarország, hogy így már nem ingyenes a frissítés.
Én VCM II interfészre gondoltam, ami pár ezer Ft és nem teljes diagnosztikai műszerre. Természetesen nekem nem kell olyan drága kütyü. Azért reménykedtem benne, hogy van interfész és szoftver kombó, amivel ezt megtehetem.
[img]https://img.jofogas.hu/hdimages/Ford_VCM_OBD_diagnosztika_magyar_nyelvu_programmal_Uj_42227787452379.jpg
Bátraké a szerencse, nekem van ids de tuti nem fogok bele pcm frissítésbe otthon.....ellövöd a computert és mehetsz ujat venni és felprogramoztatni valakihez,olcsóbb VIkkel megcsináltatni pl..
«
Utoljára szerkesztve: 2017.03.30 csütörtök, 16:52:03 írta alf®
»
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4007 Dátum:
2017.03.30 csütörtök, 16:51:15 »
Idézetet írta: atti1848 - 2017.03.30 csütörtök, 16:02:52
Nekem már nem garis az autó és azt írta a Ford Magyarország, hogy így már nem ingyenes a frissítés.
Én VCM II interfészre gondoltam, ami pár ezer Ft és nem teljes diagnosztikai műszerre. Természetesen nekem nem kell olyan drága kütyü. Azért reménykedtem benne, hogy van interfész és szoftver kombó, amivel ezt megtehetem.
[img]https://img.jofogas.hu/hdimages/Ford_VCM_OBD_diagnosztika_magyar_nyelvu_programmal_Uj_42227787452379.jpg
A vcx nano ~120€ , a vcmII inkább 150€.
A vcx nano-val csináltam már hcm calibration update-t, nem lett tőle baja. PCMet nem próbáltam, mert a legújabb cucc van rajta, úgy meg nem lehet ids progival.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.03.30 csütörtök, 16:52:15 írta alf®
»
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4008 Dátum:
2017.03.30 csütörtök, 17:52:55 »
Idézetet írta: atti1848 - 2017.03.30 csütörtök, 16:02:52
Nekem már nem garis az autó és azt írta a Ford Magyarország, hogy így már nem ingyenes a frissítés.
Én VCM II interfészre gondoltam, ami pár ezer Ft és nem teljes diagnosztikai műszerre. Természetesen nekem nem kell olyan drága kütyü. Azért reménykedtem benne, hogy van interfész és szoftver kombó, amivel ezt megtehetem.
[img]https://img.jofogas.hu/hdimages/Ford_VCM_OBD_diagnosztika_magyar_nyelvu_programmal_Uj_42227787452379.jpg
Én sem úgy gondoltam, hogy ingyen megcsinálják, de a kütyük áránál még mindig olcsóbban és szakértelemmel.
Ráadásul ne várj semmi extrát a SW frissítéstől. Leginkább akkor kell frissíteni, ha valamilyen (ismert) hiba van az autóval, amire az adott SW-ben van javítás.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.03.30 csütörtök, 18:27:42 írta alf®
»
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4009 Dátum:
2017.03.31 péntek, 09:00:25 »
Idézetet írta: atti1848 - 2017.03.30 csütörtök, 16:02:52
Nekem már nem garis az autó és azt írta a Ford Magyarország, hogy így már nem ingyenes a frissítés.
Én VCM II interfészre gondoltam, ami pár ezer Ft és nem teljes diagnosztikai műszerre. Természetesen nekem nem kell olyan drága kütyü. Azért reménykedtem benne, hogy van interfész és szoftver kombó, amivel ezt megtehetem.
img]https://img.jofogas.hu/hdimages/Ford_VCM_OBD_diagnosztika_magyar_nyelvu_programmal_Uj_42227787452379.jpg[/img]
Bármelyik Fordba bemész, pár ezerért megfrissítik. Én biztos nem kezdeném otthon buherálni.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
zsolank
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 333
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4010 Dátum:
2017.03.31 péntek, 10:06:14 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2017.03.31 péntek, 09:00:25
Bármelyik Fordba bemész, pár ezerért megfrissítik. Én biztos nem kezdeném otthon buherálni.
egy kerdes. Egy ilyen gyari frissiteskor visszakerul az esetleges powerford tuning is alaphelyzetbe? FL elotti esetén?
