Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 12:00:25 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 74 75 76 77 78 79 80 [81] 82 83 84 85 86 87 88 ... 95   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Diagnosztika  (Megtekintve 1788914 alkalommal)
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #4000 Dátum: 2017.03.27 hétfő, 18:02:51 »


1997 1,6 brenyásban már van OBD. A BT -os ELMnek már tápot is ad, de lófx sem látszik --- nem csatlakozik az autóhoz. Sad
Ahogy Relhist mondja, mert az én 97.03 havi 2,0 literesem ment drótossal, igaz akkor még forscan nem volt, talán a Modiaggal működött
Ha kell, és eljössz érte Óbudára kölcsön tudom adni
« Utoljára szerkesztve: 2017.03.27 hétfő, 18:04:22 írta Ferqo » Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
atti1848
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


E-mail
« Új hozzászólás #4001 Dátum: 2017.03.29 szerda, 22:46:24 »

Sziasztok.

Tudom, hogy Mondeo Forum, de a Focus forumon nagyon gyenge a forgalom, így megpróbálkozom itt, hátha tudtok segíteni.

Van egy 2012-s évjáratú Ford Focus III gépkocsim, 1.6TDCI 115Le kombi. Szeretnék hozzá vásárolni egy megfelelő OBD vagy VCM kábelt, amivel tudom frissíteni az autóhoz kiadott frissítéseket, pl: motorvezérlő szoftver, fejegység, fedélzeti computer ( trip kijelző, nem tudom: http://www.autodvd.hu/media/catalog/category/f/o/ford-focus-3-radiokeret_1.jpg) meg hasonló dolgokat. Olvasgattam és találtam sok olyan programot és interfészt, amivel hibakódot lehet kiolvasni és törölni, de ezekkel nem lehet frissítéseket rátenni.

Találkoztam egy forumtaggal, aki frissítette a motorvezérlő( BCM ? ) eszközt az autómban és én is valami hasonlókat szeretnék, hogy naprakész legyenek az eszközök benne. Amivel ő csinálta, ha jól tudom az UCDS software (http://www.ucdsys.ru/ ), van valami hasonló program? Még fizetnék is érte, ha nem sok.

Ezt azért szeretném kipróbálni, mert az Etis oldalán is írja, hogy van frissítés és csatlakoztatnom kell az autót a gépre, hogy leellenőrizzen dolgokat.

Előre is köszönöm a segítséget.

« Utoljára szerkesztve: 2017.03.29 szerda, 22:56:33 írta atti1848 » Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4002 Dátum: 2017.03.30 csütörtök, 12:18:33 »

Sziasztok.

Tudom, hogy Mondeo Forum, de a Focus forumon nagyon gyenge a forgalom, így megpróbálkozom itt, hátha tudtok segíteni.

Van egy 2012-s évjáratú Ford Focus III gépkocsim, 1.6TDCI 115Le kombi. Szeretnék hozzá vásárolni egy megfelelő OBD vagy VCM kábelt, amivel tudom frissíteni az autóhoz kiadott frissítéseket, pl: motorvezérlő szoftver, fejegység, fedélzeti computer ( trip kijelző, nem tudom: http://www.autodvd.hu/media/catalog/category/f/o/ford-focus-3-radiokeret_1.jpg) meg hasonló dolgokat. Olvasgattam és találtam sok olyan programot és interfészt, amivel hibakódot lehet kiolvasni és törölni, de ezekkel nem lehet frissítéseket rátenni.

Találkoztam egy forumtaggal, aki frissítette a motorvezérlő( BCM ? ) eszközt az autómban és én is valami hasonlókat szeretnék, hogy naprakész legyenek az eszközök benne. Amivel ő csinálta, ha jól tudom az UCDS software (http://www.ucdsys.ru/ ), van valami hasonló program? Még fizetnék is érte, ha nem sok.

Ezt azért szeretném kipróbálni, mert az Etis oldalán is írja, hogy van frissítés és csatlakoztatnom kell az autót a gépre, hogy leellenőrizzen dolgokat.

Előre is köszönöm a segítséget.


UCDS saját hardverrel megy, Oroszországból beszerezhető, mire itt van kb 130-150EUR (illesztő+szükséges tokenek+posta). Nekem elég nehézkesnek tűnik velük a kapcsolattartás, akartam venni én is UCDS-t, de vagy nem volt épp illesztő vagy nem válaszoltak a levelemre.
További opció a VCM II-IDS vagy VCX nano, függően a rendelkezésre álló pénzmagtól. Mindkettő Ford IDS sw-vel megy, tehát csak a gyári frissítések tehetők fel vele.
A spéci "tuning" firmware-k feltöltéséhez UCDS vagy egyéb spéci illesztő v. program kell.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
atti1848
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


E-mail
« Új hozzászólás #4003 Dátum: 2017.03.30 csütörtök, 12:38:12 »

UCDS saját hardverrel megy, Oroszországból beszerezhető, mire itt van kb 130-150EUR (illesztő+szükséges tokenek+posta). Nekem elég nehézkesnek tűnik velük a kapcsolattartás, akartam venni én is UCDS-t, de vagy nem volt épp illesztő vagy nem válaszoltak a levelemre.
További opció a VCM II-IDS vagy VCX nano, függően a rendelkezésre álló pénzmagtól. Mindkettő Ford IDS sw-vel megy, tehát csak a gyári frissítések tehetők fel vele.
A spéci "tuning" firmware-k feltöltéséhez UCDS vagy egyéb spéci illesztő v. program kell.

