Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 11:56:55 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 83 84 85 86 87 88 89 [90] 91 92 93 94 95   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Diagnosztika  (Megtekintve 1788887 alkalommal)
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
GKovacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 476


« Új hozzászólás #4450 Dátum: 2019.01.22 kedd, 21:03:02 »

talán xsak pidje van,és érték sincs hozzá..
Hát végülis tényleg csak olaj hőfokot találtam. Van értéke is.
Találtam egy forscanes screenshootot abban voltak olyan értékek, ami pl. a regen óta megtett km-t mutatta, vagy hogy hány db volt. Csak már nem tudom hol, és persze könnyen lehet, hogy nem is Ford volt. Viszont valahol olvastam, hogy az olajcsere jelzéshez nézi a regent is. Ezért gondoltam ki lehet nyerni belőle, de sajnos nem.
Naplózva

MK4 2.2 TDCI Titanium S
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #4451 Dátum: 2019.01.22 kedd, 21:29:04 »

Hát végülis tényleg csak olaj hőfokot találtam. Van értéke is.
Találtam egy forscanes screenshootot abban voltak olyan értékek, ami pl. a regen óta megtett km-t mutatta, vagy hogy hány db volt. Csak már nem tudom hol, és persze könnyen lehet, hogy nem is Ford volt. Viszont valahol olvastam, hogy az olajcsere jelzéshez nézi a regent is. Ezért gondoltam ki lehet nyerni belőle, de sajnos nem.

2.0 TDCI-nél nekem van legutolsó regen óta eltelt km, sikertelen regenek száma stb. Lehet, hogy 2.2-nél nincs. PCM-ben nézted a PID-eket?
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
GKovacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 476


« Új hozzászólás #4452 Dátum: 2019.01.23 szerda, 13:02:43 »

2.0 TDCI-nél nekem van legutolsó regen óta eltelt km, sikertelen regenek száma stb. Lehet, hogy 2.2-nél nincs. PCM-ben nézted a PID-eket?

A windowsos verzóban lehet keresni az összes között, ott néztem oil-t, illetve reg-et. Mi a PID-ek neve nálad?

Szerk.: Közben rájöttem. Köszi.
« Utoljára szerkesztve: 2019.01.23 szerda, 13:19:21 írta GKovacs » Naplózva

MK4 2.2 TDCI Titanium S
GKovacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 476


« Új hozzászólás #4453 Dátum: 2019.01.23 szerda, 14:04:38 »

2.0 TDCI-nél nekem van legutolsó regen óta eltelt km, sikertelen regenek száma stb. Lehet, hogy 2.2-nél nincs. PCM-ben nézted a PID-eket?
Na megtaláltam Forscan fórumon, hogy a 2.2-ben ilyen adat nincs.  rinya
Naplózva

MK4 2.2 TDCI Titanium S
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4454 Dátum: 2019.01.23 szerda, 14:09:08 »

Na megtaláltam Forscan fórumon, hogy a 2.2-ben ilyen adat nincs.  rinya
nekem is ugyan az a 2,2tdci, és vannak értékek a regen számairól,sikeres,sikertelen. Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
GKovacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 476


« Új hozzászólás #4455 Dátum: 2019.01.23 szerda, 14:29:32 »

nekem is ugyan az a 2,2tdci, és vannak értékek a regen számairól,sikeres,sikertelen. Roll Eyes
Kérlek add meg a PID-ek pontos neveit, próbálkozom még!  worship
Egyébként Torque-ban is néztem és ott se találtam.  rinya
Naplózva

MK4 2.2 TDCI Titanium S
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4456 Dátum: 2019.01.23 szerda, 15:41:23 »

Kérlek add meg a PID-ek pontos neveit, próbálkozom még!  worship
Egyébként Torque-ban is néztem és ott se találtam.  rinya
várom az akkut a laptophoz.Ha megérkezik, csak akkor tudok ránézni a PID-ekre.Remélem még ezene héten megérkezik.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
GKovacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 476


« Új hozzászólás #4457 Dátum: 2019.01.23 szerda, 17:36:59 »

várom az akkut a laptophoz.Ha megérkezik, csak akkor tudok ránézni a PID-ekre.Remélem még ezene héten megérkezik.
Köszi, nem sürgős, amikor ráérsz.  worship
Naplózva