«
Utoljára szerkesztve: 2017.04.01 szombat, 04:12:21 írta zsolank
»
Naplózva
atti1848
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4011 Dátum:
2017.03.31 péntek, 16:52:21 »
Idézetet írta: Sakos - 2017.03.30 csütörtök, 17:52:55
Én sem úgy gondoltam, hogy ingyen megcsinálják, de a kütyük áránál még mindig olcsóbban és szakértelemmel.
Ráadásul ne várj semmi extrát a SW frissítéstől. Leginkább akkor kell frissíteni, ha valamilyen (ismert) hiba van az autóval, amire az adott SW-ben van javítás.
Akkor lehet hagyom a fenébe.
Egy olyan gondom van a Focussal, hogy egy másik ugyan ilyen motorral felszerelt Focushoz képest gyengének érzem:
Etis alapján:
Másik: ___Motor: 1.6L Duratorq CR TC (115PS) - DV6 ; ____ Váltó: 6 fok kézi váltó - B6 ____ Hajtás: LHD FWD ___ Tengely áttétel: nincs megadva
Saját: ___Motor: 1.6L Duratorq CR TC (115PS) - DV6; ____ Váltó: 6 fok kézi váltó - B6 ____ Hajtás: LHD FWD ___ Tengely áttétel: 3.61
Olyan mintha nem adná le a 270nm nyomatékot. nem tudom, hogy valaki Mondeo-nál találkozott-e már ilyennel, hogy mi lehet az oka: turbo, kuplung, részecskeszűrő??
«
Utoljára szerkesztve: 2017.03.31 péntek, 16:54:19 írta atti1848
»
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4012 Dátum:
2017.03.31 péntek, 17:46:14 »
Idézetet írta: atti1848 - 2017.03.31 péntek, 16:52:21
Akkor lehet hagyom a fenébe.
Egy olyan gondom van a Focussal, hogy egy másik ugyan ilyen motorral felszerelt Focushoz képest gyengének érzem:
Etis alapján:
Másik: ___Motor: 1.6L Duratorq CR TC (115PS) - DV6 ; ____ Váltó: 6 fok kézi váltó - B6 ____ Hajtás: LHD FWD ___ Tengely áttétel: nincs megadva
Saját: ___Motor: 1.6L Duratorq CR TC (115PS) - DV6; ____ Váltó: 6 fok kézi váltó - B6 ____ Hajtás: LHD FWD ___ Tengely áttétel: 3.61
Olyan mintha nem adná le a 270nm nyomatékot. nem tudom, hogy valaki Mondeo-nál találkozott-e már ilyennel, hogy mi lehet az oka: turbo, kuplung, részecskeszűrő??
...ócska gázolaj? Magyarországon vagy, ne feledd...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
bviktr
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 170
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4013 Dátum:
2017.03.31 péntek, 18:29:25 »
Idézetet írta: zsolank - 2017.03.31 péntek, 10:06:14
egy kerdes. Egy ilyen gyari frissiteskor visszakerul az esetleges powerford tuning is alaphelyzetbe? FL elottiveseten?
Ha pcm-et frissítenek akkor igen.
Naplózva
ex.:Mondeo 2.0 4a. '93
Mondeo 2.0 TDCI '12 - UFBA - PowerShift
140Le
163Le (by me)
Van: USB_ELM_FTDI (sw), BT_ELM (sw), VCM2 (HQ)
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4014 Dátum:
2017.03.31 péntek, 20:26:24 »
Idézetet írta: bviktr - 2017.03.31 péntek, 18:29:25
Ha pcm-et frissítenek akkor igen.
Szerintem inkább kérdezd meg Powerfordot. A gyári 163LE-s motorból sem lesz 140-es SW frissítés után. Márpedig ő a gyári 163LE-t kapcsolja be.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
bviktr
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 170
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4015 Dátum:
2017.03.31 péntek, 21:03:03 »
Idézetet írta: Sakos - 2017.03.31 péntek, 20:26:24
Szerintem inkább kérdezd meg Powerfordot. A gyári 163LE-s motorból sem lesz 140-es SW frissítés után. Márpedig ő a gyári 163LE-t kapcsolja be.
Pfffffff...
Te visszaolvastad amit írtál?