Akkor marad a VCM II és IDS. Esetleg tudsz adni elérhetőséget, hogy hogyan/honnan tudok ilyet beszerezni szoftverrel együtt?

Köszönöm. Smiley
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #4004 Dátum: 2017.03.30 csütörtök, 13:23:22 »

Akkor marad a VCM II és IDS. Esetleg tudsz adni elérhetőséget, hogy hogyan/honnan tudok ilyet beszerezni szoftverrel együtt?

Köszönöm. Smiley
Csak azért, hogy frissítsd a modulokat minek venni ilyen drága eszközöket?
Menj be egy márkaszervizbe és mindent felfrissítenek neked. Vagy keress olyanokat, akik ilyennel foglalkoznak. Vik, PowerFord, Körmendi Sanyi.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
atti1848
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


E-mail
« Új hozzászólás #4005 Dátum: 2017.03.30 csütörtök, 16:02:52 »

Csak azért, hogy frissítsd a modulokat minek venni ilyen drága eszközöket?
Menj be egy márkaszervizbe és mindent felfrissítenek neked. Vagy keress olyanokat, akik ilyennel foglalkoznak. Vik, PowerFord, Körmendi Sanyi.

Nekem már nem garis az autó és azt írta a Ford Magyarország, hogy így már nem ingyenes a frissítés.

Én VCM II interfészre gondoltam, ami pár ezer Ft és nem teljes diagnosztikai műszerre. Természetesen nekem nem kell olyan drága kütyü. Azért reménykedtem benne, hogy van interfész és szoftver kombó, amivel ezt megtehetem.

Naplózva
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #4006 Dátum: 2017.03.30 csütörtök, 16:37:29 »

Nekem már nem garis az autó és azt írta a Ford Magyarország, hogy így már nem ingyenes a frissítés.

Én VCM II interfészre gondoltam, ami pár ezer Ft és nem teljes diagnosztikai műszerre. Természetesen nekem nem kell olyan drága kütyü. Azért reménykedtem benne, hogy van interfész és szoftver kombó, amivel ezt megtehetem.

[img]https://img.jofogas.hu/hdimages/Ford_VCM_OBD_diagnosztika_magyar_nyelvu_programmal_Uj_42227787452379.jpg

Bátraké a szerencse, nekem van ids de tuti nem fogok bele pcm frissítésbe otthon.....ellövöd a computert és mehetsz ujat venni és felprogramoztatni valakihez,olcsóbb VIkkel megcsináltatni pl..
« Utoljára szerkesztve: 2017.03.30 csütörtök, 16:52:03 írta alf® » Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4007 Dátum: 2017.03.30 csütörtök, 16:51:15 »

Nekem már nem garis az autó és azt írta a Ford Magyarország, hogy így már nem ingyenes a frissítés.

Én VCM II interfészre gondoltam, ami pár ezer Ft és nem teljes diagnosztikai műszerre. Természetesen nekem nem kell olyan drága kütyü. Azért reménykedtem benne, hogy van interfész és szoftver kombó, amivel ezt megtehetem.

[img]https://img.jofogas.hu/hdimages/Ford_VCM_OBD_diagnosztika_magyar_nyelvu_programmal_Uj_42227787452379.jpg
A vcx nano ~120€ , a vcmII inkább 150€.
A vcx nano-val csináltam már hcm calibration update-t, nem lett tőle baja. PCMet nem próbáltam, mert a legújabb cucc van rajta, úgy meg nem lehet ids progival.
« Utoljára szerkesztve: 2017.03.30 csütörtök, 16:52:15 írta alf® » Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #4008 Dátum: 2017.03.30 csütörtök, 17:52:55 »

Nekem már nem garis az autó és azt írta a Ford Magyarország, hogy így már nem ingyenes a frissítés.

Én VCM II interfészre gondoltam, ami pár ezer Ft és nem teljes diagnosztikai műszerre. Természetesen nekem nem kell olyan drága kütyü. Azért reménykedtem benne, hogy van interfész és szoftver kombó, amivel ezt megtehetem.