MK4 2.2 TDCI Titanium S
szana8
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #4458 Dátum: 2019.01.24 csütörtök, 14:20:41 »

Sziasztok,

Hétfőn lettem boldog tulaja egy 2014-es Ford Mondeo 2.0TDCI-nek. Szeretnék kiolvasni adatokat ODB2-n keresztül (leginkább a részecskerszűrő adatai érdekelnek). Tudna valaki linkelni egy olyan lehetőleg bluetooth-os kiolvasót (ebay, amazon, lehet hazai webshop link is) ami kompatibilis a kocsival és az androidos ForScan-el? Nem akarok programozni csak a kiolvasás érdekel és hogy tudjam mikor kezdte meg a regenerációt.

Előre is köszönöm.
Naplózva

Ford Mondeo 2014 2.0 TDCI Titanium Kombi
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #4459 Dátum: 2019.01.30 szerda, 16:11:51 »

Sziasztok,

Hétfőn lettem boldog tulaja egy 2014-es Ford Mondeo 2.0TDCI-nek. Szeretnék kiolvasni adatokat ODB2-n keresztül (leginkább a részecskerszűrő adatai érdekelnek). Tudna valaki linkelni egy olyan lehetőleg bluetooth-os kiolvasót (ebay, amazon, lehet hazai webshop link is) ami kompatibilis a kocsival és az androidos ForScan-el? Nem akarok programozni csak a kiolvasás érdekel és hogy tudjam mikor kezdte meg a regenerációt.

Előre is köszönöm.


Szia,


Az aktív regen pillanatnyi figyeléséhez inkább javaslom a direkt visszajelzőt, mint hogy a telefonodat figyelgesd vezetés közben:
http://mondeo.hu/index.php?topic=25170.0


Ezen felül nekem ez a BT -os OBD vált be:
https://www.ebay.com/itm/ELM327-WiFi-iPhone-iPad-Modifiziert-fur-Ford-HS-CAN-MS-CAN-Forscan-OBD2-Android/273201660726?hash=item3f9c168336:g:9RYAAOSwoT1a8hFe:rk:3:pf:0

Androiddal tökéletesen működik. (ez előtt úgy 6-7 db klónt sikerült rendelnem melyek olcsóbbak, de szinte semmire sem jók  szomoru1 )

 wave
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
Radvany_18
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 132



« Új hozzászólás #4460 Dátum: 2019.01.30 szerda, 21:15:23 »

Ha már regeneráció én is had osztjam meg a talán tanulságos történetemet.

Előző MONDI Mk4 Titanium, gyönyörű állapotban, szinte karcmentesen választottam ki Németországban (125.000km). Járgány kifizetve, elindulunk hazafele, amikor néhány 100km után bevillan és tartósan világít a kis narancssárga motorblokk (v-mi probléma a kipufogórendszerben..). Még útközben hívtuk a német kereskedőt, aki jelezte, hogy otthon "szakszervizzel" kezdjünk (persze ő nem tudja, hogy a hazai szakszerviz nem egészen ugyanaz /tisztelet a kivételnek/, mint a dojcslandi). Annak függvényében, hogy milyen költségei lesznek a hibaelhárításnak egészben, vagy részben téríti. Vele tehát nem volt baj.

Megérkezünk, másnap Ford szakszerviz, ahol először jönnek a klasszikus fékbetét csere (szerintem messze nem kellet volna) és egy szerviz (olajcsere, stb..). Oszt a sztori itt kezdődik igazán. Jön a szerelő: a probléma a részecskeszűrő, mondom: akkor cseréljék, mondja: úgy kb. 400eFt  wow1(csak az anyag...), mondom: HOZZÁ NE NYÚLJANAK!!!!

Pár telefon, egyik partner szerelőt ajánl (akinél a mai napig kitartok és bátran ajánlom) akihez a következő nap elvittem a kocsit. Megnézi, majd mutatja, hogy a részecskeszűrő hátsó részéről a nyomáskülönbség érzékelőbe vezető cső (valami spéci műanyag, vagy gumi) van átlyukadva. Mondja biztos, ami biztos mindkét cső + a nyomáskülönbség érzékelő csere, amiért fizettem kb. 18.000,- kemény forintot. A szűrőben a nyomás 0,00000 - 0,00001 ....