Gyári 163le-s motorból miért lenne 140 lovas sw frissítés után?
Ha fl-es mondi gyárilag 140-le, átállítják (pl.:powerford) 163-ra utánna elviszed szakszervizbe sw frissítésre, megint 140 lesz.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.03.31 péntek, 21:36:47 írta bviktr
»
Naplózva
ex.:Mondeo 2.0 4a. '93
Mondeo 2.0 TDCI '12 - UFBA - PowerShift
140Le
163Le (by me)
Van: USB_ELM_FTDI (sw), BT_ELM (sw), VCM2 (HQ)
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4016 Dátum:
2017.04.01 szombat, 19:18:42 »
Idézetet írta: bviktr - 2017.03.31 péntek, 21:03:03
Pfffffff...
Te visszaolvastad amit írtál?
Gyári 163le-s motorból miért lenne 140 lovas sw frissítés után?
És te elolvastad amit írtam?
Ha Powerford átállítja 163-ra, akkor miért lesz 140 lovas sw frissítés után, ha pont olyan, mintha gyárilag 163-as lenne? Pont ezt kérdezem.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.04.01 szombat, 19:21:40 írta Sakos
»
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
bviktr
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 170
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4017 Dátum:
2017.04.01 szombat, 19:46:20 »
Idézetet írta: Sakos - 2017.04.01 szombat, 19:18:42
És te elolvastad amit írtam?
Ha Powerford átállítja 163-ra, akkor miért lesz 140 lovas sw frissítés után, ha pont olyan, mintha gyárilag 163-as lenne? Pont ezt kérdezem.
Azért, mert az ids leszedi a central configot is az alvázszám alapján és visszaállítja.
Naplózva
ex.:Mondeo 2.0 4a. '93
Mondeo 2.0 TDCI '12 - UFBA - PowerShift
140Le
163Le (by me)
Van: USB_ELM_FTDI (sw), BT_ELM (sw), VCM2 (HQ)
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4018 Dátum:
2017.04.01 szombat, 20:50:05 »
Idézetet írta: bviktr - 2017.04.01 szombat, 19:46:20
Azért, mert az ids leszedi a central configot is az alvázszám alapján és visszaállítja.
Biztos ez? Ilyen alapon minden kisebb-nagyobb funkciót is visszaállítana egy sima SW upgrade.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
bviktr
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 170
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4019 Dátum:
2017.04.01 szombat, 21:32:18 »
Idézetet írta: Sakos - 2017.04.01 szombat, 20:50:05
Biztos ez? Ilyen alapon minden kisebb-nagyobb funkciót is visszaállítana egy sima SW upgrade.
Kérdezd meg powerfordot...
Naplózva
ex.:Mondeo 2.0 4a. '93
Mondeo 2.0 TDCI '12 - UFBA - PowerShift
140Le
163Le (by me)
Van: USB_ELM_FTDI (sw), BT_ELM (sw), VCM2 (HQ)
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4020 Dátum:
2017.04.02 vasárnap, 11:10:23 »
Idézetet írta: bviktr - 2017.04.01 szombat, 19:46:20
Azért, mert az ids leszedi a central configot is az alvázszám alapján és visszaállítja.
Csak ha kéred. A 140LE és 163LE dw10c-nél azonos pcm kalibrációvla ("firmware") megy. A korábbiak és a csippelt verzióknál frissítés elviszi a változásokat.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
toby_as
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 421
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4021 Dátum:
2017.04.05 szerda, 15:27:18 »
Idézetet írta: toby_as - 2017.02.28 kedd, 20:12:41
A kapcsolo az mar megvan, a sajat muszercsoportomban mar reg aktivalva lett az atlagfogyasztas. Most a pillanatnyit szeretnem , de ahhoz mar ujab oracsoport kel amit most keresek... Jo hallani hogy 2004-en is mukodott...Ha sikerul majd referalok.