[img]https://img.jofogas.hu/hdimages/Ford_VCM_OBD_diagnosztika_magyar_nyelvu_programmal_Uj_42227787452379.jpg
Én sem úgy gondoltam, hogy ingyen megcsinálják, de a kütyük áránál még mindig olcsóbban és szakértelemmel.
Ráadásul ne várj semmi extrát a SW frissítéstől. Leginkább akkor kell frissíteni, ha valamilyen (ismert) hiba van az autóval, amire az adott SW-ben van javítás.
« Utoljára szerkesztve: 2017.03.30 csütörtök, 18:27:42 írta alf® » Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #4009 Dátum: 2017.03.31 péntek, 09:00:25 »

Nekem már nem garis az autó és azt írta a Ford Magyarország, hogy így már nem ingyenes a frissítés.

Én VCM II interfészre gondoltam, ami pár ezer Ft és nem teljes diagnosztikai műszerre. Természetesen nekem nem kell olyan drága kütyü. Azért reménykedtem benne, hogy van interfész és szoftver kombó, amivel ezt megtehetem.

img]https://img.jofogas.hu/hdimages/Ford_VCM_OBD_diagnosztika_magyar_nyelvu_programmal_Uj_42227787452379.jpg[/img]

Bármelyik Fordba bemész, pár ezerért megfrissítik. Én biztos nem kezdeném otthon buherálni.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #4010 Dátum: 2017.03.31 péntek, 10:06:14 »

Bármelyik Fordba bemész, pár ezerért megfrissítik. Én biztos nem kezdeném otthon buherálni.
egy kerdes. Egy ilyen gyari frissiteskor visszakerul az esetleges powerford tuning is alaphelyzetbe? FL elotti esetén?
« Utoljára szerkesztve: 2017.04.01 szombat, 04:12:21 írta zsolank » Naplózva
atti1848
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


E-mail
« Új hozzászólás #4011 Dátum: 2017.03.31 péntek, 16:52:21 »

Én sem úgy gondoltam, hogy ingyen megcsinálják, de a kütyük áránál még mindig olcsóbban és szakértelemmel.
Ráadásul ne várj semmi extrát a SW frissítéstől. Leginkább akkor kell frissíteni, ha valamilyen (ismert) hiba van az autóval, amire az adott SW-ben van javítás.


Akkor lehet hagyom a fenébe.

Egy olyan gondom van a Focussal, hogy egy másik ugyan ilyen motorral felszerelt Focushoz képest gyengének érzem:

Etis alapján:
Másik:     ___Motor: 1.6L Duratorq CR TC (115PS) - DV6 ; ____ Váltó: 6 fok kézi váltó - B6 ____ Hajtás:  LHD FWD ___ Tengely áttétel: nincs megadva
Saját:     ___Motor:  1.6L Duratorq CR TC (115PS) - DV6; ____  Váltó: 6 fok kézi váltó - B6 ____ Hajtás:  LHD FWD ___ Tengely áttétel:     3.61

Olyan mintha nem adná le a 270nm nyomatékot. nem tudom, hogy valaki Mondeo-nál találkozott-e már ilyennel, hogy mi lehet az oka: turbo, kuplung, részecskeszűrő??
« Utoljára szerkesztve: 2017.03.31 péntek, 16:54:19 írta atti1848 » Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #4012 Dátum: 2017.03.31 péntek, 17:46:14 »

Akkor lehet hagyom a fenébe.

Egy olyan gondom van a Focussal, hogy egy másik ugyan ilyen motorral felszerelt Focushoz képest gyengének érzem:

Etis alapján:
Másik:     ___Motor: 1.6L Duratorq CR TC (115PS) - DV6 ; ____ Váltó: 6 fok kézi váltó - B6 ____ Hajtás:  LHD FWD ___ Tengely áttétel: nincs megadva
Saját:     ___Motor:  1.6L Duratorq CR TC (115PS) - DV6; ____  Váltó: 6 fok kézi váltó - B6 ____ Hajtás:  LHD FWD ___ Tengely áttétel:     3.61

Olyan mintha nem adná le a 270nm nyomatékot. nem tudom, hogy valaki Mondeo-nál találkozott-e már ilyennel, hogy mi lehet az oka: turbo, kuplung, részecskeszűrő??

...ócska gázolaj? Magyarországon vagy, ne feledd...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
bviktr
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #4013 Dátum: 2017.03.31 péntek, 18:29:25 »

egy kerdes. Egy ilyen gyari frissiteskor visszakerul az esetleges powerford tuning is alaphelyzetbe? FL elottiveseten?