Az autóban most 320.000km van a DPF-hez azóta sem nyúltam, sem az izzítókhoz és a szűrő mindig O.K. Valószínűleg a kocsinak megfelelnek azok a használati körülmények, amit én nyújtani tudok neki... Smiley

A hazai szakszervizt nem akarom bántani, náluk ez a problémamegoldás....

Bízom benne, hogy a jelenlegi Mk5-ösöm is 300 ezer fölöttig fogja bírni.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #4461 Dátum: 2019.01.30 szerda, 21:48:51 »

Ha már regeneráció én is had osztjam meg a talán tanulságos történetemet.

Előző MONDI Mk4 Titanium, gyönyörű állapotban, szinte karcmentesen választottam ki Németországban (125.000km). Járgány kifizetve, elindulunk hazafele, amikor néhány 100km után bevillan és tartósan világít a kis narancssárga motorblokk (v-mi probléma a kipufogórendszerben..). Még útközben hívtuk a német kereskedőt, aki jelezte, hogy otthon "szakszervizzel" kezdjünk (persze ő nem tudja, hogy a hazai szakszerviz nem egészen ugyanaz /tisztelet a kivételnek/, mint a dojcslandi). Annak függvényében, hogy milyen költségei lesznek a hibaelhárításnak egészben, vagy részben téríti. Vele tehát nem volt baj.

Megérkezünk, másnap Ford szakszerviz, ahol először jönnek a klasszikus fékbetét csere (szerintem messze nem kellet volna) és egy szerviz (olajcsere, stb..). Oszt a sztori itt kezdődik igazán. Jön a szerelő: a probléma a részecskeszűrő, mondom: akkor cseréljék, mondja: úgy kb. 400eFt  wow1(csak az anyag...), mondom: HOZZÁ NE NYÚLJANAK!!!!

Pár telefon, egyik partner szerelőt ajánl (akinél a mai napig kitartok és bátran ajánlom) akihez a következő nap elvittem a kocsit. Megnézi, majd mutatja, hogy a részecskeszűrő hátsó részéről a nyomáskülönbség érzékelőbe vezető cső (valami spéci műanyag, vagy gumi) van átlyukadva. Mondja biztos, ami biztos mindkét cső + a nyomáskülönbség érzékelő csere, amiért fizettem kb. 18.000,- kemény forintot. A szűrőben a nyomás 0,00000 - 0,00001 ....

Az autóban most 320.000km van a DPF-hez azóta sem nyúltam, sem az izzítókhoz és a szűrő mindig O.K. Valószínűleg a kocsinak megfelelnek azok a használati körülmények, amit én nyújtani tudok neki... Smiley

A hazai szakszervizt nem akarom bántani, náluk ez a problémamegoldás....

Bízom benne, hogy a jelenlegi Mk5-ösöm is 300 ezer fölöttig fogja bírni.

Nem védeni akarom őket, de időnként van, hogy nem is járhatnak el másként. Ez a gyári előírás, ezt kell csinálják.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #4462 Dátum: 2019.01.31 csütörtök, 07:18:34 »

Nem védeni akarom őket, de időnként van, hogy nem is járhatnak el másként. Ez a gyári előírás, ezt kell csinálják.

Ja, csak éppen a szűrőcsere nem oldotta volna meg a lyukas cső problémáját. Azt pedig nem tiltja a gyári előírás sem, hogy gondolkozzon a szerelő...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #4463 Dátum: 2019.01.31 csütörtök, 07:34:52 »

Ja, csak éppen a szűrőcsere nem oldotta volna meg a lyukas cső problémáját. Azt pedig nem tiltja a gyári előírás sem, hogy gondolkozzon a szerelő...

AndyA

Nem erre a konkrét esetre értettem, amit írtam.
Tény és való, hogy sokszor esnek abba a csapdába (márkaszervizben és azon kívül egyaránt), hogy kiolvasnak egy hibakódot és az alapján már cserélik is, amit dobott a gép. Nincs gondolkodás, hogy vajon az a hibakód az ok vagy már csak okozat.
« Utoljára szerkesztve: 2019.01.31 csütörtök, 07:36:31 írta Zsolteey » Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4464 Dátum: 2019.01.31 csütörtök, 07:45:28 »

Ja, csak éppen a szűrőcsere nem oldotta volna meg a lyukas cső problémáját. Azt pedig nem tiltja a gyári előírás sem, hogy gondolkozzon a szerelő...