Megjott a muszercsoport. A softwerverzio 28.01.2004, es lehet aktivalni a pillanatnyi fogyasztast. Allitolag az ezellotti szoftververziokon nem fog mukodni. Amugy ezen a standard trip sem volt bekapcsolva, UPA-USB programozoval (hc912 motorola) lehet csak aktivalni a rendes trip computert, es akar a pillanatnyi fogyasztast (ezt lehet forscannal is ha mar aktivalva van a rendes trip comp.). Ugyanabban az EEPROM sorban kel atirni 2db hexa erteket. Beszeltem a forscan fejlesztokkel is, sajnos a pillanatnyi fogyasztas bitjehez tudnak csak hozzaferni ("as built" ertekeknel) , a triphez nem, pedig csak nehany bit kulonbseg van es ugyanabban sorban (memoria cimen) vannak. Ha erdekel valakit meg tudom adni melyik sor es melyik bitet kel hozza atirni. A pillanatnyi megyen a forscannal is, csak legyen a szoftver 01.2004 utani.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.04.05 szerda, 15:29:00 írta toby_as
»
Naplózva
Mondeo MK5 1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140(163), UFBA, Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140, QXBA, Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3 1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Filewalker
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 125
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4022 Dátum:
2017.04.08 szombat, 16:36:08 »
Sziasztok! Mk4 -es Tdci motorban mi a normális érték a DPf be és kimeneti nyomásoldalon?
Naplózva
S-Max 2.0 Tdci 130 Le "Sea Grey" 2006
Préti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 617
PID lista
«
Új hozzászólás #4023 Dátum:
2017.04.25 kedd, 09:57:02 »
Sziasztok
hétvégén sikerült megvennem a Forscan programot és összekapcsolni az autóval!
Láttam lehet beállítani PID-eket és rengeteg van belőle.
Van vhol egy lista, ami tartalmazza, hogy milyen PID-ek vannak benne? Keresgéltem és nem találtam eddig.
Köszi,
PZs
Naplózva
02'11
Mondeo Kombi
2.0 TDDI, Ghia+
Múlt:
96'03
Mondeo kombi
1.6, CLX
Biluxzsolt
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 65
Galaxy 2.0 Tdci
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4024 Dátum:
2017.05.03 szerda, 12:28:05 »
Sziasztok!
Van egy bluetooth ELM 327 meg a Torque Pro .Ezzel meg tudom nézni a DPF állapotát?
Naplózva
Galaxy 2008 2.0 Tdci 143 ps Ghia Black
Tibor69
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 785
Válasz: PID lista
«
Új hozzászólás #4025 Dátum:
2017.05.03 szerda, 15:03:52 »
Idézetet írta: Préti - 2017.04.25 kedd, 09:57:02
Sziasztok
hétvégén sikerült megvennem a Forscan programot és összekapcsolni az autóval!
Láttam lehet beállítani PID-eket és rengeteg van belőle.
Van vhol egy lista, ami tartalmazza, hogy milyen PID-ek vannak benne? Keresgéltem és nem találtam eddig.
Köszi,
PZs
Mondeo MK4 Faceliftnél DW10C motorral működő PID-ek:
Name,ShortName,ModeAndPID,Equation,Min Value,Max Value,Units,Header
EGT 1,EGT 1,2203F4,A*5,100,700,°C,Auto
EGT 2,EGT 2,2203F5,A*5,100,700,°C,Auto
DPF Soot Load %,DPF Load,220579,(A*256)+B,0,200,%,Auto
DPF Soot Load,DPF PM,22057B,((A*256)+B)/10,0,100,g,Auto
DPF Differential Pressure,DPF DP,220405,A,0,100,kPa,Auto
Intake Shutter Valve,ISV,22046C,(A*100)/255,0,100,%,Auto
Glow Plugs,Glow,2203B8,A,0,1,,Auto
Fuel Temperature A,Fuel Temp,220522,A-40,-40,100,°C,Auto
EGR Percent,EGR,22F42C,A,0,100,%,Auto
Air-Fuel Ratio,AFR,22F434,(((A*256)+B)*0.0000305)*14.6487526178,0,30,,Auto
Lambda,Lambda,22F434,((A*256)+B)*0.0000305,0,2,,Auto
Manifold Pressure (high resulotion),MAP,220370,((A*256)+B)*0.25,0,300,kPa,Auto
Vaporizer Duty Cycle,Vaporizer,22041E,(A*256)+B,0,100,Hz,Auto
EGT1 DPF ELŐTTI HŐMÉRSÉKLET (400-450 REGENKOR, AMUGY ~180-310 FOK)
EGT2 DPF HŐMÉRSÉKLET (500-650 REGENKOR, AMUGY ~180-300 FOK)
DPF Soot Load,DPF PM,22057B,((A*256)+B)/10,0,100,g,Auto - regenerálás előtt kötvetlenül 8,2g, regenerálást követően 2,6g.