Ha pcm-et frissítenek akkor igen.
Naplózva

ex.:Mondeo 2.0 4a. '93
Mondeo 2.0 TDCI  '12 - UFBA - PowerShift  140Le 163Le (by me)
Van: USB_ELM_FTDI (sw), BT_ELM (sw), VCM2 (HQ)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #4014 Dátum: 2017.03.31 péntek, 20:26:24 »

Ha pcm-et frissítenek akkor igen.
Szerintem inkább kérdezd meg Powerfordot. A gyári 163LE-s motorból sem lesz 140-es SW frissítés után. Márpedig ő a gyári 163LE-t kapcsolja be.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
bviktr
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #4015 Dátum: 2017.03.31 péntek, 21:03:03 »

Szerintem inkább kérdezd meg Powerfordot. A gyári 163LE-s motorból sem lesz 140-es SW frissítés után. Márpedig ő a gyári 163LE-t kapcsolja be.
Pfffffff...
Te visszaolvastad amit írtál?
Gyári 163le-s motorból miért lenne 140 lovas sw frissítés után?
Ha fl-es mondi gyárilag 140-le, átállítják (pl.:powerford) 163-ra utánna elviszed szakszervizbe sw frissítésre, megint 140 lesz.
« Utoljára szerkesztve: 2017.03.31 péntek, 21:36:47 írta bviktr » Naplózva

ex.:Mondeo 2.0 4a. '93
Mondeo 2.0 TDCI  '12 - UFBA - PowerShift  140Le 163Le (by me)
Van: USB_ELM_FTDI (sw), BT_ELM (sw), VCM2 (HQ)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #4016 Dátum: 2017.04.01 szombat, 19:18:42 »

Pfffffff...
Te visszaolvastad amit írtál?
Gyári 163le-s motorból miért lenne 140 lovas sw frissítés után?
És te elolvastad amit írtam?
Ha Powerford átállítja 163-ra, akkor miért lesz 140 lovas sw frissítés után, ha pont olyan, mintha gyárilag 163-as lenne? Pont ezt kérdezem.
« Utoljára szerkesztve: 2017.04.01 szombat, 19:21:40 írta Sakos » Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
bviktr
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #4017 Dátum: 2017.04.01 szombat, 19:46:20 »

És te elolvastad amit írtam?
Ha Powerford átállítja 163-ra, akkor miért lesz 140 lovas sw frissítés után, ha pont olyan, mintha gyárilag 163-as lenne? Pont ezt kérdezem.
Azért, mert az ids leszedi a central configot is az alvázszám alapján és visszaállítja.
Naplózva

ex.:Mondeo 2.0 4a. '93
Mondeo 2.0 TDCI  '12 - UFBA - PowerShift  140Le 163Le (by me)
Van: USB_ELM_FTDI (sw), BT_ELM (sw), VCM2 (HQ)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #4018 Dátum: 2017.04.01 szombat, 20:50:05 »

Azért, mert az ids leszedi a central configot is az alvázszám alapján és visszaállítja.

Biztos ez? Ilyen alapon minden kisebb-nagyobb funkciót is visszaállítana egy sima SW upgrade.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
bviktr
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #4019 Dátum: 2017.04.01 szombat, 21:32:18 »

Biztos ez? Ilyen alapon minden kisebb-nagyobb funkciót is visszaállítana egy sima SW upgrade.
Kérdezd meg powerfordot...
Naplózva

ex.:Mondeo 2.0 4a. '93
Mondeo 2.0 TDCI  '12 - UFBA - PowerShift  140Le 163Le (by me)
Van: USB_ELM_FTDI (sw), BT_ELM (sw), VCM2 (HQ)
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4020 Dátum: 2017.04.02 vasárnap, 11:10:23 »

Azért, mert az ids leszedi a central configot is az alvázszám alapján és visszaállítja.

Csak ha kéred. A 140LE és 163LE dw10c-nél azonos pcm kalibrációvla ("firmware") megy. A korábbiak és a csippelt verzióknál frissítés elviszi a változásokat.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #4021 Dátum: 2017.04.05 szerda, 15:27:18 »

A kapcsolo az mar megvan, a sajat muszercsoportomban mar reg aktivalva lett az atlagfogyasztas. Most a pillanatnyit szeretnem , de ahhoz mar ujab oracsoport kel amit most keresek... Jo hallani hogy 2004-en is mukodott...Ha sikerul majd referalok.
Megjott a muszercsoport. A softwerverzio 28.01.2004, es lehet aktivalni a pillanatnyi fogyasztast. Allitolag az ezellotti szoftververziokon nem fog mukodni. Amugy ezen a standard trip sem volt bekapcsolva, UPA-USB programozoval (hc912 motorola) lehet csak aktivalni  a rendes trip computert, es akar a pillanatnyi  fogyasztast (ezt lehet forscannal is ha mar aktivalva van a rendes trip comp.).  Ugyanabban az EEPROM sorban kel atirni 2db hexa  erteket. Beszeltem a  forscan fejlesztokkel is, sajnos a pillanatnyi fogyasztas bitjehez tudnak csak hozzaferni ("as built" ertekeknel) , a triphez nem, pedig csak nehany bit kulonbseg van es ugyanabban  sorban (memoria cimen) vannak.  Ha erdekel valakit meg tudom adni melyik sor es melyik bitet kel hozza atirni. A pillanatnyi megyen a forscannal is, csak legyen  a szoftver 01.2004 utani.
« Utoljára szerkesztve: 2017.04.05 szerda, 15:29:00 írta toby_as » Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Filewalker
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125