AndyA
Nem egészen ez a valóság. Van olyan eset, amikor hiába tudja, hogy a filléres alkatrész a xar, de a komplett egységet tudja csak cserélni.

Én is jártam így az escortommal. Tönkrement az adagolón a helyzetérzékelő potmeter. Azt mondta a szervíz,ők csak komplett adagolót tudnak cserélni 600e ft-ért. Az alkatrészt fehérváron megkaptam 30ért, majd visszavittem a fordhoz, hogy én ki is cseréltem, de kalibrálni kell a rendszerbe.
Érdekes módon arra volt nekik szervíz bulletin... Tongue
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4465 Dátum: 2019.01.31 csütörtök, 08:10:39 »

Ja, csak éppen a szűrőcsere nem oldotta volna meg a lyukas cső problémáját. Azt pedig nem tiltja a gyári előírás sem, hogy gondolkozzon a szerelő...

AndyA
de megoldja, mert a szűrőt csövekkel együtt kell cserélni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Radvany_18
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 132



« Új hozzászólás #4466 Dátum: 2019.01.31 csütörtök, 16:35:18 »

Jaja, írtam én is, hogy nem akarom őket bántani, mert lehet, hogy nem a legügyesebb szerelőt fogtam ki, ez az előírásuk, stb. (életemben először jártam ott).

Azért az a kb. fél milla, amit nekem magamnak kell kitermelnem úgy hogy nem politika, stb. közeli haverokon át folyatom a zsebembe - mert ahhoz gyomor és olyan beállítottság kell, én meg szeretek nyugodtan aludni és az igaz barát az bizony nem érdekbarát,... no azért az úgy hirtelen sok lett volna (főleg közvetlenül egy hónapok óta tervezett, jól átgondolt, válogatásokkal teli kocsivásárlás után).

De mint azt mondani szokás: minden rosszban van valami jó. Ez után a történet után hozott össze a sors egy igazi szakival, akinél már sok évi kitartok.

A jövő héten ismét látogatom, járok feléjük, mert az Mk5-ösöm a mai napon egy tankolás után meglepett egy szép üzenettel, ami igaz csak kétszer villant be, de cselekvésre késztetett. Aszongya nekem a gép (angolul): "Kevés a motorolaj, kérem töltse fel.." HUH. Motortér felnyitás (2 hónap kocsihasználat után talán harmadszor), nívópálca kihúz-letöröl-visszadug-kihúz-jól megnéz: olajszint rendben, valamennyivel a fele fölött, a max. alatt (persze többször is megnéztem). Fizikailag tehát a szint ok. Lehet, hogy csak valami jeladó pillanatnyi hiba?

Valakinek volt már hasonló Mk5-ös Mondival?
« Utoljára szerkesztve: 2019.01.31 csütörtök, 16:43:06 írta Radvany_18 » Naplózva
szana8
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #4467 Dátum: 2019.02.01 péntek, 18:29:06 »

Valaki tudna segíteni hogy mi a különbség a DPF_LOAD és a DPF_SOOT_LOAD között?
Naplózva

Ford Mondeo 2014 2.0 TDCI Titanium Kombi
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #4468 Dátum: 2019.02.01 péntek, 18:49:11 »

Valaki tudna segíteni hogy mi a különbség a DPF_LOAD és a DPF_SOOT_LOAD között?
http://mondeo.hu/index.php?topic=4964.msg1110668#msg1110668
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
beikes
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 118


E-mail
« Új hozzászólás #4469 Dátum: 2019.02.06 szerda, 12:56:02 »

Hello.

ELM-327 firmware-je frissíthető? És hogyan?
Válaszokat előre is köszönöm.
Naplózva

MK III Ghia kombi 1.8 2004
Mk IV Titanium X kombi 2.2 147kw 2013
S Max Titanium 2.2 147 kW 2013
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #4470 Dátum: 2019.02.06 szerda, 12:57:49 »

Hello.