DPF Soot Load %,DPF Load,220579,(A*256)+B,0,200,%,Auto - regenerálást követően 33%-on szokott lenni
Androidos fejegységen a Torque Pro Widgetek így mutatják:
___________________________________________________________
Facelift előtti DW10 motoroknál működő PID-ek:
Talkford-on találtam
http://www.talkford.com/community/topic/234095-extra-pids-for-20-duratorq-inside/page-1
:
PID: 22fd8a
Long name: DPF Last Regen
Short name: DPF LR
Unit type: km
Equation: (((A*256)+B)/10)
PID: 22fd88
Long name: DPF Last Regen Trial
Short name: DPF LRT
Unit type: km
Equation: (((A*256)+B)/10)
Notes: This will reset to 0.0 just before it tries to do a regen - keep an eye out for this resetting. If it does keep driving and keep an eye on DPF Last Regen.
PID: 22fd89
Long name: DPF Average Regen
Short name: DPF AVG
Unit type: km
Equation: (((A*256)+B)/10)
Notes: Roughly every 600 km
«
Utoljára szerkesztve: 2017.05.04 csütörtök, 08:55:13 írta Tibor69
»
Naplózva
Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
Tibor69
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 785
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4026 Dátum:
2017.05.03 szerda, 15:26:48 »
Idézetet írta: Biluxzsolt - 2017.05.03 szerda, 12:28:05
Sziasztok!
Van egy bluetooth ELM 327 meg a Torque Pro .Ezzel meg tudom nézni a DPF állapotát?
Igen. Az előző hozzászólásomban megtalálod a DPF PID-eket.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.05.03 szerda, 15:34:32 írta Tibor69
»
Naplózva
Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
e_david
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4027 Dátum:
2017.05.04 csütörtök, 11:25:49 »
Kedves Fórumtársak!
Tudna nekem valaki diagnosztikát futtatni/hibakódot kiolvasni május 6.-án (szombaton) Óbuda-Budakalász-Dunakeszi-Göd-Vác környékén?
Naplózva
MK3 Futura 2.0i (2003) pre-FL -- 5 doors -- Moondust Silver -- 146 LE
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4028 Dátum:
2017.05.04 csütörtök, 16:15:30 »
Idézetet írta: e_david - 2017.05.04 csütörtök, 11:25:49
Kedves Fórumtársak!
Tudna nekem valaki diagnosztikát futtatni/hibakódot kiolvasni május 6.-án (szombaton) Óbuda-Budakalász-Dunakeszi-Göd-Vác környékén?
Hétvégén nem de hétköznap minden nap itt vagyok Dunakeszin, írj és hozok gépet.
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4029 Dátum:
2017.05.11 csütörtök, 18:51:36 »
Ma meglepődve találtam egy hibakódot.
P0252
Injection Pump Fuel Metering Control “A” Range/Performance
Lehetséges oknak a ckp szenzort is írja, ha ezzel lenne baj, akkor el sem indulna nem?
Okoknak ír még pl levegősödést, eltömődött üa szűrőt (ebben van kb 5ekm), illetve eldugult/tört/repedt üa csöveket (nem csöpög sehol)
Van ötlete bárkinek mi lehet ez? Lassan megdöglend az adagoló?
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4030 Dátum:
2017.05.11 csütörtök, 19:34:12 »
Idézetet írta: Ferqo - 2017.05.11 csütörtök, 18:51:36
Ma meglepődve találtam egy hibakódot.
P0252
Injection Pump Fuel Metering Control “A” Range/Performance
Lehetséges oknak a ckp szenzort is írja, ha ezzel lenne baj, akkor el sem indulna nem?
Okoknak ír még pl levegősödést, eltömődött üa szűrőt (ebben van kb 5ekm), illetve eldugult/tört/repedt üa csöveket (nem csöpög sehol)
Van ötlete bárkinek mi lehet ez? Lassan megdöglend az adagoló?