E-mail
« Új hozzászólás #4022 Dátum: 2017.04.08 szombat, 16:36:08 »

Sziasztok! Mk4 -es Tdci motorban mi a normális érték a DPf be és kimeneti nyomásoldalon?
Naplózva

S-Max 2.0 Tdci 130 Le "Sea Grey" 2006
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #4023 Dátum: 2017.04.25 kedd, 09:57:02 »

Sziasztok
hétvégén sikerült megvennem a Forscan programot és összekapcsolni az autóval!  nyes
Láttam lehet beállítani PID-eket és rengeteg van belőle.
Van vhol egy lista, ami tartalmazza, hogy milyen PID-ek vannak benne? Keresgéltem és nem találtam eddig.
Köszi,  worship
PZs
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
Biluxzsolt
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 65


Galaxy 2.0 Tdci


E-mail
« Új hozzászólás #4024 Dátum: 2017.05.03 szerda, 12:28:05 »

Sziasztok!

Van egy bluetooth ELM 327 meg a Torque Pro .Ezzel meg tudom nézni a DPF állapotát?
Naplózva

Galaxy 2008  2.0 Tdci 143 ps Ghia Black
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4025 Dátum: 2017.05.03 szerda, 15:03:52 »

Sziasztok
hétvégén sikerült megvennem a Forscan programot és összekapcsolni az autóval!  nyes
Láttam lehet beállítani PID-eket és rengeteg van belőle.
Van vhol egy lista, ami tartalmazza, hogy milyen PID-ek vannak benne? Keresgéltem és nem találtam eddig.
Köszi,  worship
PZs

Mondeo MK4 Faceliftnél DW10C motorral működő PID-ek:

Name,ShortName,ModeAndPID,Equation,Min Value,Max Value,Units,Header
EGT 1,EGT 1,2203F4,A*5,100,700,°C,Auto
EGT 2,EGT 2,2203F5,A*5,100,700,°C,Auto
DPF Soot Load %,DPF Load,220579,(A*256)+B,0,200,%,Auto
DPF Soot Load,DPF PM,22057B,((A*256)+B)/10,0,100,g,Auto
DPF Differential Pressure,DPF DP,220405,A,0,100,kPa,Auto
Intake Shutter Valve,ISV,22046C,(A*100)/255,0,100,%,Auto
Glow Plugs,Glow,2203B8,A,0,1,,Auto
Fuel Temperature  A,Fuel Temp,220522,A-40,-40,100,°C,Auto
EGR Percent,EGR,22F42C,A,0,100,%,Auto
Air-Fuel Ratio,AFR,22F434,(((A*256)+B)*0.0000305)*14.6487526178,0,30,,Auto
Lambda,Lambda,22F434,((A*256)+B)*0.0000305,0,2,,Auto
Manifold Pressure (high resulotion),MAP,220370,((A*256)+B)*0.25,0,300,kPa,Auto
Vaporizer Duty Cycle,Vaporizer,22041E,(A*256)+B,0,100,Hz,Auto

EGT1     DPF ELŐTTI HŐMÉRSÉKLET   (400-450 REGENKOR, AMUGY ~180-310 FOK)
EGT2     DPF HŐMÉRSÉKLET (500-650 REGENKOR, AMUGY ~180-300 FOK)

DPF Soot Load,DPF PM,22057B,((A*256)+B)/10,0,100,g,Auto  - regenerálás előtt kötvetlenül 8,2g, regenerálást követően 2,6g.
DPF Soot Load %,DPF Load,220579,(A*256)+B,0,200,%,Auto - regenerálást követően 33%-on szokott lenni

Androidos fejegységen a Torque Pro Widgetek így mutatják:

___________________________________________________________
Facelift előtti DW10 motoroknál működő PID-ek:
Talkford-on találtam http://www.talkford.com/community/topic/234095-extra-pids-for-20-duratorq-inside/page-1 :

PID: 22fd8a
Long name: DPF Last Regen
Short name: DPF LR
Unit type: km
Equation: (((A*256)+B)/10)

PID: 22fd88
Long name: DPF Last Regen Trial
Short name: DPF LRT
Unit type: km
Equation: (((A*256)+B)/10)
Notes: This will reset to 0.0 just before it tries to do a regen - keep an eye out for this resetting. If it does keep driving and keep an eye on DPF Last Regen.

PID: 22fd89
Long name: DPF Average Regen
Short name: DPF AVG
Unit type: km
Equation: (((A*256)+B)/10)
Notes: Roughly every 600 km
« Utoljára szerkesztve: 2017.05.04 csütörtök, 08:55:13 írta Tibor69 » Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4026 Dátum: 2017.05.03 szerda, 15:26:48 »

Sziasztok!