ELM-327 firmware-je frissíthető? És hogyan?
Válaszokat előre is köszönöm.

Kicseréled a chipet egy olyanra, amin újabb. Smiley

Amúgy fölösleges ezzel foglalkozni. Az 1.4 és az 1.5 ugyanaz, mert 1.5-ös csak a kínai utángyártók képzeletében létezik. A 2.0 és a 2.1 is ilyen. Az magasabb számú FW-vel jobban el lehet adni, ennyi. De az eredeti chip és az abból lopott FW akkor is 1.4 vagy 2.0 marad, ha akármit is írnak rá.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Isu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 257


2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)


« Új hozzászólás #4471 Dátum: 2019.03.21 csütörtök, 20:16:41 »

Sziasztok!

Csináltam ma egy statikus regent a forscannal, mert 300km-enként regenerált az autó. 97%-nál leállt a regen, mert "túllépte a megengedett időtartamot" (35percig ment) Azt írta, hogy "Végezzen el egy önellenőrzést, hogy a DTC P2463-as hiba még mindig fennáll-e. Ha a P2463-as DTC hibakód törölhető, a regeneráció sikeres volt."
Ezek után a DTC-ben nem találtam ezt a hibakódot.
Találkozott már vki ezzel, Mi ez a P2463 hibakód ? Ötlet, javaslat? ( a stat regen után a DPF Load 31%, a DPF SOOT LD 9%)

köszi
Isu
Naplózva

ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia Smiley
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4472 Dátum: 2019.03.21 csütörtök, 20:33:33 »

Sziasztok!

Csináltam ma egy statikus regent a forscannal, mert 300km-enként regenerált az autó. 97%-nál leállt a regen, mert "túllépte a megengedett időtartamot" (35percig ment) Azt írta, hogy "Végezzen el egy önellenőrzést, hogy a DTC P2463-as hiba még mindig fennáll-e. Ha a P2463-as DTC hibakód törölhető, a regeneráció sikeres volt."
Ezek után a DTC-ben nem találtam ezt a hibakódot.
Találkozott már vki ezzel, Mi ez a P2463 hibakód ? Ötlet, javaslat? ( a stat regen után a DPF Load 31%, a DPF SOOT LD 9%)

köszi
Isu

rendszerint az izzítógyertya megy tönkre vagy a vaporizer dugul el a dpf-ben.


https://www.autocats.ws/manual/chevrolet/tis0211/hu/documents_2011/Cruze/SM-T/92505066.hu.html
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Isu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 257


2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)


« Új hozzászólás #4473 Dátum: 2019.03.21 csütörtök, 22:05:25 »

rendszerint az izzítógyertya megy tönkre vagy a vaporizer dugul el a dpf-ben.


https://www.autocats.ws/manual/chevrolet/tis0211/hu/documents_2011/Cruze/SM-T/92505066.hu.html

ok, köszi. A gyertya és a porlasztó egy csomagban lehet kapni vagy, egybe van építve vagy külön külön kell venni?
Naplózva

ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia Smiley
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4474 Dátum: 2019.03.22 péntek, 07:06:57 »

ok, köszi. A gyertya és a porlasztó egy csomagban lehet kapni vagy, egybe van építve vagy külön külön kell venni?
A ford csak egyben adja, de az izzítót meglehet venni külön cikkszám alapján.Valahol fenn van a fórumon.

De ne vegyél semmit, hanem lekell szedni és ellenőrizni, mert lehet, hogy csak kikell tisztítani, és nem kell hozzá semmit venni vagy cserélni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Isu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 257


2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)


« Új hozzászólás #4475 Dátum: 2019.03.22 péntek, 08:34:53 »

A ford csak egyben adja, de az izzítót meglehet venni külön cikkszám alapján.Valahol fenn van a fórumon.

De ne vegyél semmit, hanem lekell szedni és ellenőrizni, mert lehet, hogy csak kikell tisztítani, és nem kell hozzá semmit venni vagy cserélni.

Rendben, köszi.

Forscan-el hogyan tudom az EGR-t ellenőrizni? Elmegy-e a végállásig vagy nem tudom, hogy miket szoktatok vele ellenőrizni?