AC pumpa.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4031 Dátum:
2017.05.11 csütörtök, 20:20:46 »
Idézetet írta: Relhist - 2017.05.11 csütörtök, 19:34:12
AC pumpa.
2 hónapja cseréltem
viszont amikor megellett nem volt ilyen hibakódom
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4032 Dátum:
2017.05.12 péntek, 23:48:31 »
Idézetet írta: Ferqo - 2017.05.11 csütörtök, 20:20:46
2 hónapja cseréltem
viszont amikor megellett nem volt ilyen hibakódom
tudom, mondtad. De itt arról van szó, hogy nem elegendő a mennyiség. Elvileg. Brit tudósok szerint (talkford...)
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4033 Dátum:
2017.05.13 szombat, 13:18:58 »
Idézetet írta: Relhist - 2017.05.12 péntek, 23:48:31
tudom, mondtad. De itt arról van szó, hogy nem elegendő a mennyiség. Elvileg. Brit tudósok szerint (talkford...)
Ok. Köszönöm, hogy megnézted.
Töröltem. Nem jött vissza.
Múltkor nagyon nem akart beindulni melegen, sztem akkor tárolta be.
Amúgy jön megy. Kedvesebben fogyaszt mióta Újpestre járok dolgozni. Meg Veszprémbe, mert a céges Clió az érdi emelkedőn feladta. Fordulhattam vissza a sajátomért.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4034 Dátum:
2017.05.14 vasárnap, 22:20:21 »
Idézetet írta: Ferqo - 2017.05.13 szombat, 13:18:58
Ok. Köszönöm, hogy megnézted.
Töröltem. Nem jött vissza.
Múltkor nagyon nem akart beindulni melegen, sztem akkor tárolta be.
Amúgy jön megy. Kedvesebben fogyaszt mióta Újpestre járok dolgozni. Meg Veszprémbe, mert a céges Clió az érdi emelkedőn feladta. Fordulhattam vissza a sajátomért.
Biztos túl erősen nyomtad neki a gázt.
(a csodaoktávból is hiányzik a nyomaték k.rvára)
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Dokii
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 65
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4035 Dátum:
2017.05.21 vasárnap, 19:44:03 »
Sziasztok! Egy kis infóra lenne szükségem! Befecskendezőket cseréltünk ma. a régi injektorok szárán valaki beszámozta a hengerek sorrendjét vezérlés felől 1,2,3,4. Én ugyan ebbe a sorrendbe jegyeztem fel az új injektorok kódját beszerelésnél. Kérdésem, hogy a Forscan progiba az 1,2,3,4 kód mezők a képen látható henger sorrendet értelmezi? Mert akkor nekem is úgyan úgy kell beírnom nem?
Naplózva
Mondeo MK3. 2006. 2.0 TDCi. 6 gang
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4036 Dátum:
2017.05.21 vasárnap, 19:57:43 »
Idézetet írta: Dokii - 2017.05.21 vasárnap, 19:44:03
Sziasztok! Egy kis infóra lenne szükségem! Befecskendezőket cseréltünk ma. a régi injektorok szárán valaki beszámozta a hengerek sorrendjét vezérlés felől 1,2,3,4. Én ugyan ebbe a sorrendbe jegyeztem fel az új injektorok kódját beszerelésnél. Kérdésem, hogy a Forscan progiba az 1,2,3,4 kód mezők a képen látható henger sorrendet értelmezi? Mert akkor nekem is úgyan úgy kell beírnom nem?
a vezérlés felől 1-2-3-4 a hengerszámozás.
a felső számsor a "gyujtási" sorrendet jelöli.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Dokii
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 65
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4037 Dátum:
2017.05.21 vasárnap, 20:26:52 »
Idézetet írta: alf® - 2017.05.21 vasárnap, 19:57:43
a vezérlés felől 1-2-3-4 a hengerszámozás.
a felső számsor a "gyujtási" sorrendet jelöli.
[img]http://kepkezelo.com/images/1aeuevfdmtyyu3hz58j4.jpg
Akkor jól írtam be
Köszönöm szépen a megerősítést!