Van egy bluetooth ELM 327 meg a Torque Pro .Ezzel meg tudom nézni a DPF állapotát?

Igen. Az előző hozzászólásomban megtalálod a DPF PID-eket.
« Utoljára szerkesztve: 2017.05.03 szerda, 15:34:32 írta Tibor69 » Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
e_david
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19



E-mail
« Új hozzászólás #4027 Dátum: 2017.05.04 csütörtök, 11:25:49 »

Kedves Fórumtársak!

Tudna nekem valaki diagnosztikát futtatni/hibakódot kiolvasni május 6.-án (szombaton) Óbuda-Budakalász-Dunakeszi-Göd-Vác környékén?
Naplózva

MK3 Futura 2.0i (2003) pre-FL -- 5 doors --  Moondust Silver -- 146 LE
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #4028 Dátum: 2017.05.04 csütörtök, 16:15:30 »

Kedves Fórumtársak!

Tudna nekem valaki diagnosztikát futtatni/hibakódot kiolvasni május 6.-án (szombaton) Óbuda-Budakalász-Dunakeszi-Göd-Vác környékén?

Hétvégén nem de hétköznap minden nap itt vagyok Dunakeszin, írj és hozok gépet.

Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #4029 Dátum: 2017.05.11 csütörtök, 18:51:36 »

Ma meglepődve találtam egy hibakódot.
P0252
Injection Pump Fuel Metering Control “A” Range/Performance

Lehetséges oknak a ckp szenzort is írja, ha ezzel lenne baj, akkor el sem indulna nem?

Okoknak ír még pl levegősödést, eltömődött üa szűrőt (ebben van kb 5ekm), illetve eldugult/tört/repedt üa csöveket (nem csöpög sehol)

Van ötlete bárkinek mi lehet ez? Lassan megdöglend az adagoló?
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4030 Dátum: 2017.05.11 csütörtök, 19:34:12 »

Ma meglepődve találtam egy hibakódot.
P0252
Injection Pump Fuel Metering Control “A” Range/Performance

Lehetséges oknak a ckp szenzort is írja, ha ezzel lenne baj, akkor el sem indulna nem?

Okoknak ír még pl levegősödést, eltömődött üa szűrőt (ebben van kb 5ekm), illetve eldugult/tört/repedt üa csöveket (nem csöpög sehol)

Van ötlete bárkinek mi lehet ez? Lassan megdöglend az adagoló?
AC pumpa.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #4031 Dátum: 2017.05.11 csütörtök, 20:20:46 »

AC pumpa.
2 hónapja cseréltem
viszont amikor megellett nem volt ilyen hibakódom
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4032 Dátum: 2017.05.12 péntek, 23:48:31 »

2 hónapja cseréltem
viszont amikor megellett nem volt ilyen hibakódom
tudom, mondtad. De itt arról van szó, hogy nem elegendő a mennyiség. Elvileg. Brit tudósok szerint (talkford...)
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #4033 Dátum: 2017.05.13 szombat, 13:18:58 »

tudom, mondtad. De itt arról van szó, hogy nem elegendő a mennyiség. Elvileg. Brit tudósok szerint (talkford...)
Ok. Köszönöm, hogy megnézted.
Töröltem. Nem jött vissza.
Múltkor nagyon nem akart beindulni melegen, sztem akkor tárolta be.
Amúgy jön megy. Kedvesebben fogyaszt mióta Újpestre járok dolgozni. Meg Veszprémbe, mert a céges Clió az érdi emelkedőn feladta. Fordulhattam vissza a sajátomért.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4034 Dátum: 2017.05.14 vasárnap, 22:20:21 »

Ok. Köszönöm, hogy megnézted.
Töröltem. Nem jött vissza.
Múltkor nagyon nem akart beindulni melegen, sztem akkor tárolta be.
Amúgy jön megy. Kedvesebben fogyaszt mióta Újpestre járok dolgozni. Meg Veszprémbe, mert a céges Clió az érdi emelkedőn feladta. Fordulhattam vissza a sajátomért.
wow1  hehe
Biztos túl erősen nyomtad neki a gázt.  eplus2
(a csodaoktávból is hiányzik a nyomaték k.rvára)
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Dokii
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 65



« Új hozzászólás #4035 Dátum: 2017.05.21 vasárnap, 19:44:03 »

Sziasztok! Egy kis infóra lenne szükségem! Befecskendezőket cseréltünk ma. a régi injektorok szárán valaki beszámozta a hengerek sorrendjét vezérlés felől 1,2,3,4. Én ugyan ebbe a sorrendbe jegyeztem fel az új injektorok kódját beszerelésnél. Kérdésem, hogy a Forscan progiba az 1,2,3,4 kód mezők a képen látható henger sorrendet értelmezi? Mert akkor nekem is úgyan úgy kell beírnom nem?
Naplózva