Naplózva

ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia Smiley
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #4476 Dátum: 2019.03.22 péntek, 09:08:50 »

Rendben, köszi.

Forscan-el hogyan tudom az EGR-t ellenőrizni? Elmegy-e a végállásig vagy nem tudom, hogy miket szoktatok vele ellenőrizni?



Forscannel egy MK3 N7BA DPF-es autónál ki lehet olvasni a DPF állapotot? Ha igen, merre keressem?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4477 Dátum: 2019.03.22 péntek, 09:49:48 »

Forscannel egy MK3 N7BA DPF-es autónál ki lehet olvasni a DPF állapotot? Ha igen, merre keressem?

AndyA
szerintem nem....nem ez nem biztos már.
Ha van, akkor a PCM élő adataiban keresd a pidjeit.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #4478 Dátum: 2019.03.22 péntek, 11:57:22 »

szerintem nem....nem ez nem biztos már.
Ha van, akkor a PCM élő adataiban keresd a pidjeit.

Azokat is meg tudod mondani? Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4479 Dátum: 2019.03.22 péntek, 12:05:12 »

Azokat is meg tudod mondani? Smiley

AndyA
nem. de a pidek rövidítéseiben a DPF kifejezést keresd. Ha találsz örülsz, ha nem, í.j.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Isu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 257


2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)


« Új hozzászólás #4480 Dátum: 2019.03.22 péntek, 20:48:27 »

Forscan-el hogyan tudom az EGR-t ellenőrizni? Elmegy-e a végállásig vagy nem tudom, hogy miket szoktatok vele ellenőrizni?


Naplózva

ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia Smiley
Saphran3k
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13



E-mail
« Új hozzászólás #4481 Dátum: 2019.05.28 kedd, 09:45:53 »

Üdv Mindenki!

Érdeklődnék hibakóddal kapcsolatban.
p0203 és p0204 hibakód az a hengerek számát, vat az injektotork számát jelöli?
Tehát, azt jelenti, hogy rossz a 3-as és 4-es henger befecskendezője, vagy azt, hogy hogy rossz a 3-as és 4-es számú befecskendező?
(csak mert mindkét verziót sikerült megtalálnom magyarul is, meg angolul is...)

THX előre is!
« Utoljára szerkesztve: 2019.05.28 kedd, 09:47:27 írta Saphran3k » Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 2.0 116LE HJBB
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4482 Dátum: 2019.05.28 kedd, 10:01:02 »

Üdv Mindenki!

Érdeklődnék hibakóddal kapcsolatban.
p0203 és p0204 hibakód az a hengerek számát, vat az injektotork számát jelöli?
Tehát, azt jelenti, hogy rossz a 3-as és 4-es henger befecskendezője, vagy azt, hogy hogy rossz a 3-as és 4-es számú befecskendező?
(csak mert mindkét verziót sikerült megtalálnom magyarul is, meg angolul is...)

THX előre is!


Uhh....
Hengerek vagy az injektorok számozása?
Szerintem elég egyértelmű.
1. henger - 1. inkektor
2. henger - 2. injektor
3. henger - 3. inkektor
4. henger - 4. injektor

A hibakód NEM feltétlenül a hibás alkatrészt jelöli.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Saphran3k
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13



E-mail
« Új hozzászólás #4483 Dátum: 2019.05.28 kedd, 10:12:49 »

Uhh....
Hengerek vagy az injektorok számozása?
Szerintem elég egyértelmű.
1. henger - 1. inkektor
2. henger - 2. injektor
3. henger - 3. inkektor
4. henger - 4. injektor

A hibakód NEM feltétlenül a hibás alkatrészt jelöli.


Uhh...
Sajnos nem egyértelmű.

1. henger - 1. injektor
2. henger - 4. injektor
3. henger - 2. injektor
4. henger - 3. injektor

Ez miatt a kérdés. És tudom, hogy a hibakód nem konkrétan a porlasztóra utal.

 
Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 2.0 116LE HJBB
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4484 Dátum: 2019.05.28 kedd, 10:39:04 »

Uhh...
Sajnos nem egyértelmű.

1. henger - 1. injektor
2. henger - 4. injektor
3. henger - 2. injektor
4. henger - 3. injektor

Ez miatt a kérdés. És tudom, hogy a hibakód nem konkrétan a porlasztóra utal.