«
Utoljára szerkesztve: 2017.05.21 vasárnap, 20:53:51 írta alf®
»
Naplózva
Mondeo MK3. 2006. 2.0 TDCi. 6 gang
Zsolti1973
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 112
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4038 Dátum:
2017.05.30 kedd, 11:33:26 »
Sziasztok!
usb-s elm327 (amivel megy a forscan,fordot tudom vele diagolni) müködhet-e opel obd-s autoval,s ha igen,van-e valami egyszerü
progi,magyar nyelvü amivel hiba kodot ki lehetne olvasni opel astra G-böl! Ismerösömnek van gondja,hátha tudok srgiteni neki!Köszi elöre is!
Üdv:Zsolti
Naplózva
Ford Mondeo MK3 (kombi) 2,0 TDCi 130LE 2006.07
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4039 Dátum:
2017.05.31 szerda, 14:37:41 »
Idézetet írta: Zsolti1973 - 2017.05.30 kedd, 11:33:26
Sziasztok!
usb-s elm327 (amivel megy a forscan,fordot tudom vele diagolni) müködhet-e opel obd-s autoval,s ha igen,van-e valami egyszerü
progi,magyar nyelvü amivel hiba kodot ki lehetne olvasni opel astra G-böl! Ismerösömnek van gondja,hátha tudok srgiteni neki!Köszi elöre is!
Üdv:Zsolti
Scantool, scanxl jó lehet, de obd-m ott sem fogsz sokat látni. Van oda is klón műszer: OP COM
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
razsa
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 360
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4040 Dátum:
2017.06.07 szerda, 19:28:45 »
Sziasztok!
Van valakinek ezekkel a csodákkal tapasztalata?
http://www.220volt.hu/ELM327+OBD2+V1.5+Bluetooth+diagnostic+interface
http://www.vatera.hu/elm327-bluetooth-diagnosztika-elm-327-v1-5-autodiagnosztika-obd-2-obd2-hibakod-olvaso-2480737868.html
AZ aláírásomban szereplő autóhoz venném, működni fog? már vettem egy mini obd2 kéket, csak 2.1-est , sajnos későn néztem utána hogy az nem jó. De legalább occó volt
Naplózva
MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4041 Dátum:
2017.06.07 szerda, 19:35:07 »
Idézetet írta: razsa - 2017.06.07 szerda, 19:28:45
Sziasztok!
Van valakinek ezekkel a csodákkal tapasztalata?
http://www.220volt.hu/ELM327+OBD2+V1.5+Bluetooth+diagnostic+interface
http://www.vatera.hu/elm327-bluetooth-diagnosztika-elm-327-v1-5-autodiagnosztika-obd-2-obd2-hibakod-olvaso-2480737868.html
AZ aláírásomban szereplő autóhoz venném, működni fog? már vettem egy mini obd2 kéket, csak 2.1-est , sajnos későn néztem utána hogy az nem jó. De legalább occó volt
Szia.
Inkább a 2.
Ha usb-s kell,abban tudok eladó példányt,ami tutira tudja a Fordot.
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
razsa
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 360
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4042 Dátum:
2017.06.07 szerda, 19:37:01 »
Idézetet írta: Vagyokabajnok - 2017.06.07 szerda, 19:35:07
Szia.
Inkább a 2.
Ha usb-s kell,abban tudok eladó példányt,ami tutira tudja a Fordot.
Rendben, köszi! Szerintem akkor próbálom a 2. at, forscannel, már telóra megvettem. ha nem jó lehet írok az USB miatt
Naplózva
MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4043 Dátum:
2017.06.07 szerda, 19:39:49 »
Idézetet írta: razsa - 2017.06.07 szerda, 19:37:01
Rendben, köszi! Szerintem akkor próbálom a 2. at, forscannel, már telóra megvettem. ha nem jó lehet írok az USB miatt
oké
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
maximális
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4044 Dátum:
2017.06.08 csütörtök, 20:46:03 »
Sziasztok!
Forscan-nél tudja valaki mit jelent az hogy, kerékméret 802 1/min
Naplózva
S-MAX 2.0 TDCi Titanium 2006 DPF nélkül QXWB motorkód
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4045 Dátum:
2017.06.08 csütörtök, 21:51:51 »
Idézetet írta: maximális - 2017.06.08 csütörtök, 20:46:03
Sziasztok!