Mondeo MK3. 2006. 2.0 TDCi. 6 gang
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4036 Dátum: 2017.05.21 vasárnap, 19:57:43 »

Sziasztok! Egy kis infóra lenne szükségem! Befecskendezőket cseréltünk ma. a régi injektorok szárán valaki beszámozta a hengerek sorrendjét vezérlés felől 1,2,3,4. Én ugyan ebbe a sorrendbe jegyeztem fel az új injektorok kódját beszerelésnél. Kérdésem, hogy a Forscan progiba az 1,2,3,4 kód mezők a képen látható henger sorrendet értelmezi? Mert akkor nekem is úgyan úgy kell beírnom nem?
a vezérlés felől 1-2-3-4 a hengerszámozás.
a felső számsor a "gyujtási" sorrendet jelöli.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Dokii
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 65



« Új hozzászólás #4037 Dátum: 2017.05.21 vasárnap, 20:26:52 »

a vezérlés felől 1-2-3-4 a hengerszámozás.
a felső számsor a "gyujtási" sorrendet jelöli.
[img]http://kepkezelo.com/images/1aeuevfdmtyyu3hz58j4.jpg

Akkor jól írtam be Smiley Köszönöm szépen a megerősítést!
« Utoljára szerkesztve: 2017.05.21 vasárnap, 20:53:51 írta alf® » Naplózva

Mondeo MK3. 2006. 2.0 TDCi. 6 gang
Zsolti1973
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 112



E-mail
« Új hozzászólás #4038 Dátum: 2017.05.30 kedd, 11:33:26 »

Sziasztok!

usb-s elm327 (amivel megy a forscan,fordot tudom vele diagolni)  müködhet-e opel obd-s autoval,s ha igen,van-e valami egyszerü
progi,magyar nyelvü amivel hiba kodot ki lehetne olvasni opel astra G-böl! Ismerösömnek van gondja,hátha tudok srgiteni neki!Köszi elöre is!
Üdv:Zsolti
Naplózva

Ford Mondeo MK3 (kombi)  2,0 TDCi  130LE  2006.07
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4039 Dátum: 2017.05.31 szerda, 14:37:41 »

Sziasztok!

usb-s elm327 (amivel megy a forscan,fordot tudom vele diagolni)  müködhet-e opel obd-s autoval,s ha igen,van-e valami egyszerü
progi,magyar nyelvü amivel hiba kodot ki lehetne olvasni opel astra G-böl! Ismerösömnek van gondja,hátha tudok srgiteni neki!Köszi elöre is!
Üdv:Zsolti

Scantool, scanxl jó lehet, de obd-m ott sem fogsz sokat látni. Van oda is klón műszer: OP COM
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
razsa
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 360


« Új hozzászólás #4040 Dátum: 2017.06.07 szerda, 19:28:45 »

Sziasztok!

Van valakinek ezekkel a csodákkal tapasztalata?

http://www.220volt.hu/ELM327+OBD2+V1.5+Bluetooth+diagnostic+interface

http://www.vatera.hu/elm327-bluetooth-diagnosztika-elm-327-v1-5-autodiagnosztika-obd-2-obd2-hibakod-olvaso-2480737868.html


AZ aláírásomban szereplő autóhoz venném, működni fog? már vettem egy mini obd2 kéket, csak 2.1-est , sajnos későn néztem utána hogy az nem jó. De legalább occó volt Cheesy



Naplózva

MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #4041 Dátum: 2017.06.07 szerda, 19:35:07 »

Sziasztok!

Van valakinek ezekkel a csodákkal tapasztalata?

http://www.220volt.hu/ELM327+OBD2+V1.5+Bluetooth+diagnostic+interface

http://www.vatera.hu/elm327-bluetooth-diagnosztika-elm-327-v1-5-autodiagnosztika-obd-2-obd2-hibakod-olvaso-2480737868.html


AZ aláírásomban szereplő autóhoz venném, működni fog? már vettem egy mini obd2 kéket, csak 2.1-est , sajnos későn néztem utána hogy az nem jó. De legalább occó volt Cheesy




Szia.
Inkább a 2.
Ha usb-s kell,abban tudok eladó példányt,ami tutira tudja a Fordot. vigyor3
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
razsa
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 360


« Új hozzászólás #4042 Dátum: 2017.06.07 szerda, 19:37:01 »

Szia.
Inkább a 2.
Ha usb-s kell,abban tudok eladó példányt,ami tutira tudja a Fordot. vigyor3

Rendben, köszi! Szerintem akkor próbálom a 2. at, forscannel, már telóra megvettem.  ha nem jó lehet írok az USB miatt Tongue Smiley
Naplózva

MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #4043 Dátum: 2017.06.07 szerda, 19:39:49 »