 

De, egyértelmű.
A henger és az injektor számozás mindig azonos.
Te a gyújtási sorrendel kevered....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Saphran3k
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13



E-mail
« Új hozzászólás #4485 Dátum: 2019.05.28 kedd, 10:49:32 »

De, egyértelmű.
A henger és az injektor számozás mindig azonos.
Te a gyújtási sorrendel kevered....


Nem keverem. Ha megnézed, nem gyujtássorendben vannak.

Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 2.0 116LE HJBB
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4486 Dátum: 2019.05.28 kedd, 10:55:38 »


Nem keverem. Ha megnézed, nem gyujtássorendben vannak.

[img]https://forscan.org/forum/download/file.php?id=231

De.
1-2-3-4 = 1-3-4-2
« Utoljára szerkesztve: 2019.05.28 kedd, 11:10:59 írta AndyA » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Saphran3k
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13



E-mail
« Új hozzászólás #4487 Dátum: 2019.05.28 kedd, 10:58:18 »


Nem keverem. Ha megnézed, nem gyujtássorendben vannak.

[img]https://forscan.org/forum/download/file.php?id=231

A gyújtássorrend ugye az lenne, hogy 1-3-4-2 de a felsorolásomban az van, hogy 1-4-2-3.

Az injektorok számozása abban a sorrendben van, amilyen sorrendben kell befecskendezzenek a megfelelő hengerbe. Tehát, 1 injektor fecskendez 1 hengerbe, 2. inj a 3. hengerbe, 3. inj a 4. hengerbe, 4. injektor a 2. hengerbe. Így jön ki a gyújtási sorrend.
« Utoljára szerkesztve: 2019.05.28 kedd, 11:11:10 írta AndyA » Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 2.0 116LE HJBB
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4488 Dátum: 2019.05.28 kedd, 11:00:01 »

A gyújtássorrend ugye az lenne, hogy 1-3-4-2 de a felsorolásomban az van, hogy 1-4-2-3.

Az injektorok számozása abban a sorrendben van, amilyen sorrendben kell befecskendezzenek a megfelelő hengerbe. Tehát, 1 injektor fecskendez 1 hengerbe, 2. inj a 3. hengerbe, 3. inj a 4. hengerbe, 4. injektor a 2. hengerbe. Így jön ki a gyújtási sorrend.

Figyu, ha nem érted....lehet nem kellene foglalkoznod vele.  wave

Ez a móriczka rajz is egyértelmű. Pedig nem gyári...

Attól, hogy a gyújtási sorrend szerint másodjára fecskendező injektor a 3. hengerben van, attól az nem lesz 2. injektor!
Nem először írom, hogy a henger számozás és az injektor számozás megegyezik.

Továbbra sem érted, bízd olyanra, aki tudja!  wave

« Utoljára szerkesztve: 2019.05.28 kedd, 11:06:24 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Saphran3k
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13



E-mail
« Új hozzászólás #4489 Dátum: 2019.05.28 kedd, 11:03:13 »

De.
1-2-3-4 = 1-3-4-2

Értem én, hogy mit akarsz mondani, de te nem érted amit én akarok mondani Cheesy
A képen, amit beraktam, alul a hengerek száma van, felül pedig az injektoroké.
Az 1000 %, hogy az 1 hengeren kívűl a többinél nem azonos a hengernek és az injektornak a számozása.
Ez alapján vannak kódolva az injektorok is.
Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 2.0 116LE HJBB
Saphran3k
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13



E-mail
« Új hozzászólás #4490 Dátum: 2019.05.28 kedd, 11:08:47 »

Olvassatok Cheesy

https://forscan.org/forum/viewtopic.php?t=2
Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 2.0 116LE HJBB
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4491 Dátum: 2019.05.28 kedd, 11:11:46 »

Értem én, hogy mit akarsz mondani, de te nem érted amit én akarok mondani Cheesy
A képen, amit beraktam, alul a hengerek száma van, felül pedig az injektoroké.
Az 1000 %, hogy az 1 hengeren kívűl a többinél nem azonos a hengernek és az injektornak a számozása.
Ez alapján vannak kódolva az injektorok is.