Forscan-nél tudja valaki mit jelent az hogy, kerékméret 802 1/min
forítási hiba-fordulatszám lenne szerintem.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
razsa
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 360
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4046 Dátum:
2017.06.09 péntek, 13:47:35 »
Sziasztok,
Nagyon szépen működik forscannel a kis occó kínai OBD v1.5!
Azt írja hogy P0400as és P0400-C s és egy P1520 (IMRC circuit malfunction) as kódom van. Ahogy látom az EGR-re vonatkoznak ezek a hibakódok főként, de volt egy ismerős aki azt mondta hogy ezt a felső lambdaszonda is okozhatja..
Menettulajdonságokban semmi változás nincs, az autó úgy megy ahogy kell.
SZóval hogyan tudnám orvosolni ezt a hibát? EGR szelep csere? vagy valóban lambdaszonda?
Naplózva
MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4047 Dátum:
2017.06.27 kedd, 08:53:39 »
Ma reggel munkába jövet egy előzés után ahogy visszasoroltam láttam hogy világit a kis motor ikon. Autó megy ugyanúgy, semmi változás. BT-os kütyü nálam, rádugtam és nem tud csatlakozni. Eddig nem volt semmi gond, ahogy bedugtam egyből világított és villogott is benne a kis LED. Most viszont csak világít és nem is talál BT cuccot a telefon. Létezhet az hogy egy ilyen BT kütyü elromlik? Torque lite-al próbáltam, eddig ment minden, élő adatot néztem vele, stb... nem volt semmi gond. Most meg se kép se hang. Öröm volt az ürömben hogy egyből meg fogom tudni mi lehet a baj, de amikor kell akkor meg bezzeg nem működik...
Amúgy újraindítás után sem tűnik el a lámpa.
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4048 Dátum:
2017.06.27 kedd, 09:06:14 »
Idézetet írta: zsapeti - 2017.06.27 kedd, 08:53:39
Ma reggel munkába jövet egy előzés után ahogy visszasoroltam láttam hogy világit a kis motor ikon. Autó megy ugyanúgy, semmi változás. BT-os kütyü nálam, rádugtam és nem tud csatlakozni. Eddig nem volt semmi gond, ahogy bedugtam egyből világított és villogott is benne a kis LED. Most viszont csak világít és nem is talál BT cuccot a telefon. Létezhet az hogy egy ilyen BT kütyü elromlik? Torque lite-al próbáltam, eddig ment minden, élő adatot néztem vele, stb... nem volt semmi gond. Most meg se kép se hang. Öröm volt az ürömben hogy egyből meg fogom tudni mi lehet a baj, de amikor kell akkor meg bezzeg nem működik...
Amúgy újraindítás után sem tűnik el a lámpa.
Win rendszer fut? Szerintem az illesztőprogram lesz a gond. Valószínű frissült, amivel nem működik. Nézd meg az eszközkezelőben, hogy rádugott állapotban nem jelez-e hibát.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #4049 Dátum:
2017.06.27 kedd, 09:35:46 »
Idézetet írta: zsapeti - 2017.06.27 kedd, 08:53:39
Ma reggel munkába jövet egy előzés után ahogy visszasoroltam láttam hogy világit a kis motor ikon. Autó megy ugyanúgy, semmi változás. BT-os kütyü nálam, rádugtam és nem tud csatlakozni. Eddig nem volt semmi gond, ahogy bedugtam egyből világított és villogott is benne a kis LED. Most viszont csak világít és nem is talál BT cuccot a telefon.
Létezhet az hogy egy ilyen BT kütyü elromlik?
Torque lite-al próbáltam, eddig ment minden, élő adatot néztem vele, stb... nem volt semmi gond. Most meg se kép se hang. Öröm volt az ürömben hogy egyből meg fogom tudni mi lehet a baj, de amikor kell akkor meg bezzeg nem működik...
Amúgy újraindítás után sem tűnik el a lámpa.
[/IróniaON] Nem, ezek olyan atombiztosak, hogy soha, semmilyen körülmények között nem romolhatnak el. [/IróniaOFF]
Próbáld ki másik autón. Próbáld notival és telefonnal. Ha se kép se hang, hát akkor eltávozott a túlvilágra.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Oldalak:
1
...
74
75
76
77
78
79
80
[
81
]
82
83
84
85
86
87
88
...
95
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