Rendben, köszi! Szerintem akkor próbálom a 2. at, forscannel, már telóra megvettem.  ha nem jó lehet írok az USB miatt Tongue Smiley
oké  worship
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
maximális
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64



« Új hozzászólás #4044 Dátum: 2017.06.08 csütörtök, 20:46:03 »

Sziasztok!
Forscan-nél tudja valaki mit jelent az hogy, kerékméret 802 1/min
Naplózva

S-MAX 2.0 TDCi Titanium 2006 DPF nélkül QXWB motorkód
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4045 Dátum: 2017.06.08 csütörtök, 21:51:51 »

Sziasztok!
Forscan-nél tudja valaki mit jelent az hogy, kerékméret 802 1/min
forítási hiba-fordulatszám lenne szerintem.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
razsa
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 360


« Új hozzászólás #4046 Dátum: 2017.06.09 péntek, 13:47:35 »

Sziasztok,

Nagyon szépen működik forscannel a kis occó kínai OBD v1.5!  eljen

Azt írja hogy P0400as és P0400-C s és egy P1520 (IMRC circuit malfunction) as kódom van. Ahogy látom az EGR-re vonatkoznak ezek a hibakódok főként, de volt egy ismerős aki azt mondta hogy ezt a felső lambdaszonda is okozhatja..

Menettulajdonságokban semmi változás nincs, az autó úgy megy ahogy kell.

SZóval hogyan tudnám orvosolni ezt a hibát? EGR szelep csere? vagy valóban lambdaszonda?


Naplózva

MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #4047 Dátum: 2017.06.27 kedd, 08:53:39 »

Ma reggel munkába jövet egy előzés után ahogy visszasoroltam láttam hogy világit a kis motor ikon. Autó megy ugyanúgy, semmi változás. BT-os kütyü nálam, rádugtam és nem tud csatlakozni. Eddig nem volt semmi gond, ahogy bedugtam egyből világított és villogott is benne a kis LED. Most viszont csak világít és nem is talál BT cuccot a telefon. Létezhet az hogy egy ilyen BT kütyü elromlik? Torque lite-al próbáltam, eddig ment minden, élő adatot néztem vele, stb... nem volt semmi gond. Most meg se kép se hang. Öröm volt az ürömben hogy egyből meg fogom tudni mi lehet a baj, de amikor kell akkor meg bezzeg nem működik...
Amúgy újraindítás után sem tűnik el a lámpa.
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #4048 Dátum: 2017.06.27 kedd, 09:06:14 »

Ma reggel munkába jövet egy előzés után ahogy visszasoroltam láttam hogy világit a kis motor ikon. Autó megy ugyanúgy, semmi változás. BT-os kütyü nálam, rádugtam és nem tud csatlakozni. Eddig nem volt semmi gond, ahogy bedugtam egyből világított és villogott is benne a kis LED. Most viszont csak világít és nem is talál BT cuccot a telefon. Létezhet az hogy egy ilyen BT kütyü elromlik? Torque lite-al próbáltam, eddig ment minden, élő adatot néztem vele, stb... nem volt semmi gond. Most meg se kép se hang. Öröm volt az ürömben hogy egyből meg fogom tudni mi lehet a baj, de amikor kell akkor meg bezzeg nem működik...
Amúgy újraindítás után sem tűnik el a lámpa.


Win rendszer fut? Szerintem az illesztőprogram lesz a gond. Valószínű frissült, amivel nem működik. Nézd meg az eszközkezelőben, hogy rádugott állapotban nem jelez-e hibát.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #4049 Dátum: 2017.06.27 kedd, 09:35:46 »

Ma reggel munkába jövet egy előzés után ahogy visszasoroltam láttam hogy világit a kis motor ikon. Autó megy ugyanúgy, semmi változás. BT-os kütyü nálam, rádugtam és nem tud csatlakozni. Eddig nem volt semmi gond, ahogy bedugtam egyből világított és villogott is benne a kis LED. Most viszont csak világít és nem is talál BT cuccot a telefon. Létezhet az hogy egy ilyen BT kütyü elromlik? Torque lite-al próbáltam, eddig ment minden, élő adatot néztem vele, stb... nem volt semmi gond. Most meg se kép se hang. Öröm volt az ürömben hogy egyből meg fogom tudni mi lehet a baj, de amikor kell akkor meg bezzeg nem működik...
Amúgy újraindítás után sem tűnik el a lámpa.


[/IróniaON] Nem, ezek olyan atombiztosak, hogy soha, semmilyen körülmények között nem romolhatnak el. [/IróniaOFF] Cheesy
Próbáld ki másik autón. Próbáld notival és telefonnal. Ha se kép se hang, hát akkor eltávozott a túlvilágra.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Oldalak: 1 ... 74 75 76 77 78 79 80 [81] 82 83 84 85 86 87 88 ... 95   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.046 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.