Dehogy érted amit írok....
Én viszont értem azt a téves dolgot, amit erőltetsz.
Többször jeleztem, engedd el azt.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4492 Dátum: 2019.05.28 kedd, 11:13:50 »


 Cheesy

Ez a tuti mindent vívő szentírás?.Most azt hitted feltaláltad a langyos vizet?  nyes
Hagyjuk.....

Eleve kevered a dolgokat.

Ha nem fogadod el/meg a jótanácsot és segítséget, mész a saját igazad szerint.....akkor kár volt kérdezni.  Undecided
« Utoljára szerkesztve: 2019.05.30 csütörtök, 08:54:22 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Saphran3k
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13



E-mail
« Új hozzászólás #4493 Dátum: 2019.05.28 kedd, 11:20:25 »

Cheesy

Ez a tuti mindent vívő szentírás?
Hagyjuk....

Ha nem fogadod el/meg a jótanácsot és segítséget, mész a saját igazad szerint.....akkor már volt kérdezni.  Undecided

A forscan-es mórickarajz után akkor egy kép az ETIS-ből:
https://forscan.org/forum/download/file.php?id=233

A felírat úgy szól, hogy:
A befecskendezők számozása gyújtási sorrendben van, nem a hengerszám szerint.

De nem kell meggyőzzél, én sem kell téged meggyőzzelek. A feltett kérdésemre nem kaptam választ.
Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 2.0 116LE HJBB
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4494 Dátum: 2019.05.28 kedd, 11:24:18 »

A forscan-es mórickarajz után akkor egy kép az ETIS-ből:
https://forscan.org/forum/download/file.php?id=233

A felírat úgy szól, hogy:
A befecskendezők számozása gyújtási sorrendben van, nem a hengerszám szerint.

De nem kell meggyőzzél, én sem kell téged meggyőzzelek. A feltett kérdésemre nem kaptam választ.

"Befecskendezők számozása"..... Értsd, amilyen sorrendben a kódokat kell megadni.

Vagyis továbbra sem....

Azért nem kaptál választ a feltett kérdesre, mert eleve rossz a kérdés.  wave
« Utoljára szerkesztve: 2019.05.28 kedd, 11:51:19 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Saphran3k
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13



E-mail
« Új hozzászólás #4495 Dátum: 2019.05.28 kedd, 12:19:18 »

"Befecskendezők számozása"..... Értsd, amilyen sorrendben a kódokat kell megadni.

Vagyis továbbra sem....

Azért nem kaptál választ a feltett kérdesre, mert eleve rossz a kérdés.  wave

Szerintem hagyjuk vedd úgy, hogy meggyőztél.
Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 2.0 116LE HJBB
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4496 Dátum: 2019.05.28 kedd, 12:45:03 »

Forscannel egy MK3 N7BA DPF-es autónál ki lehet olvasni a DPF állapotot? Ha igen, merre keressem?

AndyA

Korábban nem hitted el?  vigyor3
Már beszéltünk erről, hogy sehogy. Még IDS-el sem.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #4497 Dátum: 2019.05.28 kedd, 12:49:54 »

Korábban nem hitted el?  vigyor3
Már beszéltünk erről, hogy sehogy. Még IDS-el sem.

Látod, hogy mikori írásra válaszoltál...? Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4498 Dátum: 2019.05.28 kedd, 12:51:36 »

Szerintem hagyjuk vedd úgy, hogy meggyőztél.


Szóval elhiszed végre, hogy  hibakód a hengerre és az abban lévő injektorral kapcsolatos?
A hibatároló kiolvasáskor ne keverd bele a programozást!  wave

A PCM hibakód generáló algoritmusa nem lát semmilyen rajzot. vigyor3


Ha pedig nem hiszed a valóságot, akkor sok erőt és kitartást kívánok a téves diagnózis miatti hibakeresés kálváriájához.  Embarrassed
« Utoljára szerkesztve: 2019.05.28 kedd, 13:01:49 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4499 Dátum: 2019.05.28 kedd, 13:04:58 »

Látod, hogy mikori írásra válaszoltál...? Smiley

AndyA

Persze, még jóval azelőtt is téma volt már. Smiley
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 ... 83 84 85 86 87 88 89 [90] 91 92 93 94 95   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.04 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